5171 відвідувач онлайн
13 198 55

Польща має бути політичним опікуном українських інтересів у ЄС, - Туск

Польща має бути політичним опікуном українських інтересів у ЄС, - Туск

Польща має і надалі відстоювати інтереси України на Заході у світлі агресії Росії.

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ, про це в інтерв'ю польському телеканалу tvn24 заявив президент Європейської ради Дональд Туск.

"Ці відносини (ЄС із Росією. - Ред.) є винятково напруженими, і тому ми (поляки. - Ред.) маємо дуже важливі інтереси, які пов'язані з географією. Ще раз повторю: я б очікував на більшу й позитивнішу активність із боку Варшави, оскільки дуже важливо утримати позитивну атмосферу навколо України", - заявив Туск.

Він додав, що це першочергова справа, але за останні два роки "з'явилися питання" щодо політичної підтримки Польщею України.

Туск наголосив, що Польща не може загальмувати в ЄС усі негативні процеси, наприклад просування в Європі проекту Nord Stream 2, але Варшава має бути безумовним лідером у підтримці незалежності України й у певному сенсі "політичним опікуном українських інтересів".

"Це те, що було адекватним до наших можливостей, і було б дуже погано, якби Польща це змарнувала", - констатував він.

Президент Євроради зазначив, що його політичною метою в Брюсселі є збереження єдності ЄС щодо України і агресії Росії на Донбасі.

Туск звернув увагу, що багато країн хочуть мати хороші економічні відносини з Росією і не готові за будь-яку ціну йти на загострення з нею. Тому його завданням є зробити усе можливе, аби ЄС діяв як одна зріла політична організація.

"Тому що, і не було жодних сумнівів, справа Скрипаля і реакція на неї Росії вимагають солідарності з Великою Британією. Я був приємно вражений масштабами підтримки навіть серед тих політиків, хто донині був дуже приязно налаштований до президента Путіна і Росії", - наголосив президент Євроради.

Він додав, що світ є настільки складним і повним загроз на глобальному рівні, що єдність ЄС сьогодні має бути як у справах відносин із Росією, так і Китаю чи США.

Топ коментарі
+4
На нашей территории героем может быть тот, кого на их территории героем не считают.
Прославляй своих героев на своей территории хоть до посинения.
Переехал границу, соблюдай их нормы.
В этом нет никакой дискриминации.
Кстати, мы пытаемся навязать им наших героев, которые даже у нас являются спорными.
показати весь коментар
01.04.2018 09:42 Відповісти
+2
Жителям Китая запретили называть главу КНДР «жирной свиньёй», про Путина пока никаких запретов не опубликовано, сообщает агентство 新華社
показати весь коментар
01.04.2018 08:26 Відповісти
+2
Була, але почала зловживати...
показати весь коментар
01.04.2018 08:30 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Жителям Китая запретили называть главу КНДР «жирной свиньёй», про Путина пока никаких запретов не опубликовано, сообщает агентство 新華社
показати весь коментар
01.04.2018 08:26 Відповісти
Якісь протилежні заяви ідуть з польської сторони.
показати весь коментар
01.04.2018 08:29 Відповісти
Була, але почала зловживати...
показати весь коментар
01.04.2018 08:30 Відповісти
Просто, нужно научиться уважать интересы партнёра.
Если этого не делать, партнёр превратится в противника.
На их территории их законы, герои и антигерои, на нашей - наши.
Не нужно нагибать всех под себя.
показати весь коментар
01.04.2018 08:57 Відповісти
В тому то і справа, що наші ж партнери намагаються нам вказувати.
Невже не помічаєш?
Маємо відстоювати свої інтереси і боляче бити за втручання у наші внутрішні справи, тоді буде і діалог і взаємоповага.
показати весь коментар
01.04.2018 09:07 Відповісти
На нашей территории героем может быть тот, кого на их территории героем не считают.
Прославляй своих героев на своей территории хоть до посинения.
Переехал границу, соблюдай их нормы.
В этом нет никакой дискриминации.
Кстати, мы пытаемся навязать им наших героев, которые даже у нас являются спорными.
показати весь коментар
01.04.2018 09:42 Відповісти
про що ви сперечаєтесь з старим упоротим совком-кацапом?
показати весь коментар
01.04.2018 09:47 Відповісти
Мы без тебя разберёмся.
показати весь коментар
01.04.2018 09:49 Відповісти
Вбивці дітей, стариків і жінок в жодній країні не були і не будуть героями. В Україні теж. Як би такі як ти не старалися.
показати весь коментар
01.04.2018 10:02 Відповісти
Не хвилюйся, до цього не дійде. Ми не дозволемо, щоб поляцькі герої, які поневолювали і масово знищували український нарід, мали якийсь особливий статус.
показати весь коментар
01.04.2018 10:05 Відповісти
Про масові знищення будуть говорити слідчі, а вже потім історики, які опиратимуться не на брехню, як російські чи галицькі нацюки, а на факти. Як це давно робиться у цивілізованих демократичних країнах.
показати весь коментар
01.04.2018 10:27 Відповісти
Ну так Польща могла би показати, гарний приклад і провести розслідування,
хто поіменно проводив різню в українських селах холмщини і лемківщини,
хто висиляв і вирізав дітей і жінок німців і мазурів з поморя і східної прусії, а також на землях нововідібраних,
хто ініціював і проводив напад і різню в Чехії в 38 році,
хто вів переговори з мадярами з метою поділити Словакію,
хто проводив злочинну пасифікацію в Україні,
хто напав на ЗУНР і озброїв та підтримав сепаратистів- терористів у Львові,
хто проводив по суті нациську політику відносно національних меншин в другій Речі Посполитій.
і багато іншого.

Правда так може статися, що по суті весь польський пантеон героїв двадцятого століття це злочинці і масові вбивці.
показати весь коментар
01.04.2018 11:33 Відповісти
Про нацистську політику - це тобі або в путінсько-фашистську Росію, або в СС "Галичина", яка нищила людей в бувшій Югославії, в повсталій Варшаві, тощо. Це тобі на Волинські села, де поляків вирізано дотла, від новонародженого до старої баби.
Звичайно, вся правда буде викрита. Без цього Україна залишиться поза демократичною цивілізацією, а значить - не існуватиме.
показати весь коментар
01.04.2018 12:48 Відповісти
Для психіатрів можливо цікаво розглядати випадки, коли людина сама будучи нацистом і яка покриває вбивць які були "своїми" з піною в роті кидається з звинуваченнями на інших.

Так от майже весь польський пантеон героїв двадцятого століття були злочинцями і масовими вбивцями.

Крім того багато з них були мягко кажучи нерозумними людьми, які не знали, що будувати чи то федерацію чи то національну державу,
і в кінці кінців почали поводили агресивну і дискримінаційну політику, щодо всіх нацменшин і сусідів, чим не тільки опосередковано спричинили другу світову війну,
але і завдяки де-факто нациській пропаганді з поділом людей на сорти в залежності від національної приналежності
підставили під ненависть і удар поляків на землях, де вони були меншиною.

Вони робили ворогів там де при незначних зусилях можна було мати друзів і союзників.
Вони надавали перевагу мародерству замість добросусідства.

В результаті значна доля відповідальності за те, що поляків на сході залишилось дуже мало, лежить саме на політиках з польського пантеону героїв з їх кресовим комплексом.
показати весь коментар
01.04.2018 13:51 Відповісти
Польше надо активнее включаться в процесс внешнего управления,
сами мы с ахмето-рошеновской гидрой не справимся
показати весь коментар
01.04.2018 08:39 Відповісти
Так,ті,що чекають на зовнішнього окупанта ,щоб подолати внутрішнього - приречені на горе та невдачі.
показати весь коментар
01.04.2018 09:02 Відповісти
полностью согласен с вами, однако быдло сделало
свой однотуровый выбор, теперь похоже вместо
выборов готовят мусорское шоу и других вариантов
нет
показати весь коментар
01.04.2018 11:09 Відповісти
Украина напрямую общается с ключевьіми странами запада. Что из себя строит польша, непонятно
показати весь коментар
01.04.2018 08:47 Відповісти
"старшим братом" хоче бути, місце кацапа хоче зайняти.
показати весь коментар
01.04.2018 08:59 Відповісти
Польша конечно Польша, но не будет её , будут кацапы, ророшенки, охметовы
и прочиебандиты
показати весь коментар
01.04.2018 11:11 Відповісти
Польща має бути політичним опікуном українських інтересів у ЄС, - Туск - Цензор.НЕТ 5524
показати весь коментар
01.04.2018 08:54 Відповісти
вторая картинка-пошла.
показати весь коментар
01.04.2018 09:47 Відповісти
Опекун уже вылечил голову?
показати весь коментар
01.04.2018 09:06 Відповісти
С таким опекуном как пшеки врагов не надо. Может нам еще Орбана с Земаном в опекуны позвать.
показати весь коментар
01.04.2018 09:06 Відповісти
Они знают почему опекаются,пшеки на днях заявили,что могут идти на пенсию уже в 57 лет свободно,так как наехало украинской раб силы достаточно что бы это себе позволить.А нашим олигархам пофиг будущее Украины.
показати весь коментар
01.04.2018 09:33 Відповісти
стосовно пенсій - економісти попередили, що сьогоднішній популізм польської влади років через 10 "вилізе їм боком"
показати весь коментар
01.04.2018 09:50 Відповісти
Маячня. Жодного популізму тут немає. І результати вражаючі.

Ріст економіки Польщі в порівнянні з сусідом - Німеччиною, та "еталоном" - Сингапуром.
Польща має бути політичним опікуном українських інтересів у ЄС, - Туск - Цензор.НЕТ 6211
показати весь коментар
01.04.2018 10:09 Відповісти
кажу те, що чув на польському радіо....
показати весь коментар
01.04.2018 10:31 Відповісти
Польське радіо "Спутнік"? : )))
показати весь коментар
02.04.2018 00:13 Відповісти
ні, "труйка"
показати весь коментар
02.04.2018 08:09 Відповісти
Отстаивать интересы нужно самим. "Опекуны" и "старшие братья" очень дорого берут за то чтобы трахнуть твою жену. Делать это нужно исключительно самостоятельно, если не импотент.
показати весь коментар
01.04.2018 09:10 Відповісти
Не путай божий дар с яичницей.
Не сравнивай объекты, не подлежащие сравнению ввиду отсутствия у них соизмеримых параметров.
показати весь коментар
01.04.2018 09:47 Відповісти
"Опікуном"?
Ми що, розумово відстала нація?
показати весь коментар
01.04.2018 09:20 Відповісти
Меня это тоже и резануло и вузмущает
показати весь коментар
01.04.2018 09:30 Відповісти
Ні, але окремі представники є розумово відсталими чи, як мінімум, інтелектуально недорозвинутими.
Опікуном називається людина, яка захищає та представляє майнові та інші законні інтереси особи на час, поки ця особа сама не отримає законні права чи фізичні можливості по їх захисту.
Опікун в контексті, про який сказав Туск, це представництво Польщею, яка є повноцінним членом Євросоюзу, інтересів України в ЄС, членом якого Україна не є, тому не може мати тут повноцінний голос. Це вигідно Україні, бо вона могла б приймати участь у справах ЄС, швидше інтегпуватися до ЄС. Це вигідно й Польщі, бо демократичний, стабільний сусід, який поділяє цінності ЄС, вигідний будь-якій цивілізованій країні.
показати весь коментар
01.04.2018 10:19 Відповісти
Та не потрібно так розпинатися. Всі ці "опікуни" із задоволенням згвалтують свою підопічну.
показати весь коментар
01.04.2018 10:30 Відповісти
что в этом удивительного ?
показати весь коментар
01.04.2018 11:15 Відповісти
Виходячи з того, що ти пів теми засрало, твої коментарії нікого не бемкають. Так що пиши, що хочеш. Так, можеш рахувати мене нацюком. А я що, повинен лягати під кацапів, німців, поляків, негрів чи чуркотню? Задовбешся!
показати весь коментар
04.04.2018 19:05 Відповісти
вы видели голубана и луценка ?
показати весь коментар
01.04.2018 11:14 Відповісти
Як же всі хочуть опікатися Україною. Кацапи хочуть, поляки хочуть, мадьяри хочуть. Прямо медом їм тут намазано. А по лікоть не хочете?
показати весь коментар
01.04.2018 10:27 Відповісти
досить того,що німецькі, французські і італійські"опікуни" рашистського куйла ,за допомогою українських"помічників" відірвали частину українського Донбассу...і створили"опікунські куйлом" республіки
показати весь коментар
01.04.2018 10:29 Відповісти
Польща має бути політичним опікуном українських інтересів у ЄС, - Туск - Цензор.НЕТ 8157
показати весь коментар
01.04.2018 10:49 Відповісти
Друзі поляки, не треба нам ваша опіка. Забудьте про нас і всім буде добре.
показати весь коментар
01.04.2018 12:37 Відповісти
Боже убереги Украину от таких опекунов как Дони Туск. Это же этот обрезанный сынок Иеговы вместе с питерской молью сгноил всю польскую элиту вместе с братом Качинского.
показати весь коментар
01.04.2018 13:34 Відповісти
Поток сознания укуренного канука :Польща має бути політичним опікуном українських інтересів у ЄС, - Туск - Цензор.НЕТ 5040 либо косяк отобрать, либо клаву.
показати весь коментар
01.04.2018 13:54 Відповісти
Напевно він мав на увазі "піклувальником".
А опікуватись Україною ніхто не має права, Україна самостійна і самодостатня країна.
показати весь коментар
01.04.2018 13:49 Відповісти
Напевно в дії складність тлумачення.
показати весь коментар
01.04.2018 13:50 Відповісти
Потрібно у повній мірі скористатися послугами цих "піклувальників" і "адвокатів", але постійно мати на увазі і бути готовим до того, що поляк - це той же москаль, тільки із заходу. Так, так - друзі, але порох сухий завжди...
показати весь коментар
02.04.2018 09:05 Відповісти