10604 відвідувача онлайн
58 300 286

Рада ухвалила за основу законопроект про умови розмитнення імпортних автомобілів

Рада ухвалила за основу законопроект про умови розмитнення імпортних автомобілів

Парламент ухвалив за основу в першому читанні законопроект №8487 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів".

Як повідомляє кореспондент Цензор.НЕТ, проект підтримали 265 нардепів.

Законопроект передбачає зменшення розміру акцизного податку з автомобілів, скасування заборони на митне оформлення машин, які не відповідають екологічному стандарту "євро-5", а також посилення контролю за переміщенням і використанням транспорту, зареєстрованого в інших державах. Відповідні зміни планують внести до Податкового та Митного кодексів.

"Коефіцієнт віку, який присутній у формулі, призводить до того, що більш старі автомобілі завозити невигідно, бо за них треба заплатити високий податок. Але тільки таким чином ми можемо регулювати екологічний податок, якого немає до сьогодні в Україні. Для того, щоб не запроваджувати жодні додаткові податки, як в усіх європейських країнах, я наполягаю на тому, щоб коефіцієнт віку був присутній. Тому що 25-річні автомобілі не потрібно завозити в Україну, і не треба обговорювати варіант, що це автомобілі за 300 євро", - сказала голова податкового комітету, нардеп від БПП Ніна Южаніна під час обговорення документа", - повідомляє "112 Україна".

Акцизний податок на авто планують розраховувати на основі таких базових ставок: з бензиновим двигуном – 50 євро, з дизельним двигуном – 75 євро. Для корегування вартості мають намір запровадити коефіцієнти - залежно від об'єма двигуна та віку автівки.

Так, сума дорівнюватиме базовій ставці, помноженій на коефіцієнт двигуна та коефіцієнт віку. Коефіцієнт двигуна - це об'єм, поділений на 1000. Коефіцієнт віку - кількість повних календарних років з року, наступного за роком виробництва авто до року ввезення до України.

Рада ухвалила за основу законопроект про умови розмитнення імпортних автомобілів 01

Топ коментарі
+48
У нас средний возраст машин 20 лет, причем все это советское барахло. А они нам пудрят мозги, что европейские машины 10 лет не экологичны.
показати весь коментар
13.07.2018 11:59 Відповісти
+41
Главная проблема в том, что они живут в эфемерном потустороннем мире, в Украине параллельной реальности, где заоблачные зарплаты, раз в пол года отдых на Мальдивах, люксовые автомобили за госсчет, по 40 тыс. доплаты "на оздоровление", дети учатся лучших колледжах Великобритании и дома по 600 кв. метров.
И им плевать ту Украину, в которой живет простой рабочих, водитель, строитель или агроном!
показати весь коментар
13.07.2018 12:23 Відповісти
+20
Они в Киеве живут. А в Киеве "жигулей" практически нет. Ездят в основном немецкие и американские машины, разбавленные корейскими. Вот и принимают законы, исходя из своих реалий. Про Украину в Киеве имеют довольно смутное представление.
показати весь коментар
13.07.2018 12:04 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
не , ну у вас ситуация и я вас понимаю, я не понимаю тех кто выбивает работающие катализаторы со "свежих" машин...
показати весь коментар
13.07.2018 16:01 Відповісти
Людей знову , як завжди , намагаються надурити ...
показати весь коментар
13.07.2018 14:28 Відповісти
То есть главная проблема была в акцизе?Не в техосмотре,не в дорогах и бесполезных страховках, а также в непонятно куда идущих налогах.Спасибо,бл..ть!!
показати весь коментар
13.07.2018 14:41 Відповісти
Ребята, не возможность чиновников покупать тачки за 200 штук евро нужно пресекать, а возможность чиновников воровать эти 200 штук! Бороться нужно с причиной, а не со следствием.)))
Если чинуша не потратит две сотни тысяч баксов на Мерс, он купит на них судей и мусоров, и отравит вашу жизнь куда серьезнее! )
показати весь коментар
13.07.2018 14:51 Відповісти
Почему ставки в евро? Мы уже в Евросоюзе?
показати весь коментар
13.07.2018 15:00 Відповісти
братик, ну так в Енотах удобнее выводить в офшор, нету ненужной возни с переводами да разменами xD
показати весь коментар
13.07.2018 15:15 Відповісти
Любий брате, я також Українець і не маю нічого проти дешевого розмитнення и навіть повної так би мовити амністії для авто що вже завезли на теріторію України. Проте я все одно вважаю, що більша частина розмитненного не потрапить до нашого куцого бюджету xD
показати весь коментар
13.07.2018 20:39 Відповісти
Надо протестовать до тех пор, пока не уберут до 300-500 евро за машину. В Грузии так, например. Депутаты делают себе хорошую жизнь, почему люди не могут потребовать элементарного? Раз все говорят "как в Европе", так давайте так и делать. А то тарифы на газ поднять - это пожалуйста, ещё пугают что поднимут на 60%, а потом снисходительно обещают поднять максимум на 25%. Благодаря революции к власти пришла другая шелупонь.
показати весь коментар
13.07.2018 15:13 Відповісти
надо требовать что бы еще доплачивали , тем кто вывозит из Европы металллом...
показати весь коментар
13.07.2018 15:24 Відповісти
То есть Жигули, Волги, Ланосы и прочее говно более экологичны и соответствуют ЭКО5? Почему в других Европейских странах и той же Грузии дешёвый налог, а нас такой большой? Там тоже наплыв старых машин? Подумай.
показати весь коментар
13.07.2018 15:28 Відповісти
за них было уже заплачено при покупке.... заплати ТО за 30 лет, пенсионный и вперед!)
зы в Испании растаможка 30+%..если шо....
показати весь коментар
13.07.2018 20:58 Відповісти
Братик, мне бы тоже хотелось бы 300-500 енотов, но топильщики за растоможку этого никогда не увидят, но не будут депусы настолько резать свою кормушку у нас. В лучшем случае получим 1000 отдал за корч 1500 заплатил налогов за растаможку ( и то, это если текущие ставки на авто 10-15 лет еще больше порежут )
показати весь коментар
13.07.2018 15:26 Відповісти
Короче - "Развели как котят" (С)
показати весь коментар
13.07.2018 15:35 Відповісти
Почему государство Украина бездействует. Наша полиции нужно было только выписать список европейских фирм, давших справки, что украинцы работают в их организации в Польше, и давших доверенность на управление машинами с еврономерами. А потом государство Украина должно было подать иск на эти фирмы за подлог документов, за фиктивную деятельность в Украине и за нанесенный украине финансовый ущерб!
показати весь коментар
13.07.2018 15:36 Відповісти
шо в салоне "богдана"купил за 10000 эвро?
показати весь коментар
13.07.2018 19:57 Відповісти
Илон Маск если бы знал о наших автозаводах и растаможке расплакался бы в уголке прямо в офисе Теслы
показати весь коментар
13.07.2018 15:41 Відповісти
пишком (( страна для людей???
показати весь коментар
13.07.2018 15:53 Відповісти
В нормальных странах налоги на авто с большим двигателем намного превышают налог на авто с двигателем до 2 л. В Украине акциз на новый Мерс 600 предлагают сделать 300 евро. Эти люди на один ужин больше тратят. Да, есть позитив от закона, но не могли у нас не снабдить его негативом. 15-летние авто покупают не из жадности, а по факту финансового состояния. У них нет денег на 5-летний автомобиль. Это как: вот, мы открыли вам эту дверь, но за ней поставили еще одну.
показати весь коментар
13.07.2018 15:57 Відповісти
Так, але на Мерс 600 нефіговий ПДВ (20%) і 10% мита. Мерс 600 новий коштує зараз 250 тис. євро, тобто там ПДВ 50 тис. євро і 25 тис. мита.

Хоча да, на двигуни об*ємом більше 3 л треба було взагалі не знижувати акциз...
показати весь коментар
13.07.2018 16:39 Відповісти
Рада ухвалила за основу законопроект про умови розмитнення імпортних автомобілів - Цензор.НЕТ 6936
показати весь коментар
13.07.2018 16:01 Відповісти
Ну и нормально. А че протестуют то? У меня сосед свою ауди за 3000 евро взял + 1000 евро за пригон. Дизель 2.5. Так может лучше за растаможку ему было заплатить 1850 евро, чем за пригон 1000 евро?
показати весь коментар
13.07.2018 16:25 Відповісти
и шо она бы сама приехала к нему?
показати весь коментар
13.07.2018 16:27 Відповісти
Сел и сам поехал покупать.
показати весь коментар
13.07.2018 16:40 Відповісти
Там в эти 1000 евро еще и оплата мутной схемы по ввозу входит.
показати весь коментар
13.07.2018 17:05 Відповісти
по сути, для ********* авто цену растаможки уменьшили в 50 раз. Но и новый матиз, к примеру, стоит растаможить всего 45 евро. Так что не все так плохо...
показати весь коментар
13.07.2018 16:31 Відповісти
Скоро на всех дорогах Украины встречайте наплыв тупых куриц на матизах, и обдолбанных сыночков на монстуозых мерсах ( причем ему-то в мерсе ничего не будет, папка может быть спокоен за сыночка=) а наш ланос с работягой в дтп с ним превратится в кровавую тефтелю xD )
А ты говоришь что не все так плохо xD
показати весь коментар
13.07.2018 17:50 Відповісти
А сейчас их таких нет?
Достаточно вспомнить кровавое ДТП в Харькове, когда два водителя нарушили ПДД и убили несколько человек, а сами даже царапин в своих дорогих "капсулах жизни" не получили.
показати весь коментар
13.07.2018 19:08 Відповісти
Фактично в самій популярній категорії V1.8. акцизний збір зменшили втричі для авто страрше 5 років.Розтаможити віднині старенького мерса буде на 2000 евро дешевше. Це неабияка перемога. Тепер треба проконтролювати, щоб це не залишилось пустими обіцянками. І передайте Андрію Полтаві, що в питанні з евробляхами він гандон.
показати весь коментар
13.07.2018 16:32 Відповісти
І не тільки в ньому, до речі.
показати весь коментар
13.07.2018 23:50 Відповісти
общая идеология закона такова, что выгоднее купить там машину, условно, за 4к и заплатить 1к налогов и пошлин, чем купить там за 1к и заплатить здесь 4к...
т.е. старым авто в Украине не место...
показати весь коментар
13.07.2018 16:33 Відповісти
Закон стимулює купувати б/у машини у віці до 10 років.

Хоча я досі не розумію тих, хто ввозить БМВ 5 Е39 чи Ауді А6 початку 2000-х на бляхах. Так, вони копійки коштують. Але скільки жре 3-літровий мотор БМВ?? Та навіть 2,5-литровий дизель Ауді А6 по паспорту жере 10 л в місті на ручці і 11 - на автоматі. А запчастини? БМВ і Ауді недешеві в ремонті, особливо якщо вони уже набігали по 300-500 тис. км.
Таким чином вийде, що затрати на ремонт і пальне за рік-два експлуатації Ауді чи БМВ на бляхах БІЛЬШІ, ніж вартість цієї машини у Польщі.
Тепер питання: ті, хто каже, що купує Ауді і БМВ на бляхах через зубожіння, точно мають гроші на утримання німецьких автівок????
показати весь коментар
13.07.2018 16:49 Відповісти
А украинская ментальность ? В драных носках и на лысой резине, но на ауди...
Купят 5-ти литровый комбайн и будут газ на него лепить, потому что денег на бензин нет.
Понты наше всьо...
Понятно что никто эти машины не сможет нормально обслуживать, ведь даже европейский средний класс по той же причине от них избавляется...
показати весь коментар
13.07.2018 17:02 Відповісти
Так отож... Треба недорога бу машина - є економічні Шкода Фабія, Рено Кліо, Пежо 208, Опель Корса.

Якщо велика сім*я, можна мінівена взяти, але мінівенів на бляхах я в Києві майже не бачив. Мабуть тому, що це не "пацанська" тачка)))
показати весь коментар
13.07.2018 17:07 Відповісти
от живеш ти в своїм житомирі,і тим він для тебе і стане фіналом,інакшого виходу для тебеподібних сидорових я не бачу...вата є вата
показати весь коментар
13.07.2018 23:13 Відповісти
Ну, не знаю. У меня сосед напротив занимается ремонтом автомашин со своим другом. Так у него Мерседес Вито, и друг недавно прикупил Мерседес Вито. Так говорят, что не такие уж и дорогие запчасти.
показати весь коментар
13.07.2018 23:53 Відповісти
Так газ же и выбросов вредных намного меньше производит и про плюса говори а не только про понты и свою зависть, хорошее гбо от 500 евро стоит!
показати весь коментар
14.07.2018 11:15 Відповісти
Рада ухвалила за основу законопроект про умови розмитнення імпортних автомобілів - Цензор.НЕТ 5224 https://censor.net/user/140860 скільки жре 3-літровий мотор БМВ??...Чому тебе то гризе? Не тобі її заправляти,то й не гавкай. З якого милого я не можу приїхати додому на місяць-півтора у відпустку,бо ви мені зробили гемор у вигляді хоча б тих же 10 днів і на перетин,бо реєстрація не ЮА? Чому ви вважаєте,що я на своїй машині обов'язково маю на території України порушити ПДР і скоївши ДТП,втекти- бо ж єврономери в мене!? Чому ви вважаєте,що я,їдучи своєю робочою машиною,зареєстрованою на мене,а не на якогось дядька з Перемишля,вже є дійною коровою?....А може ще вернетеся до здохлої ідеї імеїв телефонів,куплених не в есенґє??? Сволота....
показати весь коментар
13.07.2018 21:14 Відповісти
Я не пишу про Вас і таких, як ви - людей, які за кордоном працюють і там на цих машинах їздять. От не думаю, що Ви, працюючи у Європі, їздите на 3-літровому БМВ - там це невигідно, бо бензина недешева.

Так само я не пишу про пересічників, які живуть у прикордонних областях.

Я пишу про "хитроздєланих", які працюють і живуть тута, кричать про свою бідність, але при беруть на бляхах Мерси і БМВ з великими моторами, які жеруть багато. Хіба БМВ 3 літра не дисонує з заявами, що зарплати малі для нових автівок? Якщо немає грошей на новішу машину, то звідкіля їм взятися на бензин і запчастини?
показати весь коментар
13.07.2018 21:32 Відповісти
так і є...Палити їх треба,оту ВР,КМ і АП.З їх подачі я влечу в бабки,як приїду звичайним спрінтером,КАРЛ!)))
показати весь коментар
13.07.2018 21:45 Відповісти
апдейт.Поки наші люди не перестануть думати,що президент ВСЕ рішає і ГАСУДАРСТВО нам ДАЛЖНО,то ні фіґа з того не буде ....Переконався,проживаючи і працюючи в братів-сусідів вже довгий час,приносячи зароблене в Україну. Шанує нас держава)..ЗАРОБІТЧАНАМИ називає,курва(((
показати весь коментар
13.07.2018 22:04 Відповісти
Правильно. Имеет смысл везти из Европы более свежий В-класс, чем старые бэхи и мерсы...
И машина посвежее будет и налоги в совокупности (коэфициэнты на возраст и объем) поменьше, и в эксплуатации подешевле...
показати весь коментар
13.07.2018 17:17 Відповісти
Почти ничего не поменялось. К примеру хочу купить 1500 машину 15 лет - она стоит в ЕС 500 баксов - а должен отдать налог 1145 ЕВРО --- ето че за закон????? НАХ он нужен??? ето почти тоже САМОЕ что и било.......
показати весь коментар
13.07.2018 18:30 Відповісти
ну так хочешь выупстить на украинские дороги металлолом - плати. Все правильно.
показати весь коментар
13.07.2018 19:30 Відповісти
Какой металлолом? Вавка в голове? На украинских дорогах сечас ездит МЕТАЛЛОЛОМ - среднимй возраст авто в Украине 17 лет....А авто с ЕС - ето СУПЕР .Любой авто с ЕС за 800 баксов лучше нового Ланоса за 10 штук произведенного в Украине....кстати Ланос уже и не производят)))).
показати весь коментар
13.07.2018 20:05 Відповісти
Сори средний возраст легкового автомобиля в Украине 19.6 лет....уточнил.....
показати весь коментар
13.07.2018 20:07 Відповісти
ну подкопи чуток на машину свежее.
уменьшили ж серьёзно акциз.
ну не будут же тебе доплачивать за ввоз 15-летней машины.
наглеть не надо.
показати весь коментар
13.07.2018 20:43 Відповісти
Наглеют те кто ввел такие пошлини... ТВАРИ все им мало...Когда я начну наглеть ети твари будут убегать с Украини кинув здесь все....
показати весь коментар
13.07.2018 21:12 Відповісти
купи..працюючи в Україні не крадучи....Спробуй
показати весь коментар
13.07.2018 21:25 Відповісти
ну то йди і підкопТи собі,працюючи простим будівельником в Україні ще й офіційно
показати весь коментар
13.07.2018 22:40 Відповісти
Ага, за 4200 гривен, як працює чоловік моєї племінниці в Полтаві, офіційно. Каже, що тільки кранівникам підвищили до 8000 гривен, бо зовсім нікому працювати буде, як і вони розбіжаться.
показати весь коментар
13.07.2018 23:57 Відповісти
Рада ухвалила за основу законопроект про умови розмитнення імпортних автомобілів - Цензор.НЕТ 9767Рада ухвалила за основу законопроект про умови розмитнення імпортних автомобілів - Цензор.НЕТ 2647
показати весь коментар
13.07.2018 21:06 Відповісти
подумав що ляпнув?
показати весь коментар
13.07.2018 22:11 Відповісти
Рада ухвалила за основу законопроект про умови розмитнення імпортних автомобілів - Цензор.НЕТ 7997
показати весь коментар
13.07.2018 22:56 Відповісти
Ну это по людски-это компромиссное решение.
Власть с народом.
показати весь коментар
13.07.2018 18:50 Відповісти
показати весь коментар
13.07.2018 21:07 Відповісти
Да, но не с украинским, это точно.
показати весь коментар
13.07.2018 23:58 Відповісти
Люди ездят на автопилотах, Япония с 2022г переходит на летающие авто, а наши людожеры не имея своего автопрома зубами держатся за растаможку !!!
показати весь коментар
13.07.2018 18:51 Відповісти
Ну електромобілі у нас з нульовою розтаможкою, але через "людожерів" (точніше їхніх шавок із партії Ляшка) у нас нульова розтаможка електромобілів не постійно, а тільки до кінця року.
показати весь коментар
13.07.2018 19:01 Відповісти
Правда пока это лишь в первом чтении, а когда станет Законом, не понятно.
Кроме того я не увидел ответа на вопрос - что с теми авто, которые уже ввезены?
показати весь коментар
13.07.2018 19:10 Відповісти
так это именно про те машины, которые ввезены, но не растаможены.
осталось "собственникам" право собственности доказать.
хз еще, что с ндс и ввозной пошлиной. эти налоги не изменили, кстати.
показати весь коментар
13.07.2018 20:39 Відповісти
Так и я про "детали", в которые Южанина по указке сверху, новые козни всунуть попытается.

А НДС надо отменять. Это налог, для сдерживания от перепроизводства, а какое у нас производство, сплошная перепродажа((((
показати весь коментар
13.07.2018 20:42 Відповісти
какие "детали"? про ввозную пошлину и ндс разговора изначально не было.
все вопросы касались акцизов.
или для бляхеров ндс теперь отменить, попа не слипнется?
ндс никто не отменит, это очень большой наполнитель бюджета, не надо фантазий.
кстати, ндс от чего считать, если все катаются по доверенности?
показати весь коментар
13.07.2018 20:47 Відповісти
Про НДС - это разговор про ВСЮ Украину.

Порошенко НДС не отменит, как не отменит его и Бойко. А вот НОРМАЛЬНАЯ Рада, с нормальным Президентом - отменят, потому как он сейчас вредит.

Опыт Грузии - снижение налогообложения приводит к УВЕЛИЧЕНИЮ поступления в бюджет.
показати весь коментар
13.07.2018 21:21 Відповісти
єксперт,***...
показати весь коментар
13.07.2018 21:28 Відповісти
Переведите кто что понял
показати весь коментар
13.07.2018 20:02 Відповісти
Нужно было просто взять грузинскую модель. Чтоб хоть что- то людям сделать хорошее и казну наполнить
показати весь коментар
13.07.2018 20:05 Відповісти
тогда естонскую
показати весь коментар
13.07.2018 21:09 Відповісти
Почитал комменты .
Ну , вы , ребята , чисто дети !
Хоть бы чуть-чуть головой думали !
Ну разве для того эта маланская шобла во власть пёрлась , чтобы сделать людям хорошее ???
Наша власть - наш враг .
У них свои задачи и интересы , а у нас свои .
Вырвать из их загребущих лап хоть какую-нибудь уступку или поблажку практически невозможно , ибо они богатеют грабя нас .
И по другому не могут .
Жить вместе с нами по их же принятыми законами им западло .
показати весь коментар
13.07.2018 22:28 Відповісти
сделать Украину кладбищем для старых европейских автомобилей, это что то хорошее ?
показати весь коментар
13.07.2018 22:54 Відповісти
Странный ты парень .
Попахивает от тебя , шоколадом , допустим .
Эти квази-люди , наша влада , давно уже превратили нашу страну в кладбище радиоактивных отходов для всей Европы .
Отравили реки , растащили земли , довели народ до крайней нищеты .
Но тебя это волнует мало .
А вот то , что провластное жульё только МОЖЕТ получить чуть-чуть меньше , это , конечно , возмутительно .
Ты не руцкий часом ?
показати весь коментар
13.07.2018 23:10 Відповісти
т.е. по существу ответить нечего, переходим на личности?
Евробляхеры же не требуют принятия законов о защите экологии, борьбы с коррупцией, наведения порядка на дорогах...
Они требуют личных корыстных преференций для себя, в ущерб здоровью и безопасности остальных граждан Украины. Чем они лучше коррупционеров и воров при власти ?
показати весь коментар
13.07.2018 23:31 Відповісти
Блин, сколько тебе платят. что совсем совесть потерял?
показати весь коментар
14.07.2018 00:00 Відповісти
В спам. Отправляйте троллей в спам. Спорить с троллем- равносильно спору с автоответчиком.
показати весь коментар
14.07.2018 07:57 Відповісти
Кладбище старых автомобилей))))та у нас за счастье иметь такое кладбище посмотри сколько народу металла кусочка ищут что б на 100 грамм заработать все мусорки трижды перекопаны.Не видел не одного авто ничейного в Украине на кладбище которое не кому не надо)))Я мечтаю что б у нас было кладбище металлолома это ресурс такой же как деньги только многие дегенераты как ты просто тупые уопки вообще не чего не понимают!Только а бы своим найопывателям очко подлизнуть (экология несправедливость, а вот нас сильнее развели а вас не так сильно,хотел продать ланос и квартиру купить)
показати весь коментар
14.07.2018 11:28 Відповісти
НАРОД РАСТЕТ ))))))))))))))))))))))))))))))
показати весь коментар
13.07.2018 23:20 Відповісти
Евро 2 - вполне экологичный стандарт. В любом случае машины с ним бесприпятственно получают зелёную наклейку для проезда в центры городов (экологически безопасные зоны).
показати весь коментар
13.07.2018 23:32 Відповісти
почему цены в евро?
они ухуели? эти цены и в гривнах должны быть.
показати весь коментар
14.07.2018 01:44 Відповісти
Переведи в гривну,что калькулятора нет,или курса не знаешь.
показати весь коментар
14.07.2018 08:31 Відповісти
Цифры пусть те же остаются, но что бы в гривнах!
показати весь коментар
14.07.2018 11:47 Відповісти
https://www.facebook.com/gnap.ua?hc_ref=ARSADGg36yAwkn92mppoWgBBWcNNQH0tCTwUH18V90YVTEjkmYWu-0WRcKjxs3bE00k&fref=nf Дмитро Гнап
·

Обіцяла, обіцяла влада вирішити проблему "євроблях". Так і не вирішила... Люди знову на вулицях.
Законопроект Южаніної (БПП) по-серйозному проблему не розв'язує. Хіба трохи зменшує нинішні божевільні ставки розмитнення авто. Але все одно, робить ввезення і оформлення машин з-за кордону скажено дорогим.
Давайте порахуємо у скільки обійдеться за законопроектом Южаніної, запропонованим владою, розмитнення типової євробляхи -"Фольксвагена Пассат" з 2.5 дизельним двигуном, 2003-го року випуску. Вона коштує в середньому 2 тис. доларів.
Щоб розмитнити таку машину доведеться заплатити за цим законопроектом:
- акциз 2812 євро (оплачується так: множиться коефіцієнт об'єма двигуна 2,5 х 15 (років машини) х 75 євро (ставка акцизу).
- 200 євро - ввізне мито
- 400 євро ПДВ
- 100 євро - військовий збір.
Разом: 3512 євро доведеться заплатити за розмитнення машини ціною в 2000 доларів.
Це повторення того ж божевілля, яке ми маємо зараз з митними ставками, тільки дещо в менших обсягах.
показати весь коментар
14.07.2018 11:58 Відповісти
Зайшов на авторіа,нове авто(бюджетне) коштує 300 000 грн.ділим на зарплату 10 000 виходить 30 місяців.30 місяців, не їсти, не пити,взагалі не жити заради відра з гайками.На пенсію не хочу навіть ділити,не реально назбирати.Відмазка шукайте другу роботу не підійде,бо і за десятку ще пошукать потрібно.Мабуть з декотрими ми живемо в різних Українах.
показати весь коментар
14.07.2018 13:08 Відповісти
Уважаемая общественность, нужно настаивать на отмене акцизного сбора.

Осталась только пошлина 10%
И НДС 20%
Учитывая, что основа для начисления НДС - это таможенная стоимость плюс пошлина, получится
ИТОГО 32% от рыночной стоимости автомобиля.

Акцизный сбор - это грабеж.
Нашел удобный https://rastamozhka.com/rastamojka-avto-i-raschet-platezhey таможенный калькулятор авто считаю и понимаю, что государство нас грабит именно акцизным сбором. Где логика, чем больше мотор - тем дороже растаможка. Может давайте считать чем больше колеса, тем дороже растаможка. Из за акциза стоимость растаможки дешевых авто будет примерно 100% и более.
показати весь коментар
02.10.2018 15:47 Відповісти
Сторінка 3 з 3