10193 відвідувача онлайн
11 859 69

Супрун назвала безоплатні послуги, які можна отримати у сімейного лікаря. ІНФОГРАФІКА

Супрун назвала безоплатні послуги, які можна отримати у сімейного лікаря. ІНФОГРАФІКА

Виконувачка обов'язків міністра охорони здоров'я України Уляна Супрун розповіла про безоплатні медичні послуги, які можна отримати у сімейного лікаря, серед іншого і профілактичні огляди.

Як передає Цензор.НЕТ, про це вона написала в Фейсбуці.

Супрун зазначила: "Чи знаєте ви про всі безоплатні послуги, які можна отримати у вашого сімейного лікаря?

Одна з важливих ролей, які відіграє сімейний лікар у житті кожного, - це запобігання найбільш поширеним в Україні хворобам. Зокрема тим, які спричиняють 80% смертей в Україні - раку, діабету та серцево-судинним захворюванням.

Причиною цих хвороб та смертей від них, найчастіше, стає спосіб життя людини та те, що вона пізно звертається до лікаря. Коли ви матимете свого лікаря, будете його регулярно відвідувати, спілкуватися з ним щодо будь-яких змін у стані здоров’я та проходитиме обстеження, він зможе вчасно виявити ризики. Сімейний лікар проконсультує, як поступово звільнитись від шкідливих звичок, де знайти додаткову допомогу і як перейти до здорового способу життя.

Кількість візитів до лікаря - необмежена! Все оплачує НСЗУ Національна служба здоров'я України. Профілактичні огляди, які включені до безоплатних послуг у вашого лікаря - це ті базові речі, які має робити кожен у певному віці або ж за певних груп ризику, щоби зберегти своє здоров’я.

Тож, якщо ви ще не зробили профілактичні обстеження - заплануйте візит до свого лікаря. Якщо ви його ще не обрали - зараз саме час! Власний лікар потрібен всім".

Супрун назвала безоплатні послуги, які можна отримати у сімейного лікаря 01
Супрун назвала безоплатні послуги, які можна отримати у сімейного лікаря 02

Топ коментарі
+13
Статья 49 Конституции Украины. Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно; існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена. Держава сприяє розвиткові лікувальних закладів усіх форм власності. Или "дохтур смерть" конституциев не читает?
показати весь коментар
08.08.2018 15:38 Відповісти
+6
безоплатно - чому держава 27 років порушує мої права? Чому я плачу податки на медицину, якщо по Конституції вона безоплатна!!!???
показати весь коментар
08.08.2018 16:08 Відповісти
+5
їй просто пофіг...доречі як й всім "всласть прєдєржащім"
показати весь коментар
08.08.2018 15:52 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
ну и **@ло ишачка спидозная прочь с Украины, пропиндосница!!
показати весь коментар
08.08.2018 15:30 Відповісти
Ты чокнутый?
показати весь коментар
08.08.2018 15:35 Відповісти
я е%ал етих госврачей залечат до смерти . есть проблема нашел частным образом -решил!
показати весь коментар
08.08.2018 15:37 Відповісти
Статья 49 Конституции Украины. Держава створює умови для ефективного і доступного для всіх громадян медичного обслуговування. У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається безоплатно; існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена. Держава сприяє розвиткові лікувальних закладів усіх форм власності. Или "дохтур смерть" конституциев не читает?
показати весь коментар
08.08.2018 15:38 Відповісти
їй просто пофіг...доречі як й всім "всласть прєдєржащім"
показати весь коментар
08.08.2018 15:52 Відповісти
Не не, ты шатун и агент Кремля! Это Супрун во всём виновата и реформа из-за неё не идёт!
показати весь коментар
08.08.2018 22:25 Відповісти
безоплатно - чому держава 27 років порушує мої права? Чому я плачу податки на медицину, якщо по Конституції вона безоплатна!!!???
показати весь коментар
08.08.2018 16:08 Відповісти
ложтл петяхй на Конституцию с первого дня
показати весь коментар
08.08.2018 17:17 Відповісти
А як що держава порушує свої обов'язки перед громадянами, то чому ми повинні платити податки? Як що держава, на чолі з сивим лоліПОПом поклала на нас путена, то і ми повинні послати ПОПа на того самого путена.
показати весь коментар
08.08.2018 18:19 Відповісти
Тому що держава це ви і є.
Але я про інше. Ви так носитесь із Конституцією, що іноді смішно. Читайте її уважно.
Оплата медицини через податки це і є платна медицина через посередника. Різниця між нею і страховою ВИКЛЮЧНО в особі посередника. ТАм це страхова компанія, тут це Держава.
Де в Конституції є що: У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається через сплату цих послуг через посередника??? Там - безоплатно.
Ви податки не платите. вам дійсно безоплатно, але я такий саме громадянин і податки плачу, де моє безоплатно??? Перш ніж щось вимагати, навчиться уважно читати, думати і виконуйте свою часть "суспільного договору".
показати весь коментар
08.08.2018 23:02 Відповісти
Серёжа, а с чего ты взял, что я не плачу налоги? Если не ответишь, тогда ты фуфел и фуфло здесь толкаешь.
показати весь коментар
09.08.2018 06:31 Відповісти
З двох речей. Твій попередній пост і те, що тобі пофігу як їх витрачають. Звісно що планиш, бо є ПДВ, але це й усе. Питання у тому на скільки ти при цьому "береш" з бюджету...
показати весь коментар
09.08.2018 08:23 Відповісти
За прошлый год я купил 21500 литров солярки. Сколько там НДС, акциза и остальной дряни?Плюс единый налог. А дороги наши ты видел? И ты будешь мне рассказывать, что я что то беру с бюджета? Если ты на зарплате у соевых, то с бюджета питаешься ты а не я.
показати весь коментар
09.08.2018 09:16 Відповісти
Так ти мене підтримуєш у питанні страхової медицини чи ні? Судячи з прикладу з дорогами, мав би підтримувати. Не простіше мати платні якісні дороги і бачити куди та за що ти платиш?
Що стосується платиш ти податки чи ні, це дуже "широке" питання. Якщо дитина купила на бабушкіни гроші Чупа-Чупс, то вона теж споатила податок, але хіба можно вважати, що вона утримує державу?
Гра слів, так і мільйони пенсіонерів які беруть з бюджету 1200, а повертають у бюджет 20% можно назвати "платниками", і випадкових іноземців і навіть Зєків на зоні...
Усе залежить від різниці, скільки ти береш, і скільки даєш. Для цього у мене мало інформації, але ти можеш порахувати сам.Самому собі ти ж брехати не будеш? 21500 литров солярки купив, це ні про що. Ти їх витратив чи перепродав? У тебе фура (чи трактор/комбайн), власна чи ти звичайний найманий водій? Ти допускаєш перевантаження? Які інші податки ти платиш? Забий сюди (на перед) свою пенсію, за якою ти обов'язково прийдеш. На яку суму ти за цей час угробив доріг, екологію? Скільки у тебе дітей? Чи користуються вони садочками, школами? Чи отримуєш ти субсидії? Як часто користуєшся "безкоштовною" медициною? і т.п. Якщо усе це (те, що ти береш/використовуєш) буде менше, ніж ти даєш у бюджет, тоді ти "дісно платиш податки" бо ти утримуєш нашу державу, сам себе і ще певну кількість людей. Але дивно, як тебе у такому випадку не цікавить куди витрачають ТВОЇ гроші?
Якщо ж ти звичайний водій фури, то пальне куплене не за твої гроші, зарплату ти отримуєш у конверті, а соціалкою забираєш у рази більше. Навіть якщо ти власник фури, не факт, що ти платиш усі потрібні податки, хоча у цьому разі, загальна сума сплат (навіть з ухиленням від повної сплати податків) перевищить те, що береш ти та твоя родина... Але накуя людині, що має у власності фуру/фури - безкоштовна медицина?
показати весь коментар
09.08.2018 10:04 Відповісти
разве дело только в налогах? при обращении в лечебные заведения независимо от уплаты тих налогов приходится платить начиная от всяких благотворительных фондов, заканчивая на карман врачам медперсоналу
показати весь коментар
09.08.2018 07:32 Відповісти
Так, бо ви доплачуєте лікарям за роботу те, що не доплатила держава. А як ви хотіли? А армію мед.чиновників, МОЗ з його усіма департаментами, 25 обл.здравів, купу мед.ВНЗ і т.п. хто буде утримувати? При страховій медицині вони не потрібні, а при податковій, без них ніяк.
Не важливо що й кому ви особисто платите, не важливо чи витрачаються податки на медицину чи тупо розкрадаються, є факт - з бюджету щорічно уходять мільярди наших податків на медицину! Ви коли лікарю даєте, він же не каже, що це на ремонт кабінету? на закупівлю обладнання? на опалення лікарні? Ні, він бере це як власну зарплату, усе інше йде з бюджету.
показати весь коментар
09.08.2018 10:13 Відповісти
а може в КУ є примітка?
* хитрови.баним - безоплатно, порядні платять двічі, за себе і за хитрови.баних?
показати весь коментар
08.08.2018 23:04 Відповісти
Сергей, тебя сегодня плющит не по-детски! Я долго молчал, читал твой бред, но это уже занадто!
Покажи мне хоть одного человека в Украине, который не платит налоги??? Хлеб, молоко в магазине с НДС продается? При покупке кто оплачивает его??? А бензин для автомобиля, который привез хлеб, с НДС 20% и акцизом или нет??? А лекарства, колбаса, ЖКХ что, у нас освобождены от НДСа - налога, который по итогу оплачивает конечный потребитель!
Мы все покупая даже зажигалку или коробок спичек платим налоги, которых для конечного потребителя в цене товара, не менее 50%.
Та что успокойся и сам сядь подумай, что ты сегодня в ударе тут лепишь!
Кстати, государство, это совершенно не народ, а искусственная управляющая надстройка, а в нашем случае, ворующая и роттердамящая народ!
Сомневаешься? Тогда сходи к своему районному прокурору и уволь его от имени государства. Хочу это видеть
показати весь коментар
09.08.2018 01:01 Відповісти
Навіть нашого обласного прокурора народ викинув із кабінету у 2014... хоча то був друг Саши стоматолога, і навіть Пшонка йому був побоку. Зарплати у конверті, так пдв, але при цьому школи і садочки, медицина і куча усього безкоштовні, їх батьки отримують пенсії, безкоштовні проїзди, вони самі, на джипах, за субсидіями приїжджають. І що маємо? Замісь 60 % з пдв, вони сплачують лише саме ПДВ, ось і мають від держави лише якусь херню.
показати весь коментар
09.08.2018 08:31 Відповісти
І так, де у КУ зазначена "податкова медицина"?
показати весь коментар
09.08.2018 08:32 Відповісти
Все вони читали. Ви думаєте для чого їм потрібна нова конституція....
бо теперішня їм поперек горла стоїть.
Жодної можливості маланця міняти текст конституції. жодної....
показати весь коментар
08.08.2018 19:09 Відповісти
екг, флюрографія, аналізи платні ?
показати весь коментар
08.08.2018 15:42 Відповісти
ні, рак Супрунка на око визначає...
Підеш навпроти у приватну лабораторію!
показати весь коментар
08.08.2018 16:09 Відповісти
Вона ще геморой повітряними поцілунками через телевізор лікувати обіцяла.
показати весь коментар
08.08.2018 18:22 Відповісти
Платні.А що,ні?!
показати весь коментар
09.08.2018 20:49 Відповісти
Что за бред, а если меньше 40 лет то осмотр платный что-ли, давайте уже полный прескурант что платное а что бесплатное.
показати весь коментар
08.08.2018 15:54 Відповісти
Так эта реформа полное нарушение Украинской Конституции .В Конституции написано что медицина БЕСПЛАТНАЯ .
показати весь коментар
08.08.2018 16:08 Відповісти
Усе вірно, тому верніть мені податки які на неї пішли. Бо за податки, то не безоплатно!!!
показати весь коментар
09.08.2018 08:34 Відповісти
Супрунка демпінгує! Але кожен може вибрати де дешевше
Супрун назвала безоплатні послуги, які можна отримати у сімейного лікаря - Цензор.НЕТ 2753
показати весь коментар
08.08.2018 16:10 Відповісти
ЗАЯВЛЕНИЕ
Прошу назначить меня семейным врачем и, одновременно, семейным попом-исповедателем.
показати весь коментар
08.08.2018 16:24 Відповісти
А ещё будут семейный газовщик, семейный электрик и семейный сантехник, а также друг семьи со своим списком бесплатных и платных услуг
показати весь коментар
08.08.2018 16:27 Відповісти
допустим найдут рак бесплатно
а дальше если нет 10 тысяч баксов все равно помирать как и до сопрун
показати весь коментар
08.08.2018 16:38 Відповісти
Нев@їбенна реформа. Вчора, сусідка яка давно хворіє на діабет 2 ступеня пішла, як завжди, отримати рецепт на ліки у дільничого терапевта. Перед цим була у ендокринолога, який підтвердив, що ліки їй досі потрібні, як і десять років тому. Але система змінилась. Гроші пішли за пацієнтом. Реформа. Бо тепер треба було знову йти до ендокринолога вже за рецептом. Тобто схема наступна: дільничний лікар (або сімейний) дає направлення - ендокринолог (підтверджує) - дільничний лікар (виписує показання на рецепт) - ендокринолог (виписує рецепт). І зауважте, тільки єдиний ендокринолог на всі дільниці в поліклініці має право виписати рецепт на безкоштовні ліки. 5 годин черги. Київ. Оболонь. Що б вас так, реформатори іпічні, лікували.
показати весь коментар
08.08.2018 16:47 Відповісти
а представь себе если такой бабе 90 лет
знать бери на два три дня отгулы на работе заказывай такси на сотни 4 и вперед к бесплатной медицине как в Германии
показати весь коментар
08.08.2018 17:16 Відповісти
Сам хворий? Які відгули в 90 років? Ну хіба що там. І то бабуся буде молодець.
показати весь коментар
08.08.2018 17:21 Відповісти
ты дятел похлеще кацапа
добо и еще две буквы
как ты думаешь баба в 90 лет в состоянии сама через треть Киева ехать
и даже с сопровождающим в советском общественном транспорте не может
бери такси и води бабу по врачам
показати весь коментар
08.08.2018 18:03 Відповісти
Давайте без образ. Якщо брати відгули на супроводження бабусі, то це, звісно, великий клопіт. Тут в 66, сусідка вистоїла чергу в 5 годин. Тільки тому, що дільничні лікарі вже не мають повноважень виписати цей рецепт. Мало нам дебільних правил за часів совка. Прогресивна медецина. Гроші ходять за клієнтом. (матюки).
показати весь коментар
08.08.2018 18:13 Відповісти
во вот у бабы диабет 50 лет уже
и епля с бесплатным рецептом почти каждый месяц
показати весь коментар
08.08.2018 18:16 Відповісти
Співчуваю. А як інвалідам, які втратили руки-ноги щороку підтверджувати свою інвалідність? Слів немає. А онкохворі? А сердечники з інсультниками? А на діалізі? Там такі суми захмарні, що вбирайся в чисте і лягай.
показати весь коментар
08.08.2018 18:23 Відповісти
В Германии если врач напишет что надо то такого человека транспортируют спецмашиной за счет страновки хоть месяцы ежедневно а страховка там обязон у всех
показати весь коментар
08.08.2018 18:39 Відповісти
Ви де живете? Якщо в бундесі вам звезло. В Україні хворіти не можна. Тому ми такі живучі.
показати весь коментар
08.08.2018 18:44 Відповісти
бундеси тута не сидять вони приемно живуть
з 52 млн до 35 за 25 рокив
больше чем в Голодомор 33го
Понад усе!
показати весь коментар
08.08.2018 18:53 Відповісти
а раньше так не было? только сейчас очереди появились?
показати весь коментар
09.08.2018 20:37 Відповісти
https://www.otzyvua.net/lisod.html

Супрун назвала безоплатні послуги, які можна отримати у сімейного лікаря - Цензор.НЕТ 687Інна 24 октября, 2017 годНікому не раджу цю клініку! Не стало нашого брата,друга,сина...!!!!Беруть гроші і нічого не роблять! Бачать стан людини ,що їй вже залишилось щитані дні жити і при всьому цьому кажуть робити операцію і тому подібні процедури!В нашій країні нема лікарів,нема ніякої справедливості , тільки обман і всі хочуть тільки одного , гроші! Щоб вас всіх вдавило,Тварі!!!Просто накипіло!!!Як так можна відноситись до людей?! Всім треба давати ,тільки за що...не зрозуміло!Лікарі,директор клініки ,Нехай ваші діти і близькі будуть здорові!Нехай хоча б один з вас побуде в нашій шкурі!!!! А воно вам все вернеться!Бог вам судя!
показати весь коментар
08.08.2018 16:58 Відповісти
надо вовремя проверяться, лечиться, а не запускать. у нас никто не умеет сам заботиться о своем здоровье! а также их родственники. а потом - спасай, лечи, все становятся на уши, карауул!
показати весь коментар
09.08.2018 20:34 Відповісти
сразу видно умника по нику
это у тебя рак сразу в 1й стадии кричит караул я есть ату меня!
Проверяться на еще бессимптомной стадии бааальших денег стоит пенсии не хватит и на один раз-
так что засунь свой совет себе куда поглубже
показати весь коментар
12.08.2018 11:15 Відповісти
Лучше бы подробно рассказала о ПЛАТНЫХ. Кому,сколько и за что.
показати весь коментар
08.08.2018 17:01 Відповісти
http://www.innovacia.com.ua/rus/head/ceni/
тута еще дешево 1 - 2 000 баксов
Столько же в Инст Рака и в других гос мед учреждениях
это токо операция а все в сумме тысяч пять.......
показати весь коментар
08.08.2018 17:01 Відповісти
кстати в Феофании еще недавно висел прейскурант цен
щас скрыли......
показати весь коментар
08.08.2018 17:14 Відповісти
Супрун назвала безоплатні послуги, які можна отримати у сімейного лікаря - Цензор.НЕТ 5154
показати весь коментар
08.08.2018 17:12 Відповісти
В разных образах представлял себе смерть, но никогда и в голову не приходило, что она лопоухая!!!
показати весь коментар
08.08.2018 18:34 Відповісти
Доктор, а Вы геморрой не лечите!? .....поцелуями...
показати весь коментар
08.08.2018 18:39 Відповісти
Вопрос в цене))))))))) можно и поцелуями)))))))
показати весь коментар
08.08.2018 21:20 Відповісти
Татьяна,вы врач?Это я к вашему чувству юмора.
показати весь коментар
09.08.2018 20:53 Відповісти
Разбирать на органы будут бесплатно или придется за это заплатить донору?
показати весь коментар
08.08.2018 18:54 Відповісти
дебиліы комуняцкие
показати весь коментар
08.08.2018 19:07 Відповісти
Кака благодатная тема для мокшанских дебилоидов и наших зрадофилитиков.
показати весь коментар
08.08.2018 19:48 Відповісти
Судя по тому что задача Путина разрушить Украину, медицину сделать платной, а народ нищим, то ты прав - Супрун мокшанская дебилойдка и зрадофилка, выполняющая приказы *****
показати весь коментар
08.08.2018 22:00 Відповісти
Дай Бог, что бы эта тема вас не коснулась,,, ну а если, всё же, то крепетись....
показати весь коментар
08.08.2018 20:32 Відповісти
Подарите этой бабушке Конституцию, чтоб наконец-то разула глаза и прочитала что написано про бесплатные услуги в основном законе Украины, который она, как ИО министра обязана выполнять, а не балаболить попусту перед журналистами.
показати весь коментар
08.08.2018 20:44 Відповісти
несколько лет назад перед днем конституции смотрел передачу с нашими политологами и комментаторами от политики. так там на вопрос, почему не выполняются статьи о бесплатном лечении и образовании, дали ответ,- вы же понимаете, что в конституции указаны цели, к чему мы должны стремиться.
показати весь коментар
09.08.2018 07:47 Відповісти
Ну блін ця неграмотна тітка, що не знає, що згідно Крнституції медичні послуги в нас безкоштовні.
показати весь коментар
08.08.2018 21:31 Відповісти
в очередной раз задаюсь вопросом: "Где, и от куда взяли эту Эбонутою ульку?!" И почему зв(п)е(и)зда со штатовским паспортом управляет МОЗ?! В Украине разрешили двойное гражданство???!
показати весь коментар
08.08.2018 21:59 Відповісти
сУпрун, твоя медреформа должна примеяться ковсем, без исключения. От старьіх людей до гаранта, и только в єтой последовальности. Народ кормит всю вАшу свору воров, которая считает себя ЬІлитой. КАК ЖЕ МИ ВАС "ЛЮБИМ" суки¡
я только от туда (села киевской области), какая же там нищета и незащищенность сельского населения. Какая же тьі БАРИГА раковая опухоль на теле Украиньі
СКОЛЬКО ОТ ВАС ГОРЯ
показати весь коментар
08.08.2018 22:08 Відповісти
Перепосте пожалуйста, чтоб єта **** усльішала
показати весь коментар
08.08.2018 22:11 Відповісти
Выдайте ей наконец ступу с метлой.Пусть летит туда,откуда прилетела.
показати весь коментар
08.08.2018 22:30 Відповісти
Не могу себя заставить верить врачу, у которого такой нездоровый вид...
показати весь коментар
08.08.2018 22:30 Відповісти
как вас корчит от того, что она не ворует
показати весь коментар
09.08.2018 07:42 Відповісти
о как Богомолец, журналюшка броварская Соколенко и "антикоррупционерка" Козаченко (удравшая из Минюста при первых трудностях) мобилизовали всю свору овчарок на Супрун.
Однако 15 млн. взрослого населения уже послали их и подписали декларацию(половина населения! Богомолец исходит желчь, опозорила с треском своего дедА!
показати весь коментар
09.08.2018 20:47 Відповісти