9874 відвідувача онлайн

Націоналістичні сили висунуть єдиного кандидата в президенти, - Білецький

Націоналістичні сили висунуть єдиного кандидата в президенти, - Білецький

Виборці, які підтримують націоналістів, чекають, що буде висунутий єдиний кандидат на президентські вибори.

Про це в інтерв'ю Цензор.НЕТ розповів лідер "Національного Корпуси" Андрій Білецький.

"Повинен бути єдиний кандидат. Моє глибоке переконання, що єдине спасіння для України - це національна ідея. Зараз настав її час, і вона дуже швидко крокує по Європі. Я також глибоко переконаний, що націоналізм зможе виконати цю функцію - якщо він повторить історію 29-го року, коли на пропозицію Євгена Коновальця була створена єдина організація українських націоналістів. Тому окрім кандидата нам потрібна і націоналістична партія", - зазначив Білецький.

Він підкреслив, що зі здивуванням читає у людей, які не мають стосунку до націоналізму, що його представники не домовились або про "надмірні амбіції".

"Я ініціював переговорний процес щодо об’єднання і особисто написав Маніфест. Смішно говорити про надмірні амбіції з нашого боку, якщо ще в травні місяці 2018 року я, забувши про амбіції "Національного Корпусу", про власні амбіції, які були підкріплені військовими досягненнями в 14-15 роках, - погодився підтримати кандидатуру від "Свободи" на президентські вибори. Тоді це був Олег Тягнибок. Єдине "але": я погоджувався на те, що будуть зроблені кроки по створенню єдиної нової націоналістичної структури з новою символікою, назвою і т.д. Абсолютно переконаний, що в "Національного Корпусу" і без цього є політичне майбутнє. Але я був готовий поступитися власними амбіціями і амбіціями партії. На жаль, жодного кроку наших партнерів у цьому напрямку поки що я не бачу. Сподіваюся найближчими тижнями їх побачити", - констатував лідер "Нацкорпусу".

За словами Білецького, його не попередили, що "Свобода" висуне кандидатом Руслана Кошулинського. Водночас, на його думку, цей кандидат може обговорюватися. "Я не бачу в цьому проблеми. "Національний Корпус" висуне мене, "Правий сектор", швидше за все, - Андрія Тарасенка. Ми будемо ще обговорювати всі кандидатури між нашими політичними силами, вузьким колом", - повідомив він, уточнивши, що дедлайн для висунення єдиного кандидата від націоналістичних сил - грудень 2018 року.

"Тому що тягнути далі справді нікуди. І я залишаюся при глибокому переконанні у тому, що єдиний кандидат, як і єдина націоналістична партія, - це запорука перемоги націоналістів. Такого об’єднання чекає величезна кількість людей національно орієнтованих, фронтовиків, ветеранів. До мене за цей час звернулося безліч громадських активістів, а також людей, які формально навіть не мають відношення до націоналістичних структур. І всі кажуть одне: ми чекаємо від вас єдності для походу проти цієї влади і проти реваншистів з російського боку", - підкреслив Білецький.

Зараз, за словами лідера "Нацкорпусу", план такий: націоналісти повинні до грудня вийти з чіткою програмою на рік, що передбачатиме єдиного кандидата як представника єдиної майбутньої української націоналістичної партії. "А також треба призначити з’їзд цієї національної партії. Більше того, для людей правильним сигналом було б проведення цього з’їзду не після президентських виборів, а до. Наприклад, у лютому або початку березня. Таким чином націоналісти послали б правильний сигнал про те, що цей кандидат – то є єдиний кандидат. І що за півроку він представлятиме цю надпотужну загальну націоналістичну силу на виборах у парламент", - резюмував Білецький.

Нагадаємо, 14 жовтня, в День захисника України, голова ВО "Свобода" Олег Тягнибок відмовився від участі в майбутніх президентських виборах і запропонував висунути єдиним кандидатом від усіх націоналістичних сил колишнього віце-спікера ВРУ Руслана Кошулинського. Свій крок лідер політсили пояснює бажанням прискорити процес об'єднання націоналістичних сил. Про це Олег Тягнибок заявив під час свого виступу на Марші Слави УПА, підкресливши, що цього вимагає нація.

Читайте повне інтерв'ю: Андрій Білецький: "Дедлайн для висунення єдиного кандидата від націоналістів – грудень 2018-го"

Топ коментарі
+20
Националистические силы выдвинут единого кандидата в президенты, - Билецкий - Цензор.НЕТ 2765
показати весь коментар
12.11.2018 20:09 Відповісти
+13
Якщо буде єдиний кандидат від націоналістів, то він буде мати більшу підтримку ніж сума виборців від усіх націоналістичних партій.
показати весь коментар
12.11.2018 20:12 Відповісти
+13
в русофобії немає нічого поганого..... просто треба вбити в собі москаля і ви вже русофоб
показати весь коментар
12.11.2018 20:27 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
ждем шоколадных провокаций
показати весь коментар
12.11.2018 20:05 Відповісти
+уточни каких именно?
показати весь коментар
12.11.2018 20:07 Відповісти
як варіант - створення фейкових "націоналістичних" партій - спойлерів , аби відбирати голоси виборців ...
показати весь коментар
12.11.2018 20:34 Відповісти
тоді всі вони будуть за рабіновича
показати весь коментар
12.11.2018 21:00 Відповісти
і смішно і грішно
показати весь коментар
12.11.2018 23:00 Відповісти
все националистические партии - фейк, тем более в стране с таким количеством национальностей, как Украина. Среди ярых националистов большой процент дебилоидов как фарионша, ницой и мирошниченко, которые будут только вносить раскол в обществе.
показати весь коментар
13.11.2018 01:31 Відповісти
https://youtu.be/kM5RwmYsP6o «Национализм - это предательство патриотизма». Макрон выступил с речью, которую восприняли как ответ на лозунг Трампа «Америка прежде всего»
показати весь коментар
13.11.2018 08:48 Відповісти
хто сказав , що вони "дебілоіди" ? ИМХО - вони просто провокатори на зарплаті ...
показати весь коментар
13.11.2018 15:16 Відповісти
За кого побежишь?
показати весь коментар
12.11.2018 20:45 Відповісти
йойлюгаз
показати весь коментар
12.11.2018 20:59 Відповісти
Ну..за Паула Кита...че уж мелочиться
показати весь коментар
12.11.2018 21:17 Відповісти
Клоуны та ТВ тебе милее, видать привык к ним!
показати весь коментар
12.11.2018 21:31 Відповісти
Националистические силы выдвинут единого кандидата в президенты, - Билецкий - Цензор.НЕТ 2765
показати весь коментар
12.11.2018 20:09 Відповісти
-- как бы там нибыло -- а: Кто не с нами, тот против нас! -- коммуняки правильно сформулировали... -- надо брать на вооружение -- во время Войны!
Слава Україні!
показати весь коментар
12.11.2018 20:10 Відповісти
Вы решили в корыстных целях использовать лозунг дьявольского отродья?
Может христианский лозунг в противовес подрузите вместо дьявольского ?
показати весь коментар
12.11.2018 20:47 Відповісти
ошибка - ВОдрузите.
показати весь коментар
12.11.2018 20:49 Відповісти
Опять ошибка - водрУзите.
показати весь коментар
12.11.2018 21:51 Відповісти
Может христианский лозунг в противовес подрузите вместо дьявольского ?

К ПРИМЕРУ НЕ УБИЙ, или любите врагов ваших.... Религия всегда на стороне существующей власти.
показати весь коментар
12.11.2018 20:55 Відповісти
Для справки, а то вижу вы в т.ч. не в курсе:
Если они не против нас - они за нас.
___________
Очень хочется надеяться, что в т.ч. и вы увидели разницу меж тем, что называется "дьявольским" и словами которые сказал И.Х..
Повторяю - это для справки.
показати весь коментар
12.11.2018 21:05 Відповісти
-- ну -- : "Отряхните прах с ваших ног..." -- пойдёт? *)
показати весь коментар
12.11.2018 21:33 Відповісти
Ихний рейтинг - менее 5 %.
показати весь коментар
12.11.2018 20:10 Відповісти
в русофобії немає нічого поганого..... просто треба вбити в собі москаля і ви вже русофоб
показати весь коментар
12.11.2018 20:27 Відповісти
в твоем шоколадном кнессете выдвинешь законопроект, ага)))
показати весь коментар
12.11.2018 20:33 Відповісти
Русофобія - це за замовчуванням. Як гострий зір у снайпера. Все інше - другорядне, залежить від роду діяльності, фізичної форми та іншого.
показати весь коментар
12.11.2018 20:43 Відповісти
Все вірно.Якщо ти-українець чи вважаєш себе таким ,то автоматично стаєш русофобом. В іншому випадку ти совкодрочер,підхуйловник,колаборант чи ще якесь падло. Толерастами,як європейці нам бути неможливо.Така історична реальність.Так що браття українці-єднаймося та вибираємо націоналістів.Інакше будемо іще 5 років слухати казки про "найсильнішу армію в Європі" без Криму і Донбасу.
показати весь коментар
12.11.2018 21:03 Відповісти
якщо висунуть правильного кандидата з хорошою національною програмою, то буде значно більше..... але в другий тур він малоймовірно що вийде.... Їм краще готуватися до парламентських виборів
показати весь коментар
12.11.2018 20:17 Відповісти
Хороші програми та казки про безтурботне життя майже безкоштовно ми чуємо перед кожними виборами,.а ще про відміну депутанської цнотливості недоторканості
показати весь коментар
12.11.2018 21:06 Відповісти
це факт..... тому не треба голосувати чи гАласувати(як каже люля) за тих, чиї казки ми вже чули...
показати весь коментар
12.11.2018 21:31 Відповісти
Тяжело даётся элементарное почему то. У нас особо. Изначально всякое, любое государство строиться и создаётся по национальному признаку. Попросту говоря чем больше одного этноса на конкретной части земли---тем быстрее идёт дело к успеху. Обратите внимание на одно железное явление. Лучше всего и давно живут там где 90-99% одного народа. Норвежцы, немцы, датчане, японцы, финны, кстати поляки зажили. Но как только интернационал или браты и полубраты---хана. Билецкий в целом очень подходящаая фигура, Но стоило бы вперёд пустить Кошулинского---тут есть опыт, и знают в других регионах. Билецкий бы мог вторым лицом побыть. Но идти только одним фронтом. Сколько же раз мы проваливали это. Это старая хохлацкая, хуторянская беда. Где два хохла--там три гетмана. Железно один кандидат!
показати весь коментар
12.11.2018 22:24 Відповісти
канадцам расскажи. а также бельгийцам, швейцарцам, британцам...
показати весь коментар
13.11.2018 01:33 Відповісти
А справжні рейтинги інших - від 2 до 4,9%
показати весь коментар
12.11.2018 20:45 Відповісти
Отлично! Теперь вместо двух процентов наберете три! И достаточно. Нечего нацикам во власти делать. Это те же ******, лепены и т.п. только украинские.
показати весь коментар
12.11.2018 20:11 Відповісти
Кубань и Закерзонье хотят вернуть?
В Венгрии вон Сиярто официально выступает против изучения этническими венграми украинского языка,потому что это ассимиляция в украинское общество.
Внуки и правнуки этих венгров уже будут считать себя украинцами,а венграм хочется Закарпатьем прирасти.
показати весь коментар
12.11.2018 20:17 Відповісти
Якщо буде єдиний кандидат від націоналістів, то він буде мати більшу підтримку ніж сума виборців від усіх націоналістичних партій.
показати весь коментар
12.11.2018 20:12 Відповісти
Вууумница!
😁
показати весь коментар
12.11.2018 20:18 Відповісти
Тепер продублюй це українською🤯
показати весь коментар
12.11.2018 20:24 Відповісти
🙃🤣🤣
показати весь коментар
12.11.2018 20:55 Відповісти
Свобода аж кишит фээсбэшниками (самая яркая фарионша), поэтому я не думаю, что сейчас так нужно это объединение, ибо фээсбешники среди националистов потом сделают всё, чтоб обосрать националистическое движение украинцев и снова привести к власти олигархат. Белецкий - своє роби!
показати весь коментар
12.11.2018 20:16 Відповісти
Выберите нейтрального Огрызко и будет у вас лучший кандидат от националистов , Кошулинский честный человек , но его позиционируют с Тягнибоком . что не есть хорошо .
показати весь коментар
12.11.2018 20:19 Відповісти
Кошулінського на жаль мало хто знає.
показати весь коментар
12.11.2018 20:26 Відповісти
звичайно , у вас , в Ольгіно його мало хто знає ...
але Українці його чудово знають !
показати весь коментар
12.11.2018 20:35 Відповісти
показати весь коментар
12.11.2018 20:50 Відповісти
И какой у него рейтинг? 0,0002%? Ото все украинцы в Украине?
показати весь коментар
12.11.2018 23:44 Відповісти
Зате Поцю ми знаємо.
показати весь коментар
12.11.2018 23:01 Відповісти
иди целуй детишек в животики
показати весь коментар
12.11.2018 23:02 Відповісти
А с чего это мусорок Билецкий решил что он националистическая сила ?Мы вот считаем что он работает на власть , а как известно власть в Украине не представляет интересы Украинского народа .
показати весь коментар
12.11.2018 20:35 Відповісти
С такой логикой всех кто за Украину и против россии можно отнести к работающим на власть.
показати весь коментар
12.11.2018 21:34 Відповісти
Іван Бубенчик!
показати весь коментар
12.11.2018 20:37 Відповісти
Единый претендент от какой национальности?...
показати весь коментар
12.11.2018 20:40 Відповісти
аваков еще не придумал кого выдвинуть .подождем
показати весь коментар
12.11.2018 20:52 Відповісти
Пропала планета..
показати весь коментар
12.11.2018 20:55 Відповісти
наступний президент сидить в засаді
показати весь коментар
12.11.2018 21:03 Відповісти
и проиграют. Надо не мельчить народ Украины национализмом, а учить патриотизму независимо от национальности. Штаты классический пример. Украина слишком многонациональная страна, чтобы можно было играться в национализм
показати весь коментар
12.11.2018 21:26 Відповісти
Никто не может позаботится о своей стране так как националисты. Это прекрасно понимают те, кто использует страну только в своих корыстных целях. Причём используют десятилетиями, имея собственные "СМИ" где мешают всё национальное с говном.
показати весь коментар
12.11.2018 21:53 Відповісти
чушь собачья. Заботятся о стране патриоты любой национальности, а ярые националисты только раскол вносят.
показати весь коментар
13.11.2018 01:36 Відповісти
Та не волнуйся ты так! Скоро в ваших мозгах смешают и такое понятие как "патриот" с нацизмом.
показати весь коментар
13.11.2018 06:29 Відповісти
тебе впору за свои мозги переживать
показати весь коментар
13.11.2018 20:25 Відповісти
Националисты такое же дерьмо как и нацисты и интернационалисты. А я надеюсь, пока, что ты просто не понимаешь этих терминов или таки ?
Націоналістичні сили висунуть єдиного кандидата в президенти, - Білецький - Цензор.НЕТ 2676
показати весь коментар
13.11.2018 02:53 Відповісти
Чётко ты своё мнение картинкой проилюстрировал.
показати весь коментар
13.11.2018 06:31 Відповісти
Спорить не стану---тема широкая. Но не первый раз Штаты приводят в пример. США не многонациональная страна---НЕТ! Это страна эмигрантов. Это очень большая разница. Туда ехали разные не для того чтобы вместе жить со своими. А что бы жить и работать в новых свободных условиях---ради личного успеха. Туда по ехали люди вот такой национальности----смелые, профессионалы, авантюристы, талантливые---но самое главное---они сжигали все мосты за собой. Отсюда колоссальная самоотдача. Там и сегодня можно стать миллионером в первом поколении. Не путать хлопцы!
показати весь коментар
13.11.2018 22:21 Відповісти
Штаты не многонациональная страна? Или признак многонационального государства это как в ЭрЭф. Эмигранты? А при диаспоры в курсе? В одном NY более 0,5 млн. китайцев. Это не национальность?
показати весь коментар
13.11.2018 23:06 Відповісти
Это по воскресеньям. Одни пицу молотят, другие в кожаных шортах пиво до уссыку пьют, ещё в юбках мужики ходят клетчатых, итд и тп. А вот в понедельник все Американцы!
показати весь коментар
13.11.2018 23:30 Відповісти
Опять подмена понятий. Национальность и гражданситво, а тем более гражданская позиция - не одно и тоже. А вы, Борис, похоже просто троль. Тест на вшивость
- Крым - это Украина?
- путен - *****?
- Раша - параша?
показати весь коментар
14.11.2018 09:40 Відповісти
Судя по широте тем что запросто меняете----рыбак рыбака видит издалека! *Чьих холоп будешь?*.
показати весь коментар
14.11.2018 21:28 Відповісти
Ясно, обгадилась очередная **** пригожинская. А ваш путен таки *****. И Крым - это Украина. Холоп? И это смерд вякает, ? На бутыль хошь?
показати весь коментар
17.11.2018 15:34 Відповісти
А Энеиду Котляревского расскажешь на память или пропечатай----тащи флакон, вазелин твой. При себе думаю носишь---на всякий случай! Как Никулин боевой патрон. Дешево фуфлово работаешь. До ефрейтора далёко тебе.
показати весь коментар
17.11.2018 21:50 Відповісти
З кацапською сволотою не спiлкуюсь. А Крим це - Украiна
показати весь коментар
18.11.2018 07:54 Відповісти
Дык прости вятского---характерник ты наш. Волком серым не стань---не грызи. Не буду боле. Побегу прихрамывая копать канал через перешеек---ни вам ни нам.
показати весь коментар
18.11.2018 20:30 Відповісти
Відтоді як ці так зв націоналісти не підтримали ветеранів війни з московією під ВР, не сприймаю їх. Хоча кандидатуру Кошулинського вважаю найкращою
показати весь коментар
12.11.2018 21:38 Відповісти
З ним прийде Фаріон, яка засаде Україну смереками з міцними гілками для кожного москаля.
показати весь коментар
12.11.2018 21:57 Відповісти
Балачки Білецького про "єдиного кандидата" від "націоналістів" - це початок передвиборчої пропагандистської диверсії проти противників злочинного режиму. В Україні нема націоналістів, крім штучних утворень які є результатом агентурної діяльності іноземних розвідувальних служб. На даний момент націоналізм для України - це розкіш, яку вона не може собі дозволити, оскільки, мова йде не про те чи будуть націоналізм і націоналісти при владі в Україні, а чи буде сама Україна в найближчій перспективі залишатися суверенною державою з демократичною моделлю правління.
З огляду на це Україні потрібні не міфічні націоналісти, а реальні українці - багато і різних.
Згодом, після того як Україна з застійного мафіозного феодально-олігархічного бантустану трансформується в цивілізовану розвинуту країну, всі вони і їхні нащадки стануть українськими націоналістами.
показати весь коментар
12.11.2018 22:15 Відповісти
Згодом, після того як Україна з застійного мафіозного феодально-олігархічного бантустану трансформується в цивілізовану розвинуту країну, всі вони і їхні нащадки стануть українськими націоналістами.


Хто трансформуватиме? Сама вона не трансформується.
показати весь коментар
12.11.2018 23:04 Відповісти
Вроде и так все поломали.Сносить и ломать уже нечего.
показати весь коментар
12.11.2018 22:26 Відповісти
Тільки збираються ?! А ось ворожа Україні паРаша вже визначила чіткі цілі об'єднати всiх - всіх "своїх" холуїв - кандидатів в Україні і провести їх в президенти i в український парламент наступного скликання.
Ще у вересні фюрер ********* )(уйло - путлін затвердив концепцію і стратегію дій кремля на період президентських і парламентських виборів в Україні. Згідно із затвердженої фашистом путліним цієї стратегії, виконавцям в особі як держструктур так і "неурядових організацій" РФ, доручено сконцентрувати основні зусилля як на виборах президента України в 2019 році, і паралельно на підготовці до наступних за ними парламентськими. При цьому поставлена ​​першочергове завдання забезпечити широкомасштабну оргаганізаційну, фінансову та інформаційну підтримку всіх антиукраїнських -пророссійскіх сил "які надалі зможуть знищити державність Української держави ..
Також згідно путінської концепції, масштабну підтримку отримають ті кандидати, які будуть готові публічно визнати злочинну анексію Криму Росією і вузьмуться за федералізацію і конфедералізацію України. А також будуть підтримувати російську замасковану під УПЦ але московського патріархату, і обов'язково декларували своє повне неприйняття щодо надання автокефалії для рідної українцям УППЦ.
І вже вся антиукраїнська зараза, вся - вся продажна проросійська колабораціоністська гидота з яничар - опричників 5 колони фашистського кремля в Україні посилено готується до антиукраїнського реваншу і дійсно об'єднаються по приказу з ворожої паРаші.
показати весь коментар
12.11.2018 23:46 Відповісти
Націоналістичні сили висунуть єдиного кандидата в президенти, - Білецький - Цензор.НЕТ 854
показати весь коментар
13.11.2018 07:40 Відповісти
Билецкий...Так он же из "Голодного фронта"
показати весь коментар
13.11.2018 08:58 Відповісти
даже шляшко наберет больше голосов в 100500 раз..главный шахтер колхозан сталевар
показати весь коментар
13.11.2018 10:58 Відповісти
Четкой програмой??? Читав я їх програми... Якби виборчий вік знизили з 18 до 15 років, то голосів від прихильників дійсно було б немало...
показати весь коментар
13.11.2018 12:21 Відповісти