10541 відвідувач онлайн

Для України важливо зберігати взаємодію з МВФ після виборів, - Аслунд

Для України важливо зберігати взаємодію з МВФ після виборів, - Аслунд

Незалежно від того, якими будуть результати виборів в Україні цього року, керівництво країни має продовжувати взаємодію з МВФ для збереження фінансової стабільності.

Таке переконання висловив в коментарі УКРІНФОРМу відомий міжнародний експерт в економічній і фінансовій сфері, представник "Атлантичної ради" у Вашингтоні Андерс Аслунд, передає Цензор.НЕТ.

"Зараз Центробанк (України – ред.) зміцнив своє лідерство й запроваджує дуже сувору монетарну політику, на яку погоджується МВФ. Міністр фінансів також реалізовує вимогливу фіскальну політику відповідно до вимог Фонду", - зауважив Аслунд, коментуючи економічні перспективи для України в 2019 році, після затвердження нової програми Stand-By.

Крім того, за його словами, порядок денний співпраці України і МВФ наразі не передбачає забагато реформ, враховуючи те, що цього року українці обиратимуть і президента, і парламент. "По суті, це для того, щоб зафіксувати фіскальну й монетарну політику (в Україні – ред.)", - підкреслив Аслунд.

Він нагадав, що, за чинною програмою Фонду, Україна може отримати ще два транші нинішнього року – навесні й восени. Причому, ця програма працюватиме впродовж нинішнього року, поки в Україні формуватиметься новий парламент і уряд. І вже після цього новопризначений уряд прийматиме рішення щодо подальших відносин з Фондом.

Відповідаючи на запитання, наскільки важливо для України продовжувати нинішній курс співпраці з МВФ після виборів, Аслунд підкреслив: "Звичайно, роль кожної країни – це підтримувати й забезпечувати відповідальну фіскальну та монетарну політику, що забезпечує взаємодія з МВФ".

Топ коментарі
+19
Ага. Волнуются, чтобы Украина с иглы не слезла.
показати весь коментар
01.02.2019 09:39 Відповісти
+11
Недай боже сменится президент, и новая власть перестанет брать кредиты под 7% годовых. В общем все как всегда.
показати весь коментар
01.02.2019 09:44 Відповісти
+11
Ага,чтобы международные барыги устанавливали Украине тарифы,цены,стаж и Т.Д., нет так не пойдёт ,на фиг с пляжа,господа.
показати весь коментар
01.02.2019 09:46 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Взаємодію - так, а диктат - ні.
показати весь коментар
01.02.2019 09:36 Відповісти
а как же иначе ротердам++ поддерживать?
показати весь коментар
01.02.2019 09:42 Відповісти
Думаю когда Петя Юля продаст Рошен, то можно будет сразу и огромную часть долга погасить.
показати весь коментар
01.02.2019 09:46 Відповісти
Она уже 23 ярда нагасила, спасибо проходили)))
показати весь коментар
01.02.2019 09:50 Відповісти
Эту чушь будешь впаривать кому то другому. Никогда Украина не была так зависима от МВФ, как при шоколадниках. Благодаря их займам у нас газ на 1000% дороже для населения согласно даже их заявлениям
показати весь коментар
01.02.2019 09:52 Відповісти
Тебе баклану впаривать нет смысла, есть банальная статистика по займам у МВФ за все периоды.
показати весь коментар
01.02.2019 09:53 Відповісти
И че ж тогда даже при овоще газ был дешевым для населения? Не говоря уже за те копейки, когда Тимошенко премьером была?
показати весь коментар
01.02.2019 09:57 Відповісти
Какую прибыль показывал нафтогаз в те года? За счет чего он докапиталировался? К сожалению такой менталитет чтобы лохторат в узде держать достаточно кинуть кость и все довольны.
показати весь коментар
01.02.2019 10:00 Відповісти
Кинуть кость, это поднять тарифы в десятки раз и сделать видимость возможности просто оформить субсидию, при этом нафтогаз безосновательно выписывает себе миллионные премии на ровном месте делаю дыру в бюджете. И это только если говорить о комуналке - во всех сферах просто жопа. А тогда была не кость, а уровень жизни значительно выше чем при этих рехворматорах.
показати весь коментар
01.02.2019 10:04 Відповісти
А че в десятки, а не сотни? Вон газ же на 1000%, у вас там где то генератор случайных цифр стоит? Иди работай и уровень жизни будет выше, уже минималка даже в баксах выше чем при воной, про зарплаты нечего и говорить.
показати весь коментар
01.02.2019 10:07 Відповісти
7грн/70коп = 100разів. Скільки то відсотків?
показати весь коментар
01.02.2019 10:24 Відповісти
А че с союза цену не взял? Серъезно вы надеетесь на газ по 70 коп?
показати весь коментар
01.02.2019 10:25 Відповісти
Мені все одно скільки коштує газ. Хоч 100грн/куб. Але...доходи мають бути відповідними. А вони ростуть (відповідно) лише у можновладців.
Ну, а 70коп взяв, тому що тоді "кабальний контракт" був і по 400-500дол. інженер заробляв на держ. підприємстві
показати весь коментар
01.02.2019 10:43 Відповісти
Ага, Криворіжсталь дійсно "проходили".
показати весь коментар
01.02.2019 10:22 Відповісти
Роттердам+ - це новації офшорно-сліпотрастових покидьків. У МВФ одна вимога - збалансуваня бюджетних видатків бюджетними доходами. І якщо наші покручі до бюджетних доходів записують комунальні послуги за космічними тарифами, а не доходи, наприклад, від податків, що сплачують малий та середній бізнес внаслідок адекватної економічної політики, то це проблема України. Проте, останнім часом від МВФ є тиск (я його назвав диктатом), який нічого спільного з взаємодією не має. Згадайте угоду Яреськи з МВФ, яка взагалі на голову не налазить.
показати весь коментар
01.02.2019 09:51 Відповісти
Объяви, за полгода миллиардером станешь,гривной жопу сможешь вытирать вместо туалетной бумаги, заживем Где ж вас таких дебилов берут то.
показати весь коментар
01.02.2019 09:52 Відповісти
Ты вроде говорил, что почитать не успеваешь, а тут херачишь как секретарша с 30 летним стажем оказывается))
показати весь коментар
01.02.2019 09:55 Відповісти
Достойный ответ, все по классике.)
показати весь коментар
01.02.2019 09:57 Відповісти
Не согласен, твой ответ абсолютно не достойный. Ты просто как и тогда так и сейчас балаболишь. Одним словом - порохобот.
показати весь коментар
01.02.2019 09:58 Відповісти
Идиот вы до сих пор не поняли что ваше вот это порохобот давно никого не задевает, даже наоборот.
показати весь коментар
01.02.2019 10:02 Відповісти
Ага. Волнуются, чтобы Украина с иглы не слезла.
показати весь коментар
01.02.2019 09:39 Відповісти
Недай боже сменится президент, и новая власть перестанет брать кредиты под 7% годовых. В общем все как всегда.
показати весь коментар
01.02.2019 09:44 Відповісти
Парасюк сказав, що порох не повинен бути президентом. Коли він сказав це янику - той втік. Цьому варто теж дослухатись.
показати весь коментар
01.02.2019 09:46 Відповісти
Ага,чтобы международные барыги устанавливали Украине тарифы,цены,стаж и Т.Д., нет так не пойдёт ,на фиг с пляжа,господа.
показати весь коментар
01.02.2019 09:46 Відповісти
аякже без МВФ, у кого ж борги брати, як же країну до втрати економічної, а значить і політичної незалежності штовхати?!!!!!!!!!!!!!!!!!
показати весь коментар
01.02.2019 09:47 Відповісти
Вот так, отменяя веерные отключения?

Валовой внешний долг Украины с 2006 по 2018 гг. (млн. долл. США)
Валовой внешний долг

на 31.12.2006 54 512,0
на 31.12.2007 79 955,0 +25443.0 +46.7%
на 31.12.2008 101 659,0 +21704.0 +27.1%
на 31.12.2009 103 396,0 +1737.0 +1.7%
на 31.12.2010 117 343,0 +13947.0 +13.5%
на 31.12.2011 126 236,0 +8893.0 +7.6%
на 31.12.2012 135 065,0 +8829.0 +7.0%
на 31.12.2013 142 079,0 +7014.0 +5.2%
на 31.12.2014 126 308,0 -15771.0 -11.1%
на 31.12.2015 118 729,0 -7579.0 -6.0%
на 31.12.2016 113 518,0 -5211.0 -4.4%
на 31.12.2017 116 578,0 +3060.0 +2.7%
на 30.09.2018 114 742,0 -1836.0 -1.6%
показати весь коментар
01.02.2019 10:26 Відповісти
тільки ви ще пане забули сказати , що за минулий рік більше ніж на 10% зменшилась випічка хліба....Люди стали економити на шункові, чи може зайняли місце на цвинтарі? -
показати весь коментар
01.02.2019 10:36 Відповісти
Я ещё забыл конкретно указать, что новая власть отдаёт долги, т.е. уменьшает их.
Может мне подчеркнуть нужное?
Экономят на хлебе? Это что-то новое, в последнюю очередь от хлеба отказываются...
показати весь коментар
01.02.2019 10:39 Відповісти
Ще б не відказувались.....якщо пенсіонерові з мінімальною пенсією після виплат комунальних та витрат на лікування, гігієнічні засоби - залишається хіба що на зашморг та мило....Ти проживеш на мінімальну пенсію нині, герой ненаглядний, а на мінімальну зарплату із дітьми на руках?!!!
показати весь коментар
01.02.2019 10:48 Відповісти
Я очень сожалею, что папярэдники с ****** ни в чём не виноваты, а также, что новая власть уменьшает внешний долг. Много уже от голода умерло тех, кто перестал хлеб покупать и перешел на более дорогие продукты?
показати весь коментар
01.02.2019 11:03 Відповісти
Винний клас великої буржуазії, який править Україною з 1990 року, а внутрішньокласова ваша боротьба за політичну владу - мене не цікавить.....Думку тих, хто заповнили місця на цвинтарі - я вже не спитаю.....а ті, хто замість хліба давляться ікрою та свої капітали примножують , навряд чи будуть цікавитись тими, хто не здатен нині собі забезпечити повноцінне харчування....Ти спитай у пенсіонерів, четверть з яких отримує мінімалку, чи це вони переходять з хліба на більш дорогі продукти харчування!!!! Знову мене в спам відправиш, чи аккаунт заблокуєш за правду?!!!!
показати весь коментар
01.02.2019 11:12 Відповісти
Ты уже перестал доказывать, что МВФ виноват?
Много твои большевики сделали с лозунгами "всё взять и поделить", если была введена НЭП?
показати весь коментар
01.02.2019 11:22 Відповісти
Та ви б і далі брали кредити, от тільки біда, що вже і МВФ вам не хоче давати, бо не віре, що зможете віддати....Останній договорняк на отримання кредиту в кінці 2018 року - це результат розуміння, що Україна вже не може віддавати борги, не беручи нових. Гройсман говорив, що в 2019 нам потрібно віддати 12 млрд доларів США, а де їх взяти, коли в НБУ було їх білі 18 млрд долларів США? Ми за 28 років дійшли до боргової ями, і це факт!!!!
показати весь коментар
01.02.2019 11:30 Відповісти
придурок, как раз 10% уехало в польшу)))
показати весь коментар
01.02.2019 12:52 Відповісти
Ми українці,вам нічого не винні,будете після виборів своїх боржників ловити по всьому світу.
показати весь коментар
01.02.2019 09:48 Відповісти
Любые долги надо либо отдавать, либо отрабатывать.
показати весь коментар
01.02.2019 09:48 Відповісти
Ленін дулю дав замість боргів - і капітал її смакував аж облизувався....
показати весь коментар
01.02.2019 09:49 Відповісти
на жаль - варіантів особливо немає...або МВФ або росія (((
показати весь коментар
01.02.2019 09:52 Відповісти
...або не красти ...
показати весь коментар
01.02.2019 09:58 Відповісти
точніше не красти, а експлуатувати український народ......
показати весь коментар
01.02.2019 10:00 Відповісти
скажу від того самого народу ...як тільки "держава" починає "турбаватися" за мене я перевіряю чи надійно все сховав (якщо є що ховати)
показати весь коментар
01.02.2019 10:05 Відповісти
бо держава - інструмент керування панівного класу.....а який нині панівний клас в Україні - то ви самі знаєте......
показати весь коментар
01.02.2019 10:37 Відповісти
вже просто не красти - запізно(( хоча беззуснівно що воно "маст хев"
показати весь коментар
01.02.2019 10:02 Відповісти
нічого не пізно ...МВФ добре знає де лежать крадені у нас гроші ...тому без проблем до вечора може забрати собі назад свою мукулатуру ...ще й Україні залишиться ...тільки от для бариг не потрібні "вагони" їми ж надруковеної мукулатури ...в Україні їм потрібна З Е М Л Я і мінімум КАЗЛОВ ... для "джондірів" КАЗЛИ не потрібні ...не даремно вони вже давно розробляють техніку яка може працювати без людей
показати весь коментар
01.02.2019 10:11 Відповісти
звичайно...але будем реалістами - МВФ й "Захід" гроші не повернуть (виведені з Укрпаїни), бо вони "працюють" на економіку їх держав...
просто перестати красти - не скасує вже існуючий борг
можна вичайно "псіханути" й оголосити дефолт...але хто на це піде, та й Ви собі уявіть що буде в державі творитись...
показати весь коментар
01.02.2019 10:21 Відповісти
задайте собі питання чому у Японії жиди не "прижилися"...чому китайці до цього часу не "взяли" своєю дешевою робочею силою японців ...там ніхто не забороняє жидам ні китайцям в"їзд і можливість працювати ...але японці створили таке суспільство де "глистам" немає чим поживитися
показати весь коментар
01.02.2019 15:16 Відповісти
не зовсім зрозумів що Ви маєете на увазі?
те що красти не треба, й за таке має бути покарання? - так я з Вами цілковито погоджуюсь..
але віддавати борги потрібно...розвивати економіку потрібно й потрібно для цього грошеняток...грошей може дати Захід (мвф) або росія...росія причому дасть без всяких умов...ну як без ми просто станем "новим УРСР" або якимось федеральним округом...
показати весь коментар
01.02.2019 15:20 Відповісти
вам і не потрібно все розуміти ...при нагоді почитайте про японського імператора Мейдзи ...А. А. Н. Мещеряков - Император Мэйдзи и его Япония. ...про "кредити" любою "ціною" там не знайдете нічого зато там багато про те хто має управляти країною щоб зробити її справді Великою ...а люди ...люди всюди однакові що у нас що й їх ...суспільство потрібно виховувати , еліту також ...а ми допустили до "корита" зграю ЗЛОДІЇВ і "дивуємося" чому ми у такому дерьмі живемо
показати весь коментар
01.02.2019 17:55 Відповісти
і хто до цього довів країну?
показати весь коментар
01.02.2019 09:59 Відповісти
давайте не будем "ображатись на дзеркало" - ми всі довели країну до такого, бо саме ми йшли на вибори й вибирали "владу"
показати весь коментар
01.02.2019 10:03 Відповісти
от через те, що представників народу не має в кандидатів на престол - то і нічого цього разу йти на вибори, народ має показати тотальну недовіру класу великої буржуазії......
показати весь коментар
01.02.2019 10:08 Відповісти
якщо Ви не прийдете - це ще далеко не факт що "не проголосуєте"...йти потрібно хоч би для того щоб бюлетень зіпсувати

коли була графа "проти всіх"...але вони тому її й забрали...бо думається цього разу "противсіх" набрав би процентів 80)))
показати весь коментар
01.02.2019 10:17 Відповісти
так, десь під 80%, очевидно ви праві - тактика на виборах повинна бути така - прийти на виборчі дільниці і напроти свого прізвища ставити надпис - відмовляюсь брати участь в голосуванні.
показати весь коментар
01.02.2019 10:22 Відповісти
Є варіант - незалежна Україна, ні від Росії, ні від Заходу.
показати весь коментар
02.02.2019 00:33 Відповісти
...а без них никак нельзя обойтись, построить свои заводы и делать экспорт, чтобы не брать бабло и всю жизнь народ отдавал их, за счет повышения налогов и т.д. Суки...
показати весь коментар
01.02.2019 09:57 Відповісти
МВФ це міжнародна "організація" (точніше злочинне угруповання) бариг-рантья під"кришею" урядів "розвинених" країн яка за допомогою коррумпування урядів держав "третього" світу вирішує фінансово майнові "питання" в інтересах транснаціональних корпорацій ...знищення населення України (офіційно 10 мільйонів , ніякому Гітлеру такий "тихий" геноцид не снився) і постійні намагання "відкрити" торгівлю ЗЕМЛЕЮ у "ніщій" країні тому доказ
показати весь коментар
01.02.2019 09:57 Відповісти
зачем париться, что-то строить и выдумывать как поднять экономику, проще народ душить...скоты
показати весь коментар
01.02.2019 09:58 Відповісти
Для України важливо зберігати взаємодію з МВФ після виборів, - Аслунд - Цензор.НЕТ 3103
показати весь коментар
01.02.2019 10:00 Відповісти
Проблеми не в МВФ, а в нашому баризі. Це не МВФ вказує шляхами повернення боргів постійне підняння цін на газ і компослуги, а Вальцман з Гройсманом, бо реально займатись економікою їх взагалі не цікавить
показати весь коментар
01.02.2019 10:01 Відповісти
вот именно
показати весь коментар
01.02.2019 10:03 Відповісти
Гройсман та Порошенко - вершина айсберга, під водою - клас великої буржуазії, яка має реальну політичну владу в країні.....
показати весь коментар
01.02.2019 10:10 Відповісти
Як раз вказує МВФ. Почитайте їх Меморандуми, прес-релізи, заяви керівників. Вони вимагають підняття цін на газ. Підняття тарифів на комунальні послуги - це один з пунктів програми ліберальних економічних реформ - Вашингтонський консенсус.
показати весь коментар
02.02.2019 00:36 Відповісти
обычная постколониальная кабала для неразвитых стран...выйти из нее трудно, а если у тебя нет залежей нефти почти невозможно...
показати весь коментар
01.02.2019 10:13 Відповісти
Про пиндосов забыл с их кабальным планом Маршалла...
показати весь коментар
01.02.2019 10:36 Відповісти
а разве кто-то предлагал нечто подобное Украине?... Наоборот, это она подписалась пускать к себе европейские товары без ограничений и компенсаций, взамен на смехотворные "квоты" по продаже своих...в итоге маемо, шо маемо - африканская нищета без просвета...
показати весь коментар
01.02.2019 10:43 Відповісти
Не вникая в суть написанного - при чём здесь МВФ?
показати весь коментар
01.02.2019 10:49 Відповісти
чтоб ты знал, МВФ выступает исключительно в роли проводника интересов транснациональных корпораций, которым нужны лишь площадки для своих проектов с нищим населением. Вот и МВФ не заинтересован в развитии стран, которым он выдает кредиты - условия, на которых он дает деньги РУШИЛИ экономику ВЕЗДЕ. Потому что главными требованиями выдачи кредитов было "сбалансирование бюджета".

А как бедная страгна может этого добиться в краткосрочном плане - только ударом по самым незащищенным категориям населения, урезанием пособий, зарплат и пенсий. Но это НАОБОРОТ рушит экономику, потому что существенно сокращает внутренний рынок из-за сокращения числа потребителей...а ведь по МВФсовским кредитам еще и проценты платить, еще больше удушая экономику.
показати весь коментар
01.02.2019 11:24 Відповісти
МВФ корисний для народу і країни тільки в одному випадку - КОЛИ ВЛАДА ЦІЄЇ КРАЇНИ НЕ Є ЗЛОЧИННОЮ. Тоді маловідсоткові кредити дозволяють країні, народу, налагодити економіку і почати розвиток. В нашому варіанті, це є неприпустимим, коли корупція влади вимиває ці гроші з обігу в державі, що провокує накопичування боргу. Зрозумілі намагання МВФ втримати Україну від дефолту, але це не може продовжуватись довгий час, і обов'язково прийде момент, коли корупція сама себе загоне в дефолт. Або в революцію....
показати весь коментар
01.02.2019 10:22 Відповісти
Зачем ненавидящему украинский народ олигарху второй срок президентства? - Лановой
показати весь коментар
01.02.2019 10:32 Відповісти
А может он "упивается" этой ненавистью?
показати весь коментар
01.02.2019 10:51 Відповісти
да разорвите все связи с мвф (зачем нам по миллиарду в год на условиях обнищания народа) ... сама жизнь нам подсказывает о наших крупных потерях: таможня -4-6 млрд долл в год...офшор - 10-12 млрд долл в год...коррупция -20 млрд долл в год...менты с сбу на проституции, наркотиках и наездах на бизнес - до 18 млрд долл в год...заробитчане за пять лет прислали в страну под 40 млрд евро - и тех не найти...
показати весь коментар
01.02.2019 12:00 Відповісти
Дают деньги ворам в киеве, а забирать будут у Украины ЗЕМЛЁЙ - территорией.
Отсюда столько нытья "панивного класу" про рынок земли.
До тех пор пока высшее чиновничество с их "партиями" будут пожирать кредиты и транзит, ни о каком возрождении экономики через восстановление ПРОИЗВОДСТВ не будет и речи.
ЗАЧЕМ ЧТО-ТО МЕНЯТЬ В УКРАИНЕ, КОГДА ВЕРХУШКЕ И ТАК ХОРОШО?
показати весь коментар
01.02.2019 12:31 Відповісти
без мвф нас ждет дефолт, так что расслабтесь))) или другой вариант скинуться баблом и отдать, но вы за копейку в церкве пукнете, так что этот вариант не подходит)))
показати весь коментар
01.02.2019 12:54 Відповісти
Нас чекає дефолт що з МВФ, що без нього. Нічого страшного в дефолті немає. Україна пережила дефолт 2015 р. і майже ніхто цього не помітив. Нам потрібно списати не менше 70 % боргу. Інакше країна обслуговувати борг не зможе.
показати весь коментар
02.02.2019 00:39 Відповісти
да ну, что то я не помню что бы дефолт объявляли))))) и кто тебе просто так спишет долги? если страна будет развиваться и идти в нужном направлении то спишут, просто деньги которые брали до 2014 шли в никуда, то на оплату газа то на поддержку курса гривны)))
показати весь коментар
02.02.2019 05:28 Відповісти
Надеюсь, после третьего майдана Украина вообще откажется от долгов БАРЫГ! Пусть ищут и арестовывают их бабло и имущество за кордоном!
показати весь коментар
01.02.2019 12:59 Відповісти
Кредити МВФ взагалі не йдуть в українську економіку. Вони поповнюють резерви Нацбанку, проте Нацбанк не має права їх витрачати. Тому й ставка по них низька. Нацбанк вкладає ці кошти в облігації США та ЄС. Так звані реформи, які МВФ вимагає від України, спрямовані на знищення української економіки та зубожіння народу. Це зростання податків для малого бізнесу й населення, зростання тарифів, відмова від державних інвестицій та скорочення соціальних витрат. Україна повинна негайно відмовитися від будь-якого співробітництва з МВФ.
показати весь коментар
02.02.2019 00:40 Відповісти
ох ты и экономист)))) мвф это первопроходец, без сотрудничества с мвф ни один иностранный инвестор не вложит деньги, а мвф для сотрудничества выставляет свои условия по которым работает весь мир. у них халява типа дармового газа не пройдет, везде должен быть рынок
показати весь коментар
02.02.2019 05:34 Відповісти