9243 відвідувача онлайн
8 848 141

Не підтримую заклики "Лягай, Бандеро", захоплення будівель та захищатиму свою країну і свій народ, - глава департаменту патрульної поліції Києва Жуков

Не підтримую заклики "Лягай, Бандеро", захоплення будівель та захищатиму свою країну і свій народ, - глава департаменту патрульної поліції Києва Жуков

Офіцер поліції служить українському народу, захищає і захищатиме свою країну і свій народ.

Про це написав на своїй facebook-сторінці колишній десантник, заступник начальника департаменту патрульної поліції Євген Жуков, передає Цензор.НЕТ.

"Я - Бандера!
Я - офіцер поліції!
Я служу українському народу!
Я не підримую заклики: "Ложись, Бандера"!
Я не підтримую захоплень будь-яких будівель!
Я захищаю та буду захищати свою країну та свій народ! Дякую", - йдеться в пості.

Не підтримую заклики Лягай, Бандеро, захоплення будівель та захищатиму свою країну і свій народ, - глава департаменту патрульної поліції Києва Жуков 01

Нагадаємо, 9 лютого на мітингу Юлії Тимошенко на Контрактовій площі перед акцією "Хто замовив Катю Гандзюк?" поліція затримала кількох активістів С14.

На думку активістів, поліція спочатку завадила їхній участі в акції "Хто замовив Катю Гандзюк?" під час мітингу, а потім побила і затримала біля Подільського РВВС у Києві.

За версією Нацполіції, після того, як всіх затриманих відпустили, їм на допомогу прибула група підтримки, яка влаштувала бійку і застосувала газові балончики до правоохоронців.

Унаслідок події лікарі швидкої допомоги доставили трьох поліцейських у лікарню.

Слідчі відкрили три кримінальні провадження за ч. 2 ст. 345 (погроза або насильство щодо працівника правоохоронного органу), ч. 1 ст. 341 (захоплення державних будівель) та ч. 4 ст. 296 (хуліганство) Кримінального кодексу України.

Як повідомила прес-секретар Генпрокурора Юрія Луценка Лариса Сарган, щодо співробітників поліції, які проводили затримання молодих людей біля управління Нацполіції на Подолі, відкрито кримінальне провадження.

Топ коментарі
+36
ну тогда Жуков называй фамилии своих коллег, кто кричал Лежать Бандера и били ногами задержанных....
Или сам их отмудохай, или арестуй и покажи это всем....
В пустой мусорской базар уже не верит никто....
показати весь коментар
10.02.2019 16:42 Відповісти
+26
Что такое " Я не поддерживаю"?? Что это значит???
Жуков, почему на мусора, который бил задержанного ногами по голове и кричал "Ложись бендера" тут же не надели наручники???
30 рыл в касках не видели ничего или сделали вид что "не поддерживают"???
За такое нужно увольнять всем подразделением, потому что не реагирование на преступление - само является преступлением!
показати весь коментар
10.02.2019 16:54 Відповісти
+22
пізно всрались, вас вже шукають.
показати весь коментар
10.02.2019 16:38 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Недарма в мусорів гранати летіли 31 серпня 2015 під ВР, ох недарма...
показати весь коментар
10.02.2019 18:57 Відповісти
Люстрація кадрів МВС проведена аби як, почала приносити свої плоди. До вибуху залишалося мало часу.
А от штурм РВВС - це вже попадає під тюрму та воші. Особисто я дав би команду стріляти. Досить соплі жувати, можна все просрати.
Нас качають, а ми робимо вигляд, що все харашо..
показати весь коментар
10.02.2019 19:35 Відповісти
Так іди постріляй сепарів на нулі.
показати весь коментар
10.02.2019 22:30 Відповісти
Я сам не радію з лягай Бандера, але на рівному місті штурмувати РВВС може призвести до хаосу та громадянської війни, яка дуже нам потрібна перед виборами. Це була провокація, зрежисована "нашими друзями". Щодо постріляти на нулі - всьому свій час.
показати весь коментар
11.02.2019 07:50 Відповісти
Такі провокації дуже тяжко проводити, якщо мусора не корумповані і діють виключно в рамках закону. Тільки коли відомо що, в такому то відділенні сидять бариги, які поводяться таким чином то, можна використати іх жадібність і тупість. Але такі провокації можуть бути і досить корисними для очищення органів, вони діють як проносне.
показати весь коментар
11.02.2019 10:51 Відповісти
Ти пропонуєш НЕ вбивати мусорів-путиноїдів?
показати весь коментар
11.02.2019 07:22 Відповісти
Якщо ти можеш зразу відрізнити мусора путіноїда від просто поліціонера, я дуже радий за тебе. Але поки він щось не зробить або не скаже - цього не видно. Навіть вбивши такого мусора ти потягнеш нас всіх у яму, бо інші поліцаї якось будуть реагувати, і мабуть не словами, а пострілами. Подумай будь ласка перед тим як щось писати або робити.
показати весь коментар
11.02.2019 07:53 Відповісти
Я не думаю що треба знищити ОДНОГО мусора. 99.2% мусорів на даунбасії та Криму перейшли на бік ворога. Промахнутися важко.
показати весь коментар
13.02.2019 07:46 Відповісти
До речі відслідкуй реакцію поліції на цей інцидент. Ніхто не вступився за ********. Навпаки поліцаї провели флеш-моб " Я- Бандера". Так що ситуація змінилася. Почекаємо з висновками.
показати весь коментар
11.02.2019 08:31 Відповісти
В принципі, я сам за те, аби давати шанс кожному, якщо це веде джо покращення.
показати весь коментар
11.02.2019 10:52 Відповісти
Шанс мусорами не був використаний, замість відкриття справи на мусора (лягай Бандера) відкрили справу на Романа Сініцина - волонтера який намагався розшукати вказаного мусорка. сАбаков вирішив програтися з вогнем. Бо виходить що мусарня якісно не змінилася.
показати весь коментар
11.02.2019 19:29 Відповісти
НІКОЛИ, НІ ЗА ЯКИХ ОБСТАВИН НЕ ВІР МУСОРАМ! - цієї аксіоми мене навчили у дитинстві і вона діяла, діє зараз і ще доооовго буде діяти.
показати весь коментар
13.02.2019 07:42 Відповісти
Нема і не буде поваги мусора залишились мусорами гроші платників податків просрали на рехформи Собакова.
показати весь коментар
10.02.2019 20:37 Відповісти
Ну не всі, вже двічі стикався з ними після рехформи, обидва раза нормально, адекватні поліцаї.
показати весь коментар
11.02.2019 07:54 Відповісти
Гражданин джюкоф , Вы изните кто?? Если Вам не нравится то что происходит в Вашем ведомстве - начинайте чистку! В чем проблема?? Нам насрать на единственного мусора которого Вы (возможно) выкинете без ответственности а других кот орые молотили лежачих - даже не тронете и премиюдадите. Уже 5 лет Вы вместо этого - дрочите сидите там на Вашего шефа - вора и коррупционЭра ..Или Вы не знаете про игорные притоны, газ, проституцию..и прочие крышевашия ? Подавайте на него в соответствующие инстанции..Пусть разбираются. Дело делайте пане полицейский чиновник и не трогайте Бандеру, потому что если бы он встал с могилы - первая дыра от пули трофейного парабеллума была бы во лбу у порошенко, вторая у Вашего шефа а 5-я у Вас..А слова "борзописять" это не трудно и не сцачно.конечно И Ваши двойные стандарты уже как бы задрали слегонца..
показати весь коментар
10.02.2019 20:44 Відповісти
Так выгоните того кто кричал или нет? Зачем много говорить.
показати весь коментар
10.02.2019 21:08 Відповісти
Говорять багато для того, аби нічого не робити.
показати весь коментар
10.02.2019 23:01 Відповісти
Вся ця хірня відбувається через безнаказаність. Ніхто так і не відповів за розстріл Майдану, навіть перестрілка у Княжичах вилилася у вповну безвідповідальність. Коли керівництво поліції цінить лише особисту відданість і закриває очі навіть на вбивство поліцейських що, вже тут говорити про інших, які не є членами клану?
Проблема не в тому що, хтось патріот, а хтось латентний сєпар. Я особисто знайомий з багатьма нормальними мєнтами, знаю й таких, які активно підтримували Майдан. Проблема в тому що, МВД залишилося закритим клубом, який живе сам по собі і над законом, і над Конституцією. Для самих мєнтів було б набагато краще розірвати цей круг, але історично склалося так що, їм нема на кого надіятися крім своїх. Багато ви чули випадків коли народ збирався б на підтримку правильного мєнта? Хто з тих, що носяться зараз з викриттям замовників Гандзюк буде так само запекло захищати правильного мєнта?
Тож проблема не тільки в обособленості мєнтів, а і нездатності суспільства реформувати МВД. Мабуть для цього потрібно було б докорінно змінити саму структуру МВД, провести децентралізацію чи ще щось, та й відношення суспільства до поліції треба змінювати. А суспільство досі не годне до самоорганізації.
показати весь коментар
10.02.2019 22:59 Відповісти
"Ментів" в природі не існує. Це мусорські казки. Ви впевнені що відсоток зрадників серед них у вашій області менший чим серед них жеж у даунбасії та Криму (99.2%) ?
показати весь коментар
11.02.2019 07:27 Відповісти
Ну, як я вже писав то, так сталося що, я особисто знайомий з деякою кількістю досить адекватних ментів. Мій старий товариш є батьком мента, якого вбили (і не його одного) свої ж. Другий товариш, має двоюріднього брата, який після училища отримав направлення в обласній центр. Його там два рази колеги били до лікарняного ліжка, аби він залишив їх "дружній колектив". Там не такі вже й дружні відносини в середені касти існують різні клани. Але за моїми прикидами відсотків 20 нормальних людей там працює. Просто умови там створені не нормальні.
показати весь коментар
11.02.2019 09:33 Відповісти
И я встречал адекватных, но их реально не много.
показати весь коментар
11.02.2019 21:42 Відповісти
а хіба "Ценічні бандери" чи мусорва лише у поліції?
показати весь коментар
13.02.2019 12:00 Відповісти
вср*ся, бєркут, проти ночі...

Не підтримую заклики "Лягай, Бандеро", захоплення будівель та захищатиму свою країну і свій народ, - глава департаменту патрульної поліції Києва Жуков - Цензор.НЕТ 5857
показати весь коментар
10.02.2019 23:27 Відповісти
На керівних посадах жиди, кацапи, вірмени, грузини, а українці фактично виконують їх команди. Так не має бути в національній державі. Титульна нація має приймати закони і змушувати корумпованих інородців виконувати ці Закони. Зараз інородці приймають Закони і не в змозі змусити українців їх виконувати. Ми їх саботуємо, бо це "чужі для нас закони прийняті корумпованими чужаками для пограбування нашої країни і кожного з нас". Голосуйте за українців, а не за яценюків та мураевых!
показати весь коментар
10.02.2019 23:50 Відповісти
То, хто заважає титульній нації створити свої профсоюзи, партії та рухи; висунути кандидатів, провести агітацію і зайняти керівні посади? Працювати треба а не щоки надувати. Владу беруть ті, кому вона потрібна.
показати весь коментар
11.02.2019 07:23 Відповісти
Всі заважають! Свідомо і планомірно. Найкращий приклад - національний склад Кабміну. 66% жидів, 18% кацапів і лише 15,5% українців. В ВР українців лише 22%. Інородці ладні на все. Змінюють прізвища, фінансують кацапофільні концерти і програми. Теж саме роблять і жиди, але ще й активно засуджують "ксенофобію", "антисемітизм" і пропагують толерастію (прийняття "чужих" ліпше за "своїх" - памятаєте "грузинський десант" дебільних заробітчан?). Все це шоу заради виборів - тобто за те щоб українці самі віддали в їхні волохаті смердючі лапи свій гаманець (бюджет). При владі вони призначають непривабливих придурків з української бидлоти, типу Литвина або Парубія і роблять з них національне посміховисько - ну дивіться ось ваші українці! Вони тупі, хитрожопі та картаві і тому не здатні до управління державою! Куди вам без нас! ... Сумно, але українці вже давно втратили смак до влади. В мене, наприклад, прагнення влади трошки вище нуля і для мене більш важливосвій, індивідуальний "садок вишневий коло хати", а колективізм колгоспний викликає патологічну відразу. Іншими словами, старше і більш розумне покоління не хоче, а молодше дурніше і тому не може переламати клани "спадкових управлінців". І лише час і постійна націоналістична пропаганда може це змінити. Перші кроки зроблені лише завдяки *****, але процесс українізації набирає обертів і вже має свою свідомість, внутрішню структуру і національну логіку...
показати весь коментар
11.02.2019 14:23 Відповісти
Я розумію ваше невдоволення складом ВРУ, мене ій самого він не задовольняє, але для легітимної зміни існують тільки вибори. Тому, націоналісти мають більше працювати над цим питанням "в полі" з народом. Чи ви пропонуєте вибирати в раду після генетичної експертизи?
показати весь коментар
11.02.2019 14:48 Відповісти
Генетична експертиза не знаходить суттєвої різниці між жидами, українцями та кацапами, що дуже засмучує всі ці нації... Це не наш метод! Моя бабуся любила повторювати "любиш? люби ділом!" і засуджувала будь які демонстративні дії не підкріплені реальними справами. Для неї "любити" означало забезпечувати гідний рівень життя всій родині, а не ледарювати, або красти. От паразити навколо нас і труться - кацапи ледачі, а жиди крадуть і волають що "всі люди браття" і тому нам варто всіх цих чужаків утримувати як "братів". Я цього вже давно не роблю і живу у внутрішній еміграції.
показати весь коментар
11.02.2019 15:02 Відповісти
Наше общество переживает глубокий посттравматический стресс после событий 2014 года в Крыму и на Донбассе, может это и не заметно невооруженным глазом, но штурмы полицейских райотделов и попытки захватить оружие в центре Киева негативно влияют на психику. А если бы кто-то из полицейских погиб? Нам было мало 31 августа 2015 года? По событиям в субботу должны ответить как одна, так и другая сторона, и что-то надо делать на будущее, ведь до выборов сколько еще таких штурмов нам придется пережить?!
показати весь коментар
11.02.2019 09:22 Відповісти
які там нахрін штурми, які там нахрін наміри захопити зброю? Це все казки злодійкуватих мусорів, від яких вимагали повернути дозволену законом приватну власність. Але мусора вважали її своїм "законним трофеєм". Тому з дуру почали волати в управління що, їх захоплюють і хочуть відібрати зброю. Це, типова річ- підставити вище керівництво і хай воно віддувається. А товстозаді полковники замість того, щоб навішати звіздюлей капітанам кинули туди дурковатих барбосів, які цілі дні жеруть і качаються, на вивчення законів у них нема часу бо, товстозаді генерали з полковниками сказали що, їх завдання "аби всі боялися", а вони (полковники з генералами) будуть їх (барбосів) відмазувать. Ну чисто як у нацистів. Ті барбоси приїзжають і починають одразу гемселити всіх кого бачать. На більше у них розуму не вистачає, а законів вони не читали і ні про попередження, ні про час на виконання вимоги вони не чули. Коротше, звичайні здорові та треновані істоти з інтелектом пітбуля. Замість законного повернення парочки ножиків, балончиків та дорогого законного травмата, в установленому законом порядку, людям яких навіть не мали законного права затримувати, дурні та жадібні поліцаї зробили цілу історію.
А тепер є халепа, яку не дадуть так просто зам'яти і ця халепа набула розмірів не менших ніж вбивстіо Каті Гандзюк. Ви думаєте що, міжнародне товариство ще нічого про це не чуло? А я ось думаю, що Авакову вже звонили спитати що, за лайно він розколотив. Врядчи це була провокація, таку провокацію спланувати дуже-дуже важко. Таку ідіотську підставу роблять виключно свої з власної дурості.
показати весь коментар
11.02.2019 09:52 Відповісти
Який же ти "мудрий і все знающий". а в дійсності проплачене ху--ло.
показати весь коментар
11.02.2019 10:05 Відповісти
Нам важлива ваша думка.
показати весь коментар
11.02.2019 10:07 Відповісти
Шахраї, бандити різних мастей, провокатори, дебіли і неадеквати намагаються знищити правоохоронні органи і в першу чергу поліцію,а це приводить до хаосу і безвладдя. Це їм вигідно--бо в мутній воді хорошо можна накрасти. Поліція повинна діяти жорстко до всіх порушників (в межах закону) .тоді будуть і її поважати( боятися) і поважати державу. В усьому цивілізованому світі так робиться.
показати весь коментар
11.02.2019 10:04 Відповісти
Шия без ошийника мерзне? Розумію. Тобі буде гарно на раSSєї. Там якраз поліція твоєї мрії.
показати весь коментар
11.02.2019 10:06 Відповісти
В СССР говорили. Наша милиция меня бережет, вначале сажает - потом стережет. А, что изменилось с того времени?
показати весь коментар
12.02.2019 22:28 Відповісти
Полиция действовала правильно. Молодцы ребята жаль только что такие как Шкиряк и другие руководители полиции предали своих и сразу чтобы уберечь свои сраки стали бендеровцами Позор этим хамелионм.
показати весь коментар
12.02.2019 18:44 Відповісти
Страшно подумать, какой бы был флешмоб, если бы полицейский тогда крикнул "ложись *****".
показати весь коментар
13.02.2019 06:04 Відповісти
А слабо флешмоб "Абасси Мельнікова"?
показати весь коментар
13.02.2019 11:36 Відповісти
Сторінка 2 з 2