6192 відвідувача онлайн

Росія озброюється за гроші європейських партнерів, - міністр оборони Польщі Блащак

Росія озброюється за гроші європейських партнерів, - міністр оборони Польщі Блащак

Польський міністр оборони Маріуш Блащак провів кілька зустрічей в рамках Мюнхенської конференції з безпеки.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Польське радіо, Маріуш Блащак, зокрема, порушив питання газопроводу "Північний потік-2".

"Ми всі згодні, що це справжня загроза для безпеки Польщі, України, а й усієї Європи. Під час зустрічі з сенаторами (США) я звернув увагу, що гроші, які Росія отримує від продажу газу, роблячи Європу залежною, вона витрачає, насамперед  на озброєння. Це парадоксальна ситуація, коли за гроші партнерів із заходу Європи Росія озброюється, а ми повинні шукати відповідь на російське озброєння і робити  тіснішим співробітництво  в рамках НАТО", - підкреслив міністр національної оборони Польщі.

Нагадаємо, проект "Північний потік-2" передбачає будівництво нової нитки газопроводу від узбережжя Росії через Балтійське море до Німеччини нарівні з вже чинним "Північним потоком". Його потужність складе 55 млрд кубометрів газу в рік, довжина - понад 1,2 тис. км. Загальна вартість проекту оцінюється в 9,5 млрд євро. Згідно із задумом, газопровід "Північний потік-2" повинен подвоїти обсяги газу, що транспортується з Росії до Німеччини в обхід України та Польщі. Планується, що газопровід повинен почати поставки газу дном Балтійського моря з 1 січня 2020 року.

У проекті беруть також участь компанії з Німеччини, Австрії, Великої Британії та Франції. Противники проекту - зокрема Польща, країни Балтії, Україна, Молдова, США і Данія - стверджують, що "Північний потік-2" збільшить залежність ЄС від "Газпрому", який вже поставляє в ЄС близько третини обсягів газу. Польська влада хоче, щоб Європейська комісія підпорядкувала цю інвестицію законодавства Європейського Союзу. В результаті чого "Північний потік-2" може стати збитковим для Газпрому.

Топ коментарі
+31
Спасибо , добрый человек, хоть ты смог заявить о том, что все в Европе понимают, молчат и лицемерно озабочены.
показати весь коментар
17.02.2019 22:46 Відповісти
+30
"Россия вооружается за деньги европейских партнеров, - министр обороны Польши Блащак" - Факт! Европа платит расие деньги, на которые расия убивает украинцев. Это всё, что нужно знать про Европу.
показати весь коментар
17.02.2019 22:48 Відповісти
+19
Поляк прав. Ситуация пакостная. Ведь реально деньги за газ от СП раша погонит на вооружение и армию
показати весь коментар
17.02.2019 22:53 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
********* не смог бы продавать газ без "Северного потока-2"?
Не смог бы, если бы был островом. А "Северный поток-1"? А газопровод через Черное море и Турцию? А газопровод в Китай? Китай готов использовать неограниченные объёмы газа. Да, ***** опасается отдавать газ в Китай. Ведь китайцы посматривают на Рашку. Но что будет, если ***** будет загнан в угол? Не только газ пойдёт в Китай. Вполне может случиться, что они снюхаются...
И тогда догадайтесь с трёх раз, что будет с Украиной, Европой и справятся ли одни США?
При совке страны НАТО гнали газ из СССР вовсю. Через газопроводы "Уренгой-Помары-Ужгород" и прочие. Это сильно укрепило Европу, не помогло сохраниться совку и помогло Европе освободить и поднять Восточную Европу.
Нужны другие действия, другие решения,другой подход. Европа по большому счёту делает то, что нужно: не только сохраняет, но и наращивает промышленное, научное и технологическое преимущество. Именно это неминуемо уничтожит *********.
показати весь коментар
17.02.2019 23:43 Відповісти
Когда касапы смогут прокачивать газ в Китай и в каком объёме ? Там Потёмкинские деревни , брехня для ватников .
показати весь коментар
18.02.2019 00:15 Відповісти
То, что смогут прокачивать через СП-2, то смогут прокачать и в Китай.
показати весь коментар
18.02.2019 00:19 Відповісти
А объёмы в газопровод в Китай откуда взять ? Погуглите про Чаяндинское и Ковыткинское месторождения , взгляните на карту , и поймёте о чём я пишу. На Ковыткинском месторождении ещё конь не валялся , а от него до основного газопровода ещё 800 км надо строить ещё один газопровод через тайгу и горы , это не Западная Сибирь , тут всё куда сложнее и дороже.Через Алтай по западному маршруту в Китай ещё хуже положение, там нет ветки из Китая ( надо по китайской территории строить газопровод длиной 3 000 км ).
показати весь коментар
18.02.2019 00:52 Відповісти
Имея дело с врагом, надо быть реалистом, а не страусом, прячущим голову. И Чаяндинское, и Ковыктинское месторождения открыты ещё в совке, и их запасы оценены в свыше триллиона кубов по первому, и под два триллиона по второму. Оценены в 80-х годах. А ещё есть Южно-Сахалинское и прочие месторождения. Есть много сланцевого газа.
Если всё это пойдёт в Китай, то читай выше.
показати весь коментар
18.02.2019 10:13 Відповісти
Китаю этот вариант нужен про запас, на тот случай , если будут проблемы с доставкой сжиженного газа из Катара и из других источников. А нефть и газ есть и подо льдом в Арктике , да только всё в убыток его добывать. Есть вопрос целесообразности, и он для мацковии не праздный.
показати весь коментар
18.02.2019 15:19 Відповісти
Який "прозапас", упоранте? Китай сильно нарощує імпорт газу, йому потрібно його побільше зі всіх можливих джерел, з максимальною диверсифікацією.
показати весь коментар
20.02.2019 13:28 Відповісти
В этом году по плану начало поставок в Китай, 20 декабря. Посмотрим что у них получится.
показати весь коментар
18.02.2019 00:27 Відповісти
Объёмы были заявлены 30 млрд.кубов в год. Посмотрим на реалии . Думаю , в лучшем случае будет 2-3 млрд.кубов ( при условии ,что китайцы их купят , что не факт )
показати весь коментар
18.02.2019 00:45 Відповісти
Маасковія будь які доходи спрямовує на озброєння.
показати весь коментар
17.02.2019 23:46 Відповісти
Мда, если б не США до сих пор с Польшей выясняли исторические отношения)
показати весь коментар
17.02.2019 23:52 Відповісти
Сплошное двоемыслие.
Польша в 2018 году, увеличила товарооборот Россией на +35,66% до $15.7 миллиардов.
Но это не важно...
показати весь коментар
18.02.2019 00:21 Відповісти
Согласно отчетам Федеральной таможенной службы (ФТС), с которыми ознакомились «Известия», нынешний год станет самым прибыльным в российско-польских экономических отношениях с момента введения европейских санкций. Так, только в I квартале товарооборот между странами увеличился на 36% по сравнению с прошлогодними показателями.
За первые три квартала текущего года по сравнению с тем же периодом 2017-го российский экспорт в Польшу вырос почти в полтора раза - на 48,7%, сообщили «Известиям» в посольстве РФ в Варшаве.
- При этом более 40% из $4,2 млрд прироста российского экспорта в указанный период было обеспечено более высокой стоимостью нефти при сохранении объема поставок на польский рынок. По данным ФТС, в 2,5 раза выросла и стоимость поставляемого природного газа, - пояснили «Известиям» в российском дипведомстве. - Есть и исключения: цена российского угля практически не повышалась, но его экспорт в Польшу вырос почти в два раза.
показати весь коментар
18.02.2019 00:47 Відповісти
офф топ
глянте на этих приполярных емель - они оказывается гордятся что травят людей по всему свету.....
Неизвестные повесили российский флаг на собор в Солсбери....

Росія озброюється за гроші європейських партнерів, - міністр оборони Польщі Блащак - Цензор.НЕТ 8418

Росія озброюється за гроші європейських партнерів, - міністр оборони Польщі Блащак - Цензор.НЕТ 3876
показати весь коментар
18.02.2019 00:27 Відповісти
вважають що то їхнє
показати весь коментар
18.02.2019 06:48 Відповісти
"Они продадут нам даже верёвку, на которой мы их и повесим!" (с)
показати весь коментар
18.02.2019 00:37 Відповісти
Единственным адекватним ответом на который вообще способны страны которые станут "жертвами" Северного Потока -2, является возврат к идее Междуморья, которую в свое время предлагал Пилсудский. Необходимо срочно, без оглядки на Германию, Францию и Италию, чьи элиты уже давно скуплены кацапами, создавать экономический и военный союз Польша-Украина, Литва и полностью перекрывать транзит РФ, тем самым замыкая и изолируя кацапье в Азии. От моря Черного до моря Балтийского - мышь не проскочит! Создавая экономические преференции участникам такого союза возможно также заинтересовать перспективами ряд соседних стан из которых Белорусь, Латвия и Эстония получат мощный инструмент для развития и обеспечения собственной безопасности. Если ничего не делать, то война с кацапами станет неизбежной и може плавно перерасти в мировую. Полем битвы все равно будет Украина. Вопрос только кто на самом деле в Европе захочет выжить так как понятно что следующими станут Польша, Румыния, Молдавия, Венгрия, Чехословакия. Если "Шкода" начнет пахать на кацапов... даже продолжать не буду!... А там и к немцам с их 200 штук устаревших танков Леопард и зашуганным после Второй Мировой "толерстным" населением аморфных мерседесоделов с отсиженными в университетах яйцами, придет сибирский пушной зверек.... Штаты ведь запросто могут отказаться гореть в "ядерном пепле" из за того что еврдолбодятлы профукали собственную безопасность по причине паталогической жадности и стремлению к комфорту. После "бдапештского Меморандума" верить Штатам и Британии может только глупец. Не сомневаюсь, что юридическое обоснование для отказа от обязательств будет найдено... А мы.. а что мы? Что из выбора нам останется? Семью отправлю и займусь уничтожением свинорусов - один хрен умирать, то почему бы не убить перед этим как можно больше кацапов...
показати весь коментар
18.02.2019 00:52 Відповісти
Великий допис, аргументований. Але після повного перекриття транзиту газу ( гіпотетично) війна з РФ гарантована 100%. Без продажу газа бюджет ********* рухне протягом року.
показати весь коментар
18.02.2019 12:00 Відповісти
На жаль, війна з РФ за будь яких умов гарантована. Вона вже йде і питання лише в тому коли і чим для нас закінчиться. Транзит газу це лише привід. Причини війни, як ми вже добре зрозуміли, зовсім інші в до економіки не мають ніякого відношення.
показати весь коментар
18.02.2019 14:55 Відповісти
не думаю, що війна так вже гарантована. Будуть розхитувати ситуацію, особливо, якщо припиниться транзит газу по ГТС України.
показати весь коментар
18.02.2019 16:56 Відповісти
Якщо припиниться транзит газу, в чому я дуже сумніваюсь тому що компенсувати зимове споживання можливо лише маючи величезні українські підземні сховища на багато мільярдів кубів, ми від цього втратимо три мільярди. Це фігня! Заберемо ставками на транзит вантажів і використання нашого повітряного простору. Багато людей до цього часу не розуміють і не хочуть усвідомлювати що війна, грабунок, поневолення та експлуатація аборигенів це є сутність і способ існування **********. Ніякої економічної, або територіальної причини анексії Криму і окупації Донбасу просто не існує! Кацапи воюють не за ресурси, які вони мають практично в необмеженій кількості на 1/7 земної суші. В якому б гівні не жило кацапське падло, воно відчуває душевний комфорт і спокій лише тоді коли сусіди живуть ще гірше за нього.
показати весь коментар
18.02.2019 17:10 Відповісти
останній раз, коли Європа потребувала покриття зимних піків (наскільки я пам'ятаю і газ пішов з українських сховищ) то це був 2012 рік. Я так трохи слідкую за цими питаннями - Росія в Калінінградській області будує газове сховище для таких випадків.
показати весь коментар
18.02.2019 17:22 Відповісти
на транзит вантажів не сподівайтесь - на дорогах практично вже немає транзитних вантажівок, які було видно ще до 2014 року. Так сам і повітряний простір - там керує ІКАО.
Це буде сильний удар по економіці, але це можна пережити.
показати весь коментар
18.02.2019 17:27 Відповісти
Цієї так.А через зупинку транзиту буде відкрите маштабне вторгнення після дипломатичного попередження.Ви ж розумієте, що позбавляючи ********* засобів до існування будь-хто отримує відповідь у вигляді воєнних дій.І відповідь ця буде адекватною з боку *********, оскільки обмеження ведення економічної діяльності всіма буде розцінено як акт агресії стосовно рф.
показати весь коментар
18.02.2019 18:41 Відповісти
Та хай вже починають! Повбиваєм на хрєн частину, ті хто вціліє за поребриком будуть данину як Чечні платити. Кацап - це доля...
показати весь коментар
18.02.2019 19:46 Відповісти
Інколи складається враження, що під одним ніком пишуть дві різні людини.
показати весь коментар
19.02.2019 09:08 Відповісти
Є таке. Не завжди вдається писати коротко. Мабуть фантомний поствикладацький синдром.
показати весь коментар
19.02.2019 16:17 Відповісти
"Без продажу газа бюджет ********* рухне протягом року."
Дурниці
показати весь коментар
20.02.2019 13:03 Відповісти
непоганий аналіз. Але...
якщо Росія спробує агресувати в сторону Прибалтики, Польщі, і тд, то миттєво Росії буде оголошено війну із НАТО. Тому Росія всіляко розхитує і так слабкий ЄЕС, бо за падінням ЄЕС принципом доміно буде хитатися і НАТО. Але це така дуже далека перспектива, що може й не статися. Росія це розуміє і в ту сторону не сунеться. Невже це не ясно?, що зараз ідея фікс - повернення територій, які були при СССР, перш за все - Україна, Казахстан, та хайжиєБіларусь.
Що стосується України, то наше становище вкрай важке і загрозливе, в тому плані, що Україну майже вже 30 років грабувала внутрішня окупаційна влада, вважаючи народ - просто населенням, а оскільки влада була часто напів-кримінальна, то просто за кримінальною філософією - лохами, з якими так і треба поводитися. Це все накладалося на безгосподарне оперативне та стратегічне управління країною. Врешті це призвели до феномену Криму і Донбасу, - Путін просто погрів руки, а блюда вже було підготовлене внутрішніми кухарями. Проблема в тому тут, що поки не знайшлося ще відповідального політика, який би заявив, хто довів Україну до такого стану, а це необхідно для очищення дороги подальшого руху.
Як на мене, ми практично пройшли точку неповернення або десь зараз її проходимо.
показати весь коментар
18.02.2019 15:20 Відповісти
Ми займаємо перше місце з корупції в Європі і створили недоторканий "клас чиновників", які вже легально грабують громадян призначаючи собі мільйонні зарплати з бюджету. Звідси, до "точки неповернення" ще дуже далеко. Всі європейські демократії народжувались через диктатуру вулиць, а азійські (Туреччина (це теж по суті азійська, а не європейська країна), Сингапур, Східна Корея) шляхом диктаторського управління. Єдине виключення це Чілі, де була спадкова каста військових яка завдяки переможним війнам користувалась беззаперечним авторитетом у населення. Сьогодні ми набагато ближче до диктатури ніж до демократії - у нас не діють закони.
показати весь коментар
18.02.2019 16:56 Відповісти
ви праві. Але як показує світова історія - диктатори бувають різні. Якщо, наприклад, Порошенко, - то це збереження безконтрольного панування алігархічного класу.
Диктатура вулиць нам не загрожує, нам цього не дозволить наш сусід, як Росія - зразу прибіжить роздмухувати вогонь, щоби погріти руки. Так само, щодо точки неповернення - стагнація та занепад нам також протипоказані - Росія також нам цього не дозволить довго стагнувати.
Наш шлях - це інтенсивний розвиток! а звідки розвиток візьметься?, якщо самі ж українські керманичі зазирають за край - в офф-шор, виводяться капітали, якщо верхній прошарок бізнесі та керівництво держави, каже "Слава Україні", а саме мало патріотичне, або взагалі вороже - хочуть жити в Лондоні чи Парижі.
показати весь коментар
18.02.2019 17:08 Відповісти
Саме тому треба голосувати за справжніх українців та відверто войовничих українських націоналістів.
показати весь коментар
18.02.2019 17:12 Відповісти
правильно! тому я за Ю.Тимошенко!
показати весь коментар
18.02.2019 17:25 Відповісти
якщо би український "мудрий" народ обрав би в 2010 р. Юлію Тимошенко Президентом України, то жили би ми зараз в зовсім іншій країні з Кримом та Донбасом і був би зараз економічний підйом, а не занепад та стагнація.
так само і зараз - знов хочемо на граблі?
Що стосується української крові, то багато саме української крові продало Україну гуртом та в роздріб. Якщо людина зросла в Україні, вивчила українську мову, розуміє свій народ, то це українець та українка! Інакше можна дуже далеко зайти.
показати весь коментар
18.02.2019 18:02 Відповісти
Ага... а якби повірили в Бога, то жили б у Раю. Єдиний шанс який змусить мене проголосувати за жида Пєтю, це якщо він вийде в другий тур з жидівкою Юлею. Юля - це смерть, загибель і повна стагнація з поневоленням України кацапами. Але для Вас це схоже не релігію. Ви повністю ігноруєте будь яку негативну інформацію щодо мадам, а такої інформаії вже більш ніж достатньо. Це ознака не раціональної, а релігійної свідомості. Схоже що Пєтя дуже розраховує на такий сценарій. Але якщо в першому турі громадяни скажуть тверде "ні" жидам і кацапам і проголосують за українських націоналістів в особі Кошулинського, або за Народного Героя полковника Кривоноса, то шансів у корумпованих потвор буде нуль.
показати весь коментар
18.02.2019 18:15 Відповісти
в мене немає релігійності, але сильно вразило в свідомість, коли Тимошенко стала віце-прем'єр-міністром з енергетичних питань..десь в кінці 1990-х, на початку 2000-х у нас перестали вимикати світло - раптом енергії стало вистачати.
ви маєте відповідь на питання: як так сталося, що Тимошенко вже 20 років, починаючи з кучми всіляко принижують, паплюжать та всі свої прорахунки спихують на неї? тим часом довели країну до жалюгідного стану.
Можливо це ви зомбовані антитимошенківською пропагандою 20 років?
показати весь коментар
18.02.2019 19:34 Відповісти
Вже настільки набридло чути про це корумповане падло... 20 років назад у неї вже було дуже багато мільйонів доларів, а суди були, як і зараз, корумповані. Якби її посадили відразу з Лазаренко, то ми про неї вже б назавжди забули.
показати весь коментар
18.02.2019 19:41 Відповісти
хто зна шо....
ви ж розумієте, якби американці побачили би її причетність до справа Лазаренки - їх реакція були би миттєвою і Тимошенко нікуди би не змогла виїхати - на неї чатував би Інтерпол.
Так, Тимошенко не ангел, але вона ангел порівняно зі всіма іншими нашими очільниками...
таке...нескінченна дискусія.
показати весь коментар
18.02.2019 19:56 Відповісти
В "Нашій Україні" свого часу збирали досьє на мадам. Станом на 2007 рік вже було 24 томи. Мені довелось читати цей внутрішньопартійний документ. Вже тоді стояло питання як від цього лайна дистанціюватися... До речі, мабуть зараз це вже не 24 а всі 104 томи і все це в розпорядженні Пєті... Пєтя, як напівкровка, вдічі тупіший за чистокровну Юлю, але це все лайно з однієї бочки.
показати весь коментар
18.02.2019 20:15 Відповісти
и все слились как и сама НУ - кто счас про неё помнит
кстати я не любитель леди Ю
показати весь коментар
18.02.2019 20:18 Відповісти
Я помню. И не только я. Второе пришествие "памаранчевых лузеров" налицо. И результат аналогичный - рост коррупции и падение экономики.
показати весь коментар
18.02.2019 21:00 Відповісти
але при прем'єрстві Тимошенко було серйозне економічне зростання, чи то волею випадку, коли збіглося прем'єрство чи то завдяки просто її вдачі чи можливо ї її крокам...або і все разом потрохи. Але факт лишається фактом -зростання було!, навіть і після світової кризи 2008р.
показати весь коментар
18.02.2019 21:10 Відповісти
Ніякого зростання не було навіть близько, а ось борги виросли суттєво. В країні зупинилось все. Це викликало таку соціальну депресію, що памаранчеві навіть не збиралися йти на вибори і продали пост премєра напередодні виборів Янику. Всі влада просто валялась в лайні і ніхто її не захищав. Я на вибори просто не ходив бо ніякої різниці між двома злодіями не бачив тоді і зараз такої різниці теж не існує. Ален сьогодні війна. І тому сьогодні нам потрібні українці, а не корумповані жиди та кацапи з подвійним громадянством і дулею в кишені...
показати весь коментар
18.02.2019 21:18 Відповісти
так є графіки зростання економіки.
показати весь коментар
18.02.2019 21:26 Відповісти
Ярик, до чого ту любитель, просто немає чого стидатися - я, наприклад, підтримую Ю. Тимошенко. На 2-місці в мене - Гриценко.
показати весь коментар
18.02.2019 21:12 Відповісти
Говорили-балакали, сіли заплакали.Неочікуваний поворот.
показати весь коментар
18.02.2019 18:45 Відповісти
хто привів до влади Януковича? - Ющенко,
ви не бачите повтору сценарію?
показати весь коментар
18.02.2019 19:40 Відповісти
неа его путло привело
купило даунбасят и крысм
показати весь коментар
18.02.2019 20:19 Відповісти
правільно!
показати весь коментар
18.02.2019 21:05 Відповісти
и кто бы мог подумать ?
показати весь коментар
18.02.2019 07:58 Відповісти
Газ, это реальный актив, задействованный в экономике. А платят за него резанной бумагой, из которого оружие не сделаешь. Для производства оружия нужен тот же газ, металл, уран , рабочие руки. А также желание и воля к победе.
показати весь коментар
18.02.2019 08:10 Відповісти
Хіба це вперше? А кривавого комуняцького монстра хіба не Франція_Німеччина виплекали в 20-их-30-тих роках минулого сторіччя?
показати весь коментар
18.02.2019 08:26 Відповісти
я знову ж, в 2617-й раз переконуюсь: яка це лжива і підла продажна мерзота цей руSSкій мір і його адепти!
показати весь коментар
18.02.2019 10:34 Відповісти
Ты даже представить не можешь насколько гнилее и подлее мир, который ты считаешь за лучший.
показати весь коментар
18.02.2019 12:12 Відповісти
Врун и балабол еврокомиссарский. Почему молчит, что Польша вооружается из средств, которые еврокомиссары сдирают с работающих в ЕСссре. Как обворовывали коммуняки своих трудящихся после 1917, так и продолжают делать.
показати весь коментар
18.02.2019 12:19 Відповісти
А знаете, какая самая ГЛАВНАЯ победа Расии?
Заставили Германию отказаться от атомной энергетики!
показати весь коментар
18.02.2019 16:05 Відповісти
Сторінка 2 з 2