9847 відвідувачів онлайн

Швидкість зближення з ЄС і НАТО залежить виключно від України, - Климпуш-Цинцадзе

Швидкість зближення з ЄС і НАТО залежить виключно від України, - Климпуш-Цинцадзе

За останні п’ять років Україна заклала міцний фундамент для побудови сильної європейської демократії. Проте необхідно зробити ще чимало, щоб побудувати успішну та сильну країну, де кожен зможе себе реалізувати.

Про це під час зустрічі зі студентами в Івано-Франківську зазначила Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Урядовий портал.

"Нам дісталася важка "спадщина". Напівфеодальна система, яка десятиліттями утверджувалась в Україні, глибоко уразила наші інститути. Декотрі з них уражені безповоротно. Напівфеодальна держава – це узаконена нерівність, фейкові суспільні інститути та корупція – не як соціальна вада, а як соціальна норма. Тому нам доводиться створювати нові інституції, з чистого аркуша. Ми потребуємо докорінної зміни політичної та економічної систем. Але через війну та спротив старої системи не все вдається так, як хотілося б. Ми біжимо не спринт і не марафон, а естафету марафонів. І цю естафету треба передати саме вам, тим, хто про радянську систему знає лише з підручників", – зазначила віце-прем’єр-міністр.

За словами Іванни Климпуш-Цинцадзе, головний зиск євроінтеграції для України – стратегічний. "Євроінтеграція – це шлях реформування України, набуття статусу повноправного та невід’ємного члена європейської родини. Тому всі твердження про те, що Україну не чекають ані в Євросоюзі, ані в НАТО, – це намагання скасувати наш рух шляхом реформ. Нарікаючи на "негостинний ЄС", слід пам’ятати, що швидкість та час нашого руху залежить передусім від нас самих. Від того, чи будемо ми згуртованими навколо ідеї європейської інтеграції. Від того, як ми будемо реформувати наші установи, змінювати законодавство, виконувати зобов’язання, що взяли на себе у рамках Угоди про асоціацію", – додала Іванна Климпуш-Цинцадзе.

Вона також наголосила, що Україна наполегливо працює над зближенням з НАТО, адже це запорука безпеки країни. Співпраця з Альянсом – це єдиний шлях для України вийти з "сірої зони" нестабільності та загроз. "Ті, хто ставить під сумнів нашу інтеграцію з НАТО, вчергове відмовляють Україні у праві стати частиною надійного безпекового простору. Це не відповідає нашим національним інтересам. Ми побудували сильну та боєздатну армію – навіть не з нуля, а з мінуса. Важливою у цьому процесі була підтримка наших партнерів з НАТО. Ми продовжуємо разом працювати над посиленням обороноспроможності Збройних Сил України та всього сектору безпеки та оборони", – наголосила Іванна Климпуш-Цинцадзе.

Вона підкреслила, що Україна має всі можливості стати східним флангом НАТО, не йдучи до Альянсу з проханням про захист. "Нам є що вкласти в цю безпекову систему. Адже українська армія є єдиною в Європі і однією з небагатьох у світі, яка веде сухопутну війну і має унікальний бойовий досвід протистояння одній із найпотужніших армій світу – російській. До того ж в НАТО визнають, що український досвід реагування на гібридні загрози та гібридну тактику війни є унікальним і безцінним. Саме тут Росія випробовує механізми та інструменти гібридної війни, які пізніше застосовуються на Заході", – підкреслила віце-прем‘єр-міністр.

Топ коментарі
+12
НИКОГДА УКРАИНА НЕ БУДЕТ В ЕС и НАТО ПРИ КРЫШЕВАТЕЛЕ КОРРУПЦИИ ПОРОШЕНКО

РАДИ КОРРУПЦИИ ТОРГАШИ ПОРОШЕНКО и ЕГО ПИЗНЕС ПАРТНЕРЫ ЛЕЗЛИ ВО ВЛАСТЬ

А ДЛЯ ЕС и НАТО КОРРУПЦИЯ - НЕПРИЕМЛЕМА

В РЕЗУЛЬТАТЕ ВОТ ТАК и БУДЕТ ПОРОШЕНКО ВСЕГДА ОБЕЩАТЬ В БУДУЩЕМ КОТОРОЕ НИКОГДА ПРИ НЕМ НЕ НАСТУПИТ.
показати весь коментар
18.03.2019 22:37 Відповісти
+10
Правильно, если снова выберим барыгу, за ЕС и НАТО забудьте.
показати весь коментар
18.03.2019 22:36 Відповісти
+10
Европа не сблизится с Украиной пока в ней Конституционный суд отменяет антикоррупционные законы а вся власть буквально погрязла в коррупции ,воровстве и лжи !
показати весь коментар
18.03.2019 22:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А шо за полуфеодалы были в тяжёлом наследии режима папередников?
показати весь коментар
18.03.2019 22:35 Відповісти
Правильно, если снова выберим барыгу, за ЕС и НАТО забудьте.
показати весь коментар
18.03.2019 22:36 Відповісти
А что он сделал? Не дал ***** добиться оккупации как минимум трети, а то и половины Украины? Не дал втянуть Украину в мертворожденный таёжный союз?

Если заведёте песни про полвареника и зубАжиння, то я даже разговаривать не стану. Ибо вижу зубАжиння на улицах, в магазинах, на рынках и в рейсах авиакомпаний.
показати весь коментар
18.03.2019 23:02 Відповісти
выбери клоуна у которого такого даже в программе и нет ... хотя подожди ... у него же нет программы ... у него есть стадо имбецилов или таких как ты изза пАребрика .... не надейся ************)))) всёравно будем по вам ******* из всего что летит и падает на тупую коллорадную голову.
показати весь коментар
18.03.2019 22:40 Відповісти
У него нет вообще никакой программы, он вместе с украинским народом будет ее делать.
показати весь коментар
18.03.2019 22:43 Відповісти
Слушай... Да не... Что ты мне тут заливаешь? У академика Павлова я работаю, мол! Да разве ж он такого тупого, как ты, Шариков, даже для эксперимента на условные рефлексы возьмёт? Брехло!
показати весь коментар
18.03.2019 22:46 Відповісти
он Украинский народ - считает актрисой немецких фильмов .... и тебе он ничего не должен только Коломойскому и своим родилелям ....
показати весь коментар
18.03.2019 22:46 Відповісти
Европа не сблизится с Украиной пока в ней Конституционный суд отменяет антикоррупционные законы а вся власть буквально погрязла в коррупции ,воровстве и лжи !
показати весь коментар
18.03.2019 22:37 Відповісти
всё верно, именно по этой причине призывает не принимать заново, ведь там есть много к чему подработать, чтоб не могли избежать жулики правосудия.
показати весь коментар
18.03.2019 23:08 Відповісти
Все верно. Нужно еще услышать призывы об отмене е-декларирования, распустить за ненадобностью миллион борцуновских контор типа НА(е)БУ, отказаться от создания какого там очередного суда антикоррупционного, ввести 5% налог с взяток и считай, стандарты "досягнути".
показати весь коментар
19.03.2019 07:20 Відповісти
Дык, так Петюнчик феодалил усьо енто время ,аж
гай шумів!! Будку розхитуєш, Целканадзе, не?!
😂
показати весь коментар
18.03.2019 22:37 Відповісти
НИКОГДА УКРАИНА НЕ БУДЕТ В ЕС и НАТО ПРИ КРЫШЕВАТЕЛЕ КОРРУПЦИИ ПОРОШЕНКО

РАДИ КОРРУПЦИИ ТОРГАШИ ПОРОШЕНКО и ЕГО ПИЗНЕС ПАРТНЕРЫ ЛЕЗЛИ ВО ВЛАСТЬ

А ДЛЯ ЕС и НАТО КОРРУПЦИЯ - НЕПРИЕМЛЕМА

В РЕЗУЛЬТАТЕ ВОТ ТАК и БУДЕТ ПОРОШЕНКО ВСЕГДА ОБЕЩАТЬ В БУДУЩЕМ КОТОРОЕ НИКОГДА ПРИ НЕМ НЕ НАСТУПИТ.
показати весь коментар
18.03.2019 22:37 Відповісти
Молдова кстати в ЕС и в НАТО ? напомните плиз ? они первые у кого появилось ************ оккупации....
показати весь коментар
18.03.2019 22:37 Відповісти
Скорость сближения с ЕС и НАТО зависит исключительно от Украины, - Климпуш-Цинцадзе - Цензор.НЕТ 1032
показати весь коментар
18.03.2019 22:38 Відповісти
Скорость сближения с ЕС и НАТО зависит исключительно от Украины, - Климпуш-Цинцадзе - Цензор.НЕТ 7693
показати весь коментар
18.03.2019 22:42 Відповісти
Главное, не врезаться на большой скорости!...
показати весь коментар
18.03.2019 22:41 Відповісти
нам бы гнид передавить, а там и от кремлядей отобьемся....
показати весь коментар
18.03.2019 22:42 Відповісти
1) ;Права власності; олігархів відміняються негайно без будь-яких контрибуцій.
2)Майно олігархів, рівно як і все майно монастирів та церков МПЦ переходить до управління місцевих осередків;
3)Будь-яка шкода майну, що відтепер являється власністю українського народу, карається судом Майдану.
4) Всі надра землі- руда, нафта, вугілля а також ліси та води, загарбані олігархами- переходять в управління Народу.
Все рухоме та нерухоме майно олігархату переходить в виключне використання української держави.
5)Право користування конфіскованими у олігархату цінностями отримують всі без виключення громадяни України.
показати весь коментар
18.03.2019 23:11 Відповісти
зараз на айситиви
хвалять себе мої губоньки

трусячісь від страху,
перед посадкою на шконку.
показати весь коментар
18.03.2019 22:46 Відповісти
А вот Норвегия не в ЕС, а Финляндия не в НАТО, и ничего, как-то прозябают бедолаги.
показати весь коментар
18.03.2019 22:47 Відповісти
и? что хотел этим сказать, только не забудь - и одна и другая находится под деиствием колективной обороны и открытого рынка.
показати весь коментар
18.03.2019 23:24 Відповісти
Хотел сказать, что пока нет веры в себя, никакая организация не поможет.
Под действием открытого рынка находится и Северная Корея, а что за коллективная оборона у Финляндии не понял.
показати весь коментар
18.03.2019 23:43 Відповісти
открытии рынок СК, это после санкции или перед, а на счёт Финляндии - директива о защите стран ЕС, куда попадает и Швеция, как страна ЕС но не НАТО.
показати весь коментар
18.03.2019 23:50 Відповісти
Что за директива?
показати весь коментар
19.03.2019 00:07 Відповісти
Дык, так Петюнчик и есть "продухт" ентой желудочно-кишечной системы, не??
🤔
показати весь коментар
18.03.2019 22:49 Відповісти
Много буккафф, лень читать...
показати весь коментар
18.03.2019 22:51 Відповісти
Я даже автора не осилил. Климпуш-Цинц- что-то...
показати весь коментар
18.03.2019 22:54 Відповісти
да ладно, как тогда с книгами справляєшся!?
показати весь коментар
18.03.2019 23:25 Відповісти
То есть, ни НАТО, ни ЕС никого не ждут и ждать не собираюццо и все теперь опять зависит от Украины - сможет догнать или нет?
показати весь коментар
18.03.2019 22:54 Відповісти
Можно насильно вступить, как сильнейшей армии Европы - или принимаете, или захватим Лондон!
показати весь коментар
18.03.2019 22:55 Відповісти
Да не вопрос... Но догнать-то все равно придеццо.
А Лондон в своем движении на Запад еще и в отрыв уйти может.
показати весь коментар
18.03.2019 23:03 Відповісти
Сечас барыга на ICTV что то белькочет.
показати весь коментар
18.03.2019 22:57 Відповісти
подглядываешь? ну ладно, не скажу никому что ты таки проголосуешь за пороха, а пока только контролируваемую зраду гонишь, всё в порядке, пусть это останется тайной.
показати весь коментар
18.03.2019 23:04 Відповісти
Влада все ще пробує нас переконати, що в Європу можна прийти стоячи на місці, при цьому, гучно покрикуючи про свої бажання.

😂
показати весь коментар
18.03.2019 22:57 Відповісти
а ведь как всё поменялось, ещё только 3-4 года назад, не то что многие тут комментариях писали - страны ЕС и страны НАТО нам должны представить ....... бла бла бла, как сегодня помню, цитировал вот это:
2015
"Говорить нам, что мы не будем делать реформы, пока вы не дадите нам обещание (о членстве) - это напоминает мне сценку из какого-то фильма, когда грабитель забегает в банк, приставляет пистолет к своему виску и говорит "Дайте мне деньги, или я застрелюсь". Это неправильный путь.
"Лично мне в феврале 1997 году в Бонне прямо сказали: вы не будете членом ЕС, не позволим вам им стать. Но, как видите, со временем это может быстро измениться… И мы не требовали никаких признаний, не было ни одного заявления о перспективе, мы просто работали, делали реформы", - рассказал Ильвес.
чуете, конечно чуете, вы тоже большинство перестали писать, что вам что то должны а начали работать, и чёрт возьми, вы в полтора шага от НАТО и приблизительно на столько же от вступление в ЕС.Ну, есть смысл прислушаться к Балтийским фошиздам, ведь мы вам плохое не подскажем, скорее укажем - где мы сами спотыкались и шишки себе на лбу набили, мы же фошизды и другим фошиздам поможем, на сколько сможем.
показати весь коментар
18.03.2019 23:00 Відповісти
кстати, о требовалках пороха он то о сценарий в фильме сказал - и ведь так и было - посмотрите что вы писали тогда - что радует, ваше общество становится свободным и уходите от сруско-совковова - вы должны нам, нам полагается - мойи витания вам Украинцы.
показати весь коментар
18.03.2019 23:17 Відповісти
Конечно зависит от нас,а вот если бы президент был хоть 1%патриот ,
показати весь коментар
18.03.2019 23:05 Відповісти
Борис Ложкин это правда, что вы перерегистрировали свой бизнес в Крыму по российским законам, будучи главой Администрации Порошенко?
показати весь коментар
18.03.2019 23:09 Відповісти
Только от Украины? Правда?! А мымра меркеляка, зарезавшая нам ПДЧ, уже не гадит?
показати весь коментар
18.03.2019 23:23 Відповісти
нет, не гадит, уже не гадит.
показати весь коментар
18.03.2019 23:26 Відповісти
Меркеляка, увы, далеко не единственный холуй путлера в Европе. Слишком их много, пирующих с людоедами!
показати весь коментар
18.03.2019 23:31 Відповісти
ты спросил о Меркель, так и ответил
показати весь коментар
18.03.2019 23:40 Відповісти
скорость движения в ЕС И В НАТО зависит от корупционных тормозов украинской и благосостояния народа Украины...
показати весь коментар
18.03.2019 23:26 Відповісти
З баригами в України дійсно буде миттєве зближення з ЄС, от тільки той ЄС буде євразійським...
показати весь коментар
18.03.2019 23:56 Відповісти
Ну, робота в неї така, треба час від часу щось видати, типу якогось результату наполегливої і плідної праці по всіляких європейських і євроатлантичних інтеграціях.
Це все Україна заради них старається, а індульгенції державним злодіям, хабарникам і аферистам, так це зовсім інша справа, причому тут Україна? Україна вперто йде в Європу незалежно від того хто в ній як краде і грабує. Віце-премєр по інтеграціях це все ширше бачить, масштабніше, епохальніше. Ось вже й швидкість ходьби стає предметом її уваги. А це що означає? Це означає, що знаючи величину шляху в кілометрах від Києва до Європи вже можна вирахувати час для великого європейського ходу за простою формулою t = S/V. Якщо задатися значенням часу, скажімо, 15-20 років, то можна з тої формули і швидкість визначити. Вона буде приблизно такою з якою рухаються дощові червяки або слимаки, відповідно.
показати весь коментар
18.03.2019 23:57 Відповісти
Т.е. вступлению Украины в ЕС и НАТО мешают АП и ВР ?
Смелое заявление.
показати весь коментар
19.03.2019 09:56 Відповісти
Могу только одно добавить, при нынешней власти Украина приблизилась к НАТО на 0,0%. Одни лозунги и ничего больше. Понятно когда лозунги бросают люди которые стремятся к власти. Но зачем лозунги действующей власти если можно просто выполнять?
показати весь коментар
19.03.2019 14:09 Відповісти
Швидкість зближення з ЄС і НАТО залежить виключно від України, - Климпуш-Цинцадзе - Цензор.НЕТ 9766
показати весь коментар
19.03.2019 23:25 Відповісти