9270 відвідувачів онлайн
2 844 68

"Самопоміч" пропонує розглянути законопроект про перенесення штрафів за нерозмитнення євроблях: "Встигли не всі"

"Самопоміч" пропонує розглянути законопроект про перенесення штрафів за нерозмитнення євроблях: "Встигли не всі"

Завтра необхідно розглянути законопроект, яким пропонується відтермінувати на 90 днів введення штрафів за нерозмитнення євроблях.

Про це журналістам сказала нардеп від "Самопомочі" Тетяна Острікова, передає Цензор.НЕТ.

"Пропускна здатність всіх українських пунктів митниці, якщо помножити на кількість машин, була недостатньою, щоб розмитнити всіх. Тобто, громадяни були поставлені в дискримінаційне становище. Хто першим подав, той і встиг розмитнити, а хто був пізніше - ні", - зазначила вона.

Раніше глава профільного парламентського комітету Ніна Южаніна повідомила, що пропускна здатність української митниці - 10 000 автомобілів на день.

Сьогодні, 15 травня, власники євроблях вийшли на пікет Верховної Ради. Потім вони пройшли по вул. Грушевського до будівлі Кабміну.

Під Кабміном активісти запалили фаєри й озвучили свої вимоги. Основні вимоги мітингувальників: не призначати Віктора Кривицького главою митної служби, скасувати акциз на розмитнення автомобілів, зупинити повторні штрафи в 8500 грн після розмитнення і відтермінувати введення штрафів в 170 тис. грн за нерозмитнення. Мітингувальники пропонують парламенту продовжити термін дії пільгового періоду розмитнення і відтермінувати введення акцизу до 2020 року.

Топ коментарі
+16
......заигрывание с электоратом перед выборами?.......как примитивно!....
показати весь коментар
15.05.2019 13:35 Відповісти
+8
Кто не успел...тот опоздал...и по перрону бегать уже поздно...
показати весь коментар
15.05.2019 13:48 Відповісти
+7
Не лепите евробляхи к ответственности. При чем тут ответственность?! Регистрируйте автомобили как положено и не обдирайте автовладельцев. Не надо тут плести про повышенную аварийность евробляхеров. А что, если содрать с них несколько тысяч они внезапно станут дисциплинированными?!
показати весь коментар
15.05.2019 13:55 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
......заигрывание с электоратом перед выборами?.......как примитивно!....
показати весь коментар
15.05.2019 13:35 Відповісти
Очі прорізаються. Так скоро самопаміч розпочне захищати найманих працівників від самої себе.
показати весь коментар
15.05.2019 13:36 Відповісти
С чего ты взял что это заигрывание? А может у Острикой самой тоже есть бляха-муха...
показати весь коментар
15.05.2019 14:02 Відповісти
Полумеры в стиле Самопомочи.
Отменить акциз на растаможку автомобилей - и людям хорошо и бюджет полный
показати весь коментар
15.05.2019 13:37 Відповісти
Прям ыканамист с зекоманды. Отменить налоги и бюджет сам собой наполнится)
показати весь коментар
15.05.2019 13:50 Відповісти
Чем выше налоги, тем меньше поступлений в казну, экономику учить всем надо, деятели и не забывать обкладывать налогами большой бизнес, а не последнее забирать у нищих.
показати весь коментар
15.05.2019 14:15 Відповісти
расскажи это тупой Фанции.
Даже такой тупой персонаж как Депардье получил гражданство в Раше, чтобы французских налогов не платить
показати весь коментар
15.05.2019 15:16 Відповісти
Ни о чем ты написал, БОТ.
показати весь коментар
15.05.2019 16:20 Відповісти
ПУК пиаром не рахується!
🤗
показати весь коментар
15.05.2019 13:37 Відповісти
"Успели не все" уроды нормальных водителей убить ?
показати весь коментар
15.05.2019 13:38 Відповісти
Ця сама прогресивна Самопоміч в 2016 році голосувала за зниження прибуткового податку
для зарплати більше 10 мінімальних зарплат з 20% до 18%, та підвищення решті прибуткового податку з 15% до 18%.
показати весь коментар
15.05.2019 13:40 Відповісти
Я только "за !" . Но я за равную ответственность водителей на дороге .
показати весь коментар
15.05.2019 13:43 Відповісти
Не лепите евробляхи к ответственности. При чем тут ответственность?! Регистрируйте автомобили как положено и не обдирайте автовладельцев. Не надо тут плести про повышенную аварийность евробляхеров. А что, если содрать с них несколько тысяч они внезапно станут дисциплинированными?!
показати весь коментар
15.05.2019 13:55 Відповісти
Не станут . Я не согласен делить дорогу с ржавым отстоем .
показати весь коментар
15.05.2019 14:00 Відповісти
Дурню не кажи! Чи ти вважаєш, що 40-річний ВАЗ безпечніший за 15-річний Фольксваген?
показати весь коментар
15.05.2019 14:05 Відповісти
Да , я так считаю ! Работаю на СТО .
показати весь коментар
15.05.2019 14:08 Відповісти
Нехай щастить!
Коррозія скритих поверхонь, зони деформацій, енерго ємність, тощо- не звертай уваги, головне- вір!
показати весь коментар
15.05.2019 14:15 Відповісти
А якщо Фолькс після 2-3 серйозних ДТП відновлений?
показати весь коментар
15.05.2019 14:17 Відповісти
А якщо ВАЗ зробив вуха?
А взагалі- не мели дурню, ми порівнюємо при рівних умовах, чи ти вважаєш, що усі ВАЗи й Москвичі не мають навіть подряпинки? Чи ВАЗ з відірваною дупою ніколи не бачив? Чи ота курва твою родичка?
показати весь коментар
15.05.2019 14:19 Відповісти
Знаєте, для мене що ВАЗ старий, що БМВ чи Фолькс 2000 року - однаково лайно (якщо це не колекційна BMW Z8 чи щось таке). Так, новіші тачки *********, але я притримуюся такого принципу: все, що з пробігом понад 200 тис. км - лайно. Хай навіть воно їздило ідеальними німецькими дорогами.
показати весь коментар
15.05.2019 14:24 Відповісти
сейчас ты только что сознался, что *******.
показати весь коментар
15.05.2019 14:28 Відповісти
не нужно быть специалистом, чтобы увидеть, что происходит при аварии с стареньким фольцем и стареньким ВАЗом или Таврией. Разница на лицо
показати весь коментар
15.05.2019 15:15 Відповісти
Все залежить від стану автомобіля і пробігу.

І задумайтеся над простим питанням: чому Лондон, Париж, Мадрид, низька німецьких міст або вже заборонили, або заборонять до 2020 в*їзд в місто дизельних автомобілів, виготовлених до 2015 року?

Ось пруф:
https://www.dw.com/uk/%D1%83-%D0%BD%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%87%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%96-%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D0%B4%D1%96%D1%8F%D1%82%D0%B8-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%88%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE/a-44016942
показати весь коментар
15.05.2019 14:16 Відповісти
Тому що жителі цих міст можуть собі дозволити оновлювати авто кожні кілька років. А переважна більшість жителів України можуть дозволити собі оновлювати хіба що мастило та тосол в своєму Ланосі чи Жигулі.
показати весь коментар
15.05.2019 15:17 Відповісти
Тоді логічне питання до вас: за які гроші небагатий житель України має утримувати той автомобіль? Бензин - 30 грн за літр. А ходову робити після наших доріг? А свічі/ремені/фільтри міняти? А якщо мова йде про бляху із пробігом 300-500 тис. км, то там і серйозний ремонт частенько робити треба - а це недешево.
Ну от купить людина ту БМВ чи Ауді на бляхах за 1500-2000 євро. Так ця бляха може за перший рік розорити незаможного власника!
показати весь коментар
15.05.2019 15:31 Відповісти
Вы опять лицемерите - не прошло с "ответственностью" запели про "ржавый отстой"

Я уже много раз говорил - все эти разговоры кончаются воплями владельцев из салона "А мени гроши вернуть за машыну!?? Я ж ии по другым цинам брав!"

И скакого бодуна ваша шушлайка из салона, на которой вы намотали сотни тысяч не "ржавый остой"?! Только лишь потому что первоначально из салона? Так и евробляха была в салоне в свое время. Жабку придержите свою))) Теряете моральный облик))

И для начала уберите с дорог совковое лайно, по 30-50 лет отроду, а потом уж начинайте про "отстой"
показати весь коментар
15.05.2019 14:10 Відповісти
"совковое лайно" убила одного , Евро лайно убило сотни . Читай статистику .
показати весь коментар
15.05.2019 14:14 Відповісти
Ти це- зав'язуй з речовинами, ага? Чи Зайцева або Петросян на бляхах їхали? Бовдур!
показати весь коментар
15.05.2019 14:21 Відповісти
Статистика под Петю? Евролайно по определению безопаснее совкового говна, СТО-шник вы жалкий))) Вы хоть два километра в ВАЗ-2101 проехали? Вы в курсе какая там посадка водителя?! На скамье подсудимых комфортнее, чем за рулем копейки. Про безопастность лучше не говорите никому. Оптика, динамика, подушки безопастности, энергопоглощающий кузов...что вы несете?!
Ну признайтесь уже что жаба давит за то пафосное и не стоящее своих денег дерьмо которое вы купили в салоне и теперь не дай бог оно обесценится. Вот что вас беспокоит.
показати весь коментар
15.05.2019 14:21 Відповісти
По секрету, акцизи вже відмінили на електромобілі... І навіть ПДВ на електромобілі відмінили. Чому замість чадящих дизельних блях електромобіль не завозити? там все оформлення буде ну 100-150 євро...
показати весь коментар
15.05.2019 13:48 Відповісти
Я не про нові. Б/у Нісан Ліф в нормальному стані коштує 12-15 тис. баксів...
показати весь коментар
15.05.2019 13:54 Відповісти
Битье восстановленное из трех одна и металолом из США с убитыми батареями и комплектацией бомж-класса? Сам на таком езди. К тому же скоро Ахметов с Петей повысит цены на електроенергию и такие машины бесплатно никому не нужны будут.
показати весь коментар
15.05.2019 13:57 Відповісти
Так і бляхи на 90% биті і металолом...
показати весь коментар
15.05.2019 14:00 Відповісти
Ага а евробляхи только новенькие на которых бабушки только в церковь по воскресеньям ездили!
показати весь коментар
15.05.2019 14:05 Відповісти
Та ясне діло, у нас же кожен другий може дозволити собі купити авто за 15 тис баксів. Всього навсього 8 років треба попрацювати, не витрачаючи грошей ні на їжу, ні на комуналку.
показати весь коментар
15.05.2019 15:22 Відповісти
Ну якщо ви отримуєте мінімалку, то не розписуйтеся за всіх.
Це по-перше, а по-друге, якщо людина отримує мінімалку, то їй і бляха за 1000 євро не потрібна. Бо машину треба за якісь бабки заправляти і обслуговувати (а бляха з пробігом за 300 тис. км має звичку часто ламатися)
показати весь коментар
15.05.2019 15:26 Відповісти
Насправді, хто хотів, той і розмитнив, бо після закінчення терміну дії скидки в 50% на митницях одразу пропали черги.

Інше питання, що не всі машини вигідно розмитнювати навіть зі скидкою 50%...

Хоча загалом якщо гнати не хлам з Європи (тобто б/у тачки віком до 7-8 років), то закон нормальний, а от для 15-річних відер розмитнення дійсно високе.
показати весь коментар
15.05.2019 13:41 Відповісти
Рено Логан (від 303 тис. грн), Сітроєн С1 (317 тис), Рено Сандеро (293 тис.) - нові європейські автомобілі. Сильно дорого?
показати весь коментар
15.05.2019 13:53 Відповісти
Я тебе про современные комфортные автомобили говорю. а ты мне барахло росийско-китайское циганской сборки предлагаешь.
показати весь коментар
15.05.2019 13:58 Відповісти
Ми в Європу йдем? В Європу. Там небагаті водії не їздять на 20-річних 3-літрових БМВ 5 е39 з розходом 15-20 літрів... В Європі беруть компактні машинки з маленькими моторами. І да, той же Сандеро увійшов у ТОп-10 найпопуляірніших моделей в ЄС за 2018 рік

А у нас на бляхах чомусь гонять саме 15-20-річні Ауді і БМВ, до яких запчастини дорогі. Дивне якесь зубожіння...
показати весь коментар
15.05.2019 14:04 Відповісти
Нечего удивительного. К нам гонят еврохлам который разводилы впарывают простачкам!
показати весь коментар
15.05.2019 14:06 Відповісти
У нас просто для народу понти важливі. Хай іржаве, хай пробіг 500 тисяч, зате БеМеВе чи Мерс...
показати весь коментар
15.05.2019 14:07 Відповісти
Ну может ты и прав. Но на дорогах вижу много евроблях елочек, писей и котят цены на ремонт которых в Украине космические
показати весь коментар
15.05.2019 14:10 Відповісти
Кто не успел...тот опоздал...и по перрону бегать уже поздно...
показати весь коментар
15.05.2019 13:48 Відповісти
По перону уже бегает Петро Бляхэр которого клюнул жареный петух. Скоро по перону будет бегать все его правительство и партия.
показати весь коментар
15.05.2019 13:51 Відповісти
Это все из влажных мечт зебила...а в реалии по перрону сейчас бегают евробляхеры....
показати весь коментар
15.05.2019 13:53 Відповісти
Якось самонемічно....ніхто на вас вже не
купиться, лузери...
🤗
показати весь коментар
15.05.2019 13:48 Відповісти
так еще 9 дней впереди?! в чем дело! вперед на растаможку, еще можно успеть!!!
показати весь коментар
15.05.2019 13:53 Відповісти
Ну да, тим більше, черг на митниці, як взимку, зараз немає, ажіотаж спав...
показати весь коментар
15.05.2019 14:07 Відповісти
Она наверное перепутала очередь на банковой с очередью (скорее её отсутствием) на таможне. Наверное у неё зрение село. Нельзя так напрягать мозг (перлы такие выдавать), можно и зрения лишиться.
показати весь коментар
15.05.2019 13:55 Відповісти
Достаточно только глянуть на ее обдолбленную рожу, и дальше и читать ненужно о чем она говорит
показати весь коментар
15.05.2019 14:19 Відповісти
Нада принять закон если ДТП случилось по вине технического состояния автомобиля то по тяжести приравнивать к управлению автомобиля в нетрезвом состоянии!
показати весь коментар
15.05.2019 14:08 Відповісти
Должен быть баланс между возможностью купить авто чтобы добраться до работы и интересами казны и несуществующих отечественных автопроизводителей.
На данном этапе евробляхеры - жлобы, которые считают себя умнее всех.
Как -то из-за "протестов" этих рогулей (с мангалами и водкой) проторчал пару часов на Киев-Чоп под Житомиром.
Видно Самопомич не верит что в ВР попадёт - окучивать начинает.
показати весь коментар
15.05.2019 14:10 Відповісти
Далеко не все страны выпускают свои автомобили.
Так же как и граждане не обязательно ездят на автомобилях, производимых в своих странах.
Поэтому баланс это глупость.
Сейчас в больших городах вводятся перехватывающие парковки,
чтобы не загружать центр города.
Т.е., приезжающие на работу оставляют там свои авто и дальше едут на городском транспорте.
По бляхерам согласен.
Сколько не продляй все равно будут неуспевающие.
показати весь коментар
15.05.2019 15:45 Відповісти
Я киевлянин, который работает в 200 км от дома.
По ряду причин не могу жить возле работы.
Мне перехватывающая парковка не нужна - тут их гектары
Новая машина мне по-карману.
Автомобиль это свобода и возможности особенно для молодых людей.
показати весь коментар
15.05.2019 16:00 Відповісти
автомобиль не роскошь, а средство передвижения! ударим автопробегам по бездорожью и разгильдяйству! ура, товарищи!!!
показати весь коментар
15.05.2019 16:39 Відповісти
Ахренеть, а потом опять кто-то не успеет и опять будут пиарится на этом. Достачно время дали и условия нормальные.
показати весь коментар
15.05.2019 14:22 Відповісти
"Самопомич" предлагает рассмотреть законопроект о переносе штрафов за нерастаможку евроблях: "Успели не все" - Цензор.НЕТ 2500
показати весь коментар
15.05.2019 14:39 Відповісти
Еще одна отсрочка - опять кто-то не успеет. И это будет бесконечно.
показати весь коментар
15.05.2019 15:16 Відповісти
А Самонемич во Львове хотя бы порядок навела? Хоть что-то сделали чтобы город не превращался в развалюху?
Нет? А чего тогда их "советы" стоят?
показати весь коментар
15.05.2019 15:20 Відповісти
"Южанина сообщила, что пропускная способность украинской таможни - 10 000 автомобилей в день"

Значит просто не торопится народ.
показати весь коментар
15.05.2019 15:41 Відповісти
Почему просто не сделать нормальные акцизы? Тогда люди купят нормальные авто, а не будут убиваться на ещё советской и российской рухляди!
показати весь коментар
15.05.2019 16:03 Відповісти
Евробляхи - под пресс! https://www.youtube.com/watch?v=Exfv0JrtZFw Покупайте новые автомобили!
показати весь коментар
15.05.2019 16:34 Відповісти
"успели не все" ? не успели или не хотели??? пришел новый презик - он добрый, он справедливый, он нам все каки отменит! уже за это и пикеты в нужном месте выставили
показати весь коментар
15.05.2019 16:36 Відповісти