10336 відвідувачів онлайн
11 518 96

Резонансне інтерв'ю соратника Зеленського Шефіра - класична ілюстрація проблеми браку комунікації, - дипломат Яременко

Резонансне інтерв'ю соратника Зеленського Шефіра - класична ілюстрація проблеми браку комунікації, - дипломат Яременко

Резонансне інтерв'ю одного з соратників президента України Володимира Зеленського Бориса Шефіра є класичною ілюстрацією проблеми браку комунікації.

Про це на своїй сторінці в Фейсбуці написав український дипломат Богдан Яременко, передає Цензор.НЕТ.

Він зазначив: "Міні-пригода з резонансом навколо інтерв"ю пана Бориса Шефіра є класичною ілюстрацією проблеми браку комунікації.

Якщо ситуація вимагає реакції, а ти мовчиш, то вакуум заповнять за тебе і без тебе.

Коли з приводу планів по врегулюванню конфлікту з Росією мовчить президент, мовчать призначені посадові особи, а суспільство (і не лише українське, але й наші друзі та вороги закордоном) прагне знань, то будь-що може інтерпретуватися, як позиція.

Зрозуміло, що Борис Шефір не є ні посадовою особою, ні представником президента України. Але незрозуміло, чи є він частиною того великого і строкатого конгломерату друзів, партнерів, незалежних фахівців та експертів, що асоціювалися з Зе-командою?

Тому поки мовчить президент і члени його команди будь-що сказане будь-ким, хто хоч якось з ними пов"язані, сприйматиметься як натяк\знак\сигнал і тд.

Візит міністрів закордонних справ Німеччини і Франції був покликаний прорвати "оглушающую тишину" в Києві навколо мирних переговорів з Росією.

Франко-німецьку пару цікавлять кілька очевидних питань:

- чи поділяє президент Зеленський думку про те, що в питаннях встановлення миру не обійтись без компромісів (частота і наполегливість просування теми "компромісу" європейцями часто нагадує сцену з популярного радянського фільму, де іноземний посол за будь-якої нагоди вигукує "Йа, йа! Кемська волость!")?

- чи вважає президент Зеленський, що базою для досягнення компромісу і розв"язання ситуації на Сході України є Мінські домовленості (без дипломатичних вивертів - підтвердження, що усе в Мінських домовленостях включно з ненависними більшості українців амністією і тд є обов"язковим для виконання)?

- що означають на практиці передвиборчі обіцянки президента Зеленського вести переговори з Росією?

- в чому полягає план президента Зеленського по врегулюванню? В чому відмінність підходів президента Зеленського від лінії, що проводив президент Порошенко (ага, їх ще довго порівнюватимуть і наскільки б теоретичним не виглядало це заняття - краще все ж таки виглядати краще)?

- хто є командою, яка реалізовуватиме план президента Зеленського? І це не таке просте питання - це погано завуальований сумнів у здатності президента Зеленського вести ці переговори самостійно, а також нерозуміння, а хто зможе чи хоча би матиме довіру і повноваження президента зробити це від імені президента?

А за кадром залишається ще більше прикрих питань і проблем, на які теж хотілось би знати відповіді.

Наприклад, наскільки узгоджені в команді президента дії внутрішнього і зовнішнього секторів? Адже будь що сказане, зроблене президентом чи парламентом в сучасних умовах нерозривно пов"язане з міжнародним становищем України.

Фактично будь-яке рішення в гуманітарній сфері зачіпає чи то зобов"язання в рамках Мінських домовленостей, чи то відносини з деякими сусідами. Будь що зроблене в економіці - взаємини з МВФ та кредиторами. Будь що в сфері оборони - впливає негативно чи позитивно на готовність партнерів надавати допомогу. Те саме з боротьбою з корупцією і тд.

Похідна проблема - будь-яке рішення і дію треба одночасно пояснювати у внутрішньому та зовнішньому вимірах, уникаючи або згладжуючи протиріччя й конфлікти. Існуюча система дипломатії цілком непридатна для такої роботи. МЗС і діючі дипломати не мають досвіду участі у вирішенні проблем внутрішнього розвитку країни (так, українська дипломатія цілком відірвана від політичних, економічних та суспільних реалій країни, хоча - чому лише дипломатія?).

Існуюча навколо президента команда не має досвіду такої роботи на міжнародній арені. Методи і способи комунікації, що забезпечили блискучу перемогу на виборах, абсолютно непридатні для роботи назовні у секторі міждержавних та міжурядових комунікацій.

Додаткова проблема - існування фактору "25%" - великої, організованої, скоординованої групи, яка критикуватиме будь-яке рішення і дію президента. При чому робитиме це професійно, будучи добре забезпеченою матеріально, маючи в особі Петра Порошенка певний канал комунікації на Захід (не сказати, що там одні лише друзі Порошенка, але те, що його там чують, - це безперечно).

На внутрішній арені частина ліберальної публіки марить діалогом з нашими громадянами в окупованому Донбасі (цілком ігноруючи Крим) не меншою мірою, ніж проросійські політсили. При цьому бачення шляхів вирішення проблеми окупованої території поза закликами до країн Заходу вплинути на президента Зеленського, "щоб на окупованих територіях виплачували пенсії" у них немає. Проблема в тому, що саме представників цього політичного спектру Захід найбільше чує і фінансує через гранти (тому, очевидно, і чує).

Проросійські сили в Україні Захід не слухає, але їм достатньо і підтримки Росії. А далі так може вийти, що в реалізації деяких "компромісів", на яких наполягає Захід, опозиційні проросійські сили радо підставлятимуть президенту Зеленському плече. Що, звичайно, працюватиме якийсь час, але поглиблюватиме розкол.

Усе це речі ніби то й очевидні. І можна було б не повторювати їх вчергове, якби мати чіткі месиджі з Банкової. Відсутність таких месиджів, а пізніше величезний розрив між заявленим і зробленим, а також між бажаним та досяжним, як на мене, призвели до політичного краху попереднього президента.

На правах реклами - звертайтесь, допоможемо, хлопці. Попередні вирішили назвати нас зрадофілами. Наслідки всі знають".

Топ коментарі
+47
грамотеи, плин)) юрЫсты))

https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/62040844_325391998135683_1090777287793573888_n.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fiev4-1.fna&oh=8eeb7019ca693814e1a21b9567f75357&oe=5D8CCA27 Резонансное интервью соратника Зеленского Шефира - классическая иллюстрация проблемы нехватки коммуникации, - дипломат Яременко - Цензор.НЕТ 305
показати весь коментар
31.05.2019 22:51 Відповісти
+31
Гврт, низенький назначил себя главой СНБО.
Интересно, это уже узурпация, о которой так много говорили большевики, или пока только поссать вышел, разминается?
А вообще это гениальное и простое решение. Теперь надо просто послать нах*й Кабмин, единолично стать министром всего, а заодно главой СБУ, ГПУ, ПТУ, таможни и районного кожвендиспансера.
И с задорным криком "эгегей, ***********!" кататься по пустым коридорам на велике.
Правда, АрсенБорисыч так просто велик, тьху ты, кресло не отдаст, будет отстреливаться.
показати весь коментар
31.05.2019 22:57 Відповісти
+28
Нехватка мозгов нынче зовется "нехватка коммуникации"? Когда сам президент общается, причем общается- громко говоря, через фейсбук... Ну да, проблема...
показати весь коментар
31.05.2019 23:02 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
грамотеи, плин)) юрЫсты))

https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/62040844_325391998135683_1090777287793573888_n.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fiev4-1.fna&oh=8eeb7019ca693814e1a21b9567f75357&oe=5D8CCA27 Резонансное интервью соратника Зеленского Шефира - классическая иллюстрация проблемы нехватки коммуникации, - дипломат Яременко - Цензор.НЕТ 305
показати весь коментар
31.05.2019 22:51 Відповісти
Зе новояз.
показати весь коментар
31.05.2019 22:53 Відповісти
С ПУТИНЫМ НАДО ДОГОВОРИТЬСЯ
"Путин - не маньяк, а умный человек. С ним можно договориться. Закон о языке нужно отменить, это первый шаг для прекращения войны."
Неужели все это говорит друг и партнер президента Украины, спичрайтер и соавтор предвыборной программы Борис Шефир?
Нет, не волнуйтесь. Говорит и показывает Москва. А Шефир - просто ретранслирует. Потому что он же не маньяк, а умный человек.
.... продовження: https://www.facebook.com/ferrummustflow/posts/2035006336804307?__tn__=K-R
показати весь коментар
31.05.2019 23:11 Відповісти
Шефир полезный идиот, действующий пре похоже тоже вместе с командой.
показати весь коментар
01.06.2019 06:47 Відповісти
Гврт, низенький назначил себя главой СНБО.
Интересно, это уже узурпация, о которой так много говорили большевики, или пока только поссать вышел, разминается?
А вообще это гениальное и простое решение. Теперь надо просто послать нах*й Кабмин, единолично стать министром всего, а заодно главой СБУ, ГПУ, ПТУ, таможни и районного кожвендиспансера.
И с задорным криком "эгегей, ***********!" кататься по пустым коридорам на велике.
Правда, АрсенБорисыч так просто велик, тьху ты, кресло не отдаст, будет отстреливаться.
показати весь коментар
31.05.2019 22:57 Відповісти
😀😀😀
показати весь коментар
31.05.2019 23:03 Відповісти
👏
показати весь коментар
01.06.2019 02:55 Відповісти
Тут тоже двойка или может вы совсем обнаглели?
https://www.president.gov.ua/documents/1502019-26562
показати весь коментар
31.05.2019 23:04 Відповісти
призначити КОМУ...
та призначити КОГО - це дві ВЕЛИКІ різниці..
але москалям не зрозуміти))
показати весь коментар
31.05.2019 23:09 Відповісти
Відмінюється і так і так. Призначити - кому, але "призначити стипендії для" - кого. Декому треба зробити кілька вправ з української)))
показати весь коментар
31.05.2019 23:15 Відповісти
є таке поняття в мові - як відмінок. Просто повірьте) https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%BA_%D0%B2_%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D1%96%D0%B9_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D1%96 https://uk.wikipedia.org/wiki/Відмінок_в_українській_мові
Й твердження що "Відмінюється і так і так" - це абсурд.. бо:
призначити стіпендію (кому) - Данилюку
призначити на посаду (кого) - Данилюка..

Абетка.. спитайте у дітей - вони цн добре розуміють, бо вчаться - на відміну від блазня та його "прахвесионалов"
показати весь коментар
31.05.2019 23:24 Відповісти
Так його, цього відмінка, за посиланням і немає. Там все так само як і у вашому скріншоті. Не робіть дурня.
показати весь коментар
01.06.2019 00:48 Відповісти
так, згоден.. вам таки треба не тільки вправи, але й читати навчитися) Бо в тексті нема навіть натяку на "призначити стипендії для" .. особам: ?
а є "Призначити .... таким особам:" (кому).. а не "для кого"
показати весь коментар
31.05.2019 23:28 Відповісти
Правильно, кому. А потім особи перелічені у називному (!) відмінку. Ви чи товстенний троль, чи оченята вам треба протерти.
показати весь коментар
01.06.2019 00:50 Відповісти
Ну не учили люди падежов, так . шо теперь уже низзя и в президенты иттить?
злой ты какой то......
показати весь коментар
31.05.2019 23:05 Відповісти
а оне далектику учили не по ГОгОлю
бряцаньем бубенцов она врывалась в стих !
показати весь коментар
31.05.2019 23:16 Відповісти
может этого шефира послом в россию отправить? пусть там пьет с друзяками своими посольскую водку пока его белая горячка не хватит
показати весь коментар
31.05.2019 22:54 Відповісти
Там не пьют, там нюхают.
показати весь коментар
01.06.2019 06:49 Відповісти
Це було інтерв'ю з люмпеном. І такі є. Не буває одностайного суспільства.
показати весь коментар
31.05.2019 22:54 Відповісти
- кто является командой, которая будет реализовывать план президента Зеленского? И это не такой простой вопрос - это плохо завуалированное сомнение в способности президента Зеленского вести эти переговоры самостоятельно, а также непонимание, а кто сможет ли хотя бы иметь доверие и полномочия сделать это от имени президента?

А що ви хотіли від ЗеРО? Він нікому нічого не обіцяв!
показати весь коментар
31.05.2019 22:59 Відповісти
Еще он не наркоман, так и сказал "я не наркоман"!
показати весь коментар
01.06.2019 06:50 Відповісти
КОМАНДА ЗЕ ГОТОВИТСЯ НА ДЕЛО,ТО ЕСТЬ ПЕРЕГОВОРЫ
Резонансное интервью соратника Зеленского Шефира - классическая иллюстрация проблемы нехватки коммуникации, - дипломат Яременко - Цензор.НЕТ 874
показати весь коментар
31.05.2019 23:00 Відповісти
Та эти хоть инглишь учили, а этот же даже по украински не может, за инглишь молчу.
показати весь коментар
31.05.2019 23:20 Відповісти
Инглиш проще украинского, особенно американский.
показати весь коментар
01.06.2019 06:51 Відповісти
Нехватка мозгов нынче зовется "нехватка коммуникации"? Когда сам президент общается, причем общается- громко говоря, через фейсбук... Ну да, проблема...
показати весь коментар
31.05.2019 23:02 Відповісти
Кстати о мозге. Там много клеточек и каждая отвечает за какую-то функцию. Если ЗЕ не учился нормально и не работал , а только клоунадничал, то часть клеток мозга просто не смогла развиться.
А в масштабах 42 млн Украины - это настоящее горе
показати весь коментар
31.05.2019 23:06 Відповісти
Ну, при необходимости это можно назвать "узкоспециализированность" работы. Оно хорошо для ученых, спецов одного профиля. А для преза- сомнительно...
показати весь коментар
31.05.2019 23:09 Відповісти
в нархозі бачив особисто як він "вчився".. Десь кілька разів на місяц з'являвся в університеті - на кілька годин. Та знов зникав на тижні.. Навіщо вчитися, коли батько - зав кафедрою в цьому ж універі, та й були інші справи - концерти, корпоративи, робота у Москві - розносити листівки.. є фото)). Держ екзамени він завалив.. сидів та кліпав беньками як несамовитий.. Та батько домовився - допомогли "хАрошему маЛчику" отримати диплом "юрЫста"
показати весь коментар
31.05.2019 23:18 Відповісти
Кошмар
показати весь коментар
31.05.2019 23:46 Відповісти
Да нет, трагедия исторического масштаба.
показати весь коментар
01.06.2019 06:53 Відповісти
Концовка вообще цикавая... " Предыдущие решили назвать нас зрадофиламы. Последствия все знают" это о чем? Типа, какие предыдущие? Догадайтесь сами. И так, ничего, что предыдущие- это нынездравствующие? Ляпаются ребятишки не думая. Из дерьмеца да в какашку...
показати весь коментар
31.05.2019 23:07 Відповісти
и что этот Зе с командосом расскажет конкретного, если его избиратели от крайних националистов, которые разочаровались в Порошенко до любителей России и Путина, надо как-то манипулировать, но проблема, как всегда в том, что нет единства в стране
показати весь коментар
31.05.2019 23:08 Відповісти
Ця новина перекладена Гугл-транслейтом, - неможливо читати.
Довелося шукати український оригінал:

Міні-пригода з резонансом навколо інтерв"ю пана Бориса Шефіра є класичною ілюстрацією проблеми браку комунікації.
Якщо ситуація вимагає реакції, а ти мовчиш, то вакуум заповнять за тебе і без тебе.
Коли з приводу планів по врегулюванню конфлікту з Росією мовчить президент, мовчать призначені посадові особи, а суспільство (і не лише українське, але й наші друзі та вороги закордоном) прагне знань, то будь-що може інтерпретуватися, як позиція.
Зрозуміло, що Борис Шефір не є ні посадовою особою, ні представником президента України. Але незрозуміло, чи є він частиною того великого і строкатого конгломерату друзів, партнерів, незалежних фахівців та експертів, що асоціювалися з Зе-командою?
Тому поки мовчить президент і члени його команди будь-що сказане будь-ким, хто хоч якось з ними пов"язані, сприйматиметься як натяк\знак\сигнал і тд.
Візит міністрів закордонних справ Німеччини і Франції був покликаний прорвати "оглушающую тишину" в Києві навколо мирних переговорів з Росією.
Франко-німецьку пару цікавлять кілька очевидних питань:
- чи поділяє президент Зеленський думку про те, що в питаннях встановлення миру не обійтись без компромісів (частота і наполегливість просування теми "компромісу" європейцями часто нагадує сцену з популярного радянського фільму, де іноземний посол за будь-якої нагоди вигукує "Йа, йа! Кемська волость!")?
- чи вважає президент Зеленський, що базою для досягнення компромісу і розв"язання ситуації на Сході України є Мінські домовленості (без дипломатичних вивертів - підтвердження, що усе в Мінських домовленостях включно з ненависними більшості українців амністією і тд є обов"язковим для виконання)?
- що означають на практиці передвиборчі обіцянки президента Зеленського вести переговори з Росією?
- в чому полягає план президента Зеленського по врегулюванню? В чому відмінність підходів президента Зеленського від лінії, що проводив президент Порошенко (ага, їх ще довго порівнюватимуть і наскільки б теоретичним не виглядало це заняття - краще все ж таки виглядати краще)?
- хто є командою, яка реалізовуватиме план президента Зеленського? І це не таке просте питання - це погано завуальований сумнів у здатності президента Зеленського вести ці переговори самостійно, а також нерозуміння, а хто зможе чи хоча би матиме довіру і повноваження президента зробити це від імені президента?
А за кадром залишається ще більше прикрих питань і проблем, на які теж хотілось би знати відповіді.
Наприклад, наскільки узгоджені в команді президента дії внутрішнього і зовнішнього секторів? Адже будь що сказане, зроблене президентом чи парламентом в ******** умовах нерозривно пов"язане з міжнародним становищем України.
Фактично будь-яке рішення в гуманітарній сфері зачіпає чи то зобов"язання в рамках Мінських домовленостей, чи то відносини з деякими сусідами. Будь що зроблене в економіці - взаємини з МВФ та кредиторами. Будь що в сфері оборони - впливає негативно чи позитивно на готовність партнерів надавати допомогу. Те саме з боротьбою з корупцією і тд.
Похідна проблема - будь-яке рішення і дію треба одночасно пояснювати у внутрішньому та зовнішньому вимірах, уникаючи або згладжуючи протиріччя й конфлікти. Існуюча система дипломатії цілком непридатна для такої роботи. МЗС і діючі дипломати не мають досвіду участі у вирішенні проблем внутрішнього розвитку країни (так, українська дипломатія цілком відірвана від політичних, економічних та суспільних реалій країни, хоча - чому лише дипломатія?).
Існуюча навколо президента команда не має досвіду такої роботи на міжнародній арені. Методи і способи комунікації, що забезпечили блискучу перемогу на виборах, абсолютно непридатні для роботи назовні у секторі міждержавних та міжурядових комунікацій.
Додаткова проблема - існування фактору "25%" - великої, організованої, скоординованої групи, яка критикуватиме будь-яке рішення і дію президента. При чому робитиме це професійно, будучи добре забезпеченою матеріально, маючи в особі Петра Порошенка певний канал комунікації на Захід (не сказати, що там одні лише друзі Порошенка, але те, що його там чують, - це безперечно).
На внутрішній арені частина ліберальної публіки марить діалогом з нашими громадянами в окупованому Донбасі (цілком ігноруючи Крим) не меншою мірою, ніж проросійські політсили. При цьому бачення шляхів вирішення проблеми окупованої території поза закликами до країн Заходу вплинути на президента Зеленського, "щоб на окупованих територіях виплачували пенсії" у них немає. Проблема в тому, що саме представників цього політичного спектру Захід найбільше чує і фінансує через гранти (тому, очевидно, і чує).
Проросійські сили в Україні Захід не слухає, але їм достатньо і підтримки Росії. А далі так може вийти, що в реалізації деяких "компромісів", на яких наполягає Захід, опозиційні проросійські сили радо підставлятимуть президенту Зеленському плече. Що, звичайно, працюватиме якийсь час, але поглиблюватиме розкол.
Усе це речі ніби то й очевидні. І можна було б не повторювати їх вчергове, якби мати чіткі месиджі з Банкової. Відсутність таких месиджів, а пізніше величезний розрив між заявленим і зробленим, а також між бажаним та досяжним, як на мене, призвели до політичного краху попереднього президента.
На правах реклами - звертайтесь, допоможемо, хлопці. Попередні вирішили назвати нас зрадофілами. Наслідки всі знають.
показати весь коментар
31.05.2019 23:08 Відповісти
команде Зе когда нечего сказать умного, то лучше жевать шаурму.. можно даже сфоткаться с ней сделать сэлфи и выставить в ФБ
показати весь коментар
31.05.2019 23:08 Відповісти
И пофик что едут на шахту где произошла трагедия.
показати весь коментар
01.06.2019 06:55 Відповісти
и нехватки мозгов у ватников типа шерифа шефира
показати весь коментар
31.05.2019 23:08 Відповісти
Інтерв'ю те було просто зондуванням реакції населення.
показати весь коментар
31.05.2019 23:09 Відповісти
это глупая подстава. бабло наше все.
показати весь коментар
31.05.2019 23:09 Відповісти
Поки ми побачили звільнення з посад багатьох професіоналів. Скоро виявиться, що не буде кому працювати.
показати весь коментар
31.05.2019 23:13 Відповісти
Пора вертать сліпучозубого прохвесіонала.
Резонансне інтерв'ю соратника Зеленського Шефіра - класична ілюстрація проблеми браку комунікації, - дипломат Яременко - Цензор.НЕТ 8740
показати весь коментар
31.05.2019 23:21 Відповісти
скрини можно?
показати весь коментар
31.05.2019 23:22 Відповісти
Ви хто і які скрини?
показати весь коментар
31.05.2019 23:32 Відповісти
скрини можно?
*******
Можна
Резонансне інтерв'ю соратника Зеленського Шефіра - класична ілюстрація проблеми браку комунікації, - дипломат Яременко - Цензор.НЕТ 2419
показати весь коментар
31.05.2019 23:36 Відповісти
Не про нього мова, але не бачу там жодного професіонала.
показати весь коментар
31.05.2019 23:34 Відповісти
Працювати буде кому, от тільки результати будуть нищівними для країни.
показати весь коментар
31.05.2019 23:25 Відповісти
Ну почему же..там ещё есть много всяких спецов..у Бени есть ещё и повара, и водители, и уборщицы, и бухгалтера, и охранники. Опять же, ещё не всех клоунов и администраторов из Шапито 95 трудоустроили. Прохвесионалов там ещё будет огогошеньки!
показати весь коментар
31.05.2019 23:25 Відповісти
От і я про це, бо нема серед них професіоналів.
показати весь коментар
31.05.2019 23:35 Відповісти
Это чёрный пиар который не сработал
«Брат заместителя» - это не политика руководителя государства
Так что зря пыжились
показати весь коментар
31.05.2019 23:14 Відповісти
а меня такая тема муляет - уже пару -тройку раз командоры заявляют о наборе в администрацию на местах через рекрутинговые конторы... а за чей счет, ехидно знать, кто эту тему оплачивает и есть ли где нить в мире подобная практика?
показати весь коментар
31.05.2019 23:15 Відповісти
Экс-посол 5 лет ждал, что его вернут в МИД, теперь появился шанс продаться Зеле. И не надо задумываться, что у бинес-команды в головах, если такое на языках
показати весь коментар
31.05.2019 23:18 Відповісти
У Вашу аргументацію, пане Яременко, вкралася одна суттева помилка, навіть 2-і. через які геть знищують усі логічни побудови й виводи.

1. Ви шукаєте раціональні пояснення безладу збіговиська шоуменів.
2. Зіц-президент і його зекоманда на утриманні.
ПМ: Вам заважає досвід і професіоналізм, як не дивно.
показати весь коментар
31.05.2019 23:23 Відповісти
Зе пасаженних-0
Ротердам-0
Перестать стрелять-0..Зато паржом..
показати весь коментар
31.05.2019 23:25 Відповісти
шефир из тех самых 73%, которых в россии 86%. т.е. не так далеко разошлись, как это ни трагично.
показати весь коментар
31.05.2019 23:26 Відповісти
Резонансне інтерв'ю соратника Зеленського Шефіра - класична ілюстрація проблеми браку комунікації, - дипломат Яременко - Цензор.НЕТ 8349
показати весь коментар
31.05.2019 23:33 Відповісти
Ключевое слово этого поста - склонность к мышлению.
показати весь коментар
01.06.2019 00:08 Відповісти
Посол четко озвучил проблему 25%, которая имеет значительный финансовый ресурс для подрывной работы.
показати весь коментар
31.05.2019 23:33 Відповісти
Значительный финансовый ресурс это не проблема, а преимущество. Тем более над дубиноголовыми, которые этого не понимают
показати весь коментар
31.05.2019 23:57 Відповісти
До зебила Яременко кажется начало доходить
показати весь коментар
31.05.2019 23:42 Відповісти
каманду владіміра треба помістити в адін смартфон.
показати весь коментар
31.05.2019 23:44 Відповісти
Похоже этот дипломат, тоже представитель ылиты, по другому такое умозаключение не объяснить. Господину дипломату напомню, что родной брат назначеного порошенком начальником АТО генерала Наева, есть высокопоставленным офицером в армии РФ, и он в отличии от Шефира, не думает, а реально делает войну. И он не соратник по бизнесу а родной брат. Если б взять интервью, в определенных соратников по бизнесу порошенка, можно услишать ещё не такое, да и сам петро алексеевич налоги в рф платит, т.к. фабрика имеется, даже если она не работает то налог на землю и т.д. никто не отменял.
показати весь коментар
31.05.2019 23:45 Відповісти
А родной брат Шефира первый помощник президента. Господину Саше в кубе напомню, что офшорные компании Зеленского, где он имеет свою долю и его соратников получают свои роялти из кацапстана тоже после уплаты налогов. И в отличие от остановленной фабрики в липецке, их проекты там реально работают.
показати весь коментар
01.06.2019 00:07 Відповісти
Открою Вам страшную тайну, продукция Рошен (даже не родного брата одного из советников Рошен, а именно Рошен) свободно продается в Крыму, мацкве, Донецке и т.д.
показати весь коментар
01.06.2019 00:21 Відповісти
Вам виднее, в отличие от Вас, я не делаю покупки в кацапстане, в Крыму и в Донецке.
показати весь коментар
01.06.2019 00:34 Відповісти
Ещё немного из личного.
У жены двоюродный брат живет в Воронеже, он (как и 70% россиян) твердо уверен что это Украина напала на рф и может это сказать на камеру. Мне теперь убить жену, наших детей и застрелится самому. Ведь это брат не какого то советника, а жены, с которой я прожил 20 лет.
показати весь коментар
01.06.2019 00:25 Відповісти
Ну навіщо ж ви так?! Вам треба з ним погодитися і ваші близькі будуть живі та здорові.А от чи довго-я не знаю.
показати весь коментар
01.06.2019 01:31 Відповісти
Я уже пытался привести пример с моей матерью, безрезультатно ! Здесь Яременко все обьяснил :

Дополнительная проблема - существование фактора "25%" - большой, организованной, скоординированной группы, спосбной критиковать любое решение и действие президента. Причем делать это профессионально, будучи хорошо обеспеченным материально, имея в лице Петра Порошенко определенный канал коммуникации на Запад (не сказать, что там одни только друзья Порошенко, но то, что его там слышат, - это бесспорно).
Источник: https://censor.net/n3130036
показати весь коментар
01.06.2019 01:39 Відповісти
политика-шмалитика.. для Владимира Александровича Шварценеггера самое главное, что в качалке АП остались гантели, остальное - фигня
показати весь коментар
01.06.2019 00:08 Відповісти
Украина выбрала не Президента, а ватную мигрень. И при чём тут отсутствие коммуникации? Шефиры -- друзья Зе, т. е. точно не идеологические оппоненты. На инаугурации Зе говорил, что готов на всё ради мира, т. е. и на капитуляцию. Богдан даже референдум предложил, чтоб Зе не прослыл предателем. Да и Беня утверждает, что на Донассе "гражданский конфликт". Яременко стыдно признаться, что он обгадился, вступив в Бенин "Укроп"?
показати весь коментар
01.06.2019 00:53 Відповісти
Врать не надо, он уже не соратник, он всего лишь брат соратника, открестившегося, кстати, от такой позиции. Но куда там, поздно... Сидящие без работы хомяки пера уже рванули жопы невзирая на фальстарт
показати весь коментар
01.06.2019 02:00 Відповісти
Ага, сидел ото брат соратника, грустил, шо никто с ним не играет( все открещиваются ), потому и поймал журналиста и айда ему втирать за свою "гражданскую" позицию, бо накипело...
показати весь коментар
01.06.2019 03:15 Відповісти
Бабло подсчитал и ляпнул.
показати весь коментар
01.06.2019 07:11 Відповісти
у зе просто нет людей, нет команды даже для окружения президента. я уже не говорю о кандидатах в депутаты, там будут одни случайные , не проверенные люди. зеле еще нужно по стране расставить своих глав администраций и т.д а это тысячи людей
показати весь коментар
01.06.2019 05:40 Відповісти
Он переходной, как преЗЕрватив.
показати весь коментар
01.06.2019 06:59 Відповісти
Я бы это определил немного по-другому: это классика паскудства.
показати весь коментар
01.06.2019 07:18 Відповісти
шефіри, медведчуки, шуфричі....я знову ж таки переконуюсь яка це лжива і підла продажна мерзота цей руSSкій мір і його адепти!
показати весь коментар
01.06.2019 08:23 Відповісти
Едет крыша неспеша,

Тихо Шефиром шурша.
показати весь коментар
01.06.2019 08:38 Відповісти
одним словом - полная не соответствие, с занимаемой должностью - это вывод их статьи - особо понравилось - кто является командой, которая будет реализовывать план президента Зеленского? И это не такой простой вопрос - это плохо завуалированное сомнение в способности президента Зеленского вести эти переговоры самостоятельно, а также непонимание, а кто сможет ли хотя бы иметь доверие и полномочия сделать это от имени президента?Источник: https://censor.net/n3130036
показати весь коментар
01.06.2019 08:53 Відповісти
Шакали виють,караван иде..Парубий и Пораженко - апологеты современной Руины.
показати весь коментар
01.06.2019 10:44 Відповісти
Антон Санченко
13 ч. ·

Ну а тепер про головне. Хоч круть верть, хоч верть круть, хоч україномовних, хоч патріотичних, хоч начитаних, хоч не зазомбованих, хоч зареєстрованих в фейсбуці рахуй (я розумію, що підмножини повністю не збігаються) - нас щось із 10 мільйонів з 40. Можна закочувати очі і намагатися перехрестити на свою віру решту 30. А можна хитро, як мій грецький капітан колись, примружитися, і сказати:
- Гм, гарний ринок.

І всі свої плани, в тому числі комерційні, будувати для цієї мотивованої меншості.
Бо це нам після радянської гігантоманії (300 млн. населення) здається, що це мало. А це більше Греції і дорівнює Білорусі - населення середньої європейської країни, яке точно заслужило на українську панель на пралках Самсунг, український дубляж "Гри престолів" і на Джефрі Чосера в перекладі Максима Стріхи. На свої ресторани, турагенції, дитячі садки і фітнес-клуби. На своє телебачення, радіо, театр, літературу і музик у переході на Хрещатику. На своїх продавців морозива і преси (і на саму неложкінську пресу) і барист в кав'ярнях, таксистів, ментів і касирок в фуршетах та сільпо тощо тощо тощо.

Ось всі критикують інформаційні бульбашки фейсбуку, а я з 2014 року спробував розширити цю бульбашку на весь Київ - відписуватися від зануд, банити хамів, не читати рузькоблогерів, їхні сенси протухли, ходити на ті події, які мають українські афіші, підходити до тих касирок, які знають слово "решта" (і вона не Лєна), і так далі. Звісно, я був сам собі голова-фрілансер, спілкувався переважно з видавцями, в яких українська - галузева робоча мова (я пожертвував ради цього роботою і десь в 5 раз більшою зарплатою в айті, але воно було того варте) - і поступово та бульбашка довкола мене цілком собі утворилася і в реальності. І мене тепер дивують розмови про рускій город Кієв. Київ - як дзеркало. Відлунює тією мовою, якою ти до нього звертаєшся. Якщо ти похерив свою нестійку двомовність і твердо гнеш своє - ти чутимеш саму українську. І я без жодних зусиль з 2014, принаймні, року живу в своїй українській бульбашці, і мені всього вистачає. Подібне тягне до подібного. Навіть українська команда айтішників зрештою звідкись намалювалась, якщо чесно - просто виросла, ми такими не були. За цей час я 8 раз пив каву з Оксаною Забужко і жодного разу навіть не згадав критика Юрія Володарського. Стратив оце лише зараз.

Важливо тільки пам'ятати, що ти теж маєш берегти свої обмежені ресурси - свій до свого по своє. Не скандалити, не кидати дріб'язок в пицюню - просто іншим разом стати до іншої касирки, яка з наших, а ще краще - знайти замість супермаркета крамничку де всі такі. Купувати тільки українські книжки, ходити тільки в український театр. Шукати українською в Гуглі - нехай ваші гроші отримає той сайт, що має українську версію. За будь-якої можливості вибору підтримувати копійкою своїх, щедро залишати чайові, якщо людина старається. Мені здається, це дуже просто визначається і дуже просто досягається. Я не п'ю кави там, де барісти після третього разу не починають бажати мені гарного дня українською. Це так просто. Вибір слава богу є. Нічого не пояснювати, просто робити крок вбік і шукати своє. Воно десь поруч. Я тут порахував, для мене це 3000 грн. на місяць, нехай їх отримає той, хто варить каву, а не кофє.

Я думаю, що оті 10 млн. розмазані по поверхні України, хоч і тонким, але більш-менш рівномірним шаром. А Марік для того і створив фейсбук, щоб ми знайшлися і знали, що ми не одні, і могли звертатися одне до одного по своє за будь-якої нагоди, а також узгоджувати час і місце наступного розпиття кави.
показати весь коментар
01.06.2019 11:37 Відповісти
Та це не брак комунікації, це українофобне інтерв'ю одного з найближчих соратників президента. Богдан Яременко чомусь не розгледів цього. Він так радів перемозі. А 25% це якраз не проблема. Це надія на те, що за Україну буде кому боротись
показати весь коментар
01.06.2019 12:40 Відповісти
Мозгов, а не коммуникации.
показати весь коментар
01.06.2019 12:52 Відповісти
У кефира не солько "недостаток коммуникации" сколько недостаток мозгов. На фоне эйфории от успехов помноженное на национальные особенности анатомического строения тех самых мозгов.
показати весь коментар
01.06.2019 16:15 Відповісти