4404 відвідувача онлайн
15 314 259

"Ми проведемо податкову амністію на пільгових умовах", - Зеленський

Президент Володимир Зеленський називає одним із ключових пріоритетів своєї команди створення в країні привабливих умов для роботи великого бізнесу і проведення "податкової амністії" на пільгових умовах.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на "Інтерфакс-Україна", про це сказав Зеленський на зустрічі з бізнес-спільнотою в четвер у Києві.

Говорячи в четвер у Києві на зустрічі з бізнесом про пріоритети його нової команди, Зеленський зазначив: "Ще один наш пріоритет: держава - це сервіс, який створює умови для вашої роботи, а не ваш конкурент".

"Ми проведемо податкову амністію на пільгових умовах", - сказав глава держави, не деталізуючи наповнення і терміни реформи.

При цьому Зеленський зауважив: "Ми чудово розуміємо, що дуже часто український бізнес виводив гроші з країни не від хорошого життя, а через корупційний тиск і нормальне бажання просто захистити свої активи".

Топ коментарі
+42
амнистию Бени - в первую очередь.
Для зебилов:
это не значит что вам уменьшат тарифы и простят долги)
Это значит что у Бени, Ахметки, Пинчука - СПИШУТ долги, чиновникам, судьям, прокурорам и тп. - простят взятки, парки авто, коллекции часов, десятки домов-квартир и сотни млн., миллиарды долларов украденного...
А зебилам - простят субсидии, отменив их.. Ибо - денег лишних в бюджете нет
показати весь коментар
20.06.2019 17:40 Відповісти
+34
"Мы проведем налоговую амнистию на льготных условиях", - Зеленский - Цензор.НЕТ 1174
показати весь коментар
20.06.2019 17:33 Відповісти
+24
просто нормально желание "украсть". я ничего не перепутал, зяблики?
показати весь коментар
20.06.2019 17:34 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
шел второй месяц, как напал Путин и доллар стал по 100, бедная Украина загибается без отца нации, великого Порошенко
показати весь коментар
20.06.2019 19:14 Відповісти
диджитализировал, диджитализировал и дотиджитализировался..
показати весь коментар
20.06.2019 18:06 Відповісти
Не прячьте ваши денежки по банкам и углам,
Несите ваши денежки - иначе быть беде.
И в полночь ваши денежки заройте в землю там..
показати весь коментар
20.06.2019 18:04 Відповісти
"Ми проведемо податкову амністію на пільгових умовах", - Зеленський - Цензор.НЕТ 488
показати весь коментар
20.06.2019 18:05 Відповісти
нормально!
не спрашивайте как я заработал свой первый миллион - остальные я заработал честно...
а зачем тогда разные антикоррупционные органы? раз все белые и пушистые?
показати весь коментар
20.06.2019 18:06 Відповісти
Це був би проривний закон, Я серйозно. Якщо питання про бізнес, а не про фіз. осіб.
Малий бізнес би підняв цю країну за 10-15 років на недосяжний, як на сьогодні рівень. Проте це б коштувало заморожування соціалки, зокрема існуючої системи пенсійного забезпечення. Але б діти подякували.
показати весь коментар
20.06.2019 19:55 Відповісти
в самом хорошем и человечном законе всегда есть шпарынка...в которую вылезет криминальное чмо и опохабит все самое правильное...
у нас очень много полутеневых-полулегальных-полукриминальных... бизнесменов как бы...
и если их "мешки-сейфы" амнистировать...все отжатое-украденное-офшорное-слепотрстное-казностыбренное-прихватизированное сможет узаконится, а малому бизнесу от этого будет немого толку, а уж пересічному так вообще одна обида и досада)))
(это мое мнение, а я могу ошибаться)
показати весь коментар
20.06.2019 20:05 Відповісти
Саме тому творенням законів не можна захоплюватись.
Я розвиваю вашу ідею про відсутність оподаткування для бізнесу, який лише заробляє перший мільйон. Якщо він не веде кримінальної діяльності, держава їм не має цікавитись взагалі і, зокрема, не займається його оподаткуванням.
А от оподаткування фізичних осіб, і відповідно законність походження майна і амністії - це вже інша справа.
показати весь коментар
20.06.2019 20:27 Відповісти
додам - держава має сприяти заробити чесно перший мільон (головне - чесно і без п"явок первіряючих)
згоден з Вами...
показати весь коментар
20.06.2019 20:36 Відповісти
Не треба сприяти. Аби лише не лізли.
15 років при ефективному управлінні малим бізнесом достатньо, щоб збільшити капітал у 100 разів. Якщо відсутнє оподаткування і відрахування власнику - річна дохідність має сягнути 35%. Це реальний показник для малого бізнесу.
показати весь коментар
20.06.2019 20:54 Відповісти
згоден! не допомогаєте - так хоча би не втручайтесь!
показати весь коментар
20.06.2019 20:57 Відповісти
За рахунок чого малий бізнес підняв би країну? За рахунок легалізації злочинних коштів? В жодній країні світу малий бізнес не підняв країну. Це просто додаток до крупного. Замороження соціалки чи ліквідація пенсійної системи призведе до занепаду економіки, тому що товари не буде кому купувати. Діти не подякували б, вони просто б вмерли з голоду.
показати весь коментар
21.06.2019 01:37 Відповісти
За рахунок людської праці. Саме вона є джерелом валового продукту країни. В будь якій розвинутій країні доля малого бізнесу у ВВП найбільша і подекуди досягає 50%. Малий бізнес не є додатком до чогось, хоча він зазвичай надає послуги іншим, в тому числі крупніним бізнесам. Малий бізнес існує навіть там, де немає жодного крупного і немає ніякої економіки - у натуральному господарстві.
Якщо ви побажаєте, щоб ваші діти жили на соціалку, а не заробляли собі на життя працею, то, мабуть, вони вас зненавидять із часом.
показати весь коментар
21.06.2019 09:58 Відповісти
сьогодні почалися передвиборчі перегони до ВР.
Скільки вже наобіцяно)))) Ося Бендер тихенько сумує осторонь)))
показати весь коментар
20.06.2019 18:09 Відповісти
Гудку-ахметову при яныке налоговую амнистию провели - списали 5 миллиардов долга (при курсе в 8 грн.за 1 доллар США). А населению эти деньги не списали.
Кому эта ЗЕКоманда спишит долги за наш счёт? Ну, Коломойскому оно понятно, для папы в первую очередь. А кто следующий? Пинчук?
показати весь коментар
20.06.2019 18:11 Відповісти
Ахметову разрешат не платить налоги???
показати весь коментар
20.06.2019 18:12 Відповісти
"Ми проведемо податкову амністію на пільгових умовах", - Зеленський - Цензор.НЕТ 2522
показати весь коментар
20.06.2019 18:14 Відповісти
та толку з тої амністії, вже їх декілька було, а проблеми ті ж самі. Поки не вирішаться проблеми з податковим тиском, рейдерством, захистом права власності, ніякі амністії не допоможуть. З цього треба почати, новий ПК, право на зброю вогнепальну для самозахисту, і невідворотність покарання за злочини, захист від редерства, і тоді амінстію, хоча тоді і без неї гроші гроші повернуться в Україну і не будуть виводитись.
показати весь коментар
20.06.2019 18:15 Відповісти
Чому ж толку не буде, буде! Для різноманітних колоМойш, вони в певному вимірі стануть білими та пухнастими...
показати весь коментар
20.06.2019 19:18 Відповісти
Смішно все це читати. І страшно усвідомлювати наслідки. Амністія зробить багатих ще багатшими, а країна стане біднішою. Зе забезпечить собі спокійне спів існування з усіма олігархами. Така реальність.
показати весь коментар
20.06.2019 18:16 Відповісти
Не буде ніякого доходу, так як все було продано через свої же офшорні компанії по занижених цінах де було сплачено 5% податку від прибутку при подальшої перепродажі, а в Україні нічого ніхто не заплатив, бо бідний Ахметка ніхера не заробив, такі ж монополії в Австралії отримують в рік прибутку від обороту 50% і з них сплачують 30% у бюджет країни, а в нас Ахметов заплатив 1.3%, це нормально?

Конкуренцию наши олигархам не составит никто, так как все эти годы, продажные депутаты принимали законы, чтоб нашим олигархам никто не смог создать конкуренцию, все монополии, офшоры, схемы уклонения от налогов, узаконены на все 100%, посадить Ахметова, за что? он работает в рамках закона который сам для себя написал...
Ахметов платит в общем 1,3% налога со всего оборота, в Австралии такие же монополии, которые продают уголь и руду Китаю платят 60% от прибыли.

Структуру уплаченных налогов неожиданно приоткрыл в своем релизе крупнейший отраслевой холдинг Ахметова - его горно-металлургическая монополия "Метинвест". Учитывая, что в прошлом году на ее долю из "рекордных" 38 млрд гривен пришлось перечисление 14,1 миллиарда в бюджеты всех уровней (то есть больше 37% всех фискальных платежей бизнеса Ахметова), можно с определенными оговорками экстраполировать эту ситуацию на весь СКМ.
Как сообщается в релизе "Метинвеста", сумма налогов, уплаченных "Метинвестом" без учета НДС на импортные товары, увеличилась с 9,26 млрд гривен в 2015 году до 9,36 млрд гривен в 2016-м, несмотря на рост издержек, тарифов естественных госмонополий, инфраструктурные проблемы и продолжающиеся боевые действия на востоке Украины.
При этом отмечается, что наиболее увеличились выплаты земельного налога - на 89% (с 381 млн гривен до 721 млн гривен) и налога на прибыль - на 52% (с 1,522 млрд гривен до 2,323 млрд гривен).
В то же время на 22% уменьшился размер уплаченного единого социального взноса (с 2,731 млрд гривен до 2,222 млрд гривен) - это связано с уменьшением ставки ЕСВ, вступившей в силу в начале 2016 года.
Все это выглядит довольно впечатляюще, если забыть о той мелочи, что в прошлом году предприятия "Метинвеста", экспортировавшие свою продукцию за рубеж,получили из украинского бюджета более 12 млрд гривен возмещения НДС. Так, по данным Государственной фискальной службы, Мариупольский металлургический комбинат имени Ильича и "Азовсталь" получили 3,77 млрд грн и 3,46 млрд грн соответственно, "Запорожсталь" - 2,31 млрд грн, Южный ГОК - 0,83 млрд грн, Ингулецкий ГОК и Центральный ГОК - 0,61 млрд грн и 0,5 млрд грн соответственно.
Выходит, что на самом деле крупнейший частный холдинг страны реально уплатил в бюджет жалкие 2,1 млрд гривен. Жалкие по той простой причине, что выручка "Метинвеста" в прошлом году превысила 6 млрд долларов. В результате налоговая нагрузка горно-металлургической монополии Рината Ахметова по итогам прошлого года составляет жалкие 1,3%. Для примера - аналогичный показатель по всеми поносимой за нежелание честно платить налоги "Укрнафте" превышает 40%. Если брать абсолютные показатели, то "Метинвест" уплатил в Украине 2,1 млрд гривен налогов и сборов, а "Укрнафта" - 8,6 миллиардов. При том что обе структуры, паразитируют на недрах, "принадлежащих народу Украины", - разница, как говорится, бросается в глаза.
показати весь коментар
20.06.2019 18:18 Відповісти
"Ми проведемо податкову амністію на пільгових умовах", - Зеленський - Цензор.НЕТ 9867
показати весь коментар
20.06.2019 18:20 Відповісти
не нужно, хватит: ты уже Порошенку писал!
показати весь коментар
21.06.2019 16:15 Відповісти
Ну да, понять и все простить.
показати весь коментар
20.06.2019 18:25 Відповісти
вчора воно верзло що ДЕФОЛТУ НЕ БУДЕ - з МВФ усьо парєшаєм!!!!!!!!!
АХАХАХАХХАХА сьогодні воно кукарєкає про амністію олігархам ПРОТИ ЧОГО ЗАВЖДИ КАТЕГОРИЧНО вистпає МВФ................. Сцук я вже навіть мовчу що після ПЕРЕМОГИ над "ротердам +" у нас почали вимикати зранку і ввечері світло!!!!!!!!!!!!!!!!

***** я дуже сильно боюсь осені і зими................
показати весь коментар
20.06.2019 18:26 Відповісти
Налоговые амнистии в Украине уже были и это ни к чему не привело, кроме привыкания к мысли, что амнистия всегда придёт и спасёт всех.
показати весь коментар
20.06.2019 18:29 Відповісти
"налоговая амнистия"....
Почти так же красиво звучит, как "импичмент"!
показати весь коментар
20.06.2019 18:31 Відповісти
После Кенгурации может быть только Кенгуричмент!..
показати весь коментар
20.06.2019 19:22 Відповісти
А що було ждати от жида.
показати весь коментар
20.06.2019 18:36 Відповісти
А когда уменьшат тарифы, и зарплату учителям увеличат до $4000?🤔
показати весь коментар
20.06.2019 18:37 Відповісти
Учителям вместо $4000, амнистия на гривневую зарплату...
показати весь коментар
20.06.2019 19:24 Відповісти
Браво???????????
Занавес..............
показати весь коментар
20.06.2019 18:40 Відповісти
Президент має рацію . Остільки бєня боргів не віддає і податки не платить то амністію він буде змушений робити амністію раз в квартал . Не 95 й .
показати весь коментар
20.06.2019 18:41 Відповісти
Браво???????????
Занавес..............
73% не чекайте .....було весело жарти продовжуватимуться, але вам буде спочатку не до сміху, а потім ...голі завжди смішні.
показати весь коментар
20.06.2019 18:44 Відповісти
Зебилы, вам нужна была налоговая амнистия? У вас есть что амнистировать?
показати весь коментар
20.06.2019 19:00 Відповісти
уже ничего нет - Петя все спи-здил!
показати весь коментар
21.06.2019 16:16 Відповісти
Итак, завершился первый месяц правления Зелибобы. За это время не сделано НИХРЕНА кроме назначения своих корешей на важнейшие должности и мутных договорняков с олигархами за закрытыми дверьми. Ну а ****, если 73% голосовало по-приколу. Он же им ничего не обещал и ничего не должен
показати весь коментар
20.06.2019 19:01 Відповісти
Ну да, Рада сама распустилась, министры самопоувольнялись, генпрок с главсбушником уже в отставке..... Или нет? Нет? Тады какие вопросы? И кстати, жирный бурбак орал, что Зеля незаконный указ издал. А у меня вопрос - кто в Украине имеет право толковать и трактовать нормы Конституции? КС! А не жирный бурбак. И КС стал на сторону Президента!
показати весь коментар
20.06.2019 19:24 Відповісти
Зеля явно "Буратину" в детстве не читал.
"Ми проведемо податкову амністію на пільгових умовах", - Зеленський - Цензор.НЕТ 9140
показати весь коментар
20.06.2019 19:12 Відповісти
Ни какой амнистии! Украина из-за этих выродков потеряла 10 млн. человек, их сажать и вешать нужно с конфискацией, а не амнистировать!
показати весь коментар
20.06.2019 19:16 Відповісти
И после того, как мы всех посадим и повесим - к нам побегут инвесторы с деньгами.... и снова - сажать и вешать.... и снова - инвесторы ..... сажать и вешать. Замкнутый круг! И так до последнего идиота с деньгами, который сюда придёт!
показати весь коментар
20.06.2019 19:20 Відповісти
Вже бачу обриси схеми.
Невиконання вимог МВФ-проїдання золотовалютних залишків -дефолт-скупка олігархами залишків держпідприємств(кошти заводяться з офшорів без пояснень походження-амністія ж !). Кінець епохи зубожіння.
показати весь коментар
20.06.2019 19:21 Відповісти
Зауважте, що проїдання ЗВР не вистачить і потрібно буде нарощувати держ. борг. Все це піде на "зниження тарифів". Така схема вже практикувалась у 2007-2013 і, відповідно, досвід є. Потім знову буде потрібен "Яценюк" і бюджетна економія разом з "Яресько" і реструктуризацією. І як результат підвищення тарифів і "зубожіння".
показати весь коментар
20.06.2019 20:39 Відповісти
Ось і настав момент істини: спочатку скасовується зокон про відповідальність за незаконне збагачення, потім під пільгову податкову амністію легалізують все награбоване, а потім знову приймуть закон у новій редакції. А оскільки вже саджати практично буде нікого, відзвітують перед ЄС та «лохторатом» про повну перемогу над корупцією. Як тут не згадати рядки з невмирущого твору М. В. Гоголя «Тарас Бульба»: « И подивился Тарас бойкой жидовской натуре»
показати весь коментар
20.06.2019 19:32 Відповісти
Зе объявил что проведет "налоговую амнистию". Это значит что у Бени, Ахметки, Пинчука - СПИШУТ долги. Чиновникам, судьям, прокурорам простят взятки, парки авто, коллекции часов, десятки домов-квартир и миллиарды долларов украденного. А зебилам дырка от бублика. Лох это судьба
показати весь коментар
20.06.2019 20:10 Відповісти
амнистия для Зе&Коподобных барыг
показати весь коментар
20.06.2019 20:48 Відповісти
Льготные условия для Бени ? То есть Украина будет еще должна коломойскому ? Молодец зеленский . Жаль 23% вменяемых людей что еще остались в Украине .
показати весь коментар
20.06.2019 20:56 Відповісти
5% вас осталось. Редеют ваши ряды. Элита какая-то непостоянная, переметнулась в другие партии.
Но мне почему-то вас не жалко.
показати весь коментар
20.06.2019 22:34 Відповісти
а можна провести амністію на льготних умовах грабіжникам та насильникам? Чим вони гірші?
показати весь коментар
20.06.2019 21:10 Відповісти
Хотелрсь бы напомнить прахоботам, обзывающих Зеленского клоуном, блазнем и пр., что этот клоун легко и с большим отрывом выиграл выборы у досвидченного, умного, сильного политика с большим стажем порошенко.
При том, что порошенко потратил на выборы кучу денег, имея собственных троллей, админресурс, билборды и поддержку мафии и националистов.
Поэтому обзывать Зеленского как минимум нехорошо, а то ведь получается, что порошенко оказался пошитым в дурни.
показати весь коментар
20.06.2019 21:45 Відповісти
Вова, я как и обещал, после твоего избрания, жду налоговую амнистию. Платить налоги не собираюсь. Как сказал Игорь Валерьевич - налоги платит слабый.
показати весь коментар
20.06.2019 22:26 Відповісти
Ну, то може приведемо і оподаткування імпорту до норм ВТО? Автомобіль за 8% податку був би не поганим рішенням. Можна ще оголосити амністію неплатникам комуналки, але я всетаки за амністію для насильників, вбивць та грабіжників. Чим вони гірші за тих, хто за хабарі відмазував від правосуддя чи крав з державної казни?
показати весь коментар
20.06.2019 22:31 Відповісти
Если зе не задает себе вопрос, хочет ли он сделать свой народ достаточным и счастливым, то увы, но 72% фанатов зе, просто посадили в лужу.
показати весь коментар
20.06.2019 23:02 Відповісти
народ давно вже в тій калюжі. Ще за часів Порошенко, Януковича, Ющенко та Кучми з Кравчуком, а до того в тій калюжі нас тримали совки...
показати весь коментар
20.06.2019 23:49 Відповісти
и это только первый этап борьбы с коррупцией...
(дали буде)
показати весь коментар
21.06.2019 01:05 Відповісти
Тобто злочинців амністують, а ті хто чесно платив податки виявився лохами. Хто ж тоді взагалі після цього податки платити буде? Чим бюджет збираються наповнювати?
показати весь коментар
21.06.2019 01:42 Відповісти
В2016 году снизили ставку есв бизнесу!Бизнес стал богаче в разы,а пенсионерам стало не чем платить пенсии и т.д.Нужно подымать налоги крупному бизнесу до 50% от прибыли.Хватит кормить дармоедов.
показати весь коментар
21.06.2019 04:25 Відповісти
просто в 2016 году стали больше воровать
показати весь коментар
21.06.2019 16:16 Відповісти
Амнистия капитала была во всех странах, это нормальный процесс. Но вопрос как это будет происходить у нас...
показати весь коментар
21.06.2019 14:05 Відповісти
Сторінка 3 з 3