4899 відвідувачів онлайн
961 16

"Потрібно ухвалювати закон про залізничний транспорт", - представники Європейської бізнес асоціації не підтримують автоматичну індексацію тарифів УЗ

"Потрібно ухвалювати закон про залізничний транспорт", - представники Європейської бізнес асоціації не підтримують автоматичну індексацію тарифів УЗ

Запропонована "Укрзалізницею" автоматична індексація тарифів не передбачена чинним законодавством.

Натомість питання збитковості державного підприємства можна вирішити ухваленням закону про залізничний транспорт та створенням Національної комісії з регулювання тарифів на транспортні перевезення.

Таку думку висловила під час наради у Державній регуляторній службі представниця Європейської бізнес асоціації Ярина Скороход, пише Обозреватель.

"Ми маємо дуже чітку позицію стосовно автоматичної індексації тарифів. І повністю погоджуємося з думкою Міністерства економічного розвитку та торгівлі, сформульованою ще у лютому, коли вони говорили, що регулювання цін шляхом автоматичної індексації в принципі не передбачене законом.

Враховуючи це, а також те, що ми і так щороку з бізнес-спільнотою і центральними органами виконавчої влади переглядаємо рівень підвищення тарифів для того, щоб він був прийнятним для усіх сторін – ми не підтримуємо саме механізм автоматичної індексації", –зазначила Скороход.

Натомість покращити своє фінансове становище, на її думку, "Укрзалізниця" може не тільки шляхом перекладення навантаження на плечі бізнесу, а й через зміни у законодавстві і створенні нового регуляторного органу.

"Потрібно ухвалювати закон про залізничний транспорт. Потрібно створювати Національну комісію з регулювання тарифів на транспорті. Це речі, які знімуть усі питання. Зокрема, буде знято питання щодо кроссубсидування пасажирських перевезень, адже бізнес УЗ буде розділений і кроссубсидування буде заборонене в принципі", – наголосила Скороход.

Саме тому, за її словами, ЄБА пропонує консолідувати зусилля на стимулюванні нового парламенту ухвалити відповідні закони.

"Всі сторони мають виступити з твердим посилом щодо включення як першочергового законопроекту щодо податку на землю і виділення коштів для УЗ на погашення заборгованості за пасажирськими перевезеннями. Якщо ці ініціативи будуть включені як першочергові для нового уряду і нової Ради – це питання може бути вирішене найближчим часом", – наголосила Скороход.

Топ коментарі
+3
при поганой Совдепии все работало как часы...
при реформаторах - все убыточно, нужно разрушить потом либо порезать либо продать...
вот как так???
показати весь коментар
01.08.2019 11:24 Відповісти
+2
Невидимая рука рынка.
показати весь коментар
01.08.2019 11:16 Відповісти
+2
соя объяснимте. как при таких высоких ценах на жд перевозки и на билеты для пассажиров уз убыточна? Как это у вас так мыролюбно получается? или реформизм не пропьеш?
показати весь коментар
01.08.2019 11:17 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Невидимая рука рынка.
показати весь коментар
01.08.2019 11:16 Відповісти
соя объяснимте. как при таких высоких ценах на жд перевозки и на билеты для пассажиров уз убыточна? Как это у вас так мыролюбно получается? или реформизм не пропьеш?
показати весь коментар
01.08.2019 11:17 Відповісти
Над нами уже весь мир смеется. Как в такой нищей стране цены выше европейских. Уже хлеб и даже подсолнечное масло наше же *Олейна* в Украине дороже на 30% чем в Германии.
показати весь коментар
01.08.2019 11:26 Відповісти
Ну,если все деньги попадают не внутрь предприятия и используются на развитие,а уходят в офшоры и отмываются через закупки -то естественно денег ни на что не будет!
показати весь коментар
01.08.2019 15:40 Відповісти
при поганой Совдепии все работало как часы...
при реформаторах - все убыточно, нужно разрушить потом либо порезать либо продать...
вот как так???
показати весь коментар
01.08.2019 11:24 Відповісти
та не. эти пробросы делаются чтобы продать в нужные руки УЗ. Ее сначала на бумаге банкротят а потом продают кому нада по минимальной стоимости. Это же типичный потужный реформизм.
показати весь коментар
01.08.2019 11:26 Відповісти
точно, ведь самой успешной она была при государстве
вот в Польше пример - приватизировали и норм заработало
частный собственник ВСЕГДА лучше государства.
показати весь коментар
01.08.2019 12:46 Відповісти
Не всегда. Вполне возможно, что новому собственнику выгоднее выкачать деньги из бизнеса сразу, чем развивать его в условиях нестабильности.
показати весь коментар
02.08.2019 08:35 Відповісти
Вот это поворот! Вся мировая общественность встала стеной за Укрзалызницю! Не забудем, не простим!!!
показати весь коментар
01.08.2019 11:28 Відповісти
железнодорожная хатынь?
показати весь коментар
01.08.2019 11:30 Відповісти
железнодорожный геноцыд
показати весь коментар
01.08.2019 11:36 Відповісти
нова влада, має зайнятися цією компанією, тому що приватний бізнес в якого є господарі й який працює не на державу, а на своїх керівників збагачуючи кожного на мільйони кожного місяця
показати весь коментар
01.08.2019 12:31 Відповісти
надо в первую очередь убрать неадекватные вознаграждения топ-менеджменту и выровнять зарплатный фонд по обычным сотрудникам
уже добавится 20-30% прибыли из ниоткуда прям-таки
показати весь коментар
01.08.2019 12:47 Відповісти
а шо там "принимать" ...здерти німецький закон по транспорту і буде все по "гейски" ...чи так стане не вигідно гейцам ? ...по землі аналогічно ...здерти німецьке законодавство ...от тоді побачимо скільки "інвесторів" захочуть української землі ...по гейски так по гейски ...
показати весь коментар
01.08.2019 15:16 Відповісти
Найдут миллион отговорок лишь бы не принимать законы которые помешают навариваться.
показати весь коментар
01.08.2019 15:38 Відповісти
А кто в УЗ их спрашивать будет? Они придумали эту индексацию,чтобы все подумали что все будет честно. Впихнули туда пару лазеек для себя и теперь ждут когда потечет бабло!
показати весь коментар
01.08.2019 15:37 Відповісти