6449 відвідувачів онлайн

Для ефективної боротьби з незаконним видобутком бурштину необхідно внести зміни до Кримінального кодексу, - Князєв

Так відповів глава Нацполіції Сергій Князєв на критику президента Володимира Зеленського на адресу поліції, яка, на думку глави держави, "прикривала" кримінальних авторитетів.

Князєв розповів, що в місті Сарни створено підрозділ Нацгвардії для боротьби з незаконним видобутком бурштину.

"А мені кажуть, що Нацгвардія теж у цій схемі ... Мені кажуть, що вони рахують машини, скільки машин виїжджає", - перебив Князєва президент.

"Можливо, і так, пане президенте", - відповів глава Нацполіції.

"Очевидно, що для ефективної протидії незаконному видобутку бурштину в північних областях країни зусиль поліції недостатньо, і я визнаю це", - продовжив Князєв.

При цьому він зазначив, що, крім поліції, на проблему має реагувати також громадськість. Якої саме реакції від громадськості очікує поліція, Князєв не уточнив.

Глава Нацполіції також заявив про необхідність посилення відповідальності за порушення правил охорони надр, оскільки зараз цей злочин, за його словами, не належить до категорії тяжких. Це, як запевняє чиновник, "суттєво ускладнює документування організаторів, виконавців цього незаконного бізнесу".

"Фактично, поліція не має можливості працювати на запобігання, а тільки фіксує вже скоєні правопорушення", - сказав Князєв.

Крім того глава Нацполіції заявив, що за здійснення операцій, пов'язаних зі збутом бурштину, кримінальна відповідальність "на сьогодні взагалі не передбачена".

Таким чином зараз, як зізнався Князєв, до відповідальності притягуються рядові виконавці, "а особи, які займаються незаконною скупкою бурштину, його зберіганням і реалізацією, відповідальності уникають".

Після цього Зеленський запитав Князєва, хто такий "Пірат" Віктор Олійник. Князєв відповів, що це "якийсь представник відповідного криміналітету". Президент доручив Князєву спільно з СБУ зайнятися організаторами незаконного видобутку бурштину.

При цьому Зеленський заявив, що керівники обласних управлінь поліції і СБУ мають бути звільнені. Ні до глави Нацполіції, ні до глави МВС він такої вимоги не висунув.

Топ коментарі
+9
Та ні, це він так звільнив вакансію дл працавлаштування ще одного єврея!
показати весь коментар
12.08.2019 16:04 Відповісти
+8
Які зміни в конституцію? зе сьогодні викрив головного злодія -лісника, так що тепер з бурштинокопачами покінчено
показати весь коментар
12.08.2019 16:02 Відповісти
+6
Зміняться "смотрящі" і все знову затихне.
показати весь коментар
12.08.2019 16:12 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Та ти шо!! Не пройшло і 5 років. Чи пройшло?
показати весь коментар
12.08.2019 15:57 Відповісти
Нанайські борцуни....
показати весь коментар
12.08.2019 15:58 Відповісти
Ну, так дякуємо Порошенко
показати весь коментар
12.08.2019 21:39 Відповісти
Подарунок ригів і Портнова КК взагалі потрібно переробити. Самий демократичний у світі КК і КПК це дарунок для багатих і злодюг. Тому його Петруха і не міняв.
показати весь коментар
12.08.2019 16:00 Відповісти
КПК змінює ВР, якщо на те будуть глоси.
Зє!біли, вони такі зє!біли!
показати весь коментар
12.08.2019 16:03 Відповісти
Зебіл, так тебе влаштовує, що корупціонери та казнокради виходять під заставу?
показати весь коментар
12.08.2019 16:08 Відповісти
Чукча нє чітатєль? Чукча пісятєль?
КПК змінює ВР, якщо на те будуть глоси. У БПП було 122 голоси. Треба 226.
показати весь коментар
12.08.2019 16:11 Відповісти
Зато у СН теперь будет 250 мест и закон примут.
показати весь коментар
12.08.2019 16:15 Відповісти
для изменение законна что бы югик стал прокурором голоса петя нашел а тут нет - не надо втирать - было бы желание
показати весь коментар
12.08.2019 19:24 Відповісти
- Сто шестнадцатая статья, - наизусть сказал Козлевич. - Тайное, а равно открытое похищение крупного скота у трудового земледельческого и скотоводческого населения. (с)
показати весь коментар
12.08.2019 16:15 Відповісти
Чукча, а як же "коаліція"?)) ЇЇ не було виходить?
показати весь коментар
12.08.2019 16:15 Відповісти
А як же голосування проходило ? Чого не давали місяць на створення нової кааліціі, коли не було старої ?
показати весь коментар
12.08.2019 16:23 Відповісти
Тільки зміною законів нічого не зробиш, бо гроші там величезні
показати весь коментар
12.08.2019 15:57 Відповісти
і відкати стабільні )))
показати весь коментар
12.08.2019 16:05 Відповісти
У нас на заводе неэффективным не платят и увольняют. Чем менты лучше?
показати весь коментар
12.08.2019 15:58 Відповісти
сложнее оценить эффективность.
показати весь коментар
12.08.2019 16:07 Відповісти
неа, начальник точно знает еффективний ти чи ні . Не віриш ? Сходи запитай!
показати весь коментар
12.08.2019 16:24 Відповісти
это он так думает.
показати весь коментар
12.08.2019 16:29 Відповісти
Сейчас узнаем, или петики в доле...
показати весь коментар
12.08.2019 15:59 Відповісти
Ну дебил, изменения не в уголовный кодекс надо вносить а лицензирование деятельности.
Надо УЗАКОНИТЬ добычу янтаря, только цивилизованными а не варварскими методами.
Правда после этого менты, СБУ, прокуратура, таможня без "заработка" останутся.
показати весь коментар
12.08.2019 15:59 Відповісти
Сдохни гнида
Чем "лицензирование№ будет отличаться от современного мародёрства??? Только тем, что чинушам нужно взятки заносить
Эти ублюдки-копатели за несколько тысяч баксов наносят вреда на миллионы.
показати весь коментар
12.08.2019 16:17 Відповісти
А може той "Клондайк" краще узаконити? Ті що видобувають бурштин- полатять патент щодня і здають бурштин лише в державні пункти прийому за нормальною ціною. При порушенні правил - патент анулюється і штраф на непідйомні гроші ( років на 10 із щомісячним внеском - за умови відсутності доступу до бурштину- замість в'язниці). Питання рекультивації можна вирішити створенням окремої організації що фінансується із бурштинових прибутків.
показати весь коментар
12.08.2019 16:59 Відповісти
Если болеешь - лечись, хотя тебе это не поможет, мозгов нет - лечить нечего.
Во всем мире янтарь добывают.
Например в Польше, где частная собственность на землю, для разработки янтаря берут землю в аренду, платят все сборы и страховой платеж, которым гарантируют что будет проведена рекультивация земель. Если ты не провел рекультивацию - залог теряешь, так же теряешь лицензию на разработку.
показати весь коментар
12.08.2019 18:27 Відповісти
Точно. Был уже клондайк, как то то золото добывали... А мы, с нашим янтарем, как будто идем дорогой где никто раньше не ходил
показати весь коментар
12.08.2019 17:04 Відповісти
Совершенно верно!. Сначала выдайте закон про то, как должна выглядеть ЗАКОННАЯ добыча янтаря. При отсутствии такого закона любая деятельность по добыче янтаря является незаконной, и людей, которые её ведут, можно привлекать за что угодно. Это поле безнаказанности для "правоохранителей". Я уже много серий "Золотой лихорадки" по "Дискавери" посмотрел, как добывают золото в Аляске. Так вот, там все правовые вопросы по добыче там давно решены. Люди спокойно работают. Никакой уголовщины, никакой полиции там нет. Иногда на прииск заглядывает эколог. Помню, как эколог сказал, что нельзя брать воду из речки, просто прокопав ответвление, потому, что туда попадает рыба, идущая на нерест. Старатели подчинились и поставили насос с фильтром. Добытое золото сдают государству по довольно высокой цене. Посредников нет. И никаких взяток.
показати весь коментар
12.08.2019 18:30 Відповісти
Між іншим...
Прибутки ДТЕК після "Роттердам+" не перевищували середні по галузі - експерт

Після введення формули "Роттердам+" прибуток "ДТЕК Енерго" був нижчим за середній по галузі. Про це пише Борис Кушнірук, аналізуючи результати дослідження провідної світової аудиторської і консалтингової компанії KPMG за фінансовими показниками енергокомпаній.
"Розповіді про отримання надприбутку українських ТЕС і вугільних підприємств (і не тільки ДТЕК), після введення формульного ціноутворення на енергетичне вугілля на базі Роттердам+ - це міф, створений агресивною піар-кампанією в публічній площині. В першу чергу це є результатом міжолігархічної боротьби. Певні групи олігархів, орієнтовані на виробництво і експорт сировини і напівфабрикатів, ведуть боротьбу за здешевлення факторів виробництва".
За словами Кушнірука, компанія KPMG аналізувала діяльність 25 інтегрованих компаній, 20 генеруючих і 21 видобувних компаній, серед них 13 провідних міжнародних диверсифікованих компаній енергетичного сектору. Дослідження охопило компанії, штаб-квартири яких розташовані в 23 країнах Північної і Південної Америки, Африки, Європи та Азії.
"Якщо порівнювати "формульну" (на базі Роттердам+) прибутковість шахт і ТЕС з періодом до 2013 року, то вона істотно не змінилася. Тільки найкращі шахти досягають середніх показників прибутковості світового вуглевидобутку. Середні ж показники прибутковості по галузі вуглевидобутку в Україні істотно нижчі за середні індикатори схожих іноземних компаній. Рентабельність інтегрованих компаній… в 2016-2018 роках склала в середньому 18%.
показати весь коментар
12.08.2019 16:02 Відповісти
Ринат Леонідович, зроби цьому соево-бобовому особисті тарифи разів в п"ять вищі за ті, що ти по Україні зробив - він згоден!))Для ефективної боротьби з незаконним видобутком бурштину необхідно внести зміни до Кримінального кодексу, - Князєв - Цензор.НЕТ 2047
показати весь коментар
12.08.2019 16:10 Відповісти
Теплова генерація скрізь має більш високі тарифи. Скрізь вони у кілька рахів вищі за електрику від АЕС. ТЕС це маневрові потужності, що покривають пікові навантаження, через "рваний" режим роботи собівартість у них значно вища, що і враховує "піковий" тариф для споживачів.
показати весь коментар
12.08.2019 16:14 Відповісти
в Германии стоимость атомной генерации 4,5 евроцента, тепловой 5 евроцента.
ахметка продавал тепловую генерацию по 7 евроцентов
показати весь коментар
12.08.2019 16:18 Відповісти
Стоимость или себестоимость?
показати весь коментар
12.08.2019 16:27 Відповісти
стоимость атомной генерации - среднегодовая цена продажи эл.энергии на рынке
показати весь коментар
12.08.2019 16:38 Відповісти
Так чому німець платить по 36 центів за кіловат?
Ви взяли цифри з довідника Стеля, признайтеся!
показати весь коментар
12.08.2019 19:35 Відповісти
Для ефективної боротьби з незаконним видобутком бурштину необхідно внести зміни до Кримінального кодексу, - Князєв - Цензор.НЕТ 5791
показати весь коментар
13.08.2019 09:25 Відповісти
так для этого и существуют офшоры чтобы не платить налоги в Украине.
ты лучше напиши что у наших шахтеров и энергетиков такие самые как и в голландських?
сколько миллионов тонн украинского угля было поставлено в Роттердам что потребители эл.энергии оплатили транспортировку угля с Павлограда в Роттердам, разгрузку и погрузку в Роттердаме и опять транспортировку в Кривой Рог на ТЭС ахметки?
показати весь коментар
12.08.2019 16:14 Відповісти
Откуда ты это переписал, придурок? Из сообщения пресс-службы ДТЕК?
показати весь коментар
12.08.2019 16:17 Відповісти
При этом он отметил, что, кроме полиции, на проблему должна реагировать также общественность. Какой именно реакции от общественности ожидает полиция, Князев не уточнил. Источник: https://censor.net.ua/n3142466

Мдааа
показати весь коментар
12.08.2019 16:02 Відповісти
Які зміни в конституцію? зе сьогодні викрив головного злодія -лісника, так що тепер з бурштинокопачами покінчено
показати весь коментар
12.08.2019 16:02 Відповісти
Та ні, це він так звільнив вакансію дл працавлаштування ще одного єврея!
показати весь коментар
12.08.2019 16:04 Відповісти
Не факт, тот спокойно пошёл работать дальше, преЗЕдент не имеет полномочий увольнять лесников.
показати весь коментар
12.08.2019 16:33 Відповісти
Украинские рокировки.
На днях Белковский рассказал анекдот
Приехал Брежнев в Кремль в разных туфлях.
ему тихонечко говорят, Леонид Ильич, давайте пошлем кого либо домой и поменяем туфли.
На что Брежнев ответил:
Нет смысла. Дома остались тоже разные туфли.
показати весь коментар
12.08.2019 17:25 Відповісти
Так і є. А епоху бідності і брехні він ще у квітні подолав
показати весь коментар
12.08.2019 16:11 Відповісти
кто би мог падумать
показати весь коментар
12.08.2019 16:03 Відповісти
Китайцы так бы и сделали.
показати весь коментар
12.08.2019 16:06 Відповісти
Вместо того , чтобы легализовать добычу янтаря, ввести налоги и пополнять казну государства это правительство как бы борется с незаконной добычей янтаря. Так сделайте его законным. Что-то не слышно о принятии такого закона, хотя люди давно просят.
показати весь коментар
12.08.2019 16:06 Відповісти
Легализовать??? Нет !!! Может этим заниматься только государство, а не какие-то частные лавочки, которые после себя оставляют лунный пейзаж.
показати весь коментар
12.08.2019 16:09 Відповісти
"люди давно просят" - пусть эти "люди" идут лесом.
А то давайте еще и наркотики легализуем, и заказные убийства - ну а что, тоже найдутся "люди" которые будут "просить".
показати весь коментар
12.08.2019 16:39 Відповісти
Треба пересаджати всіх мусарів,прокурорів та суддів,і набрати нових.
показати весь коментар
12.08.2019 16:06 Відповісти
А где уверенность, что новые не такими же окажутся?
показати весь коментар
12.08.2019 16:16 Відповісти
краще Україні набрати нових громадян, бо нинішні нікуди не годяться
показати весь коментар
12.08.2019 16:59 Відповісти
Батальоны «Айдар», «Донбасс», уголовники всех мастей вплоть до легендарного авторитета «Москвы», ротозеи и милиция - где, по-вашему, могут одновременно встретиться все эти персонажи? В АТО, в учебнике по истории Украины? Нет. Они активно встречаются в Житомирской области и ведут войну за добычу янтаря и торфа. Для ефективної боротьби з незаконним видобутком бурштину необхідно внести зміни до Кримінального кодексу, - Князєв - Цензор.НЕТ 7858

Одних поддерживает власть местная, других - власть центральная в лице Арсения Петровича. Да, да, того самого, Премьер-министра Украины, который засунул свои ручонки во все криминальные делишки в стране. Здесь, в Житомирской области он действует совместно с легендарным Игорем Фадеевым («Москва»), который уже давно ассимилировался и контролирует нелегальную добычу янтаря и торфа. Вместе с «Москвой» в Овручском районе Житомирской области «работает» Виктор Олейник по кличке «Пират». А также назначенный по протекции Яценюка и.о. руководителя Госгеокадастра Житомисркой области Владимир Ясан.

Так вот группировка «Москва»-Яценюк вступила в бой с представителями батальона «Айдар», которыми руководит нардеп Борислав Розенблат (БПП). Около 50 человек из этого батальона 25 декабря вломились в помещение Госгеокадастра и попытались снять Владимира Ясана. Дело в том, что именно человек, находящийся на данной должности, является ключевой фигурой в распределении районов - где можно добывать янтарь, а где нет. Поэтому за должность воюют не на шутку.

Осенью т.г. в это кресло посадили Максима Глушаницу, который представляет Борислава Розенблата, пытающегося взять добычу под контроль. Но тут же «Москва» добился у Яценюка смещения Глушаницы и назначения 29-летнего юнца Ясана, абсолютно подконтрольного мальчика, заявляющего о своей незаангажированности и об отсутствии связей с криминалитетом.

Так что, на данном этапе Яценюк совместно с местными житомирскими уголовными авторитетами побеждает в борьбе за янтарь. При этом, остается высокой вероятность серьезных уголовно-огнестрельных конфликтов. Помимо уголовников и батальона «Айдар» на арену в Овручском районе Житомирской области вышел Семен Семенченко со своим батальоном «Донбасс». Он борется за добычу янтаря в селах Выступовичи и Гусаровичи Овручского района.

Премьер-министр Яценюк, уголовные авторитеты, нелегальная добыча полезных ископаемых, коррупция, вооруженные группировки под видом «батальонов» - вот что мы имеем в одном флаконе на сегодняшний день вместо ЕС.

М.Капустин
показати весь коментар
12.08.2019 16:07 Відповісти
Отой весь бурштын и плюс отой весь торф - это одна две нормальных копанки на Донбассе
показати весь коментар
12.08.2019 17:41 Відповісти
Яценюк, розенблат - це випадково не жиди?
показати весь коментар
12.08.2019 17:42 Відповісти
Скотов, которые копали, надо сажать.
показати весь коментар
12.08.2019 16:08 Відповісти
Зато слышно о снятии моратория на продажу земель. И то, что будет разрешено продавать ее не только физическим лицам, но и юридическим. Интересно, кому достанутся земли Житомирщины с янтарем? Уж не из-за этого ли срочно пориехал Нетаньяху впервые за 20 лет? Ведь иностранцам похоже тоже Зеленский обещал землю продать. Вон в Турции приглашал всех.
показати весь коментар
12.08.2019 16:10 Відповісти
долбое..ы в принципе не могут ничего делать эфективно .... при чем тут законодательство
показати весь коментар
12.08.2019 16:10 Відповісти
Я цю фразу чую вже багато років від різних посадових осіб. Так, так - вже несуть підготовлені зміни ... в домовині...
показати весь коментар
12.08.2019 16:11 Відповісти
Зміняться "смотрящі" і все знову затихне.
показати весь коментар
12.08.2019 16:12 Відповісти
Зе заплакав.
показати весь коментар
12.08.2019 16:16 Відповісти
Какие золотые слова.😁
показати весь коментар
12.08.2019 16:22 Відповісти
А что там с Розенблатом?
показати весь коментар
12.08.2019 16:11 Відповісти
Маланец маланцу глаз не выклюет.
показати весь коментар
12.08.2019 16:32 Відповісти
скільки нам почекати щоб там був лад? коли покінчать з бурштиновою мафією?
віигнали (чи мо ні) якихось "шісток" (без покарання...так як школяриків) і це весь ...пук?
вангую - першу неділю заварять кашу, повилучають у деяких (скоріше у своїх конкурентів) помпи та машини... люд для картинки погаласує-побунтує-стрільне...на другу-третю неділю ще трохи побуде тиша... а далі...потихеньку, полигеньку все вернеться на круги своя...
ну хіба "смотрящих" поміняюють ))) і то...нє факт!!!
показати весь коментар
12.08.2019 16:12 Відповісти
Не можешь предотвратить пьянку, значит нужно ее возглавить... Государству уже давно надо было... но видно не выгодно доходы с янтаря государству иметь, в карманы вороватых чиновников лучше...
показати весь коментар
12.08.2019 16:17 Відповісти
А зачем с этим бороться?покупай участок и добывай,а государство обеспечит безопасность.Почему всякие мрази типа фуксов,шуфричей и фирташей могут безнаказанно выкачивать из украинских недр газ,а нормальным людям поднять с земли янтарь запрещено.
показати весь коментар
12.08.2019 16:21 Відповісти
Вот поэтому наверно снимут мораторий с продажи земли. Но продавать ее собираются не только физическим лицам, но и юридическим. Как ты думаешь, у кого денег больше? И у кого окажутся земли с янтарем? ....Против олигархов говорите?
показати весь коментар
12.08.2019 16:25 Відповісти
земля с янтарем ни у кого не окажется. Продавать собираются земли под посев.
показати весь коментар
12.08.2019 16:30 Відповісти
нет-нет, зачем усиление законов? Тогда The Ленский не сможет устраивать показательные порки с выездом на места )) но без последствий.
Помнится он Баканову поручил за 2 недели выдать на гора громкие дела. Где они?
показати весь коментар
12.08.2019 16:28 Відповісти
Да все уже забыли, но плебс доволен, остались приятные эмоции, шоу..,
показати весь коментар
12.08.2019 16:37 Відповісти
К главе МВД претензий нет - все! Вопросов больше нет. Главы областей, областные силовики и лесники просто назначены стрелочниками, им отдуваться. И поверьте, это так
показати весь коментар
12.08.2019 16:36 Відповісти
для решения проблемы надо п3дить местных халявщиков познавших вкус наживы (местных жителей), запасаюсь попкорном как популист зеля будет это делать, он же за нарід типа всегда печется
показати весь коментар
12.08.2019 16:36 Відповісти
то есть, это законодательство не давало полиции прийти туда где среди бела дня копается янтарь, и арестовать преступников?
Интересно бы у Князева узнать, какая статья в Криминальном Кодексе мешала это сделать?
показати весь коментар
12.08.2019 16:36 Відповісти
Прийди с лопатой и выкопайтесь яму перед УВД, сразу среагируют, а вот в лесу не могут..,
показати весь коментар
12.08.2019 16:39 Відповісти
Нужно изменять не кодекс а подход. И не только с янтарем.
В первую очередь: "Компенсация причиненного ущерба", а потом еще и наказание!
Садить в тюрьму не обязательно, достаточно 10-кратного штрафа (от ущерба).
показати весь коментар
12.08.2019 16:38 Відповісти
Бомжу платить нечем. Судить будут бомжей)))
показати весь коментар
12.08.2019 16:53 Відповісти
Огласите сумму откатов пожалуйста, таварисч Князев.
показати весь коментар
12.08.2019 16:51 Відповісти
...або керівництво МВС.
показати весь коментар
12.08.2019 18:10 Відповісти
Все правильно говорит глава Нацполиции и,чем быстрее "джонов сильверов" будут превращать в "робинзонов крузо", тем быстрее общество избавится от анархического,живущего по волчьим законам, уголовного элемента.
показати весь коментар
12.08.2019 18:37 Відповісти
Да наш уголовный кодекс надо весь переделывать!
А тех кто его настрогал и принял - посадить!
Это же додуматься надо - обвиняемые в тяж и особо тяж преступлениях могут выйти под дом арест.....
А надьки дуры - год за два - верх диб-ма! А проголосовавшие за него -ид-ты кон-е!
показати весь коментар
12.08.2019 18:42 Відповісти
Подмять под себя янтарный бизнес это круче, чем грабить дома багатых в Княжичах.
показати весь коментар
12.08.2019 19:15 Відповісти
Как то по советски сценарий пошел!
показати весь коментар
12.08.2019 19:30 Відповісти
Да, растерялся Князев--но вот что делать, как быть? Слухай сюда Серёга---подскажу. В давние времена при комуняках(как ни странно) когда в той стране совдепии всё время не хватало золота что бы покупать жратву народу и нормальное оборудование разрешали артели по золото-добыче! Трудно поверить даже. Опытные работяги, техники, инженеры набравшись опыта брали убитую технику там где и работали раньше, плохие участки им давали конечно и добывали золото стране! И дело шло крепко и долго---даже не бухали там. Но мулька в другом. Коммуняки скупали золото по почти розничной цене---ну пусть 92% от розницы. Что давало? А всё золото сдавали государству! А нахера из-за 7% под крепкую статью идти? Не все знали тогда что практически все ювелиры на ремонте и изготовлении изделий из золота в кгб на учёте были---закладывали всех кто приносил левое. Лицензии выдайте людям менты гнусные, и янтарь за год весь вымоют и сдадут стране. На тех землях что там и бурьян не растёт, ну ёлки хвойные как то там. Ото и всё. Но бабла и отката вам не будет конечно---в этом то и всё дело падлы вы гнусные!
показати весь коментар
12.08.2019 19:55 Відповісти
так а чего император князева не уволил?
каких-то пешек попросили на выход, а главарей оставили
показати весь коментар
12.08.2019 19:55 Відповісти
Для начала нужно всю верхушку МВД посадить с конфискацией.
показати весь коментар
12.08.2019 19:57 Відповісти
Кто их посадит, Украинские суды?
показати весь коментар
12.08.2019 20:33 Відповісти
Тільки діти не знають, що Аваков кришує бурштин і гральний бізнес.
показати весь коментар
12.08.2019 20:27 Відповісти
Для ефективної боротьби з незаконним видобутком бурштину необхідно внести зміни до Кримінального кодексу, - Князєв - Цензор.НЕТ 7052
показати весь коментар
12.08.2019 21:15 Відповісти
Ал, я Лично знаю этого уволеного лесника. Так вот, парень там деляга еще тот, но по лесу! К янтарю он отношения не имеет, тем более как организатор. Если Зе хочет найти главного янтарного мафиози, ему даже выезжать из Киева не надо. И фамилию этого типчика знают все, кто в янтарной теме. Но молчат, помнят судьбу Сашка Белого.
показати весь коментар
12.08.2019 22:34 Відповісти
Це соя звинувачує Зелю що, п'ять років нічого не робив з копом бурштину.
показати весь коментар
12.08.2019 21:51 Відповісти
Зеля теперь может любой закон приняиь. Вот пусть и легализует. Только никаких разговоров об этом нет.
показати весь коментар
13.08.2019 07:35 Відповісти