11114 відвідувачів онлайн
2 233 65

Військова освіта має бути найкращою освітою у країні, - Загороднюк

Збройні сили України мають велику кількість офіцерського складу, що дозволить втілити нові концепції в системі військової освіти.

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на пресслужбу Міноборони, про це сьогодні, 2 вересня, заявив міністр оборони України Андрій Загороднюк, звертаючись до слухачів Національного університету оборони України імені Івана Черняховського з нагоди Дня знань та початку нового навчального року.

"Я знаю, що багато вже зроблено. У нас є досвід. Це досвід і країн Східної Європи, як приклад, Балтії, яка буде нам допомагати в проведенні реформ, яка мала такі самі проблеми і зараз їхня освіта на досить високому рівні. Ми будемо цей досвід переймати. Наше завдання - щоб офіцери чітко знали всі концепції, поняття, якими зараз оперують країни НАТО. Вони мають їх знати, вільно ними оперувати і розуміти, навіщо це потрібно. Вони мають розуміти, що таке цивільний контроль і навіщо він потрібен, навіщо потрібен розділ між формуванням і застосуванням ЗС, яким чином розподіляються повноваження, як здійснюється комунікація, навіщо перехід на G-структуру - тобто всі ці речі мають бути разом з освітою", - зазначив глава оборонного відомства.

Військова освіта має бути найкращою освітою у країні, - Загороднюк 01

Загароднюк також зауважив, що Збройні сили України мають велику кількість офіцерського складу, що дасть змогу втілити нові концепції в системі військової освіти.

Військова освіта має бути найкращою освітою у країні, - Загороднюк 02

"Ми перебуваємо у дуже конкурентному середовищі і маємо побудувати таку систему освіти, яка буде найкращою в країні. Якщо ми будемо перші і переконаємо, що ми можемо дати освіту за західними стандартами, якщо ми зможемо комунікувати з населенням - ми зможемо забирати найкращих людей. І в той час, коли вони навчатимуться, наше завдання буде переконати їх залишатися у ЗС і далі вже служити та будувати військову кар’єру. Коли ми це зробимо - ми наберемо найкращих і наші Збройні сили будуть тільки сильнішими від цього і, звичайно ж, найкраща освіта дасть нам можливість будувати ті спроможності, про які ми говорили", - зазначив міністр оборони.

Військова освіта має бути найкращою освітою у країні, - Загороднюк 02
Фото: пресслужба Міноборони

Топ коментарі
+9
Я так бачу ви - жертва цього інциденту?
показати весь коментар
02.09.2019 11:55 Відповісти
+6
Розкажи це залебєні, бігуну від призову.
показати весь коментар
02.09.2019 11:45 Відповісти
+5
Порося знищів освіту і не тільки військову.
показати весь коментар
02.09.2019 11:45 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Розкажи це залебєні, бігуну від призову.
показати весь коментар
02.09.2019 11:45 Відповісти
Порося знищів освіту і не тільки військову.
показати весь коментар
02.09.2019 11:45 Відповісти
Я так бачу ви - жертва цього інциденту?
показати весь коментар
02.09.2019 11:55 Відповісти
показати весь коментар
02.09.2019 12:00 Відповісти
І ти теж))
показати весь коментар
02.09.2019 12:02 Відповісти
Я от дивлюсь на тебе,і читають тебе багато,і ти читаєш багатьох,а ось я тебе навіть не пам"ятаю,ти амеба,безлика істота,яку навіть ніхто не помічає))
показати весь коментар
02.09.2019 12:01 Відповісти
Не треба мене ображати - називайте мене просто порохобот., на ЦН так прийнято.
показати весь коментар
02.09.2019 12:10 Відповісти
Я і кажу,амеба.
показати весь коментар
02.09.2019 12:12 Відповісти
Дякую.
показати весь коментар
02.09.2019 12:18 Відповісти
Не порохобот, а порохобєцил.
показати весь коментар
02.09.2019 12:37 Відповісти
Це нижча стадія порохоботства, коли людина здатна відрізняти холодильник від телевізова. Вам ще до цього рости.
показати весь коментар
02.09.2019 12:39 Відповісти
він хотів стати офіцером ЗСУ, але мамка не пустила
показати весь коментар
02.09.2019 12:26 Відповісти
Спасібі тібі нащадок сіфілітичних укріїнців, за таку вєліку оцінівку маєї работи!
Бо Пеця ж знищив його здобутки, чи не так?
Військова освіта має бути найкращою освітою у країні, - Загороднюк - Цензор.НЕТ 714
показати весь коментар
02.09.2019 12:03 Відповісти
Крот, пам'ятаєш я тебе запитував чому ти не в ВСУ, а чекаєш що інші за тебе звільнять твою квартиру в Горлівці?- Ти сказав що не бажаєш воювати під керівництвом Порошенка.
Так, тепер Презедент Зеленський, за котрого ти агітував і голосував.

Ну що, у військомат?
показати весь коментар
02.09.2019 12:14 Відповісти
Лохакоц,я стою на військовому обліку у місті Краматорськ,і не ховаюсь,якщо я буду потрібен на фронті,то я піду.А коли ви зробите батальон шакаладної служби,бо щось жоден з вас не встав під прапора Рошен,за п"ять рпоків.Доречі,я вважаю,що окупований кацапами Донбас Україні зараз непотрібен,Порося прогавив час.
показати весь коментар
02.09.2019 12:20 Відповісти
А добровольцем, Крот? Слабо?
показати весь коментар
02.09.2019 12:21 Відповісти
А мою родину хто кормити буде?Іван Федорович Крузенштерн?Може подаруєш свою хату моєї родині,а я піду добровольцем,знаючи що мої рідні забеспечені житлом.
показати весь коментар
02.09.2019 12:24 Відповісти
Зеленський, як хто? Він їм потім квартиру купить. Ну ти ж бачив?
Головне щоби Пецін канал там був
показати весь коментар
02.09.2019 12:31 Відповісти
штука баксов сейчас на передке..бонус-это с питанием за счет Украины и проживанием в блиндаже. когда ждать тебя
показати весь коментар
02.09.2019 13:33 Відповісти
крот, иди уже...в 54 бригаду..бригада вышла на ротацию и практически заново формируеться..помощником гранатометчика пойдешь я просто не знаю кем ты служил срочку-может и командиром отделения пойдешь..Горловку видем в бинокли
показати весь коментар
02.09.2019 13:31 Відповісти
Токо что бы эти военные в случае чего сами ишли в военкомат и ишли засчищать страну. А не как сыкуны в 2014: менты, вояки и сбушники. Всю службу за годы независимости сидели жрали вотку и нифига не делали. А как война, то голову в песок!!!
показати весь коментар
02.09.2019 11:45 Відповісти
и мобилизировали либо добровольцев либо простых роботяг. Честь мундира украинского офицера до 2014 года ничего не стоит, даже трьох копеек!!!!
показати весь коментар
02.09.2019 11:47 Відповісти
твої мізки не вартують 3 копійок, це факт.
показати весь коментар
02.09.2019 12:06 Відповісти
До 2014 года офицеров сокращали, делали бомжами и забывали... А в 2014 оставшиеся офицеры учили мобилизированых простых роботяг, которые в руках автомата не держали, и шли с ними в бой... Да и контингент был не самый лучший (пьянство, самоволки...) Ментов, СБУ, которых было в 3 раза больше чем ВСУ вообще самоустранились... Так что офицерам ВСУ, которые в 2014 учили мобилизованых и шли с ними в бой, памятник надо ставить...
показати весь коментар
02.09.2019 13:41 Відповісти
Ну понятно, что я вот не прав сейчас, что геть на всех ярлыки повесил. Согласен % там и нормальных людей был. Но подавляющее большенсво, увы. И вам меня не переубедить. Говорю, то что видел и знаю...
Сливаюсь с диалога)
показати весь коментар
02.09.2019 13:43 Відповісти
Захист держави це спільна справа. Ніде у світі армія не розрахована на повномаштабну війну. Це лише кістяк для "мобілізованих", "резервістів" і т.п.
На рахунок того що вони робили... Бог усе бачить, саме тому, таких як ти погнали на фронт. Саме за твоє відношення до армії до 2014 року.
показати весь коментар
02.09.2019 12:06 Відповісти
оно и так лучшее, так как хоть сидят на лекциях, в отличии от гражданских)
показати весь коментар
02.09.2019 11:55 Відповісти
так, це свого роду примусова освіта. Але вона краща в нашій недолугій державі. Де студенти носять гроші за оцінку, а не за знання, бо диплом нічого не вартий, так шмат пластику. Там де освіта дороговартісна і = забезпечення життя, там примус програє.
показати весь коментар
02.09.2019 12:08 Відповісти
оооо...вы много не знаете про военну освиту)), в стране где все берут - берут и в погонах, форма дачи может конечно отличаться от гражданки)
показати весь коментар
02.09.2019 12:16 Відповісти
Коли я закінчував Військове Училище, це ще була освіта...
показати весь коментар
02.09.2019 12:21 Відповісти
а нас МЛФ с ИМРКД пичкали), поэтому я не особо рвался и решил, что раб.команда и бегунок - наше фсье!)))
показати весь коментар
02.09.2019 12:29 Відповісти
Когда эти слушатели (см. фото) дослушают курс, подойдет время выхода на пенсию. Все старые, лысые и толстые. Вот и все концепции НАТО, которые надо знать этим студентам.
показати весь коментар
02.09.2019 12:03 Відповісти
А кого на оперативно- тактический и оперативно - стратегический уровень направлять обучатся? Лейтенантов с тактическим уровнем образования без опыта службы в оперативно- тактических - оперативно-стратегических звеньях?
показати весь коментар
02.09.2019 12:22 Відповісти
Лейтенантов пока не надо, а вот капитаны в самый раз. У них запас времени есть. В отличии от этих, которые на фото.
показати весь коментар
02.09.2019 12:42 Відповісти
Так и есть только на очную форму, на заочку как раз идут те кто на соответствующих должностях, но пока капитан два года отучиться на оперативно - тактическом, затем лет пять службы - затем Год оперативно - стратегического, и ему уже почти сорок и он лысый и такой как на фото. Да и резерв нужен, ведь командиру нужны замы не ниже уровнем образования, а ещё есть нюанс - многие не хотят продолжать образование, туда загоняют как в книге Суворова.
показати весь коментар
02.09.2019 13:02 Відповісти
а може военное образование должно быть военным?и таки шоб оно было у мо и верховного главкома.и у начальника сбу
показати весь коментар
02.09.2019 12:06 Відповісти
показати весь коментар
02.09.2019 12:07 Відповісти
Як у Королевської родини Великобританії?
показати весь коментар
02.09.2019 12:07 Відповісти
Та ні... в якості пілота бойового вертольота Apache може бути любий дурень, головне щоби із Слуги народу...
показати весь коментар
02.09.2019 12:10 Відповісти
Ваш Апач,вже нарулив у ГПУ,без освіти.
показати весь коментар
02.09.2019 12:15 Відповісти
тепер Ваш із освітою нарулить..
Луцик - гандон. Я його завжди ненавидів.
показати весь коментар
02.09.2019 12:21 Відповісти
Так,ви і сАбакова ненавиділи,і Гросю))Ниці потвори))
показати весь коментар
02.09.2019 12:25 Відповісти
так і Собакова, але менше. Гросю? я його не поважав, бо він прийшов на здобутки Яценюка, а того, бидлота із лайном змішала за реальні справи!
показати весь коментар
02.09.2019 12:35 Відповісти
Значить гандона міг призначити тільки професійний гандон, такий як кум гандона? Все вірно?
показати весь коментар
02.09.2019 12:27 Відповісти
Я не знаю чи вони із Зеленським куми... може однокласники, як Баканов?
показати весь коментар
02.09.2019 12:36 Відповісти
Мова була про Луценко та йогой кума. Як одноклассники модная привести приклад однопартійців - Луценко і Мороз, Порошенко і Янукович, або ділків з одного регіону, як Гройсман та Порошенко.
показати весь коментар
02.09.2019 13:05 Відповісти
Так зелени шмаркли вообще все из одного места Каломойского.
показати весь коментар
02.09.2019 13:45 Відповісти
Зебіли що, вже збираються коронувати Зєлю?
показати весь коментар
02.09.2019 12:11 Відповісти
Як побачу таких,то спитаю.А ось Пєтья вже може бути коронований тільки у в"язниці))
показати весь коментар
02.09.2019 12:14 Відповісти
Думка шахтьора Ахмєтова для мене дуже важлива.
показати весь коментар
02.09.2019 12:16 Відповісти
Я працюю на Госшахті,ДП Торецьквугілля,шахта Торецька.Можеш погуглити,амеба.
показати весь коментар
02.09.2019 12:21 Відповісти
Треба розкоронувати Потроха з початку з його корефаном Аліком Наріком.
показати весь коментар
02.09.2019 12:28 Відповісти
так переизбрали же уже...почему ничего не меняется?
показати весь коментар
02.09.2019 13:34 Відповісти
И пусть только военные становятся депутатами, министрами и главами ведомств, выборы пусть производиться на офицерских собраниях разного уровня или коллегиях))))) А Украину назовем Хунтия или Военная Малороссия (такой шаблон в РФ применяется) и никогда не смотреть на Цивилизацию Западной Европы и США?))))))
показати весь коментар
02.09.2019 12:25 Відповісти
кацапа,ты читать не умеешь?я же ясно написал .к чему тут твои фантазии?
показати весь коментар
02.09.2019 13:33 Відповісти
Обратите на очень низкий средний бал по математике в целом в военных вузах!!!
показати весь коментар
02.09.2019 12:20 Відповісти
Среди какой военной специальности: психолог, оперативник, юрист, педагог, аналітик, хирург, терапевт, .... И тысячи других. Есть сравнительный анализ с гражданскими аналогичными? Учтены бывшие военные среди гражданских?
показати весь коментар
02.09.2019 12:32 Відповісти
Обратите внимание на очень низкий средний бал по математике в целом в военных вузах!!!
показати весь коментар
02.09.2019 12:21 Відповісти
Буде. Найкращий міністр освіти в нас вже є.
Військова освіта має бути найкращою освітою у країні, - Загороднюк - Цензор.НЕТ 9884
показати весь коментар
02.09.2019 12:36 Відповісти
Яке відношення міністр освіти має до цієї теми? Чи його будемо ліпити в будь-якій темі? Військова, медична освіти - регулюються Міносвіти лише в адмін порядку без втручання зміст освіти - це той приклад, коли замовник диктує умови а не хтось в Києві.
показати весь коментар
02.09.2019 12:43 Відповісти
а це до того,що теперішній міністр оборони,буровик,поставлений Коломойським,такий же бевзь у питаннях оборони (що неприйнятно для країни в стані війни),як і новопризначений міністр освіти.
І що значить " замовник диктує умови" ? Це коли студенти мед.вузів відмовляються проходити тестування міжнародного зразка ? Чи коли в україномовних селах викладають російську мову ?
показати весь коментар
02.09.2019 13:01 Відповісти
А кто преподаватели? Там 50% преподов - те люди, которые со спермы в институте служат, потому что у них папа полковник или генерал в ГШ, и сыночку или, не дай Б-г, дочку, ну никак в войска отправлять нельзя. Я после института в войска пришел, мне хотелось тех преподов лицами по плацу настоящей воинской части потаскать, чтобы поняли чему нужно учить. Одну хрень ненужную и строевые приёмы изучали, а на деле из всего этого только спецуха пригодилась, и то наполовну. Потом, когда война началась, нам в сектор начали присылать офицеров из института "для надання допомоги", не деле они в 90% случаев сидели в штабе месяц, а потом уезжали оформлять домой удостоверение УБД, "допомогли", оказали посильную помощь. Кумовство и лень - вот что нужно искоренить в первую очередь, перед тем как думать сделать лучшим то, что формировалось десятилетиями, опираясь на этих двух китов
показати весь коментар
02.09.2019 12:40 Відповісти
Может и так, но полные бездари максимум на административных должностях, нас курсов, начлаб, командиры комендантский подразделений и т.п. А те, что преподают, то как минимум кандидаты или доктора наук, и их там меньший процент, чем тех кто служили, если так можно выразиться в полях, на земле и т.п. (смотря какая военная специальность). А военный туризм - это способ Порошенко одарить своих приближенных, как своего сынка, это чисто изобретение Порошенковских лизоблюдов.
показати весь коментар
02.09.2019 12:50 Відповісти
НЕ канцепыции надо продвигать, а отличившихся в боях на обучение в командиры продвигать!
показати весь коментар
02.09.2019 13:15 Відповісти
а где эти выпускники...у нас в бригаде кого только нет-учителя, шахтеры,бывшие менты. А где выпускники куевой горы военных училищ. я знаю где-они расползаються по тыловым частям-на передок не идут. и ссаться они не от вероятности умереть-ссаться они от общения с личным составом(а личный состав весьма своеобразен). я просто это знаю
показати весь коментар
02.09.2019 13:23 Відповісти