9252 відвідувача онлайн
7 502 72

Керівник "Укравтодору" Новак подав у відставку

Керівник "Укравтодору" Новак подав у відставку

Керівник Державного агентства автомобільних доріг України Славомир Новак подав прем'єр-міністрові України заяву про відставку.

Про це інформує Цензор.НЕТ із посиланням на пресслужбу Укравтодору.

У зв'язку із завершенням 3-річної каденції на посаді керівник Державного агентства автомобільних доріг України Славомир Новак подав прем'єр-міністрові України заяву про відставку

"Ще кілька тижнів тому в зв'язку з закінченням 3-річної каденції, новою пропозицією, яку отримав, і особистими планами я прийняв рішення про завершення своєї роботи на посаді керівника "Укравтодору"", - повідомив Новак.

Глава "Укравтодору" підкреслив, що "не знає іншої країни у світі, де за такий короткий час була б настільки успішно реформована дорожня галузь".

Топ коментарі
+17
Глава Укравтодора подчеркнул, что "не знает другой страны в мире, где за такое короткое время была бы столь успешно реформирована дорожная отрасль".
Йому до петрика в партію треба йти. Так відверто брехати - талант пропадає.
Источник: https://censor.net/n3150180
показати весь коментар
24.09.2019 17:40 Відповісти
+11
За то что дороги делали все это время и капитальный ремонт, как никогда до этого? ОК...
показати весь коментар
24.09.2019 17:41 Відповісти
+8
Легко думает отделаться. В тюрьму через пересылку.
показати весь коментар
24.09.2019 17:35 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
- Почему, когда в город собирается приехать президент, сразу начинают ремонтировать дороги?
- Ну, не дураков же лечить…(с)
показати весь коментар
24.09.2019 17:34 Відповісти
Вопрос для идиетов?
показати весь коментар
24.09.2019 22:46 Відповісти
везде на совпедии так было принято... даже травку зеленым красили сейчас все меняется... недавно проехал от казахии до питера ... дороги не евробаны, но ехать под 200 - нормально. Гарантии нет, что не поймаешь яму...но по Украине ехать - пц!!!
показати весь коментар
24.09.2019 22:53 Відповісти
Врешь, **** кацапская!
показати весь коментар
25.09.2019 01:30 Відповісти
"но по Украине ехать - пц!!!" - неху. шастать.
показати весь коментар
25.09.2019 10:38 Відповісти
Легко думает отделаться. В тюрьму через пересылку.
показати весь коментар
24.09.2019 17:35 Відповісти
За то что дороги делали все это время и капитальный ремонт, как никогда до этого? ОК...
показати весь коментар
24.09.2019 17:41 Відповісти
В Вероне шоле?
показати весь коментар
24.09.2019 17:48 Відповісти
Автодор не робить дороги, їх роблять ШБУ, це просто зайва прокладка.
показати весь коментар
24.09.2019 17:49 Відповісти
Робит дороги той, хто виграв тендер. А Автодор чи служба експлуатації автомобільних доріг - замовник.
показати весь коментар
24.09.2019 22:59 Відповісти
Да, жрали как не в себя)
показати весь коментар
24.09.2019 19:01 Відповісти
собрался в Лондон к Гонтаревой!
показати весь коментар
24.09.2019 17:40 Відповісти
домой, в польшу
показати весь коментар
24.09.2019 17:47 Відповісти
А фамилия чешская...
показати весь коментар
24.09.2019 19:20 Відповісти
с чего вдруг?
показати весь коментар
24.09.2019 19:37 Відповісти
Новак, Новотны - чешские фамилии... Был бы Новицки - была бы польская фамилия... Или в Польше не может быть этнических чехов?
показати весь коментар
24.09.2019 19:47 Відповісти
министр энергетики россии новак, украинский экономист новак, новак таня - сокурсница)...
вики пишет:
Но́вак и Нова́к (чеш. , словен. , словацк. и венг. Novák, польск. Nowak) - распространённая польская (первая по популярности), чешская, словацкая, лужицкая, словенская и венгерская фамилия.
показати весь коментар
24.09.2019 20:22 Відповісти
Точно, в паралельній групі був Алік Новак, ррр добре не вимовляв. Серед переселених лемків також були Новаки, але ррр добре вимовляли.
показати весь коментар
24.09.2019 20:30 Відповісти
ну, ррр легше написати, аніж вимовити і для мене...але не новак же ж)...у однієї знайомої мама із переселених з польщі лемків...вона словаків називала словенцями...словаки ій малій запамяталися добрішими ніж поляки, хоча були союзниками німців
показати весь коментар
24.09.2019 21:02 Відповісти
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BA
показати весь коментар
24.09.2019 20:25 Відповісти
Глава Укравтодора подчеркнул, что "не знает другой страны в мире, где за такое короткое время была бы столь успешно реформирована дорожная отрасль".
Йому до петрика в партію треба йти. Так відверто брехати - талант пропадає.
Источник: https://censor.net/n3150180
показати весь коментар
24.09.2019 17:40 Відповісти
Сколько тысяч км ты проехал за рулем за последние 5 лет по Украине?
показати весь коментар
24.09.2019 19:43 Відповісти
Відставка,через посадку,Новак є доріг нема.
показати весь коментар
24.09.2019 17:40 Відповісти
Ты либо из квартиры не вылазишь, либо живешь где то в улулуйске где ничего не происходит
показати весь коментар
24.09.2019 17:42 Відповісти
кировоград(кропивницкий) - кривой рог ( передок ато ). ДВА НОВЫХ КОЛЕСА R17 ДВЕ ГРЫЖИ - 6 т. грн в ШОПУ, ВИДИШЬ ПОЦАРА, ПРОИСХОДИТ.
показати весь коментар
24.09.2019 19:08 Відповісти
*****, СМИЛА, ПИСЕЦ!
показати весь коментар
24.09.2019 19:12 Відповісти
Не захотел работать по понятиям. Ну что, кому дороги сделали - тому повезло. Кому не успели - идите к церкви, бейтесь головой о стену и приговаривайте: "Ну нафига его выбрали?!!"
https://censor.net/photo_news/3150158/nam_pryamo_govoryat_chto_teper_nado_rabotat_po_ponyatiyam_gosslujaschie_minzdrava_obratilis_s_otkrytym
показати весь коментар
24.09.2019 17:49 Відповісти
а ты больше чинушам верь, особенно тем чинушам которые последнии 5 лет в креслах сидели! именно потому что они там сидела в Украине такая ЖОПА!!
показати весь коментар
24.09.2019 18:03 Відповісти
Ты еще скажи, что до Пороха дороги были хорошие. Нет, при нем только и начался ремонт.
показати весь коментар
24.09.2019 18:07 Відповісти
и до ПЕТИ дороги были гавно и при ПЕТИ гавно и после ПЕТИ пока что гавно!! можно конечно обсуждать сорта гавна типа до ПЕТИ было гавно более гавняное после ПЕТИ гавно не такое херовое но это детали ГАВНО ОСТАЕТСЯ ГАВНОМ!!
показати весь коментар
24.09.2019 18:12 Відповісти
Ну да. До Пети дороги были гавно и их не делали, Петя их начал делать, но посколько он не волшебник и не сделал все дороги сразу, вы его выгнали и вернули тех, кто дороги не делал и не собирается делать.

Логика зелебобиков.
показати весь коментар
24.09.2019 18:27 Відповісти
До петрика дороги були краще. Їхня шобла дороги добила повністю. Тільки останні рік-півтора їх почали робити, й то тільки основні траси.
показати весь коментар
24.09.2019 19:07 Відповісти
Пойди проспись.
А то у тебя Петя лично перегружал фуры и по ночам на них гробил дороги.
показати весь коментар
24.09.2019 19:35 Відповісти
"петя" только офшоры грузил и слепые трасты окучивал, во всем остальном - он ни при чем. Сохранил и приумножил бардак - это да.
показати весь коментар
24.09.2019 20:36 Відповісти
Та шо ти кажешь? Брехня, но допустим. И што на замену выбрали?
https://www.dymka.com.ua/blogi/rassledovanye-kak-zelenskyj-grabyl-ukraynu-eshhe-ne-buduchy-prezydentom/?fbclid=iwar1ohblgczglaheoxiixfcsvuqdwfpznvykmu0vhgypynvwoesiy0bgvtjs Расследование: как Зеленский грабил Украину еще не будучи президентом
показати весь коментар
24.09.2019 21:03 Відповісти
че вы требуете от ЗЕлебобов за несколько месяцев, если ваш ******** за 5 лет ничего не сделал? Вот суки!
показати весь коментар
24.09.2019 23:29 Відповісти
з такими дорогами новаку треба на нари, а не у відставку.
показати весь коментар
24.09.2019 17:50 Відповісти
Блін, придурку! З якими такими? Якщо порівняни сьогоднішні з тими, що 5 років тому були, то страшно згадувати. От ідіоти. Ну нічого, трошки часу пройде, може й дійде. А може й ні, зебілізм невиліковний.
показати весь коментар
24.09.2019 17:59 Відповісти
Идиот и тупое хамло это ты
показати весь коментар
25.09.2019 04:50 Відповісти
да уж зедебил вам убогим дороги сделает
показати весь коментар
24.09.2019 22:15 Відповісти
Будемо надіятись,що жебракувати не буде!
показати весь коментар
24.09.2019 17:50 Відповісти
новый замминистра инфраструктуры лавренюк с гордостью отметил, что за три года с 2016-го построено 10000 км качественных дорог...
специалисты не нужны, а новые опять примутся за распил
показати весь коментар
24.09.2019 17:51 Відповісти
ех..старих би...

Керівник "Укравтодору" Новак подав у відставку - Цензор.НЕТ 2655
показати весь коментар
24.09.2019 18:12 Відповісти
це ти вже дуже старих хочеш...ще із данилюком
показати весь коментар
24.09.2019 18:22 Відповісти
Хіба ж то старі??!!! Ось де старий!!!

- Говорят... чмок-чмок-плям-плям... будто бы я стар...
- Да! Это правда... чмок-чмок-плям-плям... - я стар!
- ...чмок-чмок-плям-плям... я очень стар!!
- Я... чмок-чмок-плям-плям..., как говорят в старой доброй Англии - Я "SuperStar"!!!
Старий, так би мовити, антикварний анекдот про старця...
Керівник "Укравтодору" Новак подав у відставку - Цензор.НЕТ 8532
показати весь коментар
24.09.2019 19:35 Відповісти
Це з категорії вєчно жівих і полужівих.
показати весь коментар
24.09.2019 20:39 Відповісти
Цей екземпляр я бачив напівживим у вересні 1979 року з відстані 2-3 метри... Він їхав у своєму "членовозі" Зіл, а я йшов тротуаром, та на розі перехрестя призупинився, щоб подивитись на чергову кавалькаду членовозів... Центральний проспект був цілковито перекритий, навіть троллейбуси та трамваї не ходили. На повороті до обкомівського квартальчику його членовоз пригальмував, то я мав змогу досить детально роздивитись його сірий, землистого кольору фейс та таку ж сіру кисть руки, котрою він машинально махав у привітанні понад напівспущеним тонованим склом дверцят. Я одразу навіть не впізнав його, лише відзначив про себе, що лице до біса знайоме... А він вже тоді щільно сидів на гемодіалізі. Лише метрів через 15-20, коли його Зіл пригальмував на переїзді через трамвайні колії, і його пику та вітальну руку побачили пара дівчат з відстані 1,5-2 метри. Дівчата тоді почали радісно скакати, обніматись та цілуватись з вигуками:"Він нам помахав! Він нам помахав!!!" От лише тоді я пригадав, що"Він" - це "наш дарагой" Леонід Ілліч Брежнєв. І тоді мене такий дикий регіт розібрав, що я не стримався і вголос зареготав з реакції тих дівчат!
показати весь коментар
26.09.2019 11:45 Відповісти
Хреновая асфальтовая дорожка ему в казенный дом..
показати весь коментар
24.09.2019 17:54 Відповісти
Ось дивна справа, із ким не розмовляю-всі хвалять нові дороги. Це перше про шо говорять. Сам зауважив, що дороги стали кращими але кацапи на Цензорі верещать чомусь про зворотнє. Через місяць, при новому керівництві (і ще не гарантія , що нове керівництво не красти прийшло) зебілам будуть розповідати про те, що дороги зробив царь всіх маланців.
показати весь коментар
24.09.2019 18:31 Відповісти
Дороги стали лучше только те, где турки работали. Остальные через год два придется латать.
показати весь коментар
24.09.2019 18:36 Відповісти
В Харьковской области ни одной турецкой фирмы и дороги лучшем состоянии чем за 30 лет.Для меня это показатель,как в воюющей стране,коррумпированной,в стране которой ********** обрубила пол экспорта,сделали дороги лучше чем в благополучном 2008-2013,во много раз лучше!
показати весь коментар
24.09.2019 19:07 Відповісти
Маланские гешефтеры загонят на новые, турками даже деланные, дороги свои зерновозы по 40-60 тонн... и убъют за одну уборочную любую новую дорогу в состояние рязанской трясины!
показати весь коментар
24.09.2019 19:40 Відповісти
Новая гнилая власть,вытравила ещё одного профессионала...
За последние три года в моей харьковской области было сделанно:
1)Дорога на Суммы
2)Дорога к Донецкой области
3)Дорога на Лозовую
Остальные дороги просто привели к удовлетворительному состоянию.
показати весь коментар
24.09.2019 19:04 Відповісти
Єрунду ти молотиш. Тебе послухати, так без тих "професіоналів" в Україні життя припинилось би.
Ти спочатку дізнайся скільки коштів вкрадено з бюджету, куди дівається дорожній збір, автомобільний податок.
"Купуючи бензин, кожен автовласник платить за дороги. В одному літрі пального закладено приблизно шість гривень. Однак 95% українських доріг залишаються в незадовільному стані.

В Україні автомобільний податок називається збір за першу реєстрацію транспортного засобу, сплачується перед проведенням першої реєстрації в Україні транспортних засобів.

На дорожнє будівництво і утримання дорігhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BA#cite_note-3 [3] спрямовують кошти збору за першу реєстрацію транспортного засобу, ввізні мита на транспортні засоби, шини, нафтопродуктиhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BA#cite_note-4 [4] . Для цих цілей у складі https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B1%D1%8E%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D1%82_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Державного бюджету України створюється https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D1%96%D0%B9_%D1%84%D0%BE%D0%BD%D0%B4 Державний дорожній фонд . Головним розпорядником бюджетних коштів Державного дорожнього фонду України є https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D1%80%D0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B5_%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85_%D0%B4%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B3_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8 Державне агентство автомобільних доріг України ."
Всі ці кошти банально розкрадаються

Ось, коли це все з'ясуєш, тоді будеш тут свої дурниці розказувати.
показати весь коментар
24.09.2019 20:54 Відповісти
Дебилоид,будешь своих детей учить!
Я своим глазам верю а не чмырдяю непонятному.
Я каждый год на протяжении последних 10 лет,наматываю по Украине более 30тыс км.
И я вижу как изменились дороги по всёй стране.Так что не нужно вешать лапшу.А если конкретно в твоей деревне не переложили дорогу,это не говорит о том что и во всёй стране так.
Я представляю,сколько можно было строить дорог в безоблачные времена Ющенко-Януковича,но почему то этого не делалось.
показати весь коментар
24.09.2019 23:14 Відповісти
У тебя, дебил, проблемы посложнее будут, даже, чем с украинскими дорогами, которых можно считать, что еще в природе не существует.
Ну, если ты в состоянии представить себе, что кто-то решил сохранить направления, чтобы избежать путешествий полями, кустарниками и оврагами, то ты руку на пульсе страны крепко держишь и страна может быть спокойна.
показати весь коментар
24.09.2019 23:55 Відповісти
Ты видимо тут просто не живёшь или с ботофермы не вылазишь сутками.Я веду спор оперируя фактами и примерами,ты просто пердишь в воздух.
показати весь коментар
25.09.2019 08:28 Відповісти
На Бердянск ездил? На Кривой Рог? На Николаев? На Никополь? Симферопольская трасса как тебе? От Лозовой до Павлограда?
показати весь коментар
25.09.2019 04:54 Відповісти
Харьков-Кривой Рог в конце июля.Харьков Днепр без проблем,дальше на 3+,но много сделанных участков.Ещё несколько лет назад она была в худшем состоянии.
Симферопольская трасса действительно в худшем состоянии,тут не поспоришь,в Бердянске никогда не был и надеюсь не придётся,так что не знаю,но говорят плачевное состояние.
Мерефа-Лозовая сделана с нуля,дальше не ездил,но опять же по словам,её уже заканчивают ремонтировать.
Лично у меня в Харьковской обл сделанно:
Харьков-Лозовая
Харьков-Суммы
Харьков-Изюм.
И подлатали проблемные участки по другим направлениям.
Западная Украина там где мне приходилось ездить дороги вылизанные,Киев-Одесса ведутся работы,Харьков-Полтава расширяется дорога.Днепр-Киев,лично не видел,но говорят масштабные работы ведутся.Запорожье-Мариуполь тоже работает техника.
Этого мало?Просто обывательский взгляд...В реальности сколько сделанно дорог,по которым я не езжу...
показати весь коментар
25.09.2019 08:21 Відповісти
Ты дебил, *****??? Тебе человек говорит, что ему перед домом дорогу починила и он может ездит нормально, не убивая при этом тачку! Какая ему при это разница, сколько был бюджет и сколько из него украли? Лось ты в горошек
показати весь коментар
25.09.2019 01:02 Відповісти
Теперь проверим как «новая власть» будет строить дороги и на сколько их хватит.Буду искренне рад ошибаться...
показати весь коментар
25.09.2019 08:24 Відповісти
Только что положенный асфальт на недавно год-два назад отремонтированных Автодором дорогах-уже начинает проседать и появляется жуткая колейность,такая что легковик цепляет кузовом асфальт. Отмазки что это типо виноваты грузовики с перегрузом-на меня не действуют. На дачу езжу по магистральной дороге Киев-Ковель(Е373) которую делали к Евро12(полностью закончили в 13 году)-до сих пор нет ни ям ни колейности и проседания асфальта. Это при том что по этой дороге постоянно лесовозы и фуры в Польшу едут. Вот что значит дорога при строительстве которой украли в 3 раза меньше чем обычно! Такого поганого качества ремонта дорог как последние 4 года в Украине никогда не было
показати весь коментар
24.09.2019 20:56 Відповісти
Варшавка - это заасфальтированная бетонка, к тому же первой категории. На нее и денег выделялось в 3 раза больше, чем обычно
показати весь коментар
24.09.2019 21:06 Відповісти
Дороже на 20% а служит на 10 лет дольше
показати весь коментар
03.10.2019 21:54 Відповісти
Глава Укравтодора подчеркнул, что "не знает другой страны в мире, где за такое короткое время была бы столь успешно реформирована дорожная отрасль".Источник:https://censor.net/n3150180

И за такое ДОЛГОЕ время не построено НИ ОДНОЙ дороги.....А по реформам не поедешь....
показати весь коментар
24.09.2019 21:02 Відповісти
Не треба зайвих розмов про фантастичне будівництво доріг в Україні. Нехай нова влада підрахує всі податки, збори, асигнування з бюджету і т. п. за п'ять років кермування панамських патріотів і покаже на яких дорогах це все лежить.
Це нескладне завдання, але нова влада цього робити не буде і навіть не тому, що там нема кому це робити або, що їм не вистачить місця в тюрмах . Просто, не можна таку гарну схему руйнувати. Так можна через п'ять років залишитися в Україні на пенсію капаріти.
показати весь коментар
24.09.2019 21:17 Відповісти
Походу в 95 квартал к лысому собрался...там гонорары выше)))
показати весь коментар
24.09.2019 21:29 Відповісти
Впевнений він ніколи ОТЧЕ НАШ не читає (ВИЗВОЛИ НАС ВІД ЛУКАВОГО) ...........
показати весь коментар
24.09.2019 22:44 Відповісти
Ну, как не крути у Зели есть талант артиста! (это никак не отменяет его никчемность в области политики)))) есче не проверен!!! 21 век все таки! молодняк - они шустрят, как никохда! а "вдруг" чето получится? или как там? вспомнил! "авось" кацапское!!! может вывезет Украину на??? может на уеропу, а может и на...)))
показати весь коментар
24.09.2019 23:40 Відповісти
Я, как бы вам не в хрен, дальнобой... я этим живу и семью содержу... мне чО? застрелиться от вашего долбаного пороха или зели, или нашего пути? у них свои разборки... а мне что делать? фуру на прикол ставить? Вы, офуели?
показати весь коментар
24.09.2019 23:50 Відповісти
к Балчуну поедит ???
показати весь коментар
25.09.2019 00:09 Відповісти