9959 відвідувачів онлайн
2 408 48

Від ухвалення законопроєкту 1210 в нинішньому вигляді виграє насамперед Росія, - експерт

Законопроєкт № 1210 є суперечливим і зачіпає інтереси багатьох олігархів.

Від ухвалення законопроєкту 1210 в нинішньому вигляді виграє насамперед Росія. Таку думку в ефірі телеканалу "112 Україна" висловив економічний експерт Віктор Скаршевський, передає Цензор.НЕТ.

Він зазначив, що ініціатори законопроєкту завжди можуть відкликати його.

"Перш за все, ініціатори - це якраз є "Слуга народу" і члени комітету, податкового комітету, який очолює Данило Гетманцев", - нагадав експерт.

"Законопроєкт №1210, де також дуже багато негативних, таких вибухових, можливо навіть так можна сказати, новацій. Наприклад, оподаткування, різке підняття ренти на видобуток залізної руди. Постраждають там певні олігархи, але виграють інші олігархи. Перш за все, до речі, виграє, врешті-решт, якщо це буде в тому вигляді впроваджено, виграє Росія. Тобто російські постачальники цієї сировини", - заявив він.

Нагадаємо, законопроєкт № 1210 вводить цілу низку змін до Податкового кодексу, які збільшують податкове навантаження на багато галузей української економіки, зокрема гірничо-збагачувальну галузь.

Топ коментарі
+5
Тю.
Практически все, что делает СН и Моника Зеленски, делается исключительно в интересах Коломойского и Роиси.
показати весь коментар
29.10.2019 17:02 Відповісти
+5
Вже друга новина на цензорі з думкою цього потужного експерта, котру він висловив на медведчуковському 112.. Співпадіння ?
показати весь коментар
29.10.2019 17:03 Відповісти
+5
Если после "развода" войск русня не ликвидирует дыру и не отдаст контроль за границей, ты лично убьешся оп стену?
показати весь коментар
29.10.2019 17:08 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
От принятия законопроекта 1210 в нынешнем виде выиграет в первую очередь Россия, - эксперт - Цензор.НЕТ 84
показати весь коментар
29.10.2019 17:02 Відповісти
Да!Ликвидация ДНРы и восстановление контроля границы Украины - это и есть Капитуляция !Капитуляция ДНРы и России ! Каждый путе-бот против такой капитуляции !
показати весь коментар
29.10.2019 17:03 Відповісти
Если после "развода" войск русня не ликвидирует дыру и не отдаст контроль за границей, ты лично убьешся оп стену?
показати весь коментар
29.10.2019 17:08 Відповісти
Развод войск это всего лишь условие Нормандской встречи во там будут решать самое главное ! Если все пойдет как надо то не будет никаких ЛДНРы и Украина будет контролировать границу с россией в тех районах !
показати весь коментар
29.10.2019 17:12 Відповісти
А если не пойдет "как надо",- ты с разбегу в стену вместе с моникой?
показати весь коментар
29.10.2019 17:18 Відповісти
а если пойдет как нада - то ты?
показати весь коментар
29.10.2019 17:20 Відповісти
не переймайся, зебіли тому й зебіли,що тупорилі,йому не хватить клепки, щоб зрозуміти,що х#йло розводить зе сцкуна ,як лоха
показати весь коментар
30.10.2019 10:36 Відповісти
Ты против этого?
показати весь коментар
29.10.2019 17:12 Відповісти
Тю.
Практически все, что делает СН и Моника Зеленски, делается исключительно в интересах Коломойского и Роиси.
показати весь коментар
29.10.2019 17:02 Відповісти
Да, это очевидно, что все законы Слуг народа в пользу России, агрессора. Как это ни странно украинская власть работает на РФ и Путина. Все что она делает в последнее время очень хвалят злейшие враги Украины - Путин, Сурков и т.д.
показати весь коментар
29.10.2019 18:21 Відповісти
Вже друга новина на цензорі з думкою цього потужного експерта, котру він висловив на медведчуковському 112.. Співпадіння ?
показати весь коментар
29.10.2019 17:03 Відповісти
а шо такое? Експерд с 112 очень рад за Россию. И зебилы тоже рады...
показати весь коментар
29.10.2019 17:10 Відповісти
Так он сказал что зе - придурок ! Ты рад експерду ? )
показати весь коментар
29.10.2019 17:18 Відповісти
Петя-путе боты верят не только 112 каналу а всему российскому тв!)
показати весь коментар
29.10.2019 17:03 Відповісти
Чого ви? Вовика так хвалять. "Хорошая новость, - помощник Путина Сурков похвалил начало разведения сил в Золотом"
показати весь коментар
29.10.2019 17:25 Відповісти
Так этому и в ЕС рады и большинство в Украине !
показати весь коментар
29.10.2019 17:27 Відповісти
Головне, що швидка капітуляція пуйлу сподобалось.
показати весь коментар
29.10.2019 17:32 Відповісти
Мнение пуйла тока петя-путе ботов интересует ! Украина будет контролировать границу - это и есть капитуляция пуйла и ликвидация днрЫ !
показати весь коментар
29.10.2019 17:34 Відповісти
Контролювати кордон будуть після того, як сепарня розлізеться по всій Ураїні? Це ліквідація лднр? І що ж там з кримом?
показати весь коментар
29.10.2019 17:45 Відповісти
Ты боишься шо у каждого в Украине будет граната или думаешь шо сепарня не под контролем СБУ будет ? За Крым откуда я знаю ?- в инете ничего почти нет - все мировые лидеры старательно обходят эту тему !
Мое личное предположение после того как мирно решат с Донбассом и границей ! Ес и НАТО будут вести переговоры про членство Украины в НАТО в обмен на какой то статус Крыма может быть российский статус! Выигрыш такой вариант или проигрыш - не знаю .....
показати весь коментар
29.10.2019 18:49 Відповісти
Під контролем кого? Баканова? Кацапи вимагають особливого статусу для доМбасу, який НІКОЛИ не дасть Україні отримати членство в НАТО та ЄС. "Нормандський формат", мордорська позиція. Розділити питання донбасу і криму, це втратити останній назавжди.
показати весь коментар
29.10.2019 19:04 Відповісти
Ни в ЕС ни в НАТО ничего не знают и не понимают абсолютно ничего - ты можешь спасти Украину и открыть им глаза на то как есть на самом деле !
показати весь коментар
29.10.2019 19:08 Відповісти
У вас з сарказмом проблема. Ваш улюблений "Нормандський формат". "По версии России, участники переговоров договорились продолжить работу над принятием на Украине закона об особом статусе отдельных районов Донецкой и Луганской областей". "Росія обов'язково протисне право вето цього регіону (Донбасу з особливим статусом - ред.) на зовнішньополітичній арені. Тобто якщо Україна захоче підписати ПДЧ з НАТО, вони скажуть: "Ми не погоджуємось" Це ще одна позиція
показати весь коментар
29.10.2019 19:26 Відповісти
Хто автор и откуда цитаты можно узнать ? Само собой разумеется никакого вето нельзя допускать - 1 регион не может диктовать волю всей Украине - мое личное мнение!
показати весь коментар
29.10.2019 20:25 Відповісти
так принимайте скорее...и так столько времени потеряно...рашка вам не простит ))))
показати весь коментар
29.10.2019 17:03 Відповісти
вони просто не очікували, що така увага буде, зараз всі експерти наголошують, що це не проект а казна що,як наші так і зарубіжні от вони й тягнуть кота за хвіст бо бояться...
показати весь коментар
30.10.2019 11:59 Відповісти
затрагивает интересы многих олигархов
А пересічних?
показати весь коментар
29.10.2019 17:03 Відповісти
значит надо принимать этот закон ... если 112-й заистерил , значит надо голосовать за )))
показати весь коментар
29.10.2019 17:04 Відповісти
это значит, что диванным экспертам, если не имеют представление, о будущих негативных последствий для страны, в случаи принятия законопроекта, лучше помолчать
показати весь коментар
29.10.2019 23:20 Відповісти
Виктор Скаршевский, старший менеджер проектов Киотского протокола «Метинвест Холдинга», рассказал об опыте утилизации шахтного метана на одной их шахт «Краснодонуголь»

Дальше можно не читать...
показати весь коментар
29.10.2019 17:06 Відповісти
А зря. Весьма умный чел и разбирается в массе вопросов. Наверное потому, что обычно читает дальше первой строчки.
показати весь коментар
29.10.2019 23:50 Відповісти
Естественно умный. Татарин не зря платит таким по ляму в месяц.
P.S. И за статейки подобного плана - неплохой гешефт.

P.P.S. И лоббистам на цензоре - тоже.
показати весь коментар
30.10.2019 05:05 Відповісти
Від ухвалення законопроєкту 1210 в нинішньому вигляді виграє насамперед Росія, - експерт - Цензор.НЕТ 5471
показати весь коментар
29.10.2019 20:17 Відповісти
законопроєкт № 1210 вводить цілу низку змін до Податкового кодексу, які збільшують податкове навантаження на багато галузей української економіки, зокрема гірничо-збагачувальну галузь.


не думаю,що краще збільшувати військовий збір,податок на житлову площу та податок на зарплати..
показати весь коментар
29.10.2019 20:21 Відповісти
там усе збільшують - тільки от нема певності, шо це піде на армію, бо якшо її відводять - навряд чи вона тепер на першому місці( ну і перли типу зняття з податкових інспекторів персональної відповідальності за неправдиві акти теж радують(
показати весь коментар
30.10.2019 02:08 Відповісти
на самом деле, тема изжевана вдоль и поперек, тут дело даже не в том, кто выигрывает, а в том, что в первую очередь проиграют простое население и пострадает экономика страны
показати весь коментар
29.10.2019 23:17 Відповісти
Точно! Выиграет! Она постоянно выигрывает!!! Это же именно она продаёт свою руду в Японию, а в Японии покупает металлы. Кстати, нефть, газ и уголь Япония тоже покупает...
показати весь коментар
29.10.2019 23:49 Відповісти
Не поверишь, но до недавнего времени (буквально лет 10), Швеция тоже в основном экспортировала сырьё, но жила при этом неплохо. Вопрос не только в сырьевой составляющей, но и в том, как распоряжаются бюджетом, например. Потому непонятно, ка уничтожение добычи руды поможет нам в чём-то. Станут металла больше делать? Отнюдь. Металла делают столько, сколько поступает на него заказов. У нас что, вырос внутренний спрос на металл? Тоже нет. А внешние рынке сейчас в полной заднице.
показати весь коментар
29.10.2019 23:52 Відповісти
Мне насрать на Швецию!!! В Британии виски из мочи диабетиков гонят! Веришь? Нам тоже гнать?
У нас тоже можно всё перекопать и жить неплохо..., но недолго. Кто бы мне разрешил свой пай раскопать и ильменит продавать...оххх зажил бы!!!
Пы.Сы. Мне непонятно, как продажа руды Ахметовым, поможет реальным владельцам этой руды - украинцам! И таки вопрос: зачем "умные" русские у японцев сталь покупают?
показати весь коментар
30.10.2019 01:02 Відповісти
якщо би кожному дозволяли розкопувати паї і продавати ільменіт - ми б мали бурштинову народну республіку, без жодних законів і правил, тільки розміром уже в усю країну(
показати весь коментар
30.10.2019 02:06 Відповісти
Ну да. Тебе - твое копать - низзя. А рыжему татарину - можно. Вся логика тебя и автора статейки, работающего, кстати - в метинквесте.
показати весь коментар
30.10.2019 05:15 Відповісти
Ну так а я о чём!? Заводы надо строить по производству продукта с добавленной стоимостью, а не добром народным торговать.
показати весь коментар
30.10.2019 14:37 Відповісти
Ну если мы потеряем и эти рынки- то то бюджет будут наполнять одни бабки на стихийных рынках,а стоп.. Они же ничего не платят!
показати весь коментар
30.10.2019 11:33 Відповісти
хто не в курсі - може поцікавитися, хто конкурує з нами на ринках металургійних, та кому ці конкуренти належать (хінт: Дерипаска, наприклад) - і я абсолютно не здивована в тому, що саме нинішня влада допомагає росіянам)
показати весь коментар
30.10.2019 02:05 Відповісти
Ну так на это и расчет. Беня уже со всеми обо всем договорился, цены обсуждены,откаты тоже. Приступили к реализации планов.
показати весь коментар
30.10.2019 11:31 Відповісти
якщо президент та уряд мають політичну волю то за подібні законопроекти їх ініціаторів потрібно звільнювати, або позбавляти зарплати на декілька місяців, нехай спробує пожити з податками та комуналкою, а потім пропонує утопію
показати весь коментар
30.10.2019 11:58 Відповісти