9383 відвідувача онлайн

Вітренко - Путіну щодо тарифу на транзит газу: Звертайтеся до НКРЕКП

Вітренко - Путіну щодо тарифу на транзит газу: Звертайтеся до НКРЕКП

Виконавчий директор НАК "Нафтогаз України" Юрій Вітренко порекомендував "Газпрому" (РФ) звернутися до українського регулятора (НКРЕКП) з обґрунтуваннями необхідності зниження тарифу на транзит газу через ГТС України.

"Російській стороні було роз’яснено, що вона може звернутися до оператора або напряму до Регулятора (НКРЕКП) з обґрунтуванням необхідності зниження тарифу, якщо український тариф є вищим за тарифи альтернативних (конкурентних) газопроводів, або якщо тариф робить експорт газу невигідним для "Газпрому"", - написав Вітренко у фейсбуці, коментуючи заяву президента РФ Володимира Путіна про те, що умови транзиту газу через Україну економічно неприйнятні для РФ.

Вітренко нагадав, що Україна впроваджує європейську методологію розрахунку тарифу, яка застосовується до транзиту газу відповідно до європейського тарифного кодексу (NC TAR).

"За цією методологією тариф має відповідати актуальним витратам оператора газотранспортної системи. Іншими словами, розрахунки транзитного тарифу, які були показані "Газпрому" і які зараз коментує російська сторона, лише покривають скореговані витрати оператора ГТС України, і тому цей тариф аж ніяк не може вважатися завищеним", - пояснив він.

За словами Вітренка, транзит має бути економічно вигідний для всіх сторін - української, російської, європейської. "Це якщо економічні аргументи комусь справді важливі", - резюмував він.

Напередодні в середу президент Росії Володимир Путін заявив про готовність Росії зберегти український транзит, однак пропозиція Києва щодо транзиту газу поки економічно неприйнятна.

Вітренко - Путіну щодо тарифу на транзит газу: Звертайтеся до НКРЕКП 01

Топ коментарі
+57
Нафтогаз - единственное место, куда зелупа и слуги урода не долезли, потому хоть какая-то отдушина на фоне всеобщего зе-маразма
показати весь коментар
05.12.2019 09:21 Відповісти
+24
ЗЕбыдло хотело захватить и Нафтогаз. Недавно об этом кукарекал Оржель. Но тут америкаццы погрозили пальчикои, и эта ЗЕлена дрисля Оржель закрила свою вафельницу.
показати весь коментар
05.12.2019 09:28 Відповісти
+19
Нафтогаз - свинячее корыто из которого регулярно выплывают белоснежные яхты.
показати весь коментар
05.12.2019 09:24 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
так и территория меньше стала...
показати весь коментар
05.12.2019 10:10 Відповісти
Теріторія стала менша, але і мізків у владі теж не побільшало. Не вірю я, що в критичний момент ці мультімільонери Кобалєв і Вітрєнко спрацюють так само оперативно, як в свій час Дубіна, або Діденко. Той самий Кучеренко. Завалять все нафіг і будуть на Рашу сидіти нарікати
показати весь коментар
05.12.2019 10:28 Відповісти
юлєботи "скромно замовчують той факт,Що Дубина "оперативно спрацював",підписавши кабальний договір за СФАЛЬШОВАНИМИ ЮЛЄЧКОЮ ДИРЕКТИВАМИ УРЯДУ.


за що Юлєчка і сіла..
показати весь коментар
05.12.2019 11:16 Відповісти
Нехай пан додає, що кабальним цей договір на повірку виявивсь для Раші, і Раша сьогодні не хоче його продовжувати ще на 10 років. Тому пану треба Юлі низько вклонитись і подякувати за те, що його дупа не примерзла у 2009му до дівану, бо вона підписала вигідний для України договір.
показати весь коментар
05.12.2019 12:00 Відповісти
Дрыщ, зачем ты взял себе ник славного козака Сулимы? Тебе подойдет
другое : бабціна затичка.
показати весь коментар
05.12.2019 13:00 Відповісти
Вибач, продажний, грошей нема
показати весь коментар
05.12.2019 17:41 Відповісти
Не послав, а лише тролить "покажи скільки платиш за доставку по ЄС", а скільки там х-ло понапідписував бабловідмивочних договорів з оплатою зайвих потужностей, то пітерським невигідно це засвічувати.
показати весь коментар
05.12.2019 10:26 Відповісти
Можно ще забрати свердловини у злочевських-фуксів але це фантастика
показати весь коментар
05.12.2019 10:28 Відповісти
Якщо на Зєлю натиснути, то не фантастика. Бо його дебільні роліки по ТВ вже не надихають, а тільки дратують. Люди слухають, що кажуть опозиційні фахівці про його "досягнення" в економіці. І рейтинг у Вована розчиняється, як бурулька в окропі
показати весь коментар
05.12.2019 10:33 Відповісти
А є якась заміна російському газу?
Може треба починати соломки підстеляти?/

Щоб люди не розводили вогнища у себе в квартирах.



ЦЮ МАНТРУ Я ЧУЮ РОКІВ 5_ТЬ ВІД РІЗНИХ КАЦАПСЬКИХ ТРОЛІВ..

(підозріло)
Суліма...
А чи ти не продався "Газпрому "!?

Бо Юлєчка вже не гравець на ботониві...
показати весь коментар
05.12.2019 11:24 Відповісти
Ну так ні Вітрєнко, ні Кобалєв нічого не кажуть про якісь інші джерела, ніж російський газ. Ні про збільшення добутку власного газу, ні про американський газ. Навіть американська компанія, яка цього року виграла тендер на добуток газу на шельфі Чорного моря була відсунута. Бо тендер був скасований. Для кого все це робиться, Дуда? Може це ти на Газпром працюєш?
__________________
https://www.youtube.com/watch?v=7S9MSEE91sA Ілья Пономарьов на Шустері каже про саботування американського проекту добичі газу на шельфі. Час - 01.23.00
показати весь коментар
05.12.2019 12:16 Відповісти
оно упразднено ))
показати весь коментар
05.12.2019 10:01 Відповісти
Спасибо Витренко. Теперь у России есть аргумент не делать транзит газа через Украину.
показати весь коментар
05.12.2019 10:03 Відповісти
А до этого что было? ПМС?
показати весь коментар
05.12.2019 10:07 Відповісти
Тобі шашечки чи їхати?
Транзит не самоціль, аби на його утримання власні кошти витрачати.
Відсутність транзиту дешевше за транзит у збиток.
показати весь коментар
05.12.2019 10:13 Відповісти
не зовсім так..

Утримання газопроводу без транзиту суто як українська газорозподільча система досить накладне..

Навть транзит менше 10 млрд куб(до чого "по братськи" прагне росія за рік-два) -це буде для України "собі у збиток"..
тому я НЕ ЗРОЗУМІВ недавню новину про домовленість ВЖЕ на транзит на 10 років.. ЩЕ До зустрічі Зе з Ху№лом.
показати весь коментар
05.12.2019 11:20 Відповісти
Так, так, шановний(а).

Утримувати газопровід потужністю 110 мільярдів без транзиту НЕПОТРІБНО. Для власних потреб як ГРП потрібно у 3-5 разів менше. Отже після демонтажу зайвого обладнання витрати зменшаться щонайменше вдвічі.

От транзит 10-ки у збиток - згоден.

Ваше "НЕ ЗРОЗУМІВ" - словесна інтервенція для замилювання очей, та лизання дупи Європі (як у 2008-му). А "ЩЕ До зустрічі" - невміння тримати язика за зубами. Зє з )(уйлом вже "домовились", формалізація повинна була відбутися на/після зустрічі, але хтось не втримався і розпатякав передчасно.
показати весь коментар
05.12.2019 11:43 Відповісти
Вибачаюсь...помилився -це про транзит нафти структурами Медведчука-Порошенко...



АТ «Укртранснафта» та ПАТ «Транснефть» продовжили дію контракту на транзит нафти на десять років - ‪з 1 січня 2020 року до 1 січня 2030 року‬.
Про це повідомляє https://www.facebook.com/ukrtransnafta/posts/2720035034727745?__xts__[0]=68.ARAfuLoluxNj21VuCBs8zO2BDsHtOUavSqLULqJfhXQMNgRddB2CfdJ7wa0Hjj6CcYI__c7-ezcIgQZumjxr8B5e0AhzPQbtguD2wKGy62Vk3_sArDKdms6ZAkqiMbZ6KvfllFMuJBAcDVEdGmucNTdMZk-AxRtq9GBGsTBLdUgyp6zpDqr1cqxNbN9KntIxCFI8udByRfDIr97UfQ9FRZWvIA-PRLHwrqk8zOurkc8WPQReJtxg0GshZRyUrRzxv67reyV7uw83Z44S-p4zUspNZOO8zQuyJl9onYewyCQ2tlDPWj3IBT8nqrK64qtmEKaHaK0wsHcEw7aJt7O7drd3tV2v&__tn__=-R пресслужба української компанії.
"Третього грудня 2019 року Укртранснафта та Транснефть уклали додаткову угоду до договору про надання послуг з транспортування нафти територією України, яка продовжує його дію на десять років - ‪з 1 січня 2020 року до 1 січня 2030 року‬. Базові принципи співробітництва між компаніями залишились без змін, зокрема такі, як порядок оплати послуг і механізм взаємодії на рівні технічних служб двох нафтотранспортних операторів", - йдеться у повідомленні.
показати весь коментар
05.12.2019 12:00 Відповісти
"Вибачаюсь..."

та даремно, он ваш опонент, як і більшість людей, відразу вірить написаному в інтернетах
показати весь коментар
05.12.2019 15:55 Відповісти
для тупого поца з Одеси це може і смішно... А ЛЮДИНІ їхати на якомось дороблі нелегальному та ще й без страхування НЕРИЙНЯТНО! Вітренко - Путіну щодо тарифу на транзит газу: Звертайтеся до НКРЕКП - Цензор.НЕТ 1017
що до того що пукін постійне випрошує нижчу ціну як жебрак на паперті... то так воно і Є!!
НІХТО фашисту=пукіну дарунків робити НЕ ЗБИРАЄТЬСЯ..
пс. а юдьку буцегарня і досі чекає
показати весь коментар
05.12.2019 12:12 Відповісти
Думаю, що Вітренко окрім мільонних зарплат в Нафтогазі ще й у пуйла прихоплює на півставки. Працьовитий...
показати весь коментар
05.12.2019 10:22 Відповісти
оо-о-о-о-о!
бачу у суліми нові методички від Юлєчки )))
показати весь коментар
05.12.2019 11:21 Відповісти
Дурило ти дурне! Був би я хоч гривню десь за свої пости отримав, то вже (ф)СБУ було б у мене на голові сиділо!
Це поперше. А подруге у Юлі нема платних ботів. У Юлі - прихильники.
показати весь коментар
05.12.2019 12:20 Відповісти
у Юлі нема платних ботів. У Юлі - прихильники.


2 місце на конкурсі казок ..

1 -
у Пєті нема платних ботів.у Пєті - прихильники.
показати весь коментар
05.12.2019 13:01 Відповісти
У Гройсмана спитай. У Пєці ботоферма з декількох десятків тисяч тролів.
показати весь коментар
05.12.2019 17:43 Відповісти
Дрыщ, у тебя не СБУ на голове сидит, они на такое говно, как ты не садятся, у тебя на голове бабчина коса, закручена бубликом.
показати весь коментар
05.12.2019 13:05 Відповісти
Я б таким дебільним тролям, як ти, не платив
Але проти правила не попреш - кожен третій порохобот такий саме дебільний, як і два попередніх
показати весь коментар
05.12.2019 17:46 Відповісти
Только бизнес. Если газопровод в Украине такой дорогой, в этом случае транзит не нужен.
показати весь коментар
05.12.2019 10:23 Відповісти
Мільярд в місяць виручки кремльгазу теж не треба?
показати весь коментар
05.12.2019 10:27 Відповісти
По словам Витренко, этот миллиард пойдет в Нафтогаз
показати весь коментар
05.12.2019 10:37 Відповісти
зараз три мільярди доларів в рік..
Гроші ці потрібні..

Але з втратою незалежності їх все одно не буде..
Дебілів досвід Білорусі НЕ ВЧИТЬ.
показати весь коментар
05.12.2019 11:26 Відповісти
рашка вообще рамсы попутала. Вопрос простейший.
1. Украина не закупает газ напрямую, договора на закупку нет.
2. Договора на закупку газа рашка обязана заключать напрямую с потребителем (Германия например).
3. Украина является в данной ситуацией транспортным оператором. Вам выставили цену - не нравится идите нахутор.
Пока не достроили северную нитку - лупить цены выше средневзвешенных по NC TAR - однозначно. После запуска - снизить тарифы ниже себестоимости транспортировки по северной нитке, тут другого выбора не будет.
показати весь коментар
05.12.2019 10:38 Відповісти
Цілком логічно. І практично.
показати весь коментар
05.12.2019 10:45 Відповісти
підтримую.Лише дебіл буде проявляти ознаки гуманізму чи джентльменства до Ворога )
ще 1,5-2 роки мяч на нашій стороні..

Вітренко - Путіну щодо тарифу на транзит газу: Звертайтеся до НКРЕКП - Цензор.НЕТ 7622
показати весь коментар
05.12.2019 11:31 Відповісти
Собственно они и собираются со своим газом "на хутор"... мимо Украины. В Европе газом по такому случаю запаслись с избытком, чтобы дождаться ввода сп2 весной. Турецкий поток тоже вводят. В Китае запустили и хотят увеличить объёмы новыми договорами. Европу ставят перед выбором - не устраивает без украинского транзита - не надо. Только Германия как раз согласна на все 100! Ей это выгодно. Она продавит и Опал на полный объём. Очень хитрые законы Бундестаг уже принял.
показати весь коментар
05.12.2019 11:37 Відповісти
Значит не пузыри дуть, а думать на будующее что делать.
Идиоту понятно, что рано или поздно это случится. Часть объема транзита останентся конечно.
Потребление газа населением не так уж и велико, свои месторождения вполне обеспечат.
Для металлургии пусть хозяин думает у кого закупать и по какой цене. Дорого- модернизируй на электричество.
показати весь коментар
05.12.2019 12:14 Відповісти
В части объёма нет ни смысла ни выгоды. Ни Украине, ни Европе, ни России. ГТС очень мощная и требует инвестиций на обновление. Большие деньги, которые с малого не взять. Всё равно, что ежедневно гонять автобус с одним пассажиром, пусть и имеющий честно оплаченный билет.
показати весь коментар
05.12.2019 12:27 Відповісти
тут водкі нєт, іді дамой
показати весь коментар
05.12.2019 12:50 Відповісти
Вы не учли, что ГТС это еще и ПХГ.
Украина имеет самый большой объем ПХГ в Европе. На втором месте Германия.
Объемы ПХГ рашки ничтожно малы (хоть их и много) даже с учетом их совладения в странах Европы.
Ну Ок будем сдавать ПХГ в аренду. Или факела в раше опять будут гореть постоянно
показати весь коментар
05.12.2019 13:37 Відповісти
"нічтожно мали" да так, що газу перед цією зимою там в 3,3 рази більше ніж в Україні запасли перед цією зимою, не рахуючи потужностей в ЄС...
показати весь коментар
05.12.2019 15:26 Відповісти
Вітренко - Путіну щодо тарифу на транзит газу: Звертайтеся до НКРЕКП - Цензор.НЕТ 5613
показати весь коментар
05.12.2019 16:14 Відповісти
Гаразд. Але чим слабші будуть транзитні потоки тим менший зовнішній попит на зберігання в Україні.
показати весь коментар
05.12.2019 16:18 Відповісти
То так, тому у нових реаліях треба не про кишені коболівськи думати, а шукати механізми заробляти с тих умов, що сталися.
показати весь коментар
05.12.2019 16:56 Відповісти
Вставлял картинку и покалечил ответ.
Повторно только про рашу напишу.
Накоплено у них 55.1, но из-за особенностей расположения их хранилиom в западное направление они могут отдать примерно 3ть
показати весь коментар
05.12.2019 16:16 Відповісти
Зберігалось перед сезоном підйому понад 70млрд м3 з макс продуктивністю понад 800млн/д, а про "третину" звідки такі дані? Щодо укр.сховищ, то їх майбутнє незрозуміле, в стандартному сценарії добудови обхідних газогонів попит з боку користувачів укр.словацького "автобану" скорочуватиметься, але може додатись після добудови всіх інтерконекторів в ЄС і збільшення перетоків північ<>південь поряд.
показати весь коментар
05.12.2019 16:34 Відповісти
На 1 сентября 55.1 млрд. Про треть очень приблизительно - возможно и больше. Инфа проскакивала в годовіх отчетах газпрома. Интересовался єтой инфой. Очень много хранилищ с активным объемом менее 5 млрд. Распределительная не позволяет прокачивать весь объем.
.attach_div {float:left;margin:3px;} .attach_content_div {font-size:14px; text-align:center;}
показати весь коментар
05.12.2019 16:53 Відповісти
Вам уже ниже ответили. Я только хотел бы заметить, что не думаю, что у России с Германией возникнут проблемы без ПХГ Украины. Этот миф сейчас расскручивается у вас как последний аргумент тонущего, хватающегося за соломинку.
показати весь коментар
05.12.2019 23:21 Відповісти
Нет. Не возникнут. Не слышу, чтобы раскручивали такой миф.
Я говорю о том, что неплохо бы наконец-то экономикой заняться, а не набивать карманы от газовых схем и при этом загоняя народ в долговую ямку.
Я говорю о том, что ПХГ это дополнительный экономический инструмент, при помощи которого можно привлечь заинтересованых.
показати весь коментар
06.12.2019 08:06 Відповісти
И достроить терминалы для СПГ наконецто, как нормальные страны делают.
показати весь коментар
05.12.2019 12:16 Відповісти
Самый прикол, что потом эти нормальные страны покупают СПГ у россиян в том числе.
показати весь коментар
05.12.2019 12:39 Відповісти
Да пофигу на самом деле - тут уже независимость от трубы - главное.
Продает дешевле - да бога ради. Нет - в топку есть и другие на рынке.
показати весь коментар
05.12.2019 13:23 Відповісти
Вот в последнем предложении - основа здравомыслия. Верно во всех ракурсах. Как и в том, что если не хотят россияне качать немцам СВОЙ газ через Украину - флаг им в руки. Только почему то именно Украина бросается грудью на амбразуру с целью, как утверждается, защиты интересов Европы. Хотя даже слепой видит первопричину этой "заботы", шитой белыми нитками по чёрному.
показати весь коментар
05.12.2019 23:29 Відповісти
терминалы это можно, осталось уговорить турцию пропускать газовозы через босфор
показати весь коментар
05.12.2019 15:36 Відповісти
Можна зробити термінали для компримованого газу - возити з Грузії азерський, пізніше туркменський, іранський.
показати весь коментар
05.12.2019 15:52 Відповісти
А с какого перепугу турки не пропускают газовозы. Да бога ради. Единственное если более 150 метров в сопровождении буксиров.
показати весь коментар
05.12.2019 16:34 Відповісти
самому цікаво...
показати весь коментар
05.12.2019 16:43 Відповісти
Нет таких ограничений. Естественно в мирное время
показати весь коментар
05.12.2019 16:54 Відповісти
"снизить тарифы ниже себестоимости транспортировки по северной нитке" - Чей газ вы собрались транспортировать по тарифам ниже себестоимости транспортировки российского газа по северной нитке???
показати весь коментар
05.12.2019 14:42 Відповісти
Внимательно читайте. Наша ГТС к северной хрени никакого отношения не имеет.
показати весь коментар
05.12.2019 15:11 Відповісти
Внятніше пишіть. Якщо мали на увазі Нордстрім-2, то дуже навіть має, його будують щоб пустити в обхід УкрГТС.
показати весь коментар
05.12.2019 15:31 Відповісти
Мы можем повлиять на стройку северного потока ? - Нет.
Поигралася Европа в сдерживании и все.
Итого, что имеем в сухом остатке: Минус объемы транзита в нашей ГТС (Часть останется ибо не прокачают в полном объеме по северной трубе).
После строительства, остается только конкурировать по ценам хранения в ПГХ (европейского газа) и более привлекательной ценой на транзите.
показати весь коментар
05.12.2019 15:55 Відповісти
А в транзиті куди конкурувати, в Молдову?
показати весь коментар
05.12.2019 16:12 Відповісти
Так чей газ будет транспортировать украинская ГТС по ценам тарифов ниже чем российский газ по северной нитке??? Чем Украина будет конкурировать на рынке транспортеров газа??????
показати весь коментар
05.12.2019 15:56 Відповісти
Коболеву и Витренко - большущий респект!
показати весь коментар
05.12.2019 10:44 Відповісти
Вітренко,Коболєв ,"Нафтогаз" сміливі,бо за ними Україна І Громадянське Суспільство...Котрі зараз відстоюють Незалежність на фронті..

Бо у ЛУкашенко за спиною цього немає.Трубу свою він давно віддав росії.І нема більше "білоруських інтересів".Немає білорусів як Нації..
Скоро це лише буде формалізовано



Декабрь 4th, 2019
Лукашенко полетит в Сочи на встречу с Путиным в конце недели подписывать аншлюс
Предположительно, 6 декабря Александр Лукашенко летит в Сочи на встречу с Владимиром Путиным.
Об этом в твиттере написал главный редактор радио «Эхо Москвы» Алексей Венедиктов. На 6 декабря у Венедиктова было запланировано интервью с Лукашенко.
«Александр Лукашенко сдвинул наше интервью. 6 декабря (в назначенный день) президент Беларуси летит в Сочи. Путин вместо Венедиктова», - написал редактор «Эха Москвы».


Остаточно Білорусь навіть формально втратить незалежність із ліквідацією білоруського парламенту.Далі лише -втрата місця в ООН.
показати весь коментар
05.12.2019 11:13 Відповісти
"Это если экономические аргументы кому-то действительно важны"

В этой фразе про Путина мало кавычек!
показати весь коментар
05.12.2019 11:28 Відповісти
в тебе в слові "*****" 4 помилки
показати весь коментар
05.12.2019 16:11 Відповісти
Рана харонеце Беларусь. Як бы мы не адносілісь да "бацькі", але які ёсьць, такі ёсьць. Нам з
гэтым жыць. Але, у мяне ёсьць адчуванне, што гэты беларускі цыган яшчэ неаднойчы абду-
рыць піцерскага. У лукі адзін выхад - перайці на пазіцыі Зянона Пазняка, іншага выйсьця ў яго
няма. Як бы не было балюча "бацьку" усведамляць, што Пазняк быў і ёсьць на 100% правы ў
адносінах да расеі, але ўсё складаецца менавіта гэдак. У народзе гаворыца:"Колькі вяровачцы не віцца, а канец бачны". Жыве Беларусь ! Жыве вечна ! Лука не падвядзі !
показати весь коментар
05.12.2019 11:30 Відповісти
Надія на Бацьку у білорусів "вмирає останньою"..

Хотілось би,але особисто я не даю цього шансу..
Рік тому,під час посилених груп російського війська в Білорусь він цей шанс прої..ав. Він мав пару днів на роздуми..Потім цей шанс втратив.

не Фідель Кастро.

https://www.mk.ru/editions/daily/article/2001/01/16/114132-lukashenko-postavili-diagnoz-mozaichnaya-psihopatiya.html Лукашенко поставили диагноз: "мозаичная психопатия" - МК

https://www.mk.ru/editions/daily/article/2001/01/16/114132-lukashenko-postavili-diagnoz-mozaichnaya-psihopatiya.html https://www.mk.ru › daily › article › 2001/01/16

https://www.google.com/search?q=%D0%9B%D1%83%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE+%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D0%B7&rlz=1C1GGRV_ruUA749UA749&oq=%D0%9B%D1%83%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE+%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%BE%D0%B7&aqs=chrome..69i57.6178j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8#
https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:jlefxCLSDG0J:https://www.mk.ru/editions/daily/article/2001/01/16/114132-lukashenko-postavili-diagnoz-mozaichnaya-psihopatiya.html+&cd=15&hl=uk&ct=clnk&gl=ua


Єдине ,що БАцька може -трішки "з формальних причин" відстрочити Аншлюс...
показати весь коментар
05.12.2019 11:39 Відповісти
Рана харонеце Беларусь. Як бы мы не адносілісь да "бацькі", але які ёсьць, такі ёсьць. Нам з
гэтым жыць. Але, у мяне ёсьць адчуванне, што гэты беларускі цыган яшчэ неаднойчы абду-
рыць піцерскага. У лукі адзін выхад - перайці на пазіцыі Зянона Пазняка, іншага выйсьця ў яго
няма. Як бы не было балюча "бацьку" усведамляць, што Пазняк быў і ёсьць на 100% правы ў
адносінах да расеі, але ўсё складаецца менавіта гэдак. У народзе гаворыца:"Колькі вяровачцы не віцца, а канец бачны". Жыве Беларусь ! Жыве вечна ! Лука не падвядзі !
показати весь коментар
05.12.2019 11:30 Відповісти
цены на газ в Европе стремительно падают, и пока нет никаких объективных показателей к тому, что они хотя бы остановятся в своем снижении. Основной фактор, сбивающий цену, - увеличение поставок сжиженного газа из США и Катара. Ключевым показателем роста объемов СПГ является подешевение на крупнейшем терминале Европы Title Transfer Facility (TTF) в Нидерландах. Теперь 1000 кубометров обходятся в $110-120, американский газ почти в полтора раза дешевле российского. При этом и российский газ тоже стремительно дешевеет. Во втором квартале его средняя цена на европейском рынке составляла $205, в третьем квартале - $170. Стратегия диверсификации европейцев работает. Они добиваются перенасыщения рынка газом, что неизбежно ведет к падению цены на него.
Это создает жесткое противоречие в треугольнике Европа-Россия-США. Европа прямо заинтересована во всех без исключения поставщиках, включая Россию. С Россией у нее противоречие лишь по маршрутам поставки - диверсификация делает их устойчивее, а потому Европа жестко стоит на позиции: и украинский маршрут, и все остальные. США не менее жестко пытаются минимизировать российские поставки даже по "Северному потоку-2". Именно на данный момент союзная Америке Украина дает Штатам шанс на то, что главный вентиль будет находиться в руках Киева.
Поэтому следующий год может стать переломным для европейского рынка. И США, и Катар намерены нарастить поставки в Европу в два и в полтора раза соответственно.
Отсюда единственный шанс Путина сохранить энергетические позиции РФ (вернее, его паразитарной клики, рассаженной на нефтегазовые монополии) в Европе - это неопытность, покладистость и стремление к быстрым успехам нынешнего украинского президента. Давить на газ в обмен на ничего не значащую гуманитарку и псевдоперемирия с квазиреинтеграцией на востоке россияне будут по-настоящему.

Существенным вопросом для США является попытка Путина по-шантажистски увязать в один пакет донбасское урегулирование с комплексом тем по транзиту российского газа в Европу. Если Владимир Зеленский прогнется в Париже по этой повестке дня, от американцев ему точно несдобровать.

https://www.dsnews.ua/world/skromnoe-ocharovanie-ustupok-mozhet-li-parizh-1-byt-luchshe-04122019220000
показати весь коментар
05.12.2019 11:42 Відповісти
Тому https://www.svoboda.org/a/30186799.html Пуйло і "замутив войнушку " ще й в Лівії...
Хоч звідти і небагато газу,але...
показати весь коментар
05.12.2019 12:04 Відповісти
"США не менее жестко пытаются минимизировать российские поставки даже по "Северному потоку-2"

І що США такого "жосткого" зробили для цього, окрім як оральні інтервенції викатили? Поки найжорсткіше обламав путєна саме ЄС, внісши зміни в Газову директиву. Ну і ріст поставок ЗПГ забезпечується в т.ч. із раши, а найбільше з трубних постачальників на континент втратили Норвегія та Алжир.
показати весь коментар
05.12.2019 16:42 Відповісти
Привыкли всякие путины и жиды миллера, командовать украиной как собственной конюшней. Хотите иметь транзит газа в европу -платите! Не нравятся наши тарифы, качайте свой газ через недосторенный северный поток и недостроенный терецкий поток или плати европе огромные штрафы за срав контрактов по поставке газа!! А мы пока посмотрим со стороны как вы это сделаете, без украны? Лишь зеленский не прогнулся под путиным, со своим дебильным миром на донбассе.
показати весь коментар
05.12.2019 15:13 Відповісти
Але заодно перекриють поставки з раши е\е, вугілля, нафтопродуктів, ЯП. Зате перемога.
показати весь коментар
05.12.2019 15:48 Відповісти
"По этой методологии тариф должен соответствовать актуальным расходам оператора газотранспортной системы. Источник: https://censor.net/n3163549

По мільйону доларів в місяць зарплати жоден транзитний тариф не забезпечить. Прийдеться його вкладати у вартість газу і всім нам (споживачам) його оплачувати.
показати весь коментар
05.12.2019 15:25 Відповісти
Сторінка 2 з 2