10293 відвідувача онлайн

"Дата це не догма", - Епіфаній про перенесення дати святкування Різдва

"Дата це не догма", - Епіфаній про перенесення дати святкування Різдва

Предстоятель ПЦУ митрополит Епіфаній заявив, що церква не проти перенесення дати святкування Різдва, але тільки тоді, коли більшість українських віруючих підтримає це.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ.

"Дата це не догма. Але зараз ми бачимо, що не всі підтримують цю ідею. Тому ми і далі вестимемо просвітницьку роботу і коли побачимо, що абсолютна більшість православних християн готові до зміни календаря, тоді ми проведемо календарну реформу. А зараз, оскільки ми тільки "стаємо на ноги" вже як єдина церква, то ми не можемо вносити до порядку денного ті питання, які не мають консенсусу", - розповів Епіфаній.

Топ коментарі
+28
лайно твоя вечно пьяная мамаша)))
показати весь коментар
14.12.2019 18:25 Відповісти
+24
25 різдво святкує весь християнський світ. Католики, протестанти, православні (крім східної московської секти, яка зреклась Вселенської церкви апостола Андрія Первозванного, апостольських церков св. Павла, св. Марка.)
показати весь коментар
14.12.2019 18:35 Відповісти
+20
Чувак, ти взагалі в курсі, що святкувати Різдво Христове 8 січня, замість 25 грудня, це «святкувати» ПОМИЛКУ Юліанского календаря?
Там кожні 120 років помилка в 1 день.
показати весь коментар
14.12.2019 18:41 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
"Дата це не догма", - Епіфаній про перенесення дати святкування Різдва - Цензор.НЕТ 4509
показати весь коментар
14.12.2019 20:34 Відповісти
Не мели глупостей... "Чёрный" (ржаной) хлеб - обычный (а полстолетия назад - преимущественный) продукт питания большей части Европы. И сельдь - тоже... Соление сельди изобрели именно представители "цивилизованных" стран - голландцы и датчане...
Но, о таком во "ВнутриМКАДье не слыхали... Там и Адам был "рассеянином"... Правда, "омерыканец лахтинский"?...
показати весь коментар
15.12.2019 09:13 Відповісти
каждый новый день есть маленькое рождество . все остальные праздники есть маячня
показати весь коментар
14.12.2019 19:51 Відповісти
Что значить изменить дату? Да у всей этой скрепо- массы рефлекс павлова на лбу написан...если изменят дату, то они ссать поперёк будут!
показати весь коментар
14.12.2019 20:00 Відповісти
Весь цивилизованный мир считает папу римского наместником бога на Земле. А мы чего ерепенимся? Кацапские наущения слушаем. Зрада!
показати весь коментар
14.12.2019 20:02 Відповісти
танунаф
показати весь коментар
14.12.2019 20:07 Відповісти
А ещё можно писать справа-налево и снизу-вверх. Никто так не может! Оттак уделаем кацапов, у всех у них скулы своротит от своей вековой замшелости.
показати весь коментар
14.12.2019 20:06 Відповісти
Тебя падаль кацапская только лопатой в могилу уделать будет правильно. И поребриком накрыть что бы не вылез.
показати весь коментар
14.12.2019 20:34 Відповісти
Все христиане должны праздновать рождество 25 декабря! Потому нужно перейти на 25 декабря и Вам,и нам!
показати весь коментар
14.12.2019 20:07 Відповісти
каждый восход солнца есть праздник, потому, как бог есть солнце
показати весь коментар
14.12.2019 20:08 Відповісти
Я не знаю,что такое Бог,и считаю,что никто не может сказать,что он есть,как точно также никто не может утверждать,что его нет.
показати весь коментар
14.12.2019 20:17 Відповісти
Все рабы, уточнение.
Ибо только раб что-то делает по приказу.
а насчет есть ли Боб - так доказывает утверждающий, т.е. по умолчанию нет и точка. докажешь обратное? буду рад.
показати весь коментар
14.12.2019 20:37 Відповісти
Не-е! Вы прям уж захотели! Я разговаривал и с баптистами,и с иеговистами,и они говорят,что это Вы сначала должны признавать,что Бог есть,а потом уже могут быть всякие другие разговоры!
показати весь коментар
14.12.2019 21:00 Відповісти
Им просто надо говорить направление на Путина, которым они должны незамедлительно проследовать)
показати весь коментар
14.12.2019 21:21 Відповісти
Нормальні люди як святкували 7 січня - так і святкуватимуть.
показати весь коментар
14.12.2019 20:16 Відповісти
Сумарно мільярд католиків, лютеран і англійських протестантів - ненормальні???
показати весь коментар
14.12.2019 20:25 Відповісти
Все ненормальные считают,что только они нормальные!
показати весь коментар
14.12.2019 20:27 Відповісти
Ти б ще і мусульман сюди добавив.
В кожної релігії свої свята.
А от коли якісь недоумки починають сунути носа туди куди голова не влазить, то нічого доброго з цього не вийде.
показати весь коментар
14.12.2019 20:37 Відповісти
Релігія одна - християнство, але різні конфесії. До речі, ти в курсі, що деякі православні церкви святкують Різдво 25 грудня?


Ну і просте питання до тебе: чому до 1582 року усі православні святкували Різдво 25 грудня, а зараз - 7 січня?
показати весь коментар
14.12.2019 20:42 Відповісти
можете святкувати разом з московськими сатаністами - 7
показати весь коментар
14.12.2019 20:43 Відповісти
Та ліпше з ними аніж з ублюдками.
показати весь коментар
14.12.2019 20:44 Відповісти
Лучше с сатанистами? У тебя что,-мозгов нет совсем?
показати весь коментар
14.12.2019 21:03 Відповісти
Просто я ненавиджу і зневажаю продажних ублюдків. І все тут.
показати весь коментар
14.12.2019 21:04 Відповісти
Ублюдки-это абсолютное большинство в РПЦ! А в служителях РПЦ наверное все 100% гэбисты! Может ты тоже...?
показати весь коментар
14.12.2019 21:14 Відповісти
А кто такие сатанисты ???? Насколько известно сатанисты это противоположность в которой вместо возвеличивания абсурдного абсолюта центр смещается к собственной личности...я все остальное ничто...сначала Я..потом семья, потом Родина и только потом бог если он есть...
В церкви сначала бог, потом Родина, потом семья ...и на последнем месте ты раб божий...
В марксизме -ленинизме аналогично...Только вместо бога партия...)))
показати весь коментар
14.12.2019 21:37 Відповісти
"раби божиї" - це тільки в РПЦ.
В нормальних церквах - ми всі "діти божиї"

А чому в РПЦ саме РАБИ - я вам залишаю на власний роздум
показати весь коментар
15.12.2019 06:30 Відповісти
Ты путаешь сатанистов с эгоцентристами! Культ сатаны-это совсем другое!
показати весь коментар
15.12.2019 12:50 Відповісти
Почему ты решил,что те нормальные,а те,другие -нет? Тебе чЛенин так сказал?
показати весь коментар
14.12.2019 20:26 Відповісти
Ще спитай в нього, чому актябрьская рєвалюція 7 ноября
показати весь коментар
16.12.2019 01:54 Відповісти
Не може бути спочатку новий рік,а потім рождіство.Не може бути два нових року.Як що все пішло від Иисуса Хріста,то спочатку рождіство,а потім новий рік.
показати весь коментар
14.12.2019 20:32 Відповісти
так и есть
показати весь коментар
14.12.2019 20:35 Відповісти
Я добавлю те що казав мій дід - спочатку повинен закінчитися Різдвяний Піст (на Різдво), а потім Новий Рік.
показати весь коментар
14.12.2019 21:11 Відповісти
А мій казав6 "Не маєш клепки - йди до церкви!... Може Бог зглянеться..."
показати весь коментар
14.12.2019 21:37 Відповісти
посмотри,епифаней,настоящую Догму(от вью эскью),и ты станешь свободным.
показати весь коментар
14.12.2019 20:49 Відповісти
видимо существует ментальная связь между западной цивилизацией и русичами(украинцы). есть украинская народная песенка которую поют все дети западного мира, пробовали они петь свою, но так как Рождество общее для всех, время у всех одно, и все же единства это не дает. не воспринимают их мелодии, хотя они талантливы и очень ярки, а вот украинскую рождественскую мелодию понимают все. С наступающим Рождеством Христовым!
показати весь коментар
14.12.2019 20:49 Відповісти
Визначатися треба не з датою. Визначатися треба з календарем. Або приєднуємося до європейців, і приймаємо європейський календар, або залишаємося під москвою. Віряни ПЦУ свій вибір зробили - геть від москви. Логічно приймати європейський календар.
показати весь коментар
14.12.2019 20:59 Відповісти
Подібні речі можуть робити керівники країни які користуються повагою у людей.
барига спробувало створити нову церкву - що з цього вийшло тепер бачимо.
Ну давайте ще змінювати дати святкування Різдва. І почнеться вакханалія - одні святкуватимуть 7 січня, інші - 25 грудня.
показати весь коментар
14.12.2019 21:03 Відповісти
А хіба зараз не так? Католики на Заході і так святкують 25 грудня, а католиків у нас мільйон! А ще баптисти, євангелісти і тд...
показати весь коментар
14.12.2019 21:13 Відповісти
Православные тоже празднуют Рождество 25 декабря, только постсовковые православные его празднуют 7 января
показати весь коментар
15.12.2019 09:09 Відповісти
Да ладно, какая разница, какого числа праздновать день рождения.
Соломоново решение: Рождество - 17 июля!
показати весь коментар
14.12.2019 21:14 Відповісти
21декабря...с поправочкой на 500 лет со дня отлиза очка папы Коперником....
Можно еще календарь Омара Хайама..тот точный 13000 лет одна секунда...но неудобный)))
показати весь коментар
14.12.2019 21:54 Відповісти
Це було би супердобре.... і це справді надзвичайно важливо.....

1) Це було би знаково..... Таким чином ПЦУ би доєдналося до більшості, західних православних церков... Болгарської, Румунської, Грецької..... навіть РПЦ в Америці святкує по новому стилю....

2) Ну згодіться...... Молодь починає святкувати вже 24 грудня, бо це модньо і по-********* по західному стилю святкувати... Тому у містах головна ялинка на 24 грудня вже стоїть......потім Новий рік, Різдво, старий Новий рік, Водохреща, і закінчується це все аж 21 січня..... Тобто цілий місяць свят!!! Знаючи як наш люд переважно святкує...без алкоголю тут звісно не обходиться(особливо в селах).... То цілий місяць свят - це забагато.... Це людина реально може піти в запій!!!! Звідси всі ці анекдоти про викидання ялинки на 8 березня!!!!!
показати весь коментар
14.12.2019 21:21 Відповісти
Собака як не має чим зайнятись то лиже яйця! От цікаво чи приїжджав Єпіфаній освячувати церкву (до речі як там вона йменується) у маєтках свиночолого бариги мальдівського?
Там до речі така собі фреска "свята родина" ,що є проявом безмежної гордині таку штуку в храмі божому "ваяти".
А може цей єпіфаній пояснить роль наріка у серіалі "томос"?
Після вичерпних пояснень як співідносяться ці два зафіксованих факти з церковними догмами православний нарід може й згодиться на його аргументи щось кудись переносити.
А так він нагадує мені філіал 95-го кварталу -спочатку називає свою країну повією ,а потім її очолює.
показати весь коментар
14.12.2019 22:41 Відповісти
Можу тобі відповісти словами Кота Матроскіна, з радянського мультфільму "Троє з Простоквашино: "Паздравляю тебя, Шарик! Ти - балбес...". У християнстві (і у католиків, і православних, і протестантів, і англікан), існує поняття "донатор"... Дослівно - "жертвователь". Це людина, якась група людей, організація, на кошти якої створюється щось. В релігії це - будівництво храму, написання книги, створення ікони, скульптури, облаштування інтер"єру собору. По канонах церкви, зображення чи нагадування іншим чином (пам"ятна табличка, наприклад),"донатора", розміщується там... На стіні храму, під іконою, скульптурою, на фронтисписі рукопису... Ще більше це стосується так званих "домових" церков, які будуються за рахунок власника маєтку, і служать лише для відправлення релігійних потреб членів родини та їх близьких... Цей звичай йде ще з часів язичництва - від фараонів, вавілонян, греків і римлян... Християни його лише запозичили... ("Сандуновські бані", "Третьяковська галерея", "міст Патона", пам"ятні таблички на стінах будівель, де жили чи працювали знамениті люди, найменування вулиць, скверів, майданів - теж з тієї ж, "обойми"...).
показати весь коментар
15.12.2019 09:31 Відповісти
Якось то воно погано кореспондується з п.2 декалогу- Возлюби ближнього як самого себе.
Тут якраз (враховуючи "здібності" нарощувати капітал) виглядає на гординю .
показати весь коментар
15.12.2019 09:39 Відповісти
А при чому тут Декалог? При чому тут "возлюби ближнього"? "Аби ляпнуть"?... Виходить, ти вважаєш, що священники, які створили саму християнську церкву та її канони, "неправі"? То у кого ж, "гординя"? А щодо "донаторства" - так я тобі по-іншому, поясню: церковники вважають це не ознакою "гордині", а ознакою благочестя і благодійності, і виставляють це саме так... Як приклад для інших віруючих... (це я тобі кажу не з точки зору "віруючого" (я до релігії байдужий), а з точки зору людини, що вивчала "загальну" (і не тільки "загальну"), психологію...).
показати весь коментар
15.12.2019 10:32 Відповісти
Спокійно,без істерик.
У голландців існує вислів:"stink rijk" - дослівно смердючо багатий.
Походить цей вислів від того що колись у "сиву давнину" 16-18 ст. заможні голландські бариги ,щоб бути "ближчими до бога після смерті" купували собі місце під підлогою католицьких храмів. Якщо будете у нас на голландщині ,в Амстердамі то зайдіть у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B0_%D1%86%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B2%D0%B0_(%D0%90%D0%BC%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B4%D0%B0%D0%BC) Oude Kerk і зверніть увагу на кам'яні плити на підлозі. Покійники вже не смердять звісно але написи на тих плитах ще повністю не стерлися.
А що до "донаторства" то як людина віруюча дозволю собі цитувати ;Ісус далі пояснює: «Коли даєш милостиню, не труби перед собою, як роблять лицеміри по синагогах та вулицях, щоб їх хвалили люди. Істинно кажу вам: Вони вже мають свою нагороду». І ще;«Уважайте добре, щоб ви не чинили ваших добрих (справедливих) учинків перед людьми, які бачили б вас, а то не матимете нагороди в Отця вашого, що на небі». Цю пораду Ісус дає після того, як закликав нас не мститися згідно принципу «око за око».
" (це я тобі кажу не з точки зору "віруючого" (я до релігії байдужий)" -це нагадує мені анегдот про плиточника з гінеколоічного кабінету- Я подивитись можу що там у Вас ,але прийде доктор він Вам розкаже!
"а з точки зору людини, що вивчала "загальну" (і не тільки "загальну"), психологію...)." -тут питання у мене таке - чи геть усю "психоЛогію" чи тільки заголовки з підручника як усі "порядні "випускники медінституту?
показати весь коментар
15.12.2019 11:37 Відповісти
Я не "істерю"... Я просто тобі пояснюю канони християнської етики... І я не говорив про поховання у церкві - "не натягуй сову на глобус...". Поховання на території того чи іншого релігійного об"єкту притаманне багатьом культурам... Раніше цвинтарі, у християн, створювалися саме біля церков, на "освяченій" землі. Князі Київські були поховані в Софіївському соборі, царі московські - в соборах Москви, російські - в Ісаакієвському... Люди бажали буть "ближче до Бога", після смерті... Саме тому зараз, при кладовищах, створюються храми, каплиці, чи просто "молільні місця", де віруючі віддають шану померлим...
Щодо знання тобою Писання - і сперечаться не буду... Кожен його сприймає по-своєму... А "загальну психологію" (і "судову" - теж), я не в медінституті вивчав, а в юридичному вузі, і дуже нею захоплювався - легше з людьми працювать, коли "розумієш, чим вони, насправді, дихають...".
показати весь коментар
15.12.2019 11:53 Відповісти
"(це я тобі кажу не з точки зору "віруючого" (я до релігії байдужий)","Я не "істерю"... Я просто тобі пояснюю канони християнської етики..."- Це як сову на глобус чи з серії "я нечитав але осуджую.
Характерне "роздвоєння""знань" ? Коли сам поняття не маю (бо (я до релігії байдужий)) але як справжній юрист "розчешу" всім!

Попробую пояснити -релігія і віра це зовсім різні речі ! Вони чудово корелюють але можуть бути присутніми одна без одної в окремо взятому індивіді,хоча трапляється (дуже рідко) ,присутні обидві.
Тому священнослужителі погоджуться на встановлення всяких "нагадувань" Богу від переважно грішних і дуже грішних але трохи "релігійних" "меценатів".
показати весь коментар
15.12.2019 13:36 Відповісти
Нормальній людині зі здоровою психікою і світлим розумом - абсолютно , більш ніж достатньо ОДНОГО КАЛЕНДАРЯ . Будь якого , хоч китайського , хоч якого , АЛЕ ОДНОГО . Якщо виникає гостра необхідність чи потреба в кількох календарях - це форма шизофренії , роздвоєння свідомості , атрофація мозку . Така людина , особисто в мене викликає підозру , тривогу , глибоке занепокоєння і недовіру . Виняток - лише піп ( священник , батюшка і т.д.) . Цей точно здоровий . Просто бреше щоб затуманити стаду мозок , два календарі - вуаля , щоб рубати бабло - саме то . Навіщо думати , давайте краще гарно заколєдуєм . На церкву . Де дяк з мішком на гроші ? Нумо всі разом . Вимикаймо мізки і зачинаймо .
показати весь коментар
14.12.2019 23:12 Відповісти
Добре що Епіфаній піднімає це питання. І тут є два шляхи вирішення - або Україна з козлостаном , або з Європою і світом. Вірю що і в греко-католиків також це за мету. Тому об'єднавшись питання можна вирішити.
показати весь коментар
15.12.2019 01:01 Відповісти
у меня вопрос к постсовковым православным ,
как может наступить новое летоисчисление ( Новый Год) от Рождества Христового до его рождения по вышим канонам?
показати весь коментар
15.12.2019 09:06 Відповісти
25 декабря-Рождество, 6 января-Крещение.
показати весь коментар
15.12.2019 11:19 Відповісти
А как оно у католиков получается не исходить на гавно по поводу дат? Папа Римский, как и подавляющее большинство католиков (далее - римокатолики), живут по западным обряду и, соответственно, датам. Но существуют католические церкви восточного обряда и, естественно, дат (крупнейшая - Украинская грекокатолическая церковь, далее - грекокатолики). И хотя грекокатолики признают верховенство Римского Папы, но римокатолики не пытаются «лечить» грекокатоликов ни по обряду, ни по датам. Мало того, поздравляют друг друга с одноимёнными праздниками в разные даты, присутствуют как гости (не сослужат) на литургиях и никто никому мозг не выносит. А тут блаженнейший Епифан «ещё не сел, не упал»©, а уже давай даты двигать - точно шо Хитрожопый Ботвинник.
показати весь коментар
15.12.2019 12:11 Відповісти
Не трогайте наши праздники!
Они начинаются на католическое Рождество и заканчиваются на старый Новый Год!
показати весь коментар
15.12.2019 12:50 Відповісти
Та можеш взагалі не працювати. Бухай собі, сиди на велфері.
показати весь коментар
16.12.2019 01:56 Відповісти
Вот ты на новый год за меня и напрацюешь.
показати весь коментар
16.12.2019 15:35 Відповісти
25 грудня Різдво Світа Божого - давнє дохристиянське православне свято, коли наши предки жили за сонячним календарем.

З 25 грудня світовий день збільшується. В давніх калядках співали:

Добрий вечір тобі, пане господарю! Радуйся!
Ой радуйся земле! Світ Божий народився!

Застелай же столи, та все килимами. Радуйся!
Ой радуйся земле! Світ Божий народився!

Та клади калачі ярої пшениці. Радуйся!
Ой радуйся земле! Світ Божий народився!

Бо прийдуть до тебе три свята у гості. Радуйся!
Ой радуйся земле! Світ Божий народився!

А першеє свято: Різдво Колядове. Радуйся!
Ой радуйся земле! Світ Божий народився!

А другеє свято: Різдво Місяченька. Радуйся!
Ой радуйся земле! Світ Божий народився!

А третєє свято: Святе Водохреща. Радуйся!
Ой радуйся земле! Світ Божий народився!

Коляда - зимове сонце, Ярило - весняне, Купала - літнє, Миробог - осіннє.
Кому цікаво про нашу давню культуру православіє - дивись сайт /svit.in.ua/.
Християнство прийшло пізніше і на кожне давнє православне свято
поставило свої персонажі. Зараз у нас мішане православне християнство.і дати давніх свят православних здвинуті на два тижні пізніше. Свято Купала (коротша ніч з 22 червня перейшла на 7 липня).
Отаке потрібно виправити.
показати весь коментар
15.12.2019 14:59 Відповісти
Різдво на 7 січня не зручне. Тому рано чи пізно 25 бути.
показати весь коментар
15.12.2019 22:29 Відповісти
Стосовно зміни дати православного Різдва - то маємо справу з темною оборудкою Ватикану і Москви! Їм конче хочеться полишити українців духовних коренів - давнього Колядного циклу)))) Невже не бачимо масонських викрутасів з верещанням про "совок"? Невже не розуміємо, що Москві вигідна експансія католицизму, як привід розколоти нас? Українці, маємо чергове
вкидання блуду - https://site.ua/ivan.kozak/24325-kolyada-ta-rizdvo---sakralna-osnova-pravoslavnogo-kalendarya/
показати весь коментар
24.12.2019 23:55 Відповісти
Сторінка 3 з 3