6657 відвідувачів онлайн

Обвинувальний акт у справі про вбивство 5-річного Кирила Тлявова направлено до суду, - прокуратура

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на пресслужбу прокуратури Київської області.

"Прокуратура Київської області направила до суду обвинувальний акт у кримінальному провадженні про вбивство 5-річного хлопчика в м. Переяслав-Хмельницький ч. 4 ст. 296 (хуліганство, вчинене із застосуванням вогнепальної або холодної зброї), ч. 1 ст. 119 (вбивство через необережність) КК України", - йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, 2 червня двом працівникам патрульної поліції повідомили про підозру у вчиненні кримінального злочину, передбаченого ч. 2 ст. 28, ст. 128 КК України - в необережному тяжкому тілесному ушкодженні, скоєному за попередньою змовою групою осіб.

Правоохоронці встановили, що ці працівники патрульної поліції 31 травня в Переяславі-Хмельницькому під час відпочинку вживали спиртні напої, потім домовилися постріляти з вогнепальної зброї по металевих банках та інших предметах. У результаті пострілів влучили в малолітнього хлопчика, який перебував на дитячому майданчику.

Увечері 3 червня хлопчик помер у лікарні.

Президент Зеленський пообіцяв сприяти винесенню справедливого покарання для співробітників поліції, які можуть бути причетні до заподіяння вогнепальних ушкоджень 5-річному хлопчику.

Топ коментарі
+1
Бороться можно, сколько угодно... Боюсь, при тех обстоятельствах дело в суде "разлезется, что говно между пальцами...". Там даже при "суперобъективном подходе" куча сомнений - стреляли трое, оружия нет, свидетелей, видевших, от чьего именно выстрела произошло смертельное поражение, нет... А тут ещё и "честь мундира" задета... (Реально, если полицаи, чтобы "погасить кипеж", не заставили одного из троих, идти на "чистосердечное", "из этого "роя" не выйдет ни х.. чего...", как это ни обидно...).
показати весь коментар
23.12.2019 17:27 Відповісти
+1
Та тут "*********, взагалі, "за вуха притягнута"...Видно, що з суддею "договорняк", не інакше, аби тільки людям "рота заткнуть"... Я казав, взагалі, про "доведеність вини" кожного учасника, зокрема... Як вони, у суді, її розділять, будуть? Не всім же, однаковий обсяг звинувачення висувать - убивство ж, вчинив один...
показати весь коментар
23.12.2019 21:01 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Долгонько же, но наконец-то.
показати весь коментар
23.12.2019 17:06 Відповісти
+, але сумніваюсь, що ********* встоїть у суді... Дуже непростий склад злочину, до того ж умисного. Непросто буде із доведенням мотивів. Хоча я, на місті прокурорських, боровся би.
показати весь коментар
23.12.2019 17:13 Відповісти
Бороться можно, сколько угодно... Боюсь, при тех обстоятельствах дело в суде "разлезется, что говно между пальцами...". Там даже при "суперобъективном подходе" куча сомнений - стреляли трое, оружия нет, свидетелей, видевших, от чьего именно выстрела произошло смертельное поражение, нет... А тут ещё и "честь мундира" задета... (Реально, если полицаи, чтобы "погасить кипеж", не заставили одного из троих, идти на "чистосердечное", "из этого "роя" не выйдет ни х.. чего...", как это ни обидно...).
показати весь коментар
23.12.2019 17:27 Відповісти
Ні, резонанс, мунидир, то усе зрозуміло. Тут проблема не тільки у доведеності конкретних обставин і вини конкретної особи, а саме у доведеності кваліфікації.
Не забувайте про існування ст.175 КУпАП "Стаття 174. Стрільба з вогнепальної, холодної метальної чи пневматичної зброї, пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії в населених пунктах і в не відведених для цього місцях або з порушенням установленого порядку".
Давайте відверто, якби вони не застрелили хлопця, а просто постріляли, чи хтось би взагалі поставив питання про ч.2 ст.296 ККУ? Та ніколи, просто склали би адмінку. Її вміняють тільки тому, що є суспільний запит на покарання, а 119 занадто м'яка...
Такі речі потрібно присікати змінами до законодавства, а не його перекручуванням.
показати весь коментар
23.12.2019 17:34 Відповісти
ч.4 ст.296 а не (2)
показати весь коментар
23.12.2019 17:34 Відповісти
Та тут "*********, взагалі, "за вуха притягнута"...Видно, що з суддею "договорняк", не інакше, аби тільки людям "рота заткнуть"... Я казав, взагалі, про "доведеність вини" кожного учасника, зокрема... Як вони, у суді, її розділять, будуть? Не всім же, однаковий обсяг звинувачення висувать - убивство ж, вчинив один...
показати весь коментар
23.12.2019 21:01 Відповісти
Так, але міра покарання передбачена по 119 у цій ситуації явно неадекватно мала. Потрібні законодавчі зміни.
показати весь коментар
23.12.2019 21:05 Відповісти
Я тобі "стрижене", ти мені - "брите"... Ти про строк покарання, а я - про ступінь доведеності вини...
показати весь коментар
23.12.2019 22:00 Відповісти
Поставьте фото Кирилла Тлявова в зале перед тварями которые это сделали.
показати весь коментар
23.12.2019 19:22 Відповісти
Не волонтеры с ветеранами вместо ментов мальчика убили случаянно?
показати весь коментар
23.12.2019 19:37 Відповісти
нет, не волонтёры. но на суде нету ни одного "актывиста".
показати весь коментар
24.12.2019 13:05 Відповісти
дело развалиться. оружия нет, испарилось. кто произвел смертельный выстрел - не известно. ничего не доказать и никого не обвинить.
показати весь коментар
24.12.2019 10:15 Відповісти