10399 відвідувачів онлайн

Рада не збирається йти на карантин і голосувати дистанційно, - Разумков

Рада не збирається йти на карантин і голосувати дистанційно, - Разумков

Перевести в дистанційний режим голосування народних депутатів під час пленарних засідань Верховної Ради на час карантину неможливо ні юридично, ні організаційно.

Про це сказав голова Верховної Ради Дмитро Разумков, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ.

"Станом на сьогодні такої можливості немає – ні з юридичної, ні з організаційної, я думаю, так само. До того ж майже всі фракції виступили з пропозицією продовжувати роботу Верховної Ради України в тому стандартному режимі, до якого ми звикли. Сьогодні в Україні працює дуже багато установ – Верховна Рада також має працювати", – зазначив спікер у відповідь на запитання, чи не планує парламент на час карантину перейти на дистанційне голосування під час пленарних засідань.

Водночас він нагадав, що раніше Рада змінила графік роботи.

"Зараз у нас менше пленарних засідань, більше – комітетських, більше роботи в регіонах у деяких народних депутатів, особливо мажоритарників, бо вони також допомагають людям. Однак переходити на якийсь карантин Верховна Рада не збирається", - розповів Разумков.

Топ коментарі
+4
самі свої "закони" порушують вказуючи людям як необхідно діяти ...стадо дебілінкох
показати весь коментар
13.04.2020 10:32 Відповісти
+3
Правильно.Когда еще будет такая возможность-творить беспредел.
показати весь коментар
13.04.2020 10:30 Відповісти
+3
ну всё. рассея спасена!
Рада не збирається йти на карантин і голосувати дистанційно, - Разумков - Цензор.НЕТ 9875
показати весь коментар
13.04.2020 10:41 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Первый испуг прошёл.
показати весь коментар
13.04.2020 10:28 Відповісти
,Ну если верующим
можно...Они же "заговоренные".
показати весь коментар
13.04.2020 10:33 Відповісти
Почему вирус распространяется в странах с самым жёстким карантином? Ответ недавно найден группой израильских учёных. Через канализацию! Именно! Исследование установили, что вирус выделяется через отходы жизнедеятельности и остаётся в канализации навсегда. Через канализационный газ доходит до гидрозатворов в унитазах и ,проникая через воду гидрозатворов, входит в наши квартиры через туалеты. Особую опасность представляют сами посещения туалета по большому. Мы выставляем навстречу вирусу открытые слизистые и он без труда заходит в нас. В чем самая главная опасность? При таком проникновения вирус очень долго идёт к лёгким ( более месяца) и определить источник инфицирования невозможно. Опечатайте унитазы, замуруйте их!
ЭТО ЕДИНСТВЕННЫЙ ПУТЬ К СПАСЕНИЮ!
Найдите способ ходить по большому в ёмкости и выкидывайте их на улицу! Рада ПЕРВОЙ должна показать всем как надо себя правильно вести при карантине!
Всем 36и6!
показати весь коментар
13.04.2020 10:29 Відповісти
ну всё. рассея спасена!
Рада не збирається йти на карантин і голосувати дистанційно, - Разумков - Цензор.НЕТ 9875
показати весь коментар
13.04.2020 10:41 Відповісти
Дайте ссылку на первоисточник, пожалуйста.
показати весь коментар
13.04.2020 10:42 Відповісти
счас поищу.... где то есть на компе....счас....
показати весь коментар
13.04.2020 10:43 Відповісти
нашо? это же Дидовик - он всё с русвесны тащит.
показати весь коментар
13.04.2020 10:44 Відповісти
Сейчас посмотрим.
показати весь коментар
13.04.2020 10:46 Відповісти
https://nv.ua/world/countries/koronavirus-rasprostranyaetsya-cherez-kanalizaciyu-poslednie-novosti-50069805.html
показати весь коментар
13.04.2020 10:49 Відповісти
1. Где там про израильских ученых?
2. Где про то, что навсегда?
3. Про вход через зад...
Короче, не распространяй свою чушь!
показати весь коментар
13.04.2020 10:56 Відповісти
Слушай, дай номер карточки своей и пароль, я тебе денег переведу..... Редко таких лохов встретишь! Ты что, реально читал что там по ссылке написано??????? Во слабоумный......Я эту сслку просто скопировал по запросу "короновирус и канализация" и даже не знаю что там написано......Расскажи кстати, че там пишут?
показати весь коментар
13.04.2020 10:59 Відповісти
Тем более, ты зачем свои тупые вымыслы распространяешь?
показати весь коментар
13.04.2020 11:03 Відповісти
Ты шо, от зачатия тупой? Тебе же сказано - израильские ученые-профессора! Зачем свою тупость и идиотизм напоказ выставлять? Мазохист? Любишь дерьмо есть и пить?
показати весь коментар
13.04.2020 13:05 Відповісти
Где ты взял эту информацию?
Дай ссылку на израильских учёных!
показати весь коментар
13.04.2020 13:07 Відповісти
Я же тебе давал уже! Ещё хочешь?
показати весь коментар
13.04.2020 13:12 Відповісти
показати весь коментар
13.04.2020 12:57 Відповісти
Ничего удивительного, всё делается через жопу.
показати весь коментар
13.04.2020 15:03 Відповісти
Ух ты! А в масках. противогазах как грабители. ну чтоб идентифицировать было нельзя? это как законно? Всё потом после слуг уродов отменять придётся.
показати весь коментар
13.04.2020 10:29 Відповісти
не придётся ...прийде чергова банда і і черговий МВФівський "уряд" буде вчити нас як правильно здохнути перед тим все віддавши у ломбарди зелупинкова
показати весь коментар
13.04.2020 10:35 Відповісти
Америка бере кредити у МВФ?
показати весь коментар
13.04.2020 11:03 Відповісти
ні , дає злодіям від папуасій схожих на нашу ..."уряди" беруть і не повертають і МВФ добре знає що повертати не будуть ...а далі справа техніки ..."уряди" прикриваючись грошима від МВФ виконують вказівки цієї структури ...грабують і нищать країну до такого стану як у нас (вже й землю продали) ...все награбоване "члени уряду" тримають не у українських банках а в швейцарсько-панамських що легко контролюється як самим МВФ так і розвідками зацікавлених країн ...далі я думаю здогадаєтесь самі чому МВФ давав гроші ЗЛОДІЯМ і "нещадно" боровся з коррупцією ...МВФ і є розплідник коррупції
показати весь коментар
13.04.2020 12:23 Відповісти
Не зрозуміла. То Америка бере кредити у МВФ?
показати весь коментар
13.04.2020 12:24 Відповісти
що тобі не зрозуміло ...США заправляє "бал" у цій шахрайській структурі прочитай про МВФ докладніше ...американці ж не хочуть щоб їх напряму "хтось" звинуватив у фінансуванні коррупції у інтересах корпорацій от і придумали для шахрайства "кришу" всякі мвфи ***** ..і ще йух зна що ... дійшло , бо як ні то перечитай початок мого попереднього посту фразу :
показати весь коментар
13.04.2020 12:41 Відповісти
Правильно.Когда еще будет такая возможность-творить беспредел.
показати весь коментар
13.04.2020 10:30 Відповісти
І ломбарди також не збираються.
показати весь коментар
13.04.2020 10:58 Відповісти
Тобто, слугам закон не писаний?
показати весь коментар
13.04.2020 10:30 Відповісти
самі свої "закони" порушують вказуючи людям як необхідно діяти ...стадо дебілінкох
показати весь коментар
13.04.2020 10:32 Відповісти
Методичка?
показати весь коментар
13.04.2020 10:43 Відповісти
Можете заперечити?
показати весь коментар
13.04.2020 11:04 Відповісти
Значит, таки, да.
Методичка.
Кто бы сомневался.
показати весь коментар
13.04.2020 11:07 Відповісти
Прихільник Портнова, розповідає за методики...
показати весь коментар
13.04.2020 11:17 Відповісти
Сейчас страна находится в ситуации нарастающего коллапса управляемости и кризиса во всех сферах - он оборонной до энергетической и санитарной. Два месяца назад мы сказали, что никакие перестановки и смена лиц в системе власти Зеленского ничего не изменит и не решит. Страна входит в этап гуманитарного, управленческого и экономического кризиса спровоцированного кучкой коррумпированных дилетантов пришедших к власти. Единственным способом преодоления этого кризиса является отстранение их от власти. Случится ли это путем осознания необходимости и в порядке демократических процедур, или путем событий по типу Майдана, но более кровавого и жестокого - этот выбор стоит перед всеми. Выбирайте !.https://timeze2019.blogspot.com/p/bp.html
показати весь коментар
13.04.2020 10:42 Відповісти
Это призыв к свержению строя?
Уточните.
показати весь коментар
13.04.2020 10:45 Відповісти
А какой у нас строй? Уточни.
показати весь коментар
13.04.2020 10:59 Відповісти
Я тебе отвечу, а потом ты ответишь на мой вопрос.
Согласен?
Ну, так вот... Строй у нас - Конституционный.
Теперь ты.
показати весь коментар
13.04.2020 11:05 Відповісти
Ні, не вірно. Украї́на - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BD%D1%96%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC унітарна , суверенна і незалежна, демократична, соціальна і правова держава, парламентсько-президентська https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0 республіка . Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ.
показати весь коментар
13.04.2020 11:09 Відповісти
http://yurist-online.com/uslugi/yuristam/kodeks/013/109.php Статья 109. Действия, направленные на насильственноеное изменение или свержение конституционного порядка или на захват государственной власти .
показати весь коментар
13.04.2020 11:15 Відповісти
І шо? Як звичайна трольня, будете вибирати статті, які вам до вподоби? Почитайте 5, вона вам сподобається, 100%
Конституція України - Розділ I
ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ
Стаття 1. Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава.
Стаття 2. Суверенітет України поширюється на всю її територію.
Україна є унітарною державою.
Територія України в межах існуючого кордону є цілісною і недоторканною.
Стаття 3. Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
Стаття 4. В Україні існує єдине громадянство. Підстави набуття і припинення громадянства України визначаються законом.
Стаття 5. Україна є республікою.
Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.
Ніхто не може узурпувати державну владу.

Стаття 6. Державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову.
Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.
Стаття 7. В Україні визнається і гарантується місцеве самоврядування.
Стаття 8. В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
Стаття 9. Чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.
Укладення міжнародних договорів, які суперечать Конституції України, можливе лише після внесення відповідних змін до Конституції України.
Стаття 10. Державною мовою в Україні є українська мова.
Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України. https://www.president.gov.ua/ua/documents/constitution/konstituciya-********-rozdil-i Вивчайте
показати весь коментар
13.04.2020 12:04 Відповісти
Значит - "здесь играем, здесь не играем, здесь селёдку заворачиваем"...
Статья 1 - "правова держава"!
показати весь коментар
13.04.2020 12:08 Відповісти
Ага, а перед цим ще й - суверенна і незалежна, демократична, соціальна!
показати весь коментар
13.04.2020 12:13 Відповісти
А по Конституции Украины верховная власть в Украине кто?
показати весь коментар
13.04.2020 11:23 Відповісти
Смотри выше.
Ст. 109.
показати весь коментар
13.04.2020 11:26 Відповісти
Ну так значит если народ хочет снести и сносит власть в Украине это Конституционно - закон!
показати весь коментар
13.04.2020 12:07 Відповісти
Всё ясно. Ответ не правильный.
Изучайте дальше.
показати весь коментар
13.04.2020 12:10 Відповісти
Если ты юрист - оспорь мою тезу.
показати весь коментар
13.04.2020 12:56 Відповісти
Это не рада, это просто какие-то смелые и отважные герои. Народ сидит по домам, а они пашут масок не снимая - украинскую землю распродают, выродки, антинародные законы принимают, твари.
показати весь коментар
13.04.2020 10:57 Відповісти
Так я не понял, как должностыне лица заплатят штраф 34 тыс.?
показати весь коментар
13.04.2020 11:13 Відповісти
Всей ВР штраф по 17000!!!!
показати весь коментар
13.04.2020 12:25 Відповісти
Они публично дискредитируют карантинные меры с особым цинизмом (хуцпа)
- потому штраф им по максимуму - 34000.
показати весь коментар
13.04.2020 12:44 Відповісти
Рада обязана выполнять все предписания для граждан Украины.
Если депутаты так хотят работать - по 1 человеку в зале, и не более.
А иначе это злоупотребление: народ лишили возможности протестовать,
и дорвались - голосуй-не хочу, пока народ заперт на карантине.
Или они не с народом, или не с эим народом, а со своим ?
Пусть сидят по домам без зарплаты и депутатского буфета.
Сккоты бессовестные.
В Изриале кнессет заседает ?
показати весь коментар
13.04.2020 12:43 Відповісти
Орлятам надо учиться глотать, пока ещё при власти.
показати весь коментар
13.04.2020 15:08 Відповісти