15060 відвідувачів онлайн
4 701 144

51% українців підтримує ухвалення "антиКоломойського закону", - опитування "Рейтингу". ІНФОГРАФІКА

51% українців підтримує ухвалення

Найбільше прихильників цих змін серед найстарших опитаних, прихильників партій "Європейська Солідарність" і "Голос".

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на дані опитування соціологічної групи "Рейтинг".

40% опитаних зазначили, що знають про те, що нещодавно Верховна Рада проголосувала за закон про заборону повернення націоналізованих банків їх попереднім власникам,

27% щось чули про це, 31% – нічого про це не знають.

51% опитаних підтримують цей закон, 17% - проти, 32% - не змогли оцінити. Найбільше прихильників цих змін серед найстарших опитаних, прихильників партій "Європейська Солідарність" і "Голос".

Опитані частіше стежать за новинами про ситуацію про коронавірус, ніж за новинами про політику (72% проти 43%).

51% українців підтримує ухвалення антиКоломойського закону, - опитування Рейтингу 01
51% українців підтримує ухвалення антиКоломойського закону, - опитування Рейтингу 02
51% українців підтримує ухвалення антиКоломойського закону, - опитування Рейтингу 03

Топ коментарі
+25
А молодое зебилье разумеется против...причина проста...тупость..
показати весь коментар
14.04.2020 11:40 Відповісти
+23
може, ті, що не підтримують, скинуться по кілька штук зелених для своєї бабусі і закриємо цю тему?
показати весь коментар
14.04.2020 11:40 Відповісти
+22
51% украинцев поддерживает принятие "антиКоломойского закона", - опрос "Рейтинга" - Цензор.НЕТ 2631
показати весь коментар
14.04.2020 11:46 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Болезный, можно отжать и государству, но с выгодой для себя. И да, нужно дождаться решения суда в Лондоне, в том числе и по иску к Порошенко и Гонтаревой.
показати весь коментар
18.04.2020 12:48 Відповісти
Упоротый, государство не отжимает, а возвращает ранее украденое. Отжимали воры в 90-х у государства и теперь думают что государство отжимает у них.
показати весь коментар
18.04.2020 22:46 Відповісти
Тссс...Он Законы внимательно изучает и все наизусть знает: "В законе написано - Никакой суд не может рассматривать национализацию Приватбанка."
показати весь коментар
14.04.2020 12:46 Відповісти
а сколько% его (проекр, не говоря уже о "поправках", которые могут полностью поменять его смысл и суть) хотя бы прочитали, не говоря уже о то, чтоб понять и осознать написанное. Думаю, что и абсолютное большинство депутатов Рады (которые должны "принимать"), его тоже не читали, поэтому говорить о каком-то смысле в подобных ситуациях, это просто спекулировать и манипулировать цифрами!
показати весь коментар
14.04.2020 12:03 Відповісти
51% українців підтримує ухвалення "антиКоломойського закону", - опитування "Рейтингу" - Цензор.НЕТ 7418
показати весь коментар
14.04.2020 12:09 Відповісти
Начинается тяжелая подготовка к принятию Закона и подготовка мнения пипла, чтобы потом было чем дополнительно оперировать. Сейчас побоялись выходить на голосование поскольку в монобольшинстве разброд и шатание, да и с 16 тыс. поправок ничего пока не ясно - такого облома никто не ожидал. Беня всё равно на полшага обгоняет, если это всё ещё заранее не договорено и план выполняется.
показати весь коментар
14.04.2020 12:09 Відповісти
51% ?
НЕ ВЕРЮ!
А как же спасительный для Украины дефолт?
показати весь коментар
14.04.2020 12:12 Відповісти
17% против...
Опрос проводился в редакции г+г , в мау, и в Укрнафте...
показати весь коментар
14.04.2020 12:13 Відповісти
Остальные 49% считают, что ходить с тачкамми денег круто.

51% українців підтримує ухвалення "антиКоломойського закону", - опитування "Рейтингу" - Цензор.НЕТ 3408
показати весь коментар
14.04.2020 12:15 Відповісти
Интересно, как задавали вопрос? Если "согласны ли вы не платить долги", утвердительный ответ дали бы 73%.
показати весь коментар
14.04.2020 12:22 Відповісти
Чергова проплачена фігня. По брехливому Рейтингу виходить, що лише половина за те, щоб у них не крали. А інша трохи менша половина просто висловухі олігофрени.
показати весь коментар
14.04.2020 12:24 Відповісти
ну бачачи такі коментарі питання зайві
показати весь коментар
14.04.2020 12:29 Відповісти
ЗЕЛЕНАЯ БИОМАССА,а им по приколу ---как и их оманскому ослу !!!!!!!
показати весь коментар
14.04.2020 15:30 Відповісти
Тобто 49% згодні з падінням гривні і повним звіздєцом в економіці?
З падінням зарплат, пенсій та неконтрольованим зростом цін?
показати весь коментар
14.04.2020 12:28 Відповісти
99% населення взагалі не розуміє про що йдеться в цьому шахер-махері під назвою "закон". і керується лише емоціями, які виникли під впливом інформаційної каші в засобах масової інформації.
показати весь коментар
14.04.2020 13:32 Відповісти
А при чому тут падання гривні чи зарплат? Закон цей повністю суперечить Конституції та основам правової системи. Він узаконює свавілля Нацбанку.
показати весь коментар
14.04.2020 17:57 Відповісти
Це точно узаконює свавілля Нацбанку по відношенню до олігархів з кишеньковими банками для відмиву бабла. Вони так просто не хочуть це пропустити, не для того десятки років псевдозакони писали. Кліща який вже присосався так просто не вмовиш відчепитись...
показати весь коментар
14.04.2020 22:22 Відповісти
51% украинцев из кремля?
показати весь коментар
14.04.2020 12:29 Відповісти
А ти бажаєшь що б пиват повернуле *****?
показати весь коментар
14.04.2020 12:39 Відповісти
товарищ прапорщик щоб пишется вместе, разберитесь с учителем украинского языка.
показати весь коментар
14.04.2020 12:51 Відповісти
Дякую за проведену роботу над моїми помилками ..міс Попінс))) А ле суть не змінилась
показати весь коментар
14.04.2020 12:55 Відповісти
работа- праця
показати весь коментар
14.04.2020 21:36 Відповісти
Про що сперечаємся ..???))) Все просто. Зараз всі хто заходить на цю новину просто пише .Як що він підтримує закон не повертати банки олігархамі ***** пише ТАК. якщо не підтримує цей закон пише НІ. А далі взагалі все просто як що депутати ВР не приймуть закон коли народ буде ЗА то ми тім хто проголосує проти бошку отоб'єм ..Взагалі то так треба по каждому закону народові контроль тримати.. Я пишу першим ТАК.. Давайте народ покажіть своє самоуправління країною.
показати весь коментар
14.04.2020 12:33 Відповісти
ТАК
показати весь коментар
14.04.2020 12:34 Відповісти
По цьому "закону", не можна повернути банк, але можна отримати компенсацію за банк, якщо судом буде визнано що "ліквідували" банк незаконно.
Тож як сказав одного разу дід Панас у прямому ефірі;
"От така Йухня малята, любі хлопчики й дівчата"...
показати весь коментар
14.04.2020 13:38 Відповісти
"блудному олігарху" до одного місця та компенсація, тому що йому головне дати відбій по справах які ПБ веде в Лондоні та США (по коштах не співрозмірно: те що зараз він може зістригти в порівняні з тим що настриг за десятиліття). Там йому не Україна: суд баблом не намалюєш.
показати весь коментар
14.04.2020 22:33 Відповісти
Яка різниця Коломойському, як його визнають "потерпілим", з поверненням "Приватбанку", без повернення, головне щоб визнали. А "закон", не допускає лише повернення банку, але аж ніяк не можливість реабілітації колишніх власників банку, хай і без повернення банку.
"Дьявол криється в деталях"!
показати весь коментар
14.04.2020 22:54 Відповісти
В тому то і річ, що якщо "Приватбанк" не буде повернуто, то і справи в судах Лондона та США будуть виграні, а в Україні програні. Правда це вже буде приговор нашим продажним судам, які так старано олігархами в тепличних умовах десятиріччями вирощувались. Тому зараз олігарх каже що судити його мають тільки суди України (бо крав тут і суди робив тут)...
показати весь коментар
14.04.2020 23:13 Відповісти
Цей закон зовсім не про повернення Привату Коломойському. Прочитайте спочатку цей закон перш ніж постити неправду. Цей закон не дає можливості оскаржити будь-які дії Нацбанку, що суперечить Конституції та основам правової системи. Я проти повернення Привату Коломойському. Але я проти прийняття цього "закону".
показати весь коментар
14.04.2020 18:01 Відповісти
А 49% за дефолт чтоли? Лол
показати весь коментар
14.04.2020 13:02 Відповісти
А при чому тут дефолт? Закон узаконює протиправні дії Нацбанку та позбавляє можливості оскаржити його дії. Це правове свавілля. А дефолт буде по-любому. МВФ ще не врятувало жодну країну від дефолту.
показати весь коментар
14.04.2020 18:02 Відповісти
Как говаривал классик: "Взять всё и поделить!"
показати весь коментар
14.04.2020 13:27 Відповісти
Но у последнего 51го лапка все соскальзывает.
показати весь коментар
14.04.2020 14:01 Відповісти
Коломойский заслуживает пожизненного заключения! И конфискации имущества!! О чем тут вообще разговоры!?
показати весь коментар
14.04.2020 14:29 Відповісти
А яке відношення до Коломойського має цей закон? Там ні слова про Коломойського немає.
показати весь коментар
14.04.2020 18:03 Відповісти
Поки Україна не вилікується від глистів, їй нічого не світить. Вони ніколи не можуть нажратись, тому сембіоз - неможливий в принципі.
показати весь коментар
14.04.2020 22:39 Відповісти
Спритні ділки дезінформували суспільство щодо цього закону. В законі немає нічого ні про Коломойського, на про Приватбанк. Чинне законодавство цілком дозволяє не повертати банк Коломойському. Закон виводить Нацбанк з правового поля України. З його прийняттям не можливо буде оскаржити дії Нацбанку чи притягнути до відповідальності його працівників. Нагадаю, що в 2014-17 рр. Нацбанк під керівництвом Гонтарєвої. Клієнти цих банків втратили понад 500 мільярдів гривень. Майно банків-банкрутів було розграбовано. За цією аферою стоїть Порошенко. Чиїми ставлениками були як Гонтарєва, так і голова Фонду гарантування вкладів Ворушилін. Який і досі очолює фонд і розпродає майно банків в тисячі разів дешевше від їх реальної вартості.
показати весь коментар
14.04.2020 18:09 Відповісти
Что вы чушь несете? В Законе и не должно быть фамилий! Он позволит не тонуть стране в бесконечных продажных судах с бывшими хитросделанными владельцами банков-пирамид, обокравшими вкладчиков и желающих еще раз обокрасть всех плательщиков налогов, т.е.бюджет страны!
Да, я за то, чтобы регулятор устанавливал правила и контролировал их исполнение всякими бенями и пр. швалью)))
Гонтаревой, за чистку авгиевых конюшен, памятник нужно ставить!
А лохам "пограбованным" -меньше за большим и гнилым % гнаться)))
Никакое майно банков не было "пограбоване"; просто стоимость залогов банков-пирамид была при "кредитовании" в разы завышена и виновата в этом никак не Гонтарева и Порошенко, а ваши упыри, типа бабушки бени и иже с ним)))
показати весь коментар
15.04.2020 01:18 Відповісти
Сторінка 2 з 2