6716 відвідувачів онлайн

Процедуру перейменування вулиць і площ розпочали в деокупованому Ізюмі

ізюм

Голова Ізюмської міської військової адміністрації Валерій Марченко доручив топонімічній комісії розпочати процедуру перейменування вулиць і площ, назви яких пов’язані з радянським минулим.

Про це повідомив заступник міського голови Володимир Мацокін, інформує Цензор.НЕТ.

"Відродження нашого міста ми почнемо з вмивання його обличчя. Щоб амбітні інфраструктурні проєкти розгорталися не на всяких там "красної/революції/пушкінських/толстих/московських/пролетарських", а на вулицях Мазепи, Бандери, Коновальця, Шухевича, Стуса і сьогоднішніх героїв, що боронять незалежність нашої України. Так буде. Запрошуємо до широкої дискусії просто всіх небайдужих", - написав Мацокін.

Він закликав городян пропонувати свої варіанти перейменування. 

"Нам не потрібна вулиця Гагаріна - бо то історія народу-племені, що зганьбив себе кров’ю наших братів і сестер, нам потрібна вулиця Джохара Дудаєва, вулиця Лондонська і площа Латвійська - бо це шана до націй, що стоять поряд з нами в битві з ордою", - додав Мацокін.

Топ коментарі
+12
Ваше "неначасі" вже призвело до війни. Так що краще помовчіть.
показати весь коментар
28.10.2022 10:44 Відповісти
+9
Та не називайте вже російське минуле радянським минулим...тим більше, що ніякої радянської влади не було, а була однопартійна диктатура.
показати весь коментар
28.10.2022 10:37 Відповісти
+5
ПАРНИ!!! Хорошее благое дело, базара нема "совсем"... Но это что, первоочередные проблемы??? Все порешал, всем помогли, всех расселили, все отремонтировали и т.д.??? Можно и херней помаяться?? Или все таки бюджет пилиться - лавуха мелется??
показати весь коментар
28.10.2022 10:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Та не називайте вже російське минуле радянським минулим...тим більше, що ніякої радянської влади не було, а була однопартійна диктатура.
показати весь коментар
28.10.2022 10:37 Відповісти
апсолютно вірно !!! червоний совково-кацапській, комуно-нацистькій окупаційний режим !!! срср - імперія зла і тюрма народів що розвʼязала 2Світову війну, здійснила на території України 3Голодомори-геноциди, а ще були репресії, гулаги, соловки, сибіри, трійки нквд, тощо !!! усе це призвело до того що окупаційна мацковіцька влада влада за 70 років червоної окупації знищила 35 мільйонів етнічних українців !!!
показати весь коментар
28.10.2022 12:33 Відповісти
ПАРНИ!!! Хорошее благое дело, базара нема "совсем"... Но это что, первоочередные проблемы??? Все порешал, всем помогли, всех расселили, все отремонтировали и т.д.??? Можно и херней помаяться?? Или все таки бюджет пилиться - лавуха мелется??
показати весь коментар
28.10.2022 10:37 Відповісти
В тих місцях це невідкладно.
показати весь коментар
28.10.2022 10:43 Відповісти
....невідкладно розмінувати, невідкладно ще дофіга чого...
показати весь коментар
28.10.2022 10:57 Відповісти
Ваше "неначасі" вже призвело до війни. Так що краще помовчіть.
показати весь коментар
28.10.2022 10:44 Відповісти
Ви досі думаєте, що причина війна у тому?
показати весь коментар
28.10.2022 14:24 Відповісти
Ви досі так не вважаєте?
показати весь коментар
29.10.2022 07:54 Відповісти
Так, не вважаю. Це виправдання, а не причина.
Зрозуміло, булоб краще, якби всі щебетали. Але сприймаю реальність такою як є.
Стосовно перейменувань - діло потрібне, за умови, що інші питання по забезпеченню функціонування громади відсутні.
показати весь коментар
29.10.2022 09:33 Відповісти
Розкажіть це москалям, які найперше що робили в Ізюмі це вилучали україномовну літературу і розпочинали перехід освіти на єзик. Тобто, ворог чітко розуміє сенси, а ви обираєте залишатися в омані "реальності яка є". Питання відновлення інфраструктури ніяким чином не гальмується розглядом патріотично-ідеологічних питань. Чи по вашому топонімічна комісія має давати вказівка обленерго, або Харківгазу?
показати весь коментар
29.10.2022 10:18 Відповісти
Те що роблять москалі мені відомо. До чого це? Освітня програма? - булоб дивно якби вони не впроваджували свої стандарти, закони, владу.
Дивно, що ми займалися впровадженням мови не системно і таке інше.
А реальність така, що частина Українців російськомовна, а вулиці вони ще років надцять будуть поміж себе називати по старому. І мова лише одна з ознак національної приналежності, і сама по собі не побить людину, що її знає (і користується нею) українцем.
Тому це виправдання війни, а не причина.
Причина - шизофренічна ідея відродження «величі» імперії і кацапів доісторичним вже методом - захопленням територій. І без України способів того відродження в їхньому розумінні схибленому позумінеіне існує.
показати весь коментар
29.10.2022 10:41 Відповісти
Единственное, что может быть оправданием такого переименования может быть только названия улиц именами погибших защитников и освободителей. Чтобы они с того света видели что их смерть была во благо украинского народа и он благодарен за это.
показати весь коментар
28.10.2022 10:44 Відповісти
Колотять понти наче щось роблять.
показати весь коментар
28.10.2022 10:44 Відповісти
П'ятачок, ти маєш щось проти такого рішення міської влади? Чи просто зайва какашка у кишені залежалась, а кинути охота?
показати весь коментар
28.10.2022 11:06 Відповісти
По перше, не площ, а майданів. Площа поняття математичне. По друге, це така вже нагальна потреба і більше нічим займатись саме зараз?
показати весь коментар
28.10.2022 11:20 Відповісти
"це така вже нагальна потреба?" - так!
Ідеологічною роботою на користь України треба займатись постійно.
показати весь коментар
28.10.2022 11:39 Відповісти
Ти нагадуєш початок дев'яностих, коли деякі казали, що поки в нас не буде високих зарплат та пенсій, ніхто українською мовою говорити не буде.
показати весь коментар
28.10.2022 10:45 Відповісти
Це казав один дамбасист що коли буде ковбаса по 2-20, тоді він і заговорить українською.
показати весь коментар
28.10.2022 11:25 Відповісти
Какая связь??? Вы все с ног на голову перевернете, и так как надо назовете..
показати весь коментар
28.10.2022 11:25 Відповісти
Перейменування вулиць і PR в квадратах.
показати весь коментар
28.10.2022 10:38 Відповісти
Тест на ватоголовість. Харків не може позбутися Пушкіна, Одеса Катьки... Відтак, навала мордору триватиме, бо починається вона в головах. І заміна назв вулиць з радянського Кравцова на промосковського Донця-Захаржевського по суті нічого не змінює. Як нічого не дає вулиця Ленона чи Лондонська. В ******** історія ізюмщини вдосталь власних героїв, які віддали своє життя за Україну.
показати весь коментар
28.10.2022 10:42 Відповісти
так скільки западенців поклали життя на сході..
показати весь коментар
28.10.2022 10:48 Відповісти
Чистку і відродження міста треба починати не з вулиць і площ,а з людей.Знаходити прихованих сепаратистів,прихильників "міра" і подібної проросійської наволочі.Це звиклі речі,тут не місце жалості і лібералізму,без того не виграти війну...
показати весь коментар
28.10.2022 10:53 Відповісти
Нікуди грошей дівати??? Розмінуй хоч нормально, поки погода дозволя....о вже ж дятли.... Нц що, тепер можна і дороги ліпить....зверху по мінах
показати весь коментар
28.10.2022 10:56 Відповісти
Ні, потрібно спочатку дороги збудувати, щоб було по чому піротехнікам під'їжджати до місць розмінування... сратєги банково-бункерні, *** їхню мать... і батяньку туди ж 😝😝😝😝😜🤪
показати весь коментар
28.10.2022 12:50 Відповісти
Так там все разбомблено. Зачем таблички улиц по два раза менять. Сразу поставят проукраинские названия. Всё правильно.
показати весь коментар
28.10.2022 14:12 Відповісти
Колоніальна спадщина - багатогранна. І тому руйнувати її варто всюди, де лише бачиш. Інакше стратегічні цілі війни - знищення мордору - не будуть досягнуті. Перемога на фронті - це оперативний успіх, але мине час і їхній гадючник в нашій країні може відродитися, якщо залишити метастази в назвах вулиць, топонімах, пам'ятниках тощо. Карфаген має бути знищено в корінь і це завжди "на часі".
показати весь коментар
28.10.2022 11:32 Відповісти
Тридцять років "рєпу чухали"
показати весь коментар
28.10.2022 11:39 Відповісти
Так, перейменування це найважливіший з заходів, а те, що люди напередодні зими сидять хєр знає де і в чому, то *****, зате найвеличніший в бункері, а люди перетопчуться, - вирішили з українців морозостійку породу пінгвінів виростити🤔 Але що маємо, те маємо, 30 років мудрий нарід вибирав, як не гівно, то тріску, довибирався мудрий нарід, а може зовсім і не мудрий 🤪
показати весь коментар
28.10.2022 12:46 Відповісти
Головне побільше назв в пам'ять ******** героям що віддали своє життя в боротьбі з рф.
показати весь коментар
28.10.2022 13:03 Відповісти
Йще требо переіміновувати мінські вулиці в мЄнські , як вже не існує міста Кієф , а є Київ ... так й на мапі не повинно існувати окупанської назви мінськ , бо є МЄНСЬК ...

Бо назва й суть дуже пов"язанні й одна без іншої не існує . Тому й відбулися Іловайский й Дебальцєвські котли , бо усі ми розуміли , що то Велика українська-московська війна , а верхівка обозвала це АТО (*******) . Так й мєнскі кабальні капітутуляції назвали "мінскім догАвАром" .
Й не було тоді перемог ... А зара чеснота повертається з повертанням природних й істотних назв .

Навіть все більше політиків й тим більш журналістів ворогів з півночі називають саме природною назвою - московитами й державу ту Московією .

Україна переможе Московію , а не Расєю -- бо Русь це й є Україна . А Московія це Залісся й просто вкрала в українців-русів назви ....
показати весь коментар
28.10.2022 13:41 Відповісти