8108 відвідувачів онлайн
11 234 54

З ППО Patriot не будуть збивати іранські дрони, - Повітряні сили

patriot

Наданий США комплекс ППО Patriot не застосовуватиметься проти іранських дронів-камікадзе, це робитиметься лише у крайньому випадку.

Про це заявив речник Повітряних сил ЗСУ Юрій Ігнат, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на РБК-Україна.

"Безумовно з ППО Patriot не будуть збивати іранські дрони. Я думаю, що в крайньому випадку можливе застосування, тому що ми сьогодні маємо Iris-T та NASAMS, які теж збивали "Шахеди". Я хочу сказати, що хоч" Шахед" і має вражаючу частину не таку велику, як ракета, але якщо він потрапить у важливий об'єкт, то це призведе до більших збитків, ніж ми втратимо ракету", - зазначив Ігнат.

Речник Повітряних сил також наголосив, що новий комплекс протиповітряної оборони відганятиме ворожу авіацію від кордонів України.

Топ коментарі
+18
логично,это что муху кувалдой ипашить
показати весь коментар
23.12.2022 20:00 Відповісти
+12
показати весь коментар
23.12.2022 20:03 Відповісти
+7
Гуго Карлович ™

@JoN_TM

- Против ваших систем «Patriot» у нас давно есть комплекс «Щелкунчик».
- И чем же он щёлкает?
- *****.
показати весь коментар
23.12.2022 20:31 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
логично,это что муху кувалдой ипашить
показати весь коментар
23.12.2022 20:00 Відповісти
показати весь коментар
23.12.2022 20:03 Відповісти
кувалда в орків, а в нас має бути "Томагавк" 😎, але поки ми обороняємось - то маємо тільки Петріоти 😟
показати весь коментар
23.12.2022 20:04 Відповісти
Логічнійше порівняння це забивання цвях мікроскопом ...

Мікроскоп може важити не меньше молотка , але він для іншого створенний !

Й тут може бути маленьке виключення , бо коли один вчений проводжає до дому дівчину й в неї з черевичкі поліз маленький цвях ... він шукає й не находить ніде поблизу каменюки . Але в рюкзаку є мікроскоп ...

Натяк такий -- шо життя й здороввя українців важливійша за рентабельність користування "мікроскопом" , тобто "Петріотом" . Але це буде виняток , а не правило й требо в Україні створити такі умови , що б всюди де буде "Петріот"буде купа іншої зборої для "приземлення" шахідів й іншого непотребу .
показати весь коментар
23.12.2022 20:32 Відповісти
А хіба ЗРК малої дальності (Шилки, Тунгуски, Оси) з дронами не справляються? Вони ж можуть літати тільки на значно нижчих висотах, ніж ракети
показати весь коментар
24.12.2022 08:10 Відповісти
Звісно ж! Там іноді достаньо мисливського карабіну, або банки із огірками від домогопосдарки!
показати весь коментар
23.12.2022 20:05 Відповісти
В ихних атаках часть все же психологического еффекта. Им важно добиватся ухудшения ситуации после каждого обстрела, а не выпустить 300 ракет и дронов одновременно и положить нашу енерго систему на неделю после которой начнется воосстановление. А оркам придется готовится не 8 дней к следующей атаке а 3 недели или месяц, в тоже время у нас уже через 2 недели будут явные улучшения
показати весь коментар
23.12.2022 20:09 Відповісти
ахметову чхати на то скільки ракет куда попало: до сих пір НІЧОГО не попало по ГЕНЕРАЦІЇ, тільки по станнціям розподілення та транспортування. Пам'ятайте що 10-го не тільки у нас був Бекаут, у всій ЕС були падіння напруги гойдалки та аварійні відключення. Чи просто так ЕС вимкнув 20+ блоків АЕС...

Голова щоб нею думати а не їсти з лопат ЗМІ.

ЗМІ 30 років не національні а олігархічні
показати весь коментар
23.12.2022 23:16 Відповісти
а от не надо подсказывать ))))...
показати весь коментар
23.12.2022 20:10 Відповісти
Они мониторят соцсети, и подходящие идеи реализуют, вот как эта. Думать день да и некому. Авось свеженькое сработает.
Не надо здесь умничать
показати весь коментар
24.12.2022 08:03 Відповісти
Скажу інше; колись я писав, що Херсон здадуть практично без бою, як і усе угрупування здриснуть на лівий берег і звідти будуть огризатись. А звідтов їх вигнати так просто не вийде.
Що ми і маємо.
Написати, як буде далі, чи ні?
показати весь коментар
24.12.2022 09:35 Відповісти
Через місяців три -- треба освоіти .
показати весь коментар
23.12.2022 20:10 Відповісти
вже
показати весь коментар
23.12.2022 20:54 Відповісти
проти мопедів потрібні навчально-бойові літаки та легкі штурмовики, наприклад Супер-Тукано.
він коштує від 15 млн.$, майже як одна ракета Патріота - 10 млн.$
показати весь коментар
23.12.2022 20:13 Відповісти
3 млн ракета петриота
показати весь коментар
23.12.2022 20:21 Відповісти
Бесплатно ракета Патриота.
показати весь коментар
24.12.2022 18:12 Відповісти
Достаточно кукурузника и пулеметчика в нем.
показати весь коментар
23.12.2022 20:54 Відповісти
у Другу світову більшість Фау 1 сбили Спітфаєри із прімитивним радаром, або по наводці радарів з землі, використовуючи прожектор.

Так Фау-1 то ж ракета була
показати весь коментар
23.12.2022 21:11 Відповісти
Фау-1 - швидше, реактивний літак-безпілотник, Фау-2 - балістична ракета
показати весь коментар
23.12.2022 21:33 Відповісти
Чому б нам не відновити виробництво Фау 1 з її реактивно- пульсуючим движком, простим як двері

Цікаво було б подивитись, як буде відбиватись ППО одночасно проти сотні Фау 😂
показати весь коментар
23.12.2022 21:59 Відповісти
тому що влада не НАЦІОНАЛЬНА.
показати весь коментар
23.12.2022 23:20 Відповісти
Ніяк. ППО просто вмре. Щоб не вмерло ППО бажано прикривати за допомогою C-ram інакше якщо хтось централізовано почне його виносити то винесе бо ланцети, харми і так далі.

Щоб могти відбиватись від сотень Фау 1 треба на прикритті кожного міста (отг) мати 5-10 хоч й примітивних але винищувачів. Самих дешевих. Самих простих у виготовленні та обслуговуванні, але навіть для нашої країни це всеодно буде велика кількість (1469 отг мінімум * 5-10) яка до того ж для бою буде металоломом. Но такою кількістю можна буде збивати всі дрони та крилаті ракети, але не балістичні... Звичайно можна дорожчих, потужніших, швидших і тоді їх треба буде для прикриття менше але і експлуатація їх буде дорожче.
показати весь коментар
24.12.2022 00:06 Відповісти
Тукано по суті таким і є. Але сенс в іншому, якщо наземні РЛС пропускають шахеди, то РСЛ такого літака як Тукано, навряд чи здатна побачити шахед на значній відстані.
показати весь коментар
23.12.2022 21:15 Відповісти
Бачать, але важко.
Пілот Міга розповідав що крилата ракета читається пакетом легко, а мопед важко - схожий на автівку, або погано видно в забудові
Але певен, що наші інженери можуть зробити потрібний радар легко
показати весь коментар
23.12.2022 21:29 Відповісти
Тукано розпіарена фігня із нереалістично великою ціною. Навіть якби ми їх замовили то у нас би їх досі не було, бо швидкість виготовлення там немала і всього їх ******** зроблено було мало, а старих немає де купити.

Так ми могли б їх використовувати максимум як винищувачі для прикриття від мопедів, крилатих ракет і навіть як бомбардувальники, але є але, цих тукано просто дуже мало. З таким же підходом можна замовити турецьких бпла винищувачів які лиш в розробці і ефект був би таким самим.
показати весь коментар
24.12.2022 00:12 Відповісти
Их желательно и из С-300 не сбивать.
показати весь коментар
23.12.2022 20:18 Відповісти
А шо - були такі плани???
показати весь коментар
23.12.2022 20:29 Відповісти
Достатньо зушки, але головне засікти мопеди! Збивати можна навіть стрілкотньою! Тільки аби засікти це драндулєт і бажано не над містом/селом!
показати весь коментар
23.12.2022 20:29 Відповісти
Тепловізори, прожектора...
показати весь коментар
23.12.2022 21:12 Відповісти
Нк бувало і так. Засікали на блопостах, але не завжди могли зреагувати.
показати весь коментар
23.12.2022 21:29 Відповісти
Має бути єдина програма інформування ППО по мопедам та крилатим ракетам із постів спостереження
показати весь коментар
23.12.2022 21:34 Відповісти
Влада не національна, саме тому мрія нею і зостанеться...
показати весь коментар
23.12.2022 23:23 Відповісти
Гуго Карлович ™

@JoN_TM

- Против ваших систем «Patriot» у нас давно есть комплекс «Щелкунчик».
- И чем же он щёлкает?
- *****.
показати весь коментар
23.12.2022 20:31 Відповісти
Цікаво чи є дрони швидкість яких більша ніж у мопедів . ? Можливо б спробувати збивати їх , такими дронами . .
показати весь коментар
23.12.2022 20:39 Відповісти
У дронів типа Байрактар швидкість біля 250 км.год. - більша ніж в Шахіда 136, але є інші варіанти мопедів, швидших.
Аде в ідеалі саме баражуючі дрони потрібні для виявлення та знищення мопедів

ЗЄля, де наш Сокіл 300 від Луча?
Шо, війна?
А як німці свої реактивні Месери під ковровим бомбардуванням виробляли... в сараях в лісах
показати весь коментар
23.12.2022 21:19 Відповісти
Так . Саме такі я і мав на увазі .
Потрібно щось типу- Свічблейда , дешевий дрон - камікадзе який може літати швидше мопедів , може візуально наводитись , і при зближенні з мопедом підривати свою бч . Або хоч - пошкоджувати мопеду пропелер .
показати весь коментар
23.12.2022 21:27 Відповісти
Можливо й непогана ідея ,, але я , на жаль , не спеціаліст в цій темі .. .
Треба щоб на це звернули увагу фахівці .
показати весь коментар
23.12.2022 22:03 Відповісти
фахівці звернуть але коштів фінансування не отримають. Ідей за сотню перевалило...
показати весь коментар
23.12.2022 23:24 Відповісти
Ну це ж таке .. Якщо це для держави не важлива проблема то , діло хазяйське .
показати весь коментар
23.12.2022 23:41 Відповісти
а що після вагнергейту, здачі Херсону та вбивство Азову вам очі не відкрило що у нас за "влада"?
показати весь коментар
24.12.2022 00:19 Відповісти
Звідки такий висновок ? .
Як це - не відкрило .? Та я завжди й знав - що собою являє зелень . Ще навіть тоді , коли вони тільки збиралися йти на вибори .
показати весь коментар
24.12.2022 11:23 Відповісти
моя реакція на суть вашої відповіді
"Якщо це для держави не важлива проблема то , діло хазяйське"
Держава - це верхній орган управління землею та нацією. Він зараз Коломойський, тобто влада у нас "охлократія"/"олігократія", а не національна: по типу нащадки ОУН/УПА.

Саме тому геноцид - для бені та інших - норма та виконання плану, розумієте що держави як такої немає... надри ворують, патріотичних вбивають більше ніж 300+ років... "влада" як така - просто театр для манкуртів щоб переварити націю в гоїв роману "1984"... маю факти що вибори також нарисовані як і в московії. Розумійте це та розголошуйте щоб манкурти перевдягались з тіктоку та оберігали майбутнє своїх дітей... Все буде тільки гірше - щось схоже на минуле голодоморів, вони тоже зроблені під керуванням НКВС... Київські архіви розсекречені крихту доказів, але мають... Сійте праведну справедливість щоб нація не згасла...
показати весь коментар
24.12.2022 20:51 Відповісти
А якщо навчити штучну нейронну мережу рою з трьох-чотирьох дронів самостійно визначати ціль-Шахед та намагатися "виловити ціль", сіткою, яку нестиме рій дронів?
показати весь коментар
23.12.2022 22:02 Відповісти
Німці свої реактивні літаки виготовляли на підземному заводові , ну і , мабуть , у них не було скільки зрадників як у нас , коли без малого не кожного кутка строчать кацапні доноси де що і як та іще і рекомендують куди , коли і чим бити (( Щось не пам"ятаю щоб дружина майбутнього президента Німеччини пропонувала за гроші здавати позиції верхмахту ((
показати весь коментар
23.12.2022 23:10 Відповісти
Звичайно, такі петріоти десь би для прикриття лінії фронту. Ото можна було б літаків набити!
показати весь коментар
23.12.2022 20:42 Відповісти
До зайняття вогневих позицій реальними батареями ЗРК Петріот бажано підготувати десятки макетів ЗРК Петріот для організації хибних позицій-цілей. Головний рашист вже поставив задачу спецслужбам на виявлення дислокації та знищення ("щелкания") поки що єдиного ЗРК Петріот, який буде розгорнутий в Україні. По агентурі та зрадникам, які отримали завдання визначити дислокацію українського Петріота, бажано спрямувати додаткові контрозвідувальні сили та засоби. Для створення у рашистських пілотів відчуття небезпеки атаки Петріотом бажано поширювати спеціально підготовлену інформацію про успішну бойову роботу цього ЗРК по авіації рашистів. Мабуть, в умовах, які склалися, набільш ефективною є орієнтація ЗРК Петріот на знищення балістичних ракет.
показати весь коментар
23.12.2022 21:10 Відповісти
мрії...
показати весь коментар
23.12.2022 23:26 Відповісти
А ЩО ШВИДШЕ ВИРОБЛЯТИ ? ТІ ДРОНИ ЧИ ЦІ РАКЕТИ ?
показати весь коментар
23.12.2022 22:11 Відповісти
Цензор, будь ласка, виправте "Шахед" и имеет поразительную часть не такую большую (Источник: ) на поражающую.
показати весь коментар
24.12.2022 06:21 Відповісти