10108 відвідувачів онлайн
2 599 88

Посол США Брінк засудила обстріл Херсона: Дуже жахливо, особливо напередодні Різдва

херсон

Посол США в Україні Бріджит Брінк засудила обстріл Херсона російськими військами напередодні Різдва.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Твіттер-сторінку Брінк.

"Сьогодні знову жорстока атака Росії на нещодавно звільнений Херсон. Жителі міста і так сильно постраждали, коли російські війська відключили електроенергію і воду. За попередніми даними, багато загиблих і поранених. Дуже жахливо, особливо напередодні Різдва", - зазначила вона.

Нагадаємо, 24 грудня російські окупанти обстріляли центр Херсона. Наразі відомо 7 загиблих і 58 поранених, 18 - у важкому стані.

Топ коментарі
+15
Особливо напередодні Різдва. А якби то було за тиждень, чи тижнем після то не було б таким особливим? Дайте адекватну зброю вже. Не намагайтесь те кляте путінське ліцо тримати.
показати весь коментар
24.12.2022 14:35 Відповісти
+9
Вы лучше ракеты дальнобойные дайте, чем плешивого к разуму призывать.
показати весь коментар
24.12.2022 14:47 Відповісти
+8
Кацапи-терористи знову вдарили по мирному місту. По місту, в якому живуть жінки і діти, в якому дозябають свою старість пенсіонери, бо ви потвори кожне, покоління українців калічили і вбивали. Не давали і не даєте вільно жити, видумуючи то імперію, то великоросів, то радянський союз, а то і "русский мир".! Бумеранг повекрнеться обов'язкого!
показати весь коментар
24.12.2022 14:54 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Особливо напередодні Різдва. А якби то було за тиждень, чи тижнем після то не було б таким особливим? Дайте адекватну зброю вже. Не намагайтесь те кляте путінське ліцо тримати.
показати весь коментар
24.12.2022 14:35 Відповісти
та давайте уже АTACMS, а то подвоз через керченский мост уже утомляет не на шутку.
показати весь коментар
24.12.2022 14:38 Відповісти
Головне, що не має ескалації...
показати весь коментар
24.12.2022 14:42 Відповісти
они будут бомбить 31 на 1 января.
показати весь коментар
24.12.2022 14:43 Відповісти
Так, понапиваються i будуть "салютами" в наш бiк гатити...
показати весь коментар
24.12.2022 18:03 Відповісти
Чисто гіпотетично: ескадрилья (або дві) F-16, поєднана з кількома A-10 "Warthog", могла б якось змінити ситуацію на лівому березі? З цими "Градами", що сьогодні обстріляли Херсон, і з усім іншим?

Чи у москалів там C-300/панцирі/тори/whatever, що навіть винищувачам 5-го покоління літати небезпечно?

(питаю, бо недавно прочитав, що F-35, наприклад, НЕ гарантує 100% безпеки польоту у зоні покриття С-400. Іншими словами, може бути збитий.)
показати весь коментар
24.12.2022 14:46 Відповісти
А навіщо залітати у зону ураження ППО? Можна спокійно обстрілювати ракетами і на відстані. Також можна застосувати смарт-бомби з лазерним наведенням, які самі до цілі долітають. Тут головне кідькість. Якщо у нас буде багато літаків та ракет, то ми зможемо переломити ситуацію просто за рахунок кількості вильотів та обстрілів.
показати весь коментар
24.12.2022 15:00 Відповісти
Вы лучше ракеты дальнобойные дайте, чем плешивого к разуму призывать.
показати весь коментар
24.12.2022 14:47 Відповісти
Обстреляли не ракетами дальнобойными, и тех, кто обстреливал, возможно достать ствольной артиллерией. - Вопросы к ОК "Південь".
показати весь коментар
24.12.2022 16:29 Відповісти
Кацапи-терористи знову вдарили по мирному місту. По місту, в якому живуть жінки і діти, в якому дозябають свою старість пенсіонери, бо ви потвори кожне, покоління українців калічили і вбивали. Не давали і не даєте вільно жити, видумуючи то імперію, то великоросів, то радянський союз, а то і "русский мир".! Бумеранг повекрнеться обов'язкого!
показати весь коментар
24.12.2022 14:54 Відповісти
Що для кацапського сміття Різдво?Хіба забули,як минулого року на Святвечір кацапня поперлася в Казахстан вбивати невинних людей.Для них нема нічого святого,бо то смердяче стадо кремлівського служки сатани,вони безбожники і нелюди.
показати весь коментар
24.12.2022 14:58 Відповісти
Дійсно, жахливо. А ви своєї провини не відчуваєте у цьому? Хто не виконує лендліх? Чому у нас й досі немає тієї зброї, яка б могла вберегти життя цих людей? Чому дев'ять (!) місяців минуло, а нам лише зараз почали постачати більш-менш нормальне ППО? Нехай своєму керівництву напише про ситуацію тут. Може так до них дійде, що їхні недолугі спроби гратися у геополітику призводять до величезної кількості людських жертв.

P.S. Всі так радіють тому пакету допомогу Україні, за який проголосува Конгрес. При цьому нещодавно вони ухвалили законопроект про бротьбу з кліматичноими змінами. Так ось його вартість оцінюється у 400 мільярдів доларів. Непогана така собі сума. Ось що у них в пріорітеті на сьогодні.
показати весь коментар
24.12.2022 15:07 Відповісти
Зате США нового посла у москвабад призначили Очевидно, ані розривання дипломатичних стосунків, ані визнання спонсором тероризму не буде.
показати весь коментар
24.12.2022 15:13 Відповісти
Ну звісно. Це ж так страшно - взяти і назвати речі своїми іменами. бідон просто клон обами...
показати весь коментар
24.12.2022 15:15 Відповісти
Там на кону уся планета. А про ленд-ліз - він за гроші, яких у нас немає. Вони нам усе дають по іншим статтям безкоштовно. А ленд-ліз - запасний варіант
показати весь коментар
24.12.2022 15:14 Відповісти
Читайте закон про лендліз і не слухайте всіляких ікспердів. Особливо звертайте увагу на дві маленькі поправки. В них вся суть. Завдяки ним він перетворюється на безлімітну та безоплатну допомогу.
показати весь коментар
24.12.2022 15:17 Відповісти
Давайте так.
***** готувався до війни мінімум 20 років.
Це було помітно з його дій, поведінки і риторики в змі.
А чим займались українці?
Де наша зброя?
Чого ви завжди винуватите когось. За Україну несуть відповідальність не мешканці Європи чи Америки.
показати весь коментар
24.12.2022 15:16 Відповісти
Давайте так: війна вже йде? Йде. Ось з цього і будемо виходити. У нас є по факту зброя у достатній кількості? Немає. Де ми її можемо взяти без коштовно? У ЄС та США. Все інше від лукавого. Можна до посиніння сперечатися про те, що ми не створювали власних гармат, безпілотників, танків, літаків і т.д. і т.п. Але це все в минулому. Сьогодні нам потрібно вижити і зберегти країну. Крапка.
показати весь коментар
24.12.2022 15:20 Відповісти
Ага. Безкоштовно. А ви не думали, що хтось багато працював, щоб та зброя дісталась нам безкоштовно? Ви щось зробили для світу і країн, з яких тепер вимагаєте?
показати весь коментар
24.12.2022 15:23 Відповісти
Ви уважно прочитали те, що я написав? Ще раз перечитайте. Я вже все сказав. Ходити до колу мені не хочеться.
показати весь коментар
24.12.2022 15:29 Відповісти
Я вам ще раз кажу.
Припиняйте вимагати в когось.
показати весь коментар
24.12.2022 15:32 Відповісти
Тоді за Вашою логікою УкраЇні треба припинити будь-який опір і капітулювати. Ну так виходить.
показати весь коментар
24.12.2022 15:34 Відповісти
Треба просто поводитись адекватно до ситуації. Якщо хочете щоб нам дійсно допомогли.
показати весь коментар
24.12.2022 15:39 Відповісти
Це абстракції якісь. Ви конкретизуйте: що означає "поводитись адекватно до ситуації"? І як тоді "поводитися адекватно", щоб у нас з'явилася зброя? Тут і зараз?
показати весь коментар
24.12.2022 15:42 Відповісти
Працювати над собою.
Ви напевно не розумієте західний менталітет
показати весь коментар
24.12.2022 15:58 Відповісти
І дового Ви пропонуєте "працювати над собою"? І що робити тут і зараз? Ну поки ми ще дикуни та невігласи?
показати весь коментар
24.12.2022 16:02 Відповісти
Походу нам треба ще 40 років у пустелі
показати весь коментар
24.12.2022 16:22 Відповісти
Немає у нас стільки часу. Та й не обраний народ. Так що рецептик явно не підходить...
показати весь коментар
24.12.2022 16:25 Відповісти
Ні, ми маємо захищатися. Але влада має сказати, що помилилася і замість оборони займалася популізмом і "великим будівництвом" і має просити зброю і дякувати, що її дають, а не звинувачувати США, що нам її мало дають. В такому разі хай беруть свою!!!
показати весь коментар
24.12.2022 15:41 Відповісти
Добре, визнає вона це. І далі що? Гроші магічним чином з'являться? І потім ми за ці гроші зброю придбаємо у необхідній кількості?

І що означає "дякувати за те, що дають". Це і так зрозуміло. Але якщо нам цієї зброї елементарно не вистачає, то не треба про це казати? Не треба нагадувати про лендліз? Тоді як Ви розраховуєте перемогти у цій війні?
показати весь коментар
24.12.2022 15:47 Відповісти
Тому що для заходу репутація це все.
Там слово це закон. А ми багато брехали і обіцянок не виконували.
показати весь коментар
24.12.2022 15:59 Відповісти
І? Ви постійно повертаєтесь до минулого. Що нам тут і зараз робити???
показати весь коментар
24.12.2022 16:03 Відповісти
Що робить?
Наводити лад в себе.
А не те що зараз робиться.
Ми маємо стати відповідальним партнером заходу, частиною заходу, тоді виставлення буде як до своїх. А у нас єрмак і клоуни.
Навіть в Полтаві відмовились знести пам'ятник ватутіну і загасити той вічний вогонь. Це ж прикацаплені уроди. Захід все бачить
показати весь коментар
24.12.2022 16:11 Відповісти
Немає часу на це все. Воювати треба, а не моралізаторством займатися. Переможемо - ось тоді і поспілкуємося на ці теми. Зараз не на часі...
показати весь коментар
24.12.2022 16:14 Відповісти
Воювати можна і треба, але враховуючи власні помилки .
Щоб не бігати по граблях. До речі, ще з 2010 року говорили про повторення трагедії минулого століття. І вгадали!
показати весь коментар
24.12.2022 19:26 Відповісти
Ми ВЖЕ воюємо. А те, що Ви пропонуєте, ми зробимо, коли закінчимо цю війну. І будемо готуватися до наступної.
показати весь коментар
24.12.2022 23:18 Відповісти
Звичайно грошей вже не буде, їх не повернути, бо влада їх зарила в дороги, але ми, особисто я буду бачити і знати, що влада визнала свій хибний шлях і буде все робити, щоб захистити Україну. Тут мова йде не тільки за гроші, як Ви цього не розумієте, втрачено час і можливості, помилки влади привели до знищення мирних українців, які повірили в шашлики і сиділи вдома, які були впевнені, що з Криму ніхто не вийде, бо там все заміновано і наші артилеристи зрівляють із землею все те що, буде йти. Але цього не сталося. Це не представники влади їздять на автомобілях, які були передані у війська? Це не представники влади мародерять гуманітарку, як наприклад в Запоріжжі вагонними нормами? І мене один посил і прохання, не дурити далі, не підводити нарід під те, що то США винні, що ніби не дають нам зброї і ні слова, що самі не закупули жодного снаряду для війська за три роки. Потрібно чемно просити, а не вимагати! Ось і все!
показати весь коментар
24.12.2022 17:17 Відповісти
Я вже вище про все це писав. Часу немає на це все. Зараз треба агресивно ВИМАГАТИ, а не ввічливо і неав'язливо ПРОСИТИ. Нам не до сантиментів. На кону наша державність. Переможемо - ось тоді і будете закликати до покаяння, соромити, притягувати до відповідальності, повчати і т.д. і т.п.
показати весь коментар
24.12.2022 17:20 Відповісти
Україна зараз захищає світовий поряд, який дозволив США стати лідерами вільного світу. Ми захищаємо не тільки себе, а ще й ключові інтереси США.
показати весь коментар
24.12.2022 15:20 Відповісти
Чесно кажучи не знаю.
Здається, ніхто б сильно не засмутився, якби ми повторили долю Білорусі.
Україні не треба захищати світові порядки. Нам треба захистити себе.
показати весь коментар
24.12.2022 15:24 Відповісти
Тому давайте моралізувати на тему "а чому хтось нам має давати зброю безкоштовно???" Ви ж самі собі протирічите. З одного боку кажете, що Україні треба мати своє (але його по факту немає), а з іншого кажете, що треба захищатися. Захищатися чим? І за що купувати зброю тут і зараз? Є якісь конкретні поради?
показати весь коментар
24.12.2022 15:33 Відповісти
не. Тут какие примитивы вздыхают по тому что могло бы быть, и чего никогда не будет (типа почему все свои года независимости последння копейка не шла на подготовку войны с россией ), и как нам никто ничего не должен (ага), ну тупорылые заезженные до оскомины советы отстреливаться асфальтом.
показати весь коментар
24.12.2022 15:38 Відповісти
Навіть додати нема чого. Ви все сказали
показати весь коментар
24.12.2022 15:44 Відповісти
Хто тут ще примітивний...
Отакі вимагачі почнуть вимагати у заходу гроші на післявоєнну відбудову. До того ж особливо голосливі оберуть у владу відбірних крадіїв. А потім будуть верещати, чому ж поганий захід нам гроші не дає. Ми ж за них воювали.
показати весь коментар
24.12.2022 15:51 Відповісти
А Ви, я вибачаюсь, вже перемогли? І гроші знайшли де взяти на зброю, не вимагаючи її у Заходу?
показати весь коментар
24.12.2022 15:54 Відповісти
А вони і без ваших істерик і образ в їхню сторону все дадуть.
Треба лише довести, що ви не кацапські портки і задню не дасте. Звісно, довести кров'ю і часом.
показати весь коментар
24.12.2022 15:56 Відповісти
Якби так було, як Ви пишете, то у нас би вже більша частина країни була окупованою. А ми дуже ввічливо і ненав'язливо продовжували б діалог з нашими західним партнерами щодо можливості постачання першої партії гаубиць М-777. А вони б робили вишляд, що нічого катастрофічного не відбувається і пропонували б погодитися на умови кацапів.
показати весь коментар
24.12.2022 16:00 Відповісти
Чого це раптом?
Якби було так як я пишу, то ми були би в НАТО.
Але де, завжди знайдеться широка категорія розумників. Тіпа краще дешевий росікий газ, аніж ната і всі її вимоги.
показати весь коментар
24.12.2022 16:09 Відповісти
Тому що не мали б зброї. От і усе. Перші партії важкого озброєння коли почали надходити до нас? Аж у травні місяці. А до цього воювали тим, що було. І якби не поставили б на вуха весь цивілізований світ і не почали агресивно вимагати зброю, то зараз би ми з Вами не переписувалися б тут, а сиділи б десь у кацапському СІЗО.
показати весь коментар
24.12.2022 16:12 Відповісти
Без розуміння причин власних помилок, ми ризикуємо швидко те саме повторити . Одразу після перемоги. Лише ціна буде занадто високою. Тому я вважаю, що про все треба дбати зараз.
показати весь коментар
24.12.2022 16:30 Відповісти
Ви знов сповзаєте в абстракції... Треба бути реалістом. І виходити з ситуації, як то кажуть, "на землі". Так, тут багато недосконалих речей, починаючи від уряду і закінчуючи пересічними громадянами. Але які вже є. Інших немає і найближчим часом не з'явиться. На жаль...
показати весь коментар
24.12.2022 16:33 Відповісти
Та ясно, що ви почали кидатися тими недосконалостями в сусідів.
показати весь коментар
24.12.2022 17:10 Відповісти
Не зрозумів. Ви про що?
показати весь коментар
24.12.2022 17:13 Відповісти
Я не нічого не протирічу.
Ще раз повторюю. Вимагайте в своєї влади. А не по сусідніх країнах.
показати весь коментар
24.12.2022 15:38 Відповісти
Ви просто цього не помічаєте. Добре, у влади. А у влади що - є гроші на це? От реально: є гроші на купівлю всього того, про що казав Залужний нещодавно? І при цьому ще мають залишитися гроші, вибачте, на підтримання штанів. Бо економіка у нас просто на дні зараз. У кого і що у цій ситуації вимагати???
показати весь коментар
24.12.2022 15:41 Відповісти
Звісно немає. І ще скоро не буде.
Очевидно народ в країнах заходу більш розвинутий і відповідальність. Тому вони у безпеці і на них ніхто не нападає.
показати весь коментар
24.12.2022 15:53 Відповісти
Тоді про що ми говоримо???
показати весь коментар
24.12.2022 15:56 Відповісти
вы сегодня вместо 95го квартала людей смешить подрядились?? ну тогда ладно, продолжайте, а мы послушаем как на них "ніхто не нападає именно потому что они більш розвинуті і відповідальні".
Хотя даже в ваших шутках с комплексом меншовартости перебор. Ну как на мой вкус ))
показати весь коментар
24.12.2022 16:01 Відповісти
Нічого не перебор.
Хоча до сусідів Польщу з'їздіть, побачите різницю. Вона скрізь і у всьому.
показати весь коментар
24.12.2022 16:07 Відповісти
был там много раз. Ничего хорошео не увидел и радостно вернулся домой
показати весь коментар
24.12.2022 16:13 Відповісти
А чого ж тоді шарите жадними очима по їхніх складах? Там же нічого хорошого.
До речі, ви хоч мову опануйте.
показати весь коментар
24.12.2022 16:14 Відповісти
з мовою в мене ОК, тому не вам мене вчити.
Звідки склади в польщі взялися і скільки міліардів ЕС вклав в цю країну, вам нагадати??
показати весь коментар
24.12.2022 16:19 Відповісти
А я вас не вчу. Просто майте повагу до інших.
Мова окупанта і вбивць не надто зараз вітається
показати весь коментар
24.12.2022 16:21 Відповісти
я дуже ціную ваші настанови дякую)
показати весь коментар
24.12.2022 16:42 Відповісти
Це не настанови. А вимоги **********
показати весь коментар
24.12.2022 17:09 Відповісти
Женя-Женя, Польща пишеться з великої букви, вона дала прихисток мільйонам наших громадян. З маленьекої букви пишеться росія.
показати весь коментар
24.12.2022 17:22 Відповісти
анатолій, для мене з великої букви пишеться Україна
показати весь коментар
24.12.2022 17:42 Відповісти
ну то вимагали. Вы не заметили?? не хватает мозгов понять что Украина в одиночку никогда не смогла бы справиться с таким агрессором, даже если бы сняла с себя последнюю рубашку??? непонятно, что для решения таких проблем есть межд. установи типа НАТО, ООН и т.п.. мы ж не молдовой воюем...
В ООН мы внески платим кстати....Они что-то сделали? ввели миротворцев??
тоже не имеем права с них требовать? а забыл, надо подякувать гутерешу, которого даже сша обоср*ло недавно за продажность. А вы главное дякувать не переставайте
показати весь коментар
24.12.2022 15:45 Відповісти
Скажено плюсую
показати весь коментар
24.12.2022 15:49 Відповісти
ніхто б сильно не засмутився если бы кацапы захватили всю Украину и вышли на границу польши и молдовы??? пишите исчо
показати весь коментар
24.12.2022 15:35 Відповісти
Так вже було

І все до того йшло

Українці обрали Януковича, який вже майже вручив державу хутіну. Сильно в Європі засмутились?
показати весь коментар
24.12.2022 15:37 Відповісти
серьезно?? тогда война была? миллионная армия россии вооруженнная до зубов бал. ракетами и щахедами вышла на границу с польшей???
Я что-то пропустил.... Киньте ссылочку пож-та
показати весь коментар
24.12.2022 15:39 Відповісти
А чого раптом вона мала туди виходити?
Хіба ***** збирався воювати з НАТО?
показати весь коментар
24.12.2022 15:40 Відповісти
вам самой не смешно глупости писать??? если захватит Укриану то не выйдет туда? и не, не збирався воювати з НАТО. Честное пионерское
показати весь коментар
24.12.2022 15:48 Відповісти
Біля країн Балтії нема срасії?
Вже на них напали ? Мільйонна армія біля кордонів ошивається
Коли напали?
показати весь коментар
24.12.2022 15:54 Відповісти
країни Балтии сидят и трусятся каждый день, какой ответ будет у США, если не дай Бог что по ним. Они тут сами об этом писали. Молдова и польша пока спят спокойно. А вот если нас не будет (не дай Бог), то эти 2 країни дуже засмутяться, поверьте на слово
показати весь коментар
24.12.2022 16:05 Відповісти
Лише вони і все
показати весь коментар
24.12.2022 16:06 Відповісти
Так, Ксенія. Я про це пишу постійно, але на Цензор заходять люди влади і пересмикують та переводять стрілки в бік США і Європи. Якщо США і Європа такі погані, то чому після 2019 року не займалися обороною, а "великим крадівництвом"? Якби "велике крадівництво" допомогло українці то ми б цьому раділи, наприклад- були збудовані підземлі заводи по виготовленню зброї, військові казарми під землею під прикриттям бетону..., а так тільки дорогі, дуже дорогі дороги по яким добре їхав ворог.
показати весь коментар
24.12.2022 15:31 Відповісти
Наприклад німцям було би добре, якби ми не воювали, а швидко здались.
А отакі українці сидять і вимагають зброю, яку оплатили своєю працею та часом мешканці Німеччини, поки вони самі байдикувати і ржали. Дозволяли владі та олігархам красти в держави.
Ви в себе розберіться. Вимагайте у свого президента, а на канцлерів та Байденів гавкаєте
показати весь коментар
24.12.2022 15:35 Відповісти
если бы мы сдались, німцям не було би добре, ибо армия россии вышла на бы на границу с польшей. Дальше подсказать как было бы "добре", или уже сами догадаетесь?
показати весь коментар
24.12.2022 16:07 Відповісти
Ви впевнені, що ***** б напав на НАТО?
Ой ой...це дійсно смішно
показати весь коментар
24.12.2022 16:13 Відповісти
Ой ой кацапы не устраивают теракты в НАТО, не кидают ракеты в польшу, не взрывают газопроводы, не режут волоконные кабели, не травят новичком людей в англии...и это притом что пока они загрузли в Украине.....дійсно смішно
показати весь коментар
24.12.2022 16:17 Відповісти
Звичайно кацапи здійснюють теракти та інше в країнах НАТО, але є тоненько писклять, що то не вони. Чи вони відкрито напала і щось там зробили і заявили, що то воно?
показати весь коментар
24.12.2022 17:25 Відповісти
а ну раз то все не считается, тогда ок
показати весь коментар
24.12.2022 17:44 Відповісти
Так то спеціально напередодні Різдва
показати весь коментар
24.12.2022 15:14 Відповісти
Авжеж! Вбивство ненеріздво не таке страшне.
показати весь коментар
24.12.2022 15:24 Відповісти