8782 відвідувача онлайн
3 226 99

Терехов сплатив штраф за використання російської мови під час звернень до громадян

ігор,терехов

Мер Харкова заплатив 3400 грн штрафу за порушення мовного закону.

Про це повідомила заступниця міського голови Харкова Тетяна Чечетова-Терашвілі у відповіді на запит Суспільне Харків, передає Цензор.НЕТ.

Штраф Терехов сплатив 2 грудня, сказано у відповіді.

Тетяна Чечетова-Терашвілі зазначила, що Ігор Терехов добровільно сплатив штраф згідно з постановою про адміністративне правопорушення.

Суму стягнення у міськраді не зазначили, але міський голова мав сплатити 3400 гривень.

Нагадаємо, що у листопаді Терехова оштрафували за використання російської мови в ефірі телемарафону "Єдині новини". Після цього мер Харкова повідомив, що спілкуватиметься на марафоні українською, а до харків'ян звертатиметься російською та того ж дня, коли виписали штраф, записав звернення до харків'ян російською.

Топ коментарі
+16
Терехов привселюдно повідомив,що скоїть правопорушення повторно,й зробив це.
Мав би вже по ККУ проходити.
показати весь коментар
27.12.2022 16:06 Відповісти
+15
Не кажіть дурні, це не заслуга Терехова, чи любого мера українського міста.
показати весь коментар
27.12.2022 16:25 Відповісти
+14
Нічого дивного. Достойний спадкоємець та послідовник здохнувшого гепи...
показати весь коментар
27.12.2022 16:14 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А отам Арестович із Гордоном ходили вулицями столиці України і на камеру мило спілкувалися мовою ворога,їх теж покарали?
показати весь коментар
27.12.2022 16:03 Відповісти
Ни Арестович, ни Гордон не являются гос чиновниками, поэтому у них нет никаких обязательств по языку общения. Могли хоть на агнглийском, хоть на китайском...
показати весь коментар
27.12.2022 16:16 Відповісти
він же балакучий рот зелі
показати весь коментар
27.12.2022 16:31 Відповісти
а зарплату арестович отримує з якого бубуна ?
показати весь коментар
27.12.2022 16:34 Відповісти
А можно выписку о том что он получает ЗП Он внештатный. Гуглите, если не знаете что это значит
показати весь коментар
27.12.2022 19:37 Відповісти
може тобі ще й свічку подержать,коли ти.....
показати весь коментар
27.12.2022 19:40 Відповісти
Терехов привселюдно повідомив,що скоїть правопорушення повторно,й зробив це.
Мав би вже по ККУ проходити.
показати весь коментар
27.12.2022 16:06 Відповісти
Сподіваюсь що харків'яни більше ніколи не оберуть собі совкодрочерів- казнокрадів
показати весь коментар
27.12.2022 19:40 Відповісти
Терехов на державній посаді тому на роботі повинен хоча вміти розмовляти державною мовою
І це штраф 3400 не дуже великий
А чому взагалі не звільняють таких людей які щось не вміють або не хочуть навчатися?
Він використовує російську мову не вдома а для суспільства і це мабуть рашисти чують і будуть аплодувати що в Україні таки російська
показати весь коментар
27.12.2022 16:09 Відповісти
Він робить для Харкова більше, ніж будь хто в Україні. Світло виключають години на 3 раз на 2 -3 дні. Київ про таке може тільки мріяти. Проблеми виникають, але вони вирішуються.
показати весь коментар
27.12.2022 16:14 Відповісти
Не кажіть дурні, це не заслуга Терехова, чи любого мера українського міста.
показати весь коментар
27.12.2022 16:25 Відповісти
Це заслуга ЗСУ, але хіба в Києві немає ЗСУ, чи менше ППО ніж в Харкові? Терехов чудово працює і добре мотивує інших працювати. За Терехова харків'яни самі кому хочеш пику натовчуть: і кацапам і україномовним провокаторам! Чи забули, як в 2014-му харків'яни деяких приїзжих на площі на коліна поставили? І що? Невже це призвело до якоїсь ХНР чи ще до якоїсь дурні?
показати весь коментар
27.12.2022 16:30 Відповісти
А ви впевнені що він не постачає інформацію ворогу й досі.
показати весь коментар
27.12.2022 16:33 Відповісти
Я впевнений, що він ненавидить кацапню не менше, ніж 99 % руськомовних харків'ян. До речі мені дуже приємно чути харківську руську мову, яка не має нічого спільного з москальською говіркою з характерним московським гєгєканням і аааканням. Ось московську підерастичну говірку я біологічно не переварюю
показати весь коментар
27.12.2022 16:37 Відповісти
"За Терехова харків'яни самі кому хочеш пику натовчуть: і кацапам і україномовним провокаторам" - Відвикай говорити за всіх (харків'ян). Я про "...україномовним провокаторам".
То шо Терехов, як і Гепа, (як до того ще Кушнарьов) намагається ловити кацапські настрої у Харкові, та таким чином протиставляти себе та Харків Києву - не робить йому честі, та на мій погляд, потребує зміни його на іншого (професіонала та патріота).
Харків'яни не забули голосування Терехова проти перейменування проспекта Жукова до війни.
показати весь коментар
27.12.2022 16:43 Відповісти
Ой Божечки, який жах... Жюков-жюков. Того жюкова вже ніхто не знає. Всі хто знав, померли. Стоїть собі камінь і нехай собі стоїть. Ні, це ж треба підняти такий кіпіш, щоб збурити суспільство! Коли ж ви, провокатори, заспокоїтесь?
показати весь коментар
27.12.2022 16:52 Відповісти
Тобто не треба було перейменовувати у Харкові проспект Жукова на Григоренко?
Ось ти і попався.
Чисто фсб-шні тези.
Хлопче - чого ти забув на цьому ресурсі?
Вважаю, що ти та - тут (як мінімум на пару) - проводите рашистську інформаційно-психологічну операцію (ІПСО)
показати весь коментар
27.12.2022 17:19 Відповісти
Шановний, не сперечайтесь з ним. Це кацапський бот. Реєстрація: 28.11.2022
показати весь коментар
27.12.2022 17:42 Відповісти
володимир ліпко теж кацапський бот. Реєстрація:10.12.2022
показати весь коментар
27.12.2022 17:45 Відповісти
Ти русскій?
показати весь коментар
27.12.2022 16:52 Відповісти
в Харкові метро безкоштовне і це рішення Терехова.заспокойтесь
показати весь коментар
27.12.2022 16:36 Відповісти
Те що у вас безкоштовне метро це тішить але чи на довго ?
Але після війни всі недоотримані кошти від метро внесуть у підвищення ціни на проїзд метро - БЕЗКОШТОВНО НІЧОГО НЕ БУВАЄ
показати весь коментар
27.12.2022 18:09 Відповісти
Я с языком аккуратней, грабли еще те.
показати весь коментар
27.12.2022 16:10 Відповісти
Нічого дивного. Достойний спадкоємець та послідовник здохнувшого гепи...
показати весь коментар
27.12.2022 16:14 Відповісти
Ох, чекаю, коли повернуться наші руськомовні герої з передової, і такі як ти, будуть пробувати казати їм, якою мовою їм спілкуватися. Як я буду милуватися, коли ви будете вмиватися кривавою юшкою 😍
показати весь коментар
27.12.2022 16:17 Відповісти
Русскає бидла погрожує українцям в Україні? За кого голосував?
показати весь коментар
27.12.2022 16:53 Відповісти
володимир ліпко теж кацапський бот. Реєстрація:10.12.2022
показати весь коментар
27.12.2022 17:49 Відповісти
Це не суперечка. Під час війни не сперечаються...а це інформаційна війна.
показати весь коментар
27.12.2022 18:59 Відповісти
Ви праві.
показати весь коментар
27.12.2022 19:16 Відповісти
Це кацапський бот. Реєстрація: 28.11.2022
показати весь коментар
27.12.2022 19:15 Відповісти
"Ох, чекаю, коли повернуться наші руськомовні герої з передової, і такі як ти, будуть пробувати казати їм, якою мовою їм спілкуватися. " - Здається мені, що ти проводиш тут політику рашистів.
показати весь коментар
27.12.2022 16:59 Відповісти
Все ж краще почути проукраїнську думку російською мовою, аніж рашистську мовою азірова.
показати весь коментар
27.12.2022 16:16 Відповісти
Конечно сейчас нет более важных проблем, чем язык на котором общается Терехов....
показати весь коментар
27.12.2022 16:17 Відповісти
Это вечный камень преткновения, который никогда не позволит украинскому народу быть дружным единым целым. Эту зраду разгоняют продажные кремлевские боты и полезные идиоты с западной Украины в основном. Люди не понимают, что если дать полную свободу людям в плане владения тем или иным языком, то даже те же донбассовцы послали бы кацапов далеко и надолго прямо в 2014-м году. Потому что не было бы этой страшилки, на которой кацапня спекулировала на Донбассе в 2014.
показати весь коментар
27.12.2022 16:26 Відповісти
згоден.а підріла під прізвищем тягнисрак,коли в донбассі вирішувалась доля держави в 2014 році,по наказу з москви протягнув в ВР законопроект про заборону російської мови.як кажуть неначасі - народ в донбасі шарахнувся з України.
показати весь коментар
27.12.2022 16:39 Відповісти
Так. 100% це була проплачена з кремля акція. Тягнисраку і гниду фаріоншу я би повісив першими. І тоді точно весь український народ згуртувався би на боротьбі проти угро-фінської навали.
показати весь коментар
27.12.2022 16:42 Відповісти
Я проти тих категоричних висловлювань Тягнибока та Фаріон, бо вони фактично допомогли рашистській пропаганді тоді.
Але.
"Тягнисраку і гниду фаріоншу я би повісив першими. І тоді точно весь український народ згуртувався би на боротьбі проти угро-фінської навали. "
Твій висновок - "я би повісив першими" - це 100% рашистький нарратив.
показати весь коментар
27.12.2022 16:56 Відповісти
Ну якщо "нарот" шарахається від державної мови, культури, літератури, мистецтва, історії, ба більше, ненавидить її лютою ненавистю, то може хай їде до своїх? А не чекає поки путя введе?
показати весь коментар
27.12.2022 16:45 Відповісти
Та ніхто не шарахається ні від чого. Потрібна свобода. Буде свобода, люди будуть рвати за цю країну і цю свободу. А якщо один совок(російськомовний) змінюється на інший(україномовний) з тими самими переслідуваннями і нав'язуванням, то ніхто за це рвати жили не буде.
показати весь коментар
27.12.2022 16:48 Відповісти
Бачу в твоїх тезах ІПСО фсб-шників.
показати весь коментар
27.12.2022 17:01 Відповісти
на темі мови спекулювало багато українських патріотів в вишиванках.і де вони тягнисраки фаріонші і всякі та радиКАЛи ? а використали народ і потікали.зараз державу потрібно рятувати,людей.і тема мови от сьогодні точно не на часі,як і в 2014 році.
показати весь коментар
27.12.2022 16:51 Відповісти
За Зєлєнскава галасавал?
показати весь коментар
27.12.2022 16:55 Відповісти
за Порошенка.
показати весь коментар
27.12.2022 16:55 Відповісти
Назви головне гасло Порошенка.
показати весь коментар
27.12.2022 16:58 Відповісти
ти що - дурне ? екзамени мені тут проводиш.основне гасло - хужє нє будєт.
показати весь коментар
27.12.2022 17:02 Відповісти
То ти так голосував за Порошенка. Якщо ти взагалі з України.
показати весь коментар
27.12.2022 17:13 Відповісти
голосував за Пороха.сам з України.от ти за кого голосував - за зебарана ?
показати весь коментар
27.12.2022 17:32 Відповісти
Бачу в твоїх словах тези фсб-шників.
показати весь коментар
27.12.2022 17:02 Відповісти
Вы меня простите, но там все разворачивалось без Тягнибока. Потому что с подачи Тягнибока отменили языковой закон януковича, а значит вернули еще советский 80-какого-то года... Но это не имело никакого значения
Не нужно тут разводить кремлевскую пропаганду
показати весь коментар
27.12.2022 19:40 Відповісти
не надо защищать кремлевских наймитов.
показати весь коментар
27.12.2022 19:44 Відповісти
Вилізло русскамірскає чюда-юда...
показати весь коментар
27.12.2022 16:45 Відповісти
"Это вечный камень преткновения, который никогда не позволит украинскому народу быть дружным единым целым." - я бачу в цих тезах рашистські нарративи.
Нема ніякого каменю "преткновения".
Є цілеспрямована багаторічна робота фсб-шників рашистської імперії (та корисних ідіотів у нас) на теренах України проти України та українців.
показати весь коментар
27.12.2022 16:49 Відповісти
А я бачу рашистські наративи в примушенні до використання певної мови. Це явне підбурення українського суспільства з ціллю його розділити, послабити і захопити. Якщо ви з цим незгодні, то ви або кремлебот, або корисний ідіот, який сам того не розуміючи, працює на пуйла
показати весь коментар
27.12.2022 16:57 Відповісти
Є різниця між російською мовою в Україні та українською мовою.
"А я бачу рашистські наративи в примушенні до використання певної мови" - в твоїх текстах вище проводиться теза, що спілкування російською - це добре і ок. Ну тобто давайте ще і русо зомбоТВ в Украіїни будемо показувати - там же російскька мова (на якій норм спілкуватися).
Але. Війна показала, що з мови та ТВ і розпочалося засірання мізків "русскоговорящих" в Україні.
Тепер в ЛДНР - багато наших бувших громадян, що вже вбивають українців за рашу.
Тому. Мова має значення. І дуже велике.
І твої нарративи - це чисто фсб-шні тези (хоч ти і намагаєшся мімікрувати словами "кремлебот, або корисний ідіот, який сам того не розуміючи, працює на пуйла ")
показати весь коментар
27.12.2022 17:11 Відповісти
Ніякого кацапського ТВ! Використання руської мови це не значить, що обов'язково треба дивитися кацапське телебачення. Що за стереотипи? Але має бути руськомовне українське телебачення з роз'ясненням для руськомовних, що кацапстан то є тотальне зло, яке направлене на знищення всього доброго, що є у світі.
показати весь коментар
27.12.2022 17:24 Відповісти
"Використання руської мови це не значить, що обов'язково треба дивитися кацапське телебачення. Що за стереотипи? Але має бути руськомовне українське телебачення з роз'ясненням для руськомовних..."
Мова має значення. І дуже велике. А твої нарративи - це чисто фсб-шні тези - тому ти фсб-шний троль.
показати весь коментар
27.12.2022 17:30 Відповісти
Подивись на реєстрацію ліпка та демона, а також придивись на стиль мовлення, вони ідентичні, отже вони боти, і не важливо зроблені вони мовою кодування чи з гівна та палок.
показати весь коментар
27.12.2022 17:26 Відповісти
Самого послідовника гепи треба покарати, він удень краде більше
показати весь коментар
27.12.2022 16:31 Відповісти
Державний службовець, який при виконанні своїх обов'язків використовує державну мову російської федерації є державним службовцем російської федерації. Кому служимо, Тєрєхав?
показати весь коментар
27.12.2022 16:43 Відповісти
Тягнисрака, це ти? Чи це Фаріонша?
показати весь коментар
27.12.2022 16:49 Відповісти
Я чистий українець. А ти русскій.
показати весь коментар
27.12.2022 17:00 Відповісти
Я переважно руськомовний українець. Але ні в якому разі не російськомовний.
показати весь коментар
27.12.2022 17:05 Відповісти
Мова і штрафи це таке.під час війни ******* варяцтвом.а от у нас у вінниці лікарі вимагали від поранених бійців за надання групи по інвалідності великих сум грошей,до90 тис.грн.поранені поскаржились.то лікарі тупо повтікали ,до пори ,потім знов ,повилазить".от де треба ,,зачищати".
показати весь коментар
27.12.2022 16:49 Відповісти
100%! Є дійсно важливі речі. Як от приниження героїв з фронту у лікарнях і в поїздах. Ось де треба активну позицію показувати!
показати весь коментар
27.12.2022 16:54 Відповісти
Говорити російською мовою в Україні - це не приниження українців?
показати весь коментар
27.12.2022 16:56 Відповісти
А франкомовні канадці принижують англомовних канадців?
показати весь коментар
27.12.2022 17:00 Відповісти
Русскій дурачьок...Канада розділена мовно територіально, як і Швейцарія. Кожне слово, сказане в Україні російською мовою означає відразу три слова - путін ввєді вайска. Зараз в Україні йде війна російської мови з українською і ти воюєш на стороні росії.
показати весь коментар
27.12.2022 17:05 Відповісти
"Путін ввєді вайска" з'явилося після того, як деякі україномовні провокатори за вказівкою з кремля почали продавлювати законопроект про заборону руської мови в Україні. Ось цим і викликали ланцюгову реакцію донбасівського соціального вибуху. До цього Донбас нормально себе почував в українському суспільстві. Були непорозуміння, але це суспільство було єдиним цілим
показати весь коментар
27.12.2022 17:10 Відповісти
Для тебе вже саме існування української мови, українців та України є провокацією проти вілікай рассіі.
показати весь коментар
27.12.2022 17:12 Відповісти
Для мене існування кацапстану це швидкий шлях до кінця світу. Кацапстан має бути знищений повністю, щоб надалі людська цивілізація могла існувати. Але я за двомовність, тримовність, свободу і демократію. Поменше заборон і побільше свобод. В рамках розумного звичайно
показати весь коментар
27.12.2022 17:19 Відповісти
Ти за Україну без українців.
показати весь коментар
27.12.2022 20:18 Відповісти
"деякі україномовні провокатори за вказівкою з кремля почали продавлювати законопроект про заборону руської мови в Україні. Ось цим і викликали ланцюгову реакцію донбасівського соціального вибуху."
Мова має значення. І дуже велике. А твої нарративи - це чисто фсб-шні тези - тому ти фсб-шний троль.
показати весь коментар
27.12.2022 17:28 Відповісти
Звідки кацапському боту знати, що французомовні знаходяться в резервації в Квебеку. Ця ботяра повитягала кацапські методички часів 14-15 років, те що усруси навчили своїх ольгінських ботів української мови неабиякий прогрес але вони нікчеми елементарно виявляються.
показати весь коментар
27.12.2022 17:38 Відповісти
І треба відрізняти російську мову з цим огидним пітерастичним московським акцентом від руської мови українців
показати весь коментар
27.12.2022 17:02 Відповісти
Українці ніколи не будуть говорити так, як срана русня, навіть якщо будуть використовувати одні і ті ж слова
показати весь коментар
27.12.2022 17:03 Відповісти
Згоден з виразом: чия мова - того влада?
показати весь коментар
27.12.2022 17:09 Відповісти
Я вважаю, що суспільство треба об'єднувати, а не роз'єднувати, особливо в військовий час, коли стоїть на кону майбутнє нашої країни. І я сподівався, що слуги повернуть двомовність і тим самим привернуть донбасівців і кримчан до України і відвернуть від паРаші. Але слуги мене розчарували своєю слабкістю
показати весь коментар
27.12.2022 17:13 Відповісти
Українці зобов'язані розуміти російську мову?
показати весь коментар
27.12.2022 17:17 Відповісти
"І я сподівався, що слуги повернуть двомовність"
Мова має значення. І дуже велике. А твої нарративи - це чисто фсб-шні тези - тому ти фсб-шний троль.
показати весь коментар
27.12.2022 17:25 Відповісти
Мої наративи - це знищувати русню, мордву, комі, бурятів, та інше біосміття, яке сунулося на територію вільної незалежної демократичної України! Це фсб-шні тези? Та ти хворий, чувак...
показати весь коментар
27.12.2022 17:31 Відповісти
Ти брешеш.
Висновок Володимир Ліпко та Holy Demon- фсб-шні тролі:
Нарративи Володимир Ліпко та Holy Demon:
"на темі мови спекулювало багато українських патріотів в вишиванках.і де вони тягнисраки фаріонші і всякі та радиКАЛи"
"Тягнисраку і гниду фаріоншу я би повісив першими."
"За Терехова харків'яни самі кому хочеш пику натовчуть: і кацапам і україномовним провокаторам!"
"Это вечный камень преткновения, который никогда не позволит украинскому народу быть дружным единым целым."
"Питання мови яке він підняв це дешева спекуляція."
"І я сподівався, що слуги повернуть двомовність"
"деякі україномовні провокатори за вказівкою з кремля почали продавлювати законопроект про заборону руської мови в Україні. Ось цим і викликали ланцюгову реакцію донбасівського соціального вибуху."
"Використання руської мови це не значить, що обов'язково треба дивитися кацапське телебачення. Що за стереотипи? Але має бути руськомовне українське телебачення з роз'ясненням для руськомовних..."
"А я бачу рашистські наративи в примушенні до використання певної мови" (в сенсі примусу до використання української)
показати весь коментар
27.12.2022 17:41 Відповісти
путін за українську мову, чи російську?
показати весь коментар
27.12.2022 17:10 Відповісти
Пуйло за будь-що, що може роз'єднати українське суспільство. Це кгбешник і він знає як стравлювати людей між собою. Питання мови яке він підняв це дешева спекуляція. І якби український народ був мудріший, то могли б набутилити пуйла прямо в 2014-му. Але українці вибрали піти на конфронтацію між собою, чим дуже порадували цю бліду моль
показати весь коментар
27.12.2022 17:16 Відповісти
путін за українську мову, чи російську?
показати весь коментар
27.12.2022 17:19 Відповісти
"Питання мови яке він підняв це дешева спекуляція."
Мова має значення. І дуже велике. А твої нарративи - це чисто фсб-шні тези - тому ти фсб-шний троль.
показати весь коментар
27.12.2022 17:26 Відповісти
І бажано знищувати зі словами: "я, русскоязычный украинец, верный сын независимой свободной и демократической Украины, приговариваю тебя, российскоязычного путинского или пригожинского отброса, к смерти"
показати весь коментар
27.12.2022 17:37 Відповісти
Висновок Володимир Ліпко та Holy Demon- фсб-шні тролі.
Нарративи Володимир Ліпко та Holy Demon:
"на темі мови спекулювало багато українських патріотів в вишиванках.і де вони тягнисраки фаріонші і всякі та радиКАЛи"
"Тягнисраку і гниду фаріоншу я би повісив першими."
"За Терехова харків'яни самі кому хочеш пику натовчуть: і кацапам і україномовним провокаторам!"
"Это вечный камень преткновения, который никогда не позволит украинскому народу быть дружным единым целым."
"Питання мови яке він підняв це дешева спекуляція."
"І я сподівався, що слуги повернуть двомовність"
"деякі україномовні провокатори за вказівкою з кремля почали продавлювати законопроект про заборону руської мови в Україні. Ось цим і викликали ланцюгову реакцію донбасівського соціального вибуху."
"Використання руської мови це не значить, що обов'язково треба дивитися кацапське телебачення. Що за стереотипи? Але має бути руськомовне українське телебачення з роз'ясненням для руськомовних..."
"А я бачу рашистські наративи в примушенні до використання певної мови" (в сенсі примусу до використання української)
показати весь коментар
27.12.2022 17:42 Відповісти
Прикольно те, що ця чмоня вважає себе кацапомовним українцем, тобто ніким, бо не існує такого поняття в жодному міжнародному законі чи хартії як болгаромовний поляк словеномовний чех і т.д.
показати весь коментар
27.12.2022 17:46 Відповісти
А існують такі поняття, як франкомовний бельгієць, або німецькомовний швейцарець, або англомовний канадець? Прикольно, що ти така чмоня, що не знаєш, що є багато демократичних країн з декількома офіційними мовами. І є одномовний кацапстан. І є чмоня В'ячеслав Бондаренко, який хоче, щоб демократична Україна була така ж одномовна, як і його коханий кацапстан
показати весь коментар
27.12.2022 17:56 Відповісти
Чмоня усруська, в Україні одна мова, тому свої висери засунь в своє очко, я тобі, пітушня, не дозволяв до себе писати.
показати весь коментар
27.12.2022 18:05 Відповісти
Чому одна? Тому що ти не можеш вивчити більше ніякої? Що, твоя щелепа більшк ні на що нездатна? Ну так чому талановиті українці мають рівнятися до таких нездар як ти? І до таких нездар як кацапи, які крім свого россосийского языка, більше нездатні нічого вивчити, тому й мають одну офіційну мову. Я вважаю що українці на багато більш талановиті, тому повинні мати 2, а краще 3 або 4 офіційні мови! Щоб дійсно відповідати поняттю "демократична держава"
показати весь коментар
27.12.2022 18:10 Відповісти
Ок.
Після визволення всієї нашої території та повної нашої Перемоги , отримання повних репарацій від раші, нашого вступу до НАТО, та ще через років 100 - так і буде.
показати весь коментар
27.12.2022 18:17 Відповісти
А то вже не тобі вирішувати. Це питання має постати на всеукраїнський референдум! Українці мають вирішувати, яку або які офіційні мови мати
показати весь коментар
27.12.2022 18:20 Відповісти
"Це питання має постати на всеукраїнський референдум!" - хто це сказав, хто це підтримає після війни с вашою рашею? (можливо, після повної перемоги та репарацій, та років через 100)
Висновок Володимир Ліпко та Holy Demon- фсб-шні тролі.
Нарративи Володимир Ліпко та Holy Demon:
"на темі мови спекулювало багато українських патріотів в вишиванках.і де вони тягнисраки фаріонші і всякі та радиКАЛи"
"Тягнисраку і гниду фаріоншу я би повісив першими."
"За Терехова харків'яни самі кому хочеш пику натовчуть: і кацапам і україномовним провокаторам!"
"Это вечный камень преткновения, который никогда не позволит украинскому народу быть дружным единым целым."
"Питання мови яке він підняв це дешева спекуляція."
"І я сподівався, що слуги повернуть двомовність"
"деякі україномовні провокатори за вказівкою з кремля почали продавлювати законопроект про заборону руської мови в Україні. Ось цим і викликали ланцюгову реакцію донбасівського соціального вибуху."
"Використання руської мови це не значить, що обов'язково треба дивитися кацапське телебачення. Що за стереотипи? Але має бути руськомовне українське телебачення з роз'ясненням для руськомовних..."
"А я бачу рашистські наративи в примушенні до використання певної мови" (в сенсі примусу до використання української)
показати весь коментар
27.12.2022 18:30 Відповісти
Serg Mez - на 100% фсб-шний троль, який намагається відбілити кремлівських агентів Тягнибока і Фаріон і підбурити українське суспільство з метою його розділення та пригнічення національної мети по знищенню кацапського біосміття.
показати весь коментар
27.12.2022 17:51 Відповісти
По твоєму українська мова розділяє Україну, а російська об'єднує. Можеш отримати Ордєн путіна.
показати весь коментар
27.12.2022 20:22 Відповісти
Ого, а цей коллаборант не обідніє часом?
показати весь коментар
27.12.2022 17:47 Відповісти