6979 відвідувачів онлайн
13 638 82

На думку Путіна, час у війні на його боці, - розвідка Естонії

путін

Росія не може досягнути "якісного стрибка" у війні, але має ресурси на те, щоб виснажувати Україну.

Такого висновку дійшла розвідка Естонії, повідомляє Цензор.НЕТ з посиланням на Bloomberg.

За даними розвідників, російський диктатор Володимир Путін, як і раніше, вважає, що час на його боці, адже має багато ресурсів для підживлення своєї військової машини.

У щорічному звіті Служби зовнішньої розвідки Естонії зазначено, що, хоч Росія і навряд чи досягне "якісного стрибка" в здатності вести війну, Путіна це не зупинить. На його думку, ключовим для перемоги РФ залишається послаблення підтримки України з боку США та НАТО.

"Путін тягне час, бо вірить, що Україна та Захід виснажаться раніше за Росію. Він вважає, що може бомбуваннями загнати Україну за стіл перемовин", - йдеться у звіті.

При цьому уряд Путіна, за даними естонських розвідників, не виявляє жодних ознак готовності до поступок - попри те, що російські військові були заскочені зненацька здатністю України оборонятися та масштабом санкцій США та Євросоюзу.

Російські еліти все більше стурбовані тим, що Путін "збожеволів", але більшості її представників не вистачає сміливості зробити реальні кроки до змін, - йдеться у звіті.

У документі окремо розглядається потенційна постпутінська Росія. Як відзначено, у ній не існує жодного значного угруповання, яке б поділяло демократичні цінності, натомість за владу борються "радикальні" фракції, серед них - Євгеній Пригожин та Рамзан Кадиров.

Естонські розвідники назвали авторитарний режим Путіна Радянським Союзом 2.0, в якому на горизонті "немає нового Горбачова, не кажучи вже про Єльцина".

Естонська розвідка стурбована тим, що вторгнення підвищило ризик військового конфлікту в країнах Балтії, оскільки подальша мобілізація і заплановані масштабні російські військові навчання пізніше цього року, як очікується, посилять напруженість на східному фланзі НАТО.

Розглядаючи країни Балтії як найвразливіший регіон у НАТО, Росія "з великою ймовірністю" надасть пріоритет відновленню своїх збройних сил поблизу Естонії, що може зайняти до чотирьох років.

Топ коментарі
+26
Кулиничи, пригород Харькова. Март 2022 г. Трупы убитых российских солдат https://news.sky.com/story/ukrainian-forces-bunker-down-in-kharkiv-as-the-deep-sounding-boom-of-tank-and-artillery-fire-rings-out-12571740 выложили буквой «Z» на дороге.
показати весь коментар
08.02.2023 12:10 Відповісти
+20
тот путин, которого борька представил на новый год - давно уже сгнил. кацапами руководит ваще неизвестно кто. и, скорее всего - это ботоксное чучело - не издохнет ещё очень долго. ну, в том понимании - что бы - именно - сдохнуть. они там все - мини- путин. так что - смерть этого окурка - ничего не даст.
показати весь коментар
08.02.2023 12:01 Відповісти
+20
Еще Кулиничи. Сгоревший труп российского солдата насадили на противотанковый ёж на https://www.knack.be/factcheck/factcheck-ja-dit-is-een-recente-foto-van-een-verschroeid-lijk-nabij-charkiv/ въезде в Харьков. Впрочем, и без этой «инсталляции» было понятно, что Харьков, крупнейший русскоязычный город на востоке Украине, совсем не рад российским войскам.

https://putinism.wordpress.com/2023/02/04/war/ Жертвоприношение
показати весь коментар
08.02.2023 12:12 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Чем раньше сдохнет, тем для него лучше.
показати весь коментар
08.02.2023 11:58 Відповісти
тот путин, которого борька представил на новый год - давно уже сгнил. кацапами руководит ваще неизвестно кто. и, скорее всего - это ботоксное чучело - не издохнет ещё очень долго. ну, в том понимании - что бы - именно - сдохнуть. они там все - мини- путин. так что - смерть этого окурка - ничего не даст.
показати весь коментар
08.02.2023 12:01 Відповісти
якщо кацапи і надалі зможуть получати заборонені товари,компоненти на які були накладені санкції для поставки,якщо світ і надалі буде через силу і благання надавати нам зброю і застосовувати різний тиск,санкції і саме головне контроль над тим щоб ці санкції виконувалися то все може тривати достатньо довго,тому що ресурси у кацапів є назважаючи на завіряння наших деяких ідіотів у яких в расії уже скоро і гроші закінчаться,і ракети і все інше
показати весь коментар
08.02.2023 11:59 Відповісти
Час не на боці пуцина. Час на боці історії і рлзвитку. Пуцин - тупикова гілка розвитку людини. Такий мобі австралопітек. Як бачимо, час звграв проти цієї гілки людства.
показати весь коментар
08.02.2023 12:03 Відповісти
У заходу ресурсів в рази більше, інша справа, що поки не така допомога як нам хотілося б. ВВП країн оамштайну 60 відсотків у рф1,5. По снарядам нам окрім Штатів ще з півдесятка країн поставляють мінімум. Січень місяць ці "ресурсні"звели з дефіцитом бюджету 24 млрд. дол. Так що не все там так гладко. Я прекрасно розумію яку ціну плате Україна, але не треба вважати сили рф безкінечними.
показати весь коментар
08.02.2023 12:40 Відповісти
Главное в войнах, человеческий ресурс.
Какими бы войны не были современными.
показати весь коментар
08.02.2023 13:26 Відповісти
Тоді Індія може захопити США, але чомусь колись була захоплена маленькою Британією.
показати весь коментар
08.02.2023 13:29 Відповісти
Путь обмана и подкупа. Учите историю...
показати весь коментар
08.02.2023 13:39 Відповісти
Що ти верзеш? Перше,що прийшло на думку С

талін твій любимий теж підкупив Гітлера разом з США та англійцями?
показати весь коментар
08.02.2023 14:13 Відповісти
І таки пуйло правий; без термінової та , головне, якісної військової допомоги Заходу наша перемога стає вкрай проблематичною. московія моє величезний людський та промислово-сировинний ресурс, нажаль... До того ж санкції не достатньо ефективні. Не помітити це в змозі тільки сліпий.
показати весь коментар
08.02.2023 12:04 Відповісти
чим довше - тим більше воно проживе
показати весь коментар
08.02.2023 12:05 Відповісти
путина уже давно пора уничтожить к йбеней матери.
показати весь коментар
08.02.2023 12:05 Відповісти


«Величайшая вещь, которая случилась в моей жизни, в нашей жизни такова: с Божьей помощью Америка победила в Холодной войне» (президент США Джордж Буш старший, из речи 28 января 1992 г.).

«Реваншизм - политика шовинистических кругов страны, потерпевшей поражение в войне, направленная на подготовку новой войны под предлогом восстановления довоенных границ и довоенной системы межгосударственных отношений» (Большая советская энциклопедия, том 21, 1975 г.).
https://putinism.wordpress.com/2022/09/27/utro/ Утро февраля
показати весь коментар
08.02.2023 12:06 Відповісти
В принципі, він не помиляється. Кацапів же більше.
Як я розумію, зараз на фронті діє проста арифметика- кількість живої сили.
Чи наші не вміють користуватись зброєю, де вона ?? В самій дупі, в Бахмуті, лише солдати і автомати.
показати весь коментар
08.02.2023 12:07 Відповісти
дада,хлопці голі босі,танки голими руками ногами зупиняють ой вей_))))
показати весь коментар
08.02.2023 12:10 Відповісти
Різне пишуть. Орки тупо з автоматами йдуть, а наші відступають.
показати весь коментар
08.02.2023 12:12 Відповісти
Тупо йдуть з автоматами ... Це погляд з окопа піхотинця. Так, вони намагаються менше застосовувати танки та ББМ, але це не означає, що з обох боків повним ходом не працює арта. Якраз арта, а в деяких випадках і авіація, працюють повним ходом ... А завдання піхоти якраз і полягає у вгризанні в землю і тримати територію.
показати весь коментар
08.02.2023 12:58 Відповісти
Во время штурма пехоты, арта конечно не работает.
Дружественный огонь называется.
показати весь коментар
08.02.2023 13:27 Відповісти
Завалити м'ясом...чисто по сталінські..як Київ у другу світову до свята визволяли
показати весь коментар
08.02.2023 12:23 Відповісти
Я не розумію, чого наші на це повелись. Чому ми воюємо такими ж методами, тобто людьми.
показати весь коментар
08.02.2023 12:25 Відповісти
Тому що наша потужна зброя в асфальті! А ті ''крихти'' які нам дає Европа з великими обмеженнями по цілях, і ними багато не навоюєш!
показати весь коментар
08.02.2023 12:48 Відповісти
Тому що бойових роботів ще не роблять
показати весь коментар
08.02.2023 13:15 Відповісти
Кулиничи, пригород Харькова. Март 2022 г. Трупы убитых российских солдат https://news.sky.com/story/ukrainian-forces-bunker-down-in-kharkiv-as-the-deep-sounding-boom-of-tank-and-artillery-fire-rings-out-12571740 выложили буквой «Z» на дороге.
показати весь коментар
08.02.2023 12:10 Відповісти
Еще Кулиничи. Сгоревший труп российского солдата насадили на противотанковый ёж на https://www.knack.be/factcheck/factcheck-ja-dit-is-een-recente-foto-van-een-verschroeid-lijk-nabij-charkiv/ въезде в Харьков. Впрочем, и без этой «инсталляции» было понятно, что Харьков, крупнейший русскоязычный город на востоке Украине, совсем не рад российским войскам.

https://putinism.wordpress.com/2023/02/04/war/ Жертвоприношение
показати весь коментар
08.02.2023 12:12 Відповісти
Для розумних людей зрозуміло, а не для тупих орків. Для них просто необхідні такі дорожні знаки
показати весь коментар
08.02.2023 13:18 Відповісти
Гарно виложили, що не так Хіба що забули по них танком проїхатися і розвернутися декілька раз, але це виправляється 😝😝😝😝😝😝😝😜🤪
показати весь коментар
08.02.2023 12:18 Відповісти
На думку Путіна, час у війні на його боці, - розвідка Естонії Джерело:

Ну , це він так вважає . Але є нюанс .
От скільки він сидить на кацапському троні , стільки він увесь час і помиляється - на рахунок України і українців . Бо до цих пір дурень - наївно вважає що українці один народ з кацапським стадом .
Він просто думає що - в тій чи іншій ситуації , ми будемо робити все так само , як діяла б цій ситуації і сама кацапня . Але в реальності - все не так .
показати весь коментар
08.02.2023 12:12 Відповісти
+100500!!!
показати весь коментар
08.02.2023 12:17 Відповісти
Ну , не один народ це точно! Кацапи б галустяна думаю не вибрали в прези, якби могли вибирати))))
показати весь коментар
08.02.2023 12:38 Відповісти
те они бы выбрали Волю который паша
показати весь коментар
08.02.2023 12:40 Відповісти
Так . Але вони обрали лайно , яке в рази гірше за Галустяна . Вони обрали нового - Гітлера .
От тому ми з ними й не один народ .
показати весь коментар
08.02.2023 12:45 Відповісти
Кацапи вибрали би навіть чмоню президентом,якби їм телевізор про це сказав багато раз...
показати весь коментар
08.02.2023 15:57 Відповісти
Учитывая лояльность недонаселения кацапстана к людоедским решениям их вождя и наличие большого количества особей, которые готовы безропотно пойти на удобрения, к выводам эстонской разведки стоит прислушаться.
показати весь коментар
08.02.2023 12:12 Відповісти
Россия не остановится на Украине, она пойдет дальше, на Польшу, страны Балтии, Чехию, Германию, Францию. Война перекинется в Европу. Чтобы Европе сохранить целыми свои города от разрушений и чтобы население Европы не узнало ужасы войны, ужасы русского мира, под любым предлогом необходимо уже сейчас вводить войска НАТО в Украину.
показати весь коментар
08.02.2023 12:14 Відповісти
Ви , впевнені в своїх прогнозах?
показати весь коментар
08.02.2023 12:39 Відповісти
дада,за полгода соледар взяли а тут и франция и германия....да одна польша с ее вооружением угандошить кацапье может после того как мы основательного по технике и ракетам проредили кацапов .
показати весь коментар
08.02.2023 13:46 Відповісти
Вряд ли, есть вероятность сухопутного коридора до Калининграда и не более.
показати весь коментар
08.02.2023 13:29 Відповісти
А кацап он такой,лезет всегда и везде и не останавливается.Но есть один рецепт:если хорошенько "дать по морде",то он и остановится и культурно спросит:"за что? мы же братья и сам такой безобидный...И тут главное не провтыкать когда снова "по морде" и только так он понимает.
показати весь коментар
08.02.2023 17:32 Відповісти
показати весь коментар
08.02.2023 12:17 Відповісти
Допоможе прокинутись.
Чи ідіотом бути простіше?
Ви що обираєте - ідіот чи не ідіот ?
показати весь коментар
08.02.2023 12:22 Відповісти
Потрібно постійно нагадувати, тому що ми маємо звичку забувати та прощати.
показати весь коментар
08.02.2023 13:53 Відповісти
Головний ресурс путіна це російське м'ясо. Йде розмін рашистського лайна на наших найкращих людей і вояків. Ось в чому головна проблема
показати весь коментар
08.02.2023 12:17 Відповісти
Плюс совковий металобрухт, якого тисячі на складах. Так що розвідка права - час на боці *****, зважаючи, що Захід досі сциться надати нам усі види озброєння. Згодна з тими експертами, які вважають, що Україні вкрай потрібно вибити кацапів в цьому році, бо далі не потягнемо. Вікно можливостей в нас доволі вузьке.
показати весь коментар
08.02.2023 12:26 Відповісти
ну как сказать металлолом не всегда металлолом у рузге все даже новое в их руках гавно из палко ресурс ну у цорь батюшко был ресурс и идейный ух и шо войну в долгую рашка проигрывает всегда без нормальных союзников да и сними тоже могет
показати весь коментар
08.02.2023 12:36 Відповісти
У них є вірний союзник - уряд Угорщини.
показати весь коментар
08.02.2023 13:59 Відповісти
Тут помиляється *****.час не працює на,час працює проти.і його особистий час зменшується щосекунди
показати весь коментар
08.02.2023 12:23 Відповісти
***** делает ставку на клоунскую коррупцию, уже год войны а они не то что татаровский суд не разогнали а безнаказанно воруют в армии.
показати весь коментар
08.02.2023 12:24 Відповісти
Такі да. Щоб скоротити агонію ********, нам потрібні "Томагавки ", багато і чим швидше, тим краще.
показати весь коментар
08.02.2023 12:24 Відповісти
Та й такий чинник, як "свої гниди" треба брати до уваги.
З "п'ятою колоною" у рашистів не вийшло, але внутрішні пацюки Україну дєрєбанят мама не горюй.
показати весь коментар
08.02.2023 12:24 Відповісти
Вони в Чечні ,територія з Полтавську область ,17 років ваівалі ..Думали сил добавилось і Україну нагнуть ..Але спєцапірація йде за планом ,куча трупів чмобіків дохлих які місяцями лежать в полях
показати весь коментар
08.02.2023 12:25 Відповісти
Как участник могу сказать, там не было линии.
Тем более сложность ландшафта, в некоторые посёлки только на "ослах".
Тем более открытая для них граница с Грузией.
показати весь коментар
08.02.2023 13:36 Відповісти
Плешивый, иди в анус!
показати весь коментар
08.02.2023 12:26 Відповісти
показати весь коментар
08.02.2023 12:28 Відповісти
бо він думає дупою
показати весь коментар
08.02.2023 12:29 Відповісти
Біосміття на сто мільйонів більше, ніж громадян України.
Це суттєва перевага.
Добре, що це розуміють на Заході. Це має стимулювати їх допомагати українцям в протистоянні України з набагато переважаючої мордорською ордою.
показати весь коментар
08.02.2023 12:30 Відповісти
понты мутки и все что угодно...***** знает что конец войны это смерть его личная и выход один тянуть как можно дольше а после него трава не расти...
показати весь коментар
08.02.2023 12:31 Відповісти
нет никакого "мнения Путина", есть мнение старого маразматика, основанное на красных папочках с докладами которые ему приносят лизоблюды-сцыкуны. Когда-то мнение было, что Киевзатридня и Украину за несколько недель захватят легко ) Чё-то не вышло, теперь мнение вот мол замноголет и времянанашей стороне ) Вот только, чем больше времени, тем больше вооружения и техники получает Украина и тем оно мощнее.
Короче... 1000 АТАКМС и 50 Ф-16 и внезапно... мнение товарища вдруг изменится )
показати весь коментар
08.02.2023 12:38 Відповісти
Олекса Лось , вот только не надо шапкозакидательством заниматься,. С той скоростью, что Украине окзывают помощь, он пока , что прав . ***** ,потихоньку, двигается вперёд. А танков и самолётов до сих пор нет
показати весь коментар
08.02.2023 12:38 Відповісти
В РФ, что ни день, то новость о проблемах, которые появились из-за того, что Россия напала на Украину. После того, как выяснилось, что из-за отсутствия западных заквасок россияне останутся без сметаны, то теперь в РФ образовался дефицит оболочки для выпуска колбас и сосисок.

Это связано с санкциями ЕС введенными за вторжение России в Украину. Пленка для мясной продукции поставлялась с семи крупнейших иностранных заводов, которые ввели санкции против РФ. Среди них - бельгийский производитель ViskoTeepak, немецкий Walsroder и другие.

Из-за безвыходности Россия решила покупать через посредников. Получилось дороже и доставка выходит дольше. Сейчас срок доставки достигает 10 месяцев - сырье привозят из Китая по предоплате или по параллельному импорту. Производители вынуждены запасаться этим товаром почти на год вперед из-за чего их затраты выросли на 25-70%. Но объема хватает не всем. Соответственно и колбаса подорожала.

По данным союза, сервелат и сырокопченые колбасы на 90% упакованы в нее. На российских предприятиях такая пленка не производится.

На этом фоне информация о том, что из российских аптек исчезли 2400 наименований лекарств, воспринимается, как обыденность. А причина в том, что сокращение поставок импортных препаратов после начала войны в Украине, а также проблемы с внутренним производством из-за отсутствия импортных компонентов ударили по ассортименту российских аптек. Синтезировать компоненты в России не могут. Нет оборудования и технологий.

И очень хочется обратить внимание россиян, что до 24.02.22 у них этих проблем не было.

Вопрос про **@ло не задаю. И так все видно.
Борислав Береза
показати весь коментар
08.02.2023 12:42 Відповісти
Це дійсно так . Проблем у паРаші все більше і більше , навіть ось таких - дріб'язкових . Це добряче видно , якщо уважно моніторити публікації в їхніх змі , і коментарі в соцмережах .
Ці проблеми звичайно не такі щоб негайно і радикально на щось вплинути , але все це накопичується як сніг в горах ,, і одного разу воно рухне сніговою лавиною .
В будь якому разі , це не може довго продовжуватись .. То ж я не поділяю думку що - ця війна на довгі роки .
показати весь коментар
08.02.2023 13:28 Відповісти
Цей сифілітичний гомункул вже мабудь і сам не пам'ятає, коли він останній раз сидів на стільці без прокладки з власного гною, яким вонопостіно обсирає собі галіфе (есочку)...
показати весь коментар
08.02.2023 12:43 Відповісти
Мабуть так само, як час на боці життя путіна
показати весь коментар
08.02.2023 12:51 Відповісти
Дурний думкою багатіє
показати весь коментар
08.02.2023 12:52 Відповісти
Авжеж , *уйло спокійно клепає ракети, якими потім обстрілює Україну. А у відповідь ми не стріляємо, і заводи на мордорі не бомбардують... Ось така ''хєрня немалята''...
показати весь коментар
08.02.2023 12:54 Відповісти
Час на його боцi доки вiйськовi дii будуть вiдбуватись тiльки на украiнськiй землi.
показати весь коментар
08.02.2023 12:56 Відповісти
Якщо словосполучення "думка путіна" передбачає особисті забаганки Окурка,
а не грунтовний аналіз його спецслужб,
то це в якомусь сенсі добре.
Адже Окурок давно втратив зв'язок з реальністю.
показати весь коментар
08.02.2023 12:59 Відповісти
Маркиз ,вот вы смешной , да завезут из Китая , были бы гроши. Я уже писал ,поверю в санкции , когда начнут жить москвичи, как в северной корее. Когда ЧВК вагнер нечем будет платить зарплату .
показати весь коментар
08.02.2023 13:05 Відповісти
???На думку Путіна, час у війні на його боці, - розвідка Естонії

Росія не може досягнути "якісного стрибка" у війні, але має ресурси на те, щоб виснажувати Україну.

Такого висновку дійшла розвідка Естонії, повідомляє з посиланням https://www.bloomberg.com/news/articles/2023-02-08/putin-is-playing-for-time-on-ukraine-estonian-spy-agency-says?srnd=premium-europe на Bloomberg .???

Естонія та країни Балтії недооцінють свою роль у цій війні...

Зараз, після 21.09 другий етап війни. Наступ путліра, нова якість та к-ть допомоги Заходу, контрудари ЗСУ, вроді би війна ресурсів, але... попереду третій етап війни.

Але...перше. Насичення ЗСУ зброєю Нато потребує якісних змін в ЗСУ - це логічно вже частково запущено. Це означає, що нова якість дасть змогу "переробляти" чергові хвилі могилізації.

Але...друге. Процеси на росії та еміграції...тут роль країн Балтії виходить на перші ролі. Формування в еміграції російського deepstate. Це таке, явище в суспільстві, яке протистоїть авторитарним режимам та їх пам'ятниках чи "пам'ятниках". Як це працює показала ситуація з deepstate Латвії та ситуації із "Дождем".

Десь було в Латвії - Видел Котрикадзе (К.К) на ПП ...почти слезы на глазах. После всего, решил посмотреть "творчество" Котрикадзе - «Этот памятник разделяет наше общество»: мэр Риги о сносе монумента советским воинам(https://www.youtube.com/watch?v=b2zu2-kGH1Q https://www.youtube.com/watch?v=b2zu2-kGH1Q) Коротко. «Это хуже чем бестактность - это ошибка» Настаивать на ценности памятника, который символ аннексии и оккупации Латвии. Потом ставить вопрос, что это ценность для россиян в Латвии?! Дедов, которые делали оккупацию Латвии?! Отмена виз и ... задать вопрос как отличить хороших россиян от плохих в эмиграции. Мэр Стакис не просто знаком с Пабрикс, они вместе работали. Вопросы которые ставит К.К. это фундамент глубинного государства(deepstate) - для всей ЭЛИТЫ Латвии. Котрикадзе не знает истории? Её вопросы в стиле - Что Крым не Украина?!! Да тут, просто тест тема на самоидентификацию для латышских политиков, писателей, журналистов - общества. Никакие либералы не помогут. Но с 22 мин. Стакис ставит К.К. её же вопрос - как отличить хороших россиян от плохих!!! Переходит в наступление и К.К. "плывет" - посылается на демократические ценности, приехав из страны, где эти ценностей никогда не было. Стиль решение о лишении лицензии в словах Стакиса - Это нужно делать, несмотря на последствия. Вопросы, которые ставит К.К. нужно ставить россиянам и в эмиграции и в России - это как раз проблема российского общества.

Процес запуску deepstate зі "скрипом" пішов - 27 января 2023 Источник: Еврокомиссия - В ЕС предложили создать «Радио Свободная Россия», чтобы помочь российским независимым журналистам Вице-председатель Еврокомиссии Вера Йоурова предложила запустить проект «Радио Свободная Россия», призванный помочь российским независимым СМИ в их работе. Питання вже ставиться публічно...

Час показав, що минула російська журналістика неефективна як антипропаганда. Тепер ставиться питання створення нової якості журналістики, яка буде формувати deepstate. Це дасть можливість переключити увагу режиму путлера від питання війни із Україною до внутрішніх питань на росії.

Тобто нова якість ЗСУ та створення російського deepstate в Балтії ставить режим путлера перед питанням до жестів "доброї волі" на війні із Україною...інакше цунгцванг - втрати влади та загрозу життю диктатора.
показати весь коментар
08.02.2023 13:16 Відповісти
Ще цікавіше чи правильний цей шлях?
До малої частини російських журналістів та еміграції вже доходить задум... в основі його літературний підхід та розширення поняття Модернізму на суспільство (ідея взята із процесів в суспільстві США... для Росії саме те що треба). Вже є декілька "літературних" методів до переосмислення ситуації на росії - це направлено на більшість росіян, та що підтримує війну.

А як реагує режим путлера чи боїться він процесів в еміграії? Реагує. Зараз йде масові заочні засудження осіб в еміграції. А на "літературний" підхід сам "святий" кірілло реагував))

Прискроення процесу залежить від активності deepstate Балтії та сприяння Заходу, як в цілому. Саме більше питання, як швидко в російській еміграції буде сприйнятий новий підхід - такого ще в історії російської еміграції не було, всі попередні хвилі розчинились в часі.
показати весь коментар
08.02.2023 13:34 Відповісти
показати весь коментар
08.02.2023 13:20 Відповісти
Якщо ми не почнемо активно бомбити ********* і знищувати інфраструктуру та військові обєкти в глибокому тилу кацапів до них ніколи не дійде що йде війна. Вони витрачають тільки на армію, а ми несемо витрати на армію, на відновлення інфраструктури та на облаштування біженців. В глухій обороні нам війну не виграти, а санкції поки що не дали відчутного результату. Необхідно запускати виробництво вітчизняної далекобійної зброї інакше кацапи знищать поступово все в зоні досяжності їх зброї...
показати весь коментар
08.02.2023 13:36 Відповісти
да кого интересует мнение этого отмороженного ублюдка кроме его холопов?!сейчас Украина получит западное оружие и рашке наступит полный ******!
показати весь коментар
08.02.2023 13:52 Відповісти
Так, час на боці Путіна, поки що на його боці, бо він вже програв цю війну і поки вона триває, доки він буде при владі, а поки він при владі, поки і буде жити. Після війни йому неодмінно пригадають і початок ціїє безглуздоії війни і бездарне командування, і втрату сотень тисяч людей. Час у війні на користь тільки Путіну, подовжуючи його ніччемне життя, але не на користь Росії. Лише місяця дій санкцій виявлиось цілком достатьньо, щоб зрозуміти навіть скептикам, що вже запущений зворотній відлік для Росії як держиви. Тому в далкосрочній перспективій час вже не на користь Путіна - врешті решт після повного краху Росії, який не за горами в нього теж немає шансів вижити
показати весь коментар
08.02.2023 13:57 Відповісти
Нувообще в его словах есть правда....с какой скоростью рашка бомбит Украину, и с какой скоростью нам дают оружие...то да....он таки прав....
Это у рашки 2 лярда в день за газ и нефть, плюс города целые....Тут не поспоришь...факты вещь упертая....к сожалению....
Все вопросы к нашим союзникам с запада...
показати весь коментар
08.02.2023 14:14 Відповісти
Раньше так было и теперь эти времена остались в прошлом навсегда. Минфин РФ сообщает, что Доходы РФ от продажи нефти и газа уже снизились на 46%. И это только первый месяц, когда действуют санкции. Дальше будет еще круче
показати весь коментар
08.02.2023 14:23 Відповісти
Так это только в Украине дурачки постоянно давно не смешно юморят и верят, что они легко разнесут чмобиков, а летом будут пить вино в Крыму.
показати весь коментар
08.02.2023 14:36 Відповісти
Со стороны вашего врага воюют деньги, над которыми ***** имеет полный консолидированный контроль, а со строны Украины, в основном, - деньги налогоплательщиков многих западных стран, за которые их правительства вынуждены перед налогоплательщиками постоянно отчитываться. Средний обыватель в любой стране всегда узколоб и труслив и искренне верит, что именно он всех кормит (даже если налогов почти не платит), а вокруг все дармоеды и воры, живущие за его счет. Расчет ***** - на то, что именно такие настроения в конце концов возобладают и станут мейнстримом, как в правом крыле республиканцев, например
показати весь коментар
08.02.2023 17:23 Відповісти
Воно думає шо любого можна купити, і я не впевнений шо він не прав
показати весь коментар
08.02.2023 21:41 Відповісти