11985 відвідувачів онлайн
4 610 35

Росіяни все частіше застосовують ракети С-300, а "Калібри" і Х-101 - дедалі рідше, - Повітряні сили

ракета,ракети

Російські окупанти збільшили кількість обстрілів територій України ракетами С-300, водночас застосування "Калібрів" та Х-101 стає дедалі менше.

Як передає Цензор.НЕТ, про це в ефірі "Сніданку з 1+1" заявив речник командування Повітряних сил Юрій Ігнат.

"Ми бачимо, що кількість обстрілів ракетами С-300 збільшується. А в той день теж застосовувалися саме зенітні керовані ракети по прифронтових містах. Збільшується, тому що противник побачив, що так може чинити у прифронтових містах. Що він завдає ударів і по критичній інфарструктурі, і по інших об'єктах цими ракетами, які має у надлишку.

А от щодо крилатих ракет, саме високоточної зброї, це "Калібр", X-101 чи "Іскандер", яких в них дуже мало залишилося. Власні ті ракети противник став застосовувати рідше, в плані, що проміжки між ударами зросли", - розповів він.

Топ коментарі
+5
Так, амогли би лупити по пускових ракетами "Грім 2", або навіть переобладнати "Нептун", чи використовувати "Вільха м" і нікого не питати, можемо бити в бік московії чи ні, але вже пізно про це говорити, нарід прийняв рішення у 2019 році закопати в асфальт ці проекти і спокійно йти на шашлики. Що тут сказати, мудрий нарід 73% він і є мудрий нарід, зробив себе дважди, а точніше став тією клавишею у піоніста.
показати весь коментар
13.02.2023 13:49 Відповісти
+4
Ну хоть перестали рассказывать про 2-3 разв. Старого дерьма у ***** дохрена и больше. Нужно просто научится с этим жить и бороться. "Положительные" спикеры тут до лампочки.
показати весь коментар
13.02.2023 13:26 Відповісти
+4
Ми якось це відчули і побачили без ваших повідомлень. Працюєте краще з партнерами, переконуйте краще, щоб було чим протидіяти їм.

Я бачу зараз тільки один варіант вирішення питання з ударами з с300 по наземним цілям - це надання гарантій з боку генерального штабу ЗСУ, для США, що **********, такі як GLSDB, які вони нададуть зараз, не чекаючи, коли виготовлять партію, через скільки-то там місяців і пускові модулі під них, буде використана виключно для полювання за пусковими установками і радами комплекса с300, які завдають ударів з окупованої території Запорізької області. Бо по Харкову удари завдають з території росії. І бажано до ***********, ще отримувати дані з супутника, про переміщення цих установок. А якщо радар підсвічує ціль, під час ударів, то отримати засоби, які визнають точне місценаходження радарів.
показати весь коментар
13.02.2023 13:28 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Ну хоть перестали рассказывать про 2-3 разв. Старого дерьма у ***** дохрена и больше. Нужно просто научится с этим жить и бороться. "Положительные" спикеры тут до лампочки.
показати весь коментар
13.02.2023 13:26 Відповісти
u raket C-300 balistychna traektoriya, ih duje vajko zbyvaty.

ale vony duje ne tochni po nazemnym cilyam - strajdae myrnyi lud.
показати весь коментар
13.02.2023 13:36 Відповісти
А нафіга їм С-300, їх же ніхто не обстрілює..
показати весь коментар
13.02.2023 13:28 Відповісти
с-300 переобладнані рашистами на наземні цілі
показати весь коментар
13.02.2023 13:30 Відповісти
я впевнений вони і зараз сидять іх переобладнують. Бо вони їм не порібні, їх ж ніхто не обстрілює.
показати весь коментар
13.02.2023 13:41 Відповісти
Они были изначально и в таком варианте. Их просто продолжают модифицировать до сих пор для повышения точности. И их у ***** еще тысячи. Точного количества не знает никто.
показати весь коментар
13.02.2023 14:11 Відповісти
Так, амогли би лупити по пускових ракетами "Грім 2", або навіть переобладнати "Нептун", чи використовувати "Вільха м" і нікого не питати, можемо бити в бік московії чи ні, але вже пізно про це говорити, нарід прийняв рішення у 2019 році закопати в асфальт ці проекти і спокійно йти на шашлики. Що тут сказати, мудрий нарід 73% він і є мудрий нарід, зробив себе дважди, а точніше став тією клавишею у піоніста.
показати весь коментар
13.02.2023 13:49 Відповісти
🤮
показати весь коментар
14.02.2023 00:33 Відповісти
Ми якось це відчули і побачили без ваших повідомлень. Працюєте краще з партнерами, переконуйте краще, щоб було чим протидіяти їм.

Я бачу зараз тільки один варіант вирішення питання з ударами з с300 по наземним цілям - це надання гарантій з боку генерального штабу ЗСУ, для США, що **********, такі як GLSDB, які вони нададуть зараз, не чекаючи, коли виготовлять партію, через скільки-то там місяців і пускові модулі під них, буде використана виключно для полювання за пусковими установками і радами комплекса с300, які завдають ударів з окупованої території Запорізької області. Бо по Харкову удари завдають з території росії. І бажано до ***********, ще отримувати дані з супутника, про переміщення цих установок. А якщо радар підсвічує ціль, під час ударів, то отримати засоби, які визнають точне місценаходження радарів.
показати весь коментар
13.02.2023 13:28 Відповісти
Там подходят и существующие у нас американскиепротиворадарные ракеты. Рашисты тоже учатся воевать и включают радары в самый последний момент.
показати весь коментар
13.02.2023 14:14 Відповісти
Ви спеціаліст, що кажете, що підходять? Ви займаєтеся полюванням на ці пускові установки?
І можливо вони радари не вмикають взагалі, а використовують GNSS для наведення на особливо важливі цілі. Бо колись писали, що в них були випробуваня с-300 з наведенням по GNSS.
Для ефективного їх ураження за переміщенням цих пускових установок повинна слідкувати розвідка. Що наші час від часу і роблять, бо раніше були повідомлення, про знищення пускових установок. Якщо визначати точне їх місцезнаходження, то можна швикдо запускати **********, які можуть їх уразити. GLSDB для цього чудово підійдуть, бо мають дальність до 150 км і високу швидкість доставки, бо запускаються за допомогою ракетного двигуна м26. Пускові установки навряд зможуть встигнути втекти коли будуть розгортнуті для пусків.
А з HARM пускові установки не уразити, якщо вони не будуть біля радару. І для цього потрібен літак щоб чергував з цими ракетами постійно, щоб чекати, коли радар увімкнуть.
показати весь коментар
13.02.2023 14:42 Відповісти
Была статья, даже не одна, о игре "в кошки мышки" HARM и С300 на Defense Express и о том, как именно их использует наша авиация. Там было все подробно и доходчиво.
показати весь коментар
13.02.2023 14:51 Відповісти
AGM-88 HARM має дальність пуску до 150 км, але це якщо запускати з літака з авіонікою, яка встановлена на літаках типу ф-16, де бортова РЛС, яка чутливіша, може з більшої відстані визначати місцезнаходження РЛС ЗРК. А у нас працюють по методиці, яка не передбачає використання бортової РЛС, відповідно заупскають їх умвно в сліпу, і дальність їх роботи значно зменшується. Наскільки зменшується - інформації такої не бачив у відкритих джерелах. Але суттєво кажуть.
показати весь коментар
13.02.2023 16:46 Відповісти
Подробно и было описано в этих статьях. И об этом тоже.
показати весь коментар
13.02.2023 19:36 Відповісти
Ну ось, в нас немає чим знищувати пускові установки на відстані в 150 км, з якої вони можуть здійснити пуск. HARM не дістає, навіть по радару. Тому потрібні хоча б GLSDB.
показати весь коментар
13.02.2023 19:59 Відповісти
что не говори, а ракеты у кацапов заканчиваются. А с300 там тысячи, с советских времен(
показати весь коментар
13.02.2023 13:28 Відповісти
Знову ахінею несуть...вже порозказували ,що техніка і танки закінчуються. і чмобіки не хочуть йти у бій.
показати весь коментар
13.02.2023 13:29 Відповісти
Російська армія розширює полігон під Воронежем. Новий табір звели після 25 січня Джерело:
показати весь коментар
13.02.2023 13:33 Відповісти
Кількість запущених саме крилатих далекобійних ракет суттєво зменшена. Це я так підозрюю не через те що нам жаліють. На збитих ракетах стояли дати виробництва за місяць два до пучка тобто все йде з конвеєра. Крилатих ракет вони можуть випускати кілька десятків кожного виду в місяць. От їх і ще залишки старих типу х22 ми і бачимо. Про те що в них зовсім закінчаться ракети, наприклад, наша розвідка і не заявляла.
показати весь коментар
13.02.2023 14:11 Відповісти
вопрос почему наши туловища из минобороны как нихера не производили, так и не производят в качестве контраргумента. ну ок - есть у этих тварей договна с300. я это хорошо помню и не надо мне каждый раз через сми об этом напоминать. ваши действия?
показати весь коментар
13.02.2023 13:34 Відповісти
Є один варіант дій, але не зрозуміло чи ним користаються:
Так, перероблені зенітні ракети С-300, якими після відігнання від Харкова рашисти стали обстрілювати місто, не містять в собі маяків "свій-чужий" - другого штриха мітки цілі для розпізнавання ворожими КБУ-РЛС.
Тому, щоби при обстрілі Харкова на ці ракети не спрацьовувала система ППО на прикордонній лінії, ворог автоматичний режим спрацювання системи ППО відключає, його оператори попереджаються про проліт ракет, а для убезпечення від випадкового спрацювання зустрічні пуски блокуються.
От в цей момент в секторі проходження ракет, які атакують Харків, виникає діра у захисті системи ППО ворога, якою й слід скористатись.
Принаймні безперешкодний проліт ударних дронів-камікадзе для завдання удару-відплати гарантований.
показати весь коментар
13.02.2023 13:49 Відповісти
спасибо за подробный анализ, но походу нам это всё и знать-то необязательно. у нас для этого есть соответствующие службы, вот пусть они и разбираются. и делают всё что нужно.
показати весь коментар
13.02.2023 17:29 Відповісти
так тому що зараз Україною керує "навеличніший лідер ..." та його зелена банда запроданців-колоборантів, що 2.5 роки дивилися в дупу ***** і десь там посередені шукали мир !!!







показати весь коментар
13.02.2023 13:39 Відповісти
moje i bagato raket C-300 u kacapiv, ale nastane chas, koly ih bude malo, a litakiv u NATO bagato... chym kacapy dumaut'? chy rozrahovuut' sho NATO nikoly ne napade?
показати весь коментар
13.02.2023 13:40 Відповісти
Московиты могут себе позволить стрелять с 300 по земле, потому что нет воздушной угрозы. Создать высотные мишени в перемешку с боевыми беспилотниками(понимаю, писать легко) и запустить в свинушник. После пары тройки таких налетов московиты начнут экономить ракеты к с300.
показати весь коментар
13.02.2023 13:47 Відповісти
Я там писав вище про ракети "Нептун" і "Грім 2", але сьогоднішня влада чомусь не робила цих ракет. А чому? Хто відповість за безлдіяльність, а точніше, шкоду державі?
показати весь коментар
13.02.2023 14:01 Відповісти
а если бы и делали эти ракеты. То сколько бы потянули, ну полсотни одних и других. Думаешь это бы сильно поменяло расстановку сил? или еслиб готовились к войне и скупали бы все оружие себе. при такой интенсивности использования продержались бы на своих запасах ну на месяц дольше, прежде чем перейти полностью на западные поставки. Как бы Украина не готовилась к войне, это не имело бы никайкой роли. Только не отказ от ЯО мог бы что-то тут решить.
показати весь коментар
13.02.2023 15:23 Відповісти
он 1 и ту же рыгачку пишет под каждой ноовстью.
показати весь коментар
14.02.2023 00:36 Відповісти
Та вони вже майже рік як закінчились! Ось, Обдристович намольфарив:


показати весь коментар
13.02.2023 14:08 Відповісти
так ракеты уже и так с конвеера и на самолет. Наша разведка вон говорила, что они под пол сотни в месяц могут делать x101 и калибры. старые запасы уже все. или почти все
показати весь коментар
13.02.2023 15:15 Відповісти
«Очень обаятельный, как я понимаю - жутко любимый в Украине персонаж, такой «Баюююн», «Мурлыыыка»… Да - Мурлыка!, в своей риторике вдруг сделал резкий и необъяснимый поворот: он перестал мурлыкать и начал каркать. Да - каркать!..»(с)

19:59 https://www.youtube.com/watch?v=5opSVzAnH9k&t=1507s
показати весь коментар
13.02.2023 18:34 Відповісти
Які задачі такі і ракети,готують наступ,наступають тому і прифронтові міста а для цього с-300.
показати весь коментар
13.02.2023 14:37 Відповісти
Так 2-3 раза осталось или 1-2???
показати весь коментар
13.02.2023 17:45 Відповісти