4995 відвідувачів онлайн

Малошвидкісні іранські шахеди найкраще збиваються кулеметами, - Наєв

бпла,дрон,безпілотник,шахед,шахід

Іранські "шахеди" малошвидкісні, тому для їхнього ураження найкраще підходять великокаліберні кулемети

Як інформує Цензор.НЕТ, про це це у Фейсбуці розповів командувач Об’єднаних сил ЗСУ генерал-лейтенант Сергій Наєв.

За його словами, такі кулемети більш ефективні, бо безпілотники постійно змінюють маршрути для того, аби уникнути ураження та виконати своє завдання.

"Іноді літають колами, заходять із одного боку, пролітають, потім знову повертаються. Тобто, весь час намагаються уникнути наших засобів протиповітряної оборони", – зазначив Наєв.

Він також зауважив, що завдяки партнерам українська протиповітряна оборона постійно збільшується.

"Ми розуміємо, що кожен квадратний метр ми прикрити не зможемо. Але ми намагаємося розставляти мобільні вогневі групи та зенітні комплекси протиповітряної оборони на таких відповідних відстанях, щоб можна було прикривати й страхувати один одного", – написав він.

Наєв розповів, що українські зенітники "перебувають у постійній бойовій готовності".

"Вони завжди знаходяться у машинах і тільки за сигналом вмикаються і переходять у бойову готовність номер один. Окрім цього вони можуть влучати у ворожі цілі як вдень, так і вночі", – підсумував Наєв.

Топ коментарі
+9
Ціна одного іранського ********** HESA Shahed-136 (херань-2) становить приблизно ~$20-50тисяч.
Вартість оснащення мобільного підрозділу ППО наближається до нижньої межі цього діапазону (~$26 тисяч), і при цьому одна мобільна група може використовуватись необмежену кількість разів.
Співвідношення ціни запуску до ціни збиття дрона, при роботі мобільних підрозділів ППО, виключно на користь України!
Збити дрон з кулемета коштує для України втричі дешевше, аніж для пітьми його запустити.
Водночас ЗСУ продовжують використовувати усі інші види оборонного озброєння, незалежно від їх вартості та кількості наявних снарядів.



показати весь коментар
02.04.2023 23:32 Відповісти
+9
А каждый метр прикрывать и не нужно. Пеленгатор шахедов я протестировал в районе Николаева, по комплектухе выходит около 400 гривен по розничной цене. Четыре микрофона с операционным усилителем+ардуина+код с триангуляцией (точнее квадрагуляцией). Можно еще добавить GPRS-модуль для отсылки уведомления и лазерную подсветку в форме сетки, которая четверть неба перекрывает. Не могу поверить, чтобы серьезные дяди в 2023 году не смогли найти фабричное решение. Минобороны как обычно страдает херней.
показати весь коментар
02.04.2023 23:33 Відповісти
+8
На самом деле еще дешевле. Тепловизор, во всяком случае в моем районе, не используют, и прожектор стоит на порядки дешевле.

Я тут собрал один прототип, который по сути подсвечивает лазером эту гудящую и фонящую штуку. Пока шахедов нет чтобы затестить.
показати весь коментар
02.04.2023 23:39 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Ціна одного іранського ********** HESA Shahed-136 (херань-2) становить приблизно ~$20-50тисяч.
Вартість оснащення мобільного підрозділу ППО наближається до нижньої межі цього діапазону (~$26 тисяч), і при цьому одна мобільна група може використовуватись необмежену кількість разів.
Співвідношення ціни запуску до ціни збиття дрона, при роботі мобільних підрозділів ППО, виключно на користь України!
Збити дрон з кулемета коштує для України втричі дешевше, аніж для пітьми його запустити.
Водночас ЗСУ продовжують використовувати усі інші види оборонного озброєння, незалежно від їх вартості та кількості наявних снарядів.



показати весь коментар
02.04.2023 23:32 Відповісти
На самом деле еще дешевле. Тепловизор, во всяком случае в моем районе, не используют, и прожектор стоит на порядки дешевле.

Я тут собрал один прототип, который по сути подсвечивает лазером эту гудящую и фонящую штуку. Пока шахедов нет чтобы затестить.
показати весь коментар
02.04.2023 23:39 Відповісти
скільки по Вашому потрібно мобільних груп щоб захистити від шахідів таке місто, як, наприклад, Вінниця?

Ваша математика підходить якщо кожна мобільна група буде збивати хоча б один шахід за атаку, але це зовсім не можливо
показати весь коментар
03.04.2023 02:17 Відповісти
А каждый метр прикрывать и не нужно. Пеленгатор шахедов я протестировал в районе Николаева, по комплектухе выходит около 400 гривен по розничной цене. Четыре микрофона с операционным усилителем+ардуина+код с триангуляцией (точнее квадрагуляцией). Можно еще добавить GPRS-модуль для отсылки уведомления и лазерную подсветку в форме сетки, которая четверть неба перекрывает. Не могу поверить, чтобы серьезные дяди в 2023 году не смогли найти фабричное решение. Минобороны как обычно страдает херней.
показати весь коментар
02.04.2023 23:33 Відповісти
Минобороны под зелёными, им это не надо. Предлагай наработку в страны НАТО, Польшу например - может срастётся будет все огромная польза.
показати весь коментар
03.04.2023 00:04 Відповісти
Вибачте , але це не серйозні дитячі забави ...цей пристрій за типом "пан сам склепав" звісно згодиться і буде корисний ,але не для впровадження в виробництво ... за таким принципом працювали поворотні системи з прожекторами в ll Світову ...
показати весь коментар
03.04.2023 04:48 Відповісти
Тільки не ображайтесь , просто цей акустичний ,,пеленгатор-оріентатор" ,кардинально не вирішує проблему, і якщо вже щось виготовляти ,то з РЛС...
показати весь коментар
03.04.2023 05:02 Відповісти
Мы сейчас сравниваем с "мобильной группой", а у них система обнаружения все та же аудио-визуальная. Увидел-услышал.

Можно и РЛС. Но выйдет дороже. И потреблять будет больше.

А по поводу "пан сам склепав" - согласен. Вот только у "пана" - паяльник на 65Вт и 500 гривен на хобби. У министерства обороны, и этого самого бесполезного укроборонпрома думаю мощности поболее.

Уберите бесполезные прокладки в виде статей УК, 100500 законов про лицензирование и Арахамий - местные паны вам такое склепают, что до Кремля долетит.
показати весь коментар
03.04.2023 06:30 Відповісти
тут цілий дрон банкою з огірками збивають за цитатами першої леді, а тут на другому році війни задумались над загрозою шахедів. Звісно для столиці їхнє знищення це ціле досягнення...а якщо буде рій?! Питання літаючих мопедів вже давно мало не стояти...вже був один вусатий мудрагель, який казав, що кавалерія-це бог війни.
показати весь коментар
03.04.2023 07:53 Відповісти
Зрозумійте будь ласка , ,,ардуіно,, тут не пройде ... для високої розподільчої якості акустичних датчиків , треба кожен підключити через нормуючі схеми до АЦП , котрі повинні бути мінімум 16 розрядними і з можливістю запровадження коду цифрового фільтра , а потім результати обробляти якимось контролером ... рахуйте це все вимірювання(метрологія) , котре за собою тягне сертифікацію та інше... це потягне дуже багато витрат грошей та часу і ця штуковина не вийде дешевою , тай ще не вирішить проблему ... якщо вже щось робити , то напевне дієве , бо це навіть не півміра , хоча звісно річ певним чином робоча
показати весь коментар
03.04.2023 13:40 Відповісти
Важна не рассыпуха, а алгоритм и желание. В "свадебных дронах" вообще стоит китайское говно, но это не мешает им скидывать воги на головы оркам.

Что касается матчасти, то квадрагуляция работает немного по-другому. Битность АЦП там вторична, как и мощность МК. Там простое сравнение уровней сигнала: где громче, туда и поворачиваемся.

Важно не это, а другое: эта штука собрана одним человеком на коленке, за два часа и 500 гривен. Государство оперирует совсем другими мощностями, и при желании уже можно было бомбить Кремль.
показати весь коментар
03.04.2023 17:42 Відповісти
Так , де гучніше , туди і повертає , але важливо яка кінцева похибка позиціонування ... взагалі Ви праві , для швидкого реагування на сьогоднішні виклики державні інституції не годяться , бо вони зарегульовані різними нормативами і т.д., тож вихід тільки один, самим , таким як Ви та однодумцям робити подібні девайси і передавати у відповідні підрозділи , звісно виникає головне питання звідки на це брати кошти .
показати весь коментар
03.04.2023 18:17 Відповісти
Китайська Da-Jiang Innovations Science &; Technology Co. (DJI) - світовий лідер в області безпілотних технологій з великою присутністю в Америці - продає своє обладнання в Ірані, згідно з доказами, зібраними дослідницькою та пропагандистською організацією United Against a Nuclear Iran (UANI).

Даніель Рот, директор з досліджень UANI, сказав, що слабке дотримання адміністрацією Байдена санкцій протягом останніх кількох років спонукало китайські компанії, такі як DJI, продавати продукцію в Ірані. Державний департамент перейшов до боротьби з цими мережами лише в останні місяці, в першу чергу через участь Ірану у війні в Україні.

"У Китаю немає причин побоюватися будь-яких наслідків для фінансування та оснащення іранського режиму", - сказав Рот. «Більше двох років Вашингтон сидів склавши руки, поки Пекін посилає Ірану мільярди на нафту зі знижкою і дозволяє компаніям продавати технології спостереження за режимом і безпілотників».
показати весь коментар
03.04.2023 00:33 Відповісти
Легкомоторний літак з кулеметом на капоті(Перша Світова )Дайте координати і підніміть любительську(патріотичну) авіацію. АН-2, ПО-2, всякі там Сесни, вони до ваших послуг. Від якихось там мопєдо-шахідів, збараніли мізки в ППО? Вже не перший місяць цей харцизький робот вбиває українців!!! Докажіть, курва ваша мать була, що ви не дарма споживаєте хліб народний!!!
показати весь коментар
03.04.2023 00:46 Відповісти
Та не, это сложно, муторно, опасно и для неба и для земли, недешево и требует наличия как лицензии, так и специалистов.

Гораздо проще, дешевле, и полезнее для общества будет - сделать по крупным населенным пунктам что-то типа дежурства, ну или "субботника", привлекая местных мужиков в этот патруль, как в качестве водителя, так и в качестве пулеметчика.

Цель несложная, условия почти боевые, шансов погибнуть немного, командная работа присутствует, полевая обстановка для "выживальщиков" тоже будет. Уверен туда бы очередь стояла, а по итогу страна бы получила толпу умеющих обращаться с пулеметом и не боящихся выстрела мужиков.

Жаль только наше Минобороны сожгло все мосты к этому варианту, руками своих имбецильных ТЦК: никто не захочет сегодня уйти пораньше с работы чтобы поохотиться на мопеды, а завтра проснуться затычкой под Бахмутом. As is.
показати весь коментар
03.04.2023 01:09 Відповісти
Если туда пойдут пенсионеры то затычкой они не станут ни в коем случае. А какую-никакую прибавку к пенсии можно на них выделить.
показати весь коментар
03.04.2023 13:06 Відповісти
https://www.newsru.co.il/photo/2apr2023/kiev_shahed_117.html Отряд "охотников за шахедами" под Киевом. Фоторепортаж - NEWSru.co.il
показати весь коментар
03.04.2023 01:27 Відповісти
Ніяк не можу зрозуміти: ними керують у польоті чи вони попередньо запрограмовані летіти за певним курсом? Якщо перший варіант, то тоді оператор має контролювати безпілотник через відеокамеру і здійснювати різні маневри. Якщо другий, то тоді дрон в автоматичному режимі має долітати до цілі і атакувати її. Тут написано:

Іноді літають колами, заходять із одного боку, пролітають, потім знову повертаються. Тобто, весь час намагаються уникнути наших засобів протиповітряної оборони

Так можуть поводити себе лише апарати, керовані людиною.
показати весь коментар
03.04.2023 08:34 Відповісти
Їх програмують до старту.
показати весь коментар
03.04.2023 09:07 Відповісти
Добре, а чому вони тоді маневрують? Намагаються уникнути засобів ППО?
показати весь коментар
03.04.2023 10:05 Відповісти
Не обязательно. Их просто запускают в разном количестве, по одной и той же условной цели, но разными курсами, а потом пасут наши РЛС или даже мобильные группы, если они рядом с линией.

Программирование ЭТОГО мопеда, чем то смахивает на выставление маршрута в гугл-мапс: можно указать как прямую линию с точки А в точку Б, так и промежуточные точки. Полотенцеголовые даже эту идею стырили.
показати весь коментар
03.04.2023 12:03 Відповісти
Ну тобто оператор його не контролює?
показати весь коментар
03.04.2023 12:05 Відповісти
Шануймося українці!
А от якби,сталося чудо, і " ТеГерані-2" сталиби раптом розвертатися і атакувати російців?????????Мабуть відпалаби охота запускати і завод по
виробництву тютю............ Як це зробити?Шляхом обману! Зі збитих
можна зібрати партію і запустити на протихід !!!!!!!!!!Куди впадуть-неважливо-дрони НЕ НАШІ-паніка буде знатна!
показати весь коментар
18.08.2023 09:46 Відповісти