13766 відвідувачів онлайн
23 306 71

"Živjela Hrvatska!", - речник МЗС Ніколенко відповів президенту Хорватії Мілановичу, який розкритикував гасло "Слава Україні"

ніколенко

Речник Міністерства закордонних справ Олег Ніколенко відповів хорватському президенту Зорану Мілановичу, який порівняв привітання "Слава Україні" з гаслом хорватських усташів.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомляє "Європейська правда".

Ніколенко оприлюднив скриншот новини зі словами Мілановича, який підписав: "Слава Україні! Živjela Hrvatska!" ("Хай живе Хорватія!" – ред.).

Živjela Hrvatska!, - речник МЗС Ніколенко відповів президенту Хорватії Мілановичу, який розкритикував гасло Слава Україні 01

Živjela Hrvatska має таке ж значення для хорватів, як "Слава Україні" – для українців.

Živjela Hrvatska – це також назва патріотичної хорватської пісні, слова до якої написав відомий хорватський письменник письменник Август Шеноа, а музику – композитор Іван Зайц у середині ХІХ століття.

Топ коментарі
+20
Хорватія - парламентська республіка. І поки прем'єр Пленкович - нам до дупи що там каже міланович.
З.І. До речі міланович визнає Крим кацівським.
показати весь коментар
01.06.2023 01:35 Відповісти
+19
цікаво, мілановіч, на це раз, вилізе і скаже, що під гасло "Živjela Hrvatska!", "хорвати різали єврєєв і поляків"? ну або "хорвати різали сербів"?
показати весь коментар
01.06.2023 01:19 Відповісти
+17
Этот Миланович этнический серб со всеми вытекающими...забейте на него,тем более по конституции Хорватии он никто.
показати весь коментар
01.06.2023 03:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
цікаво, мілановіч, на це раз, вилізе і скаже, що під гасло "Živjela Hrvatska!", "хорвати різали єврєєв і поляків"? ну або "хорвати різали сербів"?
показати весь коментар
01.06.2023 01:19 Відповісти
Хорватія - парламентська республіка. І поки прем'єр Пленкович - нам до дупи що там каже міланович.
З.І. До речі міланович визнає Крим кацівським.
показати весь коментар
01.06.2023 01:35 Відповісти
я про те, що вилізти і заявити, що "українці різали когось" - це позиція!
він зробив камінгаут - всі почули! тепер цікаво, чи вистачить йому сміливості вилізти повторно і заявити, що гаслу "Živjela Hrvatska!" також не місце в Хорватії, бо "хорвати, під це гасло, різали сербів"??
показати весь коментар
01.06.2023 01:39 Відповісти
У нас теж парламентсько-президентська... А керує Єрмак
показати весь коментар
01.06.2023 08:45 Відповісти
Це вже суто український винахід державного устрою. Коли вибраних Президента і голову Ради підтверджує завхоз будівлі.
показати весь коментар
01.06.2023 09:39 Відповісти
навіть в ******** Європі підчас війни кгб-істи працюють і промивають мозги.методички кгб не старіютьhttps://youtu.be/H2jnDkX4uDg
показати весь коментар
01.06.2023 01:23 Відповісти
тобто хорвата напружує, що 'слава Україні' - це ніби-то нацистське гасло, але цього ж хорвата чомусь зовсім не напружує той факт, що єврей пукін-шаломов атакує Україну ВЖЕ ДВАДЦЯТЬ РОКІВ!!! Ще починаючи з Тузли в 2003-ому році, коли цим гаслом і близько не пахло на національному рівні!!!!

Доводжу до відома хорвата, що популярність цього гасла Є ВІДПОВІДДЮ НА ДЕСЯТИЛІТТЯ ЗНУЩАНЬ євреями над Україною!!!

хорват чомусь гівна в рот набрав, коли єврей КАЛомойський вкрав в України ДЕКІЛЬКА МІЛЬЯРДІВ доларів і які до цього часу не знайшли....

також хорват видно не знає, що чинний презЕдент України - ЦЕ ЄВРЕЙ!!!!
показати весь коментар
01.06.2023 01:55 Відповісти
З яких пір прізвище зятя Шаломов переходить на тестя? Путін типовий москаль:світлі очі, вузький розріз, зовнішні кутки припідняті до верху.
показати весь коментар
01.06.2023 07:27 Відповісти
вепс....
показати весь коментар
01.06.2023 09:44 Відповісти
То те саме. Збірна назва фіно-угрів москаль.
показати весь коментар
01.06.2023 11:59 Відповісти
финны разные бывают, Суоми и Эсты например...
показати весь коментар
01.06.2023 12:43 Відповісти
Давай, давай, пиши антиєврейські лозунги. Тільки потім не скигли, чому Ізраїль не хоче давати нам зброю. Твої слова такі ж фашистські, як і слова Путіна і його зграї.
показати весь коментар
01.06.2023 08:31 Відповісти
І що ж Ізраїль продав їм з 2014 року? Я тут не чув такого, може у вас в США, щось про це кажуть?
показати весь коментар
01.06.2023 09:08 Відповісти
Этот Миланович этнический серб со всеми вытекающими...забейте на него,тем более по конституции Хорватии он никто.
показати весь коментар
01.06.2023 03:06 Відповісти
Він ще й лівак
показати весь коментар
01.06.2023 03:32 Відповісти
СДПХ, соціал-демократ
показати весь коментар
01.06.2023 03:41 Відповісти
Маланович. Так яснее будет, что это за "серб".
показати весь коментар
01.06.2023 03:52 Відповісти
На Орбана схожий. Може тому, що представники однієї національності, дуже поширеній у політиці?
До речі: -обидва юристи. А політик - юрист, це ознака, хоч і не пряма.
показати весь коментар
01.06.2023 06:18 Відповісти
Та вони і діти юристів.
показати весь коментар
01.06.2023 07:09 Відповісти
https://uk.wikipedia.org/wiki/2_%D0%BB%D1%8E%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%BE 2 лютого https://uk.wikipedia.org/wiki/2022 2022 року Миланович заявив: «https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%91%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%8F Велика Британія вводить Україну в оману, підбурює її й тримає в заручниках відносин між Лондоном, що представляє другорядну державу, та Вашингтоном. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%96%D1%8F Росія є фактором у цьому рівнянні, нам потрібна угода з Росією»https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BD_%D0%9C%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-20 [20] .

У грудні 2022 Міланович коментував позицію уряду Хорватії щодо навчання ЗСУ в ЄС і заявив: «Україна не є союзником для Хорватії, натомість її насильно намагаються ним зробити»https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BD_%D0%9C%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-21 [21] . Крім того, Міланович заявив, що «Крим уже не буде Україною»https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BD_%D0%9C%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-22 [22] . Ці та інші заяви викликали хвилю критики МЗС України, що назвало їх неприйнятнимиhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BD_%D0%9C%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-23 [23] .
показати весь коментар
01.06.2023 07:56 Відповісти
хорваты выбрали этнического серба в президенты? наш зеля тогда не так уж плох
показати весь коментар
02.06.2023 01:24 Відповісти
Киньте цього підара у вулик.
показати весь коментар
01.06.2023 03:41 Відповісти
Віктор Андрійович, ну як так можна, пожалійте бджіл, нехай хоч вони без політики живуть.
показати весь коментар
01.06.2023 08:33 Відповісти
наступного року їду до Хорватії тож треба вивчити гасла та може і не тільки гасла
хочу взяти у рент мотоцикл та проїхати горами та узбережжям
хоч 100 слів треба знати як ознаку шанування місцевих мешканців
показати весь коментар
01.06.2023 03:51 Відповісти
Розмовляйте українською, порозумієтесь.
показати весь коментар
01.06.2023 08:40 Відповісти
Могли поляки цю туфту Мілановичу "нашептати"...
Схоже мадьяри і поляки вже не "братанки, і до шаблі і до шклянкі"(є така відома польська😁приказка)😁😁
Мабуть мадьяроки трішки *********** поляків, через їхню надмірну любов до москалів та Путіна, тому поляки активно собі шукають нових БРАТАНКІВ😁😁😁

Як варіант - БРАТУШКИ ХОРВАТИ, через популярний міф у Польщі, про "ПОЛЯКИ та ХОРВАТИ - АДІН НАРОТ", що нібито предки хорватів пришкандибали в Далмацію із Польщі 😁😁😁

Хоча насправді, ареал розселення племені БІЛИХ ХОРВАТІВ переважно - захід України, через Карпати і аж по Краків... Частина хорватів перебралася на Балкани, де заснували державу - королівство Хорватія, інша частина залишилася і трансформувалася у те, що ми тепер називаємо ГАЛИЧАНИ, гірські субетноси українців(бойки, лемки, лишаки), та польські гуралі, або малополяки та Малопольща....

Ps. Але нічого доброго із цієї ХОРВАТО-ПОЛЬСЬКОЇ дружби не вийде...Оскільки ПОЛЯКИ - легендарні АНТИФАШИСТИ, а більшість ХОРВАТІВ глоріфікують УСТАШІВ...
Міланович, і попередня Грабар-Кетарович - ліваки, їхні предки були комуняками та партійними діячами в Югославській республіці...тому усім хорватам відома їхня нелюбов до УСТАШІВ.
показати весь коментар
01.06.2023 05:10 Відповісти
Хорватів, які "глорифікують усташів", можна зрозуміть Справа в тому, що в період до ІІ Світової війни серби вели себе стосовно інших етносів королівства Югославія так само, як "росіяни" в Російській імперії та СРСР - стосовно українців, грузинів, казахів та інших національностей Тобто насильно нав"язували своє домінування Усташі, по суті, це - "протестний рух за збереження власної самоідентифікації" Таких рухів повно в світі Вони іменуються "націоналістичними" У нас таким рухом була ОУН - яка в перший період ІІ Світової війни (до 1941 року) виступала на боці нацистів Однак, зрозумівши, що нацисти - ті ж самі поневолювачі, більшість від них відвернулася Але ж залишалися "мельниківці"! А вони співпрацювали з німцями до моменту вигнання їх з України Тобто "ОУН-м" - це ті самі "українські "усташі" Просто вони в Україні не стали домінуючою течією націоналістичного руху
Не все так просто в житті!
показати весь коментар
01.06.2023 06:29 Відповісти
До 41 року і союз виступав на боці фашистів, а в союзі таки розуміли що таке Гітлер.
показати весь коментар
01.06.2023 07:31 Відповісти
Порівнювать СРСР з УПА - трохи "не в дугу" Адже УПА - лише "націоналістичний рух" - але не "імперія" Перші "відстоювали своє власне" а другі хотіли "загарбать чуже"
показати весь коментар
01.06.2023 07:36 Відповісти
Ну це не порівняння і навіть не спроба виправдання, а трохи розширений ракурс. Тому що зараз прийнято клеймити нацистську німеччину, і тих кого потрібно змішати з гімном тичуть співпрацею з Гітлером. Як і ось президент Хорватії. А по факту тільаи Велика Британія неспівпрацювала з Гітлером після нападу на Польщу. І це при тому що нацисти хотіли з ними не воювати а щоб вони були союзниками і разом підкорили весь світ. Англосакси в розумінні нацистів були германцями( таки так). А те що національні рухи які боролись за свою державність вбачали в Гітлері визволителя, а Німеччину країною яка допоможе їм отримати незалежність то це закономірно. Адже ті держави і ті кордони які на той час були це результат Першої Світової, і розпаду імперій. І було розуміння що для того щоб мати свою державу потрібна нова війна.
показати весь коментар
01.06.2023 07:51 Відповісти
Десь є фото, як маленька королева Єлизавета зігує. Так що захоплення режимом Гітлера в тодішній Європі було чимось нормальним....

На московських болотах тоді поставав ЖАХЛИВИЙ, ЧЕРВОНИЙ МОНСТР, СОЦІАЛІЗМ З НЕЛЮДСЬКИМ ОБЛИЧЧЯМ....
Тому одні приставали до німців, бо бачили у них СИЛУ, яка може протистояти цій червоній чумі, інші пробували зіштовхнути ці дві сили і використати наосліп німців у боротьбі проти СССР....
Британія вступила 3 вересня 1939року....після пакту Рібентроп-Молотов і нападу на Польщу. Коли стало зрозуміло, що зіштовхнути Гітлера та Сталіна їм не вдалося, а навпаки, вони вступили у союз....
Хоча у 1938 році, після Мюнхенської змови, було зрозуміло, що цей режим на Судетах не зупиниться....
показати весь коментар
01.06.2023 08:27 Відповісти
Ну ящо копнути глибше то і підтримка Гітлера і його ідей всередині Німеччини була викликана нетільки бажанням реваншизму але і страхом перед більшовицькою моделью комунізму. Павлов це відкрито писав, звинувачуючи більшовиків в тому що саме черещ страх все втратити німецькі фабриканти та і простий тогочасний середній клас привів до влади Гітлера.
показати весь коментар
01.06.2023 08:39 Відповісти
На 💯 згоден з Вами. Не було би Леніна/Сталіна, не було би Гітлера....
Не було би "Жиdобільшовизму", не було би можливо Голокосту, погромів в Кракові, Єдвабне...

Самі євреї повинні з'ясувати, чому така кількість етнічних євреїв було на службі цього ЧЕРВОНОГО МОНСТРА, чому їх так багато було задіяно у роботу цієї більшовицької МАШИНИ смерті.
показати весь коментар
01.06.2023 09:16 Відповісти
Варта сказати, що УСТАШІ, крім хорватського націоналізму, опиралися ще й на ідеологію ІТАЛІЙСЬКОГО ФАШИЗМУ, а також наполягали на несловянському походженню самих хорватів. Вважали себе словянизованими германцями...
Навіть зараз помітно, що ХОРВАТИ, особливо сусіди словенці... тягнуться за німцями, мають тісні зв'язки з італійцями.... Тому дуже смішно виглядають ці потуги поляків, набитися їм у БРАТУШКИ.... Або кричати на весь Світ - "БАНДЕРА та СС Галичина" - злочинці, і одночасно сприймати ХОРВАТІВ з їхніми УСТАШАМИ😁😁😁

В той час, як ОУН(чи Мельника, чи Бандери) - опиралися виключно на ідеї УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛІЗМУ, і бачили нацистську Німеччину, лише як союзника. Навіть "СС Галичина" не мали жодного ідейного підгрунтя, і були лише реакцією на звірства та окупацію совітами Галичини...
Хоча в загальних історичних рисах... УКРАЇНУ та ХОРВАТІЮ можна десь порівнювати....Дві постколоніальні країни, які значно потерпали від різних імперій та боролися за власну незалежність...
показати весь коментар
01.06.2023 07:46 Відповісти
Ну - якщо вже на те пішло - то й ідеологія тодішньої ОУН теж мала деякі риси "вождизму" (як-би не називався керівник: "вождь" - як Сталін, "фюрер" - як Гітлер, "дуче" - як Муссоліні, "каудільо" - як Франко, чи "поглавнік" - в усташів Ну, а у нас - "провідник")
показати весь коментар
01.06.2023 07:58 Відповісти
Чуеш, "знавець історії". Самий задрипаний ФОП мае ознаки "вождізму". Курівник, директор, главбух.
показати весь коментар
01.06.2023 08:28 Відповісти
"Боголей"! "Не плутай х** з пальцем!" Ми про ідеологію мову ведемо - а не про "технічне керівництво підприємством"!
показати весь коментар
01.06.2023 08:31 Відповісти
"технічне керівництво підприємством"! а це не "вождизм"? То е х** чи палець?
показати весь коментар
01.06.2023 09:47 Відповісти
Вибач - ти дійсно не бачиш різниці, чи просто "дурня включаєш"? Керівництво підприємством здійснюється над людьми, які ДОБРОВІЛЬНО погодилися з принципами управління підприємством (Про трудовий договір" чув коли-небудь?) "Вождизм" в державі передбачає примус УСІХ виконувать вимоги "провідника" - незалежно від того - згодна людина з ними чи ні! У неї просто нема вибору!
показати весь коментар
01.06.2023 09:57 Відповісти


"Порівнювать СРСР з УПА - трохи "не в дугу" Адже УПА - лише "націоналістичний рух" - але не "імперія" Перші "відстоювали своє власне" а другі хотіли "загарбать чуже"
То, мабуть? Якийсь іншакий Яр? Котрий порівнюе Гитлера, Путлера та провідників УПА. "примус УСІХ виконувать вимоги "провідника" , "Ну, а у нас - "провідник"(цітата такого собі Яра). А, то я "дурня включив".
показати весь коментар
01.06.2023 10:34 Відповісти
Ясно! "Тут - читать... Тут - не читать... А тут ми "селёдку зворачивали..."! Так і скажи, що ти прийшов "срач розвести" і прекрасно розумієш різницю Просто тобі не подобається, що я вказав на деякі риси ідеології ОУН, які поєднують її з ідеологією нацизму, більшовизму та інших "измів" авторитарного спрямування
показати весь коментар
01.06.2023 10:42 Відповісти
Поважаю тих, хто приходить нести у маси "доброе, вечное", а якісь "срач розвести". Ще б знати яка між ціма поняттями різниця.
показати весь коментар
01.06.2023 11:39 Відповісти
От як "взнаєш" - тоді й приходь полемізувать!
показати весь коментар
01.06.2023 11:47 Відповісти
Полемазу...полемізу.. Ні не прийду. Бо стану таким дурнов.., пробачте, розумним.
показати весь коментар
01.06.2023 15:45 Відповісти
Правильно! Не приходь Не люблю полемізувать з "блазнями"
показати весь коментар
01.06.2023 16:36 Відповісти
Я тобі зась місяць тому писав, дурнуваті нарціси мені лем потроліти. А так, докус не цікаво. Дорас на роботі, нема чого робити, та маленько розважаюсь. А ти ще поскач. Легше стане.
показати весь коментар
01.06.2023 18:20 Відповісти
Боголей! А тобі не здається, що "нарциса" тобі варто пошукать у власному дзеркалі? Займися краще своїми посадовими обов"язками - може, від їх ретельного виконання від тебе користі більше буде?
показати весь коментар
01.06.2023 18:39 Відповісти
Ні чому...є партії ВОЖДИСТСЬКОГО ТИПУ...
Де важливо тільки ІМ'Я ЛІДЕРА...

А є класичні партії...Демократична та республіканська в Америці, консервативна Торі, лейбористи в Британії.... Де партії сформовані за ідеологічною концепцією і не залежать від імені вождя... Де можливий тільки лідер, якого вибирають по демократичній процедурі(наприклад на внутрішньопартійному праймеріз)...
Всі пам'ятають, що Ляшко мав власну партію...Але що це була за партія? хто там був? Якого ідеологічного спрямування? Навіть назву ніхто вже не пам'ятає ... Це класична партія ВОЖДИСТСЬКОГО типу...Поки був у Раді Ляшко і знаходив гроші на її утримання, вона існувала...пішов з влади, вона одразу щезла... Теж саме самопоміч Садового...і.т.д.
показати весь коментар
01.06.2023 10:06 Відповісти
Якісь елементи можливо й мав... Але ви самі згадали, був Мельник, був Бандера...тобто точилася навколопартійна дискусія, люди були незгідними з лінією партії, покидали партію.....
І не забувайте ОУН - це була лише партія, організація...нехай навіть ПАРТІЯ чи ОРГАНІЗАЦІЯ ВОЖДИСТСЬКОГО ТИПУ, але це не те саме, що цілий КЕРІВНИК ДЕРЖАВИ, як Мусоліні, Гітлер чи той же Пілсудський...
Польща Пілсудського - це була класична, тоталітарна держава, ВОЖДИСТСЬКОГО типу...як зараз москалі кажуть ВАЄННАЯ ХУНТА😁😁😁
Сейм у часи дзядка Пілсудського був чисто формальним....

До речі...президентом УНР в екзилі на той час був Лівицький, до 1954р. Фактично він був керівником України, а не Бандера, чи Шухевич...
Просто вже після смерті і Бандера, і Шухевич стали символами супротиву, своєрідними пам'ятниками боротьби...обросли численними міфами та легендами, і деяким стало видаватися, що вони керували твердою рукою вождя, як вождь Сталін чи вождь Мао Цзедун😁😁😁
показати весь коментар
01.06.2023 09:01 Відповісти
Якщо вже на те пішло - то і Мусоліні не був "керівником держави" Бо Італія тоді була монархією та мала короля
Я ж сказав - "не все так просто"!
показати весь коментар
01.06.2023 09:10 Відповісти
Він був ПРЕМ'ЄРОМ... Як зараз Мелоні... Прем'єр навіть у часи Мусоліні був фактичним лідером держави... + він мав титул Дуче, тобто був лідером всіх націоналістичних та фашистських партій
показати весь коментар
01.06.2023 09:34 Відповісти
Згоден! Але рішення на його призначення ПРЕМ"ЄРОМ приймав саме "керівник держави"
показати весь коментар
01.06.2023 09:43 Відповісти
Deuthland Uber alles Германия превыше всего.Были и есть сегодня первые слова немецкого гимна.Это- нормально.
показати весь коментар
01.06.2023 05:22 Відповісти
Ага. А потім слова уриваються і йде одне ла-ла -ла. Бо, бач, неполіткоректно.
показати весь коментар
01.06.2023 05:34 Відповісти
Вы про що?Ви явно не читали текста німецького гімну. Там про любов до всього свого.Це замало?
показати весь коментар
01.06.2023 20:49 Відповісти
Еще один "знаток" истории и "специалист" в области лозунгов Милановичь. ********** Прутин, бразилец Лула с китайцем ***... и хорват Милановичь.
показати весь коментар
01.06.2023 05:56 Відповісти
У багатьох народів, які переселялися на нові землі, існують "сталі вислови" - "Знайдення Батьківщини" "Отримання Батьківщини" і тому подібні У мадяр існує вираз - "завоювання Батьківщини" Хай Міланович згадає про те, що мадяри претендують на повернення до себе частини хорватських земель, які були ними завойовані кінці Середньовіччя І спробує їх покритикувать, порівнявши їх з лозунгами нацистів про "Єдиний рейх" Це буде корисніше для його "пережовування" й трактування історії
показати весь коментар
01.06.2023 06:11 Відповісти
Наприкінці 2011 року, на виборах у Хорватії перемогла коаліція "Кукуріку", на чолі з Зораном Мілановичем. http://ukrpohliad.org/news/u-horvatiyi-na-vy-borah-peremogla-koalitsiya-kukuriku.html У Хорватії на виборах перемогла коаліція "Кукуріку" | Український погляд .
показати весь коментар
01.06.2023 06:29 Відповісти
Ще один недоорбан.
показати весь коментар
01.06.2023 06:50 Відповісти
Балканський москаль(пардон!серб) міланович,знаючи про свою нікчемну посаду,надумав хоч якось нагадати про себе.
показати весь коментар
01.06.2023 08:47 Відповісти
Ще у 1941 році Німеччина утратила перемогу у Другій СВ головним чином через невизнання Райхом Незалежності України, проголошеної ОУН і Львові після входу туди Вермахту.. Визнавши Незалежну Україну, (під протекторатом Німеччини, як декларували про це Українські Націоналісти), Райх отримав би сотні нових дивізій і мільйони українських солдатів, і москва би не устояла, срср був би розгромлений, і не було би тої катастрофи і трагедії, що спіткала Україну і людство з т.з. "пабєдітєлями". Українські солдати у складі Вермахту тоді були ще мотивовані, вони ненавиділи московщину і більшовизм. У пам"яті Українців були ще свіжі спогади про репресії, Голодомор, мільйони розстріляних і депортованих, колективізацію з грабунком нажитих статків, русифікацію.
Це була фатальна помилка А.Гітлера. Як і найбільша трагедія ХХ (та і не тільки 20-го...) сторіччя - поразка Німеччини.
PS. Цей хорват - просто пустопорожній пиз.абол: його попередники все чудово розуміли і відповідно діяли.
показати весь коментар
01.06.2023 09:30 Відповісти
Кібом вони з повагою ставилися до окупованих, то перемогли. Їх зустрічали як визволителів і у Белорусії, і у Смоленську, Брянську, на Кавказі. Е доста тому підтвержень. Але ота арійська хімера їм все зіпсувала. Після війни вони то самі підтвержували.
показати весь коментар
01.06.2023 10:49 Відповісти
З перших вуст, наших земляків - галичан: прихід німців у 1941 р. на галицькі землі справді був визволенням. У порівнянні з більшовицько-кацапською окупацією Галичини в 1939 то була "небо і земля". Німці повернули галичанам (зокрема моїм односельчанам - гуцулам) конфісковану кацапами у кольхози худобу, землі, млини, реманент. Абсолютна кацапсько=жидівська брехня, що німці винищували місцеве населення! Ніхто нікого поголовно не винищував - це не входило ні в ідеологію ні у практику 111 Райху. Німці забирали окремих (бо решту утекли з кацапами) комуністів, комсомольців, диверсантів і партизанів - так поступала люба влада, ліквідовували спротив. Відновили роботу українські школи і гімназії на українській мові. Там був портрет А. Гітлера, як іноземна поглиблено вивчалася німецька мова. Поголовно забирали лише жидів і циганів, якщо чесно - то люди казали, що про таке особливо не шкодували. Хай би жиди і цигани самі і розбиралися з нацистами а не драпали і ховалися по норах і горищах та і не приплітали у свої стосунки українців. Українців німці не винищували і не планували до винищення.
У 1941 році Німеччина принесла Українцям в и з в о л е н н я від кацапсько-більшовицької зарази.
показати весь коментар
01.06.2023 12:02 Відповісти
У документах Нюрнберга бандерівці записані як антифашисті, а усташі як посібники фашистів. Зеля в таких випадках говорить, а яка різниця?
показати весь коментар
01.06.2023 10:31 Відповісти