11261 відвідувач онлайн
7 384 62

Зачинене укриття в поліклініці в Деснянському районі: рішення щодо відповідальних осіб ухваляться невідкладно, - Кличко

київ

До поліклініки в Деснянському районі виїхали фахівці департаменту муніципальної безпеки і на місці з’ясовують, чому не було доступу до укриття в поліклініці.

Про це повідомив у телеграм-каналі мер Києва Віталій Кличко, інформує Цензор.НЕТ.

За його словами, відповідальність за роботу укриття несе керівник медзакладу і глава районну, який має контролювати роботу укриттів, що є на мапі міста і повинні працювати.

"Всі рішення щодо дій відповідальних осіб будуть ухвалені сьогодні і невідкладно", - резюмує Кличко.

За даними поліції Києва, унаслідок ракетної атаки на столицю троє загиблих, серед них - мати з 9-річною донькою.

За даними Генштабу, у ніч на 1 червня сили ППО знищили 10 ракет, які Росія випустила по об’єктах цивільної та критичної інфраструктури Київщини.

У Повітряних силах уточнили, що знищено 7 балістичних ракет "Іскандер-М" та 3 крилаті ракети "Іскандер-К".

Топ коментарі
+24
а що він повинен їздити по всім укриттям і будити п'яного сторожа коли сирена завие ?
показати весь коментар
01.06.2023 08:42
+16
Видно що ти за шашличне шобло голосував, свідків сватів зразу видно по їх тупих дописах. Іди вигляни за двері і подивись ,чи Кличко не перевіряє твій під'їзд, щоб ніхто там не сцяв.
показати весь коментар
01.06.2023 08:48
+11
Ще один свідок сватів обвінчаний з боневтіком головного мозку.
показати весь коментар
01.06.2023 08:55
Коментувати
Сортувати:
Я колись працював у цій поліклініці....
Третій поверх перше вікно зліва - то був мій кабінет.
показати весь коментар
01.06.2023 08:39 Відповісти
коментар відмічено як спам
показати весь коментар
01.06.2023 08:40 Відповісти
а що він повинен їздити по всім укриттям і будити п'яного сторожа коли сирена завие ?
показати весь коментар
01.06.2023 08:42 Відповісти
Так. На то він і мер міста.
показати весь коментар
01.06.2023 08:43 Відповісти
тобто меру міста під час повітрянної тривоги більше нема чого робити ? може у вас у Британії так і є, але тут в Україні є інші справи
показати весь коментар
01.06.2023 08:45 Відповісти
Видно що ти за шашличне шобло голосував, свідків сватів зразу видно по їх тупих дописах. Іди вигляни за двері і подивись ,чи Кличко не перевіряє твій під'їзд, щоб ніхто там не сцяв.
показати весь коментар
01.06.2023 08:48 Відповісти
показати весь коментар
01.06.2023 08:50 Відповісти
маячня дурня. Бо тоді Зеленський має зробити це від "Сану до Дону", бо президент
показати весь коментар
01.06.2023 08:48 Відповісти
Так. Йому владу довірив народ, 73%.
показати весь коментар
01.06.2023 08:49 Відповісти
блакитна мрія орків...
показати весь коментар
01.06.2023 08:52 Відповісти
Голуба.
показати весь коментар
01.06.2023 08:53 Відповісти
ботік сраний



Реєстрація: 31 травня 2023

Заходив: 01 червня 2023 в 07:59
показати весь коментар
01.06.2023 10:09 Відповісти
За оборону міста, укриття для населення, спреціально призначений Президентом голова військово-цивільної адміністрації. Також Президеннтом призначеня райадміністрації, які і відповідають за бомбосховища. До чого тут мер?
показати весь коментар
01.06.2023 12:06 Відповісти
звичайно НІ, коли хтось загине - він має як батюшка цар наказати кого попало.
а контроль стану укриттів це не царське діло.
показати весь коментар
01.06.2023 09:09 Відповісти
**** свіжесеньке! Висралось? А тепер пшло у спам.
показати весь коментар
01.06.2023 08:44 Відповісти
Йде 9-й рік рашистсько-української війни...
показати весь коментар
01.06.2023 08:44 Відповісти
Десятий.
показати весь коментар
01.06.2023 08:46 Відповісти
Думаю, почати відлік потрібно від спроби захоплення Тузли.
показати весь коментар
01.06.2023 09:04 Відповісти
другий.

в 14 році почався конфлікт а не війна.

бо скільки б люди не сперечалися а всерівно рано чи пізно погодяться що дефініції визначаються законами та правилами.

війна чи не війна визначають ознаки війни, прописані в законі.

в 22 році було оголошено воєнний стан і віддано наказ на максимальне ураження противника. це війна, поза сумнівом і юридично і фізично (де юре і де факто).

в 14 році воєнний стан не було оголошено і не було оголошено війну. юридично це трактується як воєнний конфлікт(конфлікт низької інтенсивности де факто, де юре громадянський конфлікт через підпис лугандонців). меркель і олланд були дуже задоволені і фактом неоголошення війни і мінськими угодами бо робили неоголошену війну внутрішнім конфліктом України як того і хотів путін. неоголошена війна дуже вигідна агресору і вкрай невигідна жертві.

хтось казав що як буде оголошено воєнний стан то нам не даватимуть грошей, не даватимуть зброї і уведуть проти нас санкції.

як показав час це були вигадки, навмисні чи ні судіть самі.

коротше - писати можна довго але хто те читатиме...війна почалася в 22 році.
показати весь коментар
01.06.2023 09:16 Відповісти
це якщо не брати до уваги терміну гібридної війни...
показати весь коментар
01.06.2023 09:26 Відповісти
гібридна війна це вигадка журналістів і політиків, які ******* ходити на ток-шоу але не ******* приймати важкі державні рішення.

одне з яких це оголошення війни чи його лайт-версія = воєнний стан.

останні 30 років політики скурвилися і перетворилися на клоунів-популістів, для яких телевізійна картинка понад усе.
показати весь коментар
01.06.2023 09:39 Відповісти
ой не тринди, і зараз війна не оголошена,
і газ та нафту кацапську транспортуємо
і в 14 і в 22 - це злочин по відношенню до населення у зонах бойових дій, до солдат, які захищають, до Конституції.
показати весь коментар
01.06.2023 10:47 Відповісти
пане, ви хамло і бевзь.

навіть не буду вам пояснювати чому ви бевзь бо тикаєте незнайомим людям а це більший гріх аніж бути бевзем.

вам би в свинарник повернутися, там такі плебейські звички на ура.
показати весь коментар
01.06.2023 10:55 Відповісти
Нічого я не написав образливого. Конструктивна критика.
Можете вважати, що я написав на "ви", якщо вам так важливо. Звиняйте.
Тут набагато гірші речі робляться.
показати весь коментар
01.06.2023 13:20 Відповісти
Зараз сво)))
показати весь коментар
01.06.2023 15:55 Відповісти
звиняю.

газ та нафту ми транспортуємо бо як і кожна країна світу проміняли честь на грубе бабло *** бізнесюків, тому підмахувати ворогу і водночас творити чудеса героїзму на фронті це самеми.

зараз війна є оголошеною бо країна, на яку напали має два варіянти правильної юридичної протидії - оголосити війну або оголосити воєнний стан. воєнний стан оголошено, отже зеленський виконав свої обов'язки гаранта.
показати весь коментар
01.06.2023 18:57 Відповісти
ну із першу тезу про газ і нафту, можу лайкнути

але про військовий стан - при нападі і захваті земель - це надто абстрактно і боязливо, зрада всіх хто потрепає - це ж не інопланетяни напали і не терористи без країни.
показати весь коментар
01.06.2023 19:01 Відповісти
я двічі перечитав той закон про воєнний стан ,в 14 році і в 22-му.

юридично цілком достатньо оголосити воєнний стан замість оголосити війну.

до речі, за міжнародним правом держава, яка оголосила воєнний стан має право атакувати та навіть анексувати території ворога і його союзників.

тож, мінську варто прокидатися, там наші старожитні українські території є.
показати весь коментар
01.06.2023 19:27 Відповісти
Жлобье перестраховалось, позаколачивало все двери щоб не убирать.
показати весь коментар
01.06.2023 08:45 Відповісти
У нас як в тіи присказці -- поки грім не гряне -- мужик не перехреститься .
показати весь коментар
01.06.2023 08:45 Відповісти
Грякає. Але мужик - нехрещений.
показати весь коментар
01.06.2023 09:42 Відповісти
Відповідальна особо то ти екс-боксер з відбитими мізками що розвів бардак та покриваєш корупцію у всіх сферах життєдіяльності міста
показати весь коментар
01.06.2023 08:50 Відповісти
Ще один свідок сватів обвінчаний з боневтіком головного мозку.
показати весь коментар
01.06.2023 08:55 Відповісти
ще один придурок, ти не перший, повір...Вивчи щось нове а то розуму хватає лише слуги, свати, боневтік, марафон, що там ще??? Рефлекторно завчив?
показати весь коментар
01.06.2023 09:03 Відповісти
Рефлекторно ти лижеш сраку жан клоду боневтіку палалЬяковська п'ятирубльовка.
показати весь коментар
01.06.2023 09:06 Відповісти
геніально! аплодую стоячи!
показати весь коментар
01.06.2023 09:07 Відповісти
Аплодуй, тільки кришку роялю відкрий для початку, не ганьби свого гуру.
показати весь коментар
01.06.2023 09:09 Відповісти
перемикаючи увагу на зе.нікчему - ти захищаєш свого хозяїна від відповідальності (кличка).
потім зе.бобіки так само роблять - перемикають увагу на Пороха або кличка...
тобто відсутність відповідальності влади - це тупість таких як ти.
показати весь коментар
01.06.2023 09:14 Відповісти
Судячи по коментам, відбиті мізки у тебе самого, дебіл
показати весь коментар
01.06.2023 09:33 Відповісти
ще один придурок..пішовнах
показати весь коментар
01.06.2023 09:36 Відповісти
бери вище - то презик винен у невідкритому сховищі. А зважаючи, що "кожен з нас - президент", то ти особисто і відповідай, а не пи.зди тут.
показати весь коментар
01.06.2023 10:21 Відповісти
в Борисполе в больнице вообще нет бомбоубежища. и когда тревога,двери просто закрывают,чтобы люди не заходили,а те что уже зашли продолжают сидеть внутри. но врачи во время тревоги приём не ведут,отдыхают... а те что в стационаре лежат,то им вообще не то что некуда,а никак,потому как многие не ходячие. и всем всё по...
показати весь коментар
01.06.2023 08:51 Відповісти
А при чому тут ваш Бориспіль?! Мова йде про те, що у лікарні є бомбосховище, але воно було зачинене під час повітряної тривоги. Хто там винуватий - на*уй з роботи!
показати весь коментар
01.06.2023 09:35 Відповісти
при том,что за год с лишним войны,зелёные гниды ничего не сделали в плане безопасности. нигде не сделали!
показати весь коментар
01.06.2023 14:42 Відповісти
За півтора року всі розслабилися і всім пох.
показати весь коментар
01.06.2023 08:51 Відповісти
Що казати, якщо під час тривоги працівники виганяють людей з магазинів та інших закладів на вулицю, а самі біжать ховатись у своїх сховищах .
показати весь коментар
01.06.2023 08:51 Відповісти
Бо ті магазини,особливо ТРЦ,збудовані з пластику,і безпечних підвалів там нема.Добре,що хоч закриваються,бо пам'ятаєте випадки прильотів в магазини,коли загинуло багато людей
показати весь коментар
01.06.2023 08:56 Відповісти
Я не пишу про трц, супермаркети ітд, а про магазини на перших поверхах будівель, пошти ,різні адміністрації звідки тебе просто викидають на вулицю , і поки ти добіжиш до якогось сховища тебе десять раз вбити може.
показати весь коментар
01.06.2023 09:04 Відповісти
Мабуть,штраф величезний,гривнів 50 упаяють.
показати весь коментар
01.06.2023 09:04 Відповісти
навряд. скоріше за все заведуть показову кримінальну справу, можливо навіть посадять...керівника поліклініки.
показати весь коментар
01.06.2023 09:12 Відповісти
Кличко тільки клумби будує де можна грошей відмити! Жодного укриття не збудовано в Оболонському районі! Триває велике будівництво!
показати весь коментар
01.06.2023 09:17 Відповісти
Такі об'єкти будують за гроші держ. бюджету. А там хазяйнує дерьмак, бо таку владу собі обрали зелені уйобки в 2019 році. Отак і живемо
показати весь коментар
01.06.2023 09:38 Відповісти
Одразу звідкісь вилазять захисники крадіїв та корупціонерів! Ти в долі чи ідейний раб?
показати весь коментар
01.06.2023 09:53 Відповісти
Перший поверх біля ліфту для Києва краще укриття ніж підвал іншого будинку - не вб'є на вулиці. А відчиненість укриття треба перевіряти до тривоги.
показати весь коментар
01.06.2023 09:20 Відповісти
Тепер відкриють всі підвали Києва - рай для бомжів та наркоманів.
показати весь коментар
01.06.2023 09:21 Відповісти
У нас у селищі підвали зачинені, але у разі тривоги всі двері відчиняються за помахом магічної палички. Якщо серйозно, відповідальні особи одразу приходять і відчиняють. Призначення відповідальних - це обов'язок адміністрацій.
показати весь коментар
01.06.2023 09:38 Відповісти
Відчиняють підвали у домах мешканці цих домів, а не Кличко. То хай самі і слідкують, а не чекають, щоб їм хтось сраку ще підтер
показати весь коментар
01.06.2023 09:40 Відповісти
Раніше треба було "рішати". Рєшали куєві! Тільки дєрібаном вміють займатись. Тут вони моментально все "рішають".
показати весь коментар
01.06.2023 09:24 Відповісти
Не всё так однозначно. В поликлинике в убежище вроде были люди. В здании много разных выходов, возможно один был открыт а остальные - закрыты...
показати весь коментар
01.06.2023 10:13 Відповісти
Кличко - 9 лет мер, имеет фракцию.

Мог много хорошего сделать за это время, но не сделал.

Сейчас он заместитель военного руководства по цивильным вопросам, и все здания обычно муниципальные, т.е. ими урпавляет город

Поэтому Кличко ответственен, что должно быть распоряжение, о проверке, открытии и т.п. бомбоубежищ - т.к. у нас обычно все делается только после распоряжения

Сделали карту с бомбоубежищами - так там большая часть по факту будет закрыта (например убежища в школах, садиках - уже не открывают)

Т.е. власть которой управляет Кличко, как мер - умышленно всех обманывает

Плюс сирены не во всех частях города, имеют место быть или их не слышно, т.к. они очень далеко
показати весь коментар
01.06.2023 10:54 Відповісти
Так, начальство треба познімать теж, але того хто не зняв вчасно замок за грати однозначно.
показати весь коментар
01.06.2023 12:40 Відповісти