10746 відвідувачів онлайн
10 234 39

Росія завела в Бахмут залишки свого "елітного" десанту, - розвідка Британії

вдв,рф

Російські десантники замінили найманців ПВК "Вагнера" у Бахмуті. Проте війська, що раніше мали імідж "елітних", будуть менш гнучкими у реагуванні на виклики.

Про це йдеться у звіті розвідки Великої Британії, опублікованому тамтешнім міністерством оборони, повідомляє Цензор.НЕТ.

Розвідники зазначили, що Росія продовжує перекидати в район Бахмута свої регулярні сили тим часом, як бойовики ПВК "Вагнер" відійшли в тил.

Особливо важливу роль у Бахмуті, за даними британської розвідки, відіграють частини ПДВ. Зараз у цьому секторі розгорнуті підрозділи 76-ї та 106-ї дивізій та дві додаткові окремі бригади ПДВ.

"ПДВ значно погіршились порівняно зі своїм "елітним" статусом до вторгнення (в Україну. - Ред.). Однак російські командири, ймовірно, намагалися зберегти деякі з цих все ще відносно боєздатних підрозділів як вільний резерв", - йдеться у зведенні оборонного відомства.

Водночас британські експерти підкреслюють, що вся російська армія, ймовірно, буде менш гнучкою у реагуванні на оперативні виклики, оскільки командування РФ було змушене розгорнути ПДВ для утримання лінії фронту в Бахмуті.

Топ коментарі
+16
- Что, солдат, ссымся?

- Так точно, ссусь!

- Это, солдат, не беда. Такая сегодня экологическая обстановка. Все ссутся. Я ссусь. Даже главком пысается, бывает. Но по ситуации. Что же нам из-за этого, последний долг родине не отдавать? Твой позорный недуг мы в подвиг определим. Пошлем в десантники. Там ты ещё и сраться начнешь.
ДМБ (2000)
показати весь коментар
03.06.2023 11:36 Відповісти
+8
"і решта скоро приєднаються" до перегною
показати весь коментар
03.06.2023 11:29 Відповісти
+8
Зачем делить московитов на вдв, вагнеровцев и зеков? Это все плюс минус одинаковое. В первые дни войны именно ылитка горела тысячами, теряя технику и секретные документы.
показати весь коментар
03.06.2023 11:51 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
"і решта скоро приєднаються" до перегною
показати весь коментар
03.06.2023 11:29 Відповісти
і колона САУ по дорозі з Чехії в цьому їм допоможе
показати весь коментар
03.06.2023 11:52 Відповісти
Арт Тьомовск вони кажуть... Наші артилеристи чекають Тьом...
показати весь коментар
03.06.2023 11:56 Відповісти
показати весь коментар
03.06.2023 11:29 Відповісти
"зеки" вагнера более прдуктивны оказались чем регуляр.армия))))пропагандоны в шоке которые 2 десятка лет рассказывали про меоармию киборгов и вундервафли)
показати весь коментар
03.06.2023 11:33 Відповісти
- Что, солдат, ссымся?

- Так точно, ссусь!

- Это, солдат, не беда. Такая сегодня экологическая обстановка. Все ссутся. Я ссусь. Даже главком пысается, бывает. Но по ситуации. Что же нам из-за этого, последний долг родине не отдавать? Твой позорный недуг мы в подвиг определим. Пошлем в десантники. Там ты ещё и сраться начнешь.
ДМБ (2000)
показати весь коментар
03.06.2023 11:36 Відповісти
---
я думаю що ВДВ - то сила...з якою потрібно рахуватися..
..
там своя гордість і свої традиції..
...
це не вагнерівські зеки...
...
Противника не слід не дооцінювати..
...
показати весь коментар
03.06.2023 11:40 Відповісти
Зачем делить московитов на вдв, вагнеровцев и зеков? Это все плюс минус одинаковое. В первые дни войны именно ылитка горела тысячами, теряя технику и секретные документы.
показати весь коментар
03.06.2023 11:51 Відповісти
Гостомель-2 может сделать?
показати весь коментар
03.06.2023 12:04 Відповісти
Сила в мотивации, а мотивация среди орков есть только у зэков - идут на риск ради свободы и денег. А ВДВ в обороне - это бросить на мясо, это как они сами считают = позор. Их опозорили...
показати весь коментар
03.06.2023 13:49 Відповісти
Акция что ли в Минубийств РФ??? скидочные цены..выгодные предложение к одному 200 десантнику бесплатно 5 категории 300 безногих безгноловых и безруких..
показати весь коментар
03.06.2023 11:38 Відповісти
Скоро издохнут.
Цікаво, яка буде родючість землі під першой столицею Донбаса Бахмутом, коли вся ця кацапська падаль там перегніє?
показати весь коментар
03.06.2023 11:40 Відповісти
Крім осини нічого рости не буде,хіба що будяки.
показати весь коментар
03.06.2023 16:01 Відповісти
Так, цеж ні гівно, а москалі та расеяне, а з них добріво ніяке.
показати весь коментар
03.06.2023 17:51 Відповісти
там много воспитанников ***** которые дохнут за царя медальку и доску на школе...
показати весь коментар
03.06.2023 11:43 Відповісти
"Завела"??? Наче на утилізацію рогату худобу пригнали..
показати весь коментар
03.06.2023 11:44 Відповісти
Тобто недобитків, поки що..
показати весь коментар
03.06.2023 11:47 Відповісти
Із заголовка, мені найбільше сподобалося слово - залишки. Хотілось би щоб воно найближчим часом застосовувалося до кількості усього населення *********.
показати весь коментар
03.06.2023 11:51 Відповісти
залишкі кажете?
чекайте - прикацаплений корпус понавезе ще вати....
показати весь коментар
03.06.2023 11:59 Відповісти
Якшо ми воюєм з такою шоблою -- то чого ми іх за місяць не випрем з Украіни -- про це зараз на Прямому розповідав віиськовии Кирило Сазонов .
показати весь коментар
03.06.2023 12:02 Відповісти
У Сталіна було кілька парашутно-десантних корпусів Він їх готував до "пабеднава асвабаждения Европы ат фашизма" в 1941 році А мусив ними "затикать дірки" в оборонних боях Один поклав у 41-му - під Ржевом Інший - у Сталінграді (там загинули "інтернаціональні" підрозділи які готувалися для захоплення європейських столиць В тому числі й "іспанський - разом з сином Долорес Ібаррурі) Останній корпус який готували для "асвабаждения" поклали в контратаках на озері Балатон
Але негативний досвід використання "крилатої піхоти" у якості "піхоти для фронтальних боїв" кацапів нічому не навчив Вони навіть зараз їх кидають у якості "гарматного м"яса"
показати весь коментар
03.06.2023 12:04 Відповісти
Цікаво, їх на Бахмут на парашутах скидували?

показати весь коментар
03.06.2023 23:29 Відповісти
Путин - Шойгу після розгрому 137-го козачого повітряно-десантного полку:
- Пачему так? Что эта за десантники, что их прастые селяне с учителями и менеджерами разграмили?!!!
- Владимир Владимирович! Всё дело в их эмблеме! Вы видели, что на эмблеме полка нарисовано? Скрещёные казацкие шашки При десантировании ани в стропах путались, а при наступлении - в нагах Этим ани ваевать мешали!
показати весь коментар
04.06.2023 06:08 Відповісти
15 місяців війни показали, що все, що в російській армії починається на "елітний", слід читати - "псевдо". Псевдо-ВДВ, псевдо-морпіхота, псевдо-спецназ. "Героїчні та уславлені Таманська та Кантемирівська псевдо-дивізії".
Вони ніхто всі ці спец-і-елітні частини. Звичайна піхота в кращому випадку, солдатське м'ясо на забій у гіршому
показати весь коментар
03.06.2023 12:13 Відповісти
Ряд маршалів в часи срср вважали ВДВ недієздатними по свой природі. Основним критиком був начГенштабу Захаров (19571971). Причина --відсутність важкого озброєння і 100 % тяжкі втрати. Він був свідком у 1935 році катастрофи тодіішнього ВДВ на Білоруським маневрах, Ну а Канівська ВД операція 1943-це за межами здорового глузду. В три дні втратили три бригади ( 6000 втрапило в полон, 2500 загинули, тільки 800 вийшли з оточення через місяць). Але потім флюгер поміняв курс, наробили купу дивізій , бригад. Але мясні атаки в стилі маршала Жори перетворили ВДВ на звичайну "єздящую піхоту". Як в кавалерії - були уланами,елітой а стали драгунами.
показати весь коментар
03.06.2023 13:12 Відповісти
До надання ВДВ статусу "елітних військ" призвели два чинники - особистість командувача Васілія Маргелова та операція із захоплення Чехословаччини в 1968 році.
Маргелов був найтупіший з тупих радянських генералів, нерозумний і неосвічений, але пробивний і владний, на кшталт сьогоднішнього Луки і зумів пробити розширення ВДВ.
А операція "Дунай" у 1968 зуміла переконати Політбюро у реальній користі десантних військ. Ось тоді і почався їхній зліт. Хоча ви маєте рацію, армійська верхівка була різко проти розширення ВДВ. Але у радянській армії заправляли не генерали, а партійці. Тому так! Час все розставив по своїх місцях - ні в Афгані, ні в Чечні, ні сьогодні, в Україні, ці блакитні берети нічим не кращі за звичайні піхотинці. Як піхоту їх і використовують, хоча підготовка десантника обходиться в 4-5 дорожче, ніж підготовка до мотострілка.
показати весь коментар
03.06.2023 13:32 Відповісти
А у чому їх "елітність"? З літака стрибати навчилися, окопи рити вміють?
показати весь коментар
03.06.2023 12:14 Відповісти
Морди по-елітному розмальовують
показати весь коментар
03.06.2023 13:11 Відповісти
показати весь коментар
03.06.2023 12:29 Відповісти
показати весь коментар
03.06.2023 12:32 Відповісти
У кацапів немає військ ПДВ. У них є ВДВ. Як у німців Вермахт, наприклад. Не варто перекладати знакові кацапські назвиська украхнськю мовою. Тим паче, що в Україні ПДВ - це податок на додану вартість. А українські десантники - це ДШВ.
показати весь коментар
03.06.2023 12:56 Відповісти
двадцять пятка зберегла назву повітрянодесантна.
показати весь коментар
03.06.2023 16:04 Відповісти
Двадцятьп'ятка у складі ЗСУ, а не мордви. 😊
показати весь коментар
03.06.2023 18:15 Відповісти
Так,я мав на увазі,що 25-ка ПДВ.А не ДШВ
показати весь коментар
03.06.2023 19:45 Відповісти
И что в этих бомжарах элитного?
показати весь коментар
03.06.2023 13:06 Відповісти
Элітный алкоголь - очисник поверхні скла .
показати весь коментар
03.06.2023 13:21 Відповісти
Элитный в параше - это муравьиный спирт.
показати весь коментар
03.06.2023 16:11 Відповісти
Не успели попасть в Бахмут, а у них рожы все уже закопченые.
показати весь коментар
03.06.2023 16:10 Відповісти
Элитные войска - элитный чернозём!
показати весь коментар
03.06.2023 18:04 Відповісти