4878 відвідувачів онлайн

ЗСУ провели контрнаступальні дії щонайменше на трьох ділянках фронту, - ISW

війна,зсу

Україна провела контрнаступальні операції з різним результатом щонайменше на трьох ділянках фронту в рамках контрнаступу, який розгортається з неділі, 4 червня.

Про це пишуть аналітики Інституту вивчення війни (ISW), інформує Цензор.НЕТ. із посиланням на Українську правду.

№Українські офіційні особи повідомили, що українські війська перейшли від оборони до наступу на Бахмутському напрямку і просунулися на флангах міста на відстань від 200 метрів до майже двох кілометрів.

Сили оборони, вказують аналітики, провели обмежений, але все ж таки значний наступ на заході Запорізької області в ніч з 7 на 8 червня.

Російські війська, очевидно, захищалися від цієї атаки доктринально обґрунтовано і, за повідомленнями, відновили свої початкові позиції станом на 8 червня.

Також повідомляється, що 8 червня українські війська втратили транспортні засоби, надані Заходом", - йдеться у звіті.

Аналітики зазначають: українські атаки на західному Запоріжжі 8 червня не відображають повного обсягу українських можливостей у нинішньому контрнаступі.

Також вони припускають, що контрнаступ України, ймовірно, складатиметься з багатьох заходів різного масштабу, в тому числі більш локальних атак, як це спостерігалося в цьому секторі 8 червня, і менші зусилля не відображають максимального потенціалу української чисельності або ефективності.

За повідомленнями, Україна сформувала 12 спеціальних контрнаступальних бригад. Схоже, пишуть експерти, що Україна задіяла лише частину великого резерву сил, доступних для проведення контрнаступальних операцій, і спостерігачам слід уникати відліку повідомлень про те, що українські бригади знищили або пошкодили західне озброєння, як мірило залишкової ефективної боєздатності українських сил.

Крім того, слід зазначити, що війська Південного військового округу Росії, розгорнуті в цьому конкретному районі, швидше за все, є більш якісним угрупованням, ніж російські угруповання на інших ділянках військових дій, і їхні оборонні можливості навряд чи відображають оборонні можливості російських угруповань на інших ділянках фронту.

Вказується і те, що російські війська та окупаційна влада продовжують посилювати гуманітарні наслідки повені, спричиненої проривом греблі Каховської гідроелектростанції.

Експерти звертають увагу на те, що президент Росії Володимир Путін переніс свою щорічну пресконференцію з червня 2023 року на листопад або грудень 2023 року.

За оцінками ISW, Путін, швидше за все, провів би "Пряму лінію" на початку червня 2023 року після того, як російські війська захопили Бахмут, і перенесення заходу вказує на те, що Кремль може сприймати захоплення Бахмута як недостатню перемогу, щоб компенсувати загальну нестабільну російську військову ситуацію в Україні.

Фахівці підсумовують: перенесення "Прямої лінії" ще більше ілюструє занепад Путіна, і все частіше його зображають як такого, що бере участь у невеликих інфраструктурних проєктах.

Топ коментарі
+24
Є одно але. Навіщо данілови, подоляки, буданови( не кажучи вже про геніальних експертів аристовича, світана, жданова), що контрнаступ буде швидким, потужним і несподіваним для русні.
Вони ж тим самим накручують людей і дають їм необгрунтовані сподівання. А потім всі дивуються звідки береться зрадонька
показати весь коментар
09.06.2023 07:11 Відповісти
+20
Ми будемо важко відхаркувати здачу Півдня кацапськими консервами у зеленій владі. Як ьвюачимо, хороша підготовка до оборони кацапами дає результат. Отже з нашого боку у лютому-березні 2022 року підготовки до оборони не було. Найгірше, що ці консерви схоже залишились. Спалились лише найбільш явні і засвічені. І кроти і далі зливають ворогу і наші плани, і рощміщення і склад військових замобів і підрозділів. Пора країні зрозуміти, що виграти війну з таким багажем накопичених зрад, за які ніхто за великим рахунком не поніс покарання отже і не відбулося ні очищення влади від кротів, ні аналіз, а отже виправлення всіх вимушених і не вимушених помилок. У такому випадку виграти затяжну війну не можливо, а втрати ресурсів не дадуть бажаного результату, бо ресурси будуть спалені ворожими агентами ще до введення у бій. Починати контргаступ треба ззі знищення і нейтралізації ворожої агентури в високих владних кабінетах. Особливо тої, яка здавала теритоії, які тепер так важко відбивати. І це не я придумав, чи такі мох хотєлки. Це щагальносвітова історична практика. Греки не відкинули б персів, якби не знищили їхню агентуру навіть при дворі царя Леоніда.
показати весь коментар
09.06.2023 07:16 Відповісти
+16
Так, була одна невдала атака. Завжди бувають якісь невдалі операції у великих масштабних бойових діях, навіть якщо твої війська найкращі.
Втратили кілька танків, можливо трохи більше, і русня тепер геть усюди лізе у наш інформпростір та розганяє дезу наче як вони знищили не менше 1488 леопардів.

Ось що наш DeepState пише:
Аналітична записка. Сьогодні з'явилися кадри невдалої атаки (https://t.me/DeepStateUA/16788) нашої колони біля Малої Токмачки. Не секретом для мережі є і невдалі дії на початку тижня наших колон біля Новодарівки та Новодонецького. Проте за останній час по втратам у техніці діло йде до паритету. Важливо розуміти, що більшість техніки піддається ремонту, на відміну від людей. В район Старомлинівки прибувають кацапські підрозділи підкріплення з інших напрямків. Зафіксовано присутність зеків-шойгістів зі "шторм-z".

Від себе: Підримуємо ЗСУ, і НІ В ЯКОМУ РАЗІ не читаємо русню. Бо русня дуже старається цими ІПСОшками вігнати українців у якийсь відчай чи щось таке, і навалює, навалює і навалює купу дезінформації.
Окрім того, як я зрозумів від різних джерел, контраступ не планувався як блискавичний, можливо
показати весь коментар
09.06.2023 06:59 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Не дуже довіряю цим "аналітикам", але у їхній інтерпретації наступ виглядає якось хрєновенько.
показати весь коментар
09.06.2023 06:34 Відповісти
Кацапи там так окопались, що тільки диво нам допоможе
показати весь коментар
09.06.2023 06:56 Відповісти
Не диво, а Господь! 🙏🙏🙏
показати весь коментар
09.06.2023 11:21 Відповісти
Так, була одна невдала атака. Завжди бувають якісь невдалі операції у великих масштабних бойових діях, навіть якщо твої війська найкращі.
Втратили кілька танків, можливо трохи більше, і русня тепер геть усюди лізе у наш інформпростір та розганяє дезу наче як вони знищили не менше 1488 леопардів.

Ось що наш DeepState пише:
Аналітична записка. Сьогодні з'явилися кадри невдалої атаки (https://t.me/DeepStateUA/16788) нашої колони біля Малої Токмачки. Не секретом для мережі є і невдалі дії на початку тижня наших колон біля Новодарівки та Новодонецького. Проте за останній час по втратам у техніці діло йде до паритету. Важливо розуміти, що більшість техніки піддається ремонту, на відміну від людей. В район Старомлинівки прибувають кацапські підрозділи підкріплення з інших напрямків. Зафіксовано присутність зеків-шойгістів зі "шторм-z".

Від себе: Підримуємо ЗСУ, і НІ В ЯКОМУ РАЗІ не читаємо русню. Бо русня дуже старається цими ІПСОшками вігнати українців у якийсь відчай чи щось таке, і навалює, навалює і навалює купу дезінформації.
Окрім того, як я зрозумів від різних джерел, контраступ не планувався як блискавичний, можливо
показати весь коментар
09.06.2023 06:59 Відповісти
Окрім того, як я зрозумів від різних джерел, контраступ не планувався як блискавичний, можливо на усе літо. Так що будьте терплячими, прикрутіть зрадоньку, це війна.
показати весь коментар
09.06.2023 07:00 Відповісти
Є одно але. Навіщо данілови, подоляки, буданови( не кажучи вже про геніальних експертів аристовича, світана, жданова), що контрнаступ буде швидким, потужним і несподіваним для русні.
Вони ж тим самим накручують людей і дають їм необгрунтовані сподівання. А потім всі дивуються звідки береться зрадонька
показати весь коментар
09.06.2023 07:11 Відповісти
А що, вони мусять чисту правду викладати ?

Все нормально вони кажуть: хай дурять голови москалям. То на них і розраховано.

А наші люди повинні розуміти.
показати весь коментар
09.06.2023 07:12 Відповісти
З чого ви взяли, що кацапня дуже переймається висловлюваннями вище згаданих осіб?
показати весь коментар
09.06.2023 07:29 Відповісти
А ви з чого, що - ні ?

Вся інформація - аналізується. Тим більше, озвучена публічними особами (я, правда, не знаю, хто такий світан - не чула).
показати весь коментар
09.06.2023 07:32 Відповісти
В мене нема жодного знайомого кацапа в якого би я міг поцікавитися його думки про наш контрнаступ. Але є тотальна кількість людей які очіікують "Мелітополь за три дні". Це і знайомі,і колеги,і просто рандомні люди в чергах маркетів, в ТЦ, на зупинках ГТ...
Тому висновок очевидний на кого діють ці заяви.
показати весь коментар
09.06.2023 07:42 Відповісти
А до чого тут ваші знайомі кацапи ? І вони, якраз-таки коментують. І придурка арестовича добре знають, і жданова. Я переглядаю кілька їхніх ресурсів.

Інформацію аналізують відповідні структури і видають рекомендації.
показати весь коментар
09.06.2023 08:13 Відповісти
Чекайте, як це до чого???
Ми розмовляємо про те, на кого ця інформація, яку висловлюють вищезгадані особи, впливає.
Я вам привів аргумент.
І не займайтесь перекручуванням-в мене нема жодного знайомого кацапа
показати весь коментар
09.06.2023 08:23 Відповісти
1. Чекайте, як це до чого??? (с)
Як нема знайомих кацапів, то якого ви про них пишете ?

2.

Питання: Ми розмовляємо про те, на кого ця інформація, яку висловлюють вищезгадані особи, впливає. (с)

Відповідь: Інформацію аналізують відповідні структури і видають рекомендації. 08:13

Майте гарний день.
показати весь коментар
09.06.2023 08:27 Відповісти
1. Цитую-в мене нема жодного знайомого кацапа
2. Цитую-Я вам привів аргумент на кого діють висловлювання вищезгаданих осіб.
PS. Якщо ви не будете читати коментарі перед тим як мені відповідати-розмови у нас не вийде
показати весь коментар
09.06.2023 08:43 Відповісти
От тільки москалі не слухають данілових та подоляків, а слухають свою розвідку та своїх агентів-інформаторів. А данілови та подоляки дурять голови українцям, годуючи солодкою пропагандою про те, як вони звільнять крим і донецьк до 1 червня.
показати весь коментар
09.06.2023 08:05 Відповісти
Жіночка з канадським прапором не може це зрозуміти
показати весь коментар
09.06.2023 08:24 Відповісти
Я вас не уповноважувала бути моїм секретарем. Відповідайте за себе.
показати весь коментар
09.06.2023 08:31 Відповісти
Ви щось плутаєте .
Навіть і бажання не було
показати весь коментар
09.06.2023 08:40 Відповісти
Вибачте, якщо я вас образив. В мене не було таких намірів.
Майте гарний день
показати весь коментар
09.06.2023 09:23 Відповісти
Краще нічого не казати чим казати постійно брехню. Я ще вчора задал риторичне питання, щоб змінилося якби восени сказали, що ракети у кацапів ніколи не закінчаться? Звісно нічого. А щоб змінилося якби з усіх екранів не розповідали як ми все звільнимо під час контрнаступу? Теж зовсім нічого б не змінилося. Щоб змінилося якби нам не розповідали казки про 200 тисяч вбитих орків, в них великі втритати, але ця інфографіка особисто на мій погляд повна маячня, бо з кількістю повітряних об'яктів влада бреше не менше? Теж нічого зовсім. Бо брехня в купі з корупцією та низьким рівнем життя, безсонними ночами, закритими кордонами, батальоном монако, розганяє зраду більше ніж новини від ворога.
показати весь коментар
09.06.2023 10:03 Відповісти
Тобто ти клоун сумніваєшся заявам генштабу по втратах ворога? Недавно США сказали що біля бахмута тільки кацапи втратили від 60-100 тис вбитими
показати весь коментар
09.06.2023 13:55 Відповісти
Ви мене з Зеленським переплутали? Тоді не треба називати клоуном. Це шапіто95 постійно бреше, якби не брехали то і довіри до інформації було б більше. Ось BBC каже, що 20 тисяч загиблих за 5 місяців та 80 поранених під Бахмутом.
https://www.bbc.com/ukrainian/news-65453833
показати весь коментар
09.06.2023 14:05 Відповісти
Наш генштаб знає гірше чим bbc ти кому більше віриш зсу чи різним дегенератам?
показати весь коментар
09.06.2023 14:07 Відповісти
Цю інформацію Кірбі надав, відкрийте новину. І так, я Кірбі довіряю більше ніж різним дегенератам таким як Маляр.
показати весь коментар
09.06.2023 14:09 Відповісти
Маляр отримує інформацію від бійців на передовій як і весь генштаб чи ти клоун вважаєш що вони брешуть зсу брешуть ? Підрозділ мого брата тиждень тому тільки він вбив більше 100 кацапів знищив 6 танків і 5 бмп так це тільки один локальний бій
показати весь коментар
09.06.2023 14:32 Відповісти
Мені нема про що розмовляти з зебілом. Вірь надалі в 200 тисяч дохлих орків, діло твоє. Генштаб підпорядковується найвеличнішому ухилянту, дивись дєрмаку. Тому інформація там м'яко кажучи визиває мало довіри на фоні іншою брехні яка лунає півтора року з телемарафону. Можна припустити 200 тисяч загиблих та поранених загалом, а не 200 вбитих, але тоді теж якась маячня виходить.
показати весь коментар
09.06.2023 14:41 Відповісти
Тобто ти дегенерат не віриш залужному і іншим генералам ? Не віриш командирам бригад і батальйонам які прямо називають що цифра в 200 тис може бути і більшою ще раз клоуне тільки рота мого брата спалює за добу десятки одиниць техніки РФ і десятки кацапів
показати весь коментар
09.06.2023 14:47 Відповісти
Пішов *****, дегенерат зелений. В тебе в минулому пості за бой 100 ворогів знищували, зараз вже десятки. Залужному я довіряю більше ніж усьому шапіто95. Я знаю інші історії з фронту, коли віправляли на фронт курсантів 2 курсу військових вщилищ, як під Бахмутом не тільки орки не могли поранених витягувати, про те як снарядів немає. Залужного давно викинули з інформаційного простору, інформаціє керує ОП.
показати весь коментар
09.06.2023 14:57 Відповісти
Але ж ми маємо бути розумнішими за "подоляки, буданови( не кажучи вже про геніальних експертів аристовича, світана, жданова)"
показати весь коментар
09.06.2023 09:10 Відповісти
Повністю погоджуюсь. Але ж нажаль таких людей мізерний відсоток.
показати весь коментар
09.06.2023 09:14 Відповісти
Ну не зовсім мізерний, але на жаль, меншість. Як показали останні вибори.
показати весь коментар
09.06.2023 09:20 Відповісти
Бо так і буде поспілкуйся з зсу з військовими і ми ще навіть не починали а кацапи абкакались
показати весь коментар
09.06.2023 13:57 Відповісти
А розмінування Півдня це теж зрадонька?
показати весь коментар
09.06.2023 07:46 Відповісти
Це держзрада у прямому сенсі.
показати весь коментар
09.06.2023 08:27 Відповісти
ЗРАДА!!!!!
показати весь коментар
09.06.2023 09:11 Відповісти
Не виглядає, а так і є, на жаль.
показати весь коментар
09.06.2023 07:59 Відповісти
Смерть російським окупантам! Ситуація важка і не до кінця зрозуміла. Сподівання на продуманий план Генштабу.
показати весь коментар
09.06.2023 06:34 Відповісти
Кацапура, згортай лапті звідси.бот галімий
показати весь коментар
09.06.2023 06:41 Відповісти
Конгениально. В ГШ пробовали представлять вашу оборонную концепцию?
показати весь коментар
09.06.2023 06:48 Відповісти
Значит тогда "минск-3"?Конечно будет сложно.Тем более надо убеждать "запад"в необходимости нанесения ударов по территории рф.А то оружие дали-но вы русню сильно не убивайте...
показати весь коментар
09.06.2023 06:52 Відповісти
Почекаю.
А вже тоді щось казатиму.
показати весь коментар
09.06.2023 06:42 Відповісти
Мені не подобаються такі речі !

Не повинно бути подібної писанини щодо висвітлення дій наших воїнів фактично live.

Стуліть пельки, "аналітики", бо ви робите більше шкоди, ніж користі.
показати весь коментар
09.06.2023 06:45 Відповісти
І яку шкоду зробили ці аналітики? Ану назви чи оціни.
показати весь коментар
09.06.2023 07:58 Відповісти
Хоча б це (конкретно по статті): Також вони припускають, що контрнаступ України, ймовірно, складатиметься з багатьох заходів різного масштабу, в тому числі більш локальних атак, як це спостерігалося в цьому секторі 8 червня, і менші зусилля не відображають максимального потенціалу української чисельності або ефективності. Джерело:

"Припущеннями" не обов'язково ділитися на публіку.

Якби подібні "аналітики" фактично в прямому ефірі коментували дії ЗСУ в 2014, то, наприклад, добре відомий рейд 95-ки не відбувся б.

Нехай аналізують собі мовчки.
показати весь коментар
09.06.2023 08:22 Відповісти
Тим, хто не знаходиться прямо зараз в Україні- нас не зрозуміти.) Нас тут кожну ніч обстрілюють ракетами, шахедами. Великий потоп, люди тонуть, гинуть тощо. Обізнаність создає ілюзію контроля над сітуацією і трохи додає впевненості. Це краще, здається, чим казати, що все буде добре, готуйтеся до шашликів.
показати весь коментар
09.06.2023 12:48 Відповісти
https://t.me/KAPVEY_S/11843

Неприємний розбір епізоду з невдалою танковою атакою Збройних Сил, але його хтось має зробити, щоб відкинути зайві спекуляції
показати весь коментар
09.06.2023 06:47 Відповісти
Основний удар буде там, де кацапи менше всього ждуть.
показати весь коментар
09.06.2023 06:50 Відповісти
Они везде ждут.А там где не ждут,там "Байден" не велит...А то Путин нападет(легче было бы начать наступление на севере-Белгород,Курск и тд.)
показати весь коментар
09.06.2023 06:55 Відповісти
Вони дійсно побоюються (дарма чи ні, просто констатую) нападу *****, але не на Україну, а на країни НАТО, вважаючи що ***** мавпа з ядерною гранатою,інакше б війська НАТО вже давно б безпосередньо допомагали нам воювати.
показати весь коментар
09.06.2023 07:09 Відповісти
От через їхнє боягузство і страждає Україна. З 1991.

Чого ж це вони, такі воюваки великі, бояться ? Їх багато, справляться.
показати весь коментар
09.06.2023 07:14 Відповісти
Цінують життя, бояться ядерки, та сподіваються, що ця війна їх омине та обмежиться лише Україною. Якось так.
показати весь коментар
09.06.2023 07:25 Відповісти
Звичайно. Цінують своє сите життя, куплене життями інших.

Але все до пори до часу. Ніщо не триває вічно.
показати весь коментар
09.06.2023 07:34 Відповісти
Ага але вину з них це не знімає їх боягузтво
показати весь коментар
09.06.2023 13:52 Відповісти
А де вони менше всього чекають? Зараз підари на всіх напрямках добре окопані. Щоб вони тікали як у Харківській області треба прикласти багато зусиль. Насамперед, прорвати першу лінію оборони і знищити тилове забезпечення
показати весь коментар
09.06.2023 07:17 Відповісти
Менше всього чекають захiд в тил на Донбасс через терiторiю РФ на белгородчинi. Але пicля дiй легijону та РДК там чекають теж.
показати весь коментар
09.06.2023 09:26 Відповісти
Ми будемо важко відхаркувати здачу Півдня кацапськими консервами у зеленій владі. Як ьвюачимо, хороша підготовка до оборони кацапами дає результат. Отже з нашого боку у лютому-березні 2022 року підготовки до оборони не було. Найгірше, що ці консерви схоже залишились. Спалились лише найбільш явні і засвічені. І кроти і далі зливають ворогу і наші плани, і рощміщення і склад військових замобів і підрозділів. Пора країні зрозуміти, що виграти війну з таким багажем накопичених зрад, за які ніхто за великим рахунком не поніс покарання отже і не відбулося ні очищення влади від кротів, ні аналіз, а отже виправлення всіх вимушених і не вимушених помилок. У такому випадку виграти затяжну війну не можливо, а втрати ресурсів не дадуть бажаного результату, бо ресурси будуть спалені ворожими агентами ще до введення у бій. Починати контргаступ треба ззі знищення і нейтралізації ворожої агентури в високих владних кабінетах. Особливо тої, яка здавала теритоії, які тепер так важко відбивати. І це не я придумав, чи такі мох хотєлки. Це щагальносвітова історична практика. Греки не відкинули б персів, якби не знищили їхню агентуру навіть при дворі царя Леоніда.
показати весь коментар
09.06.2023 07:16 Відповісти
неначасі
показати весь коментар
09.06.2023 09:13 Відповісти
Все это так и есть,только как избавится от предателей во власти в условиях войны и при том шо среди людей большинство верит в святого Зе.
показати весь коментар
09.06.2023 10:19 Відповісти
Зєлєнскій має проявити політичну волю і керуватися у рвленнях не політичноб доцвльністю, а інтересами держави.
показати весь коментар
09.06.2023 10:30 Відповісти
Не будемо важко не бреши
показати весь коментар
09.06.2023 13:50 Відповісти
Головне, що відповідальні генерали у цей важливий час навіщось їдуть доповідати прєзіку. Який ні дня не служив у арміії...
показати весь коментар
09.06.2023 07:42 Відповісти
Нічого в політиці не відбувається випадково. - Чи потрібно продовжувати цитувати Рузвельта далі?
Навряд, бо тролі й так знають продовження.
Але нагадаю Клаузевіца про те, що війна є продовженням політики з залученням інших засобів.
Якщо нам раз-пораз різні наближені до політики "фахівці" вкидають про те, що ця війна затягнеться надовго, то це також не так собі.
Колонами наступали...
Там хоть була артпідготовка по розвіданих цілях? Чи дистанційне розмінування?
Без достатньої артилерії бронетехніка дуже вразлива від ПТРК, а нам що дали? Невелику кількість 155 мм, та мотлох з другої світової, який не є мобільним, стріляє недалеко, а значить є вразливим для ворога, в якого дефіциту артилерії не спостерігається.
Авіацію нам лише пообіцяли, та й те рішення ніби в муках народжували, і це не зрозуміло, що би не казали штатні розбріхувачі.
Ракет для ураження ракетоносії нам не дали, а це означає, що місця дислокації отриманої техніки є вразливими для ракет.
То чого іншого ви чекали?
Дивно тільки, що взагалі розпочали, наче не розуміють. Але ж цього нерозуміння не може бути
тому, що не може бути.
показати весь коментар
09.06.2023 08:19 Відповісти
«Нормальна» кількість вже 155мм. Звісно завжди треба більше. Але у нас їх не 100, не 200 і 500 вже. Ще раховуючи їх ефективність у порівнянні з кацапськими - вже щось, і надходження не зупиняються.
показати весь коментар
09.06.2023 09:11 Відповісти
показати весь коментар
09.06.2023 09:01 Відповісти
Господи, Матінко Богородице, бережіть та допомагайте нашим захисникам
показати весь коментар
09.06.2023 09:12 Відповісти
Ну, паритет, це таке собі.
показати весь коментар
09.06.2023 09:14 Відповісти
«Війна - це серія катастроф, що ведуть до перемоги». © Жорж Клемансо
показати весь коментар
09.06.2023 10:51 Відповісти
Парітет це не дуже добре, враховуючи, що рашистів в рази більше і по техниці і за кількістю..
показати весь коментар
09.06.2023 11:52 Відповісти
На запарожском направлении кацапы очень глубоко окопались, полная поддержка авиации, арты и ракеты. Очень будет трудно прорвать это направление, если вообще возможно. А как послушать Буданова, Данилова..то будет все быстро и мощно. А похоже, что будет так, как сейчас наши отгрызают километры в районе бахмута, но кацапы продвигаются так же в других местах. Боюсь, что мой Никополь так и останется под обстрелами еще надолго. А ведь и правда очень ждал и верил в так распиаренное контрнаступление. А оказалось это кровавая мясорубка без продвижений. Очень и очень грустно. Забаньте меня нахрен.
показати весь коментар
09.06.2023 14:07 Відповісти
ниєш, як баба
показати весь коментар
09.06.2023 14:22 Відповісти
Ну не все же такие воины как ты.
показати весь коментар
09.06.2023 18:33 Відповісти