7482 відвідувача онлайн
6 177 93

Україна може вступити до НАТО без "звичайної тяганини" за прикладом Швеції та Фінляндії, - Клеверлі

джеймс,клеверлі

Україна зможе приєднатися до НАТО за сценарієм Фінляндії Швеції. Ці країни вступають до Альянсу без Плану дій щодо членства (ПДЧ).

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на РБК-Україна, про це заявив глава МЗС Великої Британії Джеймс Клеверлі.

"Я вважаю, що Україна може зробити це без звичайної тяганини, як це сталося зі Швецією та Фінляндією", - сказав він в інтерв'ю газеті La Repubblica.

При цьому міністр заявив, що не знає, коли саме Україна вступить до НАТО, оскільки невідомо скільки триватиме війна з Росією.

"Армія в Києві тепер має досвід постачання озброєнь та навчання за стандартами НАТО", - додав Клеверлі.

Топ коментарі
+16
То може порівняємо рівень законодавства, рівень економіки, рівень демократії у Швеції, Фінляндії та в Україні?

Щось мені підказує, що Швеція та Фінляндія відповідають вимогам НАТО вже давно.
І їх президентів не треба вмовляти перестати красти та узурповувати владу навіть під час війни.
показати весь коментар
04.07.2023 11:02 Відповісти
+9
Скільки можна повторювати одне і те ж?
показати весь коментар
04.07.2023 10:57 Відповісти
+6
Так отож.

Тому ця заява така ж дурна, як пропозиція давати на рівних кредит міліонеру з гарною репутацією та кредитною історією та пройдисвіту з вулиці з купою судимостей та неповернутих кредитів.
показати весь коментар
04.07.2023 11:08 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Скільки можна повторювати одне і те ж?
показати весь коментар
04.07.2023 10:57 Відповісти
А що поганого зробив Рашкован?
показати весь коментар
04.07.2023 17:31 Відповісти
Дякую-я,дійсно,помилився-мав на увазі Ригованова! Коментар видаляю,Рашковану мої вибачення,Вам дякую за зауваження і його коректність!
показати весь коментар
05.07.2023 12:00 Відповісти
То може порівняємо рівень законодавства, рівень економіки, рівень демократії у Швеції, Фінляндії та в Україні?

Щось мені підказує, що Швеція та Фінляндія відповідають вимогам НАТО вже давно.
І їх президентів не треба вмовляти перестати красти та узурповувати владу навіть під час війни.
показати весь коментар
04.07.2023 11:02 Відповісти
рівень Скандінавських країн, найвищий у рейтингах свободи слова та життя населення.
показати весь коментар
04.07.2023 11:05 Відповісти
Так отож.

Тому ця заява така ж дурна, як пропозиція давати на рівних кредит міліонеру з гарною репутацією та кредитною історією та пройдисвіту з вулиці з купою судимостей та неповернутих кредитів.
показати весь коментар
04.07.2023 11:08 Відповісти
Права человека и уровень жизни не так важны для НАТО. Турция не является образцом ни того ни другого. Конечно, какой-то минимальный уровень должен быть, но Украина ему вполне соответствует. Главное - за такую армию НАТО обеими руками схватится. Вот с Евросоюзом будет сложнее
показати весь коментар
04.07.2023 14:22 Відповісти
1949 РІК Португалію приймають до НАТО - до речі як в цей час з демократією в Португалії було?
показати весь коментар
04.07.2023 11:08 Відповісти
То може заодно нагадаєш де тоді Україна була?
показати весь коментар
04.07.2023 11:09 Відповісти
Відповіді не буде як я розумію - будуть дурні запитання ну ок.
показати весь коментар
04.07.2023 11:13 Відповісти
А яка потрібна вілповідь дебілу, який порівнює ситуацію, країну та умови 1949 року та Україну 2023 року.

Рішення про альянс складається з балансу необхідності, вигоди та довіри.
Який з цих факторів може переважити для НАТО ненадійність та непорядність влади України?
Який аргумент може примусити їх довіритися шахраям, узурпаторам та зрадникам?
Мабуть щодо Португаліїї такі аргументи були у 1949 році раз їх взяли.
А тепер знайди їх щодо України у 2023 році.
показати весь коментар
04.07.2023 11:29 Відповісти
Та ти шо - а як же правила і подібне , і до речі прийняти мають владу чи народ України ?
показати весь коментар
04.07.2023 11:37 Відповісти
Приймають країну.
Представляє країну її влада.
І, якщо народ, обираючи цю владу, цього не розумвє, то які питання до НАТО?

Розумієш, яка штука.
От твого сусіда взяли на гарну роботу 10 років тому, не зважаючи на його мінуси.
А тебе зараз на ту ж роботу не беруть.
Бо:
1. Умови інші.
2. Ти їм такий не потрібен.
3. Ти пикою не вийшов.
І волай, що це не справедливо, скільки захочеш. Вони хозяєва положення і вони вирішують.

Або ти заробляєш плюси, які дадуть тобі перевагу і зроблять тебе нужним, або гуляй мимо і скигли про несправедливість.
показати весь коментар
04.07.2023 15:40 Відповісти
Ви просто хочете бути святіші за святих - але проблема в тому що святі не такі вже святі.
показати весь коментар
04.07.2023 11:41 Відповісти
А до чого тут, де була Україна в 1949?
Мова про те, що прийняття України в НАТО - питання політичне на 99.99%. А всі вимоги до України, в тому числі по процедурі вступу - суто формальні.
Критика - добра та потрібна річ, але вона має бути обгрунтована та об'єктивна. Інакше - це не критика, а пустодзвін, а під час війни - це ще відкрита робота на ворога.
А об'єктивна реальність така: Україна зразка 2023 року, навіть не зважаючи на великі проблеми, точно більше відповідає вимогам НАТО, ніж Туреччина 1952 року(коли була прийнята в НАТО),Угорщина (1999 року), Болгарія та Румунія - 2004 року. Ба більше, деякі з цих країн, навіть зараз менш відповідають вимогам НАТО ніж Україна. І мова не тільки про військові критерії. Досить подивитись, на таку "чудову" країну, повноінного члена НАТО та ЄС, як Угорщина.
І ще, всім критикам та хайтерам "боневтіка", потрібно пам'ятати: В НАТО та ЄС приймають країну, а не президента. Влада приходить та уходить, а країна залишається.
показати весь коментар
04.07.2023 11:47 Відповісти
Господи. Да хоч питання зовнішності.

Ну не потрібні НАТО безпринципні дрібні злодюжки, які за гроші маму продадуть.

Подивіться, кого обирали і як змінювався курс України з 2004 по 2019. Це ж абсолютно нестабільний генератор випалкових рішень.
От нах цей геморрй НАТО?
Що ми їм такого можемо дати, щоб цей геморой переважити?
Армію, озброєну тим, що ми в них же виклянчили?

Через рік після перемоги ЗЄ стає кращим другом ***** та Сі. А це може статися запросто і в НАТО це прекрасно знають.
І що країнам НАТО з цим робити?

Нафіга їм постійне джерело нестабілтності, спротиву, брехні?
А зараз, завляки Янику та ЗЄ, ми виглядаємо саме так.

Тому політичне рішення, симпатичне рішення, хаотичне рішення - не має різниці.
Головне - треба їм зараз ******* у вигляді нас чи ні.
І, якщо нам кажуть, що треба зробити, щоб ми хоч трошки краще виглядали при прийнятті рішення, то треба це ***** і робити, а не кидати пред'яви.

Це ми стоїмо з простягнутою рукою і просимо, а не НАТО. Коли до вас це вже дійде?
показати весь коментар
04.07.2023 15:53 Відповісти
"Україна в 1991 році була згвалтованою покаліченою і з стольгольмским синдромом істотою. Якій нічим таким дійсно вартим не допомогли - в той же час одному з гвалтівників України (Німечинна) не тільки провели реабілітацію (денафікацію) але і дали кошти на нове життя. Мало того - допомагати значним чином почали головному гвалтівнику і кату України (кацапстану) ще й шикали на Україну якщо вона починала щось говорити не те про кацапстан.Наш світ настільки прекрасний що інколи тягне поблювати від цієї прекрасності ( ну як тут не поблюєш від запаху мільонів трупів замучених українців і не тільки українців ). " - текст мій, а нове щось писати мені влом я ж дибіл ( це ваш опис мене - хоча можливо у вас память рибки гупі хз).
показати весь коментар
04.07.2023 21:06 Відповісти
А у 2010, коли обрала прокацапського бандюка?
А у 2019, коли обрала прокацапського *******?
показати весь коментар
04.07.2023 22:16 Відповісти
Ну і ? Німці підораса гітлера обрали - а підорас сам знаєте що робив чи у вас память рибки гупі? Визнавати свої недоліки це добре - але при цьому не можна закривати очі на недоліки інших, тобто ви намагаєтесь бути святішим за святих - але проблема в тому що святі не такі вже святі.
показати весь коментар
04.07.2023 22:47 Відповісти
Ну і? Що стало з тими німцями?
показати весь коментар
04.07.2023 22:49 Відповісти
"в той же час одному з гвалтівників України (Німечинна) не тільки провели реабілітацію (денафікацію) але і дали кошти на нове життя." - якби прочитали мій комент знали що з ними стало а так приходиться вам повторювати.
показати весь коментар
04.07.2023 22:54 Відповісти
До того, як Німеччина стала членом НАТО, вона була зруйнована, а Гітлер спалений.

Тому, якщо ти проводиш такі паралелі, вважай це нашим шляхом до НАТО.
показати весь коментар
04.07.2023 22:51 Відповісти
Тобто ви ставите знак рівності між підорасом гітлером і двома нашими президентами - ну ок тоді нагадайде мені на кого напала Україна в проміжку з 2010 по 2023 .
показати весь коментар
04.07.2023 22:56 Відповісти
Нагадай но, хто навів приклад нацистів та Гітлера на мій допис про Яника та ЗЄ.
показати весь коментар
04.07.2023 23:11 Відповісти
Португалия. Одна из стран - основательниц НАТО. О каком "вступлении" идет речь?
показати весь коментар
04.07.2023 11:14 Відповісти
Не може бути - недемократична країна засновник НАТО , круто а що так можна було я навіть не знав. Ну тоді навіть не знаю чого це кацапстан в НАТО не прийняли - хоча нехай НАТО прийме до себе кацапстан і китайців і всі проблеми будуть вирішені одним махом ( країни НАТО між собою воювати не будуть - ну не будуть ну зовсім ).
показати весь коментар
04.07.2023 11:22 Відповісти
Одна из стран - основательниц НАТО. Во Второй мировой войне диктаторское правительство Салазара проводило политику так называемого «среднего пути» и в отличие от Франсиско Франко никогда не стремилось к соглашению с нацистами. Не принимая непосредственного участия в военных действиях, Португалия смогла сохранить свою колониальную империю вплоть до 1974 года. В сентябре 1948 года Лиссабон присоединился к плану Маршалла, а в апреле 1949 году - к Североатлантическому союзу. После свержения в стране фашистского режима в 1974 году и начавшейся демократизации в обществе, Португалия продолжила активное сотрудничество в рамках НАТО.
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2_%E2%80%94_%D1%87%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BE%D0%B2_%D0%9D%D0%90%D0%A2%D0%9E https://ru.wikipedia.org/wiki/Список_государств_-_членов_НАТО
показати весь коментар
04.07.2023 11:28 Відповісти
Та ти шо - а як же правила і подібне?
показати весь коментар
04.07.2023 11:38 Відповісти
Причем тут правила? Сначала создается организаімя, потом ее члены принимают устав.О каком приеме Португалии идет рачь если она изначально в НАТО была? Еще раз, о каком ПРИЕМЕ ПОРТУГАЛИИ В НАТО можно говорить?
показати весь коментар
04.07.2023 11:41 Відповісти
Правило просте - правила диктує хозяїн положення, а не той, хто просить.

Інакше той, хто просить, отримує сцяними ганчірками по пиці і йде геть ні з чим.
показати весь коментар
04.07.2023 23:26 Відповісти
А як приєднали до НАТО територію ГДР?
показати весь коментар
04.07.2023 11:23 Відповісти
Как сейчас территория ГДР назівается?
показати весь коментар
04.07.2023 11:30 Відповісти
Так і ФРН зараз немає. А саме ФРН стала членом НАТО у 1955-му році, а не ******* Німеччина.
показати весь коментар
04.07.2023 11:38 Відповісти
Герма́ния[10] (нем. Deutschland [ˈdɔʏtʃlant] Информация о файле слушать), полное официальное название - Федерати́вная Респу́блика Герма́ния (нем. Bundesrepublik Deutschland; аббр. ФРГ, нем. BRD)[11] - государство в Центральной Европе, столица - Берлин

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F https://ru.wikipedia.org/wiki/Германия
показати весь коментар
04.07.2023 11:43 Відповісти
Згоден. Але я намагаюсь донести те, що у НАТО прийняли лише частину ******** Німеччини, а другу частину було прийнято без усіляких "пдч" та інших умов.
Тобто, коли є бажання - шукають можливість.
Коли бажання немає - знайдуть багато причин.
показати весь коментар
04.07.2023 11:47 Відповісти
Ты говориш так, что если бы сейчас Украину приняли в НАТО, то после освобождения Донбасса и Крыма их надо будет принимать в НАТО по отдельной процедуре. Так понятнее?
показати весь коментар
04.07.2023 11:54 Відповісти
Про "окрему процедуру" вигадуєте саме ви. Тобто досі не зрозуміли, що я кажу про зворотнє. Про те, що Україну вже могли б прийняти до блоку. А звільнені території - по зразку Німеччини.
Без "окремих процедур"!
показати весь коментар
04.07.2023 12:12 Відповісти
Нет, про окрему процедуру говоришь именно ты. Говоря что как приняли в НАТО територію ГДР.
показати весь коментар
04.07.2023 12:23 Відповісти
Якщо вважаєте, що "без усіляких "пдч" та інших умов" це "окрема процедура" , тоді я з вами погоджусь. Я б це назвав прецедентом, який ми можемо використати. Чи може ви проти того, щоб Україну прийняли в НАТО по такій схемі?
показати весь коментар
04.07.2023 12:53 Відповісти
Украину примут в НАТО, но после войны. Таков Устав НАТО. И отдельно под нас его менять НЕ БУДУТ. И по частям не примут, потому что Украина едина. И приняв в НАТО только часть Украины только подтвердит что страны НАТО оккупированные территории не считают Украиной. Та задолбался я уже очевидные вещи объяснять детям, которые выбрали зеледента, а теперь блеят как и этот наркоша "Пачиму мы не в НАТЕ?".
показати весь коментар
04.07.2023 13:12 Відповісти
Саме тому я й навів приклад ФРН та НДР. На "Таков Устав НАТО. И отдельно под нас его менять НЕ БУДУТ" те саме НАТО закрило очі в 1990 році. А ви розвели полеміку незрозуміло для чого.
/И приняв в НАТО только часть Украины только подтвердит что страны НАТО оккупированные территории не считают Украиной/ - маячня.
показати весь коментар
04.07.2023 13:19 Відповісти
ГДР было в состоянии войны?
показати весь коментар
04.07.2023 13:24 Відповісти
Нагадаю, якщо забули або не знали - НДР було окуповано. І зараз ви намагаєтеся сказати, що "приняв в НАТО только часть Украины (Німеччини) только подтвердит что страны НАТО оккупированные территории не считают Украиной (Німеччиною)". Не помічаєте аналогії?
показати весь коментар
04.07.2023 13:33 Відповісти
В 1989 году, в рамках объявленного М. С. Горбачёвым плана одностороннего сокращения Вооружённых Сил СССР, из ЗГВ вывели и расформировали 25-ю и 32-ю гвардейские танковые дивизии из состава 20-й гвардейской армии, два отдельных танковых полка, восемь отдельных батальонов, в том числе четыре десантно-штурмовых. 1 июля 1989 года ГСВГ была переименована в Западную группу войск.

После внезапного падения Берлинской стены 8 ноября 1989 года, начал стремительно развиваться процесс объединения двух Германий - ГДР и ФРГ, а после объединения Германии в 1990-м году, с подписанием 12 сентября 1990 года министрами иностранных дел ФРГ, ГДР, СССР, США, Франции и Великобритании «Договора об окончательном урегулировании в отношении Германии», пребывание советских войск на территории объединённой Германии стало определяться как «временное», а планомерный вывод их должен был быть осуществлён до 1994 года включительно.
показати весь коментар
04.07.2023 13:36 Відповісти
Еще раз спрашиваю: НДР была в состоянии войны?
показати весь коментар
04.07.2023 13:38 Відповісти
Апять двадцать пять...
У 1955-му році НДР було окуповано? Не соромтесь, відповідайте - ТАК.
Якщо вже забули, нагадаю - ФРН було прийнято до НАТО саме у 1955-му, а не в 89, 90 чи 94 році. Тому ваш екскурс в події кінця 80-х та початку 90-х - спроба відвернути увагу.
показати весь коментар
04.07.2023 13:52 Відповісти
Апять двадцать пять... Значмт ДНР и ЛНР международно признанные государства?
показати весь коментар
04.07.2023 13:56 Відповісти
ГДР была образована 7 октября 1949 года на месте бывшей советской оккупационной зоны Германии на территории Восточной Германии через четыре года после окончания Второй мировой войны.

ГДР была одним из основных членов Организации Варшавского договора, вплоть до разрушения Берлинской стены и объединения Германии в 1990 году.
показати весь коментар
04.07.2023 13:58 Відповісти
Нагадати, ким було визнано НДР?
Ok
СРСР, Болгарія, Польща, Чехословаччина, Угорщина, Румунія...
Нічого не нагадує?
Нудно з вами. Вчіть історію.
показати весь коментар
04.07.2023 14:02 Відповісти
Нагадати, ким було визнано ДНР и ЛНР?
показати весь коментар
04.07.2023 14:05 Відповісти
На сегодняшний день независимость ДНР и ЛНР признана тремя государствами - членами ООН - Россией (21 февраля 2022 года)[1], Сирией (29 июня 2022)[2], КНДР (13 июля 2022)[3], а также частично признанными государствами Абхазия и Южная Осетия[4].

Все остальные государства - члены ООН продолжают признавать контролируемую ДНР и ЛНР территорию частью Украины. Украина рассматривает ДНР и ЛНР как террористические и сепаратистские организации (используется также термин «марионеточные государства»)[5][6], организованные и вооружённые Россией, которые при её поддержке незаконно захватили и удерживают украинскую территорию. Территории, контролируемые ДНР и ЛНР, в соответствии с украинским законодательством считаются «временно оккупированными» Россией[7].
показати весь коментар
04.07.2023 14:10 Відповісти
В цих країнах не зникають кримінальні особи , як це робиться в нашій
краіні !!

Знову і знову запитую ,
де Ваня Баканов і інші особи , які причетні до порушення закону Украіни ? 🙁
показати весь коментар
04.07.2023 11:12 Відповісти
ми приймемо Україну в НАТО---але не відомо коли.. то для цього треба скликати аж цілий самміт...
показати весь коментар
04.07.2023 11:03 Відповісти
саміти НАТО - планована і регулярна річ, там будуть розглядатися не тільки це питання ...
показати весь коментар
04.07.2023 11:05 Відповісти
це зрозуміло-що плановано.. до війни вони теж напланували..що танки поржавіли і літаки не літають ,і снарядів немає
показати весь коментар
04.07.2023 11:09 Відповісти
НАТО - оборонний блок. І покищо він зі своєю функцією справляється. На жодну країну НАТО ніхто ще не нападав.
показати весь коментар
04.07.2023 11:11 Відповісти
якби не Сполучені Штати ,від того НАТО залишилося б одна назва та папери в туалеті
показати весь коментар
04.07.2023 11:13 Відповісти
І шо? Це якось відміняє те, що умовна рашка сситься нападати на будь яку країну в НАТО? Принаймні покищо.
показати весь коментар
04.07.2023 11:16 Відповісти
А ви просто уявіть на хвилинку...що б робила Европа без тих самих Штатів..Европейці звикли до тихого життя,поїдання сосисок з пивом..поки вони б розчехлились,зі зброєю европейською бюрократією..то гарантую ,що така навала орди як була на початку війни з бліц крігом вже б в Берліні була 100 відсотково
показати весь коментар
04.07.2023 11:21 Відповісти
Якби в бабушки був йух, то вона була би дєдушкой.
Ви забули як ті самі європейці в обличчі нацистської Германії манали в хвіст і гриву радянський союз і Україну в його складі?
Європа почувається захищеною. Вони всі в НАТО, за спиною надмогутні Штати, ядерна парасолька розгорнута. То нащо напрягатись?
Ви ж подивіться, ***** напав на більшу і небезпечнішу Україну, а не на страни Балтії, які за вашим сценарієм захопили б за декілька днів. А чому?
показати весь коментар
04.07.2023 12:06 Відповісти
Союзники просто стидаються сказати прямо, що взагалі не бачать Україну в НАТО от і роблять подібні заяви - щоб сумління очистити
показати весь коментар
04.07.2023 11:06 Відповісти
Одним словом-сцять
показати весь коментар
04.07.2023 11:10 Відповісти
З якого переляку влни сцять?
Вони вже не одним словом сказали: "Приберіть пацюків і корупціонерів".
показати весь коментар
04.07.2023 11:18 Відповісти
о....пані ..
показати весь коментар
04.07.2023 11:26 Відповісти
На що пацюки та корупціонери з подивом відповідають - "нас тут нєт".
показати весь коментар
04.07.2023 11:28 Відповісти
Швеція ще не в НАТО -
Ердогану це не подобається і звісно , кремлівському ублюдку
і що дальше ,подивимось 😡
показати весь коментар
04.07.2023 11:07 Відповісти
На відміну від України, в ціх державах, стандарти НАТО повністю діють вже років 20!
А корупція нижче, чим у США!

показати весь коментар
04.07.2023 11:08 Відповісти
Якшо вступ Фінляндії і Швеції (у яких все давно було готово) - це "без зайвої тяганини"... ну тоді навіть не знаю.. Орбан з України всю кров випʼє
показати весь коментар
04.07.2023 11:10 Відповісти
Якщо Україна вступить в Альянс, орбанти або повісяться або здадусцА в плен вінгерскім саюзнікам-рашістафашістам.
показати весь коментар
04.07.2023 11:33 Відповісти
Україні шоб вступити в НАТО, треба дозвіл Орбана. Чи ви забули?
показати весь коментар
04.07.2023 11:51 Відповісти
а шо Швеція вже в НАТО?
показати весь коментар
04.07.2023 11:11 Відповісти
Ні !!
показати весь коментар
04.07.2023 11:13 Відповісти
Черновик давно в вуха ЗЕ лохтората, щоб заспокоїїти стадо
показати весь коментар
04.07.2023 11:12 Відповісти
Яке НАТО, яке ЄС??? Народ, навчіться нарешті думати, а не жерти брехливі порожні обіцянки по телемарафонам? При владі промоскальські щурі, які згори до низу юнафарширували всі щаблі агентами ФСБ (Кулініч та Наумов це дай бог щоб 0.1% від того що й досі на своїх посадах), шалені багатомільярдні корупційні скандали з розкраданням на поставках у ЗСУ, на гуманітарці, під час страшної війни. І оманські щурі не збираються щось міняти, бо їх ця патова для народа та країни ситуація цілком влаштовує - мародьорь безкарно, бо війна... Хто нас з ціми покидьками прийме в ЄС та НАТО?? Поки влада мародерів рулить про це можна забути. І Захід тут ні до чого, просто в 2019 тре було думати головою, а не дупою... Зато хоть паржалі...
показати весь коментар
04.07.2023 11:13 Відповісти
та ви просто порохобот якийсь!
показати весь коментар
04.07.2023 11:17 Відповісти
Може вступити , а може і не вступити... а може ще якийсь варіант .. Як в букмекірський конторі 👈
показати весь коментар
04.07.2023 11:16 Відповісти
Дякуємо, сер.
показати весь коментар
04.07.2023 11:19 Відповісти
поки дєрьмак зі своєю шоблою не будуть тіліпаться на фонарях догори дригом, ні про яке нато й по любих процедурах можно навіть не балакать.
показати весь коментар
04.07.2023 11:19 Відповісти
Гіпотетично може. Тільки хто їй це дасть?
показати весь коментар
04.07.2023 11:29 Відповісти
И началось тяни толкай. А потом будут трындеть что венгрия против и всё.
показати весь коментар
04.07.2023 11:37 Відповісти
Оскільки членство в НАТО світить Україні лише "після війни", а, до речі, юридично ніякої війни немає, є воєнні дії, котрі будуть продовжуватись нескінченно довго до повного виснаження однієї зі сторін, в результаті або нікого буде приймати в НАТО, або НАТО втратить будь-який сенс через знищення ворога.
показати весь коментар
04.07.2023 11:38 Відповісти
може, але не вступить
показати весь коментар
04.07.2023 11:40 Відповісти
Да пусть хоть десять Англий будет За. Встанет Орбан с Эрдоганом и скажут, что они их маму в рот ****. И на этом наше вступление закончится.
показати весь коментар
04.07.2023 12:14 Відповісти
Джо Байден запретил банде ЗеКодломойских грабить Украину до нитки...,но Зе не поняли мессидж...
Великий американский Народ с Днём Независимости 🇱🇷🇱🇷🇱🇷✊✊✊💪💪💪
показати весь коментар
04.07.2023 12:57 Відповісти
Украина NJE может вступить в НАТО без " обычной волокиты" по примеру Швеции и Ф...
v vidu korrupcii v Ukrainskom Obshchestve, kak v grazhdanskom, tak i vojennom Obshchestve! I, k mojemu veljikomu sozhaljenjiju, sushchestvujet realjnaja ugroza, chto iz-za korrupcii i vnutri-Ukrainskoij roznji, Ukraina prosrjet svoju gosudarstvennostj i njezavisimostj tak-zhe, kak v pirvoij polovinje proshlovo veka!
показати весь коментар
04.07.2023 13:03 Відповісти
Зе и дЕрмак сделают все ...чтобы не было никакого НАТО...
Устроят очередное пустословие,типа мы все выполнили,а нам кинули... Даже девку очередную... Думу назначили типа не москальская чукча...😁
показати весь коментар
04.07.2023 13:12 Відповісти
Байден тормозит самолеты, Атакамс и членство в НАТО Украине!
Мог бы помочь с разминированием хотя бы на этом саммите НАТО.
показати весь коментар
04.07.2023 13:16 Відповісти
Тупа хахєломаларосская біомаса.
До НАТО та ЄС тре було приєднуватися починаючи з 1992 року, а не заглядати москалям, "сваєму старшєму" брату, в заднє дупло та верещати "братья славьянє.., адна історія.., єдін народ.., навєкі с рассіййєй.., дружба народав..", а у 2014 році на даунбассє верещати: "пуцькін ввєді вайска".
Тепер, за вас, Ґандонів, вмирають найкращі сини та дочки українського народу.
***
"Рабів до раю не пускають. (Отаман Іван Сірко)"
https://www.youtube.com/watch?v=rA0w6UztNnw
показати весь коментар
04.07.2023 13:21 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=rA0w6UztNnw
показати весь коментар
04.07.2023 13:23 Відповісти
Конечно может....и дело не в коррупции, которую кстати, если захотят ЕС, то поборят....дело в полит решениях ЕС....
показати весь коментар
04.07.2023 13:33 Відповісти
Па приколу 73% Чуваков голосовали за Голобородьку...,хуже не будет, эпоха бедности прошла,я вам ничего не должен .. Термос..и т..д..
Дима Гордон научил многому...слушали смотрели в четыре уха и четыре глаза...🙄👀👀👁️👁️👁️👁️
показати весь коментар
04.07.2023 13:38 Відповісти
У меня другой вопрос, а могут ли все остальные страны НАТО исключить Венгрию и Турцию (как это ни прискорбно, но надо), ибо эти две страны не удовлетворят требованиям демократических стран, там явная автократия (или даже диктатура), коррупция и неприкрытые связи с врагом!?
показати весь коментар
04.07.2023 14:54 Відповісти