5133 відвідувача онлайн

Росія зіткнулася з необхідністю нової хвилі мобілізації, - ГУР МО

рф,ворог,армія,кацап,мобілізація,русня,орк,чмобік,мобілізований

Російське керівництво та армія зіткнулися з необхідністю можливої нової хвилі мобілізації.

Про це в ефірі телемарафону заявив представник Головного управління розвідки Міністерства оборони України Андрій Юсов, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Інтерфакс-Україна. 

"Декілька разів уже переносили нову хвилю офіційної мобілізації на РФ. Пам'ятаємо, що була проведена так звана часткова мобілізація, після цього мобілізаційні заходи в країні-агресорі не зупинялися. Щомісяця декілька десятків тисяч людей у той чи інший спосіб рекрутувалися до рашистської армії. Наразі справді загарбники та керівництво режиму зіткнулися з необхідністю можливої нової хвилі мобілізації. Може справді йтися про кінець вересня, власне, осіннє рішення", - зазначив він. 

Він додав, що це не означає, "що завтра нова орда з'явиться на фронті", бо це тривалий процес. Однак мобілізаційний ресурс у ворога є, і це рішення розглядається.

В той самий час представник ГУР МО Вадим Скібіцький вважає, що Кремль не оголошуватиме мобілізацію на передодні виборів, щоб не ризикувати. 

Топ коментарі
+6
Дебіл? Заради існування нації знищимо усіх представників цієї нації до останнього? Це що за логіка?

Ніколи питання не буде стояти так гостро, щоб використовувати заградотряди. Якщо все буде дуже погано, можна буде домовитись, або поїхати всім, та навіть повна окупація - це не кінець всьому, Україна всю історію в окупації існувала.

Заградотряди можливі тільки в непритомних диктатурах.
показати весь коментар
12.09.2023 20:12 Відповісти
+5
Но вопрос мой остается. Как Украина хочет отвоевать огромную территорию с помощью исключительно ухилянтов и тех кто реально умеет воевать, которых меньшинство. Оттого сидят ухилянты на позициях и нихера не делают. О чем сами военные, которые там ушли в отпуск и вернулись говорят открыто, что те бестолковые.
показати весь коментар
12.09.2023 19:31 Відповісти
+4
Якесь шапіто.... Росіяни навряд чи оголошуватимуть масштабну мобілізацію восени, не хочуть ризикувати напередодні виборів, - ГУР МО Джерело:
показати весь коментар
12.09.2023 18:54 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
В них якраз осінній призов і вибори на носі.
показати весь коментар
12.09.2023 18:53 Відповісти
Якесь шапіто.... Росіяни навряд чи оголошуватимуть масштабну мобілізацію восени, не хочуть ризикувати напередодні виборів, - ГУР МО Джерело:
показати весь коментар
12.09.2023 18:54 Відповісти
Цікаво, чим вони ризикують?
показати весь коментар
12.09.2023 20:17 Відповісти
Дані у воєнної розвідки змінюються щогодини, а то і щохвилини. Війна.
Усе залежить від інформації джерел у стані ворога та їхньої важливості. Трапляється навіть так, що одне і те саме джерело може надати діаметрально протилежну інформацію упродовж максимально короткого проміжку часу. Знову ж таки війна, у т.ч. війна розвідок.
Припускаю, що ГУР застосовує тактику оперативного доведення нам та Західним партнерам усієї здобутої у ворога інформації, яку можна оприлюднювати та яка не становитиме загрози для організації оборони.
У свою чергу така практика змушує ворога корегувати свої наміри та плани, у т.ч. відмовлятися від реалізації замисленого.
ГУР не винахідники, це звичайна практика ******** Західних розвідок.
Як показує досвід війни - це працює
показати весь коментар
12.09.2023 21:11 Відповісти
Робимо чистішим світ...
показати весь коментар
12.09.2023 18:56 Відповісти
показати весь коментар
12.09.2023 18:56 Відповісти
Рузкие это хвантастика. Руске, т.е. мардва, самоназвание мардвы.
показати весь коментар
12.09.2023 19:56 Відповісти
Даже не самоназвание. Петр первый украл это название у Украины-Руси. Только переделал Русь на Россия. Потому что у Руси есть богатая история и наследие, а у мордвы и мокшей ее нет.
показати весь коментар
12.09.2023 20:38 Відповісти
Руске, раске, рацке с мардовского племя, род, народ. Рускань - чейный падеж мардовского,тюею тот кто принадлежит к руске (к мардовскому народу), калька, т.е. по правилам староболгарского, с него на славянском "русский". История марды: салава свистяма, с мардовского неуловимый бандит, убит Муроицем, кудиярва, с мардовскава - водяной, извесный мардовский бандит во времена ваньки тырайбла, пукшин, с мардовского хлопушкин, мардовский борзописец, салтыков, с мардовского засольщик, мардовский борзописец, толстой, с мардовского толстый, мардовский борзописец. Сранная народность мардва херит сваих еркав.
показати весь коментар
12.09.2023 23:22 Відповісти
неправда. Русами называли шведов. А у нас киевские князья были викинги- шведы. Изначала Русью называлась территория Киевской и Черниговской области. А то, что вы написали- это бред.
показати весь коментар
02.11.2023 11:37 Відповісти
Вони ще й гайду на ГОЙду переробили! Певно по приколу...
показати весь коментар
02.11.2023 11:05 Відповісти
это цунами похоронит режим и пуйло
показати весь коментар
12.09.2023 19:09 Відповісти
Нашим ухилянтам також варто уже звикнутися з думкою,що багато хто з них також піде в армію, не відразу ж в окоп,але робота знайдеться, і про це говорять усі військові, котрі також не можуть воювати вічно і потрібна ротація, багато гине, багато інвалідів, але під новини з мобілізацією все одно набігають стада ботів і розтягують новину на 300 коментів де плачуть,що воювати не підуть і не будуть
показати весь коментар
12.09.2023 19:10 Відповісти
Ну да. Наступать военные не обучены. Поэтому пусть лучше за них ухилянты наступают. А то говорят там умереть можно.
показати весь коментар
12.09.2023 19:16 Відповісти
Воєнні воювати вічно не можуть і не будуть, це і дураку ясно, плюс є втрати, тому ура-патріоти котрі сидячи на дивані залюбки розказують які вони щирі українці підуть і докажуть свою любов до Батьківщини на ділі а не на словах, а то сидять і грізно розказують "Захід не дає нам зброю! Якби нам надали все необхідне ми уже би давно з кацапами розправилися!!!" (хоча хто це "ми" так і не зрозуміло ), одним словом хочуть чужими руками і життями здобути перемогу, так не вийде
показати весь коментар
12.09.2023 19:27 Відповісти
Ну как бы я как раз пишу что они и не воевали. Воевали ТРОшники, а потом те кого нагребли по селам и спальным районам. Может в первые дни там где-то, но умный военный пошел на службу чтобы получать деньги и пользоваться уважением, а не рисковать жизнью, так что они перевелись в места поспокойнее, в худшем случае во вторую и дальше линии фронта. Так что понятное дело что теперь они хотят продолжать.
показати весь коментар
12.09.2023 19:29 Відповісти
Но вопрос мой остается. Как Украина хочет отвоевать огромную территорию с помощью исключительно ухилянтов и тех кто реально умеет воевать, которых меньшинство. Оттого сидят ухилянты на позициях и нихера не делают. О чем сами военные, которые там ушли в отпуск и вернулись говорят открыто, что те бестолковые.
показати весь коментар
12.09.2023 19:31 Відповісти
Так а по іншому уже не вийде, кадрові військові закінчуються,мотивовані також. Як сказав Залужний "Війну починают кадрові військові, у которих є навчики і досвід, а закінчують вчителі, бухгалтери, інженери і т.д." А як можна виграти війну якщо не мобілізовувати людей у відповідь на їхню мобілізацію? Є втрати,люди потребують ротації, якщо кацапи набирають ще,то зявлається потреба і у нас і так далі, тому розраховувати,що вдастся відсидітися марно, а так як ця війна буде ще тривалою то тим більше
показати весь коментар
12.09.2023 19:39 Відповісти
Все не так как ты пишешь. Я с тобой не согласен о чем написал выше. И это не потому что я там хочу чтобы кто-то не тот шел на войну, а в том что я вижу исключительно психологию - пусть они умрут сегодня, а завтра посмотрим.
показати весь коментар
12.09.2023 19:40 Відповісти
При чому тут умру, ніхто по перше відразу усіх в окоп гнати не буде,по друге потрібна ротація людей, і військові про це самі говорять, ніхто психологічно не може безвилазно сидіти на фронті роками. Потрібна заміна, є багато вбитих,ранених котрі уже не можуть повернутися і так далі, тому мобілізація буде йти аж до кінця війни як би це комусь там не хотілося. Мобілізація це взагалі то звичайний процес під час війни та й ще такої
показати весь коментар
12.09.2023 19:46 Відповісти
Речь про отсутствие стратегии в таком мышлении. Это не стратегия выигрыша в войне, короче. Хотя я верю в Генштаб и западную помощь, но вот эти песни мне не нравятся.
показати весь коментар
12.09.2023 19:48 Відповісти
Наявність мобілізацї в такій масштабній війні це не відсутність стратегії,це необхідність, ми не з румунами якимось умовно воюємо,а з ворогом у котрого ще дуже багато чого є як би нам не намагалися з екранів телевізорів розказувати казку що перемога уже близько
показати весь коментар
12.09.2023 19:51 Відповісти
А как батальон англичан отвоевал у армии зулусов пол Африки.
показати весь коментар
12.09.2023 19:59 Відповісти
У них был пулемет.
показати весь коментар
12.09.2023 20:00 Відповісти
Арду дикарей можно победить только превосходящим оружием. ПС Китайцы изгнали монголов только после того как изобрели пищали и перестреляли монголов.
показати весь коментар
12.09.2023 20:08 Відповісти
Китайцы не изгнали монголов. У них были монгольские императоры.
показати весь коментар
12.09.2023 20:11 Відповісти
Мин (Ming), династия в Китае в 1368 - 1644 гг. Основана в 1368 после изгнания монголов и свержения монгольской династии Юань бывшим буддийским монахом, выходцем из социальных низов Чжу Юаньчжаном. Сей чел изобрел пищалю - минипушку, тягали 2 человека и с нее перестреляли монголов, т.к. как пуляла дальше их луков (просто тупо как папуасов расстреляли). Апосся лафа для монголов закончиласся и ани перегрызлись за оставшеся маленькое корыто и арда выродилась в "ё бань", на китайском моськов улус.
показати весь коментар
12.09.2023 23:30 Відповісти
Это восстание случилось из-за разлива реки, которая лишила крестьян еды и дома. Когда тысячи злых крестьян, то династии свергают.
показати весь коментар
12.09.2023 23:32 Відповісти
Када тыси крыстян с голыми жопами бунтуют их закатывают у асфальт. Одно из самых ранних упоминаний о разрушительной силе пушки в Китае было созданный Чжан Сянем в 1341 году, с его стихами, известными как «Дело железной пушки» . https://en.wikipedia.org/wiki/Huolongjing#cite_note-FOOTNOTENorris200311-47 [47] Чжан писал, что его пушечное ядро ​​может «пробить сердце или живот, когда оно поражает человека или лошадь, и даже может пронзить несколько человек одновременно». https://en.wikipedia.org/wiki/Huolongjing#cite_note-FOOTNOTENorris200311-47 [47] Цзяо Юй описывает пушку, названную «извергателем», как литое бронзовое устройство, средняя длина которого составляла 53 дюйма (130 см). https://en.wikipedia.org/wiki/Huolongjing#cite_note-FOOTNOTENeedham1986264-48 [48] Он писал, что некоторые пушки были просто начинены примерно 100 свинцовыми шариками, но другие, называемые «извержением грома летающего облака» (飞云霹雳炮; ****** pili pao), имели большие снаряды, которые при ударе производили разрывной заряд. https://en.wikipedia.org/wiki/Huolongjing#cite_note-FOOTNOTENeedham1986264-48 [48] ​​Боеприпасы состояли из полых чугунных гильз, начиненных порохом для создания взрывного эффекта. https://en.wikipedia.org/wiki/Huolongjing#cite_note-FOOTNOTENeedham1986264-48 [48] ​​Также упоминается «божественный дымовой изверг ядовитого тумана», в котором «ослепляющий порох» и «ядовитый порох» были упакованы в полые снаряды, используемые для сжигания лиц и глаз врагов, а также для удушения их грозными струями. ядовитого дыма. https://en.wikipedia.org/wiki/Huolongjing#cite_note-FOOTNOTENeedham1986267-49 [49] Пушки устанавливались на рамах или на колесных лафетах так, чтобы их можно было вращать для изменения направления. https://en.wikipedia.org/wiki/Huolongjing#cite_note-FOOTNOTENeedham1986264%E2%80%93265-50 [50] Вчы матчасц сынку.
показати весь коментар
13.09.2023 00:12 Відповісти
Обычная пропаганда победителей. Вся история простая до невозможности. Стихийное бедствие - гражданская война - новая династия.
показати весь коментар
13.09.2023 00:24 Відповісти
Сяву малсева слухай, он типе правильную историю расскажить, а не имени фофки сифилитика и карлы кацелебогена, ни читай краткую ысторию вкпэбятины, мосх расжижаицца и через аус вытикает. Побиждает тот у каво лучшее аружие, включая и мозготрахальное.🤣🤣🤣🤣ПС. Не была бы у арды китайских инжынерав, сасали бы ани у тайге чупа чупесы.
показати весь коментар
13.09.2023 09:37 Відповісти
Чжу Юань в первую очередь отметился тем что он поубивал всех конкурентов, которые были в восставшей армии, а потом построил тайную полицию, которая закошмарила весь Китай. За это его даже сравнивают с Мао Цзэдуном. Хотя обычный средневековый правитель был, удивительно только то что он поднялся из низов.
показати весь коментар
12.09.2023 23:34 Відповісти
Это была первая в мире сасалистическая левалюссыя и на выхаде палучиласся тоже шо при фофке сифилитике.
показати весь коментар
13.09.2023 00:14 Відповісти
Тобто у війні українські військові по суті участі не брали,а воювали ТРОшники і мобілізовані? Хто вам таку дурницю сказав? А купу загиблих фахових кадрових військових це хто по вашому? Купу з котрих получили почесні державні нагороди посмертно, і це тільки маленька вибірка з усіх інших, це типу фейк?
показати весь коментар
12.09.2023 19:33 Відповісти
Я не говорю про всех.
показати весь коментар
12.09.2023 19:35 Відповісти
Так у такій знаковій війні я не представляю військових котрі б десь відсиджувалися на дальньому коли твоїх побратимів вбивають, ви наших військових за кацапських берети чи що? Це кацапські можуть десь відсиджуватися тому що мотивації там не у кожного є йти подихати в чужу країну,але коли мова йде про наших військових то тут уже йде річ про захист свого дому безпосередньо,сімей і так далі
показати весь коментар
12.09.2023 19:41 Відповісти
Ідеалістично-рожеві уявлення про взаємовідносини у війську,та особисту мотивацію.
показати весь коментар
12.09.2023 19:49 Відповісти
Які рожеві уявлення? Що військові воюють у цій війні? Якби військові не воювали то війна була б уже програна, це як раз рожеві уявлення,що нам вдалося за півтора року відбити 50% території завдяки трошникам і селянам з сіл, ось це реально треш
показати весь коментар
12.09.2023 19:54 Відповісти
Ти де умного воєного бачив? Видно що ти від армії далекий.
показати весь коментар
12.09.2023 20:29 Відповісти
Так, ці мужні диванно-штурмові воїни сміливі та перемагають кацапню лише сидячи на диванах та стріляючи з клави
показати весь коментар
12.09.2023 20:04 Відповісти
Ну якщо ви про ухилянтів, то вони й далі будуть ухилятися, півтора роки ж якось проухилялися.
показати весь коментар
12.09.2023 19:26 Відповісти
Ну не усім получиться,гайки прикручують, хоча як тікали так і будуть продовжувати
показати весь коментар
12.09.2023 19:29 Відповісти
Цікаво, а коли люди почнуть масово вибирати вʼязницю замість фронту, як далі гайки будуть закручувати? Штрафбати і загородзагони?
показати весь коментар
12.09.2023 19:58 Відповісти
Ну напевно,на кону існування України і українців як нації,якщо люди цього не розуміють можуть бути й заградзагони
показати весь коментар
12.09.2023 19:59 Відповісти
Дійсно, чому б ні. Похер на закон, на те що Конституція в нас забороняє смертну кару. Треба мʼясо і головне побільше.
показати весь коментар
12.09.2023 20:03 Відповісти
Для виживання країни потрібні люди, якщо люди цього не розуміють,і їх награний патріотизм тільки у чатах то можуть бути й заградотряди,і конституція коли життя держави на межі нікого хвилювати не буде
показати весь коментар
12.09.2023 20:06 Відповісти
Якщо в державі нікого не хвилює Конституція,значить держави вже не існує.
показати весь коментар
12.09.2023 20:10 Відповісти
Якщо б її не існувало то кому формально захід посилає мільярди і зброю?
показати весь коментар
12.09.2023 20:17 Відповісти
Ну поки, на щастя, в нас не всім похер на закони і Конституцію. Але якщо стане похер, як ви написали, то на цьому держава і закінчиться. Разом з західною допомогою. Хоча остання і раніше може закінчитись
показати весь коментар
12.09.2023 20:23 Відповісти
Конституція - це фішка республіки, в демократії конституція не потрібна. В демократії править народ, стихійно, меншини можна просто вирізати табуном, всіх хто не згоден.
показати весь коментар
12.09.2023 21:43 Відповісти
Дебіл? Заради існування нації знищимо усіх представників цієї нації до останнього? Це що за логіка?

Ніколи питання не буде стояти так гостро, щоб використовувати заградотряди. Якщо все буде дуже погано, можна буде домовитись, або поїхати всім, та навіть повна окупація - це не кінець всьому, Україна всю історію в окупації існувала.

Заградотряди можливі тільки в непритомних диктатурах.
показати весь коментар
12.09.2023 20:12 Відповісти
Це ти дебіл, не я про заградотряди взагалі перший сказав, я просто угораю з того хто про якісь заграторяди взагалі почав хоч якусь розмову А то що це брєд я згідний, але ти не мені це кажи,а персонажу котрий про це написав
показати весь коментар
12.09.2023 20:15 Відповісти
Але ж ти підтримав ідею заградотрядів заради "існування держави".

Якщо для існування держави потрібні заградотряди, то такої держави не має існувати.
показати весь коментар
12.09.2023 20:18 Відповісти
Що таке іронія в курсі?

ІРО́НІЯ (грец. είρωνεία - глузування, удавання) - спосіб вираження думки, коли слово чи висловлювання контекстуально набуває значення, протилежного буквальному змісту.
показати весь коментар
12.09.2023 20:19 Відповісти
люба держава в той чи інший момент потребує заградотрядів, бо в своїй суті держава - це рекет. Як почалась українська держава: "прийшов Ігор до древлян і каже: "йму не плати, плати мені""
показати весь коментар
12.09.2023 20:43 Відповісти
*******. І ці люди всю свою незалежність розказували про поганий Совок, як клятий Жуков бідних українців не жалів і клав десятками тисяч за лічені години.
Але як у самих війна трапилась, то одразу "а йето другоє, нам загрядотряди тожє нужні". То Україна нічим не краща за совок, така ж людожерська держава.
показати весь коментар
12.09.2023 21:08 Відповісти
100%👍👍👍👍👍
показати весь коментар
13.09.2023 01:26 Відповісти
Але ж Україна така не є і не буде, це просто кацо-ІПСОшник закинув нам це. Давайте сконцентруємось.
показати весь коментар
13.09.2023 14:16 Відповісти
Я извиняюсь,а критерии отбора в заградотряды какие будут? И кто отбирать будет? И сколько будет стоить туда попасть?
показати весь коментар
12.09.2023 20:06 Відповісти
Не знаю,я не ванга, їх поки що взагалі немає
показати весь коментар
12.09.2023 20:10 Відповісти
Ідіотизм про необхідність заградотрядів може написати або кацапський ІПСОшник, або ухилянт з закордону, який знає, що йому нічого не загрожує.
показати весь коментар
12.09.2023 20:15 Відповісти
Что будем делать когда и ухилянты в окопах кончатся,кого призывать будем?
показати весь коментар
12.09.2023 19:49 Відповісти
В України ще достатньо великий мобілізаційний резерв,не закінчаться, у кацапів більший,але навіть у рахуванням цього можна воювати ще роками
показати весь коментар
12.09.2023 19:55 Відповісти
Або підуть, але, чомусь, після Арахамії
показати весь коментар
12.09.2023 20:00 Відповісти
підозрюю Вам це питання задавли не один раз , але все ж повторюсь - Ви пенсіонер чи інвалід? Син /Зять де ? В якій частині ?
показати весь коментар
12.09.2023 20:03 Відповісти
Я воюю
показати весь коментар
12.09.2023 20:04 Відповісти
Багато часу вільного , говорю чисто з свого спостереження ( за рік часу ) . Але щиро бажаю вберегти себе
показати весь коментар
12.09.2023 20:06 Відповісти
Війна це не нон стоп рубилово без відпочинку. І не усі в окопах. ПВО, БПЛА, РСЗВ і так далі, виїхав,відстрілявся,переїхали в інше місце,пару годин відпочинку,потім знову,і так далі
показати весь коментар
12.09.2023 20:08 Відповісти
показати весь коментар
12.09.2023 20:17 Відповісти
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
показати весь коментар
13.09.2023 01:35 Відповісти
Мені весною він казав що він інвалід. Тому ця людина достойна поваги, він доброволець. Або брехун.
показати весь коментар
12.09.2023 20:50 Відповісти
Ну запуталася людина,буває ))))
показати весь коментар
13.09.2023 01:37 Відповісти
Мобілізація на пітьмі у вересні-листопаді 2022 вибрала весь більш-менш підготовлений і мотивований резерв з покоління 30+ і це - максимум, що в рашистів тоді було і наразі воює в Україні.
Залишилось на другу хвилю, про яку йде мова, м'ясо відповідно 2-го сорту.
А на третю, якщо пітьма доживе, то певно що піде жива метвячина, бо м'яса 3-го сорту не буває.

показати весь коментар
12.09.2023 19:15 Відповісти
300 тисяч для рашки мізер. Там щороку 300 тисяч строковиків мобілізують і стільки ж демобілізують.
показати весь коментар
12.09.2023 19:36 Відповісти
У 2 мировую мардва по лесам ат ваины хавалась, так хавацца и будет. ПС. Махно просто чуркобесов ардынских на капусту вырубывал, чтобы дорогу забыли, а чичипа снова проложило для них дорогу, надо просто вспомнить Махно.
показати весь коментар
12.09.2023 20:03 Відповісти
у третю хвилю підуть чмобілізомбі.
показати весь коментар
12.09.2023 19:56 Відповісти
показати весь коментар
12.09.2023 19:19 Відповісти
у кобзона аншлаг, росконцерт не справляется с заявками
показати весь коментар
12.09.2023 19:42 Відповісти
Реальне населення ********** (за рівнем споживання основних товарів та послуг) приблизно 89-92 мільйони. Офіційно 146 мільйонів було в 2014 і тоді менпауер ********** оцінювали в 22,5 млн. придатних до військової служби. В Україні менпауер в 2014 був 11,5 млн.. Ц е повязано з тим що в ********** лише 15% призовників (молодь) придатні до військової служби без обмежень, а особи старшого віку потерпають від маси хвороб. Українці більш здорова нація. Зрозуміло що між 146 млн. і 92 млн. велика різниця! - 54 млн., а це означає що менпауер України та ********** приблизно рівний і той хто зможе вбивати більше ворожої сили на полі бою той і переможе. Свого часу (2015) ***** засекретив втрати військових в "мирний час", але зробив це після того як Васильєва (голова комітету солдатських матерів) оголосила дані про втрати в Донецькому аеропорту - 14,6 кацапа до 1 ЗСУ. Васильєвій довелось втікати з країни, а ***** заморозив війну на вісім років. В 2022 воно вважало що вже готове до повномасштабної війни. Але тепер ДАП по всій лінії зіткнення і втрати кацапні за самими скромними оцінками в 5-6 разів вищі за втрати ЗСУ. Якість підготовки, фізична та моральна придатність до війни тих кого ***** мобілізує зараз в рази нижча від тих хто починав вторгнення. Допомога яку нам надають більш ******** озброєнням ніж мають кацапи також суттєво впливає на знищення мас кацапських окупантів. Звідси зрозуміло що скільки б вони не мобілізували нам доведеться вбити та скалічити всіх. І ми з допомогою світу це врешті зробимо.
показати весь коментар
12.09.2023 20:03 Відповісти
Фантазії
показати весь коментар
13.09.2023 01:41 Відповісти
Нагадаю, що це ******** ГУР МО обіцяло мобілізацію чи не на мільйон рил ще аж в грудні на пару із яйцеликим Резніковим. Навіть відосики з попередженнями робили.
І обісрались.
показати весь коментар
12.09.2023 20:58 Відповісти