9851 відвідувач онлайн
7 370 24

На Хмельниччині пошкоджено об’єкт критичної інфраструктури, постраждали щонайменше 16 людей

шахеди

У Шепетівському районі на Хмельниччині уламками ворожих повітряних цілей пошкоджено об’єкт критичної інфраструктури. Є постраждалі.

Про це повідомив перший заступник начальника Хмельницької ОВА Сергій Тюрін, інформує Цензор.НЕТ.  

"Вибуховою хвилею пошкоджено нежитлові приміщення, житлові будинки та транспортні засоби", - йдеться в повідомленні.

За його словами, за медичною допомогою до лікарні звернулось 16 мешканців з навколишніх будинків.

Ворог атакує Хмельниччину четверту добу поспіль.

"Цієї ночі у Хмельницькому районі збиті ворожі цілі не завдали шкоди під час падіння уламків", - додав Тюрін.

Топ коментарі
+5
Якби один лідер нації замість шашликів кликав нарід скинутися на ППО ПРО, не виділяв кошти на марафон, Дом, Фрідом і серіали для своїх друзів, то це було б зроблено і збиваклися ті ракети чи дрони, а так збивати асфальтом ще не навчилися. Був недавно на Хмельниччині, "велике будівництво" і не зупинялося, а набирає руху і масштабів. І це все по всій Україні, то про які системи ППО може йти мова? На Цапії створили нові безпілотники-дрони, здається італмас, а наш Лідор вчора застругав новий відос за народні гроші - що ми вистоїмо, непереможні і тому подібне. І нарід 73% на нових крилах, що вони непереможні задоволеним ліг спати.
показати весь коментар
25.10.2023 08:52 Відповісти
+3
Усі дрони збиті, бо унизу інформація про ту ж саму область з вибухами. Або перевіряйте інформацію або самих кореспондентів. Бо уламки і пряме попадання це не одне і теж, або просто поставте там ППО. Київ і з одним рівнем обійдеться, танки і дрони усе одно не випускає
показати весь коментар
25.10.2023 08:32 Відповісти
+2
Так, дійсно пані Валентина не розуміє, навіщо наріду брехати і витрачати бюджетні кошти на те, без чого під час війни можна обійтися.
показати весь коментар
25.10.2023 08:54 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Усі дрони збиті, бо унизу інформація про ту ж саму область з вибухами. Або перевіряйте інформацію або самих кореспондентів. Бо уламки і пряме попадання це не одне і теж, або просто поставте там ППО. Київ і з одним рівнем обійдеться, танки і дрони усе одно не випускає
показати весь коментар
25.10.2023 08:32 Відповісти
Шановна valentyna напевно не розуміє, шо якщо об'єкти було ушкоджено уламками, то повітряні цілі було збито ППО. А також, напевно, не знає, що у Києві, захищеному не одним рівнем ППО, від уламків збитих ракет також страждали і будинки, і інші об'єкти інфраструктури.
показати весь коментар
25.10.2023 08:47 Відповісти
Так, дійсно пані Валентина не розуміє, навіщо наріду брехати і витрачати бюджетні кошти на те, без чого під час війни можна обійтися.
показати весь коментар
25.10.2023 08:54 Відповісти
А якщо дійсно не було прямих влучань, а об'єкти було уражено уламками, то пан Анатолій вибачиться про "брехню" чи надалі буде нести своє улюблене про "нарід" ?
показати весь коментар
25.10.2023 08:59 Відповісти
Пан Анатолій мислить по-іншому і розуміє, що посеред ночі уламками безпілотників, чи збитих дронів не може бути пошкоджено, нанесено вред 16 громадянам. Там щось прилетіло інше, мабуть у вигляді ракети. Чи пан мене хочуть переконати, що люди вночі гуляють на вулиці? Чи можливо винесло вікна чи дах від вибухової хвилі? А може бути така вибухова хвиля у дрона? А якщо дійсно пошкодження від уламків дрона, то пан Анатолій вибачиться, просто не потрібно людей тримати за худобу, ось про що Анатолій і ще про те, про що написав нижче.
показати весь коментар
25.10.2023 09:04 Відповісти
Пан Анатолій не розуміє, що бойова частина у шахеда-50кг і яка від неї може бути вибухова хвиля. Для порівняння-маса важкої міни 120мм - 16кг. Також пан, напевно, не знає, що наш народ звик до війни та мало хто ховається у бомбосховища. А нанести за таких умов "вред" цивільним громадянам можна дуже легко-уламками віконного скла, наприклад.
показати весь коментар
25.10.2023 10:52 Відповісти
Пан Анатолій не розуміє, щоб від вибухової хвилі безпілотника було пошкоджено 22 школи і 20 поранено. Або то був не "шахед", або всі школи міста Славута знаходяться в одному дворі. Але пишуть і про Нетишин і про інші населені пункти.
показати весь коментар
25.10.2023 13:02 Відповісти
Тобто виглядає це так -- дрон пролетів понад пів країни, якраз до цього об'єкта критичної інфраструктури. Вже з типу об'єкта можно зрозуміти що дрон туди і летів. І тут за 3 секунди до того як той дрон мав уразити цей об'єкт - його збивають і він "уламками вражає сам об'єкт". То чи можна назвати це збиттям?
Бо в нас останнім часом щось занадто часто дрони "збивають" саме над місцями куди ті дрони і летять.
показати весь коментар
25.10.2023 09:52 Відповісти
"Тобто виглядає це так -- дрон пролетів понад пів країни, якраз до цього об'єкта критичної інфраструктури. Вже з типу об'єкта можно зрозуміти що дрон туди і летів. "
Та невже ? А якщо дрон летів по військовому об'єкту чи по об'єкту віськової логістики ? Ви настільки впевнені що дрони уразили саме те, по чому вони летіли ?
показати весь коментар
25.10.2023 11:12 Відповісти
Вже є відео в твітері. Якщо коротко - там епік бавовна, щоб не сказати ******* прильот. Тож так, схоже що "уламки" дрона прилетіли саме куди вони і хотіли прилетіти.
показати весь коментар
25.10.2023 22:34 Відповісти
Ви аналізуйте матеріал. Різниця явна, до речі відносно столиці, непані Безугла з її маренням і є ваш кандидат, а на сьогодні депутат з її хворим баченням політики. Її захищають ППО Європи і США.
показати весь коментар
25.10.2023 10:51 Відповісти
"Ви аналізуйте матеріал."
А ви не аналізуєте ? Є фото ушкоджених об'єктів, на яких видно пряме влучання ? Не розганяйте зраду. Щодо безмозглої-не приписуйте мені таких дебілів, я за таких не голосую. І ще дещо, про Київ. Ви у своєму напівприхованому негативному ставленні до киян забуваєте, що столиця країни-це стратегічна ціль агресора у будь-якій війні. И у Києві мешкає декілька мільйонів громадян, у тому числі переселенців з прифронтових районів. Тому цілком очевидно, що ППО прикриває Київ щільно. А також пані Валентина з Германії напевно не знає, що у травні, наприклад, по Києву прилітало масовано кожну другу ніч.
показати весь коментар
25.10.2023 11:08 Відповісти
Одну ніч не спала і слідкувала за картою Повітряних Сил України, куди і як летіли шахеди і ракети. Так ось, ще тривога в Дніпро не була скасована, вибухів ще не обробили, а суспільне кореспонденти уже виложили фото і репортаж. Я писала про це. Ви ще вірите інформації? Тоді ЗСУ наступають на усіх фронтах марафону, а не відступили з терикону Авдіївка уже як пару днів, та і Ягідне також мали проблеми. Новий девіз зеболота -Прийдуть морози,ми їм покажемо.....цікаво тільки кому? Тарифи ,холод і голод для населення чи таки нову зброю введуть .
показати весь коментар
25.10.2023 11:43 Відповісти
І до чого усе це ? Я десь спростовував наш відхід з деяких позицій Авдіївського напрямку ? Ми обговорюємо тут дещо іншу тему, ви не забули ?
показати весь коментар
25.10.2023 11:51 Відповісти
О, так це ви зсилаєтеся на фото, а я винна? Я просто підвела лінію між правдою і маніпуляцією. Ви випадково не з зеленої когорти? Бо так довіряєте. ..тихого дня,а мені працювати і колегам пояснювати,навіщо Україна потребує допомогу на фоні весіль на мільйони. Честь маю
показати весь коментар
25.10.2023 11:56 Відповісти
Коли прилетіло по Дніпру-фото побачили усі. Коли по Грозі-також. Багато бачили-і по Харкову, і по Краматорську, і по Херсону, і по Запоріжжю, і по Кременчуку, і по Кривогому Рогу, і по Львову, і по Києву і по багатьом іншим містам та селам. Тож про які маніпуляції йдеться ? Хто що від вас приховує ? Чи вам так хочеться посмакувати якнайбільше подробиць цих прильотів, чи поспекулювати чутками ? Доречі, якщо не помиляюся, то ви також у інших темах висловлювали позицію, що нашим військовим та політичним спікерам під час війни потрібно побільше мовчати про прильоти, про зброю, тощо.
показати весь коментар
25.10.2023 12:17 Відповісти
Ви інформацію як читаєте? Повторюсь, атака ще тривала,а фото уже були. Вас ,як не напружує,що кореспонденти викладають фото без дозволу військових? Бо від військових послідувала зовсім інша інформація
показати весь коментар
25.10.2023 12:20 Відповісти
"Блоггерів"-кореспондентів, які хайпують від викладання інформації раніше інших-в нашій країні повно. І, попри попередження СБУ про відповідальність-вони усе одно знаходяться. Але яким боком це до даної конкретної теми ? Цензор просто процитував слова заступника Хмельницкої ОВА про ушкодження уламками збитих повітряних цілей об'єктів інфрастуктури. Генштаб до цього сказав про збиття шахедів над територією Хмельниччини. Усе збігається, що не так ?
показати весь коментар
25.10.2023 12:39 Відповісти
Вам дуже чітко і стисло відповіла пані Валентина, що ми уже дорослі, маємо своїх родичів і знайомих в різних містах і маємо дедалі більше інформації. Але і не потрібно бути супер військовим експертом щоб здогадатися, що від збиття одного безпілотника в місті Славуті не може бути пошкоджено за 20 шкіл, травмовано в нічний час біля 20 громадян і ще пошкоджені багатоповерхівки та власні будинки громадян... Що зовсім народ тримають за бидло? Я не розумію Вашої цілі вигороджувати брехливу владу, Ви там як серлєщ чи наприклад, наєм годуєтесь з державної годівниці?
показати весь коментар
25.10.2023 13:12 Відповісти
А де про збиття "одного безпілотника" ? У новині йдеться про "уламками ворожих повітряних цілей". Я знаю що таке міна, навіть 82мм, яка прилітає у окоп, не кажучи про 120. Скільки шкоди вона може наробити. А якщо це-детонація 50кг вибухівки і посічення склом та іншими предметами двох десятків людей-легко можу уявити. А щодо годівниці-не судить по собі. Я голосував за Пороха і не сприймав до війни Зе за президента. У мене немає нічого спільного з цією владою, окрім того, що її обрали мої співгромадяни на демократичних виборах. Мені просто не подобається ваше постійне зрадойобське ниття, особливо про "нарід 73%".
показати весь коментар
25.10.2023 13:41 Відповісти
За таку ситуацію, яку ми маємо винні кацапи і 73% наріду, які притягнули на верхні щаблі влади Боневтіка, антимайданівців єрмака, татарова, смірнова, шурму, демченко та інших, які служитли януковичу, фальшували справи на майданівців, а зараз на службі Боневтіка, то що Вам не подобається? Я не знаю такого політика "Пороха", я знаю реального лідера опозиції Порошенко. Знаєте пане, я також розбираюся у мінах, снарядах, ракетах, бомбах..., мені тільки цікаво, навіщо Ви захищаєте те чого немає? Що то за зарад безпілотника, коли пошкодили не тільки більше 20 шкіл у Славуті, а і будівлі в Нетишині і навіть у інших населенних пунктах? Уявили силу вибухової хвилі? То про що Ви тут пишите і навіщо?
показати весь коментар
25.10.2023 18:24 Відповісти
Якби один лідер нації замість шашликів кликав нарід скинутися на ППО ПРО, не виділяв кошти на марафон, Дом, Фрідом і серіали для своїх друзів, то це було б зроблено і збиваклися ті ракети чи дрони, а так збивати асфальтом ще не навчилися. Був недавно на Хмельниччині, "велике будівництво" і не зупинялося, а набирає руху і масштабів. І це все по всій Україні, то про які системи ППО може йти мова? На Цапії створили нові безпілотники-дрони, здається італмас, а наш Лідор вчора застругав новий відос за народні гроші - що ми вистоїмо, непереможні і тому подібне. І нарід 73% на нових крилах, що вони непереможні задоволеним ліг спати.
показати весь коментар
25.10.2023 08:52 Відповісти
Слава ЗСУ.
показати весь коментар
25.10.2023 09:16 Відповісти
Про цю трагедію повідомив голова Хмельницької ОДА Сергій Тюрін. Чомусь мені здається, що на Хмелтьниччині Тюрін прізвисько дуже популярне, але не з місцевих і на пам'яті Валентина Тюріна, яка із Шепетівки і сьогодні керує недопарламентом Московії і має погремуху "Валька стакан", то це не її родич? Перепрошую, можливо помилився, просто запитав.
показати весь коментар
25.10.2023 09:28 Відповісти