7898 відвідувачів онлайн
15 890 200

Ердоган звинуватив Ізраїль у "воєнних злочинах". З Туреччини відкликають ізраїльських дипломатів

ердоган

Президент Туреччини Реджеп Ердоган розкритикував наземний наступ ЦАХАЛу на сектор Гази та заявив, що ХАМАС не є терористичною організацією. У відповідь Ізраїль наказав своїм дипломатам покинути територію Туреччини.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це він написав на своїй сторінці в Х (колишній Twitter).

За словами Ердогана, ізраїльські бомбардування Гази спрямовані проти жінок, дітей і невинних цивільних людей, поглиблюючи гуманітарну кризу.

"Ізраїль має негайно вийти зі стану божевілля та припинити свої атаки", - сказав президент Туреччини.

Він також нагадав, що запрошує "всіх братів на Великий палестинський мітинг" у стамбульському аеропорту імені Ататюрка. Там вони планують закликати Ізраїль припинити військові дії та оголосити, що "ми підтримуємо палестинський народ проти ізраїльського гноблення".

Пізніше під час виступу на багатотисячному мітингу, який відбувся Стамбулі, в аеропорту імені Ататюрка Реджеп Ердоган звинуватив Захід у подіях в секторі Гази. Про це інформує Anadolu.

За його словами, Туреччина не лише засуджує різанину в Газі, а також захищає власну незалежність і майбутнє.

"Коли я сказав, що ХАМАС не є терористичною організацією, Ізраїль був дуже стурбований, ми знали, що ви це скажете, і оскільки ми знали це, ми висловили це відкрито і чітко. Захід вам (ред. Ізраїлю) винен, але Туреччина вам нічого не винна. Тому ми говоримо так легко", - заявив президент Туреччини.

Зокрема, на думку Ердогана, що "Західний світ мобілізував своїх політиків і засоби масової інформації, щоб легітимізувати масове вбивство дітей, жінок і невинних людей в Газі, Ізраїль явно скоює військові злочини".

"Саме Захід несе найбільшу відповідальність за різанину в Газі. Різанина в Газі - це справа рук Заходу в цілому. Скільки дітей, жінок і людей похилого віку має загинути, перш ніж ви оголосите про припинення вогню? Книга гріхів Заходу знову перевершила гру на ліги", - додав він, звернувшись до представників Заходу.

Топ коментарі
+53
Туреччина швидко може стати ворогом Європи
показати весь коментар
28.10.2023 20:10
+51
свободу курдистану
показати весь коментар
28.10.2023 20:11
+40
Турецкое ***** выйди из НАТО, раз такой принципиальный. Зачем ему этот ненавистный Запад?
показати весь коментар
28.10.2023 20:12
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Немає значення.Нападники добре знали,що за вчинену ними різанину ізраїльтян ,обов'язково наступить в багато разів міцніша відповідь.
показати весь коментар
28.10.2023 22:45 Відповісти
Як би в нападників вийшло різати озброєних військових ?
Це неможливо.
показати весь коментар
28.10.2023 22:52 Відповісти
Друже, хіба ти не помітив, що атакували на фронті 50 км, захопили більше 10 населених пунктів, ВІЙСькову базу, убили в боях купу військових, техніки? Фестиваль що, був в усіх кібуцах одночасно? Кончене Бібі ******** все, за все відповість. А териристи, які цим скористалися, поплатяться кров'ю, як і *****, що обвело того Нетаньяху кругом пальця.
показати весь коментар
28.10.2023 23:37 Відповісти
там вже визнав свою провину начальник "розвідки півдня" Ізраілю - інфа якась була, але він, чомусь, не доповів.
показати весь коментар
29.10.2023 11:14 Відповісти
Боронити можна по різному, мабуть головне самому не перетворитись на скаженого маніяка. Не забувай, що як мінімум троє громадян України, в т.ч. дитина, вже загинули в результаті бомбувань Гази. Вони були терористами хамасу? Наприклад в 1953 році, щоб помститись за вбивство єврейської жінки і двох дітей, спецзагін 101 ізраїльської армії вночі напав на іорданське село і підірвав 42 будинки разом з дітьми і жінками. Загинули 69 людей. Це було адекватно?

Воє́нний зло́чин (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 англ. war crime) - свідоме грубе порушення https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B8_%D1%82%D0%B0_%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%87%D0%B0%D1%97_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8 законів та звичаїв війни .

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B5_%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F Збірне поняття у https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE міжнародному праві , що об'єднує групу серйозних порушень правил ведення бойових дій («закону війни») та норм і принципів https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B5_%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE міжнародного гуманітарного права , що вчиняється https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%BB умисно або через грубу необережність. Де тут написано, що поняття "воєнний злочин" не стосується армії якоїсь країни чи нації? Може таки добре, що хоч зараз Ердоган не змовчав і це змусить політиків світового рівня відмовитись від подвійних стандартів.
показати весь коментар
28.10.2023 21:51 Відповісти
Воє́нний зло́чин (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D0%B3%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 англ. war crime) - свідоме грубе порушення https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B8_%D1%82%D0%B0_%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D1%87%D0%B0%D1%97_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8 законів та звичаїв війни .' маєш на увазі , що палестинці, котрі вчинили різню ізраїльтян , під (war crime) ніяким чином не попадають???Це саме думає і турок...
показати весь коментар
28.10.2023 22:12 Відповісти
А якщо підпадають, то це виправдає воєнні злочини Цахалу? Думаю аж ніяк. Любий юрист тобі скаже - був один воєнний злочинець, стало два. Хоча, на мій погляд, різниця між терористичним угрупуванням і армію держави таки є. Не помічаєш чи не хочеш зрозуміти? Терористи вбивають, а армії чинять ще й геноцид.
показати весь коментар
28.10.2023 22:29 Відповісти
Любий юрист Тобі скаже, той хто розпочав різню,бойню,геноцид,вбивство- воєнний злочинець і терорист.Той хто після нападу злочинців і терористів даєїм їм відповідь , діє не як терорист і злочинець , а як той хто виконує закон власної держави,котра зобовязує його боронити і державу і народ держави від терористів і вбивців.І не помічаєш і не хочеш зрозуміти?
показати весь коментар
28.10.2023 22:36 Відповісти
Бенефіціар різні - Ізраіль.
показати весь коментар
28.10.2023 22:55 Відповісти
Тобто підрозділ ізраїльського спецназу 101 підірвавши вночі 42 будинки з жінками і дітьми не діяв як терористи? Це було не схоже на бійню? Про хто розпочав геноцид і расову дискримінацію в Палестині краще почитай резолюції Генасамблеї ООН № 3151 від 14.12.1953 p і № 3379 від 10.11.1975 p. США ж не розбомбили ніяке місто разом з дітьми і жінками після 11-го вересня, а знищили конкретних терористів.
показати весь коментар
28.10.2023 23:10 Відповісти
США розбомбив Хіросіму і Нагасакі. і цим змусив японців здатися. Війна закінчилася і тепер Японія і штати - союзники.
Я не оправдую жорстокість ізраїльтян. Але араби повинні зрозуміти - їхня ненависть до ізраїльтян матиме свою відповідь. Може пора просто жити поруч, але самі по собі і нікуди не лізти.
показати весь коментар
29.10.2023 08:58 Відповісти
А як бути з ненавистю ізраїльтян до арабів? Якщо не порозуміються між собою, навіть не знаю яким чоном вдасться уникнути великої війни на Близькому Сході, хіба погрозою розбомбити під егідою ООН обидві сторони конфлікту вщеньть, бо це однозначно буде гуманніше великої війни. А про Хіросіму і Нагасакі маю думку ( розумію, що це жорстоко, але...) що, враховуючи фанатизм японців того часу, було гуманніше припинити війну таким чином, адже штурм Японії призвів би до набагато більших втрат з обох сторін і в т.ч. цивільного населення островів. Штурм якогось ( це можна нагуглити) острова армією США, закінчився масовим самогубством не тільки японських військових, там жінки кидались зі скелі.
показати весь коментар
30.10.2023 01:48 Відповісти
У цьому місяці ООН взагалі не змогла ніяких резолюцій прийняти. А Гуттереш звинуватив Ізраіль.
При цьому нічого не сказавши про резню вчинену хамасівцями.

Держава Палестина юридично вже є і вона в ООН. Сектор Гази це наче ексклав Палестини, але керується ХАМАС.

Усе заплутано.
показати весь коментар
29.10.2023 11:18 Відповісти
А сьогодні вже змогла прийняти і прогнозовану резолюцію. Нетаньяху дуже кортіло розбомбити і доплюсувати до Ізраїлю території сектору Гази, але навіть в союзника США такі наміри не отримали підтримки, тому що бомбити цивільних це воєнний злочин і пох, що за цивільними ховаються терористи. Нетаньяху, як і *****, дуже потрібна побєдоносна війна - він теж прилип задом до владного крісла. Тепер він перед вибором - стати воєнним злочинцем чи втратити владу. А заплутав там все Ізраїль, окупувавши сектор Гази в 1967-му - Хамас виник в 1987р в результаті і після 20-ти років окупації. Звичайно нелюдська жорстокість повинна бути покарана, як це виконати, щоб не скоїти воєнних злочинів, нахай болить голова у влади Ізраїлю.
показати весь коментар
30.10.2023 00:58 Відповісти
- щоб не скоїти воєнних злочинів -

для цього починають війну, атакують армійські підрозділи, а не влаштовують різню цивільних
показати весь коментар
30.10.2023 10:09 Відповісти
Ааа. Ну звичайно, бомбами вбивати це інша справа, це не різня, це гуманізм, бомби дітей і невинних не вбивають. Відключивши сектор Гази від інформпростору і зв'язку, Ізраїлю не вдасться приховати що там відбувається, а лише дозволить Хамасу звинуватити Цахал у ще страшніших злочинах ніж скоєні. Як не важко буде це зробити, але Ізраїльська армія мусить працювати хірургічно точно по терористах, щоб
- уникнути звинувачення у геноциді, воєнних злочинах і тероризмі
- не накликати на євреїв ( не тільки громадян Ізраїлю ) вендету арабського і мусульманського світу
- не втратити в ООН ту скупу підтримку, яка є сьогодні
- уникнути звинувачення в расизмі, бо араби отримають підтримку від індуїстів і буддистів.
Я спеціально відмовився від пункту - не розбурхати велику війну, бо перераховане вище залежить від методів і цивілізованості (який цинік додумася сумістити поняття цивілізованість і війну? ) ведення бойових дій, а не масштабів військових дій. Якщо це неможливо, то краще потихеньку згорнути операцію і почати шукати компроміси. А ще краще відразу відмовитись від війни і почати шукати компроміси, бо як не крути - Ізраїль окупант, а вислів невинно-постраждалий окупантів не стосується.
показати весь коментар
30.10.2023 22:14 Відповісти
- "міністерство" охорони здоров*я Гази повідомило про загибель 800 людей від попадалова ізраіль. ракети - виявилось, що це була бракована ракета ХАМАС і ніяких жертв взагалі не було; мало того, ніякого "міністерства" не існує.

Це що ?? Брехня і деза призначена для запуску погромів і протестів у Європі і далі у Світі!!

Через неділю теж саме "міністерство" заявило про 7500 жертв бомбардувань. Хтось повірив ?
Нє ! Це брехня малята.

Повірив і збудився тільки і строчить тут опуси.
показати весь коментар
31.10.2023 18:32 Відповісти
https://antikor.com.ua/articles/658373-vsjudu_pohorony_i_smertj_pojavilosj_video_moshchnyh_udarov_izrailja_po_sektoru_gaza https://antikor.com.ua/articles/658373-vsjudu_pohorony_i_smertj_pojavilosj_video_moshchnyh_udarov_izrailja_po_sektoru_gaza

https://nv.ua/ukr/world/countries/sektor-gazi-yakiy-viglyad-maye-pislya-udariv-izrajilyu-video-ostanni-novini-50359694.html
показати весь коментар
31.10.2023 21:31 Відповісти
Андрюха, давай послідовно - викладай фото і відео жертв ХАМАС 7 жовтня. З відрізаними головами, розстріляними у інвалідному ліжку і т.п.

Щоб ти знав - ізраілітяни попереджають арабів у Газі які будинки вони будуть бомбити.
показати весь коментар
31.10.2023 21:41 Відповісти
вулиці пусті, де там трупи (не дай Провидіння) ??

Альо, Андрюха !! Там нікого немає, араби виїхали !! Чуваки на вєліках і пару журналістів.
показати весь коментар
31.10.2023 21:45 Відповісти
По перше навчись спілкуватись, ти зі мною гусей не пас. По друге, якщо вбивця попереджав про свої наміри, це його виправдовує? Ти сам віриш, що після таких вибухів нема загиблих мешканців, а там кучно сиділи десяток горлорізів і чекали бомбу ? Кацапи теж вірять, дивлячись на фото розбомбленого Маріуполя.
показати весь коментар
31.10.2023 22:33 Відповісти
Вибачайте пане, Ви мені стільки текстів написали, що я Вас майже як за рідного став вважати !

Ви навели посилання на відео. Там нікого немає, араби виїхали !! Чуваки на вєліках і пару журналістів.

Ще раз, практика ЦАХАЛ - надсилають СМС які адреси будуть бомбити, попереджають.
показати весь коментар
01.11.2023 12:15 Відповісти
Це якесь варварство бомбити і руйнувати будинки, де нікого нема. Для чого це робить армія Ізраїлю? Якщо там сиділи терористи, потрібно було їх знищити. Якщо ні, а людей, що жили в тих будинках таким чином вигнали зимою на вулицю і зруйнували їхнє житло це геноцид. На яких дурнів оці розповіді про гуманне попередження розраховані?
показати весь коментар
01.11.2023 21:13 Відповісти
Якщо там сиділи терористи, потрібно було їх знищити.

Таке враження, що Ви не в темі, хто такі "палестинці", що таке Палестина і скільки бабла башляє Ізраіль на їх утримання.
показати весь коментар
02.11.2023 15:56 Відповісти
ОК, ситуация вимагае пояснення, на моем персональном уровне. Я Мусульманин. Точнее, я больше Мусульманин, чем Христианин - так случилось, Аллаху было нужно, шоб я был одним из мостиков между Уммой и Христианами, между моей Мамой-Украинкой из колыбели Козацтва и моим Батьком - наследником известного Крымского рода вольнодумцев-бандитов.По воле Аллаха я вместе с моими кузенами много лет назад вступил в войну с русскими, нам это завещал наш кумир,наш учитель, наш Воспитатель - наш Дед Павло, кулеметник УПА,отбывший 8 лет лагерей, поселенный на Сахалине. По воле Аллаха/из мести мы пошли воевать с русскими в Карабах. Мы проиграли ту войну, но наш род тогда взял часть платы за сделанное русскими зло. ЧАСТЬ! Малую часть......
показати весь коментар
28.10.2023 20:54 Відповісти
який ти в хріна мусульманин, коли ти самогонку гониш і вживаєш? хоч би стидався
показати весь коментар
29.10.2023 09:00 Відповісти
Російський бізнес з України витискається, натомість турки радо займають його місце. То може слід дивитись трохи далі власного носа?
показати весь коментар
28.10.2023 20:55 Відповісти
Все.
Вкраїнчики більше не будуть називати своїх малюків Байрактарами.
показати весь коментар
28.10.2023 21:00 Відповісти
Цікаво як тепер керівництво України буде крутитися. І не позаздриш.
показати весь коментар
28.10.2023 21:19 Відповісти
Та ніяк. Вся їх діяльність спрямована на електорат з пам'яттю равлика.
ЗЄбіли від кацапів відрізніються тільки паспортом.

От і згадай, як робило *****:
Телевізор гойдало від "ніж у спину" та " чавити помідори" до "наш партнер та союзник". І піпл хаває, бо завтра не пам'ятає, що було вчора.
показати весь коментар
28.10.2023 21:46 Відповісти
Так. Але турки завод вже наче будують.
показати весь коментар
28.10.2023 23:37 Відповісти
.. Пишуть що Маск надав послуги Старлінка хамасу .!! Ізраїль негайно розірвав з Ілоною всі зв'язки .
Я фуєю , що це робиться в світі . ?
показати весь коментар
28.10.2023 21:02 Відповісти
Дуже сумнівно.
1. Для цього потріні термінали, які ще треба у Газу поставити.
2. Навіть такий фрік, як Маск, розуміє, що таке зв'язки з терористами для фіміди США.

Хамас волає, що їм треба Старлінк бо Цахал їм повністю заглушив зв'язок. Але це не значить, що їм щось дадуть.
показати весь коментар
28.10.2023 21:53 Відповісти
Ну не знаю . Але міністр зв'язку Ізраїля написав про це в Твіттері . Тобто в - Х ..
https://twitter.com/shlomo_karhi/status/1718309963666211328
показати весь коментар
28.10.2023 22:46 Відповісти
По-перше, там мова іде у майбутньому часі.
По-друге, навіть Маск каже про можливе надання Старлінку міжнародно визнаним організаціям, а не Хамас.

Так - Маск ходить по тонкій кризі. Але покищо це балачки.

Взагалі-то євреї такі хлопці, що за такі жарти якось Маска можуть знайти окремо від голови.
показати весь коментар
28.10.2023 22:55 Відповісти
тихше тихше ... Маск це вже надбання США.
показати весь коментар
28.10.2023 23:38 Відповісти
Він не перше надбання, яке краще тримати у клітці подалі від очей суспільства.
показати весь коментар
28.10.2023 23:50 Відповісти
Маска не звинувачують у крадійстві і корупції. Поки що. Тому зась.

Нам би своїх переварити.
показати весь коментар
29.10.2023 11:20 Відповісти
Таке враження що Ердоган почав грати у піддавки, що не крок то назад. Куди Ердоган тягне Туреччину думаю він навіть сам не знає.
показати весь коментар
28.10.2023 21:05 Відповісти
Щось эрдагон мені починає мені нагадувати трампа. Так що, коли ми почнемо руйнувати свинокасабстан, ради миру та безпеки, він також, щось подібне почне верещати? Єрдагон, чому ти мовчав, коли вбивали "жінок, дітей і невинних цивільних людей Джерело: " Ізраїля без попередження? А часу було достатньо, після попередження Гази для порятунку, навіть пішки...
показати весь коментар
28.10.2023 21:15 Відповісти
Туреччина була і залишається ворог цівілізовоного миру .
показати весь коментар
28.10.2023 21:18 Відповісти
Сердечные союзники Украины - султан Пердоган и хан Ильхлам. Ради пару копеек не видите кто вам враг, а кто друг.
показати весь коментар
28.10.2023 21:20 Відповісти
ось і ердоган поплавився!
всі диктатори однакові. хочуть правити вічно.
показати весь коментар
28.10.2023 21:21 Відповісти
По-моєму, Світ стрімко поляризується

і єдине, що мене втішає, це те, що ми

у "біло-християнському" таборі.
показати весь коментар
28.10.2023 21:25 Відповісти
поки-що, якщо з подачі лібанової запустять іноземців та ще й іновірців, то - все, гайки.
Я запримітив таку властивість прийшлих - вони завжди об'єднуються проти аборигенів. І це не важливо - чи з Кавказу прийшли, чи з кацапії, чи з азійських. вони швидко поякшаються один з одним, а місцеві ніколи не трималися разом. амбіції в когось, в когось обиди півстолітньої давності ще дідівські. Це й не дивно від часів голодомору та війни - коли одні гнобили інших, а взаємна неприязнь передалася вже онукам.
показати весь коментар
29.10.2023 09:18 Відповісти
За словами Ердогана, ізраїльські бомбардування Гази спрямовані проти жінок, дітей
Как такое вообще возможно. А убитые израильские дети и женщины в первые дни , что не считаются? Еще немного я начну не понимать ислам. Все перекручивают. Как руские.
показати весь коментар
28.10.2023 21:25 Відповісти
Ислам запрещает убийство! Нет в мире ни одной религии, кроме маацковской, которая разрешает и поощряет убийство человека!
показати весь коментар
28.10.2023 21:34 Відповісти
Ислам прямо требует убить врагов ислама, а перешедших в другую религию- убить и расчленить, что практикуется при возможности.
показати весь коментар
29.10.2023 06:48 Відповісти
вы идиот?
показати весь коментар
28.10.2023 22:17 Відповісти
У меня перед глазами путинские обнимашки с Нетаньяху.
И хлеб с коровая, который бросила на землю жена Нетаньяху в аэропорту Борисполь".
показати весь коментар
28.10.2023 22:32 Відповісти
Ну так ердогандон також постійно з ****** в "дьосна" лупиться.
показати весь коментар
29.10.2023 01:54 Відповісти
Ізраїль заграбастав не свої землі, тому і конфлікт вже багато десятиліть.
показати весь коментар
28.10.2023 21:29 Відповісти
Ізраіль утворений у 1948 р. Рішенням ООН визнано. У ті часи там не було держав, країн. Територія була під протекторатом Британії.

Приріс територіями після 4 воєн за правом переможця над агресорами.
показати весь коментар
28.10.2023 21:44 Відповісти
Kogda mirnix liudej ubyvali bez razbora,togda erdogan molcal.Kak tolko dajut zdaciu srazu vylez i vspomnil detej
показати весь коментар
28.10.2023 21:34 Відповісти
Це він з пересердя, бо інтересанти працюють по тихому, без мітингів, бо озираються навколо, бояться.
показати весь коментар
28.10.2023 21:41 Відповісти
Поссорить Турцию и Запад - это путинская ***************
показати весь коментар
28.10.2023 21:42 Відповісти
Може Іран. Там вариться вже 80 років.
показати весь коментар
28.10.2023 21:45 Відповісти
Ну і - де наш прекрасний Раміз Юнус? про кращий у світі тандеми -Азербайджан- Ізраїль; Турція -Азербайджан...
показати весь коментар
28.10.2023 21:51 Відповісти
Раміз Юнус збирає достовірний фактаж.
показати весь коментар
28.10.2023 22:07 Відповісти
Рамиз юнус и вся эта мазутная шваль внедрены в медиапростор Украины на деньги Иль- хлама. Рука руеу моет. Есть тандем Россия- Турция- Азергейджан
показати весь коментар
29.10.2023 06:50 Відповісти
І у Стамбулі почали громити американськи кафешки. Подивіться скіки мусліков прийшло на цей шабаш. Тут правда курди теж хочуть свою країну - але вони терористи по пердоганівськи. - https://t.me/Tsaplienko/41879 https://t.me/Tsaplienko/41879

показати весь коментар
28.10.2023 21:53 Відповісти
турецькі курорти збираються переорієнтуватись на рашентуристо з рублями і юанями?
показати весь коментар
28.10.2023 22:34 Відповісти
Арабов снова, уже в 4-й раз развели, как котят.
Натаскали, напичкали оружием и науськали напасть на Израиль.
И опять арабы потерпят поражение от ответной израильской *********.
Арабы не могут понять, что в кремле сидят те, кто их ненавидит.
показати весь коментар
28.10.2023 21:56 Відповісти
Мы коснемся еще одного примера, когда не мусульмане убивали мусульман, захватывали их земли, а также намеренно разрушали или оскверняли святыни. Например, делая свинарники в здании мечети. Речь идет об Азербайджане, который вел войну за освобождение своей территории более 30 лет. И что характерно, формальным оккупантом территории Азербайджана выступала Армения, но на самом деле, оккупантом выступала все та же россия, которая устроила геноцид мусульман в Чечне и Сирии. В конце концов, из всех мусульманских стран на сторону Азербайджана встала Турция.

А вот соседний Иран встал на сторону Армении и как минимум два раза разворачивал свои ударные группировки на границе с Азербайджаном и был уже на самой грани начала войны с ним. Это при том, что Азербайджан не имеет общей сухопутной границы с Турцией, а с трех сторон окружен границами Армении, Ирана и россии. А с четвертой - каспийским морем, где россия имеет морскую флотилию, которая имеет носители крылатых ракет. Прямо скажем, география работала прямо против Азербайджана и что же, весь мусульманский мир вот так стоял на его стороне? Проводились митинги, акции протеста у российского посольства, срывание российских флагов? Да ничего подобного не было и близко. И опять возникает все тот же вопрос: азербайджанцы что же, мусульмане второго сорта? Почему их опасная и в крайней степени тяжелая борьба против российского империализма, который проецировался через Армению, вообще никого не заинтересовала?

https://dl-news.defence-line.org/?p=14272
показати весь коментар
28.10.2023 22:29 Відповісти
Ты не владеешь темой. Есть устояащийся союз Россия- Турция- Азербайджан и весь шухер в Карабахе из себя представлял сделку за счет армян. Русские подарили тюркам Карабах и дальше руками азеров пытаются убрать демократа Пашиняна и заодно получить корридор через Армению в Турцию для провоза своих подсанкционных грузов
показати весь коментар
29.10.2023 06:55 Відповісти
Турция один из Ключевых союзников Украины. Одновременно ведет торг с Россией. Но это ее национальные интересы. Украина, полностью поддержав Израиль (который в отличие от Турции не помог Украине ничем), может испортить отношения с Турцией с вытекающими последствиями блокировки суши, моря и воздушного пространства со стороны Турции. У Турции мощная военная промышленность и энергоносители Азербайджана, сближение с Россией Турции, на которое толкает ее Украина -- это уменьшение шансов на успех в войне против России.
Выход был - чуть-чуть нейтралитета по отношению к вечной войне мусульман и евреев, хотя бы формально в отношении мирного населения.
показати весь коментар
28.10.2023 22:14 Відповісти
Ізраїль ДУЖЕ допоміг Азррбайджану під час війни, і котрий найближчий друг Туреччини.

ні..ТАМ ВСЕ СКЛАДНО..
показати весь коментар
28.10.2023 22:19 Відповісти
Все
********* спікся
І на цей раз не туди поставив
Поставив на чорне і програв....
показати весь коментар
28.10.2023 22:15 Відповісти
ЦІКАВО.. У ЯКУ СУМУ ОБІЙШОВСЯ КАТАРУ ПРОПАЛЕСТИНСЬКИЙ ВИСТУП ЕРДОГАНА?
показати весь коментар
28.10.2023 22:24 Відповісти
Міністр зв'язку Ізраїлю заявив про розрив зв'язків зі Starlink після рішення Ілона Маска задіяти систему в секторі Газа

https://minval.az/news/124353956
показати весь коментар
28.10.2023 22:16 Відповісти
Трамп та Маск воюют проти своеї країни?
показати весь коментар
28.10.2023 22:20 Відповісти
ні..Вони Бізнесмени..частково популісти..

Трамп -цинічний,а Маск інфантильно недорозвинутий у політиці..
показати весь коментар
28.10.2023 22:42 Відповісти
Русофоби!!!
показати весь коментар
28.10.2023 22:48 Відповісти
Маск - геній безплатного піару.
Але може загратися.
показати весь коментар
28.10.2023 22:58 Відповісти
Винен у всьому Ізраїль. Навіть не тому, що євреї вважають себе розумнішими за решту і мали би (як розумніші) не допустити цього побоїща, що триває уже багато десятиліть.
Корінь зла у самому створенні цієї держави Ізраїль- вістря єврейського мілітаризму і вояччини, що було чи не найбільшою помилкою людства у ХХ сторіччі.
показати весь коментар
28.10.2023 22:24 Відповісти
вояччини..

----------------------

ОСЬ ТАК ПРОКОЛЮЮТЬСЯ путінотролі...
показати весь коментар
28.10.2023 22:26 Відповісти
Дурні проколюються тим, що бракує аргументів, сказати по-суті щось розумне нічого, і вони придираються до слів.
показати весь коментар
29.10.2023 12:39 Відповісти
Повтор.

Ізраіль утворений у 1948 р. Рішенням ООН створення визнано. У ті часи там не було держав, країн. Територія була під протекторатом Британії.

Приріс територіями після 4 воєн за правом переможця над агресорами.
показати весь коментар
28.10.2023 22:32 Відповісти
Прочитай уважно, яке було тоді прийнято рішення ООН. А, по-суті нічого не міняється - створення держави Ізраїль було найбільшою (і, так зараз виглядає що і фатальною) помилкою людства у ХХ сторіччі. Союзники (фактично американці) створили Ізраїль, як військову базу на Близькому Сході, щоб грабувати найбільші природні багатства арабів - нафту і газ.
Чи є ще наївні, котрі думають що єврейська держава у пустині була створена для щастя і процвітання євреїв? Євреї до того тисячоліттями прекрасно жили в різних країнах, володіли левовою часткою світового капіталу і крутили країнами і світом, як циган сонцем. Ізраїль їм нах не потрібен, він оточений ворожим арабським мусульианським морем країн, по ньому в любий момент можуть ударити і не залишити мокрого місця.
показати весь коментар
29.10.2023 12:51 Відповісти
почитай уважно як створювався Ізраіль США їх до 60-х років зовсім не підтримували

США мали інтерес до нафти у саудитів, то вони з ними і дружили
показати весь коментар
29.10.2023 15:29 Відповісти
Радіо "Байрактар" будем перейменовувати.
показати весь коментар
28.10.2023 22:24 Відповісти
Надто довго захід спочивав на лаврах і літав в небесах в рожевих окулярах,в той час коли треті країни плодилися,там розвивалися економіки і потужності за західні бабки, в результаті вирощені такі тиранії як Китай,кацапстан,іран. Захід втрачає вплив на ОАЕ і саудитів, турки ось також уже херню починають нести. На заході ліваки заселили мільйони турків в Німеччину, палестинців в Великобританію, алжирців у Францію, зараз в результаті Україна по суті єдина держава в Європі де не відбуваються пропалестинські мітинги у конфлікті між Ізраєлем і хамасом. Одним словом західні розвідки на котрі виділялися шалені просто кошти прошляпили все що могли, нацистський режим на болотах,китайоз котрі грозяться Тайвань захопити і так далі.
показати весь коментар
28.10.2023 22:25 Відповісти
Ердоган зняв маску друга України та миротворця

Ердоган виступив на "Великому палестинському мітингу", який відбувся в стамбульському аеропорту Ататюрк на знак протесту проти бойових дій Ізраїлю в секторі Газа, передає TRT Haber.

Він нагадав, що територію анклаву в минулому контролювала Османська імперія, і туркам недостатньо просто засудити те, що відбувається зараз у Газі. Головним винуватцем військового конфлікту він назвав Захід, який діє, за його словами, "не забруднивши власних рук", а Ізраїль - "пішаком, яким одного разу пожертвують".

За словами Ердогана, "ті, хто "проливає брехливі сльози за загиблими в Україні", не висловили співчуття загиблим у Газі. "Гей, Захід, я вас запитую, ви хочете знову розпалити війну між півмісяцем і хрестом?" - сказав Ердоган.
показати весь коментар
28.10.2023 23:16 Відповісти
Эрдоган относит Россию к христианским странам ?
В христианских странах ракеты не освящают.
"Военных" храмов с путинскими витражами не возводят.
Россией рулят безбожники-сатанисты.
показати весь коментар
29.10.2023 00:17 Відповісти
Эрдоган обратился к Западу и пригрозил Западу войной
показати весь коментар
29.10.2023 00:35 Відповісти
шо, прям війною ??
показати весь коментар
29.10.2023 11:21 Відповісти
"Гей, Захід, я вас запитую, ви хочете знову розпалити війну між півмісяцем і хрестом?" - сказав Ердоган.
показати весь коментар
29.10.2023 12:56 Відповісти
то він же запитує, а не погрожує
показати весь коментар
29.10.2023 15:26 Відповісти
Украине ни как нельзя сраться с этими уродами -итак враги и с севера и с востока
показати весь коментар
28.10.2023 23:54 Відповісти
параша значить не вчиняє жодних злочинів а Україні??
а Ізраїль раптом вчиняє злочини проти терористів хамасу
показати весь коментар
29.10.2023 00:35 Відповісти
Турція колись була світською державою(не плутати з демократією) навіть у нато була принята з геополітичних міркувань.Але згодом поступово скочується у діктатуру.А любий автократ буде робити все для питримки свого рейтінгу саред малоосвідченного насалення.Зараз там з економікою не дуже,більшість збідніла із-за недолугой внутрішньой політики ось і треба відвернути увагу.
показати весь коментар
29.10.2023 03:52 Відповісти
моя дружина дивиться турецькі серіали зняті турками і ними ж перекладені на російську.
Дурнуваті сюжети, багатослівна балаканина ні про що, хитрість і підлість всіх проти всіх на кожному кроці. Самодурство батьків щодо майбутнього їх дітей. Бандитизм, рекет, торгівля наркотиками.
Звичайно ж є і порядні турки, але як їм самим важко серед отого всього середовища. Це ж вони самі про себе знімають. Можливо з виховною метою. А може хочуть зовсім вже добити турецькі мізки тією кашою. Музикальне оформлення - дика какофонія недоладних звуків, що намагаються наслідувати європейську музику. Турція ніби то мусульманська країна. але там в кіно напиваються і чоловіки, і жінки. Не бачу приводу пускати до себе подібних людей в ніякій якості. У нас своїх зіпсутих повний кошик.
показати весь коментар
29.10.2023 09:37 Відповісти
Як кажуть кацапи - чья бьі корова мьічала , а твоя Єрдоганушка молчала !
Бо можемо згадати як Туреччина поводиться зі своїми громадянами (курдами) !!!
Ізраїль знищює терористів у Газі , це геноцид палестинців , а коли Туреччина знищює терористів з курдської робітничої партії - це захист незалежності та територіальної цілісності Туреччини ?!?
Я правильно розумію , га , Ердоганушка ?!?!?!?!
показати весь коментар
29.10.2023 09:47 Відповісти
Сторінка 2 з 2