11811 відвідувач онлайн
29 132 73

"Зуби дракона", бліндажі та траншеї: воїни 3-ї ОШБр показали, як будують лінію оборони. ВIДЕО

Третя штурмова бригада показала роботу Групи інженерного забезпечення бригади - підрозділу, який готує для бійців окопно-траншейну лінію оборони, бліндажі й переправи.

Відео про роботу Групи інженерного забезпечення Третьої штурмової бригади, опубліковано на ютуб-каналі бригади, передає Цензор.НЕТ

Військові показали, як виглядають протитанкові перешкоди – "зуби дракона" та як створюють мінне та невибухове інженерні загородження.

У бригаді пояснили, що, перш за все, на місце вирушає інженерна розвідка, яка визначає, які роботи мають бути виконані, та здійснює планування.

"Спочатку виконуються земляні роботи. Потім друга, третя черга – це, коли позиції укріплюються лісом, пиломатеріалами, облаштовуються та накриваються бліндажі для перебування особового складу. В останню чергу позиція облаштовується в інженерному плані, коли перед нею виставляються мінні загородження або невибухові загородження, типу єгози чи так званої путанки", – пояснює командир групи інженерного забезпечення 3 ОШБр.

Також українські воїни продемонстрували знешкодження протитанкових мін та розповіли про роботу роти радіаційного, хімічного та біологічного захисту, що входить до складу групи інженерного забезпечення.

Підтримуйте 3-ю окрему штурмову бригаду фінансово: https://www.supportazov.com

Топ коментарі
+32
Не тільки піднімали, бот. Були вистроєні укріпрайони у тій же Авдіівці наприклад. Був замінований Пеешиойк із Кримк із суцільними мінними полямми, була замінована акватррія порту Маріуполя.
Але прийшов Оманький, і по домовленості із кремлем наказав знищити ті мінні поля.
Особисто заліз у катер, спостерігатм як швидко виконують його вказівки по розмінуванню Маріупольского порту.
показати весь коментар
29.10.2023 00:48 Відповісти
+31
Як пише усесь час Бутусов- дуже болюче питання. Військові адміністрації і уряд вцілому взагалі не займаються питаннями облаштування укріпрайонів.
Скільки нк піднімають це питання уЗеленьського - повний ступор. Вся техніка на будівництві доріг.
показати весь коментар
29.10.2023 00:00 Відповісти
+26
Чому це все. Було побудовано 600 км. 3-х ліній оборони. Будувала вся країна. Але кровавий зеленский віддав ці укріпрайони ворогові з своїм відведенням ЗСУ після наркотичного мариння миру в очах ху..ла - https://www.radiosvoboda.org/a/news/27195752.html https://www.radiosvoboda.org/a/news/27195752.html

показати весь коментар
29.10.2023 02:38 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
хочеш очолити?
показати весь коментар
29.10.2023 00:01 Відповісти
Як пише усесь час Бутусов- дуже болюче питання. Військові адміністрації і уряд вцілому взагалі не займаються питаннями облаштування укріпрайонів.
Скільки нк піднімають це питання уЗеленьського - повний ступор. Вся техніка на будівництві доріг.
показати весь коментар
29.10.2023 00:00 Відповісти
А до Зеленського це питання піднімали? Інженерну підготовку Сумщини, Харківщини, півдня проводили? Чи 5 років не вистачило?
показати весь коментар
29.10.2023 00:36 Відповісти
Не тільки піднімали, бот. Були вистроєні укріпрайони у тій же Авдіівці наприклад. Був замінований Пеешиойк із Кримк із суцільними мінними полямми, була замінована акватррія порту Маріуполя.
Але прийшов Оманький, і по домовленості із кремлем наказав знищити ті мінні поля.
Особисто заліз у катер, спостерігатм як швидко виконують його вказівки по розмінуванню Маріупольского порту.
показати весь коментар
29.10.2023 00:48 Відповісти
Оце і все за 5 років?!?!!! Перешийок і авдіївка?!?!? Це ти так зібрався перемагати??? Це навіть не 1% від усієї довжини кордону!! Це просто сміхота! Готувалися вони до війни! Тьфу ти! А крім мінування перешийку, траншеї там будувати не треба було? Щоб піхотинці з тих траншей хоча б з рпг лупили по пошкодженій техніці! Чи на це не вистачало інженерної техніки? Так нічого ж не будували: ні асфальту НІ-ЧО-ГО!
показати весь коментар
29.10.2023 00:53 Відповісти
Чому це все. Було побудовано 600 км. 3-х ліній оборони. Будувала вся країна. Але кровавий зеленский віддав ці укріпрайони ворогові з своїм відведенням ЗСУ після наркотичного мариння миру в очах ху..ла - https://www.radiosvoboda.org/a/news/27195752.html https://www.radiosvoboda.org/a/news/27195752.html

показати весь коментар
29.10.2023 02:38 Відповісти
Хлопчику! Не так сильно "рви задницю"! Бо все тобі "в штани сиплеться" Росія розвернула війська на північних та східних кордонах України не 5 років тому - а в 2021 році! Тобто вже під час правління твого "роботодавця" - "найвеличнішого Генералісімуса Оманського" А "асфальт будували" і 5 років тому - тільки не на напрямках наступу росіян і на третину дешевше ніж при "Верховному асфальтоукладачі"
показати весь коментар
29.10.2023 07:17 Відповісти
Тобто Зеленський мав за 3 місяці збудувати лінію маннергейма по всьому білорусько-українському і російсько-українському кордону?
показати весь коментар
29.10.2023 11:18 Відповісти
, tebe naverna Poroh spati nidaiot ? 🤣🤣🤣
показати весь коментар
29.10.2023 08:20 Відповісти
Під Маріуполем, наприклад, були протитанкові траншеї, і що? Прийшов Зебздюк і наказав все засипати і розмівнувати ще в 2019р! А винен знову Порох? Де ви, блд, такі беретеся?
показати весь коментар
29.10.2023 12:52 Відповісти
І подивись, скільки збудовано доріг при Омеляну - наскільки їх більше і в скільки разів дешевше! зебздюки, ну чого ви такі туполобі ідіоти?
показати весь коментар
29.10.2023 12:55 Відповісти
Дорогу можна зробити майже безкоштовно, звести сміття, утрамбувати, і буде така дорога, до першого дощу. Ти розумієш що-небудь у технології будування доріг, розумієш, які при цьому використовуються матеріали за стандартами? І що буде, якщо використати дешеву сировину? І ось такі тупі боти, які почитали пропагандистські методички, і за своє життя нічому не навчились, намагаються вчити інших людей життю. У цьому й проблема українського суспільства
показати весь коментар
29.10.2023 15:53 Відповісти
В Омеляна якраз будувалось по ************* технологіям, вони й зараз в прекрасному стані - погугли... А от після Великого Крадівництва Зебздища - через три місяці вже кульбаби на дорогах росли.
показати весь коментар
29.10.2023 16:01 Відповісти
Знову методичка?))) Навіщо мені гуглити, якщо я працюю в цій сфері технологом і знаю, за якими технологіями і рецептурами будувалися дороги 7 років тому і 3 роки тому.
показати весь коментар
29.10.2023 16:15 Відповісти
що ж ти тоді, падло, пиз.диш, що нічого не будувалось, чмо ти зененоср@ке? це ще хто з нас по методичці, подоляківська ти погань? При Омеляну будувались нові європейські дороги, які і зараз відмінно служать людям та не потрапляють ремонту, при Зпбздищі - тільки ремонтували верхнє покриття за ціною в кілька разів вищою за нову дорогу! А більш-менш нормальні дороги воно зробило тільки там, де кацапські танки чекало..
показати весь коментар
29.10.2023 16:23 Відповісти
Та що ти пи*диш, що Омелян будував дороги європейського рівня! Ті дороги розсипались ще до 2019 року. А от після того зробили такі дороги, по яким зараз і танки їздять і не руйнуються після цього. Саме завдяки цьому дорожному будуванню люди повірили, що Україна може вийти на європейський рівень і розвиватися. Саме тому і пішли сотні тисяч воювати за Україну, бо нарешті побачили прогрес і зрозуміли, що є за що воювати. Нагадай, скільки було добровольців до 2019 року? Тисяч 10? Це при тому, що на майдані були мільйони! Куди поділись ті мільйони? Поїхали на заробітки, як тільки отримали безвіз? Що тут сказати? Патріоти! ))))
показати весь коментар
29.10.2023 17:35 Відповісти
Пиз.диш тут саме ти, брехливе чумидло подоляцьке. Від першого до останнього слова - пиз.диш.
показати весь коментар
29.10.2023 17:52 Відповісти
І чому ти досі дома диван проперджуєш, сцикун? Чи ти розумово неповноцінне?
показати весь коментар
29.10.2023 17:54 Відповісти
Я цю війну не починав і не провокував.
показати весь коментар
29.10.2023 18:06 Відповісти
Альо, сцикливий диванний ухилянт, ти що, не побачив прогрес у діях Зебздища, якого ти ж і привів у владу? Може тобі не подобаються дороги, по яких російські танки їздять? Йди в тцк, записуйся добровольцем, сцикун пиз.дливий!
показати весь коментар
29.10.2023 18:24 Відповісти
За що воювати? За кого? За українців, які один одного ненавидять навіть більше, ніж кацапів? Суспільство, яке не здатне до згуртованості є нежиттєздатним. За тебе воювати? Ти мені смерті бажаєш просто тому, що я голосую не за того, хто тобі подобається. Ти хвора як і все суспільство.
показати весь коментар
29.10.2023 19:20 Відповісти
сцикливий ухилянт, де я смерті тобі бажаю, пиз.дюк? йди в тцк, падло, воюй за Зебздюка, якщо не хочеш за народ воювати!
показати весь коментар
29.10.2023 19:27 Відповісти
Навіщо мені за когось воювати? Для мене представляє цінність лише моя сім'я. Щоб її врятувати, не обов'язково воювати, можна просто вивезти її в спокійну країну. А всі інші нехай виживають як хочуть. Мене це не обходить.
показати весь коментар
29.10.2023 19:34 Відповісти
сцикливий ухилянт, навіщо ж вивозити сім'ю, коли ти сам писав, що люди ломонулись в армію, щоб нові дороги захищати і перспективи, які вони побачили в Зебздюку? Пиз.дів? Щось дохуа ти пиз.диш. Зміни свій нік на "Пиз Дун Ухилянт" це буде правильно!
показати весь коментар
29.10.2023 19:41 Відповісти
Ні, приблизно мільйон хлопців ломонулися в армію. Воювати за Україну, за її майбутнє, за Зеленського, який дав їм надію на розвиток і покращення. Для порівняння при пороху в армію ломонулися всього декілька тисяч хлопців. Щось ніхто не захотів йому вірити ) я не входжу ні в той мільйон, ні в ті пару тисяч. Так де я збрехав?
показати весь коментар
29.10.2023 19:45 Відповісти
Сцикливий пиз.дун-ухилянт, при Пороху не було повномаштабного вторгнення і не потрібно було мільйони в армію, армія була контрактна і гарно забезпечена та укомплектована, розроблялась власна зброя. А ти сидів дома і не обсцикав ляжки, що тебе тцк-шники спіймають і на фронт відправлять. В 2022р. хлопці не Зебздища захищати пішли, а свою розтерзану країну, яка для тебе взагалі немає ніякої цінності! Єдине, кого стало більше при Зебздюку - так це вас, сцикливих ухилянтів!
показати весь коментар
29.10.2023 19:53 Відповісти
От якраз тоді й була потрібна мільйонна армія, щоб скористатися можливістю, поки російські терористи не закріпилися на Донбасі, викинути їх звідти за лічені дні. Але ні! Гетьман дав їм 5 років, щоб вони там добре закріпилися, а потім другою хвилею пішли захоплювати наступні області. Якби вирішили питання мільйонною армією ТОДІ, то вже ніколи не було б повномасштабного вторгнення!
показати весь коментар
29.10.2023 20:00 Відповісти
то чому ж ти ТОДІ не пішов добровольцем в армію і не викинув ворога, чому ср@ку свою дома відсиджував? Що ти мені тут байки розказуєш, пиз.дливо-сцикливе убожество? Іди в тцк, виконай свій обов'язок перед країною, покажи приклад, як треба ворога викидати.
показати весь коментар
29.10.2023 20:23 Відповісти
і ще одне... сцикливий пиз.дун-ухилянт, а наахіра ти на вибори ходив і Зебздище до влади обирав, якщо країна для тебе взагалі не є цінністю?
показати весь коментар
29.10.2023 19:45 Відповісти
Ну, тому що виборче право це основа демократії. Я використав свій голос, тому що поважаю демократію. І якщо я виїду в іншу країну, то це обов'язково буде демократична країна. А якщо тобі не подобається демократичне право кожної людини зробити вільний вибір, то чемодан-вокзал-расєя. Тобі там має сподобатися )
показати весь коментар
29.10.2023 19:50 Відповісти
Ні, сцикливий ухилянт-пиз.дун, не бреши. Для тебе демократія - це тільки твоя власна ср@ка, а не "демос"(народ), на який тобі плювати. Ти б і кацапам прислужував, якби тобі було вигідно. Йди в тцк, у тебе є конституційний обов'язок перед країною.
показати весь коментар
29.10.2023 19:57 Відповісти
Мені наплювати лише на той народ, який не здатен бути єдиним народом. Якби це був дійсно НАРОД, то я вже давно був на полі боя. А так, це шопопало, а не народ
показати весь коментар
29.10.2023 20:03 Відповісти
Шопопало - це не народ, Шопопало - це ти, сцикливий ухилянт-пиз.дун!
показати весь коментар
29.10.2023 20:19 Відповісти
Скільки сам собі лайки не став - від імені інших своїх нікнеймів, - північні області залишились зовсім без оборони. За каденції папєрєдніка люди вільно ходили через умовний "кордон", бо там взагалі нікого не було. Наче тодішня влада точно знала, що ТАМ - путін не нападе. Про це навіть у ЗМІ щось таке було, бо пам'ятаю, як на умовному кордоні зупиняли тудисюдиперехожих, і вони підтвердили, що ходять вільно. А ще показували, що нічого з оборони ТАМ навіть не починали.
Але було інше: https://focus.ua/economics/319227 Яценюк гарантировал поставки газа в захваченные районы Донбасса - ФОКУС .
Усе те, за що прийнято тут лаяти Зеленського, розпочиналося ще раніше, навіть до Порошенка.
показати весь коментар
29.10.2023 08:00 Відповісти
Щодо "лайків" - ДОВЕДИ! Чи ти по собі судиш? - твій "резервний "нік"?
А щодо укріплення кордонів на півночі та сході - так при Порошенкові "бульбофюрер" кацапів до себе не пускав і сидів "тихіше води та нижче трави" Це в період "ЗЕ-блазня" він "пір"я розпустив - став ********** на сусідів! І на поляків, і на литовців І "навчання", які не "навчаннями" були, а "вичікуванням слушного моменту для атаки українських кордонів", організовані були саме при "ЗЕ-блазні"!!!
показати весь коментар
29.10.2023 08:19 Відповісти
зебздюк, навіть зараз, під час війни (при Зелупоглазому Гундосу) люди вільно ходять туди-сюди, завжди є стежки, про які не всі знають.
показати весь коментар
29.10.2023 13:27 Відповісти
Яка падлюка насрала тобі в голову?
показати весь коментар
29.10.2023 08:49 Відповісти
Подоляцкий ботяра - декстер морган -( регг1страц1я 10 жовтня 2023) .Коли тоб1 вже Порошенко всп1в насрати в штани?..
показати весь коментар
29.10.2023 10:34 Відповісти
ЗСУ виб'є ті зуби
показати весь коментар
29.10.2023 00:01 Відповісти
это наши зубы, и ЗСУ их сооружает
показати весь коментар
29.10.2023 01:06 Відповісти
Ти чиї кізяки куриш?
показати весь коментар
29.10.2023 08:51 Відповісти
показати весь коментар
29.10.2023 08:51 Відповісти
Пропоную тобі вибити собі зуби, для кращого розуміння суті подій.
показати весь коментар
30.10.2023 08:16 Відповісти
"бабай* слушает кобзона.....

показати весь коментар
29.10.2023 00:06 Відповісти
Как он вообще дожил до такого возраста?
показати весь коментар
29.10.2023 00:20 Відповісти
живучий, падла... был..., но результат закономерен....
показати весь коментар
29.10.2023 00:39 Відповісти
Був ''казак'' , а став кізяк
показати весь коментар
29.10.2023 09:35 Відповісти
"Просто хороший человек" не припрется в другую страну, чтобы убивать.
показати весь коментар
29.10.2023 10:15 Відповісти
народитися в Кубані ще не значить бути козаком

але москалям це невідомо
показати весь коментар
29.10.2023 11:37 Відповісти
Гарна робота хоча може тільки на відео, як би така була усюди в ЗСУ то гоблінів ми б вже вигнали ще у 2022му.
показати весь коментар
29.10.2023 00:18 Відповісти
Оце вже добалакався . !! Зацініть - як вам цей підєрок . ? https://t.me/petrenko_IHS/3686
показати весь коментар
29.10.2023 00:25 Відповісти
Це очікувано. Людина в своєму нарцисизмі помаленьку деградує. Я дуже гарно пам'ятаю, як він назвав всіх учасників АТО/ООС тричі довбой@бами. Я це пам'ятаю, тому ніколи не сприймав і не слухав цього полупокєра
показати весь коментар
29.10.2023 00:33 Відповісти
Хайпує на війні,гнида. Може сумно закінчити. Занадто багато кого вже подразнює.
показати весь коментар
29.10.2023 00:59 Відповісти
хрена собі у нього фляга свистить...
показати весь коментар
29.10.2023 01:04 Відповісти
В тимчасово окупованому https://sprotyv.info/news/baza-rosijskih-speczpriznachencziv-pid-sevastopolem-potrapila-pid-raketnij-udar-%d1%94-zagibli/ Севастополі ліквідовано військового льотчика та офіцера Чорноморського флоту росії, які приймали безпосередню активну участь в ударах по Україні, пілот Су-27, літак якого базується на аеродромі «Бельбек», та його старий знайомий, морський офіцер, отримали вихідні одного дня і вирішили зустрітися, відпочити та посидіти в кафе в центрі Севастополя. У належний час обидва не з'явилися за місцем служби, і на їхні пошуки підняли силовиків.

«Шукали майже добу. А потім надійшов сигнал, що безпритульний знайшов два тіла у сміттєвих ящиках у центрі міста. Виявилося, це наші хлопці, яких уже почали підозрювати у дезертирстві», - розповів співрозмовник у ФСБ. За його словами, льотчика та моряка вбили однаково - ударами в серце (швидше за все, стилетом), а потім тіла сховали у сміттєві ящики. Жертви навіть не встигли чинити опору, зважаючи на все», - говорить джерело.
показати весь коментар
29.10.2023 00:52 Відповісти
- А ти нє льотчік, а я била так рада любіть гєроя із льотнава атряда... на
показати весь коментар
29.10.2023 02:21 Відповісти
Служилі два таварісча, а-га
показати весь коментар
29.10.2023 08:23 Відповісти
Класне відео для тих, хто "все пропало, роботи немає, телевізор перегрівся, диван зламався, воювати не вмію". Іди траншеї копай. І заробиш і УБД отримаєш.
показати весь коментар
29.10.2023 00:58 Відповісти
о як,а я побачив в тому відео повну імпотентність влади,яка не може маючи технічні засоби і ресурси в будівництво укріплень.
показати весь коментар
29.10.2023 01:06 Відповісти
Ну якщо людині років двадцять, немає життєвого досвіду, а тим більше військового досвіду - тоді так. Як каже Сайгон - "Я вже цим не "мажусь"
показати весь коментар
29.10.2023 03:17 Відповісти
Два роки ржали з зубів дракона, а тепер самі їх встановлюємо.
Оце так так
показати весь коментар
29.10.2023 07:59 Відповісти
теж про це подумала...
показати весь коментар
29.10.2023 13:01 Відповісти
Хоть где-то делают. Если бы население знало, что между линией фронта и тылом.
показати весь коментар
29.10.2023 09:13 Відповісти
Будують лінію оборони? А якже контрнаступ про який зелені пів-року з усіх ''прасок'' трубили? А якже пафосні переможні заяви з зеленого телешмарафону? Яка падла за брехню буде відповідати?
показати весь коментар
29.10.2023 09:33 Відповісти
Це поширена практика в усі часи - прикривають певні напрями. У т.ч. про всяк випадок.
показати весь коментар
29.10.2023 11:06 Відповісти
Большая часть техники на строительстве дорог. Ермаковские подготавливают комфорт для будущих наступлений ОРДЫ. Путло достойно оценило "велике будівницьтво" - на несколько дней к ветерком и комфортом ордынская техника промчаласть и заняла половину Юга ... да и к Киеву-Харькову уже к концу первого дня вторжения подтянулась. Я бы на месте Путла дал Вове Оманскому Героя Расеи да его весомый вклад в разорение Украины под видом ее розбудови
показати весь коментар
29.10.2023 09:37 Відповісти
Навіщо будувати лінії оборони, коли ми наступаєм на усіх напрямках?
показати весь коментар
29.10.2023 11:18 Відповісти
Можно даже не включать мозги, а просто полистать Цензор за последние две недели: кацап пытается окружить Авдеевку. Применяет мясные штурмы, сотни танков, бронемашин, артиллерию и авиацию. Надеюсь я ответил на ваш вопрос
показати весь коментар
30.10.2023 14:46 Відповісти
НАТЯК ЗРОЗУМІВ - ВІД ВИГНАННЯ ГОБЛІНІВ ОКУПАНТІВ МИ ПЕРЕХОДИМО ДО ОБОРОНИ.
показати весь коментар
29.10.2023 13:56 Відповісти
Зеля вже вирвав зуб
показати весь коментар
30.10.2023 08:20 Відповісти