13092 відвідувача онлайн

Тривалість повітряних тривог зростає через те, що російські пілоти відпрацьовують дозаправлення в повітрі, - Ігнат

рф,міг

Останнім часом повітряні тривоги тривають довше зокрема через те, що російські пілоти відпрацьовують дозаправлення у повітрі. Це подовжує час перебування літаків у повітрі практично вдвічі.

Про це заявив речник Командування Повітряних сил ЗСУ Юрій Ігнат в ефірі телемарафону, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ

"Зараз ворог вдався до інших завдань, які ставить перед собою. Це відпрацювання дозаправки в повітрі. Зрозуміло, що час перебування МіГа зростає фактично удвічі. Маємо протяжність тоді більшу, триває понад 2,5 години", - розповів Ігнат.

За його словами, раніше російські винищувачі злітали приблизно на 20 хвилин. Тоді росіяни відпрацьовували злети та посадки. Згодом тривоги збільшилися у середньому до 1,5 години, адже приблизно стільки часу винищувач відпрацьовує пальне. Нині в них інші завдання.

Ігнат вкотре закликав українців не ставитися легковажно до тривог, адже небезпека є. Перебування потенційного носія "Кинджалів" у повітрі означає загрозу удару для всієї території України.

Топ коментарі
+7
З появою в Україні F-16 розташування орківських літаків на ближніх аеродромах втрачає сенс. Ось вони і готуються до використання авііції з дальніх аеродромів.
показати весь коментар
10.11.2023 15:53 Відповісти
+7
Ні, бо тоді якщо раптом щось станеться, чинуша втратить своє тепле кріселко. А на такі жертви вони йти не готові. Краще хай всю країну паралізує.
показати весь коментар
10.11.2023 16:58 Відповісти
+6
Просто немає чим. Бо вони не влітають у зону дії нашого ППО.
показати весь коментар
10.11.2023 15:25 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
При дозаправленні в повітрі літаки найбільш вразливі (?). Але... і нема чим, і ніззя, бо буде екскалація...
показати весь коментар
10.11.2023 15:22 Відповісти
Просто немає чим. Бо вони не влітають у зону дії нашого ППО.
показати весь коментар
10.11.2023 15:25 Відповісти
То треба замовити по ленд-лізу кілька далекобійних ракет ненашого ППО.
показати весь коментар
10.11.2023 18:06 Відповісти
Як би так все було просто. Просто замовити , як на Алі експрес.
показати весь коментар
10.11.2023 21:25 Відповісти
Не існує на стільки далекобійних ракет ППО, щоб били так далеко як Кинжали.
показати весь коментар
13.11.2023 20:11 Відповісти
до "ламанш за 7 днів" готуються ))
показати весь коментар
10.11.2023 15:27 Відповісти
Лютий маразм.
показати весь коментар
10.11.2023 15:31 Відповісти
З появою в Україні F-16 розташування орківських літаків на ближніх аеродромах втрачає сенс. Ось вони і готуються до використання авііції з дальніх аеродромів.
показати весь коментар
10.11.2023 15:53 Відповісти
Спорно, все зависит от того, какие ракеты воздух воздух дадут. Если не будет последнего поколения аим 120, считай передадут аналоги советским мигов 80 годов, которые будут нужны в первую очередь удобная воздушная платформа для максимально точного запуска управляемых бомб и ракет для поражения целей на земле. Но воздушные бои против 35 сушек без 120 аима эфки не потянут вообще никак.
показати весь коментар
10.11.2023 16:19 Відповісти
Муйню не пишите.
Р-27Р - вариант с полуактивной РГС 9Б1101К (Дальность захвата цели с ЭПР 3 м² - 25 км (при секторе захвата цели 100 градусов[5])[6]) для поражения воздушных целей, в том числе при помеховом противодействии противника. Дальность пуска 0,5-60 км[3];
Р-27ЭР - вариант с полуактивной РГС увеличенной дальности. На 0,7 м длиннее и немного шире. Дальность пуска 0,5-95 км[3]. На вооружении в СССР с 1990 года.
Р-27Т - вариант с пассивной ИК ГСН. Дальность пуска 50 км[3].
Р-27ЭТ - вариант с ИК ГСН и увеличенной дальностью пуска. Масса - 343 кг. Дальность пуска 90 км[3]. На вооружении в СССР с 1990 года.
Р-27П - ракета с пассивной радиолокационной головкой самонаведения 9Б1032, для поражения радиоизлучающих воздушных целей обеспечивая поражение самолётов, ставящих активные помехи. Дальность пуска 72 км.
Р-27ЭП - ракета с пассивной радиолокационной головкой самонаведения 9Б1032 и увеличенной дальностью пуска, для поражения радиоизлучающих воздушных целей обеспечивая поражение самолётов, ставящих активные помехи. Дальность пуска 110 км.

AIM-120D Максимальная дальность 180 км.

AIM-120C-7 Максимальная дальность 120 км.

AIM-120C-5 Максимальная дальность 105 км.
показати весь коментар
10.11.2023 17:31 Відповісти
Р-33 - AA-9 «Amos» - 160 km
Р-37 - AA-13 «Arrow» - 150-398 km

P-27 - АА-10 Alamo. делается на экспорт, заменена на Р-77 - AA-12 «Adder» - 110 km
----
показати весь коментар
10.11.2023 17:56 Відповісти
ИИИ?
показати весь коментар
10.11.2023 17:59 Відповісти
будут носить ракеты ВП, из далека выкидывать.
выше же написали.
показати весь коментар
10.11.2023 18:06 Відповісти
Ракеты без захвата цели не пускаются, это в СУО блокируется. Без захвата цели управляемую ракету невозможно пустить. Только аварийный сброс или пуск ракет. Такая функция предусмотрена. Но при этом понятно что при этом попадание в воздушную цель маловероятна.
показати весь коментар
10.11.2023 18:32 Відповісти
А-50, А-100 vs AWACS
показати весь коментар
10.11.2023 18:34 Відповісти
Причем тут Аваксы, Вася? Я говорю о ситуации на борту самолета, пускающего ракеты. Да где же вы такие беретесь, знающие о пусках ракет "воздух-воздух" только из компьютерных игр?
показати весь коментар
10.11.2023 19:31 Відповісти
ага из War Thunder

цели нужны заранее, а не самолету их ловить...
показати весь коментар
10.11.2023 19:34 Відповісти
С самолетов-разведчиков координаты цели выдаются в бортовой вычислитель и индицируются перед летчиком в кабине истребителя, а цели на атаку он ставит вручную в зависимости от обстановки.
показати весь коментар
10.11.2023 19:38 Відповісти
Сергей, вы большой молодец! Сравниваете современные 120 аимы со старыми советскими ракетами воздух-воздух! Так держать. Думаю скоро вас позовут на марафон и вы там расскажете всем о своих знаниях. Только главное перед этим не гуглите про 37 поколение, так вы будите казаться более уверенным
показати весь коментар
10.11.2023 18:08 Відповісти
А Вы, Александр, большой специеалист в авиационном вооружении? Каким боком, стесняюсь спроситить? И как вы считаете что эффективнее: ракета с полуактивной головкой самонаведения, или с активной ГСН? Ну про спутниковую навигацию я вообще молчу.
показати весь коментар
10.11.2023 18:25 Відповісти
Все самое лучшее и эффективное они копируют друг у друга уже лет 70, их дальние возудух-воздух последнего поколения тождественны сейчас. Разница есть, но она в доп плюшках, очевидно а50 не саппортит сейчас их сушкам, так, как это делают аваксы. Но подобного в данном конфликте не будет.
показати весь коментар
10.11.2023 18:44 Відповісти
Ясно, набор фраз... В авиационном вооружении Вы ноль без палочки... Отсюда вопрос? Зачем Вы лезете в эту тему???
показати весь коментар
10.11.2023 19:05 Відповісти
Бро, ни я пытался сравнивать 27 поколение с aim 120.
показати весь коментар
10.11.2023 19:24 Відповісти
Ну тогда зачем ты эту хрень написал?

Спорно, все зависит от того, какие ракеты воздух воздух дадут. Если не будет последнего поколения аим 120, считай передадут аналоги советским мигов 80 годов, которые будут нужны в первую очередь удобная воздушная платформа для максимально точного запуска управляемых бомб и ракет для поражения целей на земле. Но воздушные бои против 35 сушек без 120 аима эфки не потянут вообще никак.
показати весь коментар
10.11.2023 19:33 Відповісти
Ф-16 дадут нам перевес только большим количеством, тоже касаеться танков что нам передали. Если мы хотим чтобы единицы делали разницу на поле боя качеством, то нужны Ф-35, Ф-22.
показати весь коментар
10.11.2023 21:01 Відповісти
в кабіну з собою додаткову пляшку водяри беруть?
показати весь коментар
10.11.2023 16:21 Відповісти
Додаткова пляшка шоби поссяти за час польоту.
показати весь коментар
10.11.2023 18:00 Відповісти
Им бы помочь дозаправится. Стингером каким нибудь.
показати весь коментар
10.11.2023 16:36 Відповісти
Тобто штук шість корит з дозаправкою, чергуючись, можуть взагалі тривогу запустити цілодобово? І не занадто вмикати тривогу в Чернівцях із-за зльту літаків за москвою?
показати весь коментар
10.11.2023 16:45 Відповісти
Ні, бо тоді якщо раптом щось станеться, чинуша втратить своє тепле кріселко. А на такі жертви вони йти не готові. Краще хай всю країну паралізує.
показати весь коментар
10.11.2023 16:58 Відповісти
Узкие там ржут над нами
показати весь коментар
10.11.2023 23:00 Відповісти
треба знайти чим їх збити, тоді ж особливо вразливі
показати весь коментар
10.11.2023 18:05 Відповісти