8219 відвідувачів онлайн
2 944 97

Інститут нацпам’яті: Використання імені Чайковського в назві Національної музичної академії є пропагандою російської імперської політики

академія,київ,музична

Експерти Українського інституту національної пам’яті (УІНП) визначили, що назва Національна музична академія України імені П. І. Чайковського містить символіку російської імперської політики. Подальше використання цієї назви вважатимуть пропагандою цієї імперської політики.

Про це йдеться у фаховому висновку УІНП, передає Цензор.НЕТ.

В Інституті провели дослідження історії та правової бази використання імені російського композитора в назві Музичної академії.

Експертизу проводили, спираючись на Закон України "Про засудження та заборону пропаганди імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії". За результатами дослідження довели, що за походженням, творчістю, мовною та національною самоідентифікацією Петро Чайковський є російським композитором.

Членами Експертної комісії стали: доктор історичних наук та завідувач відділу актової археографії НАН України Віктор Брехуненко, доктор філологічних наук та провідний науковий співробітник НАН України Святослав Вербич, доцент кафедри давньої та нової історії України КНУ імені Тараса Шевченка Олексій Сокирко, докторка історичних наук, завідувачка кафедри історії України Одеського університету імені І. І. Мечникова Олена Бачинська, літературознавиця і докторка філологічних наук Леся Генералюк, доктор історичних наук Андрій Гречило, доктор історичних наук, професор Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна Сергій Наумов, доктор історичних наук, учений секретар Інституту історії України НАН України Олександр Рубльов, доктор історичних наук Анатолій Скрипник.

Як зазначили в Інституті національної пам’яті, Національна музична академія України отримала ім’я імені П.І. Чайковського внаслідок завоювання Росією України, знищення Української Народної Республіки та створення УРСР.

У висновках експертизи відзначили, що Київська консерваторія (зараз — Національна музична академія України) зʼявилася лише за 20 років по смерті Чайковського, у 1913 році. Тому немає жодних підстав, щоб вважати, що композитор заснував академію.

"Показово, що в 1880 р. П.І. Чайковський відмовився від запрошення очолити "музичні справи київського відділення". У 1890 р. композитор відвідав концерт студентів Київського музичного училища та отримав на згадку срібний вінок від керівництва Київського РМТ; приїзд Чайковського було висвітлено в місцевій газеті, проте підвищенню статусу музичного училища візит не посприяв"

Імʼя Чайковського присвоїли академії під час відзначення 100-річного ювілею композитора, 9 травня 1940 року. Це рішення ухвалила Президія Верховної Ради УРСР.

За тиждень до того ім’я П.І. Чайковського присвоїли й Московській консерваторії. Як підкреслюють експерти у фаховому висновку, у випадку Московської консерваторії рішення мало історичне підґрунтя, адже Чайковський викладав у перші роки її діяльності. У випадку Київської консерваторії такого історичного підґрунтя не було.

"Очевидно, що справжній мотив керівництва УРСР мав політичне підґрунтя: меморіалізація російського композитора в назві провідного музичного навчального закладу мала засвідчити як відданість Москві, так і визнання першості російської культури серед культур союзних республік", - наголосили в Інституті національної пам'яті.

Ім’ям росіянина назвали провідні заклади культури та музичні події у Росії. Тож нині Чайковський є, відповідно до висновків УІНП, "чи не найвідомішим у світі російським композитором, а отже – символом російської культури та культурним маркером "русского міра".

"З огляду на історичну ретроспективу та реалії збройної агресії, яку проводить із 2014 року держава-агресор РФ проти України з метою ліквідації української державності та знищення самобутності українського народу, спроби "українізувати" російського композитора П. І. Чайковського та його творчість навіюють сприйняття української культури як вторинної і залежної від російської. Водночас вони працюють на штучну нівеляцію відмінності між українською та російською національними ідентичностями, що цілком вкладається в російську ідеологему про "єдиний народ" зі спільною історією та культурою і становить реальну загрозу для національної безпеки України. З огляду на викладене вище, беручи до уваги політичні мотиви присвоєння в 1940 р. під час відзначення 100-річного ювілею П.І. Чайковського Київській державній консерваторії імені російського композитора П.І. Чайковського, яке (присвоєння) було втіленням русифікації – складової російської імперської політики, спрямованої на нав’язування використання російської мови, пропагування російської культури як вищих, порівняно з іншими національними мовами та культурами, витіснення з ужитку української мови, звуження українського культурного та інформаційного простору, назва Національна музична академія України імені П. І. Чайковського, відповідно до частини першої статті 2 Закону, містить символіку російської імперської політики, а подальше функціонування цієї назви з використанням імені П.І. Чайковського є пропагандою російської імперської політики", - йдеться у висновку.

Топ коментарі
+8
До чого тут, був імперцем чи не був?
Чайковський для всього світу - російський музикант №1
А те, що більшість викладачів київської конси - кацапські консерви, вже ні для кого не секрет!
А ще така деталь. Центри китайської культури імені Конфуція Китай використовує у всьому світі з метою шпіонажу; так от, в Україні такий Центр має осідок в консі, за 200 метрів від алеї Героїв небесної сотні й 500м від ОПи
показати весь коментар
30.11.2023 23:09 Відповісти
+8
В тому то й справа: в майбутньому Чайковського вже забудуть, а "Щедрик" Леонтовича будуть продовжувати співати на Різдво
показати весь коментар
30.11.2023 23:10 Відповісти
+8
кацапи й далі усім розказують: пєрвая руzzкая сімфонія - кампазітар Бєрєзовскій
це український композитор, портрет якого зображено в болонській музакадемії разом з Моцартом, як один з найвидатніших її випускників! А що Ви, наприклад знаєте про нього?
Бортнянського, Березовського, Веделя знають у світі, як російських композиторів, бо так їм розказують кацапи, а ми говоримо: хто ж їх знає у світі?
Не треба говорити про світ, коли Ви самі нічого про них не знаєте!
Треба вже почати поважати себе й свою культурну спадщину!
показати весь коментар
30.11.2023 23:33 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
чайковський авжеж гєй але любимо ми його не за це (с)
показати весь коментар
30.11.2023 22:55 Відповісти
як ти трошки випередив, але з іншою інтерпритацією
показати весь коментар
30.11.2023 22:57 Відповісти
Можна було би назвати його іменем якийсь гей-клуб (Причому я підозрюю, що його відвідувачі общаються виключно "на русском", щоб не подумали, що вони селюки)
показати весь коментар
30.11.2023 23:01 Відповісти
Все геи на параше называются пи#арасами, и не геи тоже, поэтому чайковский идёт вслед за сруським военным кораблём НАХ.
показати весь коментар
01.12.2023 07:39 Відповісти
добре хай йде але ж музика в нього гарна особливо Лускунчик
показати весь коментар
01.12.2023 08:53 Відповісти
Вспомнился старый советский анекдот:
Говорят Петр Ильич был **********? Да, но мы его любим не только за это!
показати весь коментар
30.11.2023 22:55 Відповісти
В топку рашиста! Разом з усіма **********, що тримаються за русняве лайно.
показати весь коментар
30.11.2023 22:58 Відповісти
а чи не простіше зробити видатних діячів рашки з українським корінням видатними українцями ?
Їх буде десятки тисяч !!!!
Розумовські, Безбородько, Гоголь, Кукольник, Чайковський і т.д.?

хто великі вчені, композитори, діячі і т.д._
звісно ж єврєї

як яказав Остап Бендер: "Учитесь, Киса..."
показати весь коментар
30.11.2023 23:43 Відповісти
чому КПІ ім. Сікорського - американського авіаконструктора гелікоптерів та
Енді Ворхол американець, але навіть кацапи не можуть заперечувати його українське походження (родился 6 августа 1928 года в https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%81%D0%B1%D1%83%D1%80%D0%B3 Питтсбурге (штат https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F Пенсильвания , https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%A8%D0%90 США ) четвёртым ребёнком в рабочей семье иммигрантов из https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE-%D0%92%D0%B5%D0%BD%D0%B3%D1%80%D0%B8%D1%8F австро-венгерского https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%BF%D0%B0%D1%82%D1%8C%D0%B5 Закарпатья : https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B8%D0%BD%D1%8B русинов -https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D1%81%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B3%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D1%86%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%8C униатов)
показати весь коментар
30.11.2023 23:54 Відповісти
А також Голда Меир, Сталлоне, джо Дассен і півголівуду.
показати весь коментар
30.11.2023 23:59 Відповісти
Сікорський був почесним членом київського клубу російських націоналістів, і активним супротивником українського національного відродження, А Чайковський був настільки російський імперець, що змінив фомілію Чайка на Чайковський)))
показати весь коментар
01.12.2023 00:30 Відповісти
А він був імперцем? (Типу як Пушкін з його виршами на теми прославляння геноциду поляків і ненависті до европейської цивілізації)
показати весь коментар
30.11.2023 22:59 Відповісти
До чого тут, був імперцем чи не був?
Чайковський для всього світу - російський музикант №1
А те, що більшість викладачів київської конси - кацапські консерви, вже ні для кого не секрет!
А ще така деталь. Центри китайської культури імені Конфуція Китай використовує у всьому світі з метою шпіонажу; так от, в Україні такий Центр має осідок в консі, за 200 метрів від алеї Героїв небесної сотні й 500м від ОПи
показати весь коментар
30.11.2023 23:09 Відповісти
Згоден з вами, але все ж таки цікаво було почути від істориків, був він ватником чи "харошим русскім"
показати весь коментар
30.11.2023 23:13 Відповісти
я Вам, як історик і як музикант кажу - він був імперським композитором
"Чайковский использовал мелодию «Боже, Царя храни!» в сочинении № 31 Славянский марш, в конце Торжественной увертюры 1812 года"
хоча він використовував багато мелодій українських пісень, бо неодноразово бував у нас
але ця дискусія не має сенсу, маємо безліч українських авторів, яких треба відкривати не тільки для світу, а й для себе; про це свідчать хоча б коментарі під цією новиною
показати весь коментар
30.11.2023 23:23 Відповісти
скоро ноти будемо палити? чим вам пєтя чайковський не догодив вже?є чим замінити?
показати весь коментар
30.11.2023 23:01 Відповісти
Згадався Микола Лисенко. А ще той композитор, що придумав "Щедрик": ця пісня звучить в сотні разів частіше, ніж всі праізвєдєнія Чайковського разом узяті
показати весь коментар
30.11.2023 23:04 Відповісти
питання часу і історії
показати весь коментар
30.11.2023 23:07 Відповісти
В тому то й справа: в майбутньому Чайковського вже забудуть, а "Щедрик" Леонтовича будуть продовжувати співати на Різдво
показати весь коментар
30.11.2023 23:10 Відповісти
не забудуть петю чайковського.... не мрійте. якщо щось тямите в цьому.це класика світова як би вам того не бажалося б
показати весь коментар
30.11.2023 23:16 Відповісти
Не забудуться - тіко памятати будуть історики культури чи шось подібне .
показати весь коментар
30.11.2023 23:22 Відповісти
звиняйте, але 10% людей досі слухають Вівальді, Моцарта,Бетховена, Баха, Шопена, Чайковського....

і так буде завжди, не всім же Кузьма герой України
показати весь коментар
30.11.2023 23:58 Відповісти
Навряд чи майже лярд людей слухають тих кого перелічили - а Кузьма пізній і Кузьма ранній то не є одне й те саме ( і до речі хто з наведених вами композиторів був першим того і капці - а пізніші плагіаторо-компілятори ). І ше дешо - в кожному музичному жанрі є як бріліанти так і відходи і класика не виняток ( ось я однаково можу і Моцарта послухати так і Металіку і мені заходить - такшо якось так ).
показати весь коментар
01.12.2023 00:17 Відповісти
Вільге́льм-Рі́хард Ва́гнер (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0 нім. Wilhelm Richard Wagner; https://uk.wikipedia.org/wiki/22_%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D1%8F 22 травня , https://uk.wikipedia.org/wiki/1813 1813 , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B5%D0%B9%D0%BF%D1%86%D0%B8%D0%B3 Лейпциг - https://uk.wikipedia.org/wiki/13_%D0%BB%D1%8E%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%BE 13 лютого , https://uk.wikipedia.org/wiki/1883 1883 , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%96%D1%8F Венеція ) - німецький https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80 композитор , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%82 диригент , https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F_%D0%BC%D1%83%D0%B7%D0%B8%D0%BA%D0%B8 теоретик музики , письменник-публіцист. Художній напрям - «Веймарська школа». Відомий насамперед завдяки своїм https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0 операм , або «музичним драмам», як він назвав більшість своїх опер (крім кількох перших). Вагнер зробив значний вплив на європейську культуру межі ХІХ і ХХ століть, особливо на https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%BC модернізм . З другого боку, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%B7%D0%BC містицизм та ідеологічно забарвлений https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%BC%D1%96%D1%82%D0%B8%D0%B7%D0%BC антисемітизм Вагнера вплинули на німецький націоналізм початку XX століття, в тому числі на націонал-соціалізм, який оточив його творчість культом, що викликало значну «антивагнерівську» реакцію після краху гітлерівського режиму.
показати весь коментар
01.12.2023 06:03 Відповісти
Самі текст друкували - звісно самі шо за дурні в мене інсинуації .
показати весь коментар
01.12.2023 06:53 Відповісти
показати весь коментар
01.12.2023 06:57 Відповісти
В Україні ніколи не було імені Гоша...
А звідси і любов до мокшанії. "Любофь да гроба!"
показати весь коментар
01.12.2023 02:45 Відповісти
О, вже пробили в гуглі Леонтовича?
показати весь коментар
30.11.2023 23:37 Відповісти
"той композитор, що придумав "Щедрик" ? - шедеврально, посоромились би

але проблема в тому що всі співають, але не знають що це українська пісня композитора Леонтовича, отак і пишуть - "той"
показати весь коментар
01.12.2023 00:00 Відповісти
ага, частіше - один раз на рік 😎
показати весь коментар
30.11.2023 23:21 Відповісти
А Чайковський (точніше його "Лєбєдінає озеро") звучить раз на 20-30 років при державному перевороті в РФ. Останній раз було аж в 1991-му
показати весь коментар
30.11.2023 23:35 Відповісти
Юрко, не ьудь посмізовиськом, не принижуй українців - цей сайт читають і люди закордоном, то подумають, що всі в Україні такі розумово нещасні, як Ви. Сходіть краще в Київський театр опери та балету на "Лебедине озеро' отримайте насолоду від чарівної музики!
показати весь коментар
01.12.2023 13:10 Відповісти
До речі, "Щедрик" в багатьох голлівудських фільмах звучить, в тому числі являється основою саундтреку блокбастера "Один вдома". А в якому саундтреку є Чайковський?... Згадав, його фамілію промовили один раз у фільмі "Бетховен-1"
показати весь коментар
30.11.2023 23:40 Відповісти
Сергій Юрко, як сором палить, коли читаєш Вагу писанину неука.
показати весь коментар
01.12.2023 13:01 Відповісти
для ніку: Гоша Фантомас питання логічне
учітє матчасть
можна почати з Миколи Дилецького (ХVІІст.) і до Бориса Лятошинського - найвидатнішого українського симфонічного композитора!
показати весь коментар
30.11.2023 23:14 Відповісти
хто їх знає у світі? дехто?
показати весь коментар
30.11.2023 23:17 Відповісти
кацапи й далі усім розказують: пєрвая руzzкая сімфонія - кампазітар Бєрєзовскій
це український композитор, портрет якого зображено в болонській музакадемії разом з Моцартом, як один з найвидатніших її випускників! А що Ви, наприклад знаєте про нього?
Бортнянського, Березовського, Веделя знають у світі, як російських композиторів, бо так їм розказують кацапи, а ми говоримо: хто ж їх знає у світі?
Не треба говорити про світ, коли Ви самі нічого про них не знаєте!
Треба вже почати поважати себе й свою культурну спадщину!
показати весь коментар
30.11.2023 23:33 Відповісти
«Художники России XVIII века»:
Дми́трий Григо́рьевич Леви́цкий (между 13 https://ru.wikipedia.org/wiki/24_%D0%BC%D0%B0%D1%8F [24] мая и 17 https://ru.wikipedia.org/wiki/28_%D0%BC%D0%B0%D1%8F [28] мая https://ru.wikipedia.org/wiki/1735_%D0%B3%D0%BE%D0%B4 1735 , https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D0%B5%D0%B2 Киев - 4 https://ru.wikipedia.org/wiki/16_%D0%B0%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BB%D1%8F [16] апреля https://ru.wikipedia.org/wiki/1822_%D0%B3%D0%BE%D0%B4 1822 , https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D1%82-%D0%9F%D0%B5%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B1%D1%83%D1%80%D0%B3 Санкт-Петербург ) - https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D1%81%D1%8C русский живописец , крупнейший петербургский https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%82 портретист https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%B7%D0%BC русского классицизма эпохи царствования https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B0_II Екатерины II . Академик
показати весь коментар
01.12.2023 00:05 Відповісти
Є чим замінити. Моцартом можна, Бахом, Бетховеном. Чи вони не великі композитори?
показати весь коментар
01.12.2023 00:09 Відповісти
а цього гея-музиканта обов"язково треба замінити? на іншого гея? ти не підійдеш друже для цього?
показати весь коментар
01.12.2023 01:35 Відповісти
В Ізраїлі заборонено використання музики Вагнера І не тому що його музика погана чи він - німець А тому що був антисемітом і підтримував расизм
показати весь коментар
01.12.2023 09:01 Відповісти
Чайковський був наполовину українцем із роду Чайка. наполовину французом. доречніше було б акцентувати на тому, що видатний композитор більше українець ніж московит
показати весь коментар
30.11.2023 23:18 Відповісти
цю баєчку якраз використовує ректорат академії для того, щоб не прибирати його ім'я з назви вишу
показати весь коментар
30.11.2023 23:34 Відповісти
Не уподобляйтесь ефіопам, які вважають Пушкіна своїм поетом
показати весь коментар
30.11.2023 23:43 Відповісти
то виходить що ефійопи таки розумніші вишиватників,

бо АС Пушкіна собі приписали, хоч він був вже "десятая вона на киселе", а не ефіопська кава
Абра́м (Ибраги́м) Петро́вич Ганниба́л (ок. https://ru.wikipedia.org/wiki/1696 1696 , https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B1%D0%B8%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%8F Абиссиния или https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D1%83%D0%BD Камерун - 14 [https://ru.wikipedia.org/wiki/25_%D0%BC%D0%B0%D1%8F 25 ] мая https://ru.wikipedia.org/wiki/1781_%D0%B3%D0%BE%D0%B4 1781 , https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83%D0%B9%D0%B4%D0%B0_(%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%91%D0%BB%D0%BE%D0%BA) Суйда , https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D1%82-%D0%9F%D0%B5%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B1%D1%83%D1%80%D0%B3%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B3%D1%83%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D1%8F Санкт-Петербургская губерния , https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B8%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%8F Российская империя ) - русский ефіопський военный https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D0%BD%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80 инженер , https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%BB-%D0%B0%D0%BD%D1%88%D0%B5%D1%84 генерал-аншеф . Приёмный сын https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%91%D1%82%D1%80_I Петра I , прадед https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%B8%D0%BD,_%D0%90%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B5%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87 Александра Пушкина .
показати весь коментар
01.12.2023 00:14 Відповісти
не забувайте про "правило краплі крові"
показати весь коментар
01.12.2023 09:03 Відповісти
Щоб не було імперської пропаганди, нехай київська консерваторія буде імені Рінго Старра.
Ми ж ідемо до Європи.
показати весь коментар
30.11.2023 23:19 Відповісти
Ще краще Майкла Джексона.
показати весь коментар
01.12.2023 01:32 Відповісти
до речі джексон видатний артист та творець
показати весь коментар
01.12.2023 09:05 Відповісти
Так Рінго Старр також не бомж. Але яким боком вони до консерваторії?
показати весь коментар
02.12.2023 16:17 Відповісти
але на Старра я й не погоджуюсь
бо лупити у барабан і мавпа зможе

жартую
показати весь коментар
02.12.2023 17:03 Відповісти
Членами Експертної комісії стали: доктор історичних наук та завідувач відділу актової археографії НАН України Віктор Брехуненко,
..
🙃
пс: а аксіому, що "Мистецтво не належить державі" - не досліджували, часом? Яким боком клясика, ще й симфонічна та около - прославляє якийсь імперіалізм? 🙄 Ну, пукнули... вкотре,всобо з експертизою
показати весь коментар
30.11.2023 23:20 Відповісти
Класика "Імперський марш" прославляє імперію - люди зразу впізнають шо то "Імперський марш" а не джедаївський чи республіканський (ну а шо - Зоряні війни також класика ).
показати весь коментар
30.11.2023 23:29 Відповісти
якщо Вам не до шмиги ця експертиза - зробіть грунтовнішу!
показати весь коментар
30.11.2023 23:37 Відповісти
Державне фінансування припинити....
показати весь коментар
30.11.2023 23:35 Відповісти
Читала давно , шо дід Чайковського,це українець Чайка, з центральної України , тому можно попрацювати, та вернути історичну правду ...
показати весь коментар
30.11.2023 23:47 Відповісти
Неможна вернути історичну правду. Для всього світу Чайковський символ російської культури. Можна в Україні скільки завгодно доводити, що він українець, але світові ви це не доведете.
показати весь коментар
01.12.2023 00:12 Відповісти
Ви знате , світ та московія , декілько століть працювали разом по знищеню українського всього, Захід взагалі проїгнорував обсолютний плагіат пушкіна у Байрона ...таким чином запозичили культуру для московії, якої там не було ніколи , і нема досі
показати весь коментар
01.12.2023 00:34 Відповісти
він взагалі то сібірьяк
показати весь коментар
01.12.2023 09:21 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=auAFFIFO93Q Император направит клинок, вознесём же на трон мы венок (с)
показати весь коментар
30.11.2023 23:52 Відповісти
Судьбу и название академии решают люди из университетов им. Мечникова и им. Каразина... Которые сами служили империи...
показати весь коментар
30.11.2023 23:54 Відповісти
Эти могут назвать консерваторию им.пианиста В.А. Зеленского. Запросто!)))
показати весь коментар
01.12.2023 00:01 Відповісти
показати весь коментар
01.12.2023 00:41 Відповісти
Мечников - Поділля Каразін - Харків!

Донцов Дмитро Іванович "Родился 17 https://ru.wikipedia.org/wiki/29_%D0%B0%D0%B2%D0%B3%D1%83%D1%81%D1%82%D0%B0 (29) августа https://ru.wikipedia.org/wiki/1883_%D0%B3%D0%BE%D0%B4 1883 https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2,_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-_9dce20992a0d3599-4 [4] в Мелитополе, в семье торговца сельхозмашинами https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2,_%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87 Ивана Дмитриевича https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2,_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-_9dce20992a0d3599-4 [4] https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2,_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-melit-7 [7] и Ефросиньи Иосифовны (Осиповны) Донцовыхhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2,_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-_9dce20992a0d3599-4 [4] https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2,_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-8 [8] . В семье он был средним из пяти детейhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2,_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-_9dce20992a0d3599-4 [4] . В семье говорили по-русски и по-немецки, но читали и украинские книгиhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2,_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-melit-7 [7] .

Окончил реальное училище в Мелитополе и в 1900 году отправился в https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%B8%D0%BD_(%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4) Царское Село https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2,_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-_9dce20992a0d3599-4 [4] , где получил среднее образованиеhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2,_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-_9dce20992a0d3599-4 [4] и поступил в https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D1%82-%D0%9F%D0%B5%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B1%D1%83%D1%80%D0%B3%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B3%D0%BE%D1%81%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D1%83%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82 Санкт-Петербургский университет на юридический факультетhttps://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2,_%D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%B9_%D0%98%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#cite_note-_9dce20992a0d3599-4 [4] ."
ПИсав уже придуркам : "Місце народження і місце проживання та навчання абсолютно не впливає на політичні переконання!"
показати весь коментар
01.12.2023 06:10 Відповісти
"Місце народження і місце проживання та навчання абсолютно не впливає на політичні переконання!" - звісно не впливає особливо навчання ( мамлюки і яничари вам ставлять вподобайки ).
показати весь коментар
01.12.2023 07:12 Відповісти
показати весь коментар
01.12.2023 07:20 Відповісти
Даремно сердитеся. Місце навчання Тараса Шевченка не вплинуло на його політичні переконання.
показати весь коментар
01.12.2023 13:22 Відповісти
Звісно я сердився - дві з чвертю поламаних клавіатури поки я друкував цей комент це підтверджують ( це був сарказм чи шось подібне 96% міцності - я про поламанні клавіатури якшо шо). "звісно не впливає особливо навчання ( мамлюки і яничари вам ставлять вподобайки ). " - тобто яничарів і мамлюків не навчали , ну не навчали так не навчали - яничари тож були найчисельнішою частиною війська Османів як ніяк .
показати весь коментар
01.12.2023 16:18 Відповісти
А консерваторія не може бути просто Київською ?
Без імені...
Чи колони потріскаються ?
показати весь коментар
01.12.2023 00:40 Відповісти
вона повинна обов"язково бути Національною,тому що тоді викладачам платитимуть подвійну зарплату
показати весь коментар
01.12.2023 01:39 Відповісти
Хтось там колись уже книги тоннами палив. Чи не в цьому напрямку ми йдемо?
показати весь коментар
01.12.2023 01:30 Відповісти
В Маріуполі?
показати весь коментар
01.12.2023 03:41 Відповісти
В Берліні, якщо Ви не знаєте.
показати весь коментар
02.12.2023 16:18 Відповісти
Кацапи вже "дійшли"! Палять тонами українські книжки на окупованих територіях!
показати весь коментар
01.12.2023 06:12 Відповісти
Так і гітлер палив.
показати весь коментар
02.12.2023 16:20 Відповісти
Але Гітлер не називав українців "адним народам" з німцями!
показати весь коментар
02.12.2023 16:28 Відповісти
Так із спалювання книжок все й починається. Щось події дедалі більше заходять в глухий кут. Перетворюємось на дикунів.
показати весь коментар
02.12.2023 18:36 Відповісти
А ми тут до чого? Ти про знесення пам"ятників російському домінуванню? Дивно У мене на полицях стоїть купа книжок російських письменників Навіть Ленін є І "Краткий курс ВКПБ Сталіна Однак я їх не спалюю Це моя ОСОБИСТА справа (може я їх для історії зберігаю) Але вони стоять поряд з творами Донцова та Міхновського І поряд з "Майн кампф" Гітлера Але я не виношу це в публічний простір А пам"ятник - це ПУБЛІЧНІСТЬ! От проти цього і борються люди
показати весь коментар
02.12.2023 18:48 Відповісти
Здається ця консерваторія (нині академія)була створена коммі на руїнах закритого ними музично-драматичного інституту,створеного композитором Лисенком...
показати весь коментар
01.12.2023 01:37 Відповісти
Пусть будет Киевская Национальная Консерватория имени Верки Сердючки.
показати весь коментар
01.12.2023 03:05 Відповісти
Інститут нацпамяті як самих великих патріотів на передову
показати весь коментар
01.12.2023 03:40 Відповісти
Чайковський Пьотр Ілліч був заднєприводним музикантом Це навіть в Орді признали,але зробили вигляд,що він свій,імперський...Йому можна...)))
показати весь коментар
01.12.2023 07:03 Відповісти
Задолбали ресентиментные ублюдки, то с языком борятся, то с Достоевским с Булгаковым, то с Чайковским.

Придурковатые кретины, а ниче, что там половина орков не то что не читала Достоевского с Булгаковым и не слушала Чайковского, а на русском говорит с трудом, что хер поймешь что мелет, писать наверно вообще не умеет, эт ок ?
показати весь коментар
01.12.2023 07:14 Відповісти
Просто зебіл! От такі і вибрали найвеличнінійшого чотириждиуклоніста боневтік блазня!
показати весь коментар
01.12.2023 08:11 Відповісти
А як він міг втікти-- злітну смугу патріоти залили олією, так блазень їх за грати! Какая разніца!
показати весь коментар
01.12.2023 08:14 Відповісти
достоєвскій і булгаков самі вибралі свою правду - і тот і другой билі русскіє націоналісти

а бальзак ілі байрон націоналістамі нє билі

так что, молодой чєловєк, разніца імєєтся, єсть із кого вибірать
показати весь коментар
01.12.2023 09:24 Відповісти
Еще он был гомосеком. Срамота.
показати весь коментар
01.12.2023 08:26 Відповісти
А таких не менше 5% у світі. А 3,14сів набагато більше.
показати весь коментар
02.12.2023 16:22 Відповісти
Чайковський був українцем, з козацького роду Чайка, це кацапня зробила його своїм. Пора повертати вкрадене в України
показати весь коментар
01.12.2023 08:40 Відповісти
він був в третьому поколінні від коренів і вже не відчував себе українцем
показати весь коментар
01.12.2023 09:29 Відповісти
тут справа не в Чайковському, а в тому що його взяла на щит імперія

а раз так, то бай-бай Чайковський, хорошій ти парєнь але не наш

любітєлі Чайковського закидають нас ракетами, тому нахєр Чайковського
показати весь коментар
01.12.2023 09:31 Відповісти
Треба вважати його українським композитором, бо майже всі теми його музики були укранські. Хоча навіть настоюваясь на українській народній традиції він вважав себе поперед усього російським композитором.
показати весь коментар
01.12.2023 09:31 Відповісти
Чайковський - геніальний композитор, один з найкращих у світі. Дивує, як гордо деякі дописувачі демонструють свою пустоту. // Але якщо вже так конче кортить перейменувати, то - Максим Березовський - одна з кращих пропозицій: він якраз мріяв створити в Україні музичну академію, але не міг здійснити це через інтриги посіпак Катьки Іі-ї. (чит.: Дашкієв, Страчена пісня).
показати весь коментар
01.12.2023 13:42 Відповісти
Гэтэ тоже никто не обявил поклоником германского нацизма.
показати весь коментар
05.01.2024 11:28 Відповісти
Верным путем идем, это самая короткая дорога вЖоппу дорогие товарисчи.
показати весь коментар
05.01.2024 11:26 Відповісти