10325 відвідувачів онлайн
3 139 14

Заяви Ердогана щодо гальмування вступу України до ЄС - це внутрішня політика, - Джапарова

джапарова,ердоган

Перша заступниця міністра закордонних справ Еміне Джапарова вважає, що негативні прогнози деяких лідерів щодо вступу України до ЄС мають внутрішньополітичний характер.

Про це вона сказала у коментарі Укрінформу, повідомляє Цензор.НЕТ.

"Я би зараз не висловлювала скепсису попри те, що ми можемо чути різні меседжі і заяви, які, звісно, мають політичний характер, бо кожен лідер перебуває у своїй політичній парадигмі і дає відповідні сигнали. Але, оскільки ми вже маємо факти, коли Україна, попри весь скепсис, сигнали, і попередні позиції деяких країн, отримала можливість почати перемовини про вступ, я пропоную дивитися на ці конкретні результати", - сказала перша заступниця очільника МЗС.

Джапарова зазначила, що, на щастя, Європейський Союз сьогодні попри всі складнощі і наявні проблеми демонструє здатність консолідуватися.

"Я сподіваюсь, що при ухваленні будь-яких інших рішень буде повторено таку ж здатність консолідуватися, яку ми бачили 14-15 грудня під час Ради ЄС. Ми розуміємо, що є політичні кон’юнктурні речі, ми чуємо різні меседжі і сигнали. До них можна ставитися неоднозначно, але я вважаю, що тут треба міряти фактами. А фактом є те, що ми починаємо перемовини про вступ, у що мало хто вірив", - акцентувала вона.

Перша заступниця міністра зауважила, що тепер починається процес непростої роботи, бо є певні об’єктивні речі, зокрема, війна, яка проти нас ведеться, і подолання наслідків російської агресії.

"Мені здається, що вступ України до ЄС - це серйозний тестовий майданчик для самої європейської спільноти. Але головне - сьогодні переважна більшість європейських країн підтримують Україну на цьому шляху і абсолютно чітко усвідомлюють усі виклики, в яких ми живемо", - резюмувала Джапарова.

Як повідомлялося, Президент Туреччини Реджеп Тайїп Ердоган після повернення з Угорщини, де він зустрівся з прем'єром країни Віктором Орбаном, заявив, що Європейський Союз гальмуватиме вступ України та Молдови. Ердоган також назвав неправильним те, що Туреччина, яка більш готова до вступу в ЄС, ніж деякі країни-члени, роками чекає за дверима через політичні перешкоди.

Топ коментарі
+3
Всі українські кримські татари заглядають в сраку Ердогана
показати весь коментар
22.12.2023 12:42 Відповісти
+2
Ердогана жаба душить от і все
показати весь коментар
22.12.2023 12:34 Відповісти
+2
а до чого тут Єрдоган до ЕС?
Туреччина не є членом ЕС. вона є членом НАТО а не ЕС.
показати весь коментар
22.12.2023 12:35 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Ердогана жаба душить от і все
показати весь коментар
22.12.2023 12:34 Відповісти
а до чого тут Єрдоган до ЕС?
Туреччина не є членом ЕС. вона є членом НАТО а не ЕС.
показати весь коментар
22.12.2023 12:35 Відповісти
Всі українські кримські татари заглядають в сраку Ердогана
показати весь коментар
22.12.2023 12:42 Відповісти
А що тут дивного, Кримське ханство було частиною Османської імперії ,а потім пришли інші "старші брати "-кацапи.
показати весь коментар
22.12.2023 17:12 Відповісти
Люто, люто, люто плюсую. Знайомий з багатьма, у тому числі і в ЗСУ.
показати весь коментар
22.12.2023 17:30 Відповісти
шось турки ******, срані підкацапники які підтримують то рашистів то хамас, з менталітетом азіатів, який нах ЄС? Турція це Азія
показати весь коментар
22.12.2023 12:42 Відповісти
Так, османи, вас багато.. поділить себе на три і пистіть відповідного..
показати весь коментар
22.12.2023 12:44 Відповісти
Співчуваю занепокоєності турецького султана, але його держава не є членом ЄС,тому і впливати на процес може тільки як сторонній спостерігач. Інша справа шо вступу України у НАТО підгавніти може.
показати весь коментар
22.12.2023 12:45 Відповісти
І по-друге, ось що означає імперський дух в голові у колишніх і сьогоднішніх імперців. Ми вялікіє , бо ми імперія, всі повинні на цирлах прибігати до нас і питати дозволу на те що б у власній країніщось змінити. Так чим Ердоган ти відрізняєшся від маленького плешивого гітлера фашистської *********???
показати весь коментар
22.12.2023 12:51 Відповісти
Туреччина в НАТО виключно за володіння стратегічними протоками і частково за кордони з колишнім сирисири. Перефразовуючи знамениту фразу то - вони підери, але хай будуть нашими підерами. А що до ЄС , то як він має називатись після прийому туди Туреччини з практично ста мільйонами чорнявого населення та 95 відсоткам азійської території.
показати весь коментар
22.12.2023 13:11 Відповісти
між Азією та Європою нема географічного кордону - він умовний

європейська цивілізація як така зародилась в місцях, які зараз не входять до ЄС : в Іраку, тоді Вавілоні (перша писемність) та в Єгипту (бібліотека Олександрії)

можна вважати "куди дійшов Іскандер там була Європа"

Туреччина стрімко індустріалізується, коли цей процес охопить всю країну, то ніякої різниці між турком чи бельгійцем не буде, хіба що релігія
показати весь коментар
22.12.2023 14:38 Відповісти
Я якраз про хіба що.
показати весь коментар
22.12.2023 15:30 Відповісти
показати весь коментар
22.12.2023 14:34 Відповісти
А Ердоган яким боком до гальмування? Він з сімдесятих випрошує приєднання. Але правила є правила! Зельоним це б на вус намотати. Але їм пох. Не вступ потрібен. А імітація руху на вступ.
показати весь коментар
22.12.2023 14:38 Відповісти