10431 відвідувач онлайн
27 028 83

Вперше за 2 місяці до складу наших військ у Авдіївці зараховано поповнення. Воно недостатнє, - Бутусов

авдіївка

Вперше за 2 місяці до складу наших військ у Авдіївці зараховано поповнення. Це важливе зрушення попри те, що надана кількість військ недостатня для того, щоб покрити кількість українських воїнів, що вибули з різних причин.

Про це повідомив у фейсбуці головний редактор Цензор.НЕТ Юрій Бутусов. 

Інформуючи щодо критичної ситуації з поповненням особовим складом підрозділів у Авдіївці, він зазначає: "Сьогодні (22 грудня. - Ред.) розпорядженням командувача сухопутних військ О.Сирського до складу військ у Авдіївці зараховано поповнення. Це сталося вперше за два місяці. Надана кількість людей недостатня для того, щоб закрити кількість тих, хто вибули з різних причин, але це важливе зрушення".

Журналіст акцентує увагу, що Авдіївка - це єдине українське місто, яке зараз безпосередньо атакує Росія.

"Авдіївка - важливий вузол Донецької агломерації, його утримання дозволяє нам контролювати цілий рубіж у десятках кілометрів фронту, і втрата Авдіївки змусить наші війська відкотитись на значну відстань, і значно покращить оперативне становище окупантів на Донбасі, перетворить Покровськ, Курахово та Мирноград у фронтові міста. Саме тому росіяни кидають усі резерви на захоплення Авдіївки, - пише журналіст.

Він також зазначає, що російська армія не може припинити атаки, інакше в тому мішку, в який влізли атакуючі російські підрозіли, вони будуть швидко перебиті та відкотяться назад, звідки починали штурм у жовтні.

"Для української армії Авдіївка - це найкраще місце для того, щоб за умов тактичної переваги перебити максимальну кількість російських резервів. Тут розмін по втратах на нашу користь у кілька разів, завдяки тому, що наша оборона спирається на міську забудову та панівні висоти. Краще вчасно посилити оборону кількома батальйонами, ніж потім затикати дири у полях кількома бригадами. Сподіваюсь, що усі гілки українського військового командування негайно знайдуть поповнення для військ на Авдіївському напрямку. Оборона Авдіївки - це стратегічний успіх сил оборони України, і ми маємо перемогти у цій битві", - резюмує Бутусов.

Топ коментарі
+26
Бутусов журналіст .
Він їздить на передову , спілкується з військовими , знає їхню думку , знає обстановку на фронті і тд. Тому - йому є довіра .
А цей чувак під прапорцем Нідерландів - не знає нічого . Взагалі нічого .
Побачив лише карту Авдіївки і все , тепер репетує - навіщо вводити .. Та його мля - забули спитати . !!
Треба так , тому і вводять . Бутусов розказав - ЧОМУ , розжував і написав про це - чорним по білому ,, - бо втрата Авдіївки - обвалить фронт на значній ділянці , поставить наші війська у невигідне становище на всьому південному напрямку , от чому . А ще Авдіївка - потужний укріпрайон , нашим є як там оборонятись , а от кацапи об Авдіївку добряче розквасять собі лоба .
показати весь коментар
23.12.2023 11:33 Відповісти
+15
Місто вони не оточать.
Ті хто оточує лізуть вузьким фронтом і наскрізь прострілюються всім чим можна.
Це говорять люди які безпосередньо там. Я їм вірю...
показати весь коментар
23.12.2023 10:44 Відповісти
+14
Якщо в нас мільйонна армія, чому чекали на поповнення 2 місяці?
По котлах спортзали гарно штурмуюють, поліцаїв по дорогах, як мурах, в адміністрацію, яку не зайдеш - купа ухожєних мальчіків на іномарках. Можливо все-таки держава за два роки могла б оптимізувати свій неефективний і роздутий механізм , бо ж само не разсосётся...
показати весь коментар
23.12.2023 12:41 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
, Butus pastaianna sredi vaiennih , i mnoga na peredavoi , paetamu luche bi pomalchal tut !!! Ili ti ruski ? 🤔
показати весь коментар
23.12.2023 10:17 Відповісти
Місто вони не оточать.
Ті хто оточує лізуть вузьким фронтом і наскрізь прострілюються всім чим можна.
Це говорять люди які безпосередньо там. Я їм вірю...
показати весь коментар
23.12.2023 10:44 Відповісти
Бутусов журналіст .
Він їздить на передову , спілкується з військовими , знає їхню думку , знає обстановку на фронті і тд. Тому - йому є довіра .
А цей чувак під прапорцем Нідерландів - не знає нічого . Взагалі нічого .
Побачив лише карту Авдіївки і все , тепер репетує - навіщо вводити .. Та його мля - забули спитати . !!
Треба так , тому і вводять . Бутусов розказав - ЧОМУ , розжував і написав про це - чорним по білому ,, - бо втрата Авдіївки - обвалить фронт на значній ділянці , поставить наші війська у невигідне становище на всьому південному напрямку , от чому . А ще Авдіївка - потужний укріпрайон , нашим є як там оборонятись , а от кацапи об Авдіївку добряче розквасять собі лоба .
показати весь коментар
23.12.2023 11:33 Відповісти
Авдіївка не потужніша від Азовсталі чи Северодонецького хімкомбіната!
Сирьскього завжди брали за жабра з просраних ним флангів, починаючи з Дебальцево!
показати весь коментар
23.12.2023 12:00 Відповісти
Та й що . ? Я цього й не спростовую . Можливо і так .
Але я мав на увазі інше інше , те що - поки потужна оборона Авдіївки дозволяє знищувати русню у промислових масштабах , поки в неї втрати - в багато разів перевищують наші , цим треба користатись .
Тому що коли підемо з Авдіївки і фронт перейде на відкриту місцевість , втрати вирівняються . А це буде вже не на нашу користь .
показати весь коментар
23.12.2023 12:10 Відповісти
А ти певен, що в багато разів перевищує? Чи так Сирьский доповідає?
А я не певен, що в напівоточенні і під повним вогневим контролем у наших там достатьно елементарних ***********. І певен, що там немає другої лінії оборони, як і в Дебальцево. Але в Дельцево Сирського від повної катастрофи врятував Порошенко, зі своїми Мінськими домовленностями, а то б росіяни тоді запросто могли б розгону і взяти Константинівку.
- це рекламний кишеньковий генерал в противагу Залужному, Марченку, Кривоносу. І неспроста він Командуючий сухопутними військами - всі призначення від комбригів до комбаті ідуть від Сирьского. Залужний планує - Сирьский хоронить ті плани. Їпучі політики захотіли попіаритися на крові солдатській!
Кажете витримаємо? Паулюс теж так казав своїм підлеглим в Сталінграді, затиснувши в руках омріяну фельдмаршальску булаву...
показати весь коментар
23.12.2023 12:29 Відповісти
Я певен . Бо я читаю не тільки Сирського . А ще й Бутусова і багатьох інших , до кого в мене є довіра . 👉... тут розмін по втратах на нашу користь у кілька разів, завдяки тому, що наша оборона спирається на міську забудову та панівні висоти )) Джерело:

А ще в мене є знайомі , які воюють в районі Авдіївки , дехто ще майже з початку війни . Деяку інфу я отримую й від них .
Ти розмірковуєш з позиції цивільного , який у військових справах , як то кажуть - дупля не відстрілює , тому в тебе й складається враження що - фсьопрапало .
Як колишній військовий скажу - найбільше військових дратує , і заважає їм робити свою справу те , що цивільні барани - пхають свого носа в їхні справи .
показати весь коментар
23.12.2023 12:49 Відповісти
Хреновий ти військовий - приймаєш рішення не знаючи стану речей. На війні це згубно!
А я бувший військовий - пішов ще з радянської армії після Афганістану в 1989 році
Теперь про тих кого ти читаєш - головне правило військового розвідника в тому, що ти бачиш тільки те, що тобі дозволили побачити (в твоєму випадку - що тобі сказали-написали).
І ще, займати пануючі висоти і на мати снарядів, це все рівно шо не мати тих висот - вони як випита пляшка шампанського. Так само було і на Азовсталі - міцні стіни, мужні люди і пусті ріжки до автоматів.
Мене вчили в школі водолазів - водолази поділяються на сміливих і старих! Так от я старий, і завжди памятав і друге правило - ніколи нічого не роби поспіхом (водолаз повинен бути трохи тупим і повільним) з переляку і не обдумавши... Інстинкт самозбереження згубив вже мільйони життів...
показати весь коментар
23.12.2023 13:04 Відповісти
Так я не приймаю рішень . Рішення приймають ті хто там воює . Я їх лише оцінюю , спираючись на інформацію яку отримую .
Ти до речі , робиш те ж саме , оцінюєш ситуацію по тому що ти - десь ,щось ,від когось почув . Ти ж не з Авдіївки пишеш мені , правильно ?? Але чомусь вважаєш правим лише себе .
І не треба мені читати свої лекції - про розвідників і водолазів , я вже давно не курсант військового училища , і сам можу їх читати кому завгодно . І навіть не з методички чи підручника , а зі свого досвіду .
показати весь коментар
23.12.2023 13:22 Відповісти
Ти прийняв рішення відносно мене, не мачи жодної інформації. До речі - я міг і тут про все збрахати! Ми в Інтернеті...
А я оцінюю ситуацію з різних, навіть ворожих джерел. Наприклад читаю канал Ходоковського. Радянська преса колись була одним із дуже важливих джерел інформації для західних розвідок. Особливо регіональна преса, типу районних газет та заводських малотіражок - у КГБ на них не вистачало досвідчених цензорів.
Ну і можу читати топогрфічні карти, а стан під Авдіївкою одразу кидається в очі. Наприклад, спробуй знайти дорогу для постачання *********** і евакуації поранених з Авдіївки. А більшість поранених мають тільки одну "золоту" годину для того щоб врятувати їм життя.
Так шо я з цього і роблю припущення, що там **па!
Я памятаю ще з часів служби у ГСВГ де в нас, замуштрованих і свідомих офіцерів панувало бажання - перед початком бойових дій деяких з наших батьків-командирів відвести за капонір і розстріляти. А потім вже в бій... За шо й пили, чокаючись навіть з уполномоченним СМЕРШУ з побажанням для них краще виявляти "схованих ворогів".
показати весь коментар
23.12.2023 13:37 Відповісти
Ти теоретик. Сітуація зовсім не схожа на Азовсталь. Аззовсталь набагато краще має укріплення, чим Авдіївка, але в них закінчилися ********** просто.
показати весь коментар
23.12.2023 13:56 Відповісти
Смерш в 46 году расформировали. И что б два раза не вставать : нет, в послевоенные времена офицеры особого отдела себя смершевцами не называли, только 'особистами'.

похоже , что вы трохи выдумываете, любезный.
показати весь коментар
23.12.2023 14:57 Відповісти
Да как ни называй - хоть военная контрразведка, хоть особый отдел КГБ в армии, а все равно все тот же СМЕРШ. Презерватив и гандон - это одно и то же!
показати весь коментар
23.12.2023 15:10 Відповісти
Не слухай цих тролів з нідерландськими і польскими прапорами. Які аж з штанів вискакують, щоб ми здали Авдіівку якнайшвидше)
показати весь коментар
23.12.2023 13:57 Відповісти
Ни фига ты не понял - я за то, что по Сырскому давно нужно делать организационный вывод. Его уже даже на Западе критикуют, говоря о том что резервы для контрнаступа были сомнительно растрачены в попытках наступления под Бахмутом и Авдеевкой.
По результатам и нужно оценивать, а не по личной преданности и неопасности в силу тугодумия врожденного...
Все мои знакомые военные говорят, что нужно менять практически всех генералов и полковников довоенного разлива по результатам их "успехов"... И убрать из командиров рот на передке офицеров с военной кафедры.
показати весь коментар
23.12.2023 15:33 Відповісти
Это все не отменяет того, что Авдеевку нужно держать пока.
показати весь коментар
23.12.2023 15:51 Відповісти
Авдеевку нельзя было отдавать - это факт! Но и держать нужно с головой, а не по киносценарию 95-го Квартала...
показати весь коментар
23.12.2023 16:42 Відповісти
Ты мне еще скажи, что и Киев нужно держать...
показати весь коментар
23.12.2023 16:43 Відповісти
Киев точно нужно) Я тут живу)
показати весь коментар
23.12.2023 17:23 Відповісти
Якщо забрати з передка офіцерів-піджаків, то ротами будуть командувати молодші сержанти. Офіцерів-контрактників або немає зовсім, або вони мужньо сидять в штабах і РМЗ. Якщо що, я 13 місяців в ЗСУ. Надивився.
показати весь коментар
23.12.2023 23:14 Відповісти
Ну так тогда пора сержантам присваивать лейтенантов и ставить полноценными командирами взводов. Через полгода, если выживет то может уже роту потянуть - на этом уровне академий не требуется.
показати весь коментар
24.12.2023 13:11 Відповісти
Авдеевка да, мощный укрепрайон, коксохим тоже. Но кацапы именно поэтому так бешено продавливают Степове, что там с укреплениями беда. Обычное село, выкошенные посадки. Под огнем, и дронами, лопаткой ты много не накопаешь.
показати весь коментар
23.12.2023 12:29 Відповісти
наверное если с укреплениями беда, то Степовое уже давно было бы под кацапом? Может не все так плохо
показати весь коментар
23.12.2023 14:51 Відповісти
Я не говорю что все плохо и Авдеевку надо сдавать. Это правда что потери кацапов во много раз больше наших. Ими там все усеяно. Но если бы заранее была подготовлена линия обороны то все было бы ещё веселее. Время на это было. сейчас же приходится закапываться под обстрелами. А земля там такая что много ты лопаткой не накопаешь. Да ещё когда все время дрон над головой висит и корректирует.
показати весь коментар
23.12.2023 17:02 Відповісти
Почему рашисты копают техникой и бетонируют, а наши лопаткой роют? Почему, за два года войны -даже будматериалы и технику не передают на фронт?
показати весь коментар
23.12.2023 17:25 Відповісти
Не знаю. Я из тех кто копает. Решения принимаются намного выше.
показати весь коментар
23.12.2023 18:19 Відповісти
Відповім лише зараз, бо за критику цього журналіста був заблокований (Ви не являєте - скільки в мене вільного часу з'явилося ). Мені дуже не подобається подібна діяльність журналіста, який критикуючи владу вказує ворогу на слабкі місця нашої оборони. Хоча, як я зазначив у видаленому пості, це може бути і наша іпсо. Але той же дуже шанований мною Снєгірьов розповідаючи про важку ситуацію там чи в іншому місці наголошує: ситуація контрольована. Як я можу відноситися до людей які вимагають: збільшіть особовий склад на цій ділянці, бо його тут недостатньо. Виходить, що генеральний штаб не розуміє обстановки? І в нього нема даних розвідки, що москалі десь в іншому місці збираються прорвати фронт. Багато чого сталося за цей час такого, що ніхто - ні журналісти, ні читачі (диванні експерти) не очікували. Я поки що просто спостерігаю за оцими всими журналістами. Он Цаплієнку щось там (вже забув) показали. Давайте всій диванній спільноті розповімо - що у нас і де робиться чи лежить. Товариш мій був у бізнесовій поїздці в іншій області і спостерігав як бувший військовий цікаві речі. але я його спитав: скільком ти окрім мене вже розповів? але те видно із дороги і можливо то лише відволікаючий манер. Тому я мовчу і всіх інших нормальних українців закликаю не ділитися навіть з друзями.
А ще закликаю не вихвалювати перед владою Залужного як альтернативу тій владі. Бо так ми всіх військових командирів угробимо. Хай генерали роблять свою роботу, а влада робить свою. А той, хто ляпа язиком, той або дурень, або ворог. У мене все. поки що.
показати весь коментар
29.12.2023 14:43 Відповісти
Ну я з вами в цьому згоден , і я теж прихильник того що - чим менше інформації з фронту , всяких - інтерв'ю і аналізів подій від військових , політиків і журналістів в медіапросторі , тим краще . Русня все це детально вивчає , вивчає навіть їхню міміку під час інтерв'ю і зовнішній вигляд , і на основі цього будує свої плани . Скільки разів доводилося в них читати - у Залужного ( Зеленського , Буданова і т.д. ) всьо ж напісано на ліце .
Не треба їй допомагати .
Але в моєму коментарі мова йде про об'єктивність . От у цьому Бутусову не відмовиш . Він знає те про що говорить , хоча говорити те інколи і зайве .
показати весь коментар
29.12.2023 15:53 Відповісти
Дуже вумний? Чом досі не у генштабі?
Чом досі не у Війську?
Ааа, просто пістобол, ну то такоє
показати весь коментар
23.12.2023 12:10 Відповісти
А ти краще спитай, чому Кирпонос за Жуляни не сидить до сих пір! Та й Марченко на волі розгулявся, а в Червінського в камері шконка вільна є...
Присяги не давав свиням прислужувати!
показати весь коментар
23.12.2023 12:32 Відповісти
Повернись в Украину, ото тоді **********. Зара ні.
показати весь коментар
23.12.2023 14:50 Відповісти
Кто тебе сказал что войска будут вводиться в саму Авдеевку? Усиления требуется на флангах. Степовое, коксохим. Именно там сейчас основные атаки. Кацапы не могут, да и не хотят ввязываться а городские бои. Они продавливают фланги что бы закрыть мешок. Вот там нам и нужны дополнительные силы.
показати весь коментар
23.12.2023 12:21 Відповісти
Вся оборона с дотами, блиндажами была построена вокруг Промки с несколькими отдельными позициями для контроля шоссе на Макеевку.
Как и Дебальцево, где в Углегорске не было наших войск ВООБЩЕ!
показати весь коментар
23.12.2023 12:35 Відповісти
Хорош працювати на росію, ще і не з України пишеш. Або ти троль. Бутусов там безпосередньо знаходиться на Донбасі. По-друге, має значення панівні укріпленні і висоти, а не тільки фланги. По-третє, Бутусов головний редактор Цензор нет, його заклики вже привели до посилення Авдіївки дронами і я йому вірю. Там дійсно дуже важливе місце ,набагато важливіше ,чим Бахмут.
показати весь коментар
23.12.2023 13:53 Відповісти
Ти зараз на ресурсі Бутусова. Якби я довіряв Зеленському, то я би дивився телемарафон і і двивився телеграм канали Труха і Вертикаль. Не довіряю я не Зеленському і слугам, не їх виборцям.
показати весь коментар
23.12.2023 17:22 Відповісти
Лопатами сбили 3 СУ-34! Ты против?
показати весь коментар
23.12.2023 10:22 Відповісти
Хто в Україні по Конституції організовує мобілізацію і рекрутство в ЗСУ? Таке враження що метою прес-конференції Президента було намагання перекласти відповідальності за мобілізацію на Генштаб і Головнокомандуючого і в черговий раз знеславити і принизити Залужного.

Порівнювати/ставити на одну дошку хуторянську язикату ХВеську з головнокомандувачем... І який стиль: ніби діточки, які граються з ним в пісочниці...
показати весь коментар
23.12.2023 10:03 Відповісти
І мобілізація і демобілізація то все рішення президента,а ведення бойових дій то гш з головкомом.Але ж зелене хитрожопе чмо влізло в управління б/д і самоусунулось від мобу.І там і там вчиняє злочин.
показати весь коментар
23.12.2023 10:18 Відповісти
Хитрожопе? Скоріше цинічне і тупе. Хитрості в ньому як і честі
показати весь коментар
23.12.2023 10:35 Відповісти
Та ні - люди з честью не хитрі! Вони не можуть брехати, бо втратять честь - вони просто всього не кажуть!
показати весь коментар
23.12.2023 16:48 Відповісти
шо ты лепишь мудило?или под бутиратом?мандруй забор на кордоне с мексикой строй
показати весь коментар
23.12.2023 12:12 Відповісти
иди забор строй наркоманское чепушидло,а то прийдет злобный мучачос и вставит свой пипистрон тебе в сраку
показати весь коментар
23.12.2023 12:29 Відповісти
Вообще то мобилизационный план как раз и разрабатывает Генштаб и который Министерство обороны обязано выполнить. Правда мобилизацонный план разрабатывается на основе оборонной стратегии, которую разрабатывает совет обороны во главе с Верховним ухылянтом!
показати весь коментар
23.12.2023 12:38 Відповісти
Про всі зміни в особовому складі військ а першу чергу треба оголошувати в пресі.
Це всім відомо...
показати весь коментар
23.12.2023 10:37 Відповісти
Коли військові плани створює чудило,а виконує підлабузник в погонах отримуємо рімейки Дебальцевської операції під генальним командуванням генерал Сирського...
показати весь коментар
23.12.2023 11:54 Відповісти
Ну і батьки перемоги, яких потім треба буде шукати по всім хайповим оазисам Аравійської пустелі
показати весь коментар
23.12.2023 11:57 Відповісти
Якщо в нас мільйонна армія, чому чекали на поповнення 2 місяці?
По котлах спортзали гарно штурмуюють, поліцаїв по дорогах, як мурах, в адміністрацію, яку не зайдеш - купа ухожєних мальчіків на іномарках. Можливо все-таки держава за два роки могла б оптимізувати свій неефективний і роздутий механізм , бо ж само не разсосётся...
показати весь коментар
23.12.2023 12:41 Відповісти
Поповнювати можно по-різному
1. Можна замінити війська бригадами резерву, навченому у Британії, але ні разу не бувшими під обстрілом. Тоду слід чекати з високою вірогідністю, що війська не втримають фронт. Або згорять, як під Роботинім.
2. Треба поповнити до 60% особового складу мобілізованними, які пройшли навчальний початковий місячний-трьохмісячний курс. Тоді кістяк будут складати ветерани, які підтримають молодняк у скрутному становищі і додадуть їм витримки.
Але політики не дадуть того зробити - в них інші плани і цілі! Їм треба переможне кіно...
показати весь коментар
23.12.2023 13:22 Відповісти
о цензор стал цензурой поздравляю. а шо так то Юра?
показати весь коментар
23.12.2023 18:52 Відповісти
Чому зразу "стал"? Словоблудіє тут завжди видаляли, а самих непонятливих ще й банили в профілактичних цілях. Знаєм, проходили))))
показати весь коментар
23.12.2023 21:01 Відповісти
Потом не получится, как с Бахмутом? Ну, типо нехренсебе, да и нафиг нужно?
показати весь коментар
23.12.2023 19:30 Відповісти
Вибули з різних причин: наприклад, теща зробила інвалідність другої групи і боєць списався по закону.
показати весь коментар
23.12.2023 23:20 Відповісти
Ну э багато на кордоні північнному військ, там як що щось трапиться прикриє ТРО, і навіть у Харкові теж не треба великі сили тримати за для оборони. Хай ті шо під час віни заробляють в ціх міста пеклцються за оборону. Нам треба зберегти життя воїнів на небезпечних напрямках . А тил ще може жити, та ще трохи повийбуватись)))
показати весь коментар
24.12.2023 01:52 Відповісти
ЦИТАТА: "Для української армії Авдіївка - це НАЙКРАЩЕ МІСЦЕ для того, щоб за умов ТАКТИЧНОЇ ПЕРЕВАГИ перебити МАКСИМАЛЬНУ КІЛЬКІСТЬ російських резервів. Тут розмін по втратах на нашу користь у кілька разів, завдяки тому, що наша оборона спирається на міську забудову та панівні висоти.

Краще ВЧАСНО посилити оборону кількома батальйонами, ніж потім затикати дири у полях кількома бригадами.

Сподіваюсь, що УСІ ГІЛКИ українського військового командування НЕГАЙНО знайдуть ПОПОВНЕННЯ для військ на Авдіївському напрямку.

Оборона Авдіївки - це СТРАТЕГІЧНИЙ успіх сил ОБОРОНИ УКРАЇНИ, і ми маємо ПЕРЕМОГТИ у цій битві."

Джерело:

Я ПОВНІСТЮ ВОГОДЖУЮСЬ І ПІДТРИМУЮ ЦІ ТЕЗИ Юрія Бутусова ! КОЖНЕ РЕЧЕННЯ ПРАВИЛЬНЕ !
показати весь коментар
24.12.2023 03:55 Відповісти
Таке ж саме про Бахмут писали, потім виявилось, що туда найкращі українські підрозділи кидали які б були дуже корисні на Півдні і з якими результати на Токмацькому напряму могли б бути набагато кращі.
показати весь коментар
24.12.2023 05:57 Відповісти
Коли оборона працює справно і НАДІЙНО, тобто, так, що ворог не може просунутись ні "в лоб", ні "в обхід", тоді ця оборона стає пасткою для ворогів, які самі приходять, щоб загинути.

І така ситуація ВИГІДНА для нас, тому що нам не потрібно витрачати додаткових зусиль на пошуки ворогів, на пошуки їхніх мін, на пробивання дір у їхній обороні... Адже вони самі ідуть на забій.

Потрібна тільки ДОСТАТНЯ ШВИДКІСТЬ знищення ворожих військ нашими оборонцями. Щоб ворог не міг просуватись!
показати весь коментар
24.12.2023 04:40 Відповісти