7654 відвідувача онлайн
12 925 52

Мінфін розглядає перехід до польської моделі оподаткування ФОПів

податки

Міністерство фінансів України розглядає можливість переходу від чинної спрощеної системи оподаткування до нової системи за прикладом польської моделі.

Про це повідомила заступник міністра фінансів Світлана Воробей під час дискусії щодо Національної стратегії доходів на 2024-2030 роки, організованої Центром економічної стратегії, передає Цензор.НЕТ з посиланням на Економічну правду.

За її словами, польська модель передбачає більшу диференціацію ставок залежно від виду діяльності та їхньої витратної складової.

"Ми взяли за основу польську систему оподаткування малого та середнього бізнесу. Саме в Польщі існує диференційована система, там досить багато ставок: від 2% до... 20%... Найвищі ставки - це на ті види діяльності, в яких найменша витратна частина", - розповіла представниця Мінфіну.

"Це ті види діяльності, які використовуються для підміни трудових відносин цивільно-правовими або контрактами з ФОП", - уточнила Воробей.

Вона повідомила, що наразі існує приблизне уявлення щодо переліку податкових ставок.

Проте їх впровадження не буде моментальним і передбачає переговори з бізнесом з метою обміну баченнями та розрахунками щодо нововведень.

"Це буде публічний процес, і в основу його буде покладено ті пропозиції, які вже ми маємо сьогодні щодо запровадження диференційованих ставок на спрощеній системі та плюс європейський досвід, зокрема польський", - сказала Воробйова.

Наразі, за словами заступника міністра, держава не готова до переходу на диференційовану шкалу.

"Ми будемо залишатися на плоскій шкалі доти, доки не зможемо ефективно адмініструвати доходи, щоб у нас одночасно під час введення такої диференційованої шкали всі не стали бідними", - констатувала вона.

Нагадуємо, днями Міністерство фінансів опублікувало Національну стратегію доходів - документ, який визначатиме податкову та митну політику до 2030 року. Серед найсуттєвіших пропонованих кроків - зміна філософії адміністрування податків, перегляд спрощеної системи оподаткування, прогресивна шкала ПДФО, зміни в оподаткуванні прибутку, та широкий перегляд пільг.

Топ коментарі
+18
Суть проста: "гусаки "недоскубані", треба виправляти"
показати весь коментар
05.01.2024 16:44 Відповісти
+12
Ця частина моделі давно вже працює у Гетьманцева - блокування податкових накладних...
показати весь коментар
05.01.2024 16:45 Відповісти
+9
А когда появится Правительство
Национального порятунку?
Хватит уже сопли жевать
Израиль в первую неделю создал такое правительство
А у нас президент - как ВРАГ НАРОДА
Пусть все сдохнут
Лишь бы он сидел в кресле и рулил
Такого нарулил - лет сто разгребать будем
Если сегодня начнем....
показати весь коментар
05.01.2024 16:44 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А блокування пунктів пропуску теж до цієї моделі входить?
показати весь коментар
05.01.2024 16:42 Відповісти
Ця частина моделі давно вже працює у Гетьманцева - блокування податкових накладних...
показати весь коментар
05.01.2024 16:45 Відповісти
ФОПів кудись не випускають ??
показати весь коментар
05.01.2024 19:15 Відповісти
Він тріль, потрібно "тему" крутити.
показати весь коментар
05.01.2024 19:50 Відповісти
Суть проста: "гусаки "недоскубані", треба виправляти"
показати весь коментар
05.01.2024 16:44 Відповісти
Це така вдобна позиція- нічого не робити, всіх нах посилати, оплески зривати. То що реформувати ФОПів потрібно було - у жодної людини зі знаннями сумнівів не виникало.
Ланцюжок- імпортртний контрабас, купівля начебто ФОПами( а у дійсності крупним торговельним бізнесом) за сірий( чорний) нал того імопрту, продаж через різні "ЕЛЬДОРАДО" майже без сплати податків - змова чиновників і "спрітніків"
показати весь коментар
05.01.2024 19:57 Відповісти
От же ж кляті ФОПи, прийняли самі собі потрібні закони і всіх ********.
показати весь коментар
05.01.2024 20:59 Відповісти
Що це було? Інколи краще жувати...
показати весь коментар
05.01.2024 22:35 Відповісти
Хороша порада, чого не користуєшся?
показати весь коментар
09.01.2024 09:45 Відповісти
Чекаю поки ти контрабанду пралку згризеш
показати весь коментар
09.01.2024 11:49 Відповісти
Вкраїнчик, узбагойся, і тебе "поскубуть"...
показати весь коментар
05.01.2024 21:07 Відповісти
Думки маєш, чи із рота само вилазить ?
показати весь коментар
05.01.2024 22:37 Відповісти
Думки мають на твою "шкурку" твої хазяява, так що, вкраїнчик, просто заспоГойся і отримуй задоволення)
показати весь коментар
05.01.2024 23:14 Відповісти
А когда появится Правительство
Национального порятунку?
Хватит уже сопли жевать
Израиль в первую неделю создал такое правительство
А у нас президент - как ВРАГ НАРОДА
Пусть все сдохнут
Лишь бы он сидел в кресле и рулил
Такого нарулил - лет сто разгребать будем
Если сегодня начнем....
показати весь коментар
05.01.2024 16:44 Відповісти
тож воно є
з 2019 року
але воно зелено-коричневе і його в траві не видно
показати весь коментар
05.01.2024 16:47 Відповісти
я пом'ятаю ,як з тиждень тому вже було оголошено цією куркою, що податкова збирається втілити литовські податкові здобутки))будемо очікувати з кого ці неуки будуть злизувати досвід наступними
показати весь коментар
05.01.2024 16:45 Відповісти
Найперш треба звідти прибрати гетьманцева тоді налагоджувать справи
показати весь коментар
05.01.2024 17:00 Відповісти
А в Польше бюджет так же разворовуется как в Украине?
показати весь коментар
05.01.2024 17:06 Відповісти
да да да ... Особливо зараз, на кордонах вийшли вже 3 місяці.
показати весь коментар
05.01.2024 19:17 Відповісти
Мінфін вже як кажуть-"не знає на якій гіляці повіситися"...
По перше-Польща член ЄС..там все прозоро та законно..по друге- Польща не воює...по трєтє- Мінфін іде к бісу...
показати весь коментар
05.01.2024 17:09 Відповісти
Так, пора переходити на польську систему оподаткування. А можна перейти на німецьку. Та запровадити військовий збір для великого бізнесу, який з 2014 року не сплатив жодної гривні (військовий збір в нас лише для громадян) .Німеччина після приєднання ГДР, вводила для бізнесу спеціальний збір- Надбавку за солідарність в розмірі 5,5 відсотків від корпоративного податку на прибуток. Сплачували цей спеціальний збір більше 20 років. А в Україні війна майже два роки і ........Нафто- газовий бізнес отримує надприбутки, взмозі сплачувати військовий збір. І не лише нафто-газовий. Відповідний комітет у Верховній Раді явно АНТИДЕРЖАВНИЙ.
показати весь коментар
05.01.2024 17:16 Відповісти
Не слухайте придурків і дуріть "гетьманців" де тільки зможете ! Або робіть бізнес за кордоном . На скільки надурили -- стільки заробили. Або правила гри будуть для усіх правильними і відкритими, податківці почнуть нести матеріальну відповідальність зі своєї (!) кишені, а також кримінальну, доти ніяких їм податків !!!
показати весь коментар
05.01.2024 17:16 Відповісти
правильно ойтішникам впаяти 20% а краще 80%
показати весь коментар
05.01.2024 17:17 Відповісти
основа -"мінфін розглядає те.що він ніколи не буде робити"
показати весь коментар
05.01.2024 17:20 Відповісти
Человек не будет отдавать больше 10% доходов на дерибан ермакам. Отдаст только если это ему вернется в виде честных судов и полиции, современной инфраструктуры, хорошей медицины, крепкой армии. А на яхты и виллы всяким у*бкам я лично отдавать не намерен.
показати весь коментар
05.01.2024 17:29 Відповісти
А собі на пенсію віддавати збираєтесь ?? Може вже пора подорослішати і валяти дурника ??
показати весь коментар
05.01.2024 19:18 Відповісти
Чтобы получать пенсию, на которую хоть как-то можно прожить - 300 евро, мне нужно каждый месяц платить столько-же налогов. А поскольку у нас на пенсии люди долго не живут, я просто буду спонсировать каких-то вороватых пидаров. Я буду честно платить налоги только при одном условии: если их воришки не будут растаскивать по карманам. Вот такой вот социальный договор.
показати весь коментар
05.01.2024 23:28 Відповісти
У більшості притомних країн пенсійні фонди формуються з 2 основних джерел - робітник і роботодавець, плюс дотації бюджету (в умовах старіння населення). причому роботодавець платить більше.
показати весь коментар
06.01.2024 00:33 Відповісти
Я згоден. Але в нас усі податки дерибаняться між тими, хто дорвався до корита. Тому й немає сенсу платити більше поки це триває. Нехай спочатку перестануть красти. А то, більше податків - це тількі більше буде маєтків, яхт, гелендвагенів, а не пенсій.
показати весь коментар
06.01.2024 11:36 Відповісти
" ... в нас усі податки дерибаняться між тими, хто дорвався до корита."

Ключове слову "усі" - це показує намір маніпуляції і перебільшення. У реалі, якщо Ви заплатите 10 грн податків, 1 грн мабуть таки хтось поцупить.
показати весь коментар
07.01.2024 15:51 Відповісти
На УСІ податки хтось обов'язково зазіхне. Але ******** вийде тільки деякий %.
показати весь коментар
07.01.2024 19:44 Відповісти


Я згоден. Але в нас усі податки дерибаняться між тими, хто дорвався до корита. Тому й немає сенсу платити більше поки це триває. Нехай спочатку перестануть красти. А то, більше податків - це тількі більше буде маєтків, яхт, гелендвагенів, а не пенсій.



То платіть усі податки. Ми ж вияснили, що країна втратить тільки якийсь %. Інше піде на користь.
показати весь коментар
07.01.2024 22:16 Відповісти
Так не спрацює. Більше платиш - більше тирять. Менше платиш - мусять економити.
показати весь коментар
09.01.2024 11:47 Відповісти
Це не так влаштоване - бюджет великий, наповнюється з різних джерел. Є потреби країни, а не тільки корупціонерів.
показати весь коментар
10.01.2024 12:12 Відповісти
То там ******** мільярд, то там, а я їх повинен кормити? Якщо рівень ******** залишиться на тій самій позначці, то скільки ти не заплати податків, то тільки більше прилипне до нечистих рук. Тут треба вирішувати принципово. Якщо не вистачає грошей, то треба трохи зменшити апетити, щоб почало вистачати. І взагалі, в нас війна, якщо хтось забув. Любе крадівництво працює на ворога.
показати весь коментар
13.01.2024 13:23 Відповісти
То там ******** мільярд, то там, а я їх повинен кормити?

Якби Ви справді платили у бюджет 1 млрд, то так, але у Вас, у мене, вкрали 0,5-1 грн з 10.
Тому платіть податки і співпрацюйте з органами правопорядку.
показати весь коментар
13.01.2024 13:33 Відповісти
Троль, у яких розвинених країнах загальна ставка оподаткування не превищує 10 відсотків.
Сомалі знаю, а ще які?
показати весь коментар
05.01.2024 20:03 Відповісти
Я и не говорю, что такая ставка нужна. Я просто говорю, что у человека исторически заложена десятина, и больше он отдавать не желает.
показати весь коментар
05.01.2024 23:29 Відповісти
Може спочатку казнокрадство потрібно побороти. У всі віки за такий злочин була смертна кара. Ато людей що якось дають собі раду обдирати хочуть.
показати весь коментар
05.01.2024 18:08 Відповісти
Спочатку економіку доведіть до рівня Польщі.
показати весь коментар
05.01.2024 18:10 Відповісти
Який піздьож ( польський чи європейський) пби збільшити оподаткування під час війни.
показати весь коментар
05.01.2024 18:26 Відповісти
Якщо до того моменту не буде, якісної інфраструктури, чесних судів, ЕС та НАТО
тоді всі хто зможуть переїдуть в Польшу
навіщо платити стільки-ж, та нічого не отримувати від держави
показати весь коментар
05.01.2024 18:31 Відповісти
Класика - "1001 причина не платити податки".
показати весь коментар
05.01.2024 19:19 Відповісти
чому це не платити?
проти збільшення податків

зараз, що мало сплачуеться податків
а збільшення вирішить хоча б ці проблеми?
показати весь коментар
05.01.2024 19:41 Відповісти
Я це не придумав. Це результат спілкування з "бізнесменами", які "пуп землі української", але "незрозуміло" за які мані купують землю, рухомість і нерухомість. А потім розказують, що вони на бутербродах з*економили.
показати весь коментар
05.01.2024 19:54 Відповісти
Так Польща чи країни Балтії?
показати весь коментар
05.01.2024 19:44 Відповісти
Вся робота податківців зводиться до того, що в кінцевому випадку вони просять платити податки в певному % до виручки. Було б добре, якби для всіх груп ФОПів і ТзОВ-ок були встановлені наперед ці % і відраховувалися банком в бюджет при надходженні коштів на р/р (навіть якщо це власні кошти). Готівку обмежити до мінімуму, податкову тоді можна ліквідувати.
показати весь коментар
05.01.2024 21:36 Відповісти
Тільки в Польщі підприємці сплачують повний податок державі і в зарплаті працівників не обділяють,вона вся "біла",а наші платять лише податок лише за мінімалку,а різницю собі в кишеньку відкладають,обкрадаючи і державу,і своїх працівників! Бо пенсія потім буде нараховуватися не з фактичної зарплати,а з тієї "мінімалки",з якої платить податок роботодавець.🤮🤮🤮🤮🤮🤮
показати весь коментар
06.01.2024 22:24 Відповісти