10414 відвідувачів онлайн
4 050 74

В Україні дозволили брати тварин в укриття

тварини,укриття

Міністерство внутрішніх справ України скасувало норму про недопуск тварин в укриття.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомляє зоозахисна організація UAnimals.

Зазначається, що проблема була у старому наказі Міністерства внутрішніх справ, який забороняв пускати тварин в укриття. Саме цей наказ був приводом не пускати людей із тваринами і не нести відповідальність за наслідки таких недопусків.

"Ще в грудні юристи UAnimals звернулись до керівництва МВС із пропозицією змінити й оновити наказ міністерства від 2018 року із застарілою нормою. Нам відповіли, що міністерство починає працювати над вирішенням проблеми", - ідеться в повідомленні.

Відповідний наказ внесли до Єдиного реєстру державних нормативних актів та опубліковано в Офіційному віснику України від 25 січня (№ 9, ст. 570).

Зокрема, від 10 січня 2024 року внесли зміни до наказу № 18 "Про внесення змін до Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту".

У доповненні йдеться про те, що люди, які приходять в укриття із тваринами, мають розміщуватися в окремих приміщеннях або відокремлених місцях. Окремо вказується, що домашні тварини, які "можуть становити небезпеку для життя чи здоровʼя людей", повинні бути на повідках, а собаки, що внесені до Переліку небезпечних порід собак, - у намордниках.

ЩО ЦЬОМУ ПЕРЕДУВАЛО

14 грудня 2023 року під час повітряної тривоги, оголошеної через ракетну атаку рф по столиці, 11-річна дівчинка та 12-річний хлопчик намагалися потрапити до укриття в одній із шкіл у Святошинському районі.

Побачивши, що діти були із собакою, охоронець не допустив їх до укриття, попри очевидну загрозу їхньому життю через ракетну атаку.

Щодо цього випадку зареєстровано кримінальне провадження і розпочато досудове розслідування.

Топ коментарі
+22
Ні, бо Арахамія це не тварина, це глист, тобто паразит.
показати весь коментар
25.01.2024 20:58 Відповісти
+10
показати весь коментар
25.01.2024 21:38 Відповісти
+8
Це поширюється на Арахамію?
показати весь коментар
25.01.2024 20:53 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
В ДН *******...
Саупадєніє?
показати весь коментар
25.01.2024 20:50 Відповісти
Дякую, дуже дякую, Ссаничу за "турботу"
показати весь коментар
25.01.2024 20:52 Відповісти
деяких громадян не можно прирівнювати до тварин.
показати весь коментар
25.01.2024 20:52 Відповісти
Це поширюється на Арахамію?
показати весь коментар
25.01.2024 20:53 Відповісти
Ні, бо Арахамія це не тварина, це глист, тобто паразит.
показати весь коментар
25.01.2024 20:58 Відповісти
В сховищі вимагають справку про відсутність глистів? Якщо ні то Арахамії можна заходити.
показати весь коментар
25.01.2024 22:20 Відповісти
Ні. Воно помилка природи, мутант який не відноситься ні до людей, ні до тварин.
показати весь коментар
25.01.2024 20:58 Відповісти
Чупакабра, не?
показати весь коментар
25.01.2024 21:20 Відповісти
Не ображайте чупакабру! Ви б ще цю агрохімію з бігфудом порівняли!
Навіть з вошами чи клопами - то буде образливо для них. А от з якимось (цілком вигаданим сподіваюсь) дурнежаднолоїдом - цілком норм!
показати весь коментар
25.01.2024 21:27 Відповісти
Добре, на фоне фастфуда - рептух з лайном.
показати весь коментар
25.01.2024 21:31 Відповісти
В Україні дозволили брати тварин в укриття

Тобто, раніше ані чиновників, ані можновладців і ТаЦаКів туди не пускали?
показати весь коментар
25.01.2024 20:58 Відповісти
Те що ви сцикун-ухилянт, не означаж що ТЦК погані
показати весь коментар
25.01.2024 21:21 Відповісти
він із-за тцк боїться в укриття йти...
показати весь коментар
25.01.2024 21:25 Відповісти
Когда я был в ТЧК (териториальный чексткий комитет) и пролунала трывига, то никого оттуда не выпустили, а укрытия там отродясь не было
показати весь коментар
25.01.2024 21:28 Відповісти
И шо, даже дворами?
показати весь коментар
25.01.2024 21:29 Відповісти
Все такие умные, насчет разрешения. Вы бы еще над зоофилами поизголялись, а то над одними тваринками насмiхаетесь.
показати весь коментар
25.01.2024 21:10 Відповісти
ОК. А я смертельно боюсь собак. Чи пофіг на це треба лише очки популярності заробити?
показати весь коментар
25.01.2024 21:12 Відповісти
отже не думайте погано про інших, собаки це відчувають і гнилих в середині людей не *******
показати весь коментар
25.01.2024 21:19 Відповісти
якось я був свідком нападу собаки на дівчинку, що йшла по тротуару. Мало не роздерла дитину... ваші оці тупі зоойобські гнилі жарти лишіть при собі. Собака це собака. І правила поводження з нею мають бути відповідні.
Головне, окрім, дозволу, щоб не забули прописати правила відповідальності поводження із твариною.
Безпека оточуючим і поприбирати за твариною.
показати весь коментар
25.01.2024 22:18 Відповісти
ви просто відірвані від Світу, від Землі, ваш зв'язок зіпсутий постійним думанням, ви думаєте, думаєте, спробуйте не думати
показати весь коментар
25.01.2024 22:27 Відповісти
свої методи та поради облиште при собі
показати весь коментар
25.01.2024 22:39 Відповісти
думатєль
показати весь коментар
25.01.2024 22:55 Відповісти
ry yyem уже по ходу на связи с Космосом и рептилоидами
показати весь коментар
25.01.2024 22:42 Відповісти
траву ж легализовали
показати весь коментар
25.01.2024 23:15 Відповісти
ОГИДНЕ РІШЕННЯ

Буде маса випадків, коли собак будуть приводити без намордників, обсцикати і обсирати укриття, створюючи антисанітарію і загрозу життю людей.
показати весь коментар
25.01.2024 23:14 Відповісти
А тарантулів теж ок? А пітонів? А пітона і зайчика разом?
показати весь коментар
25.01.2024 23:03 Відповісти
звісно, бо будь якою істотою керує Сила. Якщо нема зв'язку з Силою, то всі для вас вороги
показати весь коментар
25.01.2024 23:05 Відповісти
Це як? коли бачите собаку - одразу гинете?
показати весь коментар
25.01.2024 21:22 Відповісти
До бабцi звернiться, най вiдiлле.
показати весь коментар
25.01.2024 21:27 Відповісти
Ну то тобі 50% на 50%.. обо вмерти от страху собак, або від бомби. А тварин потрібно поважать.
показати весь коментар
25.01.2024 21:58 Відповісти
Поважати треба не лише тварин, а й оточуючих людей. Гарантувати , що тварина не нестиме загрози і не забути поприбирати після неї.
показати весь коментар
25.01.2024 22:20 Відповісти
та ви просто Карен
показати весь коментар
25.01.2024 22:36 Відповісти
А у мене алергія на котів. При чому страшна алергія, то що тепер котів не нести в укриття. Тварин необхідно поважати і берегти, я терпляче і з повагою поставлюся навіть до корови чи поросятка в укритті, на те ми і люди
показати весь коментар
25.01.2024 22:47 Відповісти
нафіга кота нести в укриття? він собі прекрасно спить, хай спить. Поросятка можна в укриття, але тоді треба мангал і дофіга дров, дим - це припустимо. А пса, головне, щоб не бігав де попало без ошийника, і не срав.
показати весь коментар
25.01.2024 22:52 Відповісти
Ну я також собак боюсь - але собаки в своїй більшості розумні істоти ( зато я тупенький - не подумавши завітав на собаче весілля ось і страх появився ), пару місяців тому на вулиці собака вирішила погавкать на мене - правда після запитання "І чого це ми гавкаєм " замовкла і побігла по своїм справам ( страх лишився - і нехай лишається а то ше одного візиту на весілля я не переживу шоб не вилізло шей і заїкання).
показати весь коментар
25.01.2024 22:13 Відповісти
Я якось заговорила подібним тоном, потім та собака мене не пропускала доки не обгавкає.
показати весь коментар
25.01.2024 22:24 Відповісти
Ну я надрукував шо більшість а не всі собаки розумні . А собака про яку ви написали часом не пекінес чи шось подібне малорозмірне?
показати весь коментар
25.01.2024 22:34 Відповісти
Саме так. Мале, кудлате, двортер'єр.
показати весь коментар
25.01.2024 23:20 Відповісти
Ну так з малорозмірними собаками майже завжди так - вони малі але хочуть здаватися чи то більшими чи шо там в їхній собачій голові вони уявляють, а великі собаки знають шо вони великі той гавкать не тре ( звісно не всі собаки розумні - і відповідно всяке може бути ).
показати весь коментар
26.01.2024 00:50 Відповісти
Сиди дома раз боїшся. Не тобї вирїшувати кому жити а кому ні.
показати весь коментар
27.01.2024 08:39 Відповісти
Гиги та гага, те що треба 95 кварталу
показати весь коментар
25.01.2024 21:13 Відповісти
Я не встиг спитати про арахамію…
показати весь коментар
25.01.2024 21:15 Відповісти
Для тваринок вiдведенi окремi мiсця, как на киче дальний стол.
показати весь коментар
25.01.2024 21:19 Відповісти
показати весь коментар
25.01.2024 21:38 Відповісти
Пускати дозволили - то добре! Бо для декого - то єдина близька душа у світі є (чи лишилась). А з цим дозволом не прийняли якихось вимог для обладнання укриттів? Ну так, чисто випадково...
Бо є люди з алергією на шерсть, є люди з якоюсь фобією (котів, собак, мишей, птахів чи ще когось).
Чи думати при прийнятті рішень при ЗЕ! - то мовєтон?
показати весь коментар
25.01.2024 21:21 Відповісти
фобия на котов ? на таких чтоле?
показати весь коментар
25.01.2024 21:25 Відповісти
Чого тільки в психології не стрінеш! Мені знайома лікарка розповідала про зовсім безґлузді фобії (з точки зору більш-менш нормальної людини). Там хоч плач, хоч смійся...
Тому я не дивуюсь фобії котів, як і фобії павуків чи хижаків.
показати весь коментар
25.01.2024 21:32 Відповісти
меня мой кот ночью атакует бывает, нападает и начинает царапать, то с ноги сразу получает. толи жрать хочет, толи на улицу пойти. есть у него такой бзик в голове его котячей
показати весь коментар
25.01.2024 21:35 Відповісти
Знайома картинка! Але тепер це проблема батьків - вивіз їх усіх разом на дачу у березні 2022-го - там спокійніше і запасів було більше. А тепер кішка повертатися не хоче, мама не хоче кидати кішку, а батьку треба за виноградом та вином з нього слідкувать: спочатку вирощувать, потім збирать і робить вино, а потім - його пить. Ну нашо їм місто?
показати весь коментар
25.01.2024 21:44 Відповісти
Торік підібрала щастя. Хочеш погладити, зразу зуби в руку. Почала марцювати, я до ветеринара, а там "таблетка від глистів, прививка від сказу і приходь через місяць". Увесь місяць котяча істерика вдень і вночі. На вулицю не пускала, котенят не хочу. І за мої страждання, замість ласки зуби і кігті.
показати весь коментар
25.01.2024 22:32 Відповісти
А стерелізувати тварину мізків не вистачило ? Як це роблять в усьому цивілізованому світи ! Нє ? Не вистачає ?
показати весь коментар
26.01.2024 00:09 Відповісти
Менше року. Уже стерилізувала. Колись бродячу дорослу спіймала, привезла в притулок, зразу стерилізували. А ця в липні знайдена, 400 гр важила. Думала потепліє стерилізую. Вона на початку грудня уже заміж захотіла.
показати весь коментар
26.01.2024 17:32 Відповісти
Стерилізуйте кішечку. І все буде добре.
показати весь коментар
26.01.2024 06:22 Відповісти
фобія собак - це факт. Нажаль, поки влада не вирішила проблему диких псів, то багато дітей зазнавали нападу від бездомних звірів, особливо в сільській місцевості. Тож острах небезпідставний. Тому окрім дозволів на тварин мають виконуватися правила їх утримання і безпеки для оточуючих.
показати весь коментар
25.01.2024 22:24 Відповісти
А звідки в сільській місцевості дикі собаки ? Не тому що село нещадно плодить , і про стерилізацію навіть чути не хоче ? Так , саме село плодить і кругом завозить і підкидає. Для села за честь допустити щоб **** погуляла , а потім її віагітну завезти до сусіднього села. Саме довбане село робить мерву з розповсюдженням тварин. Селу взагалі на законодавчому рівні треба заборонити надсилатись до котів та собак.
показати весь коментар
26.01.2024 00:08 Відповісти
Отошо бігає по селсх , тож ви самиі наплодилии. Підкидає один одному під ворота отак і живёте .... Єаропеці мать вашу. Саме ви, недолугі , тягнете країну назад у совок
показати весь коментар
27.01.2024 08:44 Відповісти
А куда с телемарафета пропали кошевой и пекалов? переживаю за мужикоф
показати весь коментар
25.01.2024 21:23 Відповісти
мож вiд залежностi лiкуються
показати весь коментар
25.01.2024 21:24 Відповісти
Ви розмір їх морд бачили? Навіть сліпий влучить! От і ховаються від снайперів
показати весь коментар
25.01.2024 21:33 Відповісти
У таких випадках кажуть , мовляв, морда ширша чим довша.
показати весь коментар
25.01.2024 21:46 Відповісти
"люди, які приходять в укриття із тваринами, мають розміщуватися в окремих приміщеннях або відокремлених місцях"

Схоже ті, хто писав цей закон, в наших укриттях ніколи не були.
показати весь коментар
25.01.2024 21:33 Відповісти
Не пройшло і 2 роки...
показати весь коментар
25.01.2024 21:35 Відповісти
Воно тільки весело для тих хто з цим не стикався.в мене сусідка жінка похилого віку.для неї її кішка це вся її рідня.вона с початку повномаштабки ходила з нею в бомбосховище.але через якийсь час з'явились дуже ************* люди,котрі почали цькувати її за це.мовляв нявкає,заважає,дітей може болячками заразити.от до цього часу бабуся і не ходила в бомбосховище.тепер повідомлю їй гарну новину
показати весь коментар
25.01.2024 21:46 Відповісти
Нехай діти руки не протегують.
показати весь коментар
28.01.2024 06:25 Відповісти
Видимость действия. Все ходили с любимцами в укрытия... Сейчас типа разрешили.
На фронт, суки! Нафига выс в тылу столько?
А не котиков и бобиков тиранить
показати весь коментар
25.01.2024 21:50 Відповісти
Не прошло и трех лет, а чиновник почесал жопу!
показати весь коментар
25.01.2024 21:53 Відповісти
тыць, та й розвиднiлось
показати весь коментар
25.01.2024 21:59 Відповісти
То можна зі своєю ****** приходити?
показати весь коментар
25.01.2024 22:32 Відповісти
А кого там спрашивали,суперзакон,не прошло и двух лет.
показати весь коментар
25.01.2024 23:44 Відповісти
А якого біса взагалі забороняли ? А ? Це ж треба бути такими конченими на фоні європейського ставлення до тварин !!! Ми Європа георгафічно , а ментально від рф не далеко пішли
показати весь коментар
26.01.2024 00:03 Відповісти
Вже казала: ми європейці лише за географічним положенням. До іншого, - як до Луни. На жаль... Те, що в нас відбувається відносно природи, домашніх/безпритульних тварин - ЗЛОЧИН, який через безкарність та вражаючу тупість і байдужість окремих "верств" населення залишається безкарним. Доводить до відчаю те, що їх кількість неуклінно зростає...
показати весь коментар
28.01.2024 06:23 Відповісти