9957 відвідувачів онлайн
14 002 66

Ситуація в Авдіївці складна, але контрольована. Відбувається планове підсилення підрозділів - Тарнавський

авдіївка

У Авдіївці відбувається посилення бойових підрозділів. Ситуація в місті складна, але перебуває під контролем ЗСУ.

Про це у своєму телеграм-каналі повідомив командувач оперативно-стратегічного угруповання військ "Таврія" Олександр Тарнавський, передає Цензор.НЕТ.

Він зазначив, що в межах міста точаться запеклі бої. Українські війська застосовують усі наявні сили та засоби для стримування ворога.

Згідно з прийнятим рішенням, відбувається планове підсилення підрозділів та здійснюється маневр військами на загрозливих напрямках. Крім того, виділений додатковий ресурс боєприпасів та інших засобів ураження. Також підготовлені нові позиції й продовжують готуватися потужні укріплення з урахуванням усіх можливих сценаріїв.

"Командири на місцях знають своє завдання і виконують його згідно з планом Головнокомандувача Збройних Сил України щодо стабілізації ситуації на даному напрямку. Управління військами  стійке та ефективне. Ми цінуємо кожен клаптик української землі, але найвища цінність та пріоритет для нас - збереження життя українського солдата. Авдіївська оборонна операція продовжується. Наші воїни й надалі нищать армію окупанта та перемелюють ресурси і резерви ворога, які той, не шкодуючи, кидає в бій", - наголосив Тарнавський.

Топ коментарі
+29
Відбувається оточення в той час коли немає зброї від заходу...виводіть підрозділи бо такими темпами всіх боєздатних загубите задля оборони вже неіснуючої Авдіївки. Ну або так і задумано Зеприпіздентом, Сирником і західними партнерами. Виснажити ЗСУ...
показати весь коментар
16.02.2024 01:25 Відповісти
+29
Богдан Кротевич (начальник штабу полку Азов, який воював в Маріуполі)

Емоційно, не дипломатично. Але за*бало якщо чесно .
Я розумію- всі «генії» стратегій, тактик і т.п. Думка якогось майора з 10 річним досвідом війни може бути не цікава. Але, як і завжди, на кону життя людей та існування нашої держави, тому спробую донести своє бачення.
Не можна битись лоб в лоб з армією рф. Та і взагалі, з будь якою армією, як пʼяні алкаши обмінюватись прямими ударами - це глупо. Чому ми постійно впираємось в одну і ту саму помилку?!
Не технологічний прогрес нас врятує, вам хоч мільйон хаймарсів дай - важливо як ви будете їх використовувати! Всі знають приказку «Війна -х*ня, головне МАНЕВР»! Маневри бл*ть принесуть перемогу. Не наступи на 5 ліній оборони в лобову, не закидання бригадами напрямок основного удару противника ! Їх більше, розумієте?! Маневр- удар у фланг бл *ть. Я писав про це ще в січні 23 року, - висновки не зроблені. Може я дурак, але буду битись головою о цю непробивну стіну, доки не пробʼю! Пишу прямо - обріжте наступаючі сили противника з флангу! Всі штурмові та механізовані підрозділи якісніше проведуть наступальні дії на напрямку де противник НЕ очікує, ніж будуть потерпати під постійними обстрілами, не маючи змоги взагалі ніхріна зробити, окрім просто затримати час. Сунь-цзи перечитайте, Клаузевіца там, згадайте що монголи зробили з китайською стіною, а німці з лінією Мажино ! Малюю прямо схеми по Авдіївці, бо прямі натяки ніхто походу не розуміє! Я хочу щоб мої друзі дожили до перемоги, і я хочу цієї перемоги ! Може нарешті і ви захочете її досягнути!]
Емоційно, не дипломатично. Але за*бало якщо чесно .
Я розумію- всі «генії» стратегій, тактик і т.п. Думка якогось майора з 10 річним досвідом війни може бути не цікава. Але, як і завжди, на кону життя людей та існування нашої держави, тому спробую донести своє бачення.
Не можна битись лоб в лоб з армією рф. Та і взагалі, з будь якою армією, як пʼяні алкаши обмінюватись прямими ударами - це глупо. Чому ми постійно впираємось в одну і ту саму помилку?!
Не технологічний прогрес нас врятує, вам хоч мільйон хаймарсів дай - важливо як ви будете їх використовувати! Всі знають приказку «Війна -х*ня, головне МАНЕВР»! Маневри бл*ть принесуть перемогу. Не наступи на 5 ліній оборони в лобову, не закидання бригадами напрямок основного удару противника ! Їх більше, розумієте?! Маневр- удар у фланг бл *ть. Я писав про це ще в січні 23 року, - висновки не зроблені. Може я дурак, але буду битись головою о цю непробивну стіну, доки не пробʼю! Пишу прямо - обріжте наступаючі сили противника з флангу! Всі штурмові та механізовані підрозділи якісніше проведуть наступальні дії на напрямку де противник НЕ очікує, ніж будуть потерпати під постійними обстрілами, не маючи змоги взагалі ніхріна зробити, окрім просто затримати час. Сунь-цзи перечитайте, Клаузевіца там, згадайте що монголи зробили з китайською стіною, а німці з лінією Мажино ! Малюю прямо схеми по Авдіївці, бо прямі натяки ніхто походу не розуміє! Я хочу щоб мої друзі дожили до перемоги, і я хочу цієї перемоги ! Може нарешті і ви захочете її досягнути!
показати весь коментар
16.02.2024 01:52 Відповісти
+17
Тарнавский, при всем уважении к тебе, командовать бойцами вещь очень сложная, но тебе Тарнавский нужно учиться говорить правду. Не бери пример с шапито-95, оно врет и будет врать.
показати весь коментар
16.02.2024 01:45 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Верховного влаштовує ..
показати весь коментар
16.02.2024 01:28 Відповісти
Такий брехати не може:

показати весь коментар
16.02.2024 01:32 Відповісти
... Такі да...(...
показати весь коментар
16.02.2024 01:45 Відповісти
Ти наскільки одебілене що навіть не здатне зрозуміти написане?Там же тобі з буков словами написано що все там робиться згідно плану Головнокомандувача.І це не Тарнавський,не Залужний і ніхто інший,а Сирський спільник Зеленського,який його назначив бо в них однакове бачення ходу війни,однодумець,це і є їхній спільний план.А Тарнавський виконує їхні накази,тому що знаходиться в площині дії військових статутів .А ти йди звідси брехати й сраки зелені лизати на діпстейт,там якраз такі гандони як ти зібралися,чмо ти подоляцьке.ґ
показати весь коментар
16.02.2024 06:08 Відповісти
Він не при ділах. Соледар, Лисичанськ, Бахмут, контрнаступ - це все Сирський і Тарнавський. Не зрозуміло лише, що Залужний взагалі робив на своїй посаді, якщо все без нього відбувалось.
показати весь коментар
16.02.2024 08:56 Відповісти
Недоброзичливці кажуть "дисертацію писав".

Але вони багато чого не знають.
показати весь коментар
16.02.2024 09:33 Відповісти
Відбувається оточення в той час коли немає зброї від заходу...виводіть підрозділи бо такими темпами всіх боєздатних загубите задля оборони вже неіснуючої Авдіївки. Ну або так і задумано Зеприпіздентом, Сирником і західними партнерами. Виснажити ЗСУ...
показати весь коментар
16.02.2024 01:25 Відповісти
... Зберегли солдатів (чи вояків).. ? Скількох..? А скількох не зберегли..?.. Під..( чи цілого полковника АБдристовича на нуль не складеться задіяти..? Бо у Монако.., нано.., ко...
показати весь коментар
16.02.2024 01:27 Відповісти
До Авдіївки перекинули 3 ОШБ. Її завдання, скоріше за все, полягало у тому, щоб відкинути русню від ліній постачання. А якщо це не вдасться, то прокласти коридор, по якому виводитимуть рештки гарнізону. Судячи з усього, з першим завданням 3 ОШБ не впоралася...
показати весь коментар
16.02.2024 01:35 Відповісти
Впоралися дали спокійно вийти хлопцям с зеніту.Це вже добре.
показати весь коментар
16.02.2024 01:43 Відповісти
...Якщо вийшли - добре... Та мабуть не всі (((...
показати весь коментар
16.02.2024 01:48 Відповісти
Не усі ,на жаль,вийшли. Відносно Генерала,то він на місці, а диванні критики при бажанні і мотивації Батьківщину захищати нехай ідуть на допомогу ЗСУ, а то начитаються емоцій Бутусова....Авдіївка не учора почалася і не в грудні. Що робила до цього команда Залужного? Чому при ньому в очі мого земляка не дивилася.
показати весь коментар
16.02.2024 06:46 Відповісти
Про Авдіївку ще рік назад казав коли фланги орки почали рухати.Всім було пох кричали все гаразд.Догараздилися.
показати весь коментар
16.02.2024 19:40 Відповісти
Богдан Кротевич (начальник штабу полку Азов, який воював в Маріуполі)

Емоційно, не дипломатично. Але за*бало якщо чесно .
Я розумію- всі «генії» стратегій, тактик і т.п. Думка якогось майора з 10 річним досвідом війни може бути не цікава. Але, як і завжди, на кону життя людей та існування нашої держави, тому спробую донести своє бачення.
Не можна битись лоб в лоб з армією рф. Та і взагалі, з будь якою армією, як пʼяні алкаши обмінюватись прямими ударами - це глупо. Чому ми постійно впираємось в одну і ту саму помилку?!
Не технологічний прогрес нас врятує, вам хоч мільйон хаймарсів дай - важливо як ви будете їх використовувати! Всі знають приказку «Війна -х*ня, головне МАНЕВР»! Маневри бл*ть принесуть перемогу. Не наступи на 5 ліній оборони в лобову, не закидання бригадами напрямок основного удару противника ! Їх більше, розумієте?! Маневр- удар у фланг бл *ть. Я писав про це ще в січні 23 року, - висновки не зроблені. Може я дурак, але буду битись головою о цю непробивну стіну, доки не пробʼю! Пишу прямо - обріжте наступаючі сили противника з флангу! Всі штурмові та механізовані підрозділи якісніше проведуть наступальні дії на напрямку де противник НЕ очікує, ніж будуть потерпати під постійними обстрілами, не маючи змоги взагалі ніхріна зробити, окрім просто затримати час. Сунь-цзи перечитайте, Клаузевіца там, згадайте що монголи зробили з китайською стіною, а німці з лінією Мажино ! Малюю прямо схеми по Авдіївці, бо прямі натяки ніхто походу не розуміє! Я хочу щоб мої друзі дожили до перемоги, і я хочу цієї перемоги ! Може нарешті і ви захочете її досягнути!]
Емоційно, не дипломатично. Але за*бало якщо чесно .
Я розумію- всі «генії» стратегій, тактик і т.п. Думка якогось майора з 10 річним досвідом війни може бути не цікава. Але, як і завжди, на кону життя людей та існування нашої держави, тому спробую донести своє бачення.
Не можна битись лоб в лоб з армією рф. Та і взагалі, з будь якою армією, як пʼяні алкаши обмінюватись прямими ударами - це глупо. Чому ми постійно впираємось в одну і ту саму помилку?!
Не технологічний прогрес нас врятує, вам хоч мільйон хаймарсів дай - важливо як ви будете їх використовувати! Всі знають приказку «Війна -х*ня, головне МАНЕВР»! Маневри бл*ть принесуть перемогу. Не наступи на 5 ліній оборони в лобову, не закидання бригадами напрямок основного удару противника ! Їх більше, розумієте?! Маневр- удар у фланг бл *ть. Я писав про це ще в січні 23 року, - висновки не зроблені. Може я дурак, але буду битись головою о цю непробивну стіну, доки не пробʼю! Пишу прямо - обріжте наступаючі сили противника з флангу! Всі штурмові та механізовані підрозділи якісніше проведуть наступальні дії на напрямку де противник НЕ очікує, ніж будуть потерпати під постійними обстрілами, не маючи змоги взагалі ніхріна зробити, окрім просто затримати час. Сунь-цзи перечитайте, Клаузевіца там, згадайте що монголи зробили з китайською стіною, а німці з лінією Мажино ! Малюю прямо схеми по Авдіївці, бо прямі натяки ніхто походу не розуміє! Я хочу щоб мої друзі дожили до перемоги, і я хочу цієї перемоги ! Може нарешті і ви захочете її досягнути!
показати весь коментар
16.02.2024 01:52 Відповісти
Про фланги і маневр вже давно пишу.Згоден з людино.Ми доводимо все до крайніх точок а потім тушимо те що можна було уникнути.А це людські життя
показати весь коментар
16.02.2024 02:38 Відповісти
Было бы только чем проводить эти фланговые удары и манёвры .Если у тебя снарядный голод и нету в достаточном количестве авиации для поддержки наступающих войск и неопределённость что с этими снарядами будет дальше в связи с зависшим в конгрессе голосованием по пакету помощи Украине то одними только пехототными штурмами ничего удачно не сделаешь. и провальный контрнаступ тому подтверждение
показати весь коментар
16.02.2024 06:13 Відповісти
Провальним контрнаступ став виключно тому, що він здійснювався прямо в лоб! Прямісінько в лоб, на міцні укріплені лінії оборони ворога! Про це й каже майор, начальник штабу "Азовців"!
показати весь коментар
16.02.2024 09:48 Відповісти
+1 за цитату
(не є фахівцем, але імхо кілька очевидних уваг чи доповнень напрошуються)

Кацапи зараз відчутно поступаються за рівнем підготовки (втратили дуже багато на початку і далі воюють в спосіб, котрий не сприяє накопиченню досвіду) - в маневренній війні укр.війська мали б перевагу вишколу.
Але слід враховувати, що це пише азовець, а Азов за рівнем підготовки перевершує переважну більшість укр.з'єднань. Те, що під силу йому - мало хто зможе повторити.
Теж кацапня має все ще перевагу в повітрі - поки тут ситуація не зміниться в кращу сторону (найбільші сподівання на достатню к-сть ППО), то в маневренній війні кацапи будуть мати кращу можливість швидко реагувати на нові проблемні ситуації. (Хоч КАБи ефективні більше по стаціонарних позиціях, а зараз вони є головною авіапроблемою.)
Теж можна згадати значні успіхи ЗСУ в перші місяці вторгнення, коли виявилося, що ЗСУ набагато краще готове до маневренної війни, ніж (тоді навіть навчені) кацапські війська.

Але загалом час для переходу до маневренної війни навряд чи добрий - на даний момент абсолютно невідомо, наскільки добре (чи скоріше наскільки зле) буде функціонувати нове командування. Може (напр.) провалитися логістика (бо їх завдання ускладняться помітно). Може, будуть проблеми з координацією і утворюватимуться надто великі чи надто тривалі дірки в обороні? Може, Хайбивтік з д'Єрмаком втручатимуться багато в командування?
показати весь коментар
16.02.2024 03:51 Відповісти
Азовець такий же самий воїн, не треба з них робити ікону. Борди по києву тому і висять з рекламою, тому що там втрати шалені. Азовці вже привели до влади оце все
показати весь коментар
16.02.2024 09:00 Відповісти
Якщо їх кидає Сирський в свої "фортеці", то не можуть втрати бути малими. Але вишкіл там один з найкращих. Якщо вас це дуже болить - пропоную знайти спосіб допомогти іншим частинам підтягнути підготовку.
показати весь коментар
16.02.2024 12:46 Відповісти
Це тут знову на "Цензорі" "на глазок" оцінюють вишкіл того чи іншого підрозділу? Я не ділю підрозділи на "елітні" та "всі інші" - вони для мене всі однакові і всі мають різні задачі
показати весь коментар
16.02.2024 12:51 Відповісти
Якщо заплющувати очі на корисну інформацію, то не слід потім дивуватися, що дехто доходить до інших висновків, ніж ви.
Останнє речення не зрозумів - ви дотримуєтеся думки, що воюють чисельністю, а боєздатність - це вимисел клятих капіталістів націоналістів, чи кого там?
показати весь коментар
16.02.2024 12:57 Відповісти
Я до того, що вишкіл нормальний є і в інших підрозділах. Нехай краще піклуються долею своїх побратимів, які опинилися в полоні в Маріуполі і їхні командири менше по ефірах ходять
показати весь коментар
16.02.2024 13:03 Відповісти
Не заперечую, принамні в 4-6 (піхотних) інших теж добрий. Може, ще в кількох про котрих не знаємо з причини слабого піару.
Але по ефірах ходити варто навіть тільки в рекрутаційних цілях - в найрозрекламованіші 47 і Азов люди йдуть більш охоче. А Азов все ж має і політичні амбіції - для них цей напрямок навіть природніший.
А щодо їх нападок на Порошенка - так це було взаємно... і дуже надаремно. А до влади ЗЕ привели й десятки інших факторів.
І в умовах повної узурпації влади д'Єрмаком час помудрішати і відкласти з'ясування стосунків до безпечніших часів.
показати весь коментар
16.02.2024 13:16 Відповісти
Та на рахунок з'ясування відносин - ви праві. То так, думки в голос
показати весь коментар
16.02.2024 14:19 Відповісти
+++++++
Можна провести аналогію із єдиноборствами. Коли проти тебе виходить важчий і сильніший супротивник - єдиний шанс перемогти це битися технічно, постійно рухатися, маневрувати, ухилятися від пушечних ударів, контратакувати на протиході тощо. Зупинився - програв. Повна дурість у такому випадку стати як вкопаному і намагатися обмінюватися ударами. Так супротивника не вимотаєш - скоріше вимотаєшся сам і неодмінно пропустиш хоч раз нищівний удар. Атакувати в лоб такого супротивника - гарантія нокауту. Тільки постійний рух і різкі контратаки - єдиний шанс перемогти. СуньЦзи писав - бийся там, де супротивник тебе не чекає. Противник пішов в лоб - обійди його з флангу. Противник пішов по флангам боковими ударами (як в Авдіївці) - обійди його і різкою контратакою дзеркально вдарь у відкриту позицію, як неодмінно існує, коли супротивник рухається вперед...
Прошу мене не критикувати - я не даю поради військовим, і ця аналогія з єдиноборств неповна, але судь битви завжди однакова, чи б'єшся один на один, чи армія на армію)
В стаціонарній, окопній війні з рашистами Україна програє.
показати весь коментар
16.02.2024 08:12 Відповісти
Та пробували із флангів. Ще під Бахмутом. І що? Навіть, Кліщіївку звільнити не вдалось. Якщо ворог переважає в усьому в кілька разів і повністю панує в повітрі, то звідкіля не заходь, все рівно результат буде той самий. Це тільки у фільмах 20 спецназівців нищать ворога тисячами, а 28 панфіловців стримують ледь не цілу армію. Реальність, на жаль, дещо інша.
показати весь коментар
16.02.2024 09:06 Відповісти
Мова йде про можливості. Не треба бути військовим спеціалістом, аби розуміти - ЗСУ точно не переможуть у "класичній" війні. Як не переможе єдиноборець утричі менший за свого суперника, якщо буде битися із ним за стандартними правилами. За те Залужний і говорив.

Як приклад - боротьба з танковими атаками схожа на протидію кулаку сильнішого суперника. Треба відхилится і пропустити кулак і різко конратакувати відкриту позицію супротивника використовуючи перевагу у швидкості. У другу світову війну допетрали, що танкову атаку не варто відбивати в лоб, якщо не маєш переваги у стволах. Треба пропустити танки над собою, відсікати піхоту, а танки бити в задню вразливу частину гранатами. Прийом дуже ризикований - але це була єдина можливість дати відсіч масованій танковій атаці без арти.

При маневреній війні перевага супртивника в повітрі нівелюється. А якщо ЗСУ сидять на стаціонарних позиціях - вони я груші для биття.

А вуличні бої це взагалі дурість. Втрати один до одного, без варіантів. Тим білше, коли у супртивника є можливість кришити місто далекобійними засобами. Якщо від Авдіївки нічого не залишилося - що втрачати? Пропустити ворога у місто, а потім по площадях знищувати його дальнобійною артою.

Це фрагментарні роздуми і я не маю ціллю радити військовим.
показати весь коментар
16.02.2024 09:27 Відповісти
Це так, але. Зараз танк їде, коли окоп вже порожній, той, хто в ньому був вже знищений безпілотником або бомбою і кидати гранату вже нікому. Зараз кацапи, користуючись повною перевагою в повітрі, так і роблять. Крім того, завдяки величезній кількості дронів, розвідка ведется цілодобово і ворог володіє інформацією в режимі реального часу. Тому прийоми другої світової зараз не діють.
показати весь коментар
16.02.2024 09:47 Відповісти
За те ж і мова. Якщо ЗСУ знаходиться у стаціонарному "окопі" - то тільки питання часу коли цей "окоп" стане порожній.
показати весь коментар
16.02.2024 10:06 Відповісти
1. Про наступальні дії у співвідношенні 1/7 чи навіть 2/7, якщо буде підкріплення, да ще й в умовах снарядного голоду і невизначенності стосовно допомоги на рік від основного спонсора (США), він же - основний учасник і вигодонабувач від цієї війни, як у 1-шу і 2-гу світові війни, краще не мріяти.
2. Для України в Авдіївці склалася дуже непогана ситуація. Заради досягнення політичної мети росіяни там діють дуже необережно, не жаліють солдат і техніку, тому перебити їх стільки, як в Авдіївці, в іншому місті просто не буде можливості. І перебити їх треба саме там, у місті, а не в полі під Куп'янськом чи під Кринками.
3. В України є головком і він має вирішити питання з подальшою долею Авдіївки. Тут же багато що залежить від подальшої стратегії: чи Україна збирається щось далі активно штурмувати, чи через великі втрати змусити Росію з України піти. Схоже, що партнери України вже більше розраховують на друге, ніж на перше, і під це планують свою допомогу.
показати весь коментар
16.02.2024 12:59 Відповісти
На 3 рік війни проблема зосталася одна ,ми не робимр висновки ми своєчасно не робимо висновки і основне не вміємо реагувати на перед.А вже починаємо щось робити коли настала дупа.Не навчились цю дупу прогнозувати і недопускати.Саме це призводть до негативних наслідків втрат фізично і техніки.
показати весь коментар
16.02.2024 01:45 Відповісти
Всі ці негаразди через безвідповідальне некомпетентне, бездарне і зрадницьке командування, яке спускають в ЗСУ привладні аферисти й корупціонери.
Таке спущене командування зазвичай непопулярне серед самих військових, не користується у них ні підтримкою, ні повагою.
Таке командування зазвичай безвідповідально ставиться до своїх обов'язків, не зацікавлене в командному результаті, успіху підпорядкованого особового складу.
Єдине, що цікавить таке спущене з корупційної гори командування - це влада, нажива, пристосування, інтриги, візантійщина, кон'юнктурщина, просування по службі будь-якою ціною (оскільки мета виправдовує засоби) і т.п.
Одним словом найбільш вразлива сторона малої совкової армії - це прогнивша під корінь система управління.
показати весь коментар
16.02.2024 02:47 Відповісти
читайте ст1 Закону про оборону. ДЕ НАПИСАНО ЩО КОМАНДИРИ НЕ НЕСУТЬ відповідальність за втрату особового складу і техніки
показати весь коментар
16.02.2024 05:35 Відповісти
А де вони несуть ту відповілальність в реальності? Наприклад за приліт ракети на нагородження , на Запоріжжі.
показати весь коментар
16.02.2024 08:12 Відповісти
немає відповідального, так же як і яйця по 17. Ніхто не несе відповідальності
показати весь коментар
16.02.2024 10:22 Відповісти
Тарнавский, при всем уважении к тебе, командовать бойцами вещь очень сложная, но тебе Тарнавский нужно учиться говорить правду. Не бери пример с шапито-95, оно врет и будет врать.
показати весь коментар
16.02.2024 01:45 Відповісти
Контрольовано, ага. Це тому кацапи взяли Зеніт сьогодні, бо все контрольовано? Діпстейт ще пишуть, що наші не змогли нормально відійти. Командування ЗСУ продовжує наступати на граблі.
показати весь коментар
16.02.2024 03:43 Відповісти
Щось Тарнавський надто вже соловейком розливається... хотілося б, аби хоч частково все так виконувалося, як повідомляється.
показати весь коментар
16.02.2024 04:39 Відповісти
планове підсилення закінчмлось. план Б виконано. Це більш схоже на зраду. Хто відповість за загублені життя воїнів. Можна давати героя
показати весь коментар
16.02.2024 05:30 Відповісти
Виводьте гарнізон з тих руїн,підараси. Не доводьте до гріха. Контрольована в них....
показати весь коментар
16.02.2024 06:02 Відповісти
Тарнавський, самостійно прийми рішення про виведення нашого гарнізону з Авдіївки, якої вже практично немає. І тоді можна йти у відставку.
показати весь коментар
16.02.2024 06:20 Відповісти
кокаиновый писюнист ведет страну к краху
показати весь коментар
16.02.2024 06:25 Відповісти
Воно звичайно сидіть вдома на дивані і показувать який ти розумніший за генерелів, хай навіть і із радянськими погонами, набагато легше ніж носить ці погони і командувать фронтом!
Як почитаєш які всі розумні, аж зло бере, що не вони командують в ЗСУ!
показати весь коментар
16.02.2024 07:03 Відповісти
думаю що кордон на Заході не зря заблокований фермерами і головне влада ЕС не може приборкати цей страйк ..Як так можна перекрити дорогу на місяць і вам поліція нічого не може зробити ..А ну попробуйте заблокувати дорогу десь в Україні , останне блокування здається було у Нових Санжарах під час карантину ... там бистро нацгвардія все розблокувала і запакувала ...
показати весь коментар
16.02.2024 07:21 Відповісти
Жаль, наказ підписав про нерозголошення положення...
показати весь коментар
16.02.2024 07:48 Відповісти
Українська армія є хагрозою для Зеленського , а ще , український народ , це все ,що треба розуміти !
показати весь коментар
16.02.2024 09:18 Відповісти
Tarnavski kak rukovodil ,tak i ostalsia..Otojti v drugije poziciji,kak Tarnavski govorit,vopros oni podgotovleni?Distancijojionoje minirovanije jest?Distancionoje minirovanyje eto s 25 kilometrov mozno podorvat do 50 min gde xocis na takom rastojanije.REB nezoglusis signal.s drona mozno sledit i podryvat
показати весь коментар
16.02.2024 09:54 Відповісти
показати весь коментар
16.02.2024 10:29 Відповісти
А не вийде так, що з 3 ОШБр станеться те саме що і "Азовом" у Маріуполі? Чи може так і було задумано?
показати весь коментар
16.02.2024 11:02 Відповісти
І ким ця ситувація контролована?! Ворогом разом з Сирським?! У Сирського майстер-клас по новим котлам! Всі уважно слідкуйте за подіями! Це удосконалений Ілловайський котел!
показати весь коментар
16.02.2024 11:40 Відповісти
Це перші "квіточки" від нового командувача. Далі буде більше.
Ізраіль в розпал війни не поміняв би командувача на генерала-араба. А наш клоун може!
показати весь коментар
16.02.2024 12:13 Відповісти
Підписи на петицію про конфіскацію 300 мільярдів доларів міжнародних активів Підараші на відшкодування шкоди українському народові і Україні завданої збройною агресією у посиланні нижче:

https://chng.it/vGn6jnPQD2

Підписуємся!

Слава всім чесним людям на землі!

Смерть і вічні муки у пеклі зрадникам!

показати весь коментар
16.02.2024 12:52 Відповісти
Розумна людина (науковець, бізнесмен, ІТ-шник, ...) не може допустити щоб нею командував довб***б, щоб від нього залежало її життя, тим більш хитрожопий, який вдосконалився підлизувати кому треба в штабі, таким чином нікчемність підтримувала нікчемність і відбувався негативний відбір у армії.
Хоч одного такого гівно-комвндира зняли? А після заборони солдату чи сержанту критикувати командира (Залужний це підтримав, бо до нього не доплюнути) разом з його штабом хитрожопих сраколизів - недолік армії як структури, яка швидше здохне, ніж вдосконалиться в цілому шляхом переміщення найталановитіших (які досягли найбільших результатів з найменьшими втратами ресурсів) в командири, а найхитрожопіших на передову чи геть.
Де цей процесс вдосконалення, де перегляд експертами кожного наказу, до чого він привів, де аналіз перебування всього складу та його функційності (командувати з лазні за 40 км. від передової - гівно-варіант для перемоги).
зеленьський привів хитрожопих ригів до влади, їм не вігідний прозорий порядок, бо вони мутять: як вони збагатилися - тільки мертві не обговорюють. Як це партію регіонів заборонили, а її членів - ні?! Заборонити кожного члена цієї партії років на 15 з конфіскацією.....
показати весь коментар
16.02.2024 14:15 Відповісти
"планове підкріплення" - це "отрицательное наступление"?
показати весь коментар
16.02.2024 14:40 Відповісти
Росіяни діждалися того, що хотіли. В майже котел командування кинуло 3 штурмову бригаду. При 7-кратній перевазі в живій силі у росіян, перевазі в артилерії, використанні КАБів, бронетанкової техніки- це дуже нерозумний крок військового командування України.
показати весь коментар
16.02.2024 20:52 Відповісти