6192 відвідувача онлайн
4 759 59

Всі аспіранти матимуть право на відстрочку від мобілізації, - "слуга народу" Веніславський

студенти

Комітет Ради з питань нацбпезпеки, оборони та розвідки підтримав положення до законопроєкту про мобілізацію, згідно з яким відстрочку отримують аспіранти.

Про це заявив член комітету ВР з питань нацбезпеки, оборони та розвідки, нардеп "Слуги народу" Федір Веніславський в інтерв'ю РБК-Україна, передає Цензор.НЕТ.

За словами парламентаря, не може бути поділу на громадян, які навчаються в аспірантурі за кошти фізичних осіб, і на тих, які навчаються в аспірантурі за кошти державного бюджету.

"Це є неконституційно, воно порушує принцип рівності. Тому ми прибрали цей поділ – всі аспіранти матимуть право на відстрочку, незалежно від форми навчання", - сказав Веніславський.

"А далі Міністерство освіти буде розробляти механізми, в тому числі шляхом запровадження відповідних іспитів, щоб особи, які не мають реального наміру здобувати науковий ступінь, займатися наукою і не мають відповідних знань, не зловживали цим правом при вступі до аспірантури. Причому незалежно – за кошти фізичних осіб чи за кошти державного бюджету", - додав нардеп.

Топ коментарі
+12
тепер в Україні буде саме найбільше аспірантів
показати весь коментар
01.03.2024 10:45 Відповісти
+8
Зараз всі ухилянти вченими стануть!!!
показати весь коментар
01.03.2024 10:51 Відповісти
+6
Тут цікаве питання виникає - скільки років ухилянт може бути аспірантом імітуючи роботу над написанням наукової роботи. Якщо дозволити безкінечне відкладення захисту то це де факто гарантує аспіранту імунітет до мобілізації. А це вже чисто корупційне поле - широке та плідне...
показати весь коментар
01.03.2024 10:45 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
тепер в Україні буде саме найбільше аспірантів
показати весь коментар
01.03.2024 10:45 Відповісти
а якраз це ***** не назвало цифру аспірантів
яка за час війни збільшилась в рази
показати весь коментар
01.03.2024 10:53 Відповісти
пофортунило ж нам, що сина одного по життєвого стипендіата, що випестив потужного юриста, обрали препізедентом, а став би аспірантом по стрибкам в сторону від 4-ох+.. повісток.
показати весь коментар
01.03.2024 10:55 Відповісти
не будет. аспирантура не резиновая. есть не везде. это не в вуз поступить, которых наплодили тысячи. для начала надо еще полное высшее образование иметь. и аспирантура стоит ОЧЕНЬ больших денег. это не в шарашкину контору за кусок сала студентом поступить. там такое бабло мало кто потянет
показати весь коментар
01.03.2024 11:03 Відповісти
краще дивишся на органи влади і хто "пре3,14здент " в Україні.або болгарські "послиці" .тоді "вкуриш" чому з дипломом України про вищу освіту і т.д в ЄС , а чи то в США не візьмуть .бо відають ,кільки ці дипломи вартуютьв Україні...
показати весь коментар
01.03.2024 15:17 Відповісти
Тут цікаве питання виникає - скільки років ухилянт може бути аспірантом імітуючи роботу над написанням наукової роботи. Якщо дозволити безкінечне відкладення захисту то це де факто гарантує аспіранту імунітет до мобілізації. А це вже чисто корупційне поле - широке та плідне...
показати весь коментар
01.03.2024 10:45 Відповісти
Так. Кандидатську можна писати і 10 років. Мій батько докторську писав 20 років, бо вільний час грав професійно у шахі 🤣 Мама заставила його дописати 🤣🤣
показати весь коментар
01.03.2024 10:49 Відповісти
А "академка" зараз є?
показати весь коментар
01.03.2024 10:50 Відповісти
раньше вроде было требование, что за 3 года ты должен написать кандидатскую
показати весь коментар
01.03.2024 11:04 Відповісти
Не зовсім так. Дійсно, місць значно менше ніж в вузах, але... В НАН практично кожний інститут має 3-5 місць в рік на бюджет. Тобто, аспіранту ще платять тисяч 6 у місяць стипендії. Платна аспірантура, думаю 3-5 тисяч у місяць (це стосовно технічних спеціальностей, у філософів, істориків та інших, ціни дійсно - космос).
Строки: за новими правилами аспірант мусить захиститись протягом 4 років, інших варіантів немає.
Стосовно академвідпусток, це питання не врегульовано і теоретично виходить аспірантуру можна розтягнути на невизначений термін. Думаю цю діру прикриють.
І з практичного досвіду - до нас цього року поступила тільки одна дівчина, хоча 4 місця було.
Мабуть мало хто знав про такий механізм відкосити від призиву. Побачимо що буде у вересні.
показати весь коментар
01.03.2024 11:54 Відповісти
Таких «пожиттєвих вчЬоних аспірантів» буде в Україні, як отих, за гроші, кандидатів усіляких ділків від науки…, як грязі!! Силіконова Україна !! Японці, нервово курять в стороні, та працюватимуть виключно, на підсобних роботах !! Бо куди ж їм, неукам, проти такої маси вчЬоних аспірантів…
показати весь коментар
01.03.2024 10:47 Відповісти
Ну ... великої маси не буде, бо на науку до війни витрачали всього 0,17% ВВП. Хіба що "аспіранти" замість отримання стипендії будуть самі платити грубі гроші "за аспірантуру".
показати весь коментар
01.03.2024 10:53 Відповісти
большой массы не будет еще и потому, что аспирантуры есть не в любом вузе, и не знаю как сейчас, но раньше туда стоило поступить ОЧЕНЬ много. там цены чтоб поступить от 10000 долларов стартовали. мало кто потянет. дешевле влк купить, бронь/опекунство/волонтерство/самого военкома/переправу через тысу
показати весь коментар
01.03.2024 11:07 Відповісти
У нас є МАУП. Там вже давно штампують "докторів" за рік "по прийнятній ціні". Можуть штампувати за 20 років, але дорожче. Для "спеціалізованої вченої ради" достатньо включити в неї 4 докторів наук і вони своїм рішенням будуть "одокторювати" "одарьонних".
показати весь коментар
01.03.2024 11:11 Відповісти
та я думаю все равно дешевле другие способы найти. даже если в мауп "принятные цены". проще уже один раз в влк занести и стать "навсегда непригодным", чем с аспирантурой, в которую сначала за поступление, потом каждый год "за продление" башлять надо будет. и показывать еще и какую то деятельность. плюс боятся, что очередными изменениями законов этот способ отменят, и тебя все равно призовут, но еще и деньги зря потратишь
показати весь коментар
01.03.2024 12:17 Відповісти
Не простіше, а навпаки дешевше та більш захищено. Увага до "ухилянтів" тільки зростає і вонкомати постійно перевіряють. А тут все легально - здоровий як бик, займайся чим завгодно в вільний від "науки" час і, можливо, навіть дозволять виїздити за кордон на наукові конференції... І можна ще й відкати отримувати на "офіс прєзідєна" і "кабмін зєльоний".
показати весь коментар
01.03.2024 16:50 Відповісти
"слуга народу" Веніславський - береш, тварюко, автомат і до окопу!
показати весь коментар
01.03.2024 10:50 Відповісти
Цей тип вже давно заробив на кулю в голову. Навіть дивно як за військового часу цей одіозний кацапофіл та українофоб досі живий і здоровий.
показати весь коментар
01.03.2024 16:52 Відповісти
а давайте просто не призивати блатних,
хитрожопих та грошовитих людей...
***** цей цирк 95го кварталу???
так хоч буде чесно.....
бо ми вже бачили проФФесора яника
та кандидата наук ківу...
напишіть закон!!!!
у кого статок дозволяє, може купити бронь
і все!!!
писдець
ЗСУ ьезгрошево-робочоселянські, крапка
показати весь коментар
01.03.2024 10:51 Відповісти
Давайте далі плодіть різні броні, але тоді не зрозуміло на-фіга той закон, який, окрім деморалізації суспільства і воїнів, нічого не дає
показати весь коментар
01.03.2024 10:51 Відповісти
Зараз всі ухилянти вченими стануть!!!
показати весь коментар
01.03.2024 10:51 Відповісти
Це добре. Аспірантів, науковців...слід берегти для майбутнього країни. А то мине час і без цього залишимося.
показати весь коментар
01.03.2024 10:52 Відповісти
А то ми зараз "країна науковців". Ага...
показати весь коментар
01.03.2024 10:55 Відповісти
Так уже й не будівельників, коли заїкаються про необхідність відновлення знищених будівельних ПТУ. А незабаром і без науковців залишимось. Ага, яка радість...
показати весь коментар
01.03.2024 11:09 Відповісти
На фіга? Українська наука у глибокий дупі. І все через нестачу грошей, тупих відсталих вчених БЕЗ ЗНАННЯ МОВ. Держат штат перекладачів - це позор.

хтось колись анализував рівень науки в Україні і США, Британії?

там зовсім інши методи розвитку науки.

а в України пишуть кандидатські, шоб зарплата була више. Та пишуть на заказ.
показати весь коментар
01.03.2024 10:58 Відповісти
Правильно, всіх на фронт, а то придумали собі «наукою займатись» разом з жінками і пенсіонерами. Ви, до речі, коли із Словаччини приїдет, щоб в штурмову бригаду доєднатись?
показати весь коментар
01.03.2024 12:07 Відповісти
Розвʼяжу українські питання і приїду. Ви ж словацької мови не знаете, щоб мене підстрахувати.
показати весь коментар
01.03.2024 12:52 Відповісти
Без проблем, але з таким самим успіхом і аспіранти та решта науковців будуть займатись науковою діяльністю і вирішувати свої наукові питання, по яких ви також не допоможете, а тоді десь там колись і до фронту доберуться, тому ваші коментарі стосовно науки не релевантні.
показати весь коментар
01.03.2024 13:05 Відповісти
БЕЗ ПРОБЛЕМ що?

ви знаєте словацький? Ви зможете спілкуватись ВІЛЬНО словацькою чи австрійською чи угорською ? ЩО У ВАС БЕЗ ПРОБЛЕМ?

ви мабуть із зелених слуг які з позором їздять по світу у делегаціях
показати весь коментар
01.03.2024 14:11 Відповісти
Без проблем вирішуйте свої питання, будете на фронті - відпишетесь, а до того моменту свою критику науковців і збереження науки в Україні можете засунути куди подальше.
П.С. Знати необхідно англійську на рівні С1+, вищезазначені мови потрібні тільки в індивідуальних випадках.
показати весь коментар
01.03.2024 14:57 Відповісти
Не пишить дурню
1. багато евррпейців ПРИНЦИПОВО НЕ розуміють английську , бо мають свої мови. ВИ ЖИВЕТЕ СОВКОВИМИ ШТАМПАМИ
2. сьогодні в Україні більшисть десертацій НЕ МАЮТЬ наукової цінності. Це плагіат і висосані із пальців експерименти.
ВИ ЖИВИТЕ СОВКОВИМИ ШТАМПАМИ І ЦЬОГО НЕ РОЗУМІЕТЕ
показати весь коментар
01.03.2024 15:01 Відповісти
Звісно, саме тому, що «більшість дисертацій не мають наукової цінності» треба взяти і всіх відправити на фронт. Взагалі, що ті українці вміють? Не те, що великі і розумні словаки, угорці та решта європейців. Стосовно нерозуміння англійської - вірю, в «селах» Німеччини, Угорщини та інших справді не розуміють, проте чомусь всі наукові праці обов'язково на англійську перекладають, дивно ж чому?
показати весь коментар
01.03.2024 15:09 Відповісти
Веніславський, це зветься іврейська хитродупість

уж звіняйте за різкість
показати весь коментар
01.03.2024 10:53 Відповісти
тобто у кого є бабло можна йти в асперанти, правильно гопники знають як розводити безглуздих овець країни.)))
показати весь коментар
01.03.2024 10:54 Відповісти
Все тягнуть з тупого совка... Та відмініть будь-яку бронь в принципі. Чим це краще за ті пропозиції платили за відстрочку, що вити почали, бо там бідні воюють за багатих, а тут "неуки" воюють за "розумних", так виходить? Чим аспірант краще ща будь-якого фахівця? Бронювання викладачів притягнуто ще з совкових законів, це вже не актуально, зрозумійте.
показати весь коментар
01.03.2024 10:55 Відповісти
показати весь коментар
01.03.2024 11:00 Відповісти
ХТо мені підскаже--які відкриття, створили наші "молоді дарування" ? Бо я бачу .що більшість наукових робіт---це МАКУЛАТУРА, яка лежить під шаром пилу на полицях Якщо ти ---"розумник". то застосуй свої знання і інтелект для захисту держави Чи ми "бережемо їх для рашки? Україна в страшній небезпеці і всі повинні все робити для її захисту Створюйте підрозділи,структури з цих "одаренних",які будуть в тилу розробляти нові види зброю,нову стратегію,нові підходи до економіки,а не прикриватись "корчкою" А де рівність,де справедливісь??7 В наших депутатів,влади --зовсім не має розуму. і головне совісті.
показати весь коментар
01.03.2024 10:58 Відповісти
Депутати дограються до ГИЛЯКИ

УСІХ ДЕПУТАТІВ НА ФРОНТ
показати весь коментар
01.03.2024 11:02 Відповісти
Василь, у тебя просто слишком ограничен кругозор. Надо расширять.

Если все как ты называешь "молоді дарування", побегут применять свои знания и интеллект для защиты держави - эта держава треснет по швам и с болью.

Я понимаю твое желание клепать высокотехнологичные танчики и ракеты, но кроме этого есть еще медицина, педагогика, юриспруденция, агрария, деловодство, экономика и прочая и прочая и прочая. Если ты хочешь это все прибить, то нафига тогда вообще воевать? Просто чтобы ущипнуть РФию побольнее ценой своих жизней? Это глупо.

Равенство и справедливость у тебя будут при утопичном коммунизме, но плутократия которую по недоразумению зовут демократией - это не власть народа, а власть демократов, так что забудь
показати весь коментар
01.03.2024 11:14 Відповісти
Шановний мій опонент Перше--тикать будеш в своїй пісочниці таким як сам Друге --перераховані вами напрямки науки,це я пройшов сам в своєм ужитті і це не значить що не назвавши їх ,я їх не знаю. Але і втому списку,які надані вами-- "молоді одарквання " мають широкий спектр застосування і на фронті і для захисту держави Наприклад медицина--- екстремальні умови заставляють медиків на самі найкрутіші відкриття в дпомозі лікування пораненим.хворим.післятравматичного відновлення І так по всьому "вашому" переліку. Тому будьте обережні в своїх оцінках подій і людей де ви маєте обмежений кругозор і інформацію.
показати весь коментар
01.03.2024 12:30 Відповісти
Да, хитрожопо.

У меня только один вопрос

"щоб особи, які не мають реального наміру здобувати науковий ступінь, займатися наукою і не мають відповідних знань, не зловживали цим правом при вступі до аспірантури".

Прайсик на определение "намiру" будет на бумаге, или опять QR-коды и мобильное приложение?
показати весь коментар
01.03.2024 10:58 Відповісти
А доценти з кандидатами?
показати весь коментар
01.03.2024 11:02 Відповісти
...ага.. з питання аспірантури і прочЄй вчОності можна звертатися в карточний Офіс Простих рішень під орудою банди дермака-татарова.. там усьо знают, там же ж і прайс для заочників-уклоністів
показати весь коментар
01.03.2024 11:06 Відповісти
Ооооо, лазєєчка. Тепер купа аспірантів появиться!
показати весь коментар
01.03.2024 11:07 Відповісти
Вот скажи честно, ты всерьез считаешь, что имея столько властных полномочий - могут быть какие-то проблемы, если есть цель собрать эффективную армию?)

Да всего один закон на одну страницу, и завтра же все встанут под ружье.

Но цели собрать эффективную армию нет и не было, ни у нас, ни у наших "союзников", это сразу было видно невооруженным глазом начиная с Мариуполя.

Есть какая угодно цель: уничтожить активную часть населения, снизить последующие пенсионные расходы путем сознательного геноцида части населения, раскрутить население на дополнительные бабосы, поуничтожать западное вооружение. Да что угодно кроме эффективной армии.

Именно отсюда - все эти брони бесполезным силовикам и прочим чиношлюхам \ депутанам, отсюда эти кучи лазеек, отсюда эти полные клубы\качалки\ТРЦ, отсюда эти смерти инвалидов и эпилептиков уже прямо в ТЦК, отсюда эти откормленные рожи на наволонтёренных машинах, годами не вылезающие с тылов, отсюда до сих пор целый правительственный квартал, и всё такое прочее.

Я вообще уже склоняюсь к мысли что это никакая не война, а спланированный трехсторонний геноцид украинцев, и роль Зе в этом геноциде еще предстоит установить.
показати весь коментар
01.03.2024 11:24 Відповісти
Відстрочка від фронту не звільняє від копання окопів.
показати весь коментар
01.03.2024 11:08 Відповісти
Аспірантнська лопата буде заточена по науці.
показати весь коментар
01.03.2024 11:19 Відповісти
теперь недоразвитые мажоры станут аспирантами...
трепещи наука, ты обречена
показати весь коментар
01.03.2024 11:48 Відповісти
Все правильно. Навіть під час ІІ світової не мобілізовували ні вчителів ні науковців. Навіть Сталін в СРСР не мобілізовував. Не кажучи вже про Великобританію чи США. В аспірантуру на шару не проскочиш. По-перше, треба бути вже магістром, потім вступні іспити (англійською зараз вступник має володіти вільно, а не в рамках середньї школи) і потім щорічно по 50 тис. грн. Протягом 4 років треба пройти навчання і обов'язково захиститися. Тобто не більше 4 років.
показати весь коментар
01.03.2024 11:50 Відповісти
Брехня. Навчався в МДУ (московський, ім.Ломоносова) і тому добре знаю, що в 1941-1944 головний університет сталінської країни не працював (всі - студенти, викладачі, науковці - були на фронті). В мій час на багатьох стінах факультетів висіли портрети загиблих
показати весь коментар
01.03.2024 12:03 Відповісти
МДУ був евакуйований до Ашхабада, де і працював майже до кінця війни. Наприклад, славнозвісний А.Д.Сахаров закінчив його в 1942 році, а 1944 поступив до аспірантури (не МДУ)
показати весь коментар
01.03.2024 12:27 Відповісти
Я в Вікіпедії не дивився, і кажу те, що знаю і пам'ятаю
показати весь коментар
01.03.2024 13:12 Відповісти
Зараз вам набіжать розказувати диванні мобілізатори пенсійного віку та жіночої статі, що ви не праві
показати весь коментар
01.03.2024 12:10 Відповісти
Скоріше, 50-річні набіжать, яким прийдеться йти на фронт зі своїм мільоном болячок і необхідностю спати по 2-3 рази в день (інакше на ногах не встоїш) замість молодих здорових ухилянтів
показати весь коментар
01.03.2024 12:15 Відповісти
Як би це цинічно не звучало, але навіть з боку держави вигідніше відправити 50-річного замість 20-річного, через те, що банально на 50-річного через 10 років прийдеться витрачати гроші (пенсія, пільги) і користі в плані фізчиної, чи навіть фінансової відбудови не буде ніякої. Ось тому і так і відправляють з мільйоном болячок.
показати весь коментар
01.03.2024 12:22 Відповісти
Не треба таким як я лишній раз доказувати, що мене Зе-дурники вже списали і, згідно їхніх планів, я маю скоро здохнути
показати весь коментар
01.03.2024 13:09 Відповісти
Наші депутати ХОРОШО ВОЛОДІЮТЬ ШЛЯХАМИ КОРУПЦІ--тому і застосовують ще один узаконений метод корупції,в даний час в науці і всій вищій освіті (там і так вона процвітає)
показати весь коментар
01.03.2024 12:39 Відповісти
То є втілення програми Всім вчителям по 4ооо$ !
показати весь коментар
01.03.2024 16:56 Відповісти