4917 відвідувачів онлайн
6 713 84

Україну не запросять до НАТО на липневому саміті Альянсу, - NYT

нато

Лідери держав НАТО не запропонують Україні вступити до Північноатлантичного альянсу на липневому саміті у Вашингтоні

Про це пише The New York Times, повідомляє Цензор.НЕТ.

"Посадовці Альянсу погоджуються, що цього (запрошення України в НАТО) не відбудеться на урочистостях, запланованих у Вашингтоні в липні. У НАТО немає бажання приймати нового члена, який через угоду про колективну безпеку втягне його в найбільшу сухопутну війну в Європі з 1945 року", - йдеться в публікації.

Натомість НАТО, як пише NYT, шукає "якусь золоту середину" - щось подібне до членства, що дало би змогу показати, що Альянс підтримує Україну "у довгостроковій перспективі".

Якою саме буде ця "золота середина" - поки, за словами високопоставлених західних дипломатів, невідомо.

Видання зазначає, що США та Німеччина виступають проти того, щоб запропонувати Україні почати переговори про членство. Але вони планують надати Україні конкретні зобов’язання, які зможуть виконати.

Саміт відбуватиметься в липні, і NYT зазначає, що до того часу ситуація на полі бою для України може погіршитися, особливо якщо Конгрес і надалі блокуватиме пакет допомоги $60 млрд.

"Це може змінити весь характер дискусії. Ми всі можемо думати, що саміт НАТО відбудеться в таких самих умовах, як і сьогодні, але це може бути не так. Останні два місяці не були хорошими для України, і в майбутньому немає нічого кращого", - цитує видання слова колишнього посла США в НАТО Іво Даалдера.

Поки генсек НАТО Столтенберг, як пише NYT, висунув дві пропозиції щодо підтримки Україну: покласти координацію допомоги Києву не на США, а на НАТО та надати Україні протягом 5 років $100 млрд допомоги.

Таким чином він намагається "захистити Україну від Трампа" - гарантувати Києву підтримку Заходу в разі, якщо колишній президент США Дональд Трамп знову буде переобраний у листопаді.

Топ коментарі
+19
Украине вообще никогда не предложат вступить в НАТО, уже ясно сказали про это. Пока идет война и не будет "гарантий", что она не начнется опять, никто нас в НАТО не примет.
показати весь коментар
05.04.2024 10:50 Відповісти
+13
Ну все.
Зеленський на публіку закатає істерику, буде рюмсати і скиглити.
А потай, в кулачок, буде хіхікати і радіти.
Добився свого - і товариш майор з ФСБ похвалив.
показати весь коментар
05.04.2024 10:53 Відповісти
+13
Нічого! Скоро запропонують іншим країнам( догадайтесь з трьох раз) вийти з нато, щоб не наражати на небезпеку ,,могутній" альянс!!
показати весь коментар
05.04.2024 10:55 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Украине вообще никогда не предложат вступить в НАТО, уже ясно сказали про это. Пока идет война и не будет "гарантий", что она не начнется опять, никто нас в НАТО не примет.
показати весь коментар
05.04.2024 10:50 Відповісти
Какой смысл куда либо вступать если были бы такие гарантии? Что бы что? Быть должным кому то что то? А вообще я посоветовал бы всем перечитать пятую и шестую статью НАТО, и понять что большинство членов НАТО ограничатся передачей одеял и бочек с вазелином для того кто попал под раздачу.

Америка тоже ни за кого в Европе по серьезному не впишется. Просто потому что нафиг такие союзники никому не нужны.

Вы можете себе представить что бы немецкие, датские,голландские куколды и испанские, итальянские алкоголики-сиестники провели мобилизацию и отправили каждого десятого мужика на войну Америки с Китаем ? Нет? Ну так и Америке этого делать не будет ради заплывших жиром стран которые большинство американцев днём с огнём на карте не найдет.
Никому ничьи проблемы не нужны, запомните это раз и навсегда.
показати весь коментар
05.04.2024 23:50 Відповісти
А на фіг тоді взагалі НАТО? Щоб пиляти внески? Жодного рішення альянс ухвалити не може, поки всі члени не проголосують "за". Уявіть це в умовах, коли країни НАТО атаковані.
показати весь коментар
06.04.2024 07:39 Відповісти
При атаке нет нужды согласовывать решения, любая страна может объявить войну агрессору, атаковать его в любом месте,прислать войска жертве, танки, снаряды, провиант, одеяла ну или вазелин. Чем то должны помочь, вроде как 60 дней максимальный срок на решения, не уверен.

Представляете вот идут московитские танки на Вильно и Варшаву, и вся венгерская авиация поднимается и летит бомбить их базы в Беларуси, взрывает нефтепровод за счёт которого живёт, и тд. Потом венгерская армия говорит так пропустите нас ******* кацапов, или на вас нападем! И так идут на Крым по минным полям дивизиями.

А что касается взносов, их всего 3 миллиарда в год, это да пацанам на минеральную воду и отели
показати весь коментар
06.04.2024 09:06 Відповісти
Бояться?
показати весь коментар
05.04.2024 10:53 Відповісти
Ну все.
Зеленський на публіку закатає істерику, буде рюмсати і скиглити.
А потай, в кулачок, буде хіхікати і радіти.
Добився свого - і товариш майор з ФСБ похвалив.
показати весь коментар
05.04.2024 10:53 Відповісти
А мав би вийти і спокійно заявити про розробку Україною ядерної зброї, бо "гаранти" не виконали своїх обов'язків по договору.
Також з трибуни треба закликати інші країни виготовляти власну ЯЗ, якщо вони не бажають у певний час стати здобиччю для хижого сусіда.
показати весь коментар
05.04.2024 11:24 Відповісти
Щодо ядерної зброї - тут все просто. В Україні є спеціалісти і обладнвння для виготовлення ядерної зброї. Є дослідні реактори, які можуть напрацювати збройний плутоній і таке інше. Є поклади урану, є центрифуги... Тому багато хто у світі, включаючи США, психують і займають каламутну позицію щодо України.
Але. Про виготовлення ядерної зброї, якщо Україна колись на таке піде - треба мовчати в дудочку до останнього, бо тактика рашки - попереджувальний удар. Навіть США луплять по структурах Ірану і це вважається нормальним. Ядерні держави як чорт ладану бояться розповсюдження ядерної зброї - заледве втримують цього Молоха.
Саме тому і бояться розпаду рашки - бо невідомо куди розлізуться тисячі ядерних бомб.
Тобто - у той момент, коли Україна почне робити бомбу - одразу отримає ядерний удар і світ мовчки кацапів підтримає.
Отака от херня, малятки - як казав дід Панас...
показати весь коментар
05.04.2024 11:36 Відповісти
маю надію шо робота вже ведеться
показати весь коментар
05.04.2024 16:29 Відповісти
Звісно вони очкують. Бо якась арахамія чи татаров легко продадуть ядерну зброю будь кому хто заплатить лаве. Хоч іділу хоч папуасам відправлять як маски в ковід.
показати весь коментар
05.04.2024 23:26 Відповісти
це означає що зелена шмаркля знову туди не поїде і нікого не пошле?
показати весь коментар
05.04.2024 10:54 Відповісти
Нічого! Скоро запропонують іншим країнам( догадайтесь з трьох раз) вийти з нато, щоб не наражати на небезпеку ,,могутній" альянс!!
показати весь коментар
05.04.2024 10:55 Відповісти
Поляндію і Балтійські країни попросять на вихід щоб не наражати на війну сишиа з Британією та фріцами.
показати весь коментар
05.04.2024 11:02 Відповісти
в такому випадку не приймали би до НАТО Фінляндію
показати весь коментар
05.04.2024 11:45 Відповісти
якщо НАТО - не могутній альянс - чому вони не воюють 80 років?
показати весь коментар
05.04.2024 11:59 Відповісти
З тим як себе поводять ці всраті союзнички воно і не дивно. Не можна ні вірити їм ні надіятись на них
показати весь коментар
05.04.2024 10:56 Відповісти
Союзнички всрати, конечно, но мы еще более всратые.
показати весь коментар
05.04.2024 11:09 Відповісти
у України немає союзників. У нас немає жодного договору з жодною країною про жодну військову співпрацю. Точніше був - з однією. Бо ми в обмін на нього "дешевий" газ отримували.
показати весь коментар
05.04.2024 12:00 Відповісти
Не тільки в НАТО, але й в ЄС не запропонують
показати весь коментар
05.04.2024 11:01 Відповісти
Бооо... А ми то думали.....( Ніхто і не сумнівався , думаю)
показати весь коментар
05.04.2024 11:02 Відповісти
Здавали, здають і будуть здавати Україну західні партнери, якщо так їх можна назвати,. Їм це вигідно. Сховались за спиною українців які спливають кров'ю і займаються демагогією щодо демократії, захисту свобод... Зараз Україна змогла б суттєво укріпити блок НАТО. І не розуміють, що в іншому разі якщо паде Україна то Європі прийде гаплик. Мільйони вже насильно мобілізованих українців буде штурмувати Варшаву, Берлін, Париж...
показати весь коментар
05.04.2024 11:02 Відповісти
Якби вони боялись такого нападу то б не продавали оркам компоненти для озброєння, без яких ті не можуть ні однієї ракети та літака виготовити.... Та не купляли б у них ресурси щоб ті мали рекордний військовий бюджет....

А Китай, головний бенефеціар де більшість американського та європейського виробництва... вже давно отримав додаткові мита...
показати весь коментар
05.04.2024 11:16 Відповісти
То нехай "забирають манатки та валять до кордонів 1997 року", як каже кацапня, бо так і буде, якщо Україна не встоїть а орбани з фіцами новий Варшавський договір укладуть.
показати весь коментар
05.04.2024 11:03 Відповісти
Натомість НАТО, як пише NYT, шукає "якусь золоту середину" - щось подібне до членства, що дало би змогу показати, що Альянс підтримує Україну "у довгостроковій перспективі".
Надішліть нам дуже глибокі озабочення
показати весь коментар
05.04.2024 11:04 Відповісти
А на шмарафоні Бубочка Нетряпкович обіцяв, що не те що запропонують, а всі будуть сильнотпросити. Через це він і запитував у різкій формі у Байдена "Чому ми не в НАТО?". Показав всьому світу, а особливо українській бидлоті 73%, який він сміливий політик.
показати весь коментар
05.04.2024 11:04 Відповісти
Взагалі-то Україна ВИТЯГУЄ Європу з найбільшої сухопутної війни.
А якщо програє - вони всі будуть ВТЯГНУТІ у війну і вже особисто.
показати весь коментар
05.04.2024 11:07 Відповісти
Пофіг на членство,дайте зброю.Один хрєн ваше НАТО розбіжиться в різні сторони як кабаєв влізе до Балтії,зброя - єдиний аргумент проти варварів,а ціну вашим гарантіям ми вже знаємо.
показати весь коментар
05.04.2024 11:08 Відповісти
а если на саммит прислать ермака?
показати весь коментар
05.04.2024 11:10 Відповісти
саммит разбежится
показати весь коментар
05.04.2024 17:00 Відповісти
Потрібно відновити ядерний статус України бо всі ті гарантії до лампочки.
показати весь коментар
05.04.2024 11:11 Відповісти
нда, не так давно одно лишь упоминание о "грязной бомбе", вызвало быструю реакцию....
показати весь коментар
05.04.2024 11:17 Відповісти
Зеленський зробив три жахливі помилки
- провтикав час для організації оборони до нападу
- провтикав час для більш менш рівних переговорів після контрударів.
- пустив МАГАТЕ в Україну.
показати весь коментар
05.04.2024 11:25 Відповісти
"Останні два місяці не були хорошими для України, і в майбутньому немає нічого кращого"
К сожалению, кава у Ялте отменяется.
показати весь коментар
05.04.2024 11:15 Відповісти
Возникает подозрение, что НАТО такой же бесполезный набор букв, как и ООН, ОБСЕ и пр...
показати весь коментар
05.04.2024 11:15 Відповісти
тобто той факт, що з НАТО ніхто не воює 80 років вас не турбує?

бо нападають же на сильних а не на слабких - правда?
показати весь коментар
05.04.2024 12:02 Відповісти
организации со временем меняются, так как в них работают люди...все зависит от людей...

Например, можно сравнить Красный крест в первую мировую войну и красный крест сейчас ...
показати весь коментар
05.04.2024 12:10 Відповісти
например, (даже не знаю , помните ли Вы), что в свое время ООН вводил миротворческие войска в страны Африки.... при куда меньшем количестве жертв, чем сейчас в Украине. Почему то об этом праве ООН сейчас даже не вспоминают....
показати весь коментар
05.04.2024 12:16 Відповісти
НАТО не воювало, а нападало.
показати весь коментар
05.04.2024 18:05 Відповісти
********** кадирка ібе в дупу , бо це таке лайно , що навіть безхрибетні молюски й ті мають більше гідності й честі ніж московит-звичайний .

А московит-звичайний йще має нахабство будь кого в чомусь звинувачувати .
показати весь коментар
05.04.2024 22:39 Відповісти
точніше - Зеленському ібн дермака не запропонують вступити до НАТО на липневому саміті Альянсу..
все досить прозоро і зрозуміло..
солодка парочка ще й Євронапрямок завалять і війну тягтимуть допоки Зєлє-дермаківські онуки не стануть на вороняче крило, щоб замінити дідов - "прикольних" квартальських пердунів
показати весь коментар
05.04.2024 11:21 Відповісти
Тоді треба ставити питання руба: або ви нам членство в НАТО, або ми відновлюємо ядерну зброю.
Найнадійніший гарант державної безпеки - це ядерна зброя. Будапештські домовленості порушено самими гарантами, один пішов війною, інші відмовились від зобов'язань даних Україні, тому Україна вільна і від своїх зобов'язань.
показати весь коментар
05.04.2024 11:28 Відповісти
Щоби ставити такі питання потрібно мати носії та вміти збагачувати уран. Немає ні першого, ні другого.. і навіть, не планується.
показати весь коментар
05.04.2024 11:41 Відповісти
А головне - давно вже нема у нас в країні фізиків-ядерщиків, які були обізнані з надсекретними технологіями того, яким чином ядерну зброю отримати!
показати весь коментар
05.04.2024 12:18 Відповісти
А що завод , на якому директором був Кучма він вже не працює ?! Й якого такого біса до 1991 року усі міжконтинетальні носї вибробляв це завод - "Южмаш" називається . Й ракету "Сатана" саме він й виробляв , й всі ці сармати и ескандери це лише погана калька з того "Сатани" .

Тобто -- це повна херня , нібито що українці вміють тільки брагу й стекломий пити на на балалайці грати , а ось московити ось це тобто "блескучі інженери" ...
А в реаліях усе з точністтю до навпаки . В Україні перші виробництва й розробницьки центри виникли йще в 19 столітті й саме тоді до вже до 35% населення жили в містах , а ось на московії крім пітера (москва в меньшу чергу) нічого й ніде не вироблялось . Й перші інструментальні заводи почали там будуватися тільки в період "індустріалізації" . На московії початку 20 століття в містах проживало лише 5-7% населення . Та й їхня дєрєвня ледь-ледь виживала й спивалася постійно й безперервно .
показати весь коментар
05.04.2024 22:50 Відповісти
Лохів знову продинамлять, це вже традиція.
Скоріше Україна перестане існувати ніж ії запросять в НАТО.
показати весь коментар
05.04.2024 11:38 Відповісти
Спасибо, кэп. Мы это поняли уже давно по запаху из ваших кабинетов и цвету ваших штанов
показати весь коментар
05.04.2024 11:40 Відповісти
даже удивительно, но мы с настойчивостью дауна- идем
показати весь коментар
05.04.2024 11:56 Відповісти
Потрібно Силам оборони України провести операцію із захоплення ядерних об'єктів на території пітьми, де базуються склади зі зберірання ядерних боєголовок і ***********. Бажано ще до них в комплекті й відповідні носії прихопити. Ну так не менше десятка, а то і сотню таких одиниць ядернооо озброєння.
От тоді в обмін на такий ядерний арсенал країни НАТО аж бігом запросять Україну вступити до свого альянсу.
показати весь коментар
05.04.2024 11:58 Відповісти
так займатись ядерним шантажом і терором замість проведення реформ і укріплення власної армії - це вірний шлях вступити до НАТО. Як ми раніше до цього не додумалися?
показати весь коментар
05.04.2024 12:03 Відповісти
Єдина цінність альянсу, це Можливість отримання ядерної зброї від США для розміщення на своєї території. Альянс абсолютно не перевірена структура. Якщо реально станеться Конфлікт з ядерною державою, і конфлікт не буде екзистенційним для ряду країн, то далеко не факт, що інші країни будуть приймати в ньому участь військовими. Враховуючи історію України і можливість постійного розвитку потенційного конфлікту з Росією, навряд чи США наважиться надати ядерну зброю Україні в осяжному майбутньому. Так що плекати надії на НАТО дуже примарлива стратегія. На жаль, Україна приречена бути Ізраїлем, і вижити може тільки реально розраховуючи тільки на свої сили, Все інше Не може надати Ніяких гарантій постійної і остаточної підтримки до кінця. Все, що ми можемо розраховувати, це на ситуативну підтримку, але про постійну підтримку краще забути. Треба терміново вирішувати питання з корупцією і безвідповідальністю і створювати реально працюючу ефективно державу з ефективною економікою і відповідно розбудовою оборонного комплексу та реформуванням всіх силових органів і а державних інституцій. Це наш єдиний шлях для виживання. Головна наша проблема, розкрадання на всіх рівнях і майже повна безвідповідальність чиновників вищого рівня.
показати весь коментар
05.04.2024 12:00 Відповісти
"У НАТО немає бажання приймати нового члена, який через угоду про колективну безпеку втягне його в найбільшу сухопутну війну в Європі з 1945 року"

НАТО, що ви знаєте про війну?

показати весь коментар
05.04.2024 12:35 Відповісти
21-е століття, можливо, ввійде в історію як століття акторів на історичній сцені, акторів, яких винесли на вершини владних пірамід жертви гіпнотизму і промивання мізків TV, ЗМІ - всякими і різноманітними потугами ІТ - технологій.

І як результат все несправжнє, міраж: ООН, ЄС, НАТО, папа з Риму, миротворець Китай і США як самопроголошений світовий шериф, паралізований страхом перед Кремлем
показати весь коментар
05.04.2024 13:13 Відповісти
Ну от який вступ в НАТО, якщо в Вашингтоні не мають впевненості, що уже завтра Зеля не зашле в Туреччину Арахамію і не напідписує там такі "мирні угоди", що очі на лоба в усіх полізуть? І зовсім не від щастя. Мало в НАТО Угорщини? Окрім того перемовини по входженню в НАТО, це не хриплим голосом зачитувати в ООН красивий текст написаний професійним спічрайтером, це тривалі перемовини за лаштунками. А Вова істериками в Вільнюсі яскраво продемонстрував, що це "не його".
показати весь коментар
05.04.2024 13:31 Відповісти
Може, давайте те сцикливе НАТЕ, запросимо під захист України, щоб їм жилося спокійніше. А то всираються кожен день разів по десять, блювота.
показати весь коментар
05.04.2024 13:33 Відповісти
И это правильно!
Украина не должна защищать страны НАТО, которые тянут с поставкой ей оружия и боеприпасов!
Украина после ее победы сама должна будет наладить производство всего, что ей необходимо, что бы сдерживать лаптеножников за пределами санитарной зоны.
показати весь коментар
05.04.2024 13:45 Відповісти
Да ты крутышка!💪
показати весь коментар
05.04.2024 15:38 Відповісти
👌
показати весь коментар
05.04.2024 15:41 Відповісти
Для того, щоб змінити ситуацію на користь України, потрібно відправити на перемовини Порошенка.
Та хто ж його пустить? Він візьме і домовиться. І що потім зЕрмакам робити?
показати весь коментар
05.04.2024 15:40 Відповісти
ніколи не запросять
показати весь коментар
05.04.2024 16:27 Відповісти
Якщо рашка рухне потреби у НАТО небуде.
показати весь коментар
05.04.2024 16:56 Відповісти
Проблема не в українському війську і не в українському народі.
Проблема в українській владі, при якій можна очікувати що завгодно, навіть удару в спину.
Але якщо українському народу запропонувати, наприклад, влада німецька і умови життя - гарантовані як громадянам Німеччини...
Уявляю, що український народ скаже, що "хай краще свої крадії, бо вони рідні. Ми за гамбургер не продаємось".
показати весь коментар
05.04.2024 17:25 Відповісти
Очікувана відповідь - я ж написав.
Краще жити як раби. Але при "своїй" владі.
Але Вашу таку прив"язаність українська влада навіть у ковбасу не оцінить. Літні люди, які віддали все життя Україні, часом не мають грошей на хліб.
А про ліки вже й мови не йде.
На відміну від України, Німеччина дбає про навіть літніх українців, які жодного дня не працювали "на них", так , як про них НІЯКА влада України не буде!
показати весь коментар
05.04.2024 18:01 Відповісти
НАПРАСНО!
показати весь коментар
05.04.2024 18:24 Відповісти
Що б Україна та українці не ображались на вас, сцикуни, і більше нічим вас не вантажили, дайте нам стільки зброї, щоби ми розбили вщент фашистську ********* і послали і її (рашку) і вас натівці, далеко на йух!!! Може тільки тоді вам трохи полегшає? А ми почнемо будувати свою потужну і незалежну, від вас сцикуни, державу!!!
показати весь коментар
05.04.2024 18:41 Відповісти
Причина - корупція
показати весь коментар
05.04.2024 19:36 Відповісти
маячня
показати весь коментар
05.04.2024 23:01 Відповісти
та зрозуміло що зараз не запросять . . .

цинічно кажучи, яка Україні різниця чи вийде Трамп з НАТО чи ні - якщо Україну туди не беруть ?може про Трампа не треба розганяти поки що - щоб потім не сісти в калюжу ?

якби була інша влада в Україні, то могли б зазначити термін майбутнього вступу, скажімо 2026 рік, але й цього не зроблять, бо їм зручно так як є

мені здається, Україна реально могла б досягти двох речей на наступному саміті :

1) вимагати визначити і опублікувати реальний критерій вступу України в НАТО ; всі ці відмазки про корупцію, різницю в доктринах то фігня для глядачів телемарафону. Реальний же критерій вступу України це "що і як зробити з росією ?" Раз так стоїть питання - то нехай НАТО й відповідає на нього прямо

2) досягти непублічних домовленостей про озброєння, які ніде не публікуються
показати весь коментар
05.04.2024 20:00 Відповісти
с бениным , Оманским Нариком и его фсбэшно, малоПИД,,...роской, рЫговской Кодлой Украине ни чего ни светит, ни НАТО ни Евросоюз ни победа, это существо и было поставлено кремлем для этого, но отупевшее ЗЕ Быдло это схавало....
показати весь коментар
05.04.2024 20:06 Відповісти
Сцикуни!
показати весь коментар
05.04.2024 20:41 Відповісти
Це вони знищують просто наших хлопців, бо бояться їх більше чім кацапів, і ця возня з поляками , це німців і кацапів справа, того і Макрон вмазався бо французи німців ненавидять, і хочуть їх попустити назавжди, а хто зараз може їм цим допомогти тільки Україна, а США включили-- сварку, цеж цирк, бо це чіста змова з Германією, бо це їхній перший союзник в Європі, всі бояться переросподілу сфєр впливу, але бійтися, не бійтися, а вони будуть, як би аи цього не хотіли, йде ера переросподілу, хто про це зна, той цим користується, Китай це зна, росія це зна, а ви тєрпіли.
показати весь коментар
05.04.2024 22:12 Відповісти
"https://www.pravda.com.ua/news/2024/04/5/7449949/ Стефанішина: США та Німеччина не підтримують запрошення України в НАТО "

газета https://www.bild.de/bild-plus/politik/ausland/politik-ausland/ukraine-krieg-neuer-geheimplan-von--scholz-und-biden-86192752.bild.html bild.de писала в 2023, або https://www.wionews.com/world/us-germany-forcing-ukraine-to-end-war-with-russia-and-ready-to-accept-new-boundary-report-663043 тут

"Під час переговорів між президентом Сполучених Штатів Джо Байденом і канцлером Німеччини Олафом Шольцом у березні в Roosevelt Room обидва домовилися навмисно обмежити постачання зброї в Україну та чинити непрямий тиск на президента України Володимира Зеленського, щоб той прийшов на мирні переговори з російським Володимиром Путіним"

раніше, згідно даних https://www.acq.osd.mil/news/spotlight/Ukraine-Infographic_15JAN2024.pdf міноборони США перестало заключати нові контракти на закупівлю та заміщення зброї
Зустріч була в березні 2023, останні контракти в квітні 2023 (тобто через місяць) по обом програмам USAI та PDA

Тепер, обидві країни проти НАТО

Мабуть просто дивний збіг...
показати весь коментар
05.04.2024 22:45 Відповісти
З травня 2023 року на 1 квітня 2024, передано
США
гармати M777 38шт
ППО Avenger 8шт
Bradley 77шт
Stryker 99шт
Abrams 31шт
Himars 1шт

Німмечина
ППО Patriot 6шт
IRIS-T 8шт
Skynex 1шт
Gepard 18шт
Zuzana 155m 2шт
БМП Marder 40шт
Leopard1 30шт
показати весь коментар
05.04.2024 22:58 Відповісти
Ну шо ж ви так зірку здерли з 🤡...? Таку історичну мрію 🤡коту під хвіст дерьмаковського ... а як же тепер клован у летопісь пропишеться ?
показати весь коментар
05.04.2024 23:47 Відповісти
Бо як би поводило себе по людські, та не ляпало лишнє на трибуні,то може і запросили на саміт. Там треба бути, обов'язково, бо будуть обговорювати, що з цим всім робити. На кону життя всіх країн. Але нас туди не запрошують.
показати весь коментар
05.04.2024 23:47 Відповісти