12470 відвідувачів онлайн
12 277 263

Українців більше лякає підвищення цін, ніж окупація територій та обстріли, - опитування. ІНФОГРАФІКА

Що найбільше турбує українців. Результати опитування

Українці вважають, що найбільшими проблемами протягом наступного року є підвищення цін та економічна криза.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це свідчить дослідження соціологічної групи "Рейтинг".

Так, більшість громадян кажуть про погіршення життя в низці сфер, зокрема в економічні та політичній ситуаціях країни.

Українці відповіли, які з потенційних загроз, що можуть чекати на Україну впродовж наступних 12 місяців, турбують їх найбільше.

33% назвали зростання цін та інфляцію, 32% - економічну кризу.

Водночас 27% заявили, що їх турбує посилення обстрілів, а 25% - окупація територій.

Що найбільше турбує українців. Результати опитування

На загальний психоемоційний стан українців передусім впливають переживання за втрату близької людини (40%), здоров’я та фізичне самопочуття (31%), матеріальне становище (29%), безпекова ситуація (28%), новини та події в Україні та мобілізація близьких, родичів до ЗСУ (по 23%).

Топ коментарі
+29
непугані ідіоти. хто живе у прифронтових районах та під обстрілами зовсім іншої думки
показати весь коментар
07.02.2025 14:31 Відповісти
+26
Яким треба бути ДЕБІЛОМ, щоб не боятися втратити власну землю та волю?!
показати весь коментар
07.02.2025 14:34 Відповісти
+23
Або
Підвищиння цін, чи розстріл у ямі
показати весь коментар
07.02.2025 14:33 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Нация гречкоедов🤮
показати весь коментар
07.02.2025 14:48 Відповісти
Если ты выберешь педофила, который изнасилует ребенка, то это не твоя вина. Или собьет кого-то на машине. Или еще что-то. Но если ты выберешь вора или предателя, то почему-то твоя.
показати весь коментар
07.02.2025 14:53 Відповісти
Я согласен. Но если выбрали кота в мешке как ту же Безуглу?
показати весь коментар
07.02.2025 15:08 Відповісти
Это заслуга нашего ТВ, которое работало на олигархов, которые мечтали лечь под Россию. Люди просто поверили ТВ, вот и все. Винить людей это просто низко.
показати весь коментар
07.02.2025 15:19 Відповісти
Та та працюють громадяни України які просто продалися і за бабки гнали дезу. А "люди" завали її не перевіряючи і не замислюючись. От всі бакланили відокремлення оплати за доставку за газ від вартості самого газу. А завдяки цьому змінив поставщика з Фірташа на Нафтогаз. Ціна тоді в них була одинакова але я платив без прокладки напряму Нафтогазу. З облгазу телефонували та цікавилися зміною, я відповів-"не хочу платити Фірташу".Оператор замнявся та засміявся.І все.
показати весь коментар
07.02.2025 15:27 Відповісти
Да. Но ты путаешь жертв и преступников. Украинцы всегда будут жертвами потому что в этом цель - их обмануть.
Нужно бороться с корнями проблемы и корни проблемы они всегда конкретные люди - будь то олигархи, которые любят Россию и 20 лет дестабилизировал Украину. Будь то продажные журналисты и грантоеды. Или же предатели и воры в правительстве, которые работают на олигархов, Россию и бандитов.

Люди здесь везде просто жертвы.
показати весь коментар
07.02.2025 15:29 Відповісти
І шо там такого ? Мусора он лікті кусають , ті що повтікали звідти в перший лень, а так би були в шоколаді.
показати весь коментар
07.02.2025 15:30 Відповісти
не ждать изменения. Есть проблема - решаешь вместо пустого балабольства, что люди сами виноваты.
показати весь коментар
07.02.2025 15:32 Відповісти
Просто взяти і позбавитися? Швидкі і на перший погляд прості рішення-завжди неправильні
показати весь коментар
07.02.2025 15:35 Відповісти
Но нужно бороться не с тобой, а с шахраем, чтобы он не обманул других.
показати весь коментар
07.02.2025 15:35 Відповісти
Это единственное что может исправить ситуацию. Остальное просто лишняя трата воздуха.
показати весь коментар
07.02.2025 15:36 Відповісти
На що натякаєте?На бунт? Майдан? В нинішній ситуації це просто самогубство
показати весь коментар
07.02.2025 15:36 Відповісти
Ні, треба працювати і зі мною і з шахраєм.
показати весь коментар
07.02.2025 15:37 Відповісти
Для начала перестань винить людей. Но это то чем занимается вся текущая пропаганда и дурачки, которые думают что они там что-то делают хорошее.
показати весь коментар
07.02.2025 15:38 Відповісти
Призначити 1 особу винною і все? Так легше. Не сперечався. Але де гарантія що заміна буде не гірша?
показати весь коментар
07.02.2025 15:42 Відповісти
Гарантии нет никогда. Есть проблема - решаешь, чтобы она не создавала проблем. Зло это гидра, которое постоянно отращивает себе новые головы.
показати весь коментар
07.02.2025 15:44 Відповісти
Так, гарантії немає. Шанс обману є завжди. Але коли спочатку думати, вивчати а потім вже голосувати то шанс що обранець виявиться лайном мінімальні. А якщо голосувати-обирати емоціями і дупою -95-100% обранець виявиться лайном. В мене по межоритарці пройшов Княжицький. А у тебе?
показати весь коментар
07.02.2025 15:58 Відповісти
140% ті 65% в перших двох рядка голосували за зелену патороч. Все очевидно. В 73 % ідіотів дуже добре вкладаються ті перші 32 і 33%. А от 25% це ті 25% що бачать загрозу в окупації країни... 73-відсоткова отара завжди пеклася про бабло і власні статки. А 25 % завжди пеклися про Армію_мову_віру і власну країну. Все логічно і прогнозовано
показати весь коментар
07.02.2025 18:12 Відповісти
I ви в це вiрите?! Звичайно е ждуни, але в Сумах це не критично.
показати весь коментар
07.02.2025 18:14 Відповісти
Яким боком буряти до того що ходячі шлунки роблять вигляд що війни немає.
показати весь коментар
07.02.2025 18:34 Відповісти
Нічого... Не дай Боже прийдуть кацапи вони їх нагодують до всирачки.
показати весь коментар
07.02.2025 18:37 Відповісти
Почитай уважно результати опитування: подальшої окупації, тобто бурятів з кацапами, бояться менше, ніж зростання цін та економічної кризи. Тебе ж це обурює?
показати весь коментар
07.02.2025 18:38 Відповісти
Хз може Зе виборциии
показати весь коментар
07.02.2025 18:42 Відповісти
А для чого мені їм це розповідати? У них в голові все сформовано, Це не страшилка, це реальність... Це я висловив свою думку та і адресовано це тим хто ще розуму не втратив...
показати весь коментар
07.02.2025 18:44 Відповісти
Ну то і піди цю реальність розкажи відвідувачам елітного ресторану. Вони тобі самому швидко розкажуть, хто з вас втратив розум.
показати весь коментар
07.02.2025 18:48 Відповісти
Чому мене це обурює? Те що населення переживає більше за власні шлунки аніж за окупацію, то їх право.Тільки коли окупант постукає до них у двері, то вони змінять свою думку, щоправда уже буде пізно!
показати весь коментар
07.02.2025 18:52 Відповісти
А ти особисто знаєш?
показати весь коментар
07.02.2025 18:57 Відповісти
Сейчас сложно сказать и правильно оценить данную новость, лично мне. Ведь в 2021ом и в 2022 я, досматривая неходячего родственника, получал пособие 1700 грн, а родственник пенсию 1700 грн. И вот, взрослый мужик с неходячим инвалидом выживали на 3400, то есть на 2200, так как два блока памперсов по 600 грн обходились в 1200. Как думаешь, в два человека смог бы ты прожить на 2200? (мне пришлось залезть в долги на десятку лет вперёд, слава усраине, слава косточкам от бояр депутатов и чинушей, паляниця... которую в моём городе никогда не продавали, ни второй ни четвёртый хлеб завод )

А вот и вторая сторона монеты кубика - когда фашики пришли в чужие страны, типа Швейцарии, то им, швейцарцам, было глубоко насрать на то, что название валюты поменялось, и царь стал другой национальности, ведь по факту царь всегда будет над головой, на народ всегда будут срать, а кусок хлеба... проблема утопающих в руках самих утопающих.
Вот у меня друзья первыми побежали на фронт в феврале 2022го. Первые двое имеют свою стомат клинику, третий - двух дочерей 3 и 5 лет, жену и мать, но при этом он имеет пятикомнатную, две иномарки и зарплату в пять косарей. Четвёртый - несколько офисов в аренду сдаёт и маленький магазинчик имеет, дача, пара квартир. По сути рвались и рвуться защищать те, кто пожил или живёт хорошо. А я вот по своей тех. профессии мог получить от государства 300 баксов в месяц, но в Германии - это 4,500 евро. В Израиле - это 3,500 евро при том, что работа с 10 до 14:00 но шестидневка. Чувствуешь разницу? А тех. профессия это не два и не три года - это пятёрка лет поподробильных лабораторных, чертежей на А0 и А1, курсовая длиною в курс, и дипломная длиною в столько же.
Так что, лично я, прекрасно понимаю, что война войной - а обед по расписанию. Еда во главе стола. Или напомнить, как мы, имея земли, голодали во время голодомора от рашки и КО?
С едой и здоровьем, плюс мозгами и руками из правильного места, ты в любой нормальной стране найдёшь угол. А без денег на еду пусть у тебя будет хоть 100 квартир в Киеве, и тысяча гектар земли, а продавать их придётся, чтоб не здохнуть.

пс: Что-то я сомневаюсь, что ребята, которые сейчас на нуле, шли воевать ради того, чтоб на торги по Украине шли рашка и США. Как и сомневаюсь в том, что они согласны с тем, чтобы отдавать земельные ресурсы. Война объявлена с 2015, когда Крым отхапали. Семь лет до наступления, а дебилы не придумали как и чем защищаться, на худой конец - восстановить ядерный статус и оружие. Будь у нас политики уровня Израиля, то они бы забили хрен на всех, и изготовили ядерку, вместе с ядерным статусом. А наши довели до того, что за десять лет войны теперь США и рашка будут торговать твоей, моей и нашими сраками, в том числе и землёй с ресурсами.
показати весь коментар
07.02.2025 21:18 Відповісти
Так это ж уже было, когда порох жопой к народу встал, а зеленский - лицом к народу.
Или то был сарказм?
показати весь коментар
07.02.2025 21:22 Відповісти
Ну, как человек, который когда-то участвовал в соц.опросах на платной основе, мне есть что сказать - этих вот "с улицы" как бы большинство, и именно они толкают рынок, как кровь в венах.

Патриоты... тут есть куча высказываний на эту тему, но в целом патриот не тот, кто видел как его дедушка продавал знамёна, ордена, чтоб не сдохнуть с голоду, а тот, кто имеет сейчас пенсию 200 000 и выше. Понимаешь о чём я?

А защитники - 1/3 тех, кто верил в светлое, но их кинули даже без возможности демобилизоваться, 1/3 тех кто имел богатства (и имеет) и пошёл их защищать, защищать свою хорошую жизнь,
и 1/333 это просто те, кого под руку взяли и на фронт в приказном.

Ну и в целом - ты женщин, матерей одиночек, бабушек, в учёт не берёшь? Речь в новости именно про украинцев, а не про мужиков. И они помнят, что на голодный желудок ты хрен по-воюешь. Так что, спорны твои слова, очень спорны.
показати весь коментар
07.02.2025 21:31 Відповісти
А если они подумали, что если кацапня дойдёт, то откроют границы, чтоб не оставлять людей на убой (надеюсь додумаются, если вдруг случится худшее), а в другом государстве и зарплаты нормальные и ядерные статусы, и права людей защищают чуть больше, чем когда "конституция на паузе"
показати весь коментар
07.02.2025 21:34 Відповісти
"Сытый голодного не поймёт" (с.)
показати весь коментар
07.02.2025 21:39 Відповісти
Перепроверил - не, они тогда встали перед матерями, которые не дождались своих детей с войны.
Так что мы оба перепутали.
Ну, если демобилизацию не сделают, то ещё многих не дождутся.
показати весь коментар
07.02.2025 21:54 Відповісти
Плохо смотрели.
У меня чуть ли не под каждым супермаркетом стоят попрошайки.
Кстати, при 4100 грн вы имеет право на субсидию. А что делать тем, у кого пенсия больше 4300 или ровно 4300? Отнимите в отопительный сезон 2500 грн и останется 1800. Сможете на 1800 достойно жить?
показати весь коментар
07.02.2025 22:10 Відповісти
Правильно - нужно перестать стрелять, и начать пулять...ракетами...ядерными...вернув ядерный статус...
А то когда Трамп и путлер начнут играть в свою "монополию", то останется от нашей страны тупо аграрный огрызок
показати весь коментар
07.02.2025 22:12 Відповісти
Сильно твоим предкам помогла земля во время голодомора? Спроси у них, ведь раз я пишу тебе, то они выжили и рассказали о жизни детям, а те расскажут тебе.
Мне дед рассказывал как прабабушка землю ела, чтоб не здохнуть. И что-то мне подсказывает, что к земле у неё был чисто гастрономический интерес, а не капиталистический
показати весь коментар
07.02.2025 22:14 Відповісти
А вцілому... я перепрошую... але Ваші тези і їх манера написання нагадують мені маячню не дуже здорової людини. Особливо друга та четверта.... Вітієватість Ваших дописів ..це поле вивчення для лікарів.
показати весь коментар
07.02.2025 23:04 Відповісти
Хорошо, перейду на ваш уровень интеллекта.
По второму?
Во все времена негодяи старались маскировать свои гнусные поступки интересами религии, морали и патриотизма. (с. Генрих Гейне)
"Патриотизм в самом простом, ясном и несомненном значении своем есть не что иное для правителей, как орудие для достижения властолюбивых и корыстных целей, а для управляемых - отречение от человеческого достоинства, разума, совести и рабское подчинение себя тем, кто во власти. Так он и проповедуется везде, где проповедуется патриотизм. Патриотизм есть рабство.
(с. Лев Толстой)
"Патриотизм ставит ширму перед нашими глазами, так что мы не видим, что за ней. Мы не просто не можем слышать, что другие народы не похожи на нас - это буквально выводит нас из себя. Если они не поддерживают американские взгляды или наши понятия демократии, вы злитесь на них. И это то, что от вас хотят. От вас хотят преданности тому, чему вас учат."
(с. Жак Фреско)

"Если цель религии - вознаграждение, если патриотизм служит эгоистичным интересам, а образование - достижению социального положения, то я предпочту быть неверующим, непатриотичным и невежественным."
(с. Джебран Халиль Джебран)

А теперь на БИС, самое жёсткое высказывание про патриотизм, но вот вопрос - дойдёт ли до вашего мозга --
"Патриот ли я? А что это вообще такое? Патриотизм? Вот раньше был СССР. Вы, как патриот, обязаны были любить и Украину, и Грузию… и Латвию, и Эстонию
А теперь вы, как патриот, что их обязаны? Ненавидеть? А завтра они, скажем, опять к нам присоединятся. (Ну, вдруг!) И вы их опять сразу же полюбите? Как-то всё это странно. И подозрительно. Когда люди (патриоты) с такой лёгкостью неимоверной свои убежденья и любови меняют. Как перчатки."
(с. Сергей Мавроди)

А про четвёртую - мать одиночка будет думать о том, как прокормить себя и дочь. А в случае захвата страны, она убежит и будет жить там где есть ЖРАТВА. И чхать ей будет на землю.
И вообще - будь слова про землю хоть как-то духовно обоснованы, то эмигрантов бы попросту не существовало.
Так понятней?
показати весь коментар
07.02.2025 23:20 Відповісти
... питання!! Як Ви ..с таким рівнем ІНТЕЛЕКТА виживали на 3400 гривень..а потім сподобилися заробляти аж 300 доларів???? Знання дописів відомих людей ніяк не допомогло розвитку Вашого ОСОБИСТОГО рівня у зароблянні на ЖРАТВУ?


показати весь коментар
07.02.2025 23:31 Відповісти
Какой забавный кадр.
300уе - это средняя зарплата технолога по стране, так как заводы у нас разрушены, распроданы, а те что остались - нуждаются в одном технологе на цех. А при массовом и среднем производстве, технологу нечем заняться, разве что плевать в потолок. Другое дело - Европа. Там дела обстоят иначе, производство на высоте.
Как выживали на 3400? - а ты сам попробуй и узнаешь. А как не сможешь больше, то полезешь в долги.
И только не надо трепать про умение зарабатывать. Естественно я не пахал за 300уе. А что касается нынешних обстоятельств, то отдавать родственника в дом престарелых будет только конченный идиот. Вот только государство даёт кость, а не помощь. Забавно, что слово "пособие" в украинском языке аналога не имеет. Пишется как "допомога". Как считаешь, 1700 грн можно назвать допомогой?

И как тебе, судя по всему - патриоту, живётся в Парагвай? Или ты через VPN сидишь?
показати весь коментар
07.02.2025 23:48 Відповісти
А не знаєш чому?
Знаю, конечно. Потому что
а) у нас нет достаточного количества кадров, и ты "пожалел/сделал одолжение" (на твой выбор)
б) потому что тебе позволяло здоровье вернуться
в) потому что ты жил в государстве, где образование получали бесплатно (условно, но почти всегда бесплатно)
г) ты сейчас живёшь не в Украине, и потому за патриотизм ты можешь только заикаться из-за "кордона"

Бо нікому було і нікому зараз.
Воот, верно А скажи, патриот, в этом твоя вина, моя или государства? Пришлось бы возвращаться человеку на пенсии туда, где было бы достаточно кадров. Та даже не кадров, а военной техники?

Тобі цього не дотямити
Естественно. Что ты пошёл защищать? Государство, которое не смогло за 30 лет независимости обучить достаточное количество пилотов? Или государство, которое просрало весь оборонный потенциал, фактически разворовало.

Ти НІЧОГО НЕ ЗРОЗУМІЄШ апріорі
Естественно, ведь такой важный пилот как ты, сидит в интернете и строчит комментарии. Видать там за границей куча свободного времени у пилотов, мать его в 0:15 ночи.

Твої екзальтовані та пафосні дописи стадо з 80 відсотків не зрозуміє....
Согласен - у нас большинство людей, увы, стадо. К примеру мне сегодня в ТЦК сказали принести довидку №8 при том что у меня есть справка об уходу и получении пособия. И согласно 560ой постанове, я должен принести ИЛИ ту ИЛИ иную, но не обе. А ТЦКун послал меня за второй, рогом упёрся и класть он на закон хотел. А мне фактически не на кого оставить родственника, пока я буду делать НЕНУЖНУЮ справку.

Але і ціль та висновок у тебе і стада однакові!!! ЖРАТВА!!!
Вот есть какой-то индус, есть какой-то негр из Нигерии, есть какой-то африканец - нафига они эмигрируют, если у них дома патриотизм, своя земля и прочие блага твоей больной фантазии? Открою секрет - они едут ради хорошей жизни, но в целом - ради ЖРАТВЫ.
- "В здравом уме и по собственному желанию ещё никто и никогда не отказывался от жратвы" (с. Абдулов)

У стаді іншої цілі нема. І як я бачу..свою ціль ти намагаєшся вітієвато довести.
У тебя с глазами проблемы. Я хочу донести, что не важно чьи фразы и высказывания, а важна суть этих высказываний, их смысл. Они не на пустом месте сказаны были теми, кто их произнёс. А что до меня - я по факту не военнообязаный согласно моих болезням, а вот по закону - я не прошёл ВЛК и потому меня ещё не списали по 52ой статье. Я по факту могу забрать бабушку и уехать в другую страну - для меня и бабушки границы открыты, но пожилой человек должен уходить в своей стране, в своей квартире и без нервов, а не в чужой стране в доме пристарелих. По факту у меня право на отсрочку, которую каждый ТЦК может проверить, так как всем ТЦК все гос.ведомости скинули реестры, но государство заставляет своих "патриотов" ДОКАЗЫВАТЬ право. В моём случае любой врач может ткнуть HELSI и посмотреть на мою историю болезни, или как сегодня ТЦК пробили являюсь ли я единственным родственником бабушки. Если они смогли это пробить, так же как и соц.службу, то какого хера я обязан тратить нервы и время, да ещё и на ненужную мать её справку?

Ти один зі стада....
Не, дружок - я скорее один против стада. И когда заикаются за патриотизм, то это из разряда "сытый голодного не поймёт". Ты если бы прошёл через то, через что прошёл я, то не вонял бы мне тут бредом старческого маразма. Впрочем, я сам то далеко уже не молод. Но в тебе отчётливо пованивают совковые тенденции. Ты слова Мавроди внимательно прочти и спроси себя - если в совке ты, патриот, обязан был любить Украину, Грузию, и тд, и самое смешно- роисю, то сейчас ты её не любишь, следовательно что? Ты не патриот?
На мой взгляд, патриот - это тот, кто хранит в себе культуру и воспитание своего народа, знает свой родной язык и историю. А что касается земли - ты любишь фундамент многоэтажки или свою квартиру? Если квартиру - ты можешь её перенести в другую страну по желанию? Вот есть у тебя, скажем, 50м квадратных жилья, вот продашь ты за копейки тут, у нас, а в Европе ты за эти копейки даже сарай на улице не купишь, фактически сарай.
У тебя частный дом? Супер. А у большинства молодых украинцев квартира в аренду, или живут с родителями, потому что жильё в собственной родной стране им не по карману, да ещё и зарплаты...
Короче. Я бы тебя не раз и не два ткнул лицом в дебилизм нашего государства, но подобные дискуссии ведутся с людьми, которые способны принять чужую точку зрения. А ты - совковый старик, и любишь ты не страну, а пытаешься защитить родных, своё потомство. И вот если они, после твоей смерти, уедут и хорошо устроятся в Германии, или США, то ты с того света будешь только рад, лишь бы живы, лишь бы НЕ ГОЛОДНЫ.
показати весь коментар
08.02.2025 00:31 Відповісти
У каждого свое понятие достойно жить. Субсидию получаю, стараюся все покупать по акции и поверьте гривен 200-300 можно сэкономить...
Мясо, колбаса, масло дешёвые, яйца десяток на два месяца. Чай и кофе очень дешёвые. Да, походить приходится, но чтобы сэкономить, то это того стоит. В Сумах очень давно не видела бесхатькив. А по поводу субсидии, то с пенсией 4500-5000 гр. пенсию получают. Я в теме-у моей соседки совокупный доход 7000 гр. и она получает субсидию. Сейчас 1300 гр, летом не получает. Так что вот такие дела...
показати весь коментар
08.02.2025 00:32 Відповісти
Причём тут вера в экономию?
Десяток яиц на два месяца... ну допустим. А что ж у вас в основном меню? Зная цену на мясо и колбасу, скажу что может один человек и протянет на 4000 грн, ведь субсидия покрывает 90% коммуналки. Однако прожить на 1800 вы не сможете.

Не получают. По закону нашей страны субсидию имеют право получить только те, чей доход не превышает 4250 грн. А те кто получают - скорее относятся к людям, которые на полном гос.обеспечении. К примеру судьи на пенсии, депутаты, преподаватели и прочие нахлеб бюджетники на полном гос. обеспечении после выхода на пенсию.

Добавить к расходам медикаменты и всё...
В общем, вы мне заливаете. В моём комментарии написано что делать тем, у кого нет права на субсидию и пенсия вашего размера. А ваши подруги и соседки - это из области "к теме не относится". Я вам пример ситуации привёл, вот с ней и разберитесь. Вот как в школах на математике
Дано:
X
Y

И без всяких соседок. У меня сосед ездит на люксовом авто, ставит его почти всегда перед моими окнами, и он майор ТЦК. Но я ж его в пример ставить не буд
показати весь коментар
08.02.2025 00:46 Відповісти
Які особи оплатили, за це відповідь, і отримали....
Які гроші московські, такі і відповіді!
показати весь коментар
08.02.2025 00:58 Відповісти
..о як тебе розперло!!!)))) Навіть ТЦК згадав... та про бабусю пожалівся!!! Всі твої дописи я знівелюю одним реченням!! У тому.. про що ти пишеш винна НЕ ДЕРЖАВА!!! а такі ..як ти..що в ній живуть!!! Бо державу..її закони... виконання цих законів... вибір тих..хто забезпечує законність державних дій ... РОБЛЯТЬ ГРОМАДЯНИ !!! цієї держави! Стадо будо і при СРСР... стадо залишилося і при Україні. І стадо саме собі дозволяє робити те, і тим...хто керує цією державою... а просто стадом. ..всі прогресивні зміни в державах робить розумна меншість!!... Шарль Де Голль. А у нас все робить тупа більшість... Це і є СТАДО. Ти приводиш приклади Європи та США... А не задавав ти собі питання... А чому там краще? Я не маю відповіді навіть для себе. Бо побувавши у майже всіх країнах світу... стадо повсюди. Від США до Беніну... І з Папуа до Чілі...

г) ты сейчас живёшь не в Украине, и потому за патриотизм ты можешь только заикаться из-за "кордона".... Тобі тупенькому ніяк не дотямити..що я НЕ ЖИВУ за кордоном? Навчився читати..але не розумієш, що написано?

Естественно, ведь такой важный пилот как ты, сидит в интернете и строчит комментарии. Видать там за границей куча свободного времени у пилотов, мать его в 0:15 ночи.

Так точно. Я ж постійно сижу у літаку.... Ні я... живу у ньому..))) Тупенькому не зрозуміти про різницю у п*ять годин у часі? А от ти чого на другу годину ночі сидиш тут? Втомився від відвідувань ТСК? Чи чекаєш... що збільшать допомогу на більшу? Чи як так... Ти доглядаєш за бабцею... нема на кого залишити..щоб у ТЦК сходити... ))) Хто ж Вас нещасних кормить!? Жратва..це твоя тема!!))

Не, дружок - я скорее один против стада.

Ти дуже яскравий представник стада. Який у стаді намагається говорити розумні речі... і не розуміє... що стаду твої висери по барабану!! Стадо хоче ЖЕРТИ!! І йому насрать у якій державі воно буде жерти. І ти не можеш виїхати з України..бо там тобі жерти ніхто не дасть. А ти НЕЗДАТНЕ собі там щось заробити..щоб пожерти. Бо ти такий же совок... Який не може зрозуміти...що винні у всьому члени стада. У нехватці пілотів... у створенні ТЦК.. твоїй допомозі і пенсії. СТАДО і є ДЕРЖАВА!!

Я бы тебя не раз и не два ткнул лицом в дебилизм нашего государства, но подобные дискуссии ведутся с людьми, которые способны принять чужую точку зрения.

Не дуже часто зустрічаєш людей..які самі згодні визнати себе дебілами. Бо Держава..це ти!!! От був би ти громадянином Швеції... то я твою точку зору може і сприйняв. А так ти стадо і яскравий начитаний представник стада.

На мой взгляд, патриот - это тот, кто хранит в себе культуру и воспитание своего народа, знает свой родной язык и историю.

Це на останок! Бо вважаю спілкування з тобою пустою тратою часу. Ні першого... ні другого... ні третьєго з четвертим з твого допису за тобою не видно. Тому до вислову Шарль Де Голля ти і близько не дотягуєш. Ти не розумна меншість... Ти звичайна тупа більшість... з впевненністью своєї єксклюзивності!
Тому..спокійної і тихої ночі тобі..нещасне!!))))
показати весь коментар
08.02.2025 01:17 Відповісти
Ти точно хвореньке. Я у Парагваї служу? Ідіот так і не дотягує..що це відрядження..?))) І різниця в часі 5 годин... Тупе не розуміє про простіше? І закінчу.....Спокійної ночі тобі... член господствующего класса а просто стада... який так і не зрозуміло...що Держава..це її ГРОМАДЯНИ!! Які громадяни... така і Держава! А висловлювання Шарль Де Голля ти так і не зрозумів... Бо представників стада разом з тобою в Україні більшість. і порада... Я читав тут ..що ти хворе і нещасне..невійсковозабов*язане...))) Це де ж ти так хвороби підчепило? Коли мамку та бабусю доглядав? Я у свої роки без питань прохожу авіаційні медичниі комісії... і не вважаю ..що повинен нянчити онуків. Це тобі..розумовохворому скоріш на все скоро будуть по графіку памперси міняти...бо написане тобою ..це результат твоєї дружби з трьома хлопчиками та дівчинкою. Вони точно дружать з тобою...))) Альцгеймер..Маразм .. Склероз...та дівчинка Деменція...))) Стовідсотково ..що навіть один з цих з тобою точно знайомий.
Останне сприймай всерьоз..як ти це вмієш!
Давай..хворобливе!! Вартуй бабусю....
показати весь коментар
08.02.2025 02:33 Відповісти
Як можна врятувати країну по твоєму?
показати весь коментар
08.02.2025 02:37 Відповісти
Це не станеться неодмінно, багато хто виїхав, в Канаді скільки з України?
показати весь коментар
08.02.2025 02:39 Відповісти
Скільки тобі коштує на місяць інтернет?
показати весь коментар
08.02.2025 03:31 Відповісти
В сутки 5 грн получается.
показати весь коментар
08.02.2025 05:38 Відповісти
вирощуйте коноплі
20000 грн з куста мінімум
4 штуки це адмінка
показати весь коментар
08.02.2025 06:29 Відповісти
у баб з логікою проблема ахова

пилу треба наточити, бо пиляти тупою - це до кацапів
показати весь коментар
08.02.2025 06:33 Відповісти
Менi досить i того, що у мене е. Я не з кагорти все пропальщiкiв. Я довольствуюсь тим, що у мене е та за все дякую Господа!🙏🙏🙏
показати весь коментар
08.02.2025 07:20 Відповісти
Дякую за вiдповiдь. Субсiдiя е, а за адвоката скажу:"Дай Боже щоб вiн нiколи не згодився". Я не жалiюсь i дякую Богу за все, що у мене е. Багатьом набагато сутожно чим менi...
показати весь коментар
08.02.2025 07:31 Відповісти
я не знаю хто ви
але моя мама отримує 4000 теж
цього хватає на тиждень
решту плачу я
то є я не вірю що ви духом живитесь
показати весь коментар
08.02.2025 07:31 Відповісти
Щаслива ваша мама, що живе на 12к в м
показати весь коментар
08.02.2025 07:42 Відповісти
....в мiсяць. А я живу як написала i це ваша справа вiрити ви чи нi... Менi байдуже... 😏
показати весь коментар
08.02.2025 07:46 Відповісти
бо виховала сина гідним чоловіком
показати весь коментар
08.02.2025 07:47 Відповісти
Вiд всього серця рада за вашу маму та за вас, що у вас така чудова матуся, але грошi не показаник достойностi людини... У мене чудовий син i вiн готовий вiддати менi все, що мае.... Але вiн iнвалiд 2 групи з пенсieю 2700 гр. i всю пенсiю вiддае менi, бо бiльше нi з чого...
показати весь коментар
08.02.2025 08:04 Відповісти
Що блд?
показати весь коментар
08.02.2025 09:03 Відповісти
ви мені звітувати не повинні
показати весь коментар
08.02.2025 09:19 Відповісти
І на що ти його використовуєш?
показати весь коментар
08.02.2025 10:11 Відповісти
Тобто, 150 грн на місяць.
показати весь коментар
08.02.2025 10:13 Відповісти
Я до того, що зараз повно онлайн-курсів з отримання професій, що дають змогу працювати з дома.

Програмування, веб-дизайн, тестування софта, управління контентом і т.п.

Я знав хлопля, який з ДЦП у 90-ті фінасовим аналітиком заробляв у рази більше за мене на фондовому ринку онлайн. Так це було 30 років тому, а зараз можливостей більше.
показати весь коментар
08.02.2025 10:22 Відповісти
так це робота марафону, хіба там про війну? там все добре, пєсні, пляскі, достіженія, а про війну скучно і тихо пробубнять.....нащо ті землі?!
показати весь коментар
08.02.2025 10:49 Відповісти
Ну так пишіть ще що будуть гвалтувати жінок суддів, прокурорів інвалідів, депутатів з їх елітними дружинами і т.д. і розграбують десятки квартир і будинків депутата ОДНОГО, а депутатів сотні. Ось дедепутати накупляли Ролс Ройси нові останні, також певно для москалів. Багато людей на ЗСУ віддали останнє і тепер аби вижити.

Оці лякачі допотопні можете лишити тільки собі.

Наразі закордонні видання вже пишуть, що в Україні лишилося 30 млн людей, з яких 10 млн пенсіонери, і це дуже мало на таку величезну територію.

Влада створила такі класні умови життя, що з 52- млн лишилилося 30 млн і то це приблизно, бо перепис переносили 4 рази, щоб не спалити масштаб катастрофи.

Для порівняння Німеччина менша за територією, а населення 85млн !!! Тобто по книгах населення 30 млн на таку величезну територію України це не просто мало, це пустота.

А тепер отакі писаки лякають, що москалі прийдуть, ну то для цього влада все робила 30 років, щоб українці тупо вимерли, а мати дітей було дорого. 800 грн платять на дитину, а це 2 пачки каші дитячої. Без населення не буде країни.

Наразі Українці вимирають такими темпами, яких не було з часів голодомору. Тому то люди і паряться над цінами.

А у 70% молоді України (до 40 років) нема свого житла, це офіційно, тому вони взяли свої 2 сумки і звалили, а москалі нехай грабують сотні квартир депутатів, суддів і чиновників. Тільки наприклад у депутата Карплюка Ірпінь це що знайшли 78 квартир!!!! у одного. І сам його квартири і таких як війн будуть грабувати москалі в першу чергу.
показати весь коментар
08.02.2025 11:04 Відповісти
При поганому Янику масово купували нові елітні авто, будували будинки, їздили відпочивати на закордонні курорти, проводили європейський чемпіонат з футболу, мали Крим і Донбас, мали стабільну гривню, ні з ким не воювали...
То може Ваші знайомі таки у чомусь праві?
показати весь коментар
08.02.2025 11:25 Відповісти
Хтось повинен вас захистити. Але ж бачите, як проходить мобілізація, та як надається допомога західними країнами, як українська влада продовжує розкрадати бюджет. Тому у кожного українця надія тільки на себе - або йти самому на фронт, або кудись виїхати. Західна Україна, або інші країни.
показати весь коментар
08.02.2025 11:25 Відповісти
То что вы описываете - это называется нищета. Просто страшно себе признаться.
показати весь коментар
08.02.2025 11:27 Відповісти
Давно відомо, що ті хто сотнями пише гнівні коментарі, обзиває і т.д. сам в реальному житті ніколи і нічого не зробить, хай це роблять інші, а вони так і далі будуть строчити гнівні коментарі.
показати весь коментар
08.02.2025 11:32 Відповісти
Судячи більшість мають дивіз .., моя хата скраю…» забуваючи що будучи скраю*, завжди е більший шанс для пограбування домівки…про що сама історія не раз підтвердила
показати весь коментар
08.02.2025 12:24 Відповісти
Оце й є гірка правда.
показати весь коментар
08.02.2025 12:29 Відповісти
Опиування кишенькового ОПівського "Рейтингу". Злиття територій під виглядом наріДовляддя.
показати весь коментар
08.02.2025 12:52 Відповісти
Ну а що ви хотіли, 3 роки залякування людей коли їх дійсність і без того страшна і безнадійна - більше не працює.
показати весь коментар
08.02.2025 12:52 Відповісти
Все за вас робити? Є сайт Мінфіну, там сказано скільки на казначейских рахунках було за кожен місяць кожного року.
показати весь коментар
08.02.2025 12:58 Відповісти
Дорогенька, я маю велику вiру та надiю на Господа Iiсуса Христа i я та мiй син пiд Його захистом!🙏🙏🙏 I це не просто слова... Доби не хвате, щоб розповiсти скiльки захисту та допомоги ми вiд Нього отримуемо! А прийде час, то i в Европi дожене... На початку 22 року мама з двума дiтьми виiхала в Iталiю та коли вони доiхали автобусами до кiнцевоi дороги, що вспiла мама це вийти з дiтьми з автобуса, помахать рукою друзям та померла. Про це писали в ЗМI. За дiтьми виiхав батько.😢
показати весь коментар
08.02.2025 13:22 Відповісти
Я міг би тут на всі ваші розповіді по пунктах відповісти. Від того шо платив совок за народження дитини до того в кого є житло, а в кого немає. Але не буду бо це займе дуже велику портянку і ви нічого не зрозумієте. Тоді хто вам заважав всі ці роки звалити до кацапів. Ви ж натякаєте шо у них там все добре та немає чого їх боятися. Ви ж всі ці роки мабуть голосували за ригіАНАЛів, жЮльок та комуняк які вам дуже солодко розповідали как харашо жилося прі ссср.
показати весь коментар
08.02.2025 13:23 Відповісти
А ви що конкретно зробили?
показати весь коментар
08.02.2025 13:46 Відповісти
Можливо, бо зелені мухи здатні до маніпулювання. Але й спрощувати стан речей не варто.
показати весь коментар
08.02.2025 13:55 Відповісти

Ніяких пруфів про 100 тисяч не існує. "Авансові платежі" та "термінові рішення" - це звичайне наповнення тих рахунків, яке відбувається кожен місяць.
Про "Янукович все вкрав і вивіз" розповідайте іншим лохам.

Ніяких кримінальних справ щодо цього не було відкрито. Звичайно не буде відповіді чому, якщо "вкрали все".
показати весь коментар
08.02.2025 14:18 Відповісти
Ню-ню! 😁 А де у цьому графіку 37.02.2014? Нема? 😊 Тому і маніпуляція.
показати весь коментар
08.02.2025 14:30 Відповісти
я доволі часто купляю стареньким людям іжу в магазині, вони підходять просять купити їм щось, не гроші просять а саме їжу. Іноді сама щось купляю та віддаю якійсь старенькій людині, яка потребує допомоги, це ж видно по людині. Якщо немає чого їсти, зверніться до когось в магазині, попросіть купити вам щось. Добрих людей багато. Просто іноді, коли пропонуєш комусь щось купити, чи гроші, людина може образитися. А якщо людина просить, то я завжди купляю їй щось поїсти. В цьому немає нічого ганебного. Ви ж не пустелі живете! Звісно це погано, коли не вистачає грошей, звісно я не кажу що в нас все чудово, але ж в країні війна. Будь яка країна, в якій йде війна, потерпає від економічної кризи. Але, судячи з кількості автівок в моєму місті, при такій вартості палива - то і не дуже то і схоже на тотальну кризу.
показати весь коментар
08.02.2025 15:16 Відповісти
Ну так давай, якщо в тебе є. Окрім яйценюхівського *******, який за 3 дні ніби-то наколядував якимось чином мільярди, нічого немає.
показати весь коментар
08.02.2025 15:32 Відповісти
Не варто плутати українців і шматки лайна. Згоден, що останніх більше.
показати весь коментар
08.02.2025 15:36 Відповісти
А тобі не приходило на думку, що раз немає іншої інілрмацвї і не було спростувань одразу, в тому числі і від того ж Мінфіну, то це власне і є правда? 😊 Всі варіанти "серез деякий час" не розглядаються, бо всю історію фальсифікують власне через деякий час, коли люди, а тим паче люди - інфузорії забувають, що було тиждень тому. 😊 Стосовно КамАЗів януковоча, які виїжджали з Межигір'я, то їх не бачив лише сліпий, дурний і той, хто не хотів бачити.
показати весь коментар
08.02.2025 15:51 Відповісти
Ні, не приходило, якщо окрім яйценюхівського ******* більше нічого про це немає. Всі чомусь повинні були повірити, що кролік наколядував мільярди сам по собі.
Так казна знаходилась в Межигір'ї і саме ії Янукович вивіз? Золото Полуботка теж мабуть в тому камазі було.
показати весь коментар
08.02.2025 15:56 Відповісти
Можливо і було. Золото Полуботка. Можливо щолотий батон з унітазом саме з того золота.
показати весь коментар
08.02.2025 16:00 Відповісти
Перевод стрілок ))) Як мінімум не пишу дурню в коментарях. Ну і збираю дрони і зарядні станції для ЗСУ, нажаль за гроші які дають ЗСУ, бо я не волонтер і заробляю не багато.
показати весь коментар
08.02.2025 18:10 Відповісти
Сторінка 1 з 3