7518 відвідувачів онлайн
16 270 220

Війна в Україні дуже мало означає для США, - син Трампа

президент США Трамп із сином Дональдом

Син президента США Дональд Трамп-молодший вважає, що війна в Україні не має великого значення для Сполучених Штатів.

Про це він написав у соцмережі X, повідомляє Цензор.НЕТ.

Син Трампа, коментуючи заяву свого батька про Володимира Зеленського та війну в Україні, написав:

"Він не помиляється, люди. Давайте зупинимо непотрібну смерть і нескінченні витрати на війну, яка для нас дуже мало означає".

син Трампа про Україну

Заяви Трампа про Володимира Зеленського

Нагадаємо, 19 лютого президент США Дональд Трамп у новій заяві назвав українського лідера Володимира Зеленського "диктатором без виборів", бо він нібито переконав Америку "витратити на війну 350 млрд доларів".

Напередодні Трамп заявив, що в Україні потрібно провести вибори, бо рейтинг довіри до Зеленського впав до 4%.

Станом на першу половину лютого 2025 року 57% українців довіряють президенту Володимиру Зеленському, не довіряють - 37%, йдеться в дослідженні КМІС.

Володимир Зеленський назвав дезінформацією заяви про 4% його рейтингу.

Топ коментарі
+57
США більш не існує. Тепер є лиш шавка Кремля.
показати весь коментар
19.02.2025 21:05 Відповісти
+49
Це талант. За такий малий строк, так опустити наддержаву.
показати весь коментар
19.02.2025 21:07 Відповісти
+28
Дєвочка Нійлона маска не повина лізти в політику
показати весь коментар
19.02.2025 21:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Ну те що каже цей дятел, це результат його присутності при розмовах батька з кимось!!! Про що я казав раніше і не раз!!!Трамп на поп'є ще крові!!!
показати весь коментар
19.02.2025 22:01 Відповісти
І що? США мали би завдавати ударів по москалям? Бо ж по іншому має бути моральна і політична відповідальність.Напав агресор,з ядерними бомбами.Ніхто в це не буде лізти.

А в 2003 році чого США почали бомбити? Там хімічної зброї не було.Всупереч ООН почали операцію.Я до того,що ті хто в є постійним членом Радбезу ООН,то їм можна майже все.Москалі там сидять,якраз.

І США в 1991 році воювали там за нафту,а не за якусь демократію.
показати весь коментар
19.02.2025 22:01 Відповісти
Воно той що слухає що каже батько!!!
показати весь коментар
19.02.2025 22:02 Відповісти
Мнение сынка-дебила ничего не значит для Украины. Семейке Трампов не дали Гренландию, Канаду и Панамский канал. Отчего трампушкам очень обидно. И ничего, пережили пока сей казус.
показати весь коментар
19.02.2025 22:03 Відповісти
По моему Трампу грозит импичмент, так обоссать Штаты и Белый дом со Спасской башни ещё никому не удавалось.
показати весь коментар
19.02.2025 22:07 Відповісти
Цей трампівський недоумок ******** стріляти червонокнижних звірів та публічно хизуватись "трофеями". Розбещена конченим папашою тварюка, дах якої зірвало від безкарності.
показати весь коментар
19.02.2025 22:08 Відповісти
"Он не ошибается, люди" - получается он также верит в 350млрд.
При этом именно Украина уговорила США дать 350млрд, и сделала это так искуссно, что никаких документов, свидетелей и фактов - даже президент США не может найти.

Если учесть заявление "США корумпрированнас страна" - то получается внутри США украли все деньги.
А любое финансирование например войск США в ЕС, или иных союзников также бесполезно т.к. все украдут в США, что потом концы не найти.

По оружию, както в новостях только дроны
Никаких F16, F35, Абрамсов не наблюдается
Интересно по какой цене поставлено 0 самолетов, 31 танк, 21 хаймарс, 3 петриота
что в сумме с деньгами набралось на 350млрд

По ценам вообще ничего не сходится
"Бухарест впервые изъявил желание приобрести 32 истребителя F-35 в прошлом году на сумму 6.4млрд долларов"
"Державний департамент США погодив можливий продаж Греції винищувачів F-35А та пов'язаного з ними обладнання орієнтовно на 8,6 мільярда доларів. Уряд Греції звернувся до США з проханням придбати до 40 винищувачів F-35 "
"Госдеп, как сообщается, принял решение о возможной продаже правительству Хорватии "высокомобильных артиллерийских ракетных систем M142 и связанного с ними оборудования и услуг ориентировочной стоимостью 390 миллионов долларов" за 8шт хаймарсів + обладнання

Т.е. вся техника, не считая снарядов, ракет и т.п. в сумме будет на 4-5млрд
Где остаток 345млрд - реально никто не знает
Т.к. через банки это легко отследить, если привезли кешем - то где взяли такой объем в США
Даже для перевозки грузовыми самолетами надо около 30 рейсов

По меморандуму
п3. утримуватись від економічного тиску, спрямованого на те, щоб підкорити своїм власним інтересам здійснення Україною прав, притаманних її суверенітету, і таким чином отримати будь-які переваги.

Как раз придуманная сумма в 350млрд, и требование теперь вернуть придуманную сумму - является прямым нарушением п.3 меморандума

Есть другая схема
США признали, что ковид из биолаборатории
Маск нашел доказательства, что разработка ковида финансировалась программой USAID

Народ Украины заслуживает, чтобы США оплатило издержки понесенные вследствии пандемии.
Да - таких обязательст не существует в мире
Но виновник найден
Ущерб нанесен
Виновник в состоянии оплатить "издержки" пострадавших
показати весь коментар
19.02.2025 22:10 Відповісти
Как, если у них полный контроль на конгрессом и сенатом. Это стандартный американский цинизм. Украине готовят Афганистан 2
показати весь коментар
19.02.2025 22:10 Відповісти
Смішний цей випердок трумпа..😝
показати весь коментар
19.02.2025 22:12 Відповісти
Тут ви не праві - вони існують, хоч і з паскудним іміджем. А те що наша війна " дуже мало означає" для американців є оцінкою нікудишньої роботи нашого МЗС на протязі 10 років. Ніхто крім наших дипломатів не зобов'язаний був донести до суспільства США, що в результаті виконання Україною Будапештського меморандуму, їхня країна на протязі 27-28 років економила по 50 млрд дол щороку, які не витрачала на оборону для балансу зі знищеним балістичним арсеналом. Ніхто крім наших дипломатів не зобов'язаний був донести, що не тільки рашка, а й США несуть відповідальність за збитки, які Україна отримала в результаті невиконання гарантами своїх зобов'язань. Ніхто не доніс і не доносить до американців, що Україна має повне право вимагати в Міжнародному суді від США на рівні з рашкою фінансову компенсацію за половину чи третину шкоди, яку заподіяла нам війна. І все це не донесли в час безмежних можливостей для розповсюдження інформації і впливу тиким чином на рішення політичних еліт. Наші дипломати самі перші паскуди, а потім вже трампи-срампи, байдени і обами.
показати весь коментар
19.02.2025 22:12 Відповісти
Так, але він той, що теж дає поради. Старий до нього прислуховується, не зважаючи на те, що ця істота немає а ні досвіду, а ні освіти, ніколи не працювало та навіть не збирається цього робити.
показати весь коментар
19.02.2025 22:13 Відповісти
а хіба Трамп не говорив ху йлу, що якщо той полізе в Україну, то він, Рудий, ***** по мацкві і знесе ці купола? говорив таке? говорив.
показати весь коментар
19.02.2025 22:14 Відповісти
Ну і слава Богу, а то я вже думала, що вони там всруться від цієї війни, можна піти, випити пігулку й далі домовлятися з ким завгодно, навіть з білими ведмедями…
показати весь коментар
19.02.2025 22:17 Відповісти
О бачиш, а ти питаєш хто воно!!! Справжнє трампістське гівно!!!
показати весь коментар
19.02.2025 22:19 Відповісти
Як громадянин США, якому пох на Україну, бо наші дипломати за 10 років не знайшли часу достукатись до нього і ще 335 млн через аменриканські ЗМІ і розтовкмачити, чому США теж відповідальні за порушення рашкою умов Будапештського меморандуму. Поняв?
показати весь коментар
19.02.2025 22:20 Відповісти
...нам.....
показати весь коментар
19.02.2025 22:21 Відповісти
а в чому заключається холуйство?
показати весь коментар
19.02.2025 22:21 Відповісти
подружка маски
показати весь коментар
19.02.2025 22:22 Відповісти
нема такого в будапештському меморандумі.
показати весь коментар
19.02.2025 22:22 Відповісти
Вже є інфа, що 100 тис підписів для імпічмінту зібрали, але навіть, якщо процес запустять нам нагадити він встигне, тим більше, що судячи з усього Зеля вже на старті жде команду, де підпісять.
показати весь коментар
19.02.2025 22:26 Відповісти
Трохи не так, якщо ти гандон, то гандон в усьому. І розмір країни тут не причому. Пардон, але це стиль життя.
показати весь коментар
19.02.2025 22:26 Відповісти
Словачина і Словенія то є дві різні країни .
показати весь коментар
19.02.2025 22:28 Відповісти
Гарно, ніщеброд, це чисто монголоївський вислів!!! Тож ти потвора мокшанська, заблукала тут!!! То йде на ..уй!!!
показати весь коментар
19.02.2025 22:28 Відповісти
Просто більш відвертий.
показати весь коментар
19.02.2025 22:29 Відповісти
не подавився скомпельованим ************* відео?
показати весь коментар
19.02.2025 22:38 Відповісти
тебе любарський лайкнуло
показати весь коментар
19.02.2025 22:39 Відповісти
дурника він і в США дурник
показати весь коментар
19.02.2025 22:41 Відповісти
ZEkloun kaneshno davbaiob , no teper na fone amerikanskih davbaiobov , on uzhe nitakoi i davbaiob ....
показати весь коментар
19.02.2025 22:48 Відповісти
А Чехія то третя країна. Місто Злін там.
показати весь коментар
19.02.2025 22:54 Відповісти
Ага - https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%8F_%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BF .
показати весь коментар
19.02.2025 23:00 Відповісти
Ага! Мати чорнявого бороданя є Івана Марі Трамп (англ. Ivana Marie Trump), до шлюбу Зельнічкова (чеськ. Zelníčková; 20 лютого 1949, https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%BB%D1%96%D0%BD Злін, Чехословацька Республіка).
показати весь коментар
19.02.2025 23:10 Відповісти
Бог любит троицу, влепят ему импичмент третий раз и в этот раз будет измена и сговор с ******.
показати весь коментар
19.02.2025 23:10 Відповісти
Меланія роспутна жіночка. Но не настільки щоб у 7 років народжувати.
показати весь коментар
19.02.2025 23:14 Відповісти
Вибачаюсь а був не правий - то син від першої а не від другої Трампа .
показати весь коментар
19.02.2025 23:17 Відповісти
А сперматозоїд трампа сказав правду. Особисто їм дійсно не має ніякого діла до України і її долі. Це факт і про це треба пам'ятати завжди.
показати весь коментар
19.02.2025 23:18 Відповісти
Я його не дивлюся.Хоча знаю,що мали бути дебати.Якщо він мався на увазі.
показати весь коментар
19.02.2025 23:41 Відповісти
Що? Це ви всі їх дивитеся.Якби їх не тягнули на наші екрани.то я би навіть і не знав,хто це.
показати весь коментар
19.02.2025 23:42 Відповісти
Так а за Трампа скільки захопили території? Нуль кілометрів і нуль метрів.Байден казав,що ***** знає,що за мене його тиранія закінчиться.Це він перед виборами казав.А Сталася кривава війна в Європі.Чогось ви всі не розповідаєте про спічі Байдена.Ви всі роки тільки за Трампа говорите.

Чого в тебе до наших немає претензій? Україна роки розпродувала совєцькі запаси.Були новесенькі танки і літаки.А ти і не тільки вчепився в ЯЗ? В нас циклу обслуговування навіть не було для неї.А звичайної зброї було дуже багато.Купа людей обзолотилася на продажі.

До речі,Байден був один з ініціаторів,щоб зброю забрали.Є відео 1991 року.Обама бувши сенатором інспектував утилізацію снарядів.Десь в середині 2000-х.
показати весь коментар
19.02.2025 23:49 Відповісти
Та ми якось і не сумнівались...
показати весь коментар
19.02.2025 23:54 Відповісти
ви топили проти байдена і за трампа весь час!!
показати весь коментар
19.02.2025 23:59 Відповісти
неначе сучки з кобелями злягалися піндоси з москалями
показати весь коментар
20.02.2025 00:01 Відповісти
ти придурок? Трамп уже на посаді місяць. скільки за цей час кацапи захопили української території, ти не в курсі? тож завали своє їпало і пропади з цього сайту, виродок. Байден коли був на посаді, то його теж пісочили за те, що повільно надавав зброю Україні. тепер при посаді Трамп. тож логічно тепер питання до нього. і якщо вже лізти в історію, то річ не в самому яз, а в тому, що тоді Штати тиснули на Україну, щоб вона позбулася яз. і от тепер за той тиск і має бути політична і моральна відповідальність у Штатів. і притомний Президент цієї країни ніколи не дозволить собі тиснути на Україну, щоб вона йшла на здачу своїх земель кацапам, гарантом цілісності якої є підпис американського Президента під Будапешстським меморандумом (і неважливо яке тоді було прізвище у тодішнього Президента).
показати весь коментар
20.02.2025 00:14 Відповісти
Син від батька недалеко втік. Таке ж тупе дурбело...
показати весь коментар
20.02.2025 00:17 Відповісти
Він говорив,що за нього би не напали.І за попередньої каденції жодного кілометра не захопили.Я мав на увазі попередню каденцію.Зараз це все ще з попередньої адміністрації.

Як ти собі все уявляєш? Ну буде така війна і далі що? Втрачатися території будуть,при такій війні? Будуть.Вундервафе не нададуть,для розгрому.Москалі повідводили всі літаки.з близьких аеродромів.А нам надавали тільки зброю на 300 км дальності і чітко казали,куди можна стріляти.

Томагавків не нададуть.

Сам завали.Коли на війну?
показати весь коментар
20.02.2025 00:33 Відповісти
Як по Вашому!? У 1941 Сталін би зупинив війну, якби дав наказ Червоній Армії перестати стріляти?
показати весь коментар
20.02.2025 01:20 Відповісти
Яблуко від вишеньки недалеко котиться...
показати весь коментар
20.02.2025 01:35 Відповісти
ти мав би моральне право таке патякати якби ти сам був зараз в окопі..

немає значення яка каденція. він при посаді зараз. і зараз кацапи при його каденції нападають кожен день. тож цей агрумент до сраки. бо це не аргумент. це спосіб перекласти відповідальність на попередників.

як уявляєш? є стаття 51 Статуту ООН про колективну оборону. тож під приводом цієї статті, не під егідою НАТО, а саме під приводом цієї статті 51 на базі уже сформованого Рамшатйну формується контингент військ Антипутінської коаліції на чолі США і Британії як підписантів Будапешта, а також всі разом вони мають вплинути ще і на Китай, який теж приєднався до підпису Будапешта, щоб той виділив і свій контингент військ і цей контингент військ заводиться на територію України для допомги ЗСУ вигнати агресора із своєї землі і таким чином відновити світовий порядок і на ділі продемонструвати силу Міжнародного права, яке всі сторони повинні поважати, раз живемо усі на одній планеті.
показати весь коментар
20.02.2025 02:19 Відповісти
Я маю право запитувати,бо такі як ти,маючи якусь бронь,******* патякати.

Мрій про статті.А їх не буде.Європа може надішле контингент,коли бойові дії призупиняться.Можеш звісно не погоджуватися,але реальність інша,від мрій.
показати весь коментар
20.02.2025 02:28 Відповісти
Міжнародне право практично не розповсюджується на тих,в кого є термоядерні бомби.Це якраз ті,хто є постійним членом Радбезу.
показати весь коментар
20.02.2025 02:30 Відповісти
Тут ж потрібно не просто вигнати,а зробити так,щоб москалі не могли обстрілювати територію.Фактично потрібно розвалити весь москальський ВПК і воювати на їхній території.А це означає,що ядерні бомби полетять.
показати весь коментар
20.02.2025 02:32 Відповісти
Міжнародне право розповсюджується на всіх. інакше ти - терорист, якщо порушуєш Міжнародне право, кроїш кордони силою і при цьому шантажуєш світ ядерною зброєю. ядерна зброя - це зброя стримування, а не терору. бл.. ти реально *******, якщо цього не розумієш. лікуйся.
показати весь коментар
20.02.2025 02:36 Відповісти
достатньо вигнати. і надати далекобійну зброю Україні для захисту. якщо далі буде прилітати, то Україна буде відповідати. задушити кацапів санкціями, а не знімати їх як зараз вже йдуть розмови. без продажу нафти чи продажу нафти в 0 чи в кілька доларів прибутку кацам буде вже не до війни. тоді вони будуть на ножки Буша гроші тратити, а не на ракети. яйця політичні потрібно мати. а то замість розрекламованого миру через силу проти агресора, бачимо зараз спробу провести мир через силу проти жертви агресії. срамота.
показати весь коментар
20.02.2025 02:41 Відповісти
Не достатньо.Далекобійна зброя,це яка? Томагавків не нададуть.А це найбільш далекобійна.Мир через силу,це звичайне балабольство,як ті безпекові угоди,що підписували.

Фіни колись також поступилися.Навіть території втратили.
показати весь коментар
20.02.2025 02:46 Відповісти
томагавк - це звичайна крилата ракета по типу кацапського калібра чи Х-101. там бч 450 кг. у нас уже на фінальних стадіяї розробки далекобійних ракет/дронів з дальністю не менше за дальність томагавка. і в рази дешевше. вже навіть запускали дрони по кацапії, які на собі несли звичайні фаб 250 і бомбили там заводи і нпз. і не потрібно ніяких томагавків. дорогезних. дрони набагато дешевші і бч там не набагато менша як в томагавка. томагавка можуть збити, а дрони можуть непомітно до цілі підлетіти і відбомбитись, та ще й назад повернутись.
показати весь коментар
20.02.2025 02:58 Відповісти
фіни. це було під час 2 Світової. тоді ще не було ООН, не було Статуту ООН. все було похерено. зараз якщо не відновити Міжнародне право, то через рік-другий може спалахнути нова світова війна. бо ж у багатьох почнуть зараз руки чесатися. он дивіться, у кацапів вийшло. посунули кордони і нічого їм. ну тоді ми чим гірші? нічим. і знову спалахне. Венесуела захоче добити Гайану, наприклад. в Африці непочатий край роботи для нових хутінів. і так далі. планета велика, довбойобів вистачає. о, бл ніяке Міжнародне право не діє, ну його нах. тоді будемо розробляти свою ядерну зброю для захисту. і ядерка по світу буде рости, як гриби після дощу... тож твоя аналогія із фінами - то просто аби ********** агресію кацапів. ти ж за це тут постійно і топиш.. це ж очевидно.
показати весь коментар
20.02.2025 03:08 Відповісти
Ця ракета надточна.ю нас немає саме такої ракети.Те що є,несе маленький заряд.Безпілотники також.Наближено це Нептун.Але там меншей заряд і дальність дії.

Ти також маратону надивився? Там знищено кілька складів.І окремі ємності від нпз.Навіть на супутникових знімках видно,що не повністю нпз.Були казали,що до кінця 2024 року в москалів не буде нпз.Але ж як видно,це не так.

Дрони що не видно,якщо той дрон,як АН-2? Це малесенькі непомітні,якщо вони з композитних матеріалів.Москалі день в день шахеди запускають.Ти якесь таке вже пишеш,наче жертва екрану.

США тупі,а тут генії сидять.Але до мінометів міни з браками.Ти порахуй скільки москалі шахедів вже запустили і чи може таку кількість Україна виготовити.Так в них ще є різні ракети.

А ракети на багато ефективніше,для жирних цілей.Прилетить кілька Томагавків і цілого нпз не стане.
показати весь коментар
20.02.2025 04:33 Відповісти
Не буде світової війни.Війни після другої світової постійно йшли.В Африці і так війни йдуть.Але це не світові війни.Не буде ніяка ядерка рости.Це казочки.Її не легко зробити.Північним корейцям завезли.Пакистанцям також,та й індусам допомогли.В Іранців її ще поки офіційно немає.І в нас не буде.Це не виправдання кацапів.Бо я їх ніколи не хвалив іх і жити на кацапії і як кацапи не хотів.Навпаки,я проти кацапів.Ви вже всі казали що до виборів в США,а в реальності що сталося?
показати весь коментар
20.02.2025 04:42 Відповісти
та якого нах марафону. ніколи не дивився і не збираюсь дивитися. пару складів кажеш. ну-ну. )) кацапи уже тимчасово заборонили експорт своїх нафтопродуктів. а це значить, що по тим нпз добряче попали. і без томагавків. стратегічний арсенал у Торопці, що там аж земля піднімалась як у фільмі "2012" теж без томагавків знищили.
та й говорити ствердно, що Україна не отримає томагавків теж не можна. ти - це не істина у першій інстації, а кацапський бот. є інші джерела інформації. і вони говорять, що Україна отримає від США усю зброю, крім ядерної. тож ти, кацапський сраколизе, завали своє їпало і пропади з цього сайту, бо схарив уже..
показати весь коментар
20.02.2025 04:43 Відповісти
Трамп тільки що сказав, що буде. тільки не при ньому. та навіть і при ньому може спалахнути. якщо він буде і далі ху йлу лизати сраку і хєрити Статут ООН, на якому зараз і так вже ледве тримається світовий порядок.
показати весь коментар
20.02.2025 04:46 Відповісти
Там каби були.Але кількість запусків кабів не зменшилась.Так,кілька складів.Я на кацапії ніколи не був.Тобі щось не подобається,то одразу бот.Докажи що я бот.

Ага кораблі дадуть з Томагавками. Точно жертва маратону.Сам завали придурку.Ти сам коли на війну?Чи думаєш відсидітись на сайті?
показати весь коментар
20.02.2025 04:51 Відповісти
Світових війн не буде.
показати весь коментар
20.02.2025 04:53 Відповісти
а де твій дружбан Mod Dom? такий же упоротий трампіст і довбойоб, як ти. тільки ти тут зараз топиш за підписання угоди Україною з кацапами із здачею земель, а той довбойоб тут постійно топив за те, шо Трамп такого ніколи не допустить і завалить Україну зброєю. і.. десь пропав той добвойоб вже із цього сайту. шось не заходить вже сюди у світлі останніх подій і заяв Трампа, в яких Трамп вилизує ху йла і застосовує силу до Зе і до України. тож ти теж зроби послугу і пропади накуй з цього сайту.
показати весь коментар
20.02.2025 04:58 Відповісти
це тебе не буде.
показати весь коментар
20.02.2025 04:59 Відповісти
Я його і не знаю.Навіть не спілкувався з ним.В мене зараз тут дружбанів немає.Ти від мене не розумніший.Вже патякали ви всі за вибори.Я не казав,що Трамп завалить зброєю.Я не топлю.Я кажу що буде.Я би хотів щоб взагалі війни не було і ніяких смертей.І угод щоб не було.Але хотіння,це не реальність.
показати весь коментар
20.02.2025 05:07 Відповісти
Колись не буде.Я не вічний.Може навіть ракета вбити.Бо біля дому літали москальські калібри,та й не так давно,Х-101 летіли.Шахеди ще ні разу близько не літали.Але ще також можуть напевно.Все можлдтиво.А тобі порада,не бажай зла,бо до тебе повернеться.
показати весь коментар
20.02.2025 05:12 Відповісти
А ти хто такий,щоб мені вказувати? Вказуй своїм родичам.Пропадай сам.
показати весь коментар
20.02.2025 05:18 Відповісти
о, то ти в Україні. ) і так все ствердно знаєш, що Україні не дадуть томагавків, що в мене склалось враження, що ти десь в кабінеті біля самого Ілона Маска сидиш і володієш усіма інсайдами. )) а по факту в Україні сидиш. і не спиш ночами. ) ракети ловиш із шахедами. ну ну.. "інсайдер" мля..
показати весь коментар
20.02.2025 05:22 Відповісти
а ти хто такий, щоб топити тут за Трампа і штовхати Україну підписувати з агресором угоду про втрату земель? замість того, щоб топити того Трампа, щоб той не штовхав Україну до здачі земель. ти ведеш себе як ворог України.
показати весь коментар
20.02.2025 05:30 Відповісти
З чого Томагавки пускати? До недавнього часу,не було наземних пускових установок.Раніше ще був комплекс Грифон,який спеціально для Томагавка з ядерною бойовою частиною призначався,але давно знятий з озброєння.На літаки ця ракети не йде,була версія,але закрили програму.Лишаються тільки кораблі.І це не рахуючи,що США ще в треті країни не передавали зброю стратегічного напрямку.Атакамсів не надавали в достатній кількості і ще багато чого іншого.

Ти також не спиш.Ракети не ловлю.Але літали біля мого дому.Такий в них маршрут.Це ***** їх пускає.
показати весь коментар
20.02.2025 05:33 Відповісти
подзвони в Пентагон, там скажуть з чого можна томагавки пускати. все, досить. бо реально хариш..
показати весь коментар
20.02.2025 05:39 Відповісти
Так я не штовхаю.Я кажу,те що буде.Це мої думки.А за Трампа,чи проти Трампа,це також мої думки.Я не здавав землі,до мене претензій бути не може.
показати весь коментар
20.02.2025 05:39 Відповісти
ти не можеш знати те, що буде, сидячи тут в Україні. на Нострадамуса ти не схожий. на інсайдера з Білого дому чи з Пентагону тим більше не схожий. тож не потрібно від тебе тих твоїх "інсайдів". ти навіть не знаєш чи прилетить по тобі завтра шахед чи ракета. досить, не хар більше..
показати весь коментар
20.02.2025 05:43 Відповісти
Я написав вже з чого.Це щось придумуєш.
показати весь коментар
20.02.2025 05:47 Відповісти
Є наземна версія,але тільки тільки прийнята на озброєння.Таке не дають.На посилання,на вікіпедію:

https://uk.wikipedia.org/wiki/Tomahawk_(%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B0)

Носії[https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=Tomahawk_(%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B0)&veaction=edit&section=6 ред. | https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=Tomahawk_(%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B0)&action=edit&section=6 ред. код]

СШАhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%9B%D0%BE%D1%81-%D0%90%D0%BD%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%81%C2%BB Підводні човни типу «Лос-Анджелес» (до 12 ракет на кожному)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%9E%D0%B3%D0%B0%D0%B9%D0%BE%C2%BB Підводні човни типу «Огайо» (154 ракети на 4 перероблених човнах для https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0 конвенційних операцій)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%A1%D1%96%D0%B2%D1%83%D0%BB%D1%84%C2%BB Підводні човни типу «Сівулф» (до 50 ракет в торпедних апаратах)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%92%D1%96%D1%80%D0%B4%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D1%96%D1%8F%C2%BB Підводні човни типу «Вірджинія» (до 12 ракет на кожному)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96_%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%86%D1%96_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%90%D1%80%D0%BB%D1%96_%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%BA%C2%BB Ескадрені міноносці типу «Арлі Берк» (до 96 ракет, залежить від варіанту корабля)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BD%D1%96_%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B8_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%A2%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%B0%C2%BB Ракетні крейсери типу «Тікондерога» (до 122 ракет)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96_%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%86%D1%96_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%97%D1%83%D0%BC%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%82%C2%BB Ескадрені міноносці типу «Зумвольт» (до 80 ракет)https://uk.wikipedia.org/wiki/Typhon_(%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D1%83%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0) Мобільна наземна пускова установка «Typhon» (до 4 ракет в пусковій. Батарея складається з 4 пускових. Загальний залп - 16 ракет на батарею)Великобританіяhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%A1%D0%B2%D1%96%D1%84%D1%82%D1%88%D1%8E%D1%80%C2%BB Підводні човни типу «Свіфтшюр» (до 5 ракет в торпедних апаратах)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%A2%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B0%D1%80%C2%BB Підводні човни типу «Трафальгар» (до 5 ракет в торпедних апаратах)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%90%D1%81%D1%82%D1%8E%D1%82%C2%BB Підводні човни типу «Астют» (до 6 ракет в торпедних апаратах)
показати весь коментар
20.02.2025 05:50 Відповісти
нах уй іди. схарив...
показати весь коментар
20.02.2025 05:56 Відповісти
нах уй іди. схарив вже..
показати весь коментар
20.02.2025 05:57 Відповісти
А ти можеш знати? В мене є логічні думки.Я он тобі посилання про Томагавки скинув.Подивися ще про наземний комплекс Typhon Він новітній і мало одиниць цього комплексу.
показати весь коментар
20.02.2025 05:59 Відповісти
нах уй іди, бо ти вже реально схарив.
показати весь коментар
20.02.2025 06:01 Відповісти
Ти ідіот,який не може зрозуміти написане.
показати весь коментар
20.02.2025 06:02 Відповісти
Хто надасть ядерний підводний човен,чи корабель.От ти розумний хіба?
показати весь коментар
20.02.2025 06:08 Відповісти
Надайте таблицю для порівняння зиску США, Швейцарії, Ватикану у формі - держава, скільки бабла заробила скільки золота отримала окремо у слитках і окремо у слітках з золотих зубів та коронок, скільки солдат втратила тощо.
показати весь коментар
20.02.2025 06:40 Відповісти
И ему разрешили ..... в сторону УКРАИНЫ. Несмотря на ихний лай ВСЕ БУДЕТ УКРАИНА! СЛАВА УКРАИНЕ!
показати весь коментар
20.02.2025 07:07 Відповісти
ще один психічно хворий лізе в політику, америка вже навіть не вражає, а лякає своєю неадекватністю
показати весь коментар
20.02.2025 07:17 Відповісти
Велика Ваша відповідь на іншу тему. У 1941 син Сталіна був живий. І нічого не заважало Сталіну підняти руки і зупинити війну. Але він не підняв. А сьогодні Трамп каже ..що треба було Україні у 2022 домовлятися... Тобто підняти руки!!! Хрипате і хотіло б підняти руки..і намагалося..але не дали. А Шухевич то тут до якого? Може і Бандеру з Мельником сюди всунете? Сталін з ідеологічними противниками заключив союз!!! А хто у хрипатого ідеологічні противники? Тільки русня !!! Хрипатому виходить з руснею повинен був заключити союз? Чи у України ще у світі були ідеологічні противники? Я знаю..як виглядає прапор Німеччини часів Гітлера... Тільки от до чого Ви це питання сюди втулили? Як і з Шухевичем...аби щось бовкнути і себе розумним показати? А вже порівняння медветчука з Паулюсом...))))) Не пийте Б6... Судячи по Вашому допису він Вам шкодить..)))
показати весь коментар
20.02.2025 07:20 Відповісти
..і на додаток. У 2014 році хтось... не маючи армії...допомігся зупинити кацапсячих. Яким чином... самі знаєте. І каток кацапської армії тоді зупинився. І руки ніхто не підняв. А потім до діла приєднався мудрий український нарід.... (((
показати весь коментар
20.02.2025 07:23 Відповісти
Все просто, москворотий, перемога кується в тилу, а не на передовій. Результат роботи тилу, це успіхи або провал на передовій.
показати весь коментар
20.02.2025 07:55 Відповісти
Типова відповідь дегенерата-єслі би,дак аби.
показати весь коментар
20.02.2025 08:24 Відповісти
Ніт.
показати весь коментар
20.02.2025 08:36 Відповісти
Тоді і він нічого не винен.
показати весь коментар
20.02.2025 08:41 Відповісти
Піди причешись,та не лізь своїм рилом куди не просять.
показати весь коментар
20.02.2025 08:47 Відповісти
Звісно вам кацапам тіко подобається коли по відношенню до вас закони працюють - а самі виконувати навіть власноруч підписанні документи ви не любите .
показати весь коментар
20.02.2025 09:51 Відповісти
Ті наземні пускові для Томагавків це чотири універсальних пускових ячійок Мк 141 які просто зняли з кораблів і поставили на прицепи автівок . А наземних пускових для крилатих ракет не було через договір по якому ті ракети могли базуватися тіко на кораблях і літаках - і звісно кацапи той договір порушили перші бо з Іскандера вони запускають Калібри ( Іскандер К ), Крім того з Мк 141 можна запускати любі ракети які туди влазять - такшо американці планують використовувати зенітні ракети в якості балістичних ( як роблять кацапи - тому вони і кричали проти розміщення противоракет в Польщі Румунії бо самі збиралися перші такою муйнею зайнятися ).
показати весь коментар
20.02.2025 10:05 Відповісти
О ще оцей тупий синок-мажорик виліз.Як же чітко колись сказав Піонтковський про татка і синка!!!!
показати весь коментар
20.02.2025 10:06 Відповісти
Сторінка 2 з 3