5257 відвідувачів онлайн
5 440 60

Фон дер Ляєн та 4 країни ЄС виступають проти передачі Україні заморожених активів РФ, - Politico

Франція, Німеччина, Італія, Іспанія та Єврокомісія проти передачі Україні заморожених активів РФ

Франція, Німеччина, Італія, Іспанія, а також президентка Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн виступають проти передачі Україні російських заморожених активів

Про це пише Politico, передає Цензор.НЕТ.

Як зазначається, Європа має 200 мільярдів євро заморожених російських активів.

Сусідні з Росією країни Балтії та Північної Європи вважають, що гроші мають бути передані Україні негайно. Цю позицію підтримують Польща, Чехія та очільниця дипломатії ЄС, колишня прем'єр-міністерка Естонії Кая Каллас.

"Я не сприймаю аргумент, що це юридично проблематично... нам потрібна політична воля, щоб це зробити", - заявив міністр закордонних справ Литви Кястутіс Будрис, додавши, що скептично налаштовані столиці "повинні надати сильніші аргументи, чому ми цього не робимо".

"Але в протилежному таборі в Європі є великі гравці – Франція, Німеччина, Італія, Іспанія та президентка Європейської комісії Урсула фон дер Ляєн – які побоюються, що, конфіскувавши кошти, ЄС відлякає міжнародних інвесторів і втратить свою найбільшу перевагу в мирних переговорах", - пише Politico.

"Якщо ми розморозимо [активи] і віддамо [їх] Україні, у нас їх більше не буде, і ми не зможемо використовувати їх як розмінну монету", - пояснив на умовах анонімності один із дипломатів ЄС, який виступив проти передачі Україні російських активів.

Президент Франції Емманюель Макрон під час зустрічі з Трампом в Овальному кабінеті в понеділок наполягав на тому, що західні союзники можуть законно використовувати доходи від активів під час війни, але наполягав на тому, що конфіскація самих резервів було б незаконним. Однак він зазначив, що їхнє заморожування дає важливий важіль впливу.

Сама Каллас визнала, що шанси на конфіскацію російських коштів у найближчому майбутньому невеликі.

"Для цього нам потрібна підтримка всіх. Поки що ми її не маємо", - сказала вона під час пресконференції в понеділок.

Топ коментарі
+12
Передавати не треба - купить на них зброю та передайте ЗСУ, бо гроші зєлє справді давати не треба…
показати весь коментар
25.02.2025 16:55
+9
Треба надалі засвоїти головний урок з усього , що трапилося з Україною протягом останніх 10 років - треба надіятися ТІЛЬКИ НА СЕБЕ. Не вірити , не боятися і не просити .
показати весь коментар
25.02.2025 16:59
+8
Треба бути трошки дорослим. Вони не поступляться власними інтересами, щоб допомогти нам. І прецедент дійсно буде загрозою для інвестицій в економіку Європи з боку неєвропейців.
показати весь коментар
25.02.2025 16:56
Коментувати
Сортувати:
Морозьте іх далі
показати весь коментар
25.02.2025 16:52 Відповісти
Максимум - це видавати строго матеріалами і щоб на кожну дошку був звіт із контролем на її використання.
Інакше всі гроші підуть на будівництво хатинок в Іспаніях, США і Саудівській Аравії для правильних пацанів
показати весь коментар
25.02.2025 16:58 Відповісти
Щоб вже в них усіх було як у нас!!!
показати весь коментар
25.02.2025 16:52 Відповісти
Это давно было понятно, что ни США, ни НАТО, ни ЕС не хотят серьёзного конфликта с Плешивым из Рашки, с странами Балтии будет тоже самое если Плешивый туда войдет, выскажут обеспокоенность и даже помогать не будут как сейчас Украине
показати весь коментар
25.02.2025 16:54 Відповісти
Бот у нас усе знає.
показати весь коментар
25.02.2025 16:55 Відповісти
Та їх тут зареєстрованих у лютому десятки набрали. Луплять не думаючи попарно... несуть відверту маячню... Видно набирати вже почали хвореньких... дурненьких... п*яненьких... Просто непотріб!
показати весь коментар
25.02.2025 17:14 Відповісти
Він не правий .Але мені здається що якщо і будуть ті гроші вилучені то Україна їх все одно не отримає.Пішла вже хвиля вимог до України повернути "борги"
показати весь коментар
25.02.2025 18:08 Відповісти
Передавати не треба - купить на них зброю та передайте ЗСУ, бо гроші зєлє справді давати не треба…
показати весь коментар
25.02.2025 16:55 Відповісти
Абсолютно верно, но они 3 года ничего не делали, они даже не запустили в ЕС заводы по изготовлению снарядов
показати весь коментар
25.02.2025 16:57 Відповісти
Зєля три роки, з 19-го, теж нічого не робив, та й наступні три роки теж лише неголеною пикою та кальсонами торгував…
А війна то в нас, а не в них…
Дай Бог розкрутяться - тільки від зєлі треба якнайшвидше здихатись якось…
показати весь коментар
25.02.2025 17:23 Відповісти
Треба бути трошки дорослим. Вони не поступляться власними інтересами, щоб допомогти нам. І прецедент дійсно буде загрозою для інвестицій в економіку Європи з боку неєвропейців.
показати весь коментар
25.02.2025 16:56 Відповісти
Прецедент - це війна за території у 21 сторіччі, з порушенням міжнародного права. За це агресор має заплатити. Щоб іншим не кортило. Хто не планує нападати на інших - тому нема про що хвилюватися, хай надалі інвестує. Для нього це не прецедент.
показати весь коментар
25.02.2025 17:19 Відповісти
Таких прецендентів було повно, є і буде.
показати весь коментар
25.02.2025 17:52 Відповісти
Та ні. Заморожені активи це, по суті, борг, який потрібно повернути. Купуючи облігацію, ви по суті даєте позику, а в майбутньому отримуєте відсотки та повернення основної суми. Хто ж захоче інвестувати в такі кампанії власники яких можуть міняти умови зберігання та виплати боргових зобов'язань? Така кампанія втратить свій авторитет і може просто збанкрутувати. Ніхто не хоче ризикувати створюючи собі нестабільні умови.
показати весь коментар
25.02.2025 20:41 Відповісти
Ви забуваєте, що "інвестор" сам порушив усе на світі, то які претензії? Так само: "право власності священне" (на квартиру, автівку тощо), але якщо власник скоїв тяжкий злочин, суд може ухвалити в тому числі конфіскацію майна. Так, позбавити власності! Якщо ************ порушує міжнародне право - в неї конфіскують активи. Це нормально. А порядним людям нема про що хвилюватися, хай й надалі інвестують.
показати весь коментар
25.02.2025 21:35 Відповісти
Якщо через нестабільність інвесторських настроїв, завтра завод Даймлер не отримає колеса на свої вантажівки, а Адідас шнурки для кросівок, то зупиняться конвеєри, тисячі робітників не отримають зарплату, буде соціальний вибух, до влади прийдуть ультраправі націоналісти буде ослаблення держави. Та й снаряди 155-го калібру стануть недоступними.
показати весь коментар
25.02.2025 22:06 Відповісти
Ви мене не чуєте? Я не проти інвестицій. Але! Якщо інвестор скоїв злочин. Суд конфіскує його майно. Решті інвесторів, що не є злочинцями, нема про що хвилюватися. Вони продовжать інвестувати. Не зупиняться інвестиції в даймлер та інше, Вами згадане. Я ж навів приклад: суд конфіскував автівку злочинця. Чи це означає, що нормальні люди припинять купувати автівки, бо ж можуть конфіскувати?
показати весь коментар
26.02.2025 08:31 Відповісти
Ось якщо Ви працюєте таксистом, на машині, взятій в оренду. То що, вам стане легше, якщо цю машину конфіскують, заберуть у її господаря і передадуть іншій чужій людині?
показати весь коментар
26.02.2025 09:15 Відповісти
Стоп, а хто каже, що в Вас (орендаря-таксиста) заберуть автівку? Ніт, зміниться лише орендодавець (господар автівки). Сам договор оренди залишається чинним, для Вас (орендаря) нічого не змінюється: таксуєте як раніше. Або ж договор оренди достроково припиняється - то отримуєте неустойку, що передбачено договором для таких випадків. Але сам факт дострокового припинення договору - ні до чого: так само його будь-коли може розторгнути й старий господар, бо набридло здавати автівку, вирішив продати. Будь-який договор може бути розірваний. Та навпаки: новий господар звичайно продовжує виконати договор. От саме щоб не витрачатися на неустойку. А якщо господар раптом вмер, наприклад? Це життя. Змінюються господарі, розриваються договори.
показати весь коментар
26.02.2025 09:24 Відповісти
Це Ви мене не чуєте. Там на Заході є кому думати, і вони набагато розумніші за мене. Але... три роки нічого не відбувається. Я вам пояснюю на пальцях, чому й досі не продають російські активи. Акції, цінні папери це просто частка в капіталі кампанії. Висока ціна акції сигналізує про фінансове, технологічне благополуччя кампанії. Компанія або корпорація кампаній торгує своїми акціями у сприятливий період часу, коли можна отримати прибуток від них або залучити інвесторів до нового проекту. І ось раптом їм наказують ні з того ні з сього негайно продати їх у найневідповідніший для них момент і виручені кошти з гуманітарних міркувань віддати Україні. Така дія призведе до негативних наслідків, в плоть до ліквідації своїх виробничих потужностей. Всі ці фінансові маневри зазнають збитків. А наш світ до якого і Україна теж прагне, влаштований раціонально, за принципом курника, де треба клюнути ближнього і обсрати нижнього.
показати весь коментар
26.02.2025 10:37 Відповісти
Ніт. Ніхто не наказує щось продати та комусь віддати. Змінюється лише власник акцій, але не факт їхнього вкладення. Не розмір статутного фонду. От Ви поклали 1000 грн в банк на депозіт. За рішенням суду, в Вас депозіт конфісковали, та віддали Вашому сусідові. Щось змінюється для банку? Ні. Так само сплачує відсотки, але не Вам, а вже сусідові. А по закінченні терміну - повертає депозит сусідові. Чи інше, передбачене депозитним договором. Який не змінюється. Лише ПІБ власника депозита.
показати весь коментар
26.02.2025 12:49 Відповісти

То хто ж захоче нести гроші в такий банк, де умови змінюються як погода на морі? Навіть найчесніший і найблагородніший вкладник сто разів подумає, чи не зміняться відсоткові ставки, а чи не збанкрутує цей банк. Вкладники ******* прості та тверді умови, а не як у казино. Це нам здається, що ми найнещасніші. А насправді весь світ воює. Близький схід, Грузія з Абхазією, Осетією, Вірменія з Азербайджаном, Китай з Тайванем Індією Тибетом, Індія з Пакистаном, Дві Кореї, Сирія не поділена ще, Марокко з кимось там у cахарі. Філіппіни з Китаєм, розділений Судан, Лівія, Кіпр, Греки, Турки, навіть Молдова з Придністров'ям, Ірак з Курдами, і ці конфлікти можуть змінюватися з часом. Це я так на вскидку, а є й інші. Чи понесуть гроші інвестори із цих країн? Гроші мають бути грошима, а не важелями управління світом. Так мені здається. І Урсула фон дер Ляйнен, напевно, теж так думає.
показати весь коментар
26.02.2025 16:30 Відповісти
Ви хоча б розумієте - що таке "умови"? Це сума депозиту, строк, відсоткова ставка (ви ж сами згадали її). То вони не змінюються! Змінюється лише назва банку. (Чи навпаки: умови міняються завжди та скрізь, на це є певна процедура, то не має стосунку до того, про що ми обговорюємо. Хоч зараз будь-який банк може змінити умови, як то кажуть, "на рівному місці", і шо? Таке бува).
показати весь коментар
26.02.2025 16:43 Відповісти
Та які можуть бути "інвестори" з країн, що Ви перелічили? Сама босота!
показати весь коментар
26.02.2025 16:45 Відповісти
Я як можу так і пояснюю, чому, Німеччина, Італія, Іспанія, а також президентка Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн виступають проти передачі Україні тих заморожених російських активів. А ви як думаєте? Чому?
показати весь коментар
26.02.2025 17:15 Відповісти
Цікаво, а хто для Вас справжні інвестори? Хто не босота?
показати весь коментар
26.02.2025 17:18 Відповісти
Та вже точно не Пакістан та решта біосміття, що Ви навели.
показати весь коментар
26.02.2025 17:22 Відповісти
З тієї ж причини, що не дають нам тауруси або миротворчий контінгент: бояться ху?ла та куплени їм.
показати весь коментар
26.02.2025 17:21 Відповісти
Ну, це так. Бояться, звичайно, що ми його не переможемо, і матеріальні витрати не окупляться.
Пакистан-242 млн осіб. ВВП сотні мільярдів $. Там у списку є Індія, Китай. Це найбагатші країни світу. Китай уже всю Африку купив. Турки, Греки. Україна біля таких "босяків", як муха на слоні.
показати весь коментар
26.02.2025 17:35 Відповісти
Треба надалі засвоїти головний урок з усього , що трапилося з Україною протягом останніх 10 років - треба надіятися ТІЛЬКИ НА СЕБЕ. Не вірити , не боятися і не просити .
показати весь коментар
25.02.2025 16:59 Відповісти
Це не той випадок. Без інших не тільки все швидко і відразу закінчиться, але і не починалося б.
показати весь коментар
25.02.2025 19:33 Відповісти
І це вірно. Треба заробляти а не споживати бо це розбещує.
показати весь коментар
25.02.2025 17:01 Відповісти
Вы с другой планеты, Плешивый при Трумпе ещё столько натворит, что полит карту Европы будет не узнать
показати весь коментар
25.02.2025 17:02 Відповісти
Но ***** заверял что любит Украину и будет ее защищать от врагов
показати весь коментар
25.02.2025 17:10 Відповісти
А ми і не сподівались. Залиште собі на морозиво.
показати весь коментар
25.02.2025 17:01 Відповісти
Все правильно тут їх швидко заараХАМлять, тільки на зброю, і критичні витрати.....
показати весь коментар
25.02.2025 17:03 Відповісти
"Никогда и ничего, и в особенности у тех, кто сильнее вас. Сами предложат и сами всё дадут». (В.И. Ленин)
показати весь коментар
25.02.2025 17:04 Відповісти
Трусость европейских лидеров, потому такая беда пришла из мордора, во времена Тэтчер и Коля такое не могло быть
показати весь коментар
25.02.2025 17:05 Відповісти
Шольци наше все особливо коли поруч ***ЛО)))
показати весь коментар
25.02.2025 17:08 Відповісти
Мені здається, чи дійсно у нас такі союзники, яким начхати на нас, головне щоб у них війни не було?
показати весь коментар
25.02.2025 17:15 Відповісти
А хто вам сказав , що вони ваші союзники ?!
показати весь коментар
25.02.2025 17:34 Відповісти
Ну так, швидше донатери)
показати весь коментар
25.02.2025 18:17 Відповісти
А що у нас спільного з нашими Союзниками? Союзники це люди, які підтримують один одного в досягненні спільних цілей. Яка ж у нас із ними спільна мета? Загалом мені не зрозуміла державна доктрина України.
показати весь коментар
25.02.2025 20:57 Відповісти
Тільки Європейські фонди!! Жодної копійки коломойським-арвхаміям!!!
Бо яйці будуть не по 17 а по 177 !! Євро
показати весь коментар
25.02.2025 17:15 Відповісти
Прадід урсули - Кнопп - був фактично росіянин, отримав баронський титул від болотного цара, яким вона досі пишається. Звісно вона не забере гроші в ************.
показати весь коментар
25.02.2025 17:15 Відповісти
ни единого доллара зеленским узурпаторам!
показати весь коментар
25.02.2025 17:28 Відповісти
ЄС відлякає міжнародних інвесторів Джерело: https://censor.net/ua/n3537854
- яких ще інвесторів - чи не з РФії , часом ...?!
показати весь коментар
25.02.2025 17:33 Відповісти
Слизняки!
показати весь коментар
25.02.2025 17:38 Відповісти
Можна скільки завгодно обніматися та цілуватися, а 20 баксів завжди 20 баксів, хто ж їх віддасть, особливо Слугам.
показати весь коментар
25.02.2025 18:02 Відповісти
А может, "там уже всё украдено до нас"?
показати весь коментар
25.02.2025 18:03 Відповісти
зеленському довіри нема ,і воно тримається за крісло та корито в ОПі...
показати весь коментар
25.02.2025 18:13 Відповісти
Володька покрити ще й на цих хрипатим голосом.
показати весь коментар
25.02.2025 18:34 Відповісти
Ніяких грошей кровавому режиму. Зброю ЗСУ.
показати весь коментар
25.02.2025 18:34 Відповісти
Я так розумію ,щоб "не злити ***** бо не піде на мір"(((які,курва,наївні(((
показати весь коментар
25.02.2025 18:36 Відповісти
звісно не можна. Можна забрати корисні копалини. А коли вони закінчаться кожен піндос і європеєць мають враховувати, що у українця 2 нирки, одна з яких точно стане у нагоді.
Мерзотні лярви
показати весь коментар
25.02.2025 18:46 Відповісти
Вот когда сапог вонючего рашиста ступит на землю Европы, тогда вы быстро осознаете ваши ошибки в недооценке опасности идущей от оркостана.
показати весь коментар
25.02.2025 19:34 Відповісти
Прямо как сказке Крылова про :Лебедь, Щука и Рак...... в одной упряжке и в перед.
показати весь коментар
25.02.2025 21:05 Відповісти
"Якщо ми розморозимо [активи] і віддамо [їх] Україні, у нас їх більше не буде, і ми не зможемо використовувати їх як розмінну монету"

ці дебіли ще назад фашистам собираються віддати ці активи.

щоб на 300 млрд путін наклепав снарядів і потім ще на когось напав. можливо, на саму європу.
показати весь коментар
25.02.2025 22:52 Відповісти