14318 відвідувачів онлайн

РФ взяла під вогневий контроль всю логістику, яка йде із Сумщини на Курщину, - DeepState

Ситуація на Сумщині та Курщині. РФ контролює логістику ЗСУ

Російські окупаційні війська взяли під вогневий контроль всю логістику, що йде із Сумської області на Курщину.

Про це заявив співзасновник Deepstate Роман Погорілий в ефірі Київ 24, передає Цензор.НЕТ.

"Наразі ситуація там (на Курщині. - Ред.) дійсно дуже складна, тому що ворог зосередився на обмеження нашої логістики і він, по суті, контролює всю логістику, яка йде з Сумщини на Курщину. Зокрема, це дорога з Юнаківки до Суджі.

Зараз ворог зосередив свою увагу вздовж кордону в районі між Журавкою та Новеньким. Там тривають бойові дії. Сили оборони також намагаються стримати ворога, щоб він не закріплявся там та не накопичувався. Але саме з того району, який московити намагаються потроху брати під контроль, здійснюєтьяс ураження логістики", - пояснив він.

За словами Погорілого, також є спроби росіян пробиратися в село Новеньке.

"Там закріпитися досить складно, тому що там важка місцевість. Села як такого не має. Село на дві хати. Ворогу там важко закріпитися. Попри це вони намагаються туди пролізти та закріплятися. Саме з того району вони хочуть взяти під вогневий контроль логістику та вийти на КПП "Суджа", - підсумував він.

Раніше в ДПСУ заявили, що війська РФ продовжують штурми українського кордону на Сумщині, втім ці спроби не носять масовий характер.

Топ коментарі
+56
Пора Сирському, який особисто вмовляв українських військових іти на Курщину, самому туди заїхати.
Кинути інших у вогняний мішок багато розуму і сміливості не треба.
показати весь коментар
03.03.2025 16:17 Відповісти
+34
Досиділись. Тепер ті всі бригади здадуть як Азов в Маріуполі? Це такий план був?
показати весь коментар
03.03.2025 16:19 Відповісти
+23
А пісенька мала б буди _ Здайомсі, здайомсі,здайомсі? Так, підкацапчику?
показати весь коментар
03.03.2025 16:24 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Пора Сирському, який особисто вмовляв українських військових іти на Курщину, самому туди заїхати.
Кинути інших у вогняний мішок багато розуму і сміливості не треба.
показати весь коментар
03.03.2025 16:17 Відповісти
Досиділись. Тепер ті всі бригади здадуть як Азов в Маріуполі? Це такий план був?
показати весь коментар
03.03.2025 16:19 Відповісти
а ми через Белгород наладимо
показати весь коментар
03.03.2025 16:19 Відповісти
Олександр Сирський на прізвисько "дуже складна ситуація".
показати весь коментар
03.03.2025 16:19 Відповісти
Це упсо
показати весь коментар
03.03.2025 16:20 Відповісти
"Головнокомандувач Збройних сил України Олександр Сирський розповів, що перед початком операції в Курській області рф він особисто переконував бійців почати наступ.

Про це він https://youtu.be/VYvM9LxsIIE?si=2xEOLbekmNQw-EGD розповів у інтерв'ю YouTube-каналу «Бомбардир»."
показати весь коментар
03.03.2025 16:21 Відповісти
Подякуйте вєлікім стратєгам янєлоху боневтіковичу і сирнику курському ,що втягли нас в цю суджанську авантюру ,що хочете новий Іловайськ зробити ? Нагадаю,що саме так і починався "іловайський котел " .
показати весь коментар
03.03.2025 16:22 Відповісти
Це треш...за "утримати будь якою ціною" Україна платить неймовірно багато...☹️
показати весь коментар
03.03.2025 16:22 Відповісти
даже тут сырский как полный дебил, это не Донбасс, зона меньша, но нет, если человек недоумок, это на долго. лучший из худших. просто нет слов.
показати весь коментар
03.03.2025 16:22 Відповісти
Це сарказм?
показати весь коментар
03.03.2025 16:23 Відповісти
Курська операція мала б сенс якби був стабілізований фронт на Донбасі ,а так кинули кращі підрозділи для чийогось піару.
показати весь коментар
03.03.2025 16:23 Відповісти
А пісенька мала б буди _ Здайомсі, здайомсі,здайомсі? Так, підкацапчику?
показати весь коментар
03.03.2025 16:24 Відповісти
А этому все и шло, и понятно было изначально.
показати весь коментар
03.03.2025 16:25 Відповісти
До речі я коментах про це попереджав ,ще кілька місяців тому ,тільки наші диванні ура-патріоти верещали ,що я "агєнт крємля "
показати весь коментар
03.03.2025 16:25 Відповісти
Курська операція мала б сенс якби захопили АЄС і шантажували. Або кацапи роз"їбали б її кабами реактор і начався там ******* по типу Чорнобиля, або ще гірше, бо лохів гасити там пожежу в 21 сторіччі навіть в РФ лохів би не знайшлося
показати весь коментар
03.03.2025 16:25 Відповісти
все іде до оточення добре підготовлених українських війск і втрати частини західної війскової допомоги.яку туди надсилали .саме з метою майбутньог її знищення...
показати весь коментар
03.03.2025 16:26 Відповісти
Зешобла та їхні лизуни-хєнєрали вперто тягнуть країну до прірви.
показати весь коментар
03.03.2025 16:26 Відповісти
сдаеться мне дипстейт еще те *********.которые молчат когда зсу отбило село на покровском и продвижении в торецке за то 100 метров продвижения кацапов смакуют и обсмактывают.
вот вам пример со слов одного бойца когда они в населенном пункте ведут бои а шлеперня дипстейтная уже красным закрасило,обьективности там дай бог от силы 50%
показати весь коментар
03.03.2025 16:27 Відповісти
Як може мати сенс те де немає ніякого сенсу, з початку так званої "курської операції ми втратили на Донеччині і Харківщині в ЧОТИРИ рази більшу територію ,ніж суджанський район.
показати весь коментар
03.03.2025 16:28 Відповісти
как ты стабилизуешь фронт на Донбассе когда русня кабы и фабы кидает ? по Гуляй Полю каждий день прилитает. млять даже авиция врага не уничтожена, все аеропорты и аеродромы целы, ни один завод не уничтожен, бо США сказали не бить. да и нечем, свое все просрато или отдано. какая стабилизация ? дроны русни часами висят в воздухе. даже в Курске русня упешно уничтожает все что сысркий послал, бо он дебил. типичный москаль недоробленый.
показати весь коментар
03.03.2025 16:31 Відповісти
А як же "маневрова війна". Тільки дешевий пі-еш від призначенних паркетних генералів - шаркунів.
показати весь коментар
03.03.2025 16:31 Відповісти
Я думаю що зарах усі зеприхильники які підтримують повертателя територій 1991 року ломануться в ТЦК,та стануть на захист того кого підтримують, та України.
показати весь коментар
03.03.2025 16:33 Відповісти
смысл им такое делать ? если все равно в ЗСУ нету ресурсов, что бы отибвать что то + зеленский., эрмак все оборону здатность похерили на 0. 1 год русня наступает, что было отбито при сырском ? русские по одной тактике все захватывает, клещи и котлы. Курахово и Вел Новосиловка, пример идиотизма хенералов и их очколизателей.
показати весь коментар
03.03.2025 16:35 Відповісти
"Фініта ля комедіа"
Стільки піару, стільки зусиль, стільки витрачених ресурсів та загублених кращих життів.
І все ради чого?!
Де ті сотні зе-типилів, що волали "потужна перемога"?
показати весь коментар
03.03.2025 16:35 Відповісти
показати весь коментар
03.03.2025 16:36 Відповісти
Ворог пробує штурмовими групами зайти на нашу територію, але це не масові штурми, - ДПСУ про ситуацію на кордоні Сумщини та РФ

Але при цьому -
РФ взяла під вогневий контроль всю логістику, яка йде із Сумщини на Курщину, - DeepState Джерело: https://censor.net/ua/n3538954
показати весь коментар
03.03.2025 16:38 Відповісти
І зареєструвався отой кацапський нитик на Цензорі тиждень тому...
показати весь коментар
03.03.2025 16:40 Відповісти
Підкацапнику, зникни поки не забанили із своїм корєшом...
показати весь коментар
03.03.2025 16:42 Відповісти
"Умниє нам нєнадобни. Нам надобни вєрниє".
показати весь коментар
03.03.2025 16:43 Відповісти
Запамятаєм цей день і цей пост.Вернемось до нього через два місяці.
показати весь коментар
03.03.2025 16:46 Відповісти
"Формування ударних угруповань не спостерігається".
показати весь коментар
03.03.2025 16:47 Відповісти
Сповіщає що "вже повністю контролюють", потім що "намагаються просунутись та закріпитись аби контролювати". То може все ж щось одне обрати бо якось не логічно розповідати про "повний контроль" одночасно вказуючи що те місце звідки хочуть контролювати ще не під рашистським сапогом?!
показати весь коментар
03.03.2025 16:48 Відповісти
Так а на що будемо курвщину вимінювати? Правильно трамп сказав - немає у нас карт в рукаві. ****** стратеги - Залужний же казав не лізти туди. Тепер от не дай Бог, втратимо і гарних бійців. А нам же що? Шикування, бл@дь, шикування
показати весь коментар
03.03.2025 16:52 Відповісти
І ще "нетрадиційні рішення".
показати весь коментар
03.03.2025 16:53 Відповісти
1,5 року вже цаня наступає, з жовтня 2023
показати весь коментар
03.03.2025 16:54 Відповісти
Маневрова давала результат. Тільки окопалися по радянських підручниках, почався а-ля верден
показати весь коментар
03.03.2025 16:55 Відповісти
Незрозуміло написано: чи то взяли, чи то (передостанній абзац) "хочуть взяти". Я хочу Мар'яну Безкутну, але наразі ще не взяв
показати весь коментар
03.03.2025 16:55 Відповісти
А ти послухай скібіцького - доповідає, що у рашистів всьо харашо: є зброя, є **********, є ким заміщати вибувших... Таке враження, що це якийсь z-патріот. А то ми самі не бачимо, що відбувається?
показати весь коментар
03.03.2025 16:56 Відповісти
А почему целых 2 месяца? Чувствую сомнение в возможностях ХлЫновской орды. Надо бы вам на лояльность проверится в ближайшем отделении урюсгвардии.
показати весь коментар
03.03.2025 16:57 Відповісти
Ти сьогодні скільки разів молився на "потужного" та його дисертацію у "підрахуя",до речі,з темою цього "творіння" знайомий?
показати весь коментар
03.03.2025 16:57 Відповісти
Такі як він готові воювати на дивані хоч 10 років аж поки кацапи не дійдуть до західного кордону, а потім поїде в Канаду як знедолений біженець і буде героїчно у вишиванці розказувати що і як.
показати весь коментар
03.03.2025 16:58 Відповісти
Все йде до того, що і з цим піар-проєктом на крові ЗЄ обісреться.

Причому, це було ясно з самого початку.
показати весь коментар
03.03.2025 16:58 Відповісти
Всі скарги і пропозиції приймаються державною мовою.
показати весь коментар
03.03.2025 17:05 Відповісти
Ні. У США поїду. До тебе додому.
показати весь коментар
03.03.2025 17:07 Відповісти
по словам зеленского, Бахму город фортеця- просрата, Авдеевка фортетя- просрата, Угледар, Курахово, Соделар, Марьянка, Вел Новосилка, все что зеленский не сказал, все было упешно просрато, я просто в акуе от тупого зеленого стада, дальше идет Покровск, Днепр, ЗАпорожье, когда этим даунам дойдет ?
показати весь коментар
03.03.2025 17:07 Відповісти
так зеленый Пдары. русни выготовляют патроны, снаряды, дроны. даже окопы роют, бо ЗСУ отступают и не могут закрепиться, дроны, кабы. вот тебе и окоп.
показати весь коментар
03.03.2025 17:13 Відповісти
а Бахмут ?, Курахово, Новосилка, Угледар, Торецк, Авдеевка, Соледар, и.тд. а еще куча котлов в малых села и пгт ? это ж только города.
показати весь коментар
03.03.2025 17:25 Відповісти
Вони і досі верещать,зараз у зебидла нова фішка,як тобі не подобається янетряпка,то ти агент кремля,зебидлу насрали по бидлоиарафону що нелоха критикують тільки агенти кремля,ось він і старається.
показати весь коментар
03.03.2025 17:26 Відповісти
"Курська операція" нагадує мені плацдарм в Олешках. Якщо не було сил його розширювати, то не варто було його і утримувати. Хто пішов в СЗЧ, той і залишився живим...
А ще в мене запитання - яким чином це допомогло Сумщині? Її перестали знищувати?
показати весь коментар
03.03.2025 17:27 Відповісти
"Я хочу Мар'яну Безкутну..."

Шановний, та Ви просто збочинець!
показати весь коментар
03.03.2025 17:29 Відповісти
А этому = К этому.
показати весь коментар
03.03.2025 17:30 Відповісти
Зазвичай,такі новини приходять на 2 доби пізніше((отже,3 доба .
показати весь коментар
03.03.2025 17:31 Відповісти
Та що Ви розумієте в жінках!
показати весь коментар
03.03.2025 17:42 Відповісти
Сумно... По цій логістиці вони й зайдуть на Сумщину.
показати весь коментар
03.03.2025 17:52 Відповісти
Її почали масштабно знищувати. Гатять ще ліпше, ніж Харків.
Вона по потужності вогневого ураження може зрівнятись хіба що з Запоріжжям.
Але є ще де-що. На Чернігівщину вже теж пішло...
показати весь коментар
03.03.2025 17:54 Відповісти
Все класс ...вы хлопцы воюйте .
А кому-то срач устраивать ..
Ну ни кто в мире президента США не посылал....
А это смогло....
Власть это безнаказанность.и никакой ответственности !!! Это усвоил зеля!!!
А вы воюйте .там стена дронов оно сказало... Так что ....
показати весь коментар
03.03.2025 17:59 Відповісти
Хлопці, все що можете ********* та й ідіть звідти. Сумщину оборяняти буде портрібно. Як заїбали ці гівнокомандувачі, Що вони вам зроблять? Це вже який по рахунку котел?
показати весь коментар
03.03.2025 18:12 Відповісти
В цій авантюрі ми втратили наших кращих бійців! Для чого розширювати фронт, якщо немає достатніх ресурсів????
показати весь коментар
03.03.2025 18:15 Відповісти
Так то був лише початок ,а потім було Дебальцеве ,а вже потім все вище перераховане ,тільки наших доморщених стратєгів 11 війни нічого не навчили ,а нам гівномарафонівська пропаганда розповідає ,що ЗСУ - це армія натівських стандартів ,а по суті ,та ж колишня маленька совєтська армія ,яка воює з великою совєтською армією.
показати весь коментар
03.03.2025 18:36 Відповісти
Я не военный и не эксперт, но при такой операции позаботится о крепких флангах прикрывающих логистику, на добыло в первую очередь, даже орки это освоили.
показати весь коментар
03.03.2025 19:10 Відповісти
Це потужний поціновувач Незламного
показати весь коментар
03.03.2025 19:18 Відповісти
Курська операція мала сенс для початку мирних переговорів, але Найпотужніший, дуже хоче все злити.
показати весь коментар
03.03.2025 19:27 Відповісти
неминучий результат, захоплений плацдарм мав би сенс для торгів у переговорах, але його знищать ще до початку, пропозиції типу море повітря і енергетика для рф абсолютно невигідні і прийняті не будуть
показати весь коментар
03.03.2025 19:37 Відповісти
Іншого виходу в тому 2024 році, в Україні не було, як почать наступ в Курську обл. Бо вже тоді почався наступ рос.армії в Донецькій, Луганській обл. З території Курської,Брянської,частини Білгородської обл.рос.армія почала перекидати на Донбас свої військові частини, майже оголовши фронт на тих ділянках фронту, чим скористались ВСУ. Хай незначний наступ в Курський обл. і захоплення територій, це колосальний успіх України, як політичній, так і моральний. Де пізніше щоб спасти ситуацію, Росія почала знову в зворотньому порядку, перекидувати свої війська з Донбасу. Справа в тім, що все рівно, Україні важко воювати з другою армією світа, цє розуміють всі, хоча 3 роки Україна воює. А якщо чесно, то ця війна "дитяча", де штурмують 1-2 танки , 4-5 ББМ, та 15-20 штурмовиків, а якщо з десяток танків, 20-30 ББМ, та 2-3 батальони, це "грандіозний" наступ. І Слава Богу що це так є, хоч мінімальні жертви. А могло бути по-іншому, якщо Росія вдарила балістікою з невеликими ядерними боезарядами, ракетами типу "Ярс", "Тополь"...., які б тоді були жертви і розруха, страшно уявити. Но поки війна продовжується, но вона наближаеться, рано чи пізно до кінця, но поки кінця.....не видно.
показати весь коментар
03.03.2025 20:05 Відповісти
Скільки років ти вже відвоював, скільки української території звільнив, скільки кацапів знищив. Напиши нам щоб знали який потужний воїн так втомився
показати весь коментар
03.03.2025 20:08 Відповісти
А ти служив в наиівській армії чи в ЗСУ чи ти як піторас Венс по тіктоку все вивчив?🤡
показати весь коментар
03.03.2025 20:09 Відповісти
А що їм заважало і заважає зайти в область через інші 540 км кордону Сумської області? І про вогневий контроль орків над шляхом Юнаківка -кордон. Тут давно багато дронів над тією дорогою і відстань від Юнаківки до кордону де були і є орки - всього 9 км що дозволяло і раніше бити майже з усього що в них є і на більшу дальність.
показати весь коментар
03.03.2025 20:10 Відповісти
Ломануться ,так само як 24 лютого 2022 ломанулись по Берестейському проспекту на Захід ,рятуючи свої дупи.
показати весь коментар
03.03.2025 20:19 Відповісти
Ну що дискутувати з людиною ,якщо в неї замість мізків гівномарафон.
показати весь коментар
03.03.2025 20:33 Відповісти
Ні для чийогось.. А конкретно для піару зеленого сиплого харчка. А тепер шось на патронськомв марахфоні і не згадують про курськ.
показати весь коментар
03.03.2025 20:45 Відповісти
Про "добре підготовлених" перебільшення. Так, там є західна техніка, але особовий склад пройшов 2-3 тижні підготовки. І частина з них це 45+ у яких проблеми зі здоровʼям.
показати весь коментар
03.03.2025 21:43 Відповісти
А хто заважав побудувати укріплення для утримання територій на Донбасі, засісти там і знищувати ворога в обороні? І паралельно будуючи нові укріплення? Курська операція то авантюра. По плану повинні були зайти на 3 дні, щоб показати що це можливо, потім вийти. Про це казав хтось з командувачів. А далі вирішили залишатись. Тобто, план наступних дій розробляли на ходу.
показати весь коментар
03.03.2025 21:50 Відповісти
Побудувати укріплення і сидіти в обороні в ХХI віці це утопія. Це не Х,....ХV, чи ХVIII вік, де атакує кавалерія зі списами чи *******, піхота з мушкетами, стріляють стрілами, ядрами по укріпленних містах, чи фортецях. Чого стоїть 1 залп РСЗО , 1 ФАБ- 500, 1500, 3000, Х-47, Х-22, Х-69, "Іскандер" чи "Онікс", хоч які не будуть залізобетоні укріплення. А побудовані укріплення ми вже бачили, починаючи зі стіни Яценюка, викопаних рвів і бліндажів. Навіть підземні зал.бетоні бункери, не спасуть від смерті і поранень. А то що "планувалось" зайти туди на 3 дні, а потім вийти, це абсурд, для цього не треба було готовити в наступ 5-6 бригад и більш 50-60 од.важкої техніки. А по "плану" (для розвідки) туди дійсно зашли на 3-4 дні, бійці ССО і РДК, тільки трохи раніше основного наступу. А ви кажите авантюра,.....яка продовжується більше 6 місяців. Війна буває 6 місяців, а тут по-вашому"авантюра".
показати весь коментар
03.03.2025 22:31 Відповісти
але особовий склад пройшов 2-3 тижні підготовки. І частина з них це 45+ у яких проблеми зі здоровʼям.- не розказуй дурниць
показати весь коментар
03.03.2025 22:39 Відповісти
Звісно, тобі зі штатів видніше. Може б сам мобілізувався в одну з тих бригад?
показати весь коментар
03.03.2025 22:47 Відповісти
І як же ми сиділи в захисті до літа 23-го, коли Залужний казав що застій? І плюс, я кажу що паралельно треба будувати укріплення на 2-3 лініях, аналогічно першій. Щоб було куди відступати.
показати весь коментар
03.03.2025 22:49 Відповісти
Тобі видніше,Ти вже мабуть демобілізувався з курського напрямку з однієї з бригад за станом здоров'я???
показати весь коментар
03.03.2025 22:50 Відповісти
Взагалі то, в одну з тих бригад я попав в червні 24-го, вже придатний до тилових частин. І був списаний по влк. Тому, тепер твоя черга.
показати весь коментар
03.03.2025 22:53 Відповісти
Ціла купа СРАТЬєхаф і кандидатів, куплених ваєнніх наук, набігло по мережах, щоб нагадити!! Кузьмуку «остєпєньонному» на халяву та матюху, нічого і доповнити??
показати весь коментар
03.03.2025 23:06 Відповісти
У мясирського лише одне прізвище чмошнік дєрьмака
показати весь коментар
03.03.2025 23:21 Відповісти
До фактично 2024 р лінія фронту була млява, боєві дії велись з незначними силами, тільки наступ Залужного на 1 лінію оборони Суровікіна і наступ рос.армії в Селідові, можна визначити активізацією. Де після важких боїв, обом із сторін, потрібна була перегрупировка, з відпочинком, поповненням техніки, ***********, та ОС (людьми). І лише в 2024 р., рос.армія почала проводити більше активних дій, майже на всій лінії фронта, с півночі до півдня, лише менш активно в р-і біля гирла Дніпра на о-ах південіше Херсона, да і бої в Олешках були спонтаними. лише жорсткіші в Кринках, а пізніше в Козачих Лагерях. Так потроху і почали наступати на позиції ВСУ, захвачуючи н.п. Лінії укріплень були, но побудовані наспіх, да і не скрізь. Бракувало коштів, людей для будівництва, часу.
показати весь коментар
04.03.2025 00:20 Відповісти
Бракувало розуму, та заважало крадівництво, розказуючи при цьому про те що скоро у рашистів закінчаться ракети, **********, і взагалі кава в ялті через півроку.
показати весь коментар
04.03.2025 02:04 Відповісти
Ні, це правда! Знаю таких "особисто", один із них загинув нещодвано - 41 рік, ніколи не сліжив і не тримав ззброї, був мобілізований в грудні, місяць полігону, толком нічого не навчили, гранатометник, був декілька днів на курщині, потім вивели, в останні дні очікував ротації знову на курщину, загинув 28го лютого!
А чому так? Я поясню - нам в підрозділах не вистачає людей, тому на полігоні довго ніхто не сидить!
показати весь коментар
04.03.2025 04:38 Відповісти
Хоть убей меня,но я не понимаю какой был смысл в том что "мудрое руководство" отправила наиболее боеспособные части с Покровского,Кураховского и других очень важных для Украины направлений в Курскую губернию. Что то кому то доказать что мы умеем воевать и бить кацапню на их земле? Какие были стратегические планы у "верховного главнокомандующего" в лице клоуна? Перекрыть газовую трубу на их территории рядом с границей? Так это можно было сделать и на нашей территории рядом с распределительной станцией кацапов. Кормить кацапню гуманитаркой в надежде на то что они выйдут на улицы против *****, в то время когда у самих ничего нет. Доказать всему миру что мы не такие как московиты ведут себя на нашей земле? Так это и дураку понятно. Доказать что мы можем воевать? Так мы это доказали и на нашей земле. Кроме того как ослабить наиболее важные направления в Украине и здесь "потихоньку" сливать кацапне наши землю, и одновременно при этом распиарить какие мы мудрые военноначальники что бьем кацапню даже у них дома, мне ничего на ум не приходит.
показати весь коментар
04.03.2025 09:25 Відповісти
я попав в червні 24-го, вже придатний до тилових частин. І був списаний по влк. - розумію
показати весь коментар
04.03.2025 09:39 Відповісти
Сторінка 2 з 2